🎥 От 26 април, в кината – филмът, удостоен със „Сребърен лъв“ за режисура от фестивала във Венция, както и с наградата за изгряващ актьор на Сейду Сар. Не пропускайте „Аз, Капитан” на режисьора Матео Гароне!
Филмът се разпространява в България с подкрепата на Национален филмов център / Bulgarian National Film Center и програма Creative EuropeТворческа Европа" – подпрограма Медиа на ЕС.
Благодарение на успехите на “Хотел Трансилвания”, “Облачно, с кюфтета” и двете части на “Смърфовете” Sony Pictures Animation се превърна в едно от най-активните и влиятелни анимационни студия в Меката на киното. В момента сформираното през 2002-ра година студио разработва няколко високобюджетни анимирани продукции, сред които се открояват триизмерна лента за приключенията на моряка Попай и нов филм от поредицата “Смърфовете”.Един от другите бъдещи проекти на Sony Pictures Animation ще бъде пълнометражна 3D-анимация, чиито сюжет ще се фокусира върху популярната героиня от гръцката митология Медуза.Продукцията бива описвана като "оригинална анимационна комедия, която ще разкаже по различен начин историята на жената със змии вместо коси". Носителката на "Еми" Лорън Фост ("Моето малко пони") ще поеме режисурата на "Медуза", а плановете на студиото са лентата да бъде напълно готова до три години.Лорън Фост: “Това е една искрена и остроумна комедия, в която има магии, хумор, митологични същества и много забавни персонажи. Проектът ме заинтригува най-вече заради факта, че показва комедията зад една история, чиито главен герой е всъщност едно ужасяващо чудовище.Във филма ни Медуза ще бъда представена като младо човешко същество, което както всички останали се опитва да намери мястото си в света. Но нарастващата й популярност не се харесва на една богиня и тя я превръща в същество, което носи ужас и отвращение. На практика историята ще разказва за опитите на Медуза да се пребори с проклятието и да си върне стария живот обратно.”Сценарият на "Медуза" се пише в момента от Тод Алкът и Холи Голдън ("Мравката Z"), а според първоначалните слухове бюджета на продукцията ще надвишава сумата от 120 милионa долара.В следващата една година се очаква да стане ясно кои актьори ще озвучат главните герои в триизмерната анимация. ... още »
54 години след премиерата си “Великолепната седморка” продължава да бъде един от най-известните и дискутирани уестърни сред киноманите по света. Въпреки че приходите на филма от кинопрожекциите в САЩ не оправдаха очакванията, той се представи изненадващо добре в Европа и това доведе до появата на три своебразни продължения.Популярността на “Великолепната седморка” бе и основната причина поради която през 2012-та година от студиото MGM разкриха, че планират да заснемат осъвременен римейк на лентата. Интерес към проекта изявиха актьори като Том Круз, Морган Фрийман, Мат Деймън и Кевин Костнър, а по сценария започна да работи създателя на “Спасяването на Мистър Банкс” Джон Лий Ханкок.През изминалите две години информацията за римейка на “Великолепната седморка” бе оскъдна и едва преди няколко седмици бе оповестено, че по всяка вероятност режисьор на филма ще бъде Антоан Фукуа ("Резервни убийци").Подготвителната работа по проекта продължава и малко по-рано днес източници от MGM обявиха, че двукратния носител на “Оскар” Дензъл Уошингтън е получил предложение за участие в римейка. Според сайта на списание "Варайъти" Уошингтън има желание да изиграе една от главните роли и в най-скоро време се очаква той да подпише договора за участие.Ако всичко протече по план “Великолепната седморка” ще отбележи третото общо сътрудничество между Уошингтън и режисьора Антоан Фукуа (след “Тренировъчен ден” и "Закрилникът").Историята на предстоящия римейк ще се придържа към описаното в оригинала и в центъра на сюжета отново ще бъдат група стрелци, които защитават малко мексиканско градче от няколко издирвани престъпници.Сзенарият на новия “Великолепната седморка” все още се пише и поне за момента Дензъл Уошингтън е единствения актьор, чието име се свързва с проекта.В следващите няколко месеца ще бъде разкрита нова информация за работата по продукцията. ... още »
