Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми „Beverly Hills Chihuahua” на върха на бокс офис в САЩ

„Beverly Hills Chihuahua” на върха на бокс офис в САЩ
За успеха на кучешкото приключение помага и липсата на други добри семейни филми в последните няколко месеца.
Cinefish.bg

Теми
„Beverly Hills Chihuahua” на върха на бокс офис в САЩ

07.10.2008, 09:41  |   Видяна: 2140  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
Тази седмица в бокс офис класацията има осем нови заглавия, но едно малко кученце привлича най-много зрители. Така семейната комедия на „Дисни” „Beverly Hills Chihuahua” се превръща в господар на тазседмичната десетка.

Три нови филма, прожектирани в над 1,000 салона не успяват да влязат в топ 10, което доказва колко съдържание може да поеме пазара. Но пък разнообразието от заглавия извежда приходите на по-високо ниво от миналогодишните по това време, давайки позитивно финансово начало на октомври. Публиката не може да устои на говорещи животни и филмът на „Дисни” „Beverly Hills Chihuahua” започва силно с 29 милиона долара за трите дни от петък до неделя. Със средно по 9,020 долара от общо 3,215 кина, комедията за богато куче, което се изгубва в Мексико, привлече както деца, така и възрастни.

Освен най-печелившата премиера на детски филм след „УОЛ.И” през юни, продукцията има и един от най-добрите дебюти на семеен филм за периода септември-октомври, като пред него е единствено „История с акули” (който излезе през октомври 2004 с $47.6 милиона). За успеха на кучешкото приключение помага и липсата на други добри семейни филми в последните няколко месеца. Бъдещето изглежда розово, тъй като опциите за алтернатива не са много през следващия месец.
До премиерата на „Мадагаскар 2" на 7 ноември, предстои само „Училищен мюзикъл: на прага на колежа”, но и той принадлежи на империята „Дисни”.

Шия Лебьоф е на път да направи поредния си блокбастър с над $100 млн. печалба с екшън трилъра „Орлово око”, който тази седмица е на второ място. С $17.7 милиона от тази седмица и общо $54.6 милиона за десет дни, очаква се Paramount и DreamWorks да приберат около 95-100 милиона долара.

Въпреки присъствието на „Орлово око”, Sony все пак успяват да привлекат тийнейджърите с комедията „Nick and Norah's Infinite Playlist”, която дебютира на трето място с 12 милиона долара. Прожектирана в 2,421 кина, романтичната комедия грабва средно по 4,957 долара на салон. Според проучванията на студиото, 55% от публиката е под 21 годишна възраст, а 62% са жени. Тъй като „Beverly Hills Chihuahua” се цели в най-малките, а почти всички други филми  - във възрастни над 30, „Nick & Norah's Infinite Playlist” успява да грабне публиката в междинната възрастова група зрители. Скромният бюджет от 13 милиона долара също ще помогне за по-големи чисти приходи.

Ричърд Гиър и Даян Лейн претърпяват най-големият спад в топ 10 с романтичният „Nights in Rodanthe” - 45% по-ниски резултати от миналата седмица. Със $7.4 милиона и общо 25.1 милиона долара в банката, заглавието на Warner Bros. ще приключи прожекциите с около 40 милиона. За сравнение, същите актьори омаяха феновете през 2002 с 52.8 милиона долара от „Изневяра”, което в днешните цени на билетите се равнява на $65 милиона.

Режисираният от Ед Харис уестърн „Appaloosa” увеличава броя на киносалоните, след като две седмици прожекциите му бяха лимитирани. Той спечели $5 милиона от 1,045 кина, средно по 4,794 от зала. Продукцията на Warner Bros. доказва, че все още има зрители за класическия уестърн жанр. Общите му приходи възлизат на $5.6 милиона.


Трилърът на Самюел Л. ДжаксънLakeview Terrace” събира $4.5 милиона този уикенд, които добавени към парите от 17 дни прожекции се равняват на $32.1 милиона в джобовете на Sony.



Следващи са Focus с „Burn After Reading” и $4.08 милиона, общо $51.6 милиона долара. Християнският „Fireproof” е съвсем близо с $4.07 милиона и сериозен спад от 41% за вторият му уикенд в боксофиса. С бюджет от едва 500,000 долара, филмът печели $12.5 милиона за десет дни, като се очаква да приключи с $20-25 милиона.



На девето място е режисираната от Дейвид Зукер комедия „An American Carol” с $3.8 милиона. Прожектиран в 1,639 салона, филмът разказва за режисьор, който е посетен от трима призраци. Те му показват истинското лице на Америка. Участват Кевин Фарли, Келси Грамър и Лесли Нилсън, а рецензиите не са много позитивни.


На последното десето място е документалният филм на Бил Майер „Religulous”, който събира 3.5 милиона долара от едва 502 киносалона. Това е и вторият най-добър среден приход на киносалон - 6,972 долара.






Още горещи теми:
10 пародии, които заслужават вниманието ни
Черните комедии
Писатели на големия екран
Антони Христов от PIXAR
Войните в киното
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

1 Коментара подреди по:  нови  стари  рейтинг 
 
lus Неутрално
1 17.11.2010, 03:15
Оценка: 0
0 гласа

 
 

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg