Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Филми Първи поглед към главния герой от римейка на екшъна "Робокоп"

Първи поглед към главния герой от римейка на екшъна Робокоп
Първи поглед към главния герой от римейка на екшъна "Робокоп"
Cinefish.bg

Филми
Първи поглед към главния герой от римейка на екшъна "Робокоп"

17.09.2012, 11:57  |   Видяна: 2505  |   синефиш.бг  |   ФИЛМ

В края на миналата седмица беше даден старта на снимките на дълго подготвяния римейк на фантастичния екшън от 1987-ма година, “Робокоп”. Бюджетът на продукцията се равнява на близо 100 милиона долара, а след дълги кастинги за изпълнител на главната роля беше избран младия актьор Джоел Кинаман, който е познат на зрителите от тазгодишния хит “Секретна квартира”. Екипът на новата верия на "Робокоп" работи в момента в град Торонто, Канада, под режисурата на бразилеца Хосе Падиля за когото това е първи мащабен холивудски проект.

Веднага след оповестяването, че се подготвя нов филм за Робокоп започнаха спекулациите относно това как ще изглежда костюма на титулярния персонаж.



Режисьорът Хосе Падиля и екипът на продукцията успяваха в продължение на месеци да пазят в тайна всичко свързано с новата визия на Робокоп, но сега благодарение на първите неофициални снимки от снимачната площадка феновете могат да видят точно как ще изглежда популярния герой. Кадрите потвърждават казаното от Хосе Падиля, че неговия филм, независимо от факта че е римейк, ще се различава в много отношения от оригинала.

Падиля: "Робокоп е популярен в целия свят и всички знаят как изглежда той. Наясно съм, че много хора биха искали да видят отново стария дизайн, но ние искахме да направим нещо малко по-различно - нещо, което ще изненада приятно феновете на оригинала и също така ще привлече вниманието на по-младите зрители. Поради тази причина нашия филм ще се различава от оригинала. Времето, в което живеем е по-различно и честно казано щеше да бъде глупаво, ако бяхме решили да презаснемем оригинала сцена по сцена и да не правим промени."

Важно е да се отбележи, че все още не се знае дали костюма който носи Джоел Кинаман на разпространените снимки ще бъде същия в готовия филм или по него ще работят допълнително специалистите по визуални ефекти. Въпреки направените промени сюжета на новия “Робокоп” е в основата си непроменен - в центъра на историята ще бъде полицая Алекс Мърфи, който бива тежко ранен при изпълнение на служебния си дълг и по-късно трансформиран от компанията "ОмниКорп" в робот без спомени за миналото, чиято задача е да въдворява ред по улиците на Детройт. Действието на филма ще бъде ситуирано през 2028-ма година.



Джоел Кинаман се превъплъщава в ролята на Алекс Мърфи, а негови екранни партньори са актьорите Дженифър Ел, Джей Барушел, Мариан Жан-Баптист, Джаки Ърл Хейли, Аби Корниш, Самюел Л. Джаксън, Гари Олдман.

Първоначално имаше опасения, че поради неразногласия между режисьора и студиото Metro-Goldwyn-Mayer снимките на филма ще бъдат отложени с няколко месеца, но изглежда се е стигнало да общо разбирателство и снимачния процес стартира без проблеми и ще приключи по план - до два месеца и половина.

Световната премиера на римейка на "Робокоп" е насрочена за 9-ти август, следващата година.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

5 Коментара подреди по:  нови  стари  рейтинг 
 
kiro_vasil... Неутрално
1 18.09.2012, 09:55
Оценка: 1
1 гласа

d-man91, като дългогодишен верен фен на Майкъл Бей ще кажа че грешиш за него. Нека първо припомня че той е само продуцент на Нинджите, а режисьор е Джонатан Либесман. Промените в нинджите са направени от двамата сценаристи, а не от Бей. А и филма не е готов така че никой не може да се изказва за качествата му.

Второ, Бей си има достатъчно много фенове, голям фен-сайт със стотици членове включително и много българи, и заедно с успеха на всеки един от филмите му едва ли го е грижа, че група хора в интернет, които никога не са му били фенове, критикуват работата му. За тънкообидните фенове на Нинджите дори не си заслужава да се говори. В Щатите по телевизията достатъчно ги осмиваха и то с право.

И факта че Бей е най-печелившия режисьор на 2012 година, според списание Форбс, говори сам за себе си. Повечето хора харесват филмите му, плащат многократно да ги гледат и впоследствие те се превръщат винаги в големи хитове в целия свят. Това е проста математика и никой критик или блогър не може да я оспори. Всичко останало е собствено мнение, а не факт. А и между другото критиците винаги са мразели филмите на Бей, но това не ме интересува нито мен, нито останалите фенове, нито Бей. Човека собственоръчно промени целия екшън-жанр и сега всеки втори режисьор копира стила му.

