Кампанията „30 вечери с 30 класики“ на Филмаутор продължaва на 31 март в кино Одеон
След големия зрителски интерес при прожекцията на „Лачените обувки на незнайния воин“, на 31 март с култовия български филм „Да обичаш на инат“ продължава кампанията на Филмаутор “30 вечери с 30 класики”. Прожекциятата отново ще бъде от оригиналния носител на филма, а именно – от лента, и ще се състои на 31 март от 18 часа в кино „Одеон“ с вход свободен, а след нея зрителите ще имат възможност да срещнат в специална дискусия с легендарния режисьор и сценарист на филма Николай Волев.
Филмът „Да обичаш на инат“ е един от най-обичаните български игрални филми. Лентата излиза през 1986 година под режисурата и сценария на Николай Волев, а историята е написана по мотиви от романа „Да се любим на инат“ на Чавдар Шинов. Оператор е Красимир Костов. Музиката във филма е композирана от Иван Стайков. В главните роли на баща и син влизат Велко Кънев и Иван Велков.
„Да обичаш на инат“ е носител на цели две награди от престижния международен фестивал „Карлови Вари“ в Чехословакия през 1986 година, както и Награда за операторска работа, Награда на кинокритиката и Награда на зрителите, Варна, 1986 и Награда за режисура и Награда за мъжка роля на СБФД, 1986.
Николай Волев е едно от най-големите имена в българското кино. Неговото име седи зад класики като „Господин за един ден“, „Двойникът“, „Козият рог“, „Маргарит и Маргарита“, „Огледало на дявола“ и др.
ххх
“30 вечери с 30 класики” ще припомни някои от емблематичните български филми, но и ще даде възможност на младите зрители да се докоснат може би за първи път до класиките на родното кино, върху които стъпва неговото цялостно развитие.
Сред филмите, които ще бъдат показани са още „Куче в чекмедже“, „Щурец в ухото“, „Вчера“, „Момчето си отива“, „Мъжки времена“, „Преброяване на дивите зайци“ и много други. След прожекциите Ви очакват срещи с авторите и членовете на творческите екипи, създали подбраните класики.
Пълната програма може да бъде видяна: https://filmautor.org/30
Една от най-успешните телевизионни поредици на последните две десетилетия "Сексът и градът", пренесен и на голям екран в два пълнометражни филма с приходи от над $700 млн. в световен мащаб, има бъдеще, смята изпълнителката на главната роля - Сара Джесика Паркър.46-годишната актриса, отличена с четири награди "Златен глобус" и две "Emmy" за превъплъщението си в писателката на свободна практика в нюйоркски ежедневник, разкри в интервю за Parade, че е запозната с проектосценария на потенциалния трети пълнометражен филм по сериала и смята, че си струва историята, залегнала в него, да бъде разказана."Да, "Сексът и градът 3" има шанс да се случи. Въпросът е кога ще настъпи най-подходящият момент за това", коментира Сара Джесика Паркър.Изпълнителката на ролята на Шарлът Йорк - Кристин Дейвис, също многократно е изразявала ентусиазъм относно продължаването на франчайза, който стартира през 1998 г.: "Винаги съм вярвала, че там някъде има още някоя история, която да бъде разказана, но не знам дали това ще се случи".Подобно на Майкъл Патрик Кинг, Дейвис е резервирана към първоначално изложената концепция, според която "Сексът и градът 3" ще предшества като хронология събитията в първия сезон на сериала."Моята Кари Брадшоу се появи за първи път на 33 и заедно с мен навърши 43.Изобщо и не искам да знам кои са родителите й, защото за мен тя съществува само в Манхатън", коментира Кинг, който е продуцент на първите два игрални филма от франчайза, но няма отношение към телевизионната адаптация на новата поредица на Кандис Бушнел, "The Carrie Diaries", разработвана от The CW. ... още »
Стивън Спилбърг категорично отказва да се вози в асансьор, изпълнителят на безстрашния Рамбо - Силвестър Сталоун панически се страхува от височина, а Джулия Робъртс се ужасява от микроби и бактерии - това са само малка част от страховете и фобиите на световно известните артисти.Киану Рийвс не може да разговаря по телефона и винаги се стряска при звън на телефон. След убийството на Джани Версаче пък всички знаменитости бяха обхванати от страх от насилствена смърт и се барикадираха.Мадона нареди да изкопаят тунел, който съединява вилата й с морски залив, където денонощно дежури скоростен катер. На вилата на Робърт де Ниро е установена 21-метрова вишка, снабдена с камери, като в тяхното полезрение попада всичко, което се намира наблизо.Том Круз панически се страхува от погледи и на снимачната площадка е забранил някой да спира погледа си на него за повече от две секунди.Рейн Уилсън се старае да не произнася в театъра името на Макбет, Салма Хайк винаги прекрачва прага на помещението с десния си крак, а Катрин Зита-Джоунс е една от най- суеверните актриси в Холивуд.Тя не изпуска възможността да плюе през рамото си и никога не подава солницата през масата. От сол се бои и Роби Уилямс.Робърт Патинсън, който изигра вампира в „Здрач", се страхува от най-различни неща. Той не продължава пътуването си, ако пътя му е преминала черна котка и винаги избягва числото 13.Мартин Скорсезе пък не обича числото 11. Никога няма да паркира на свободно място, което е 11-то, дори да няма други свободни места. Парис Хилтън е убедена, че ако си пожелаеш нещо в 11:11 желанието ти ще се сбъдне.Звездите обожават да носят най-различни талисмани. Лучано Павароти никога не излизаше на сцената без извит пирон в джоба и стотинка в обувката. А Уди Алън понякога нарочно облича дрехите си на обратно - той вярва, че това му носи щастие. ... още »
Българският филм "TILT" ще участва в състезателната програма на откриващия се днес в Прага 8-ми Международен фестивал за дебютни и студентски филми "Fresh Film Fest".Българската продукция ще има две прожекции. Престижният кинофестивал ще продължи до 28 август, допълва БНР. Зрителите ще могат да видят приблизително 150 филма от цял свят.Шест ленти са включени в състезателната програма за дебютни игрални филми "Fresh Generation". България се представя с филма "TILT" на режисьора Виктор Чучков-син. В селекцията влизат още независимите американски продукции "Джес + Mос" на режисьора Клей Джетер и "Белфлауър" на Ейвън Глаудъл.Фентъзи драма и трилър показват "Трансфер" на хърватско–немския режисьор Дамир Лукачевич и мексиканският "Странични eфекти" на Дейвид Михън. И още - "Спящ човек" с режисьор, оператор и продуцент Каушик Мукерджи.Петнайсет игрални филма са допуснати в състезанието за студентските продукции. Шестнайсет ленти са в студентската секция за анимационни и експериментални филми.Повече новаторски и свежи ленти има тази година и в несъстезателната програма. Някои от тях вече са показвани на фестивала в Кан, на Берлинале и др. Провокация и забава излъчват не само подбраните филми, но и рекламата и плакатите на чешкия кинофестивал за дебютни и студентски филми. Обединяващото тази година е и пънк темата. ... още »
Световноизвестният режисьор ще се срещне със своите почитатели в Дома на киното, където от 7 до 11 септември ще бъдат показани 6 негови филма.