ТРАНСФОРМЪРС: ВЪЗХОДЪТ НА ЗВЕРОВЕТЕ ПРЕНЕСЕ ЗРИТЕЛИТЕ В НАЕЛЕКТРИЗИРАЩ СВЯТ СЪС СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ В СОФИЯ
Ново вълнуващо видео ни отвежда зад кадър на мащабната продукция
От 9 юни, Трансформърс: Възходът на зверовете издига любимата вселена на Трансформърс до вълнуващи висоти на големия екран и представя на публиката върховната битка за оцеляване, в която Оптимус Прайм и Автоботите се съюзяват с нов, поразителен вид Трансформъри – Максималите. Заедно те се изправят срещу най-страховитите си врагове досега – мрачна сила от Десептикони и мистериозна нова заплаха – Уникрон!
Вълнението достигна своя връх с представянето на дългоочаквания блокбъстър на специално събитие, което се проведе вчера, 7 юни, в Cinema City Парадайс и отбеляза завръщането на емблематичния франчайз в подобаващия 4DX® формат, където екшънът на екрана оживява с умопомрачителни ефекти. Технологията 4DX® пренася зрителите направо в сърцето на действието. Най-нетърпеливите фенове и популярни личности бяха сред избраните гости, които навлязоха в изцяло ново измерение, усетиха грохота на мощните стъпки на Оптимус Прайм и се потопиха в екстремни преследвания и експлозивни сблъсъци, като се превърнаха в активен участник в битката срещу злото.
Ново екзклузивно видео зад кадър отново доказва защо франчайзът е толкова специален. Заедно с режисьора Стивън Кейпъл Джуниър и част от актьорския състав се озоваваме на впечатляващо пътешествие към едно от чудесата на света, където никога досега не е сниман филм. Присъединете се към пътуването на екипа, който разкрива предизвикателствата, пред които са се изправили, и невероятната атмосфера, която предлага легендарното място Мачу Пикчу, Перу, където протичат голяма част от снимките. Надникнете в създаването на сензационната продукция и завладяващия свят на 90-те години на миналия век, чиято атмосфера е умело претворена на екрана – от култовата музика до модата.
Режисьор на Трансформърс: Възходът на зверовете е Стивън Кейпъл Джуниър (Крийд 2), по сценарий на Джоби Харолд, Дарнел Метайър, Джош Питърс, Ерик Хобър и Джон Хобър. В ролите са Антъни Рамос, Доминик Фишбек, Луна Лаурен Велес и Тоби Уигуе. Питър Кълън се завръща като гласа на Оптимус Прайм, а Рон Пърлман ще бъде лидерът на Максималите Оптимус Праймъл. Като гласове ще чуем още Пийт Дейвидсън, Питър Динклидж и Мишел Йео.
Отключете първичната сила с Трансформърс: Възходът на зверовете от утре само в кината на 3D, 4DX и IMAX 3D.
