ТРАНСФОРМЪРС: ВЪЗХОДЪТ НА ЗВЕРОВЕТЕ ПРЕНЕСЕ ЗРИТЕЛИТЕ В НАЕЛЕКТРИЗИРАЩ СВЯТ СЪС СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ В СОФИЯ
Ново вълнуващо видео ни отвежда зад кадър на мащабната продукция
От 9 юни, Трансформърс: Възходът на зверовете издига любимата вселена на Трансформърс до вълнуващи висоти на големия екран и представя на публиката върховната битка за оцеляване, в която Оптимус Прайм и Автоботите се съюзяват с нов, поразителен вид Трансформъри – Максималите. Заедно те се изправят срещу най-страховитите си врагове досега – мрачна сила от Десептикони и мистериозна нова заплаха – Уникрон!
Вълнението достигна своя връх с представянето на дългоочаквания блокбъстър на специално събитие, което се проведе вчера, 7 юни, в Cinema City Парадайс и отбеляза завръщането на емблематичния франчайз в подобаващия 4DX® формат, където екшънът на екрана оживява с умопомрачителни ефекти. Технологията 4DX® пренася зрителите направо в сърцето на действието. Най-нетърпеливите фенове и популярни личности бяха сред избраните гости, които навлязоха в изцяло ново измерение, усетиха грохота на мощните стъпки на Оптимус Прайм и се потопиха в екстремни преследвания и експлозивни сблъсъци, като се превърнаха в активен участник в битката срещу злото.
Ново екзклузивно видео зад кадър отново доказва защо франчайзът е толкова специален. Заедно с режисьора Стивън Кейпъл Джуниър и част от актьорския състав се озоваваме на впечатляващо пътешествие към едно от чудесата на света, където никога досега не е сниман филм. Присъединете се към пътуването на екипа, който разкрива предизвикателствата, пред които са се изправили, и невероятната атмосфера, която предлага легендарното място Мачу Пикчу, Перу, където протичат голяма част от снимките. Надникнете в създаването на сензационната продукция и завладяващия свят на 90-те години на миналия век, чиято атмосфера е умело претворена на екрана – от култовата музика до модата.
Режисьор на Трансформърс: Възходът на зверовете е Стивън Кейпъл Джуниър (Крийд 2), по сценарий на Джоби Харолд, Дарнел Метайър, Джош Питърс, Ерик Хобър и Джон Хобър. В ролите са Антъни Рамос, Доминик Фишбек, Луна Лаурен Велес и Тоби Уигуе. Питър Кълън се завръща като гласа на Оптимус Прайм, а Рон Пърлман ще бъде лидерът на Максималите Оптимус Праймъл. Като гласове ще чуем още Пийт Дейвидсън, Питър Динклидж и Мишел Йео.
Отключете първичната сила с Трансформърс: Възходът на зверовете от утре само в кината на 3D, 4DX и IMAX 3D.
Наблюдаван с внимание от всички значими световни фестивали, награждаван с предишните си филми „Белият бог“, „Делта“, „Приятни дни“ в Кан, Локарно, Сараево, Котбус и на още десетки филмови форуми, КОРНЕЛ МУНДРУЦО е познат на българската публика, а новият му филм ще им поднесе жанрова изненадаКогато с третия си филм Корнел Мундруцо е номиниран за голямата награда в конкурсната програма „Особен поглед“ на Кан, а със следващия през 2008 година получава наградата на ФИПРЕССИ и е номиниран за „Златна палма“, вече всички специалисти са наясно, че се е появил сериозен глас в унгарското кино, който е наблюдаван и ценен от авторитетите в светаа киното. През 2010 и 2014 година следват още два филма – единият с номинация за „Златна палма“, другият – с голямата награда на „Особен поглед“ и със специалната „Palm Dog“ за уникалните кучета-актьори, които пресъздават страхотната история в „Белия бог“. Да не пропускаме и впечатляващия „Приятни дни“, който спечели първата голяма награда за най-добър филм на София Филм Фест през 2003. Миналата година режисьорът представи отново в Кан за първи път „Луната на Юпитер”, навлизайки смело в жанровото кино със свръх-актуална тематика - разглежда бежанската криза през обектива на свръхестественото. А основният въпрос, с който авторът на филма иска да провокира публиката, е „Трябва ли да вярвам в онова, което виждам?“Млад имигрант е прострелян при опит за незаконно преминаване на границата. Уплашен и шокиран, раненият Ариан мистериозно се сдобива със способността да левитира. Захвърлен в бежански лагер, той е измъкнат оттам от доктор Щерн, който цели да експлоатира невероятната тайна на младежа. Гонени от разгневения директор на лагера Ласло, бежанците продължават да се изплъзват на косъм в търсене на убежище и пари. Вдъхновен от изключителните способности на Ариан, Щерн решава да му се довери в един свят, където чудесата се продават за жълти стотинки... Филмът се превръща в драматична история със супергеройски елементи, която поставя важни въпроси и се фокусира върху главния герой, както и върху усложненията, с които „дарбата“ му го обременява. Главните роли са поверени на Мераб Нинидзе, Дьорд Черхалми, Моника Балшай и Жомбор Йегер.