Руският режисьор Андрей Кончаловски пристига на 7 септември, сряда, в София за българската премиера на най-новия си филм „Лешникотрошачката 3D” (2010, с Нейтън Лейн, Джон Туртуро, Ел Фанинг, Юлия Висоцка) по покана да разпространителите на заглавието „А плюс филм” и „Радивижън”. Руският културно-информационен център и „Жокер Медиа” са съорганизатори на визитата на режисьора у нас, която е в рамките на седмицата, посветена на неговото творчество, когато в Дома на киното ще бъдат прожектирани шест от филмите на Кончаловски. На 7 септември в 19 ч. руският режисьор ще гостува в Дома на киното за разговор със зрителите преди прожекцията на предпоследния му филм „Лустро” (2007), който ще бъде модериран от проф. Александър Грозев. На следващия ден, 8 септември, четвъртък, за 11 ч. в Руския център е обявена пресконференцията му, а вечерта от 19 ч. ще бъде и официалната премиера на „Лешникотрошачката 3D”. Носителят на Голямата награда на журито от Кан за филма си „Сибириада” (1979) и номиниран за „Златна палма” още три пъти –Андрей Кончаловски, е роден 20 август 1937 г. в дворянско, но и творчески настроено семейство. Дядо му е прочут пианист, чичо му – художник, а баща му, Сергей Михалков – държавен поет и председател на Съюза на съветските писатели. Макар да следва музика, Кончаловски завършва кино под ръковоството на Михаил Ром и се отдава на седмото изкуство. Кариерата на младия мъж стартира повече от многообещаващо – през 1962 г. то е асистент на Андрей Тарковски в “Иваново детство”, а две години по-късно и негов съсценарист в “Андрей Рубльов”. Седмицата на Андрей Кончаловски, подготвена от екипа на Дома на киното, включва филми както от ранния, така и от късния, но все руски период на режисьора. През 1969 г. той екранизира Тургеневото „Дворянско гнездо”, който ще можете да гледате в Дома на киното на 8 септември, петък, от 20.45 ч. Главните роли в драматичната любовна история са поверени на полската звезда Беата Тишкевич и руските й колеги Леонид Кулагин и Ирина Купченко. Отчужден от невярната си съпруга, Феодор (Кулагин) решава да се върне в родния си дом в Русия след дълго странстване в Европа. При едно гостуване у своите съседи се запознава с Лиза (Ирина Купченко). Отново срещнал любовта, той не би могъл да я задържи, защото тя е греховна и непозволена, а новата му любима не може да се примири с това. Съпругата му Варвара Павловна (Тишкевич) се завръща и съдбата отнема надеждите му за щастие.Любопитен момент от периода на снимките на филма е свързан с изчезването на семейни бижута, които Кончаловски взел от майка си, за да може Беата Тишкевич да ги носи в кадър. Но те били откраднати от хотелската стая на режисьора и от една страна романтичният, а от друга твърде артистичен жест на Кончаловски, отишъл нахалост.Година след „Дворянско гнездо”, през 1970 г., Андрей Кончаловски екранизира една от най-прочутите пиеси на Чехов, макар че би било грушно за някоя от тях да се каже, че не е, “Вуйчо Ваньо”. Филмът по нея можете да гледате на 9 септември, петък, от 18.30 ч.Филмовият сценарий на „Вуйчо Ваньо”, който Кончаловски написва само за две седмици, се придържа към текста на драмата. Актьорският състав е съобразен с предписанията на драматурга и включва Инокентий Смоктуновски, Сергей Бондарчук, Ирина Купченко и др. Костюмите и интериорите пресъздават Русия от епохата на края на деветнадесетия век, но въпреки това филмът е индивидуална версия на класически текст от голям режисьор. Филмът е откровено мрачен, атмосферата е тежка, задушаваща, нещо, което в драмата на Чехов не е експлицирано по този начин.Кончаловски обяснява този факт с влиянието на Бергман върху него като режисьор: „Достойнството на този мой филм, както и недостатъците му впрочем, до голяма степен се дължат на Бергман. Правех бергмановски мрачен филм, докато за Чехов неизменно са характерни хуморът и иронията.”