След невероятния успех на Клети създания зашеметяващата Ема Стоун и несравнимият Йоргос Лантимос отново обединяват сили в новата триптих басня Благи деяния от 6 септември само в кината. Впечатляващата продукция изследва коварните и интригуващи теми за властта, контрола, свободната воля и динамиката на човешките взаимоотношения, представени по типичния за скандалния режисьор начин. През изминалата събота Благи деяния предизвика абсолютен фурор по време на представянето си на фестивала в Кан и затвърди позицията си на творба с дръзка оригиналност, порочен хумор и необикновена ексцентричност, а Джеси Племънс грабна наградата за най-добър актьор за ролята си във филма.
Антологията Благи деяния разглежда три самостоятелни истории, в които едни и същи актьори, сред които Джеси Племънс, Уилем Дефо, Маргарет Куали, Хонг Чау, Хънтър Шейфър, Джо Алуин, Мамуту Ати и Стоун, играят различен персонаж. Запознаваме се с мъж без право на избор, който се опитва да поеме контрола над собствения си живот; с полицай, който е разтревожен, че изчезналата му в морето съпруга се е завърнала и изглежда като друг човек; с жена, решена да открие конкретен човек със специални способности, на когото е предопределено да се превърне в изумителен духовен водач.
„Мисля, че е интересно да наблюдаваме как човек може да си мисли, че има контрол над нещата или че е свободен да решава, а когато му се даде абсолютната свобода, му е трудно да се справи с нея и да се ориентира. Това е микрокосмос на реалния живот и как хора, които изглежда сякаш нямат никаква власт, контролират хора, които може да изглеждат много по-силни.“ споделя Лантимос.
Първият трейлър ни връща към стила на Йоргос, изпълнен с груба студенина, с която той се прочу. Видеото успява да събуди интереса и само да загатне за това, което ни предстои.
;
Режисьор е Йоргос Лантимос (Клети създания, Фаворитката, Омарът, Кучешки зъб) и написан от Ефтимис Филипу (Омарът, Убийството на свещения елен, Кучешки зъб) и Лантимос. Продуценти са Ед Гийни и Андрю Лоу, Кася Малипан и Лантимос. Актьорският състав включва двукратната носителка на „Оскар“ Ема Стоун (Клети създания, Ла Ла Ленд), Джеси Племънс (Силата на кучето), Уилем Дефо (Клети създания, Проектът „Флорида“), Маргарет Куали (Клети създания, Maid), Хонг Чау (Китът, Менюто), Мамуту Ати (Black Box), Джо Алуин (Фаворитката) и Хънтър Шейфър (Еуфория) и др.
Сър Антъни Хопкинс е във финални преговори относно участието си в "Arabian Nights" - приключенски екшън, в който освен него ще видим Лиам Хемсуърт и Майли Сайръс.Историята в епоса се върти около млад капитан (Хемсуърт), който след убийството на своя крал обединява сили със Синбад, Али Баба и Духът от вълшебната лампа, за да спасят принцеса Шехерезада. Хопкинс ще играе Фароту - зъл магьосник, който убива любимата на Синбад и се стреми да спечели, колкото се може по-голямо могъщество.Изглежда, че британският актьор се е отдал на участие в продукции с митологичен сюжет - той пресъздаде бог Один в дългоочакваната продукция на Marvel "Thor", а също така ще играе и в трилъра със свръхестествен сюжет "The Rite". ... още »
Колосалният блокбъстър "Железният човек 2" оглави класацията, но въпреки това не успя да подобри рекорда за най-касов дебютен уикенд.Сама по себе си обаче сумата от 133, 6 милиона долара при 52,4 млн. само в първия ден е достатъчно впечатляваща, още повече, че първата част на фентъзи поредицата събра 98, 6 млн. за същия период. Тук е редно да отчетем факта, че до края на деня е възможно сумата да нарастне, но като цяло вероятността да надмине рекорда на "Черният рицар" от 152,4 млн. е твърде минимална.