„Съпоставянето на свръхестествени трилър-елементи с актуални социално-политически теми в най-новия филм на Корнел Мундруцо може да се окаже доста деликатен за възприемане от страна на зрителите подход – супергерой на фона на бежанската криза в Европа наистина звучи доста странно. Но всички, които не страдат от излишни предразсъдъци, ще открият страхотно поле за наслада в „Луната на Юпитер“ - филм, който умело си играе с теми като религия и имиграция, докато героите му си пробиват път с гръм и трясък из улиците на унгарската столица. Балансът в случая е изключително деликатна тема, но Мундруцо действа умело, със стил и увереност (дори стига дотам, че поставя специфичен знак още в пролога на филма, чрез който напомня, на публиката, че най-голямото тяло в орбитата на споменатия в заглавието газов гигант се нарича именно Европа и че много учени вярват как под нейната ледена покривка има безкрайни океани, в които има известна вероятност да се крие друга „люлка на живот“). Главният герой в „Луната на Юпитер“ – млад сирийски бежанец с натежалото от конотации име Ариан, не открива „люлка на живота“ в своята Европа – напротив, той е прострелян още в самото начало на филма...“ - „The Film Stage”, Рори О’КонърОЧАКВАЙТЕ още изненади в програмата на 22-рия София Филм Фест – МАРТ е месецът на КИНОТО! ... още »
Тази нощ в Шрайн Аудиториум в Лос Анджелис за 24-ти път бяха раздадени наградите на Актьорската гилдия на Америка. За първи път шоуто имаше водещ в лицето на актрисата Кристен Бел. Само актриси връчваха всички награди, като част от кампанията #MeToo.Важното при тези награди е, че за тях гласуват всички актьори, които се членове на Гилдията. И тъй като именно те гласуват и за своите колеги за наградите „Оскар“, в повечето случаи победителите на тази церемония триумфират и с мечтаната позлатена статуетка на Академията. За последните 23 години 67 от 92 носители на „Оскар“ в четирите актьорски категории първо са печелили награда на Актьорската гилдия.„Три билборда извън града“ се превърна в големия победител тази година, след като спечели три награди, включително за най-добър ансамбъл, актриса на Франсис Макдорманд и поддържащ актьор на Сам Рокуел. При телевизионните филми с по две награди са „Големите малки лъжи“, „Вице“ и „This is Us”. Ето и пълният списък с наградените. Най-добър актьорски ансамбъл„Три билборда извън града“ Най-добра актриса Франсис Макдорманд – „Три билборда извън града“ Най-добър актьорГари Олдмън – „Най-мрачният час“Най-добра поддържаща актриса Алисън Джани – „Аз, Тоня“ Най-добър поддържащ актьор Сам Рокуел –„ Три билборда извън града“Най-добър каскадьорски ансамбъл„Жената чудо“ Най-добра ансамбъл в драматичен сериал„This is Us” Най-добра актриса в телевизионна драмаКлеър Фой – „Короната“Най-добър актьор в телевизионна драмаСтерлинг К. Браун – „This is Us” Най-добър ансамбъл в комедиен сериал„Вице” Най-добра актриса в комедиен сериалДжулия Луис-Драйфус – „Вице“Най-добър актьор в комедиен сериалУилям Х. Мейси – „Shameless“ Най-добър каскадьорски ансамбъл в комичен или драматичен сериал„Игра на тронове“ Най-добра актриса в лимитиран сериал или филмНикол Кидмън – „Големите малки лъжи“ Най-добър актьор в лимитиран сериал или филмАлександър Скарсгард – „Големите малки лъжи“ Награда за цялостно творчествоМорган Фрийман ... още »
Този вторник ще станат ясни дългоочакваните номинации за наградите „Оскар“. Сред основните претендентки в категорията за поддържаща актриса е Октавия Спенсър за участието си в шедьовъра на Гилермо дел Торо „Формата на водата“, спечелил този уикенд поредната си награда, този път на Продуцентската гилдия.Спенсър получи „Оскар“ за участието си във филма „Южнячки“ преди шест години, а миналата година бе номинирана за ролята си в „Скрити числа“. Ако и тази година името й попадне сред номинираните, тя ще стане първата чернокожа актриса с две поредни номинации, след като вече е печелила наградата на Американската киноакадемия.Почти е сигурно, че това ще се случи и Октавия ще влезе в историята. Тя вече получи номинации за „Златен глобус“ и БАФТА, не фигурираше единствено сред номинираните за наградите на Актьорската гилдия. Само осем чернокожи актриси досега са печелили „Оскар“, като Холи Бери си остава единствената с мечтаната награда за главна роля. Освен Спенсър, с повече от една номинация са само Упи Голдбърг и Виола Дейвис, която единствена е с три номинации („Съмнения“, „Южнячки“ и „Прегради“, който й донесе награда миналата година).Евентуалната трета номинация за Октавия ще е историческа и по отношение на филма „Южнячки“, за който тя спечели „Оскар“. Просто това ще е третият път, когато тя ще е номинирана, заедно с актриса от този филм. Спенсър бе номинирана, заедно с Джесика Частейн за „Южнячки“, миналата година загуби от Дейвис, а тази година може би ще е номинирана, заедно с Алисън Джани, претендентка за ролята си в „Аз, Тоня“. ... още »
Кристен Бел ще влезе в историята. Звездата от „Палави мамчета“ ще бъде първата водеща на церемонията по раздаване наградите на Гилдията на американските актьори тази неделя. Всеки друг на нейно място би се притеснил много, но тя признава, че есравнително спокойна. Все пак Бел има много приятели от индустрията, които ще бъдат в публиката.„За мен е чест да бъда част от тазгодишните награди на Актьорската гилдия. Малко съм нервна, защото ще бъда първия водещ на тази церемония. Радвам се, че ще бъда в компанията на мои колеги, с много от които съм работила преди, така че съм убедена, че ще бъдат много мили и ще ме подкрепят напълно. Ще бъде една невероятна вечер“, споделя актрисата в свое изявление.Големият фаворит на тазгодишната церемония е „Три билборда извън града“, номиниран в 4 категории. Дали звездата в него Франсис Макдорманд ще получи поредната си награда? С колко отличия ще триумфира в телевизионните категории „Големите малки лъжи“? Отговорите на тези и други въпроси ще научим в неделя вечер. ... още »
Знаем, че Том Харди е страхотен актьор и дори бе номиниран за „Оскар“ като основен източник на проблеми за Леонардо Дикаприо в „Завръщането“. Оказва се обаче, че първоначално той не е имал огромно желание да се посвети на актьорството. Повече го е привличала идеята да стане... рапър.Наскоро стана ясно, че още като тийнейджър Харди е подписал договор за рап изпълнител. Той не издава никакви песни и впоследствие се прекваливицира като актьор. Едва ли някой щеше да разбере за музикалните му пристрастия, ако наскоро не беше се появила една касета с негови изпълнения. Касетата бе открита от Едуард Трейси, който е и продуцент на песните под псевдонима Eddie Too Tall.Според неговото описание записите са правени в една спалня, а самите песни „никога не са били наистина завършени“. Автор на всички текстове е самият Харди, подвизавал се под името Tommy No. 1. ... още »
Не всеки филм разчита на визуални ефекти, за да бъде успешен и да влезе в сърцата на публиката. Макар че повечето точно това правят. Но дори в най-бъканите със специални ефекти и компютърна анимация филми има моменти, в които няма никакви технически маймунджилъци. Режисьорите, актьорите и каскадьорите понякога сътворяват чудеса без намесата на дигиталните постижения, а чисто и просто реализират впечатляващи резултати с много въображение, а и понякога с физически усилия. Мисията невъзможна: Режим Фантом Мислите си, че кулата Бурдж Халифа е наистина впечатляваща? Още по-впечатляващо е как Том Круз неуморно я катери във филма „Мисията невъзможна: Режим Фантом“. „В тази сцена, когато Том е близо до върха, хората биха си помислили, че това е някакъв визуален трик, но въобще не е“ – споделя пред журналисти един от каскадьорите на филма. Използването на зелен екран би направило целия процес много по-лесен, но обсебеният от адреналин актьор не се съгласил. Казино Роял Откакто Даниел Крейг влезе мълниеносно в света на Джеймс Бонд, франчайзът създаде доста световни рекорди, включително най-голямата експлозия, правена за филм. Един от първите рекорди обаче е в първата лента с Крейг „Казино Роял“. Според Гинес, каскадьорът Адам Кирли изпълнява цели седем превъртявания на автомобила в един кадър, докато машината се движи с много бърза скорост. Да, това не е специален ефект. Спайдър-Мен Може би това няма да ви прозвучи толкова невероятно, но да държиш пълен поднос, докато с другата ръка си притиснал момиче, не е много лесно за изпълнение. Вместо да се използват специални ефекти, било решено на помощ да дойде доброто старо лепило, за да може Тоби да успее в задачата да задържи в ръцете си и подноса, и момичето. Да, получило се, но на 156-ят дубъл. Генезис Кристофър Нолан е известен с впечатляващите си визуални филми и с това, че във филмите си ограничава колкото е възможно употребата на специални ефекти. Колкото и зашеметяващ да е, „Генезис“ съдържа всъщност голям набор от „физически“, а не „дигитални“ ефекти. В сцената с „Кафе Париж“ множество дребни части от отломки, след като са експлодирали, хвърчат във въздуха на забавен каданс. За да се получи това, екипът решил да използва мини въздушни експлозии, докато специални камери записвали случващото се с 1500 кадъра в секунда.