Огромна популярност печели Кончаловски с поетичната музикална мелодрама в стила на Клод Льолуш “Романс за влюбени” (1974), която ще бъде излъчена в Дома на киното на 9 септември, петък, от 20.30 ч. Филмът печели Голямата награда „Кристален глобус” на фестивала в Карлови Вари и разказва драматичната история на двама млади влюбени (Евгений Киндинов и Елена Коренева), които съдбата разделя. С “Кокошчица Ряба” (1994, с Ина Чурикова) Кончаловски се връща към ранния си поетично-реалистичен стил. В интервю за книгата “Горчиво кино” (Борислав Колев; София, 1995) руснакът казва, че това е най-личният му и любим филм. Него можете да гледате на 10 септември, събота, от 17.00 ч. "Кокошчица Ряба" е политическа сатира, която ни отвежда в малкото руско селце Безводное през 90-те години на 20 век – времето на демократичните промени и зараждащия се капитализъм. Филмът разказва за историята на Ася Клячина – главната героиня от филма на Кончаловски от 1967 г. "Асиното щастие". Тя обяснява защо демокрацията в Русия не върви. Мъжът й е пияница и живее с циганка, а синът й работи за мафията. В същото време гневът на населението срещу местния капиталист се излива в протестна прокомунистическа демонстрация. А пък любимата кокошчица на Ася Ряба започва да расте... и да говори.През 2000 г. Кончаловски печели Голямата награда на журито и наградата на УНИЦЕФ от фестивала във Венеция с „Домът на глупците”, който ви предлагаме на 11 септември, неделя, от 17.00 ч. Действието се развива през 1996 г. по време на първата война в Чечня в психиатрична клиника, разположена близо до границата. Яна (Юлия Висоцка) и останалите пациенти живеят там, без да подозират за предстоящите събития. Една сутрин те откриват, че медицинският персонал е изчезнал. Настъпва хаос – някои решават да избягат, но тътенът на близките бомбардировки ги връща в сградата, която възприемат като свой дом. Яна намира убежище в света на мечтите със своя акордеон и песните на Брайън Адамс. Развихрил се в своя нехоливудски стил, в “Домът на глупаците” Андрей Кончаловски рисува войната между Русия и Чечня като конфликт между безумци, в сравнение с които обитателите на психиатричната клиника са напълно нормални хора, пише Дебора Йънг в сп. “Variety”. Тази ексцентрична приказка притежава комично-гротескната привлекателност на филм на Фелини и би допаднала на подбрана аудитория.„Лустро” е един от най-новите филми на Андрей Кончаловски, който ще ви покажем веднага след срещата-разговор с него, на 7 септември, сряда, от 20.00 ч.Главната роля в него отново е поверена на последната, пета съпруга на режисьора – Юлия Висоцка. Тя е Галя – красиво младо момиче, което пристига от миньорски град в Москва, за да сбъдне мечтата си да стане манекенка. Сатирата на модния бизнес, каквато може да се очаква от ас като Кончаловски, буди противоречиви реакции в родината на режисьора, но самият той я защитава с думите, че е нелицеприятна, защото показва действителността такава, каквато е.Цената на билета за всички филми от седмицата на Кончаловски е 5 лв., включително за разговора с режисьора и прожекцията след него. ... още »
Премиерната комедийна продукция, “Смърфовете”, оглави българската бокс офис класация, със спечелени за първия уикенд, 129 479 лева. Режисираният от Раджа Гснел филм се представя повече от прилично в останалата част от света, и съдейки по старта му в България, подобна ще бъде и съдбата му тук.Приличните приходи от премиерния уикенд се дължат не само на стабилната рекламна кампания и по-скъпите триизмерни прожекции, но и на факта, че оригиналните анимационни серии на които е базиран “Смърфовете” са достатъчно познати на българските зрители. В САЩ, комедията надмина очакванията на бокс офис анализаторите и имайки в предвид, че е насочена главно към по-младата публика, тя със сигурност ще се представи достойно и в България. Само до момента, общите световни приходи на “Смърфовете” се равняват на 330 милиона долара.