Три премиерни заглавия ще се завъртят по българските киноекрани от петък, 6-ти юни, 2014-та година. Сред лентите се открояват мащабен фантастичен екшън с участието на Том Круз и пиперлива уестърн-комедия, дело на създателя на “Приятелю, Тед” Сет Макфарлан.Ето и допълнителна информация за новите филми:На ръба на утрешния денЗад продукцията стои създателя на “Мистър и мисис Смит” Дъг Лаймън, а бюджета за снимки и реклама надвишава сумата от 150 милиона долара. Лентата бива описвана като комбинация между “Първичен код” и “Омагьосан ден”, а екранни партньори на звездата Том Круз са актьорите Бил Пакстън, Джеръми Пивън, Шарлот Райли и Емили Блънт. Круз се превъплъщава в образа на лейтенант Бил Кейдж, който заедно с други войници от няколко различни държави е изпратен да се бори срещу смъртоносните извънземни нашественици “Мимики”. Но по време на своята първа мисия Кейдж бива убит от нападателите и това се превръща в началото на неговото на пръв поглед необяснимо пътуване във времето. След смъртта си той се събужда на следващата сутрин само за да открие, че има възможността да преживява отново и отново деня в който умира.Основното му предимство е, че с всяко преживяване на битката в която бива убит Кейдж става все по-добър войник и с помощта на партньорката си от специалните части Рита Вратаски той намира нови начини за елиминиране на извънземните нашественици. По думите на режисьора Дъг Лаймън “На ръба на утрешният ден“ е “най-трудния и амбициозен проект по който съм работил до момента”. Филмът е 4DX и IMAX формат.ТарзанПродуцентите на поредицата “Заразно зло“ стоят зад направата на тази триизмерна екранизация на публикуваната през 1912-та година литературна история за Тарзан. Режисьори на амбициозната анимационна продукция са създателите на “Епоха на животните“ Райнхард Клос и Холгър Тап, а за направата на лентата бе използвана технологията “performance capture” (спомогнала за създаването на филми като "Аватар", “Полярен експрес” и “Приключенията на Тинтин”).Историята на триизмерната анимация разказва за опитите на Тарзан и неговата любима Джейн Портър да се преборят с жестокия нов собственик на компанията “Greystoke Energies“ (чиито предишни собственици са били вече покойните родители на Тарзан). Сценарият на “Тарзан 3D” е написан от дуото зад “Ледена епоха 3: Зората на динозаврите 3D“ Джесика Постиго и Йони Бренър, а отделеният от студиото Constantin Films бюджет за снимки се равнява на около 55 милиона долара.Който оцелее ще разказва След като постигна изненадващо голям успех с дебютния си игрален филм “Приятелю, Тед” сценарист-режисьора Сет Макфарлан де завръща с нова ексцентрична комедия. Действието на "Който оцелее ще разказва" се развива в Дивия Запад, а историята разказва за страхливия фермер Алберт (в ролята Сет Макфарлан), който след като отказва да участва в престрелка губи своята приятелка. Но нещата започват да се променят към по-добро когато в града пристига мистериозна и красива жена, която постепенно вдъхва нужния кураж на Алберт.Точно когато между двамата започват да се зараждат романтични чувства се появява нейния съпруг, който за съжаление на Алберт е един от най-безмилостните и издирвани престъпници в страната. Останал без друг избор обикновения фермер ще трябва да се изправи сам срещу този опасен и непредвидим враг.За филма "Който оцелее ще разказва" беше отпуснат бюджет от около 60 милиона долара, а освен Сет Макфарлан във филма участват още носителката на “Оскар” Чарлийз Терон, Аманда Сийфрид, Лиам Нийсън, Джовани Рибизи, Нийл Патрик Харис, Сара Силвърман и Уес Стъди. ... още »
Полицейската екшън-комедия “Ченгета в резерв” се нареди сред най-изненадващите хитове на 2010-та година. Лентата с Марк Уолбърг и Уил Фарел донесе на създателите си приходи в световен мащаб от близо 200 милиона долара и от студиото Сони Пикчърс вече обявиха, че планират да направят продължение. Но преди да се насочат към втората част Уолбърг и Фарел ще се появят заедно в подготвяния от няколко години комедиен проект "Домът на татко" ("Daddy's Home").В продължение на няколко месеца се смяташе, че екранен партньор на Фарел ще бъде Винс Вон, но малко по-рано днес от компанията Парамаунт Пикчърс обявиха, че мястото на Вон ще бъде заето от Марк Уолбърг.Сценарият на "Домът на татко" е вече завършен, а очакванията са, че старта на снимките ще бъде даден през есента на тази година. Все още не се знае кои актьори ще партнират на Марк Уолбърг и Уил Фарел, но за сметка на това от Парамаунт Пикчърс разкриха, че режисурата на комедията е била поверена на дуото Шон Андърс и Джон Морис (чиито най-известни филми до момента са "Браво, момчето ми! и продължението на "Шефове гадняри").Сюжетът на "Домът на татко" ще се фокусира върху добродушен началник в радиостанция (Уил Фарел), който прави всичко възможно за да се хареса на двете си доведени деца. Ситуацията обаче се усложнява когато на сцената се появява истинския баща на децата (Марк Уолбърг), който се отличава с невъздържания си характер и скандално поведение.Режисьорът на “Ченгета в резерв” Адам Маккей е написал сценария на "Дома на татко", в партньорство с Брайън Бърнс (сериала “Антураж”) и Итън Коен (“Мъже в черно 3”). Кастингите за останалите роли ще започнат след няколко седмици, а снимките се очакват да протекат основно в щата Калифорния.Ако всичко протече по план "Домът на татко" ще тръгне по кината през втората половина на 2015-та година. ... още »
“Господарка на злото”, първият игрален филм на Анджелина Джоли от четири години насам, е новия лидер в българската бокс офис класация. Силно рекламираната триизмерна продукция се пребори с премиерната комедия “Заедно по принуда” и остави зад гърба си далеч по-скъпия и дискутиран комиксов екшън "Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще". За първите си три дни на българска почва (30 май-1юни) “Господарка на злото” е вкарал в касите на кината 330 576 лева – повече от стабилен старт за филмово заглавие, което не е част от вече изградена поредица. Лентата на Робърт Стромбърг дебютира с по-добри приходи от тези на “Оз Великият и могъщият” (237 268 лева) и очакванията са, че още следващата седмица границата от половин милион лева ще бъде надмината. Досегашните стабилни приходи на “Господарка на злото” се дължат на няколко основни фактора – успешната рекламна кампания, по-високите цени за триизмерни прожекции и факта, че подобни фентъзи-заглавия (като “Оз Великият и могъщият”, “Алиса в страната на чудесата” и “Снежанка и Ловецът”) винаги са били едни от най-предпочитаните филмови продукции от българската публика. Имайки предвид силния стартов уикенд “Господарка на злото” по всяка вероятност ще достигне границата от един милион лева. Лентата се представя добре и в останалата част от света – от състоялата се на 30-ти май премиера досега приходите в световен мащаб се равняват на 170 031 298 долара.Второто място в класацията е заето от анимацията “Омагьосаната къща”, която продължава да трупа стабилни приходи в България. През изминалия уикенд триизмерната лента отбеляза впечатляващ скок в посещаемостта от цели 141 процента и от премиерата си досега е натрупала общо 253 950 лева. “Омагьосаната къща” определено надмина предварителните очаквания и въпреки че няма да натрупа приходите на "Замръзналото кралство 3D" тя ще бъде счетена за приличен бокс офис успех (особено като се има предвид, че става дума за оригинална европейска анимация).Лидерът от миналата седмица "Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще" сега застава на трето място, със спечелени за десет дни по кината 322 068 лева. Лентата на Брайън Сингър не само остави “Х-Мен: Първа Вълна” зад гърба си, но и е на път да се превърне в най-успешната част от поредицата “Х-Мен”. Мутантският франчайз на Сингър никога не е бил известен с рекордните си приходи, но сега отчасти благодарение на агресивната реклама и популярните актьори "Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще" без съмнение ще се нареди сред стабилните хитове на сезона. Въпреки това лентата няма да има сили да повтори представянето на конкурентните комиксови заглавия “Железният човек 3” и "ТОР: Светът на мрака". Общо по света "Дни на отминалото бъдеще" вече е натрупал половин милиард долара, при бюджет за снимки и реклама от над 250 милиона.“Годзила” заема четвърта позиция, като за три седмици по кината е спечелил 613 911 лева - напълно приличен резултат за мащабна продукция в триизмерен формат. Филмовото чудовище Годзила винаги се е радвало на голяма популярност в България и очакванията бяха, че лентата на Гарет Едуардс със сигурност ще прекоси границата от половин милион лева. През изминалия уикенд бе отбелязано увеличение на посещаемостта от 24 процента и до една седмица “Годзила” ще може да се похвали с приходи от над 700 хиляди лева. До момента по света лентата е спечелила 375 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от близо 200 милиона.