След скъпа маркетингова кампания 3D анимацията на DreamWorks „Чудовища срещу извънземни” оправда всички очаквания и вече носи титлата „най-успешен дебют за 2009-та”!
След скъпа маркетингова кампания 3D анимацията на DreamWorks „Чудовища срещу извънземни” оправда всички очаквания и вече носи титлата „най-успешен дебют за 2009-та”! Мускули показаха и Lionsgate с впечатляващия хорър дебют „The Haunting in Connecticut”, който се озова на второ място. Топ 10 филмите събраха $135 милиона тази седмица, което е най-добрият резултат за обикновен (непразничен) уикенд за 2009.
Събитието в кината този уикенд се казваше „Чудовища срещу извънземни”, той продаде билети за $58.2 милиона. Paramount пуснаха детския хит в широко разпространение (4,104 зали) и отбелязаха среден резултат от $14,181 от екран. Крайната сума беше подпомогната и от по-високите цени на билетите в 1,550 мултиплекса, които го прожектираха в 3D формат за $3 повече. С бюджет от $165 милиона, „Чудовища срещу извънземни” започна с летящ старт в петък с $16.8 милиона, последван от 30% спад в събота и отново ръст от 45% , който в неделя стигна $24.4 милиона.
Млади жени бяха основната публика на свръхестествения трилър „The Haunting in Connecticut”, чиито дебют спечели $23 милиона. Лентата е насочена към тийнейджърите и Lionsgate заслужено се радват на среден резултат от $8,422 на екран (от 2,732 кина). Проучванията на студиото сочат, че 62% от зрителите са жени, а 44% са между 17 и 24 години.
Новите заглавия от миналата седмица бяха избутани с две места, но останаха в същия ред. Никълъс Кейдж и екшънът „Knowing” се радват на спад от 40% и $14.7 милиона приходи, което е повече от задоволително имайки предвид негативните мнения на критиците за този научнофантастичен екшън. За десет дни прожекции, продукцията на Summit вече има $46.2 милиона и се насочва към финал от $75-80 милиона.
С най-малък спад в топ 10 е комедията „Обичам те, човече” - 29% и $12.6 милиона печалба. Приходите й за десет дни възлизат на $37 милиона.
Джулия Робъртс и Клайв Оуен станаха свидетели на по-голям спад - 46%. За шпионското им сътрудничество в „Двуличие” американските зрители платиха $7.6 милиона този уикенд и общо $25.6 милиона до днес. Очаква се „Двуличие” да стигне до DVD премиерата си, заработил около $45 милиона.
Тъй като семействата получават 3D дозата си тази седмица в лицето на „Чудовища срещу извънземни”, „Планината на Вещиците” на Disney регистрира спад от 56%, или само $5.6 милиона. За 17 дни Disney спечелиха $53.3 милиона.
Със слаб дебют на седмо място и $5.3 милиона е полицейският екшън „12 Рунда”. Лентата привлече главно млади момчета и се представи по-зле от предишния филм с кечиста - актьор Джон Сина - „Пехотинецът” ($7.1милиона) от 2006 г. Въпреки че генерират големи цифри от телевизионни излъчвания, продуцентите от Световната Кеч Федерация (WWE) не успяват да прескочат успешно на големия екран.
На осма позиция се настани „Пазителите” с $2.8 милиона – спад от 60% и обща сума от $103.3 милиона. Филмът на Warner Bros. пропада с около 60% всеки уикeнд от дебюта си в началото на месеца. Очаква се финал от $105-110 милиона, което сумарно означава, че повече от половината от крайните му приходи ще са от дебютния му уикенд.
Неочакваният хит на Fox „Твърде лично” грабна още $2.7 милиона през деветата си седмица, като сумата за Fox вече е $137.1 милиона.
На последното десето място се настани ужасът „Последната къща вляво”. Хорърът получи $2.6 милиона и прибави $28.5 милиона към банковата сметка на Universal.