Комедията с Дженифър Анистън и Кевин Спейси, “Шефове гадняри”, заема второ място в класацията. За първия си уикенд по българските екрани, филма е спечелил 37 562 лева, а с предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 72 678 лева. Що се отнася до България, комедийните продукции са най-непредвидими, и в повечето случаи остават в сянката на по-мащабните и рекламирани ленти. Но съдейки по спечеленото до момента от “Шефове гадняри”, филма има шанса да се представи напълно прилично за представител на комeдийния жанр. Приходите, разбира се, няма да могат да се сравняват с тези на “Поредният ергенски запой” например, но имайки в предвид, че “Шефове гадняри” е филм, който не е дългоочаквано продължение на успешна първа част, той регистрира добър старт по родните киноекрани, и до една седмица и половина ще може да се похвали с приходи от над 100 хиляди лева.“Каубои и извънземни” е на трета позиция, със спечелени за близо две седмици, 138 640 лева. По всичко изглежда, че подобно на представянето си в САЩ, фантастичния уестърн с Харисън Форд и Даниел Крейг няма да се превърне в очаквания хит и в България. Филмът не се разпространява в триизмерен формат, но за сметка на това бе предшестван от напълно стабилна рекламна кампания, която не се различаваше от тези на останалите летни продукции, които се радваха на успехи по родните кина. Имайки в предвид нетрадиционното заглавие и сюжет, сравнително слабото представяне на “Каубои и извънземни” до момента не е неочаквано, и въпреки, че няма да бъде запомнен със силното си представяне в бокс офиса, филма няма да бъде считан и за финансов провал в България. В най-добрия случай, продукцията на режисьора Джон Фавро ще завърши българското си представяне с приходи от около 250-270 хиляди лева. Общо по света, лентата е спечелила 107,918,775 долара, при бюджет от $165 милиона.Четвърти е “Възходът на планетата на маймуните”, който за по-малко от три седмици е натрупал 191 028 лева. Фантастичната продукция стартира със сравнително скромни приходи в България, но след това успя да набере скорост и въпреки, че няма да може да се нареди сред големите летни хитове, ще завърши представянето си с прилична сума. Лентата с Джеймс Франко не бе сред най-рекламираните заглавия на сезона, което без съмнение е оказало влияние на общите й приходи в България. Но независимо от това, до една седмица “Възходът на планетата на маймуните” ще надмине границата от 200 хиляди лева, което за филм, който не разчита на 3D прожекции е ако не впечатляващ, то стабилен резултат.Премиерният филм на ужасите ,“Нощта на ужасите”, е на пето място. За първия си уикенд по българските киноекрани, продукцията с Колин Фарел и Антон Йелчин регистрира приходи от 16 300 лева – разочароващ старт за триизмерна продукция, която е и римейк на един от най-популярните хоръри на 80-те години. Изненадващо или не, слабия премиерен уикенд на “Нощта на ужасите” съвпада с представянето на филма и в САЩ, където въпреки силната рекламна кампания, той не успя да привлече очакваната публика в кината. Разочароващият дебют на “Нощта на ужасите” в България е пoредното доказателство за това, че с изключение на изградени поредици като “Убийствен пъзел”, филмите от хорър-жанра много трудно успяват да вкарат повече зрители в кината. Имайки в предвид и че “Нощта на ужасите” е забранен за лица под 16 години, със сигурност може да се каже, че в дългосрочен план, това ще окаже негативно влияние върху приходите му от родните киносалони.“По приятелски” заема шеста позиция, със спечелени за четири седмици, 230 304 лева.Филмът с Мила Кунис и Джъстин Тимбърлейк продължава доброто си представяне в България и със сигурност ще достигне границата от 300 хиляди лева, което от своя страна ще го превърне в едно от най-успешните комедийни заглавия на сезона, редом до “Палавата класна” и “Поредният ергенски запой”. До момента по света, “По приятелски” е натрупал близо 70 милиона долара.Седмото място е заето от “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2”, който за шест седмици е спечелил 748 277 лева. Преди да тръгне по българските кина, очакванията бяха, че филма ще успее, без особени проблеми, да надмине границата от един милион лева.Но съдейки по сегашния резултат, тази сума изглежда няма да бъде достигната, което е изненадващо, като се има в предвид, че “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2” бе може би най-рекламирания и очакван 3D филм на годината. Но независимо от всичко това, лентата с Даниел Радклиф и Ема Уотсън се представя достойно за продукция в триизмерен формат. По света, последната част от популярната поредица спечели над един милиард долара, и вече е третия най-успешен филм на всички времена.“Капитан Америка: Първият отмъстител” застава на осма позиция в класацията. За близо един месец, фантастичния комиксов екшън е спечелил 307 948 лева, което за филм, който не е част от изградена поредица, е един напълно приличен резултат.Капитан Америка никога не е бил сред най-известните супергерои в България, и затова постигнатото от филма до момента съвсем не е за подценяване. Филмът на режисьора Джо Джонстън се радва на успех и в останалата част от света – до момента, общите му международни приходи се равняват на 312,200,175 долара.Фантастичната продукция на режисьора Майкъл Бей, “Трансформърс 3”, е на девето място, със спечелени за близо осем седмици, 1 068 221 лева. Както в САЩ, така и в България, триизмерния филм се представя напълно според очакванията, и вече заема едни от лидерските позиции в класациите за най-печелившите продукции на годината.Общо по света, “Трансформърс 3” натрупа впечатляващите 1.1 милиарда долара, което го поставя на пето място в класацията за най-успешните филми на всички времена.Анимационният “Колите 2 3D” е десети в класацията. За девет седмици, продукцията на студиото Пиксар е спечелила 668 759 лева – резултат, който е в пъти по-добър от този на първия филм от 2006-та година.Докато в САЩ, “Колите 2 3D” не се превърна в очаквания голям триизмерен хит, и остана далеч зад предшественика си, в България, приходите му за пореден път доказаха, че високобюджетните анимационни ленти в 3D формат винаги могат да разчитат на голям интерес от страна на публиката. ... още »
През 2000-та година, по кината се завъртя режисираната от Кийнън Айвъри Уейънс комедия “Страшен филм”. Пародийният филм не само се превърна в изненадващ световен хит, с приходи от над 270 милиона долара, но и даде началото на една от най-популярните комедийни поредици в киното.В годините след премиерата на “Страшен филм” се появиха още три продължения, които също се представиха успешно в бокс офис класациите по света. Сега, пет години след премиерата на четвъртата част, от студиото Dimension Films потвърдиха официално, че работата по сценария на дълго отлагания пети филм от поредицата вече е започнала.Първата информация за “Страшен филм 5” се появи в края на 2009-та година: тогава бе обявено, че звездата на поредицата, Ана Фарис, е дала съгласието си да се завърне за пети път в ролята на Синди Кембъл, но не бе сигурно кога точно ще започнат снимките. Последваха месеци без никаква информация за проекта, и се смяташе, че от студиото са се отказали от намерението си да го направят.