Това е нещо което всеки киноман е забелязал. Между другото, Пърл Харбър е лично за мен един от най-добрите филми на Бей. А и най-новия му филм Pain and Gain звучи повече от интересно. Колкото до римейците, той изобщо не е единствения който продуцира такива филми в Холивуд. Всеки втори продуцент е бил по един или друг начин свързан с някакъв римейк.

Това е което имам да кажа. Със здраве.

 
 
 
BirdofSorr... Положително
2 18.09.2012, 03:24
Оценка: 2
2 гласа

d-man91, изобщо не съм съгласен с нито едно от мненията ти - новият костюм на Робокоп например е на светлинни години от тенекиеното кошче в оригиналните филми. Адски много се надявах да не запазят оригиналния дизайн и се радвам, че са направили нов.
"Нещото", което споменаваш някъде из фермана си, е един от най-свестните хорър-филми напоследък и много добра предистория на оригиналния филм. "Зов за завръщане" беше по-добър от оригинала, защото се придържаше по-плътно към историята на Филип Дик и най-вече заради отсъствието на Арни (просто той не е актьорът, който би могъл да изиграе персонажа). Промените на Бей по отношение "Костенурките Нинджа" изглеждат идиотски, но пък може и да се преглътнат, стига зрелището да е добро и да не прекалява с някои елементи. "Конан" си беше точно филм по Робърт Хауърд - не онова детско и бутафорно филмче бате Арни, а кървавият и брутален филм, какъвто фен на Хауърд очаква да види.
Накрая - аз съм огромен фен на оригиналния Робокоп... но не и на вида на самия Робокоп - изглеждаше идиотски. Този изглежда страхотно. Казваш, че с една снимка филмът те е изгубил като зрител - е, мен именно с една снимка ме привлече като зрител.

"Ще се провали епично, помнете ми думите!"
Не, няма. Помнете моите

 
 
 
d-man91
1 18.09.2012, 06:03
Оценка: 1
1 гласа

Уважавам мнението ти, BirdofSorrow, но за съжаление зрелището в един филм само по себе си не е достатъчно. Трябва да бъде подплатено с добра история, добра режисура и добра актьорска игра - елементи, които за съжаление при Майкъл Бей трудно се намират. Не знам какво му се е случило на този човек. Аз лично не смятам че е чак пък толкова лош, колкото го изкарват. Все пак той е режисирал някои хубави филми - Лоши момчета, Скалата, Островът, дори Армагедон си има своите достойнства. Тези филми показват, че когато влага труд в проектите си, резултатите могат да бъдат повече от прилични. Дори първият Трансформърс ми е "guilty pleasure" (вж. в речника). Но с филми като Трансформърс 2 и 3 и Пърл Харбър както и с безбройните римейкове на класически хорър филми, които не се нуждаят от римейк, Бей нанесе наистина сериозни поражения на кариерата си от които може никога да не се възстанови и си навлече гнева на много фенове. Но стига за него. А колкото до това дали един римейк се придържа по-плътно към историята от оригинала - това не винаги е гаранция за по-добър и по-качествен продукт ("Планетата на маймуните" на Тим Бъртън). По тази логика ако направят римейк на "Кръстникът" (пази Боже!!!!) ти би могъл да ми кажеш че актьорите в него са по-добри от Брандо, Пачино, Дювал и Де Ниро! Когато се адаптира филм от книга, не е задължително той да се придържа плътно към нея. Може само да се вземат някои елементи от нея и да създаде наистина качествен продукт и класика, която да се възприеме от масоват публика. Един друг мой любим филм, например е "Апокалипсис сега". Той е базиран СЛАБО на книгата "Сърцето на мрака" на Джоузеф Конрад. За този филм Копола взима МОТИВИ и ЕЛЕМЕНТИ (под елементи се разбират и герои) от книгата и ги използва така, че да създаде един класически и незабравим военен шедьовър. За мен това си остава най-добрият му филм, но това е друга тема. Освен това оригиналната творба на Филип Дик е озаглавена "We Can Remember It for You Wholesale" а не "Total Recall". Тук важи същото правило - Пол Верховен използва МОТИВИ и ЕЛЕМЕНТИ от новелата и на тази база изгражда един наистина забавен и стойностен оригинален научнофантастичен филм. Не казвам, че лоялната адаптация е лошо нещо - винаги когато имам достатъчно време на разположение си пускам да гледам "Властелинът на пръстените" - всеки един филм от поредицата сам по себе си е първокласен пример за лоялна адаптация. Да, има някои промени - в "Двете кули" например Арагорн е повлечен от един вълк в пропаст и го мислят за умрял (момент, който го няма в книгата и е напълно измислен) - но те работят в полза на филмите, а не в тяхна вреда. А ако си гледал неорязаните версии на филмите, най-вече на "Завръщането на краля", моментът, в който Грима убива Саруман е поместен в началото, когато са в Исенгард. В книгата това се случва накрая, когато хобитите се завръщат в Графството, само за да го намерят превзето от Саруман. Това е просто глупаво. Историята трябваше да свърши с унищожаването на Пръстена. Героите заслужаваха да се завърнат триумфално в изпълнената със спокойствие, мир и зеленина родина (ако звуча банално, извинявам се, но Графството е точно такова), особено след неприятните преживявания в Мордор. Но не, Толкин явно е решил, че трябва да разтяга локуми. Толкин е брилянтен писател, не ме разбирай погрешно, но това просто беше прекалено. Саруман и Грима вече си бяха изиграли ролите в първите два филма и бяха победени, затова решението на Джаксън да ги убие в началото на третия филм е много по-практично и по-разумно от това, което Толкин е направил. Иначе като изключим тези дребни промени, филмите, особено в неорязаните версии са почти 1:1 с книгите. В заключение ще кажа, че уважавам твоите мнения; ако мислиш, че оригиналният Робокоп излгежда идиотски, добре, няма да да оспорвам. Но за мен този дизайн е иконичен и незаменим. Той е запазената марка на героя. Всеки герой си има запазена марка. Ако му я отнемат, той просто не е същият и може да е който и да е. Но както казах, всичко е въпрос на мнение. Надявам се да съм бил от полза и ако съм те обидил с нещо, извинявам се предварително. Всичко хубаво!

 
 
 
d-man91
1 18.09.2012, 06:03
Оценка: 1
1 гласа

Уважавам мнението ти, BirdofSorrow, но за съжаление зрелището в един филм само по себе си не е достатъчно. Трябва да бъде подплатено с добра история, добра режисура и добра актьорска игра - елементи, които за съжаление при Майкъл Бей трудно се намират. Не знам какво му се е случило на този човек. Аз лично не смятам че е чак пък толкова лош, колкото го изкарват. Все пак той е режисирал някои хубави филми - Лоши момчета, Скалата, Островът, дори Армагедон си има своите достойнства. Тези филми показват, че когато влага труд в проектите си, резултатите могат да бъдат повече от прилични. Дори първият Трансформърс ми е \"guilty pleasure\" (вж. в речника). Но с филми като Трансформърс 2 и 3 и Пърл Харбър както и с безбройните римейкове на класически хорър филми, които не се нуждаят от римейк, Бей нанесе наистина сериозни поражения на кариерата си от които може никога да не се възстанови и си навлече гнева на много фенове. Но стига за него. А колкото до това дали един римейк се придържа по-плътно към историята от оригинала - това не винаги е гаранция за по-добър и по-качествен продукт (\"Планетата на маймуните\" на Тим Бъртън). По тази логика ако направят римейк на \"Кръстникът\" (пази Боже!!!!) ти би могъл да ми кажеш че актьорите в него са по-добри от Брандо, Пачино, Дювал и Де Ниро! Когато се адаптира филм от книга, не е задължително той да се придържа плътно към нея. Може само да се вземат някои елементи от нея и да създаде наистина качествен продукт и класика, която да се възприеме от масоват публика. Един друг мой любим филм, например е \"Апокалипсис сега\". Той е базиран СЛАБО на книгата \"Сърцето на мрака\" на Джоузеф Конрад. За този филм Копола взима МОТИВИ и ЕЛЕМЕНТИ (под елементи се разбират и герои) от книгата и ги използва така, че да създаде един класически и незабравим военен шедьовър. За мен това си остава най-добрият му филм, но това е друга тема. Освен това оригиналната творба на Филип Дик е озаглавена \"We Can Remember It for You Wholesale\" а не \"Total Recall\". Тук важи същото правило - Пол Верховен използва МОТИВИ и ЕЛЕМЕНТИ от новелата и на тази база изгражда един наистина забавен и стойностен оригинален научнофантастичен филм. Не казвам, че лоялната адаптация е лошо нещо - винаги когато имам достатъчно време на разположение си пускам да гледам \"Властелинът на пръстените\" - всеки един филм от поредицата сам по себе си е първокласен пример за лоялна адаптация. Да, има някои промени - в \"Двете кули\" например Арагорн е повлечен от един вълк в пропаст и го мислят за умрял (момент, който го няма в книгата и е напълно измислен) - но те работят в полза на филмите, а не в тяхна вреда. А ако си гледал неорязаните версии на филмите, най-вече на \"Завръщането на краля\", моментът, в който Грима убива Саруман е поместен в началото, когато са в Исенгард. В книгата това се случва накрая, когато хобитите се завръщат в Графството, само за да го намерят превзето от Саруман. Това е просто глупаво. Историята трябваше да свърши с унищожаването на Пръстена. Героите заслужаваха да се завърнат триумфално в изпълнената със спокойствие, мир и зеленина родина (ако звуча банално, извинявам се, но Графството е точно такова), особено след неприятните преживявания в Мордор. Но не, Толкин явно е решил, че трябва да разтяга локуми. Толкин е брилянтен писател, не ме разбирай погрешно, но това просто беше прекалено. Саруман и Грима вече си бяха изиграли ролите в първите два филма и бяха победени, затова решението на Джаксън да ги убие в началото на третия филм е много по-практично и по-разумно от това, което Толкин е направил. Иначе като изключим тези дребни промени, филмите, особено в неорязаните версии са почти 1:1 с книгите. В заключение ще кажа, че уважавам твоите мнения; ако мислиш, че оригиналният Робокоп излгежда идиотски, добре, няма да да оспорвам. Но за мен този дизайн е иконичен и незаменим. Той е запазената марка на героя. Всеки герой си има запазена марка. Ако му я отнемат, той просто не е същият и може да е който и да е. Но както казах, всичко е въпрос на мнение. Надявам се да съм бил от полза и ако съм те обидил с нещо, извинявам се предварително. Всичко хубаво!