“Заедно по принуда” застава на пето място в класацията. За първия си уикенд в България премиерната лента е спечелила 40 722 лева, което е очакван резултат за оригинална комедийна продукция с участието на Адам Сандлър. Въпреки че предишните два филма на Сандлър ("Браво, момчето ми!" и "Джак и Джил") не предизвикаха особено раздвижване сред публиката “Заедно по принуда” изглежда ще се представи значително по-добре. Лентата стартира с по-добри приходи от тези на "Жена назаем" (30 145 лева) и "Дърти хлапета 2" (31 060 лева) и имайки предвид факта, че Сандлър има публика в България очакванията са, че границата от 200 хиляди лева ще бъде достигната до две седмици.Анимацията “Камбанка и феята пират” е на шеста позиция, със спечелени за пет седмици 313 969 лева. Въпреки силната конкуренция триизмерната лента продължава да се представя достойно в България и вече остави зад гърба си предишната част от поредицата “Камбанка и тайната на крилете”. “Камбанка и феята пират” няма да достигне границата от половин милион лева, но все пак приходите са прилични за подобен вид непретенциозни анимации и филма може да бъде счетен за стабилен успех.“Принцесата на Монако” застава на седмо място, като за десет дни по кината е спечелил 86 653 лева. Конкуренцията и слабия интерес на зрителите оказват своето влияние и въпреки звездния си актьорски състав филма няма да бъде запомнен с доброто си представяне в родния бокс офис. През изминалия уикенд “Принцесата на Монако” е бил гледан от малко над 3900 зрители. Общо по света филма е натрупал разочароващите 6 725 887 долара, при бюджет за снимки от 30 милиона.Осмата позиция е за триизмерният “Рио 2”, който е част от родния топ 10 за девета поредна седмица. За този период от време филма е натрупал впечатляващите 1 110 679 лева - сума, която превръща лентата в един от най-големите хитове на годината. Анимациите продължават да бъдат едни от най-предпочитаните заглавия от родната публика и до края на годината едва ли ще се появи друго анимирано заглавие, което да подобри постижението на “Рио 2”. В световен мащаб триизмерната лента е натрупала половин милиард долара.Комедийният “Да разлаем съседите” е на девето място, със спечелени за един месец 244 735 лева. Въпреки конкуренцията в лицето на “Невероятният Спайдър-мен 2” и “Годзила” филма на Никълъс Столър намери своята публика в България и до момента той е бил гледан от малко над 33 хиляди зрители. Що се отнася до България “Да разлаем съседите” се превърна в една от най-гледаните комедии със Сет Роугън и по всичко изглежда, че филма ще приключи представянето си с приходи от малко над 300 хиляди лева.Десетата позиция е заета от “Отмъщение по женски”, който за шест седмици е натрупал 410 076 лева. Въпреки силната конкуренция филма на Ник Касаветес доказа, че романтичните комедии все още могат да постигат успехи на родна почва. Границата от половин милион лева няма да бъде достигната, но за сметка на това “Отмъщение по женски” вече се нареди (поне що се отнася до България) сред най-успешните заглавия с участието на Камерън Диас. ... още »
...по-малко кръв в боя. Александър Суворов Пътуването във времето открай време е любимо упражнение за филмовите автори в търсене на отговора на въпроса „какво ли би станало ако...”. Отговорът е почти винаги забавен , защото е гъвкав материал и чудесна суровина за причудлив разказ, който се изгражда с добронамереното съучастие на зрителя, привикнал с разнообразните екранни приумици.Постапокалиптичният екшън “На ръба на утрешния ден” пренася зрителя в бъдещето, когато планетата ни е жертва на превъзхождащ извънземен противник, заел удобни позиции в Европа. Концентрирани в Англия, обединените армейски сили се готвят за десант в Нормандия, подобно на реалните исторически събития от юни 1944. Бил Кейдж (Том Круз), специалист по връзки с обществеността, щабно украшение за армията, засмян и зализан хубавец, винаги готов за телевизионно интервю пристига в Лондон с хеликоптер. Съдбоносно решение на главнокомандващия го изпраща на първа бойна линия. Новобранецът Кейдж успява да оцелее броени минути в сражението, но смъртта му го отвежда в дупка във времето и той отново пристига с хеликоптер в Лондон, за своя голяма изненада. Следват познати срещи, разговори и ситуации, десант в Нормандия и...