Но сега стана ясно, че трудности при намирането на сценарист са били в основата на отлагането на снимките. Този проблем изглежда вече е решен, защото от Dimension Films заявиха преди няколко часа, че по сценария на “Страшен филм 5” вече работят дебютанта Стивън Леф и телевизионните сценаристи Джон Абоуд и Майкъл Колтън. Информацията относно потенциалния сюжет все още се пази в тайна, но според първоначалните слухове, филма ще пародира не само известни хорър-филми, но и политически и фантастични продукции. Намерението на продуцентите на бъдещата комедия е да привлекат отново и актьорския състав от предишните двa филма от поредицата.Според сайта bloody-disgusting.com, оферти за участие са били изпратени до актьорите Антъни Андерсън, който в “Страшен филм 3” и “Страшен филм 4” изпълни ролята на Махалик, Кевин Харт (Си Джей) и Реджина Хол (Бренда), която е част от поредицата от самото начало. Въпреки, че преговорите са започнали, нито един от актьорите, включително и Ана Фарис, не е подписал официален договор за участие. Очакванията са, че до един месец ще стане ясно кои актьори ще участват в “Страшен филм 5” и дали създателя на последните два филма от поредицата, Дейвид Зукър, ще седне отново на режисьорския стол.Продуценти на петата част ще бъдат Робърт Уейс (“Блус Брадърс”), Харви Уайнстийн (“Влюбеният Шекспир”) и Николет Орландо (“Самоличност”), а от Dimension Films разкриха, че снимките на филма ще стартират още в края на тази година в Калифорния. Световната премиера на “Страшен филм 5” е насрочена за 20-ти април, 2012-та година. ... още »
Професионални и лични битки, мъчителни спомени и изключителна воля за победа и справедливост ще гледаме в най-новата съдебна драма по Нова ТВ – „Законът на Кентърбъри”. От 30-ти август, всеки делничен ден в полунощ, Джулиана Маргулис ще влиза в ролята на Елизабет Кентърбъри – амбициозна и преуспяваща адвокатка, която прилага закона, за да защитава несправедливо обвинени хора.Макар и постоянно преследвана от мисълта за изчезналия си син, страстта на Елизабет към справедливостта е несравнима, когато поставя кариерата си на карта, за да поема рисковани и необичайни дела, в които истински вярва. Границата между работата и семейството пада в жертва на натрапчивия й стремеж към истината, което често предизвиква разрив между нея и съпруга й, преподавател по право, който се опитва да загърби миналото. В ролята на мъжа до нея ще видим Ейдън Куин, когото зрителите на Нова ТВ вече познават като свещеника Даниъл Уебстър от „Книга на Даниъл”. В работата си Елизабет е подкрепяна и от екип свободомислещи адвокати, решени също като нея да се докажат и да се борят за принципите си.От 30 август Диема значително ще ускори темпото и буквално ще ни качи на колела с високоскоростния екшън „Среднощен ездач”. Превърналият се в телевизионна класика сериал сега се завръща с подновена и още по-заредена форма, а в ролята на автомобилния супер герой няма да бъде Дейвид Хаселхоф (когото обаче зрителите могат да гледат в излъчвания по Диема „Спасители на плажа”), а Джъстин Брюнинг („Забравени досиета). Най-известната и мощна кола е снабдена с изкуствен интелект, способен да пробие почти всякакви системи, снаражението й може да се сравни с това на боен джет, а формата й може да се видоизменя в други видове возила. Дейвид Бартис („Ориндж Каунти”), Дъг Лиман („Г-н и г-жа Смит”, „Самоличността на Бърн”) и Грей Скот Томпсън („Лас Вегас”, „Бързи и яростни”) са изпълнителни продуценти на сериала, който ще се излъчва всеки делничен ден от 17.30 ч.Как е изглеждал Джеймс Бонд преди близо 30 години? Точно това ще ни покаже Диема в детективския сериал „Ремингтън Стийл” още тази събота, 27 август. Именно ролята на Ремингтън Стийл през 80-те носи на Пиърс Броснан изключително голяма слава в САЩ. Тук той си партнира със Стефани Зимбалист, която играе Лора Холт – най-добрият частен детектив.Убедена обаче, че потенциалните й клиенти се плашат от факта, че е жена, тя си измисля митичен „шеф” с името Ремингтън Стийл. Какво обаче ще прави, когато в даден момент нейното творение наистина се появява? Следват поредица от неочаквани и забавни обрати, а както винаги се случва във филмите с агент 007 – главната героиня няма как да не се влюби в него. Младият Пиърс Броснан ще може да гледаме всяка събота и неделя от 09.00 ч. ... още »