Джурасик парк Дори и 24 години след премиерата на филма, ефектите в тази класика все още са впечатляващи. Динозаврите във филма са построени с помощта на сложни за опериране машини, а във вътрешността на някои от тях просто имало хора. Всичките тези ефекти и трикове са се случили без помощта на какъвто и да е било компютър. Черният рицар Доста трудно е да допуснем, че не са ползвани специални ефекти в „Черният рицар“. Но това наистина е така. Нолан и неговите не-специални ефекти отново ни замайват главите, когато батмобилът се блъска в камион за извозване на боклуци. Режисьорът използвал миниатюри и минимализирана снимачна площадка, за да се случи реалистично тази сцена. В друга каскада, създадена в центъра на Чикаго, пък е използван катапулт, за да може въртенето във въздуха на превозното средство да изглежда автентично. Властелинът на пръстените След като заснема „Хобит“ с 3D камери, работещи със скорост 48 кадъра в секунда, Питър Джаксън очаквал много добри реакции и впечатления от публиката. Но се оказало, че те всъщност предпочитат визуалната автентичност/ако така може да се нарече/ на „Властелинът на пръстените“. Въпреки че първата му трилогия е пълна с доста компютърно генерирани ефекти, орките и другите същества във филма са реални актьори, натруфени с много грим и простетика. Железният човек Не може да се отрече, че този филм също е пълен със специални ефекти, но една от най-запомнящите се сцени във филма е, когато Пепър Потс изважда реактора от гърдите на Тони Старк. Вместо дигитална помощ, в един от редките моменти от филма като този, е използвана добрата стара простетика. Макар че всичко останало в сцената е напълно реален декор на едно доста нереалистично място.ДАС ... още »
Актьорът и сценарист Пол Ръд бе обявен за „Мъж на годината“ 2018 от най-старата театрална организация в Харвардския университет – „Hasty Pudding”. Сред скорошните носители на тази награда са Райън Рейнолдс, Нийл Патрик Харис и Джоузеф-Гордън Левит.В свое официално изявление от организацията съобщават, че ще почетат звездата от „Ант-Мен“, защото кариерата му обхваща различни жанрове – от прочувствени комедии до филми за супергерои. Президентът на „Hasty Pudding“ Амира Уикс заяви, че всички в театралната организация благоговеят пред Ръд, „най-вече заради неговата суперсила да не остарява от 1995 г. насам“. Те ще му връчат наградата под формата на малък позлатен пудинг на забавна церемония на 2 февруари.Пол Ръд е съсценарист на „Ант-Мен“ и на предстоящото му през юли продължение, в което отново ще го видим като най-малкия супергерой в компанията на Еванджелин Лили, Майкъл Дъглас, Мишел Пфайфър и Лорънс Фишбърн. Той изпълнява главната роля и в създадения по истински случай филм „The Catcher Was a Spy“ за живота на бейзболния играч Мо Бърг, работил като шпионин за ЦРУ по време на Втората световна война. ... още »
Рейчъл Уайз рядко се престрашава да се снима във фантастики, но следващата й роля ще е именно в такъв филм. Режисьор на „Cloud One” ще бъде хърватинът Горан Дукич, който е и автор на сценария. Подробности за сюжета все още се пазят в тайна, но е известно, че действието няма да се развива в космоса. Продуцентите на „Игра на кодове“ ще са продуценти на филма, чийто снимки ще стартират през пролетта. Последните 18 месеца са изключително натоварени за носителката на „Оскар“. Тя се снима в съдебната драма „Denial” и получи хвалебствията на критиците за ролята на Дебора Е. Липщад, писател и историк, повела битка с Дейвид Ървинг за това дали Холокоста наистина се е случил. След това Уайз участва в трилъра „Братовчедката Рейчъл“, последван от „Disobedience“, представен на фестивала в Торонто, в който участва и Рейчъл Макадамс.През тази година ще видим звездата от „Мумията“ в още два филма. В драмата „The Mercy“ неин партньор е Колин Фърт, а „The Favourite“ отбелязва нейното повторно сътрудничество с Йоргос Лантимос, режисьор на „Омарът“. ... още »