отново героична смърт, завършваща с пристигане в Лондон. Благодарение на очарователната Рита (Емили Блънт), Кейдж намира обяснение за цикличното повторение на събитията. Под нейните не особено ласкави грижи, той започва ускорено обучение и първите резултати не се забавят. Но победата е все още далеч.“На ръба на утрешния ден “ е интересно аудиовизуално развлечение намиращо се между електронна игра и филмов продукт. Става дума за разказ, базиран на цикличното повторение на събитията, в които попада главния герой и зрителят не се напряга, за да чуе звука на копчето „restart”. Натрупвайки опит, главният герой се справя все по-успешно с препятствията, които се изпречват по пътя му, за да се превърне в „старо куче”. Убеден съм, че великият руски пълководец Суворов би бил горд съсценарист на този фантастичен екшън. Понятието „вече видяно”(déjà vu) е изчистено от неговия психоаналитичен контекст, за да се превърне в забавно и повтарящо се зрелище. Така представена историята има всички шансове да се превърне в поредната скука, за която зрителят плаща доверчиво. Но авторите са избегнали капана на досадата и са създали филмов разказ, който учи зрителя как да възприема събитията и как да подреди пъзела от събития и картини, за да извлече максимално удоволствие от потапянето си в историята. Дъг Лаймън, познат на кинофеновете от сагата за Джейсън Борн, се справя блестящо с нелеката режисьорска задача в намирането на точната мяра и форма в представянето на една и съща сцена, без да отегчи публиката. Неговият успех би бил немислим без химията между Емили Блънт и Том Круз. Зрителите, които не харесват 51-годишния актьор от „Мисията невъзможна”, ще получат истинско наслаждение от “На ръба на утрешния ден”, тъй като ще станат свидетели на това как той умира десетки пъти, а когато не умира, яде безмилостен пердах. Емоционалното присъствие на Блънт придава допълнително дълбочинно измерение на филма, от който се очаква да е само впечатляващо и по-скоро повърхностно зрелище. Не бих отминал и великолепния Бил Пакстън, чийто старшина Фарел е въплъщение на уставния хумор и казионната армейска интелигентност. Филмът е забележителен с епичните си батални сцени, напомящи съветските класици или спилбърговия „Спасяването на редник Райън”, разрушаването на парижкия Лувър и дизайна на извънземните, приличащи на мутанти от морските дълбини. “На ръба на утрешния ден” е чудесен старт на блокбастърите за летния сезон, който се очертава пълен с приятни изненади. ... още »
Още преди да приключат снимките се знаеше, че “Пътят на Юпитер” ще бъде един от най-рисковите филмови проекти на студиото Уорнър Брос. За направата на амбициозната 3D-продукция бяха похарчени над 150 милиона долара, а дългия снимачен процес протече под надзора на създателите на "Матрицата" Анди и Лана Уашовски. Въпреки че последните два филма на Уашовски (“Облакът атлас” и "Спийд Рейсър") се представиха разочароващо в световния бокс офис режисьорите все пак успяха да осигурят солиден бюджет за “Пътят на Юпитер" и привлякоха за главните роли актьори като Шон Бийн, Чанинг Тейтъм, Мила Кунис и Джеймс Дарси.Филмът трябваше да тръгне по кината в средата на месец юли, но малко по-рано днес от студиото изненадващо обявиха, че премиерата е била отложена с повече от половин година.В разпространено до медиите съобщение от Уорнър Брос заявиха, че поради нуждата от повече работа по сцените с визуални ефекти премиерата на “Пътят на Юпитер" е била отложена за началото на месец февруари, 2015-та година.Според неназовани източници от студиото слабия зрителски интерес, конкуренцията през летния сезон и прогнозите за разочароващи приходи в световен мащаб са всъщност основните причини за взетото решение. Все пак е важно да се отбележи, че смяната на премиерата на даден филм и проблемите по време на снимките не винаги водят до разочарования (както доказаха успешните представяния на ленти с променени премиери като "GI Joe: Ответен удар", "Z-та световна война" и "Злокобен остров").“Пътят на Юпитер” е първия триизмерен филм на Анди и Лана Уашовски, а световната му премиера ще се състои на 6-ти февруари, 2015-та година. ... още »