В края на миналата година бе оповестена новината, че номинирания за “Оскар” режисьор на “Мулен Руж” и “Австралия”, Баз Лурман, ще пренесе на големия екран популярния в цял свят роман на писателя Ф. Скот Фицджералд, “Великият Гетсби”.Продукцията ще бъде заснета в триизмерен формат, а в главната роля на Джей Гетсби ще се превъплъти звездата от “Титаник”, Леонардо Ди Каприо, за когото това ще бъде втори общ проект с Лурман, след “Ромео и Жулиета”. От студиото Warner Bros отпуснаха на филмовия екип бюджет от 150 милиона долара, а снимките ще протекат в Австралия.Баз Лурман е петия режисьор, който ще превърне “Великият Гетсби” в игрален филм – до момента, романа е бил екранизиран за големия екран през 1926, 1949, 1974 и 2000-та година.Освен Леонардо Ди Каприо, във филма ще участват още Джоел Едгертън (“Крал Артур”), Кери Мълигън (“Уолстрийт: Парите никога не спят”), Тоби Магуайър (“Плезънтвил”) и Айла Фишър (“Тайните на Беки Б”). През изминалите няколко седмици се появиха слухове, според които натоварените графици на актьорите са принудили продуцентите и режисьора да отменят снимките на “Великият Гетсби” с няколко месеца.Но във вчерашно интервю, свързано с предстоящия му филм “Бойна кръв”, Джоел Едгертън, който ще изпълни една от главните роли в лентата на Баз Лурман, заяви, че няма промени в снимачния график и всичко протича по план:“Декорите в Австралия са подготвени и започваме снимките след няколко седмици. Ще снимаме без прекъсвано до Коледа. А до началото на снимките ще продължим с репетициите в Ню Йорк. Там проведохме и един страхотен семинар в който Баз (Лурман) беше поканил почти целия екип. Той е перфекционист, и искаше да бъде сигурен, че всички сме наясно с отговорностите си. Това е огромен проект и няма място за грешки и недомислия.”Малко след потвърждението, че снимките на “Великият Гетсби” ще започнат след няколко седмици, от студиото Warner Bros разкриха, че към актьорския състав на филма са се присъединили и актьорите Джак Томпсън (“Star Wars: Епизод ІІ - Клонираните атакуват”) и Ким Нъкли (“Аз, шпионинът”). Томпсън ще изиграе бащата на героя на Леонардо Ди Каприо, Хенри Гатц, а Нъкли ще бъде в ролята на влиятелен сенатор. Разказвана от младия Ник Карауей (Тоби Магуайър), историята на “Великият Гетсби” ще се фокусира върху живота на милионера със съмнително минало Джей Гетсби (Ди Каприо). Въпреки всичкото богатство което Гетсби притежава, той е самотен мъж и единственото му желание е да се събере с любовта на своя живот, Дейзи Бюкенън (Кери Мълигън). Но проблема е, че Дейзи е вече омъжена за уважавания Том Бюканън (Джоел Едгертън), и има малка дъщеря. Сценарият на “Великият Гетсби” е дело на режисьора Баз Лурман и Крейг Пиърс (“Мулен Руж”), а продуценти на романтичната драма са Луси Фишър (“Да изчезнеш за 60 секунди”), Дъглас Уик (“Гладиатор”) и Катрин Мартин (“Високосна година”).Екипът на мащабната продукция ще прекара 17 седмици в снимки и още 30 седмици в обработване на сцените, и добавяне на множеството визуални ефекти. За режисьора Баз Лурман, това е първи филм, който ще бъде заснет изцяло с триизмерни камери.От студиото Warner Bros заявиха, че световната премиера на “Великият Гетсби” ще се състои през месец ноември, 2012-та година. Точната дата все още не се разкрива. ... още »