Новите филми на Спайк Лий, Павел Павликовски, Дейвид Робърт Мичъл и Жан-Люк Годар са част от официалната селекция на предстоящия фестивал в Кан. В конкурса са включени още новия филм на Матео Гароне „Dogman“, както и филми на двама режисьори, които са под домашен арест в своите страни и едва ли ще пристигнат на Кроазет – иранецът Джафар Панахи и украинецът Кирил Серебренников.Филмите на Лий („BlacKKKlansman“) и Мичъл („Under the Silver Lake“) са единствените американски заглавия в официалния конкурс. По време на фестивала ще се състои и премиерата на дългоочаквания филм на Рон Хауърд „Соло: История от Междузвездни войни“, но той ще е извън конкурса.Легендата Годар ще се завърне в Кан след повече от пет десетилетия. Той представя тук своя шедьовър „Лудия Пиеро“ през 1965 г., кадър от който бе избран за официален плакат на фестивала. Годар ще се бори за „Златната палма“ с новия си филм „Le Livre d’Image“.Много любимци на фестивалната публика в Кан няма да дефилират тази година по булевард Кроазет. Няма да видим новите филми на Майк Лий, Тери Гилиъм, Оливие Асаяс, Паоло Сорентино, Жак Одриар, Нури Билге Джейлан и Ксавие Долан. Все пак има шанс Ларс фон Триер да покаже своя филм „The House That Jack Built“, ако успее да приключи с монтажа до началото на фестивала на 8 май. ... още »
„Приятелите са една душа в две тела.“ - АристотелКогато праисторическо влечуго, подобно на крокодил с размерите на три автобуса, гневно се разхожда по улиците на Чикаго и нехайно шета из небостъргачите като предпочита да минава през фасадите, а не през официалния вход, гражданството има законното основание да се разтревожи силно. Когато огромен, летящ при необходимост вълк, покрит с непробиваема за снаряди и куршуми броня, се присъедини към гореспоменото земноводно в бруталната промяна на градоустройствения план на американския мегаполис, гражданството е в правото си да прояви подчертани признаци на безпокойство. Но когато към тях се присъедини величав примат-албинос, който зрителят би приел като племенник на Кинг-Конг, и който подмята танковете на Пентагона като празни картонени кутии, същите тези жители могат да се поддадат на паника и да внесат допълнителна суматоха към претоварения уличен трафик. Побеснялото трио мутанти разрушава по пътя си всичко, което може да бъде разрушено. Ситуацията е критична и дори опитните офицери грижещи се за сигурността на страната, си дават сметка, че над планетата е надвиснала смъртна опасност. Солидарни с човечеството, холивудските кинематографисти са изправени пред дилемата и избора на двете крайни решения: да хвърлят Бомбата-унищожител, или ...да изпратят на помощ Дуейн „Скалата“ Джонсън. Всъщност, той сам се впуска в най-опасната авантюра, защото Джордж, племенникът на Кинг-Конг, е негов много добър приятел, а приятел в нужда се познава.Дуейн „Скалата“ Джонсън е не само мускулест здравеняк, потомствен професионален борец и актьор. Той е глобално явление, символ и икона в съвременната поп-култура, но е постигнал успехите си с цената на много труд. Експерти оценяват състоянието му на около 220 милиона долара, и пропорционално, бицепсите му изпълват триизмерния екран и всички размери фланелки, за радост на широкия сектор от вярна киноаудитория.С „Rampage: Унищожителите“ киното за пореден път поема рискованата задача да пресътвори на екрана историята и атмосферата на видеоигра. Изпълнителният продуцент Дуейн Джонсън е с доста опит в този специфичен отрязък от индустрията на забавлението. Той пази горчивия вкус от разочароващата равносметка на “Doom” (2005), но е и със сладките пресни спомени от „Джуманджи: Добре дошли в джунглата (2017), чийто касов приход надвиши 950 милиона долара. Изводът му очевидно е, че с повече хумор и известна доза самоирония, всяка екранизация се превръща в печелившо предприятие. Резултатът е забавна епопея на разрушението следваща каноните на жанра, към които лайтмотивът за приятелството е основен драматургичен лост, подкрепен с чар, намигвания и препратки. „Rampage: Унищожителите“ ни среща с отшелника-изследовател Дейвис Окойе (Дуейн Джонсън), който храни неприязън към човешката цивилизация, но е изцяло посветен на изследването и опазването на маймуните и тяхната естествена среда. Така той намира в джунглата Джордж, осиротяло бебе-горила албинос. Генетичен експеримент воден от користни бизнесмени довежда до неочаквани мутации и изключително интелигентният примат набъбва до неимоверни размери, а антена, излъчваща радиовълни с определена честота влияе на отрицателно върху благия му характер. Предавателят, инсталиран на върха на небостъргач в Чикаго оказва подобно въздействие върху другите две мутирали чудовища, които се насочват към дразнителя, за да го унищожат, а пътят им е осеян от катастрофални разрушения. Дейвис Окойе се намесва решително, когато сигналът-дразнител е елиминиран, и зверовете започват да се сражават за собствена територия. Епичният финал на „Rampage: Унищожителите“ ще достави удоволствие на всички зрители, а тези, които са запознати с приключенията на барон Мюнхаузен, ще се почувстват отново в детството си.Английската дума rampage би могла да се преведе като развилняване, отприщване, загуба на контрол и пълен хаос. Под режисурата на Брад Пейтън, филмът напълно оправдава заглавието си. Феновете познават предишния му хит „Сан Андреас (2015), отново с Дуейн, отново филм-катастрофа. Високобюджетната продукция (около 120 милиона долара) не оставя сянка на съмнение, че екипът е имал откровеното желание разкаже на публиката прехласваща визуално история с няколко нотки на нежност. И е налице успех, в който авторите не само запълват екрана с пиксели, но и задържат продължително вниманието на зрителя. А що се отнася до кмета на Чикаго, то може би той би трябвало да актуализира плановете си за евакуация на населението при бедствени ситуации. ... още »
Тимъти Шаламей се завръща в 80-те с първия трейлър на независимата драма „Hot Summer Nights“. Сценарист и режисьор на новия филм е дебютантът в голямото кино Илайджа Бинъм.Шаламей е сред най-коментираните млади звезди в момента. Той получи номинация за „Оскар“ за ролята си на гей тийнейджър, изживял романтични моменти на фона на едно горещо лято в Италия през 1983 г. в „Призови ме с твоето име“. Действието в новия филм се развива почти по същото време.Даниел, героят на Шаламей, за първи път пропушва марихуана и се превръща в наркодилър с помощта на своя отворен съсед (Алекс Рои, „Петата вълна“). Срамежливият младеж обаче се влюбва в загадъчната сестра на своя нов бизнес партньор (Майка Монро, „Денят на независимостта: Нова заплаха“). Напрежението ескалира на фона на разбиващи купони, докато залозите (и температурите) стават все по-високи.Във филма участват още Уилям Фихтнър, Томас Джейн, Емори Коен и Мая Митчъл, а премиерата му се очаква в разгара на лятото на 27 юли. ... още »
„Дисни“ обявиха, че две от най-големите китайски звезди ще участват в дългоочакваната игрална версия на анимацията „Мулан“. Джет Ли по всяка вероятност ще играе императора на Китай, който нарежда всяко семейство да изпрати по един мъж, за отбрана на страната срещу нашествениците хуни. Храбрата Мулан (Лу Юфей, „Забраненото кралство“) се дегизира като воин, за да заеме мястото на стария си баща в армията на императора. Роденият в Пекин Ли е сред най-големите азиатски звезди, благодарение на участията си в хитове като „Манастирът Шаолин“ и поредицата „Имало едно време в Китай“. Шампионът по бойни изкуства дебютира в Холивуд със „Смъртоносно оръжие 4“ през 1998, последван от „Ромео трябва да умре“ и поредицата „Непобедимите“.Гонг Ли пък ще играе основния злодей във филма – могъща вещица. Ролята ще бъде нещо различно от анимационния филм, в който злодей е безмилостния предводител на хуните генерал Шан Ю. Ли е муза на известния китайски режисьор Чжан Имоу. Дебютът й в киното е в неговия филм „Червено сорго“, участва и в „Проклятието на златното цвете“. Сред американските й филми са „Мемоарите на една гейша“, „Маями вайс“ и „Ханибал: Потеклото“.Сред оснаталите имена в актьорския състав са Ксана Танг, която ще играе друга нова героиня – сестрата на Мулан, както и Дони Йен в ролята на ментора на Мулан, командир Тунг.Ники Каро ще режисира филма, чийто снимки ще започнат през август в Китай и Нова Зеландия. Премиерара на игралния „Мулан“ се очаква на 27 март 2020 г. ... още »