При всички положения лентата на режисьора Джон Фавро се оформя като едно от най-касовите заглавия за годината, а по скромните ни прогнози ще се нареди и сред петте най-касови филми въобще в киното.На второ място в класацията е лидерът от миналата седмица -"Koшмари на Елм Стрийт", макар че инкасираната от него сума от 9,1 млн. долара звучи леко несериозно на фона на постижението на "Железният човек 2". Все пак римейкът на хитовия хорър от 80-те вече може да се похвали с общи приходи от 48,5 млн. при 35 млн. бюджет, така че създателите му определено нямат причина да са недоволни.Една позиция губи и анимационната комедия "Как да си дресираш дракон" която с печалба от 6,7 млн. завършва челната тройка. Това е седма поредна седмица сред най-гледаните заглавия за филма, който в това отношение сериозно се е запътил към постиженията на "Алиса в страната на чудесата" и "Аватар". До момента 3D хитът е донесъл и приходи от 201 млн. долара от салоните в САЩ и Канада, без да броим още 207, 8 млн. от останалите страни, така че определено той се превръща в едно от най-печелившите предложения на Dream Works в последно време.На четвърто място в подреждането е комедията "Луда нощ", регистрирала 5,3 млн. през уикенда, а първите пет заглавия завършва друго заглавие в комедийния жанр, но със значително повече романтика - "План Б". Филмът, в който след изкуствено оплождане бременната Дженифър Лопес, открива любовта, без въобще да я е търсила, събира 4,3 млн. в третия си уикенд на екран. Така общата спечелена от него сума възлиза на 29,4 млн. при 35 млн. бюджет.С една позиция се свлича и "Операция "Четири лапи" (4 млн.), в който Брендър Фрейзър е строителен предприемач, погнат от редица горски създания, след като се опитва да превърне гората им в строителна площадка. Въпреки безспорно добрата идея обаче интересът на феновете спада неимоверно и като се има предвид, че общата печалба до момента е едва 11 млн. при 35 млн. бюджет, вероятно в скоро време ще можем да заклеймим комедията като един от провалите на годината.Седмата позиция остава запазена за 3D блокбъстъра "Сблъсъкът на титаните" с 2, 3 млн. В шестата си седмица на екран той инкасира обща печалба от 157,8 млн. долара при 125 млн. бюджет - постижение съвсем не толкова слабо само по себе си, но при всички положения едва ли оправдаващо високите очаквания на продуцентите си. На осма и девета позиция са комедията "Смърт на погребение" с 2,1 млн. и високоадреналиновото предложение към почитателите на екшън жанра - "The Losers" с 1,8 млн.Десетте най-гледани заглавия в САЩ и Канада се завършват от доста изненадващо предложение - нискобюджетният документален "Babies", насочил поглед към година от живота на различни бебета по света - от Монголия през Намбия до Сан Франциско и Токио. Лентата на режисьора Томас Балмс регистрира 1,5 млн. долара в дебютния си уикенд и честно казано, вероятно е изненадала не само нас, но и екипът си от неочаквания интерес на киноманите.Обобщение:Още преди появата си на голям екран, единствената въпросителна пред "Железният човек 2" бе не дали ще оглави боксофиса, а с каква сума ще го стори. Безспорното желание на продуцентите бе най-вече блокбъстърът да подобри рекорда на "Черният рицар" за най-касов уикенд на екран (стартът му през юли 2008 г. е със 158, 4 млн.).Опциите за това бяха налице - първата част бе сред безспорните хитове на 2008 година, донесла обща печалба от 585 млн., а тогава в каста не присъстваха имена като Скарлет Йохансон и Мики Рурк, които по принцип са като магнит за широката публика.Оригиналът потегли с 98,6 млн. в дебютния си уикенд, така че настоящото постижение от 133, 6 млн. долара определено е сериозен успех.