Discovery Channel представя новия си телевизионен облик, за да отпразнува поредицата от вълнуващи предавания, които започват излъчването си през летния сезон. От днес новата визуална идентичност пасва по-добре на повишената разпознаваемост на канала и на модерното усещане, което създава у зрителите пред екрана. Промените са направени от самата компания под ръководството на творческия директор на Discovery Networks, Стивън Ройл (Stephen Royle).Основната промяна в образа на канала се крие в новото лого, където легендарното земно кълбо на Discovery се вплита в буквата „D”. Новото лого е достъпно в 6 варианта: „Герой”, „Вода” , „Огън”, „От ръцете на човек”, „Злато” и „Лед”. Discovery Channel ще изненада зрителите с още няколко специално създадени визии по повод различни предстоящи проекти като „Седмицата на акулите” и други. Всяка версия има свое отличително лого и цветова палитра, които засилват вълнението и разнообразието от програмите на Discovery Channel.„Тази промяна е нашият специален начин да посрещнем лятото и да представим предстоящите предавания от програмата ни. Мога да кажа, че новият вид на канала отбелязва тясната му връзка със зрителите: Discovery Channel успя да превърне една обикновена дума в запазена марка. Днес сме достатъчно уверени в името си и можем да кажем, че буквата “D” също е отличителна за нас. Новото лого е ярко и създава чувство за динамика, а всичките му шест версии представят разнообразието от теми, които задоволят любопитството на нашите зрители „за света около тях”, коментира Александра Тиганас, директор на Discovery за Югоизточна Европа, Discovery Networks CEEMEA. Натиснете тук, за да „погледнете и почувствате” обновения Discovery Channel. Лятната програма на Discovery Channel включва редица нови премиерни заглавия като:„Супер небостъргачи” с начало 14 юни, всяка събота от 16:00 ч.С всяка изминала година свободното градско пространство намалява стремително. Сградите се издигат все по-бързо и високо, създавайки ново поколение небостъргачи. Супер небостъргачите променят границите на инженерството, технологиите и дизайна, като стават по-екологични, здрави, „интелигентни” и луксозни в сравнение с предшествениците си. В поредицата от четири епизода разглеждаме четири необикновени сгради. Техните революционни характеристики дават различен поглед върху начина на живот в големите градове и работата на хората. Погледнете чудесата, сътворени от човешки ръце, от ъгъла на инженерната наука.„Да изкопаеш съкровище” с начало 1 юли, всеки вторник от 22:00 ч.В новите серии проследете бившия кечист, превърнал се в модерен търсач на реликви, Рик Савидж. Той и неговият екип обикалят Америка с надеждата да забогатеят, разкривайки скрити съкровища в дворовете на обикновените американци. Единственото нещо, което стои на пътя им са самите собственици, които Рик трябва да убеди да позволят на него и екип му да разкопаят имоти им, използвайки най-модерните метални детектори и мощни уреди за копаене.„Изгубено и продадено” с начало 3 юли, всеки четвъртък от 20:00 ч.Поредицата отвежда зрителите в света на търговете, за да проследи тръпката от търсенето на съкровища сред загубените и непотърсени вещи. Сериите показват група от хитри и находчиви търговци. Всяка седмица те посещават аукциони в търсене на изгубени предмети, които да продадат и да спечелят пари. „Войни за морски охлюви” с начало 14 юли, всеки понеделник от 20:00 ч.Южният океан, в близост до бреговете на Южна Австралия, е дом на повече акули на кв. километър, от където и да било другаде по света. Рискът да ви нападне акула тук е много голям. Много гмуркачи лично са се сблъсквали със загубата на близък човек. Хората, които се спускат да ловят охлюви всеки ден се изправят пред смъртта си. Това не спира група безстрашни мъже и жени, които всеки сезон смело се спускат в дълбоките води на океана, за да търсят ценния деликатес, наречен „злато“ или морски охлюви.„Редки коли в опасни страни” с начало 19 юли, всяка събота от 18:00 ч.Юсуф и Антонио са професионални търсачи на коли. Те обаче не просто търсят автомобили, а излагат живота си на риск всеки ден. Двамата приятели пътуват извън Щатите в страни без закони, където никой друг дилър не би посмял да стъпи. Те издирват „нешлифованите диаманти“ сред колите, които могат да ги направят богати. „Възходът на машините” с начало 20 юли, всяка неделя от 15:00 ч.Триизмерни графики разкриват удивителните истории на откритията, скрити вътре в едни от най-екстремните машини. Откриваме невероятните истории зад ДНК-то на най-вълнуващите изобретения в света, което им позволява да се превърнат в най-модерните по рода си. ... още »