Няма спор, че Чарлийз Терон ни изненада приятно с ролята си на шпионката Лорейн Броутън, която е истинска смъртоносна машина в „Атомна блондинка“. Експлозивният екшън, режисиран от един от създателите на „Джон Уик“ Дейвид Лийч, трябваше да постави началото на нова поредица за носителката на „Оскар“. Филмът обаче не успя да взриви боксофиса със спечелените малко над 95 милиона долара.Надеждите да видим нови филми с фурията Лорейн изглеждаха тотално погребани. До съвсем скоро. Самата Терон обяви, че вече се подготвя продължението на „Атомна блондинка“. Макар че не постигна мечтания успех, бюджетът на филма бе едва 30 милиона, така че той съвсем не беше провал. Подобна бе ситуацията и с първата част на „Джон Уик“. Тя инкасира приходи от 88 милиона долара при бюджет 20 милиона. Продължението обаче спечели над 171 милиона долара. Нищо чудно подобен сценарий да се повтори и с „Атомна блондинка 2“. Пък и популярността на Терон е далеч по-голяма от тази на позабравения до преди няколко години Киану Рийвс.Междувременно съвсем скоро ще гледаме Терон в коренно различна роля. В комедията „Tully” тя играе измъчена майка на три деца, която получава изненадваща подкрепа от всеотдайната нова бавачка. Световната премиера на филма предстои другата седмица. ... още »
Сандра Бълок подготвя обира на века по време на бляскава гала вечер в музея Метрополитан, заобиколена от още няколко решителни дами в новия трейлър на „Бандитките на Оушън“. Новото видео разкрива малко от сюжета на бъдещия хит, но представя бандата на Бълок – Кейт Бланшет, Минди Кейлинг, Сара Поулсън, Ауквафина и поп звездата Риана. Те съставят план да надхитрят „най-сложната система за сигурност в света“ и с тази цел се пременят в лъскави тоалети за големия обир.„Бандитките на Оушън“ продължава започнатото от Джордж Клуни и неговия герой Дани Оушън в „Бандата на Оушън“ и последвалите го две продължения. По стъпките му върви Деби, героинята на Бълок, която е негова сестра. „Този филм не поставя ново начало на познатия сюжет. Просто разказва история, случила се през 2017 г. Не е и някакво предаване на щафетата. Това е паралелна история с друг член на семейството на Дани Оушън и какво ще се случи, когато Деби излезе от затвора и събере тези невероятни силни жени“, споделя Бълок.Гари Рос, създател на първия „Игрите на глада“, е режисьор на новия филм и автор на сценария, заедно с Оливия Милч. Световната премиера на „Бандитките на Оушън“ е на 8 юни. ... още »
Да се пребориш с клишетата във филмите на ужасите звучи като мисия невъзможна. Вярно, че Холивуд понякога ни изненадва с попадения в жанра (отличеният с „Оскар“ „Бягай!“ и новата версия на „То“ неслучайно станаха такива големи хитове), но като цяло опитите за нещо оригинално обикновено спадат в графата „абсолютно банално“. Затова и появата на филм като „Нито звук“ не може да бъде подмината с лека ръка.Не сме очаквали от актьор като Джон Кразински, известен предимно с участието си в лековати комедии като „Нещо назаем“ и „Момичето на отбора“, да ни представи нещо наистина стойностно, при това в четворната изява като сценарист, продуцент, режисьор и изпълнител на една от двете главни роли. Нито сме предполагали, че точно той ще направи филм, който наистина да ни изправи на ръба на седалката в продължение на час и половина. Но ето че третият му режисьорски опит ще бъде запомнен като една от сензациите в хорър жанра. Не случайно Кразински предизвика сравнения с младия Спилбърг, Ридли Скот и М. Найт Шиамалан.В „Нито звук“ най-плашеща е тишината. Звучи несериозно, на фона на все по-шумните и заредени с всевъзможни бомбастични ефекти суперпродукции, с които ушите ни вече са попривикнали. В този филм обаче всичко е прекалено тихо, защото смъртта е на един звук разстояние. В недалечното бъдеще на нашата планета властват мистериозни извънземни чудовища. Те реагират на най-безобидния шум и унищожават мигновено неговия причинител. Така непрекъснато намаляващото население изглежда обречено.Сред малцината оцелели са Лий и Евелин Локуд и двете им деца. Оцелели са, защото живеят в тотално мълчание и се стараят да не причиняват никакъв шум. Възможно ли е това? Само се замислете колко сме шумни в нашето ежедневие и си представете какви усилия ще ви коства да се движите абсолютно безшумно. Да, звучи съвсем абсурдно, но ако от това зависи живота ви и този на вашите потомци? В семейство Локуд царят железни правила. Те разговарят само с мимики и жестове. Пътят до тяхната изоставена ферма е застлан с пясък. Всички са привикнали навсякъде да ходят боси. Разбира се, това не е гаранция, че няма да им се случи нищо лошо. Защото колкото и да се стараеш, няма как да си по-тих от водата. И затова не можете да си представите ужаса в очите на някой от четиримата при дочуването и на най-малкия шум.Лицата в едър план са сред най-впечатляващите кадри в „Нито звук“. Рядкост са филмите, в които почти няма истински диалози и актьорите изразяват всякакви чувства и емоции само с очите си. В това отношение филмът на Кразински разполага с няколко безспорни таланта, начело със съпругата му, която е негова съпруга и на екрана.Няма спор, че Емили Блънт е прекрасна актриса и тя го е доказала с поредица запомнящи се роли. Но този филм е изцяло нейния филм. Всеки поглед, жест и опит за комуникация на Евелин е зареден с много драматизъм и подсилва напрежението. Страданията, на които тя е подложена, определено са немислими и достатъчни за няколко филма на ужасите. А самата Блънт признава, че не понася подобни филми и не може да ги гледа. Но явно е родена за такива роли, а само няколкото минути, които Евелин прекарва в една вана, са сред най-опъващите нервите сцени за последните години.Не можем да подминем и нейните партньори – прекрасните деца Милисент Симъндс и Ноа Джуп, както и самият Кразински. Все пак той е най-убедителен като режисьор, разказвайки един на пръв поглед познат сюжет, но насищайки всяка сцена с непрекъснат съспенс. Неговият филм може и да е много тих, но определено се пригответе да крещите на воля.Иво Петков ... още »
Страстната целувка между Жан-Пол Белмондо и Ана Карина в култовия филм на Жан-Люк Годар „Лудият Пиеро“ бе избрана да украси официалния плакат на предстоящия фестивал в Кан.Плакатът е дело на 27-годишния графичен дизайнер Флор Макуин и е вдъхновен от снимка на известния френски фотограф Жорж Пиер. Кадърът е от „Лудият Пиеро“, в който героите на Белмондо и Карина са любовници, установили се за кратко на френската Ривиера. Именно тук се провежда и най-бляскавият фестивал в света на киното.За своята 30-годишна кариера, стартирала в началото на 60-те, Пиер е работил с някои от най-големите имена във френското кино, сред които са Годар, Жак Ривет, Луи Мал, Робер Енрико, Клод Соте и Бертран Таверние, както и с полските режисьори Анджей Зулавски и Анжей Вайда.Миналогодишният постер на фестивала в Кан предизвика противоречиви коментари. Причина за тях бе снимката на италианската легенда Клаудия Кардинале, която явно беше доста обработена и актрисата, известна със своята пищна фигура, изглеждаше значително по-слаба.Както вече съобщихме, 71-вото издание на фестивала ще се проведе от 8 до 19 май, а на откриването ще бъде показан филма с Пенелопе Крус и Хавиер Бардем „Everybody Knows“. Председател на международното жури тази година ще бъде актрисата Кейт Бланшет. ... още »