Тук само можем да добавим, че екранизацията по едноименния комикс на Marvel се появи едновременно (7 май) и в останалите страни по света, откъдето също регистрира 194 млн. печалба, така че общата му до момента е 327,6 млн. само от първия уикенд. Каквото и да говорим, това прави филма безспорна част от световната киноистория.Прогноза за 14-16 майМесец май определено е доста силен откъм атрактивни предложения. Тази седмица на екран в САЩ се очаква друго чакано с интерес заглавие - "Робин Худ" на Ридли Скот, в който той отново заформя тандем с Ръсел Кроу. Това е петият съвместен филм на двамата след "Гладиатор", "Добра година", "Американски гангстер" и "Мрежа от лъжи" и определено надеждите са, че и този път ще оправдаят високите очаквания на киноманите. В поредната приказка за принца на разбойниците се изявяват още Кейт Бланшет, Матю Макфадън и др.Другата по-любопитна продукция е "Писма до Джулиет", в която отново ще видим звездата от "С дъх на канела" Аманда Сейфрид.Тя е в ролята на млада жена, която по време на ваканция във Верона открива поредица от любовни писма с анонимен автор. Вдъхновена от тях, героинята й се впуска във вълнуващо приключениев търсене на създателя им. В актьорският състав се открояват още Гаел Гарсия Бернал и Ванеса Редгрейв.Бокс офис класация на Северна Америка за периода07 май - 09 майЗаглавие / Уикенд / Общо1 Iron Man 2 - $134M / $134M2 A Nightmare on Elm Street - $9.17M / $48.5M3 How to Train Your Dragon - $6.76M / $201M4 Date Night - $5.3M / $80.9M5 The Back-up Plan - $4.34M / $29.4M6 Furry Vengeance - $4M / $11.6M7 Clash of the Titans - $2.31M / $158M8 Death at a Funeral - $2.1M / $38.3M9 The Losers - $1.8M / $21.4M10 Bébé(s) - $1.58M / $1.58M ... още »
На фокус: „Емигранти”2010 е Година на българското кино. Обещанието, което Международният София Филм Фест и Националният филмов център дадоха на киноманите и професионалистите в началото на годината, беше за срещи с повечето от най-стойностните български филми, създадени през последното десетилетие.Представяме на вашето внимание „Емигранти” на Ивайло Христов и Людмил Тодоров.Програмата „Десетилетие на българското кино” е включена в извънредния „семестър” на инициативата „София Филм Фест за учащи” и представя 34 български игрални филма, произведени в периода 2000 – 2009. СФФУ е програма, която се радва на изключителен интерес от младите хора. Студентите и учениците имат право на безплатен вход. Филмите от „Десетилетието” са всяка сряда от 18.30 часа в Дома на киното и ще бъдат представени от техните автори. „Емигранти” - филмътТримата приятели Мъро, Шпера и Юри са безработни и едва свързват двата края. Заплетени в сложни, истерични взаимоотношения с близките си, те сякаш са емигрирали от семействата и от страната си. Провокирани от мистериозно телефонно обаждане, тримата тръгват на път с надеждата да променят живота си. На места забавен и смешен, на места тъжен, филмът изследва духовната емиграция на младите хора в България.„Емигранти” е разпространен в България с 4 копия, в киносалоните са го видели повече от 10 000 зрители. Филмът е продукция на НФЦ, Нафтекс България Холдинг и БНТ. Режисьори са Ивайло Христов и Людмил Тодоров, сценарист е Людмил Тодоров. Зад камерата е операторът Стефан Иванов, продуцент е Митко Тодоров. Ролите са поверени на Деян Донков, Валери Йорданов, Иван Радоев, Параскева Джукелова.Режисьорите за филма:"Жанрът може би е драматична комедия. Историята е тъжна, но написана и разказана с много хумор. Надявам се, че актьорите ще я изиграят точно така. В живота е същото - трагичното се превръща в комично, ако го погледнеш под определен ъгъл." Ивайло Христов пред „Стандарт”"Дадох си сметка, че за да стане филмът свестен, най-добре е да поканя човек, на чийто талант вярвам. И не се поколебах за Ивайло (Христов)."Людмил Тодоров пред „Новинар”Критиката за филма:Темата - рови в най-големите болки на деня: отчайващата безпътица за младите. Драматургията - калейдоскопична или, ако щете, мозаична, но с много як, "вътрешен" цимент. Филмовата направа - с нюх за кино. Жанровото решение - лирико-комедийно-трагедийно, с безброй изненадващи синкопи във взаимопревръщенията на трите начала. Актьорите - умно-прелестни. Посланието - от вечните: за мъчнотията да си човек в нечовешки периметри и не само.Искра Димитрова, „Култура”Авторите на филма искат когато зрителите гледат сътвореното от тях, да изпитат мигове на удоволствие и да видят, че и у нас могат да се правят хубави филми.Антон Стефанов, „Седмичен труд”Людмил Тодоров и Ивайло Христов се стремят да минат отвъд описателния подход и по-дълбоко да анализират беззаконието, в което протича животът на техните герои. Живот без ценностни ориентири не оказва нужната съпротива пред настъплението на произвола. Майсторски направен филм, пълен с изобретателност и находчива игра между слово, актьорска пластика, музика.Светла Иванова, „Кино”Фестивални участия и награди2002 „Златна роза” за най-добър филм и най-добра мъжка роля (поделена между тримата главни изпълнители - Деян Донков, Валери Йорданов и Иван Радоев), Фестивал на българския игрален филм „Златната роза”, Варна2003 Награда на публиката на Международния София Филм ФестНаграда на ФИПРЕСИ (Special Mention) на Международния София Филм Фест - за Деян Донков, Валери Йорданов и Иван Радоев МФФ СолунМФФ Сараево и др. ... още »
Холивудската звезда Скарлет Йохансон заяви, че намира идеята да изиграе Къртни Лав, в предстоящия биографичен филм за гръндж-иконата Кърт Кобейн, за "интересна и интригуваща".Актрисата и певица призна, че е голяма фенка на вокалистката на Hole."Това, което знам за проекта е, че има готов сценарий. Аз съм голям фен на Къртни и мисля, че тя е наистина много талантлива, но това е всичко, което мога да кажа за момента", заяви Йохансон пред MTV News.Тя добави, че би било голямо предизвикателство да изиграе вдовицата на Кобейн и че ще трябва да впрегне всичките си сили и талант, за да се справи с подобна роля.Блондинката, изгряла с лентата „Изгубени в превода", сподели още, че й се иска да запише още един албум: „С удоволствие бих напрвила още една тава.Все още не съм почувствала вдъхновение в тази насока, но идеята никога не ме е напускала. Страшно се забавлявах по време на записите на „Break Up" (албумът й от 2009 г.) и мисля, че за в бъдеще може пак да опитам". ... още »
Къщата на смърттаПреди появата на филма, който дефакто си е екранизация по едноименната култова видео игра, режисьорът Уве Бол се заканва как дебютният му хорър проект "ще срита задника" на такава популярна в бранша поредица като "Заразно зло". Е, с това си изявление германецът само показа как не е лошо първо да мислиш, после да говориш."Къщата на смъртта" се оказа перфектно заглавие. но за... комедийния бранш. Лентата предизвика само смях у зрителите и доведе до мнението, че за Уве е далеч по-добре да кандидатства за работа в "Комиците", отколкото да се занимава с кино. Мнозина запалени по шутърите маниаци пък въобще и не му простиха, че съсипа любимата им игра. Симпатягата обаче показа, че ако не друго, поне е "непукист" и след година две се завърна с екранизация на... друга игра, а Холивуд се убедиха изцяло, че когато рискуват с различни проекти, е най-удачно да ги поверяват на чуждестранни режисьори...Защо е смешно?!Поне разполага с "живец", за разлика от другите филми на Бол. За негово (и наше) съжаление обаче, напомня на Едуард с ножиците в "Космическа одисея" и то не в положителния смисъл. Виж играта, все още си я разцъкваме с кеф...Знам кой ме убиРекламната кампания за самия филм трябваше да ни убеди, че "Знам кой ме уби" трябва да е заглавието, което да докаже, че Линдзи Лоън става за голямото кино. Всички изисквания към екипа бяха свръх високи, бяха наети доказани имена и в крайна сметка какво се получи?! Абсолютна боза.Не стига, че Линдзи играе лошо и една роля, а какво остава, като трябва да я гледаме в ролята на близначки. Смисълът на филма?! Това така и не разбрахме.Очаквано се стигна до единодушното мнение, че трилърът е изисквал буквално херкулесовски усилия от страна на създателите си, но дори и финалното им напъване не е довело до нищо повече от поредното второразредно заглавие в Холивуд.Защо е смешно?!Представете си какво би се получило, ако съберете идеите на Алфред Хичкок, Дейвид Линч, Тони Браунинг и Брайън де Палма и ги съберете в общ филм. Сега дайте главната роля на Линдзи. Още ли се чудите защо е смешно?!ЯвлениетоМарк Уолбърг прави една от най-добрите си роли, играейки човек, загубил паметта си след мозъчно сътресение... който всъщност е човек, който не е загубил паметта си след мозъчно сътресение.Зоуи Дешанел е перфектна в пресъздаването на буквално постоянно стресиран "лемур", гледайки тъпо и отчаяно, доколкото й позволяват силите, а иначе може би най-добрият индийски режисьор М.Найт Шаямалан, на когото дължим "Шесто чувство", се опитва да ни излъже, считайки, че и зрителите му са неразделна част от глобалната човешка общност, която пресъздаваПрез целия филм се нагледахме на кървави и впечатляващи като визия самоубийства, а псевдоапокалипсисът на финала ни остави по-скоро с впечатление, че заглавието е едно от най-забавните през годината. Посмяхме се с удоволствие.Защо е смешно?!Защото идеята за отмъщение на природата ( не толкова на растенията, в частност) е добра, но когато мотивите за смъртта са толкова нелепи, а ти изоставиш вече одобрения ти реализиторски стил в опит да копираш Хичкок и Спилбърг, в крайна сметка няма как да се получи нещо добро...УлтравайълетЗащо филмът не е в топ 10 на най-харесваните заглавия в жанра, а поредното второстепенно предложение в света на киното?! Ето и отговорът - появата на мутиралите вампири, наречени "хемофоги" е по-скоро извинение за създаването на филма и сюжета му, отколкото реалистични мотиви за борбата ни срещу създанията със свръхестествени сили.Вярно, имаме Мила Йовович по прилепнала ликра, голо пъпче и размахваща меча, но след като я гледахме в Resident Evil, това вече съвсем не ни е достатъчно. Всичко останало е просто непоносима каша, в която единственото впечатляващо нещо са визуалните ефекти, но дори и те стоят не съвсем на място на фона на пълната липса на какъвто и да е смисъл...Защо е смешно?!Вампири. Киберпънк. Аниме естетика. Кунг Фу. Мила Йовович с изпъкнало дупе. Какво да не харесаш?! Всичко. От всичките филми на Кърт Вимер, в които се опитва да покаже собствен стил, този вероятно е единственият, в който той ще остане сам самичък в киносалона, за да дочака финалните надписи. А все пак говорим за създателя на "Еквилибриум" и "Фермата". Язък...Сам в мракаМакар и да писахме вече за творческите напъни на Уве Бол в киното, не можем да не представим и втората му тотална издънка - опит за екранизация на популярна видео игра.Сценарият?! О, сценарият - той е така неразгадаем, че вероятно по него Дан Браун би могъл да напише още по-мистериозен трилър от "Ангели и Демони". В интерес на истината, самата игра е доста по-смилаема от филма и да си признаем, пред него дори и екранизация на Dragon Wars би изглеждала като тотален блокбъстър.В крайна сметка за Уве Бол има и добра новина - едва ли има кой знае колко заглавия в историята на киното, в които финалните надписи са далеч по-интересни от самия филм. Сори, пич, нищо лично!Защо е смешно?Можеш да очакваш дори по-некадърно изпълнение от сюжет, който изобилства от зомбита, паразити, напомнящи на симпатична стоножка, пясъчни червеи, паранормални командоси и Крисчън Слейтър и Стивън Дорф, недоумяващи къде, по дяволите, са попаднали. И за да е сигурен, че провалът ще е пълен, Уве Бол е дал роля и на Тара Рийд като брилянтен антрополог. Липсва ни само Парис Хилтън, за да обявим "Сам в мрака" за най-симпатичната комедия в историята на киното... ... още »
От Александър Спасов Преди две години, „Железният човек“ се превърна в хит, грабвайки вниманието на публиката с вълнуваща история, интересни герои и оригинални екшън сцени. Продъжението вече е факт и предлага още от същото, но в хаоса от сюжетни линии губи чара на първата част.Тъй като забелязах, че последните ми рецензии са основно негативни, реших този път да започна с позитивите на филма. Най-големият плюс на „Железният човек 2″ е актьорският му състав. Робърт Дауни Джуниър отново е перфектен в ролята на Тони Старк. Актьорът успява да запази всичко в героя, което го направи интересен и харизматичен и в същото време да му придаде нова дълбочина. Със смесицата си от високомерие, надменност, чар и харизматичност, той със сигурност е една от причините филмът да не е провал. Гуинет Полтроу също не изневерява на образа си на винаги сериозната и обективна половинка на Старк. Пепър Потс е по-решителна и студена от преди и по този начин се превръща в източник на интересни конфликти между нея и Старк. Новите попълнения към актьорския състав също се представят на високо ниво. Скарлет Йохансон перфектно балансира между образа на новата секретарка на Тони и този на таен агент. Мики Рурк не изневерява на таланта си и без проблеми се справя с ролята на злодея. За съжаление, не му е дадено много екранно време, за да ни покаже изцяло на какво е способен. На последно място е Сам Рокуел, който не мога да кажа, че не се справи добре, но всравнение с останалите, най-много бледнее. Героят му е забавен, но прекалено повърхностен и бързо започва да дразни. Почти забравих Дон Чийдал, но да си призная едва ли и вие ще си спомняте, че той е бил в този филм. Актьорът има изключително малко екранно време и ако не беше костюмът на Бойната Машина, щеше да е абсолютно забравим.Актьорската игра със сигурност е нещото, което направиха филмът гледаем. Другото бяха специалните ефекти и екшъна. Industrial Light and Magic, фирмата на Джордж Лукас, която седи зад филми като Транформърс и Хари Потър, отново не изневери на репутацията си. Дизайнът на Железният човек и Бойната Машина е изключително детайлен и стилен. Всичко във филма изглежда реалистично и ненатрапчиво. Ефектите са на много високо ниво и се сливат перфектно с цялостната атмосфера. Екшънът, макар и не много, е добре режисиран и забавен. Сцените са интересни и държат публиката в напрежение. Може би само последният сблъсък между Железният човек и злодея е леко претупан и доста кратък. За сметка на това, първата им среща е повече от вълнуваща.За съжаление, с това се изчерпаха плюсовете, които мога да кажа за филма. Критиката ми е основно към един аспект на филма, но може би най-важния, а именно – историята. Преди да гледам „Железният човек 2″ не знаех точно какъв ще е сюжетът. След като го гледах, все още не знам. Ако някой каже, че става въпрос за зъл руски физик, който иска отмъщение, няма да сгреши. Ако някой каже, че филмът изследва отговорността, която идва с това да си супергерой, също няма да сбърка. Ако някой каже, че историята е за борбата на Тони Старк със смъртта, също ще е прав. Филмът се лута между толкова много сюжетни линии, че човек не може да реши коя е основната. Крайният резултат е една смесица от сцени, които изглеждат като части от различни филми. „Железният човек 2″ прилича повече на епизод от сериал, отколкото на самостоятелен филм и това може да подразни доста. Фокусът на историята се сменя толкова често, че напомня на постоянно превключване на телевизионните канали. Също така, второто действие изключително много забавя темпото и това може да подразни ентусиастите, които са се надявали на нон-стоп екшън. Той е резервиран осново за последния половин час. Моментът, който най-много ме разочарова, е сцената с рождения ден на Тони Старк. Някои може и да я намерят за изключително забавна, но за мен тя въобще не се вписа в атмосферата на филма.Също ще вметна, че филмът страда от проблема, който имаше и първата част – липсата на силен злодей. Мики Рурк има прекалено малко екранно време, за да създаде усещането, че е някаква потенциална заплаха за Железният човек. Последният сблъсък между двамата силно напомня на този от първата част и това може да разочарова тези, които искат да видят нещо различно от битка между два робота. Да се надяваме, че това няма да се повтори и в третата част.Като цяло „Железният човек 2″ не е лош филм. Той е на нива над повечето филми за супергерои и със сигурност няма да сбъркате в избора си, ако ви се гледа филм по комикс. Въпреки всичко, проблемите му може да подразнят доста хора, които са очаквали нещо епично. Ако харесвате героите от предишната част, то тогава със сигурност няма да останете разочаровани, но за тези, които искат повече екшън и по-малко диалог, бих предложил да гледат нещо друго.ПП: След края на надписите има допълнителна сцена, която силно препоръчвам на всички фенове на супергерои да изчакат. ... още »
Американската преса се добра до любопитни подробности около реализацията на четвъртата част на хитовата поредица "Карибски пирати IV" (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides).В нея се разкрива как екипът на Walt Disney успява да поддържа бюджета на филма.Сред триковете например е предложението на сценаристите Тед Елиът и Тери Росо персонажът на Джони Деп (Johnny Depp) - Джак Спароу да прекарва повече време на земята, отколкото в морето, тъй като екшън сцените на сухо излизали далеч по-евтино.Икономия идва и от новата локация на снимките - докато предишните части бяха заснети в Карибско море и Лос Анджелис, сега лентата се снима в Хавай и Лондон, където данъците и въобще цените са далеч по-поносими. По неофициални данни, чрез този подход са спестени около 4 млн. долара.Продуцентите са погнали Джони Деп след отказа му да намали хонорара си...Числото на предвидените снимачни дни е от 90 до 95, при 142 за "Карибски пирати 3", а сцените с визуални ефекти са ограничени до 1400 при 2000 в предходната серия.Тук вероятно идва моментът да се запитаме дали и хонорарът на Джони Деп също няма да пострада от всичките икономически трикове, но все пак сме убедени, че и третото продължение на "Карибски пирати" ще е филм, който е задължителен за голям екран.Очакваме го в средата на 2011 година, ако разбира се, за пореден път премиерата не бъде отложена за по-късна дата... ... още »
Доста любопитна ситуация се разигра около дългоочаквания финал на хитовата сага "Изгубени". В интернет неочаквано се появиха шест страници от сценария на последния епизод - The End, който трябва да разкрие всички необясними тайни в мистичната поредица.Текстът бе публикуван на италианския сайт Macchianera.net, като авторите на материала обясниха, че са го получили по електронната поща от анонимен източник. От ABC обаче категорично отказаха да коментират ситуацията.Самият финал е предвиден за излъчване на 23 май тази година, като с него приключва шестият и последен сезон на "Изгубени". Текстът можете да намерите ТУК ... още »