 
 
 
d-man91 Отрицателно
3 17.09.2012, 06:39
Оценка: -1
3 гласа

Какво е това, за Бога?!?! ТОВА е Робокоп?! Вие шегувате ли се?! Няма абсолютно нищо общо с оригиналния Робокоп! Това не е Робокоп, това е войник от костюм, изплагиатстван най-безсрамно от играта Crysis (която е невероятна игра, между другото). Ето това е причината поради която трябва да се бойкотират всички римейкове на класики от 80-те и 90-те! Холивуд, защо трябва да правите римейкове на филми, които са си добри по начало а и на всичкото отгоре да променяте оригиналните дизайни на героите? О, да, забравих - за ПАРИ!!!! Ако толкова ви сърбят ръцете за римейкове, защо не правите такива на филми, които са провали, като "Супермен се завръща"? Това е разбираемо, защото този филм не успя да представи Супермен на новото поколение като хората. Но поне промените в новия филм за Супермен са разбираеми и абсолютно приемливи - от снимиките, които съм разглеждал, Супермен си изглежда като Супермен. Тези снимки ме накараха с нетърпение да броя дните до премиерата на новия Супермен догодина. Но ТОВА?! Това е просто неприемливо и непростимо! Информацията за този римейк, която чувах до този момент, свързана предимно с актьорския състав също привлече интереса ми. Но само с една снимка този филм тотално ме изгуби като зрител. Скъпи приятели и съ-потребители на този сайт, ако сте гледали оригиналната "Робокоп" поредица и ако я харесвате също толкова колкото мен, направете си услуга и стойте далеч от този филм като от чумата. Пестете си парите, които ще похарчите за този филм за нещо по-стойностно. И не говоря само за филм - говоря за нещо, което ще ви е наистина от полза. Направете например подарък на половинката си за рождения й/му ден или за годишнината от сватбата ви или не знам там какво още. Дори без повод им направете подарък - послушайте ме, няма да съжалявате, само ще спечелите от това. А колкото до Холивуд - по-добре спрете докато още имате време, защото вече сте с единия крак в гроба, който сами си копаете. Търпението на феновете е на изчерпване и в един момент чашата ще прелее и те няма да се спрат докато не сринат Холивуд до основи. Вече са направени римейкове на поне 3 от любимите ми филми - Конан, Зов за завръщане, Нещото (които слава Богу, не отидох да гледам за да си спестя страданието - не съм мазохист, все пак!), а промените които Майкъл Бей въвежда във франчайза на Костенурките Нинджа просто ме карат да си бия главата в стената. Да, гледал съм само няколко епизода от Костенурките и не мога да кажа че съм най-големият им фен, но съм доволен много от това, което съм гледал. Затова, Холивуд, повтарям ви отново: Спрете се докато още имате време с тези римейк простотии и вложете малко... не, не малко, а МНОГО повече усилия в оригинални проекти. А колкото до този "Робокоп" - давам 0 още от сега. Ще се провали епично, помнете ми думите! (thumbd own)(th umbdown)(thumbdown )

 
 

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg