„So Independent“ 2012 ще бъде закрит с филма „Портите“, който проследяват 26-годишния проект на Кристо и Жан-Клод - създаването на „златна река” от 7500 „врати” със завеси, прекосяваща Сентрал Парк през февруари 2005 година.Проектът започва през 1979, но не успява да прескочи бюрократичните пречки цели 26 години. Накрая получава зелена светлина и начален старт от кмета на Ню Йорк Майкъл Блумбърг. Филмът разкрива как усилието за 21 милиона долара на Кристо и Жан-Клод превръща зимната пустота в поле от живи, енергични, пролетни цветове. Независимо че Дейвид Мейзълс (брат на Албърт) умира през 1987, той получава посмъртно признание за филма - заради продукция, която братята режисират през 1979.„От опаковането на Райхстагa, през превръщането на островите сред Южните морета в гигантски розови лилии, до опъването на пердета между планините на Колорадо, Кристо изпъква като един от най-динамичните, иновативни и амбициозни концептуални творци в модерната история.Филмът „Портите“ представя философията, начина на мислене и работа на Кристо и Жан-Клод, както и увереността им в нещата които правят. Според мен този филм е задължителен, защото показва, че всичко е възможно тогава когато наистина го искаш и не спираш да го преследваш“, споделя Жана Караиванова, арт директор на So Independent.Chicago Sun-Times казва за „Портите“ – „Документалният филм е точно това, което очаквате: две десетилетия невежо презрение, последвано от прозрението на града, че всъщоност наистина много харесва „Портите”. Кристо и Жан-Клод остаряват по време на филма, косите им посивяват (или почервеняват в случая на Жан-Клод), но никога не прекъсват усилията си“.„Портите“ ще бъде излъчен тази неделя, 04 ноември от 19:30 часа в зала 1 на НДК ... още »
Комедийната екшън поредица „Добрите момчета" ще направи премиерата си в българския ефир на 8 ноември по bTV Cinema. Сериалът ще се излъчва всеки делничен ден от 20:00 часа с повторения от 23:00 часа.Джак е млад, амбициозен и изряден детектив, чиито навик да се подценява го е довел до безперспективна позиция в полицейския участък на Далас. Със стриктното спазване на правилата той печели приятели в управлението и е назначен да следи за доброто поведение на старшият полицай с мръсен речник – Дан Старк. Джак е спокоен и уравновесен, предпочита да не се забърква в неприятности, когато не е необходимо. Неговият партньор Дан, пиян и развратен ветеран, е все още в участъка благодарение на предишната си слава и една отдавнашна героична постъпка. Преди години той е спасил синът на виден местен политик и сега прекарва повечето време разказвайки за подвига. В същото време поддържа близки приятелски отношения с нарушителите на закона, които арестува. Въпреки това предчувствията му за "голямата картина" на престъпления и странните начини за разрешаването им създават усещането, че Дан все още си свърши работата. В ролите зрителите на bTV Cinema ще видят Брадли Уитфорд, Колин Ханкс, Джени Уейд, Диана Рива, Кимбърли Кембъл, Кенет Едуардс и др. Създател на „Добрите момчета” е Мат Никс. ... още »
Една от най-великите банди на всички времена се завръща на голям екран с концерт, заснет на живо от О2 Арена, Лондон, част от незабравимото им турне през 2012 г.След като продадоха билети за препълнените зали и стадиони в цял свят, сега музикантите от най-опасната рокендрол банда щурмуват големия екран.Изключителното шоу, което пощури английската преса и най-вече феновете на бандата, ще бъде излъчено на 17-ти ноември от 19:30 часа в най-големите зали на кина Арена в цялата страна, включително и премиум залите в София!Премиерата в цял свят съвпада с въвеждането на бандата в залата наRock’N’Roll славата, Кливлант, Охайо. Сега и българските рокендрол фенове могат да видят своите кумири в най-добра светлина, сякаш са на първи ред в огромната лондонска Арена.За повече от 20 годишната си кариера Guns N Roses се превръщат в една от най-значимите банди в историята на музиката. Продават над 100 милиона албума и са смятани за една от най-влиятелните рок банди, които светът е виждал. Вече в светлините на прожекторите през 80-те години и набирайки световна слава с хит сингъла Sweet Child of Mine през 1988, бандата реализира пет албума, включително двойния диск Use Your Illusion I и UseYour Illusion II, който става първият в историята, изкачил се на първите две места в класацията на Billboard.Концертите и живите изпълнения на Guns N Roses са винаги горещо очаквани, билетите се купуват като топъл хляб, а удоволствието на екзалтираната публика е гарантирано и много заслужено за всички години на подкрепа!Концертът ще се излъчи в кина Арена с медийната сила на радио Z-Rock и с подкрепата на avtora.com, списание Metal Hammer и сайта за праведна музика katehizis.com Guns N' Roses на живо във верига кина Арена на 17-ти ноември от 19:30 ч. ... още »
Утре вечер от 21:00 часа във втория епизод на „Революция Z” по bTV директорът на училището Цеков (Георги Кадурин) ще инициира строго разследване на пожара в кабинета си. Дали ще намери улики срещу нарушителите, къде изчезна дискът от камерите и ще бъде ли обвинен охранителят – бай Геле?Съвестта на Тино (Никола Стоянов) и Боби (Иван Тишев)започва да се обажда, но дали ще се осмелят да признаят вината си или ще бъдат директно уличени?Цеков е непримирим и е готов на всичко, за да стигне до виновниците за пожара – минава през кръстосан разпит, предоставяне на пръстови отпечатъци, дори слюнкова проба и завършва с монтиране на видеокамери в цялото училище… дори и в женската съблекалня. Но това не е всичко, на което е способен – Цеков прекрачва границата на морала за пореден път като се опитва чрез изнудване да привлече поредния изпълнител на пъкления план за изключвания и уволнения.В същото време преподавателят по физика Савов (Юлиан Вергов)и учителката по физическо Маринова (Диляна Попова) ще направят опит да сменят „любовното си гнездо”. Дали предпочитат спокойствието или адреналина, склонен ли е той да посреща гости и колко ангажираща може да бъде една тайна сексуална връзка? Удовлетворен ли е сексапилният учител от настоящото си социално и емоционално положение и какви похвати за привличане на вниманието на жените използва най-често – зрителите на bTV ще разберат в четвъртък от 21:00 часа в „Революция Z”.Тино и Боби се приближават до разкриването на тайнствения барабанист, който толкова силно ги впечатли. Един добър дядо ще се намеси в сформирането на групата и ще убеди внука си да поеме известен риск. Репетициите започват, момчетата се сработват, но веднага на пътя им се появяват пречки – лъжи, завист, конфликти, неприятни домашни задължения и високи родителски очаквания. Двамата бунтари ще организират набързо ученическо парти в дома на Филип. Непринудената атмосфера ща даде поле на романтични искри, но между кого ще припламнат те и ще има ли „жертви”на края на купона? ... още »
Приключенският екшън “007 координати: Скайфол” се сдоби с една от най-масивните рекламни кампании на годината и напълно очаквано застана на първата позиция в българската бокс офис класация. За първия си уикенд по родните киноекрани 23-тия филм за агента Джеймс Бонд натрупа 262 638 лева, което е най-добрия октомврийски старт за филмова продукция в историята на българското киноразпространение. “Скайфол” бе една от най-рекламираните и очаквани ленти на 2012-та година и още преди премиерата му се знаеше, че ще натрупа стабилни приходи не само в България, но и в останалата част от света. Предишната част от поредицата за агент 007, “Спектър на утехата”, завърши представянето си през 2008-ма година с приходи от малко над половин милион лева и съдейки по добрия старт може да се каже, че “Скайфол” ще успее безпроблемно да достигне (и дори надмине) тази сума преди да бъде свален от екран.Интересът на българската публика към филмите за Джеймс Бонд се увеличи значително през 1999-та година когато се състоя премиерата на 19-тия филм от поредицата “Само един свят не стига”. Оттогава насам лентите за Бонд се радват на засилен интерес от страна на тукашните зрители и “Скайфол” със сигурност ще има шанса да се превърне в най-печелившия филм от поредицата. Продукцията на режисьора Сам Мендес е подпомогната не само от изключително добрата рекламна кампания (нещо с което могат да се похвалят почти всички части от поредицата), но и от факта, че се прожектира в популярния IMAX-формат, който разчита на малко по-високите цени за билет, но и който започва да привлича все повече зрители в кината. Важно е да се отбележи, че именно приходите от този формат помогнаха на “Скайфол” да стартира с толкова добри резултати.Успехът на 23-тия филм за Джеймс Бонд в България съвсем не е случаен – само за изминалите няколко дни от премиерата си лентата е спечелила в световен мащаб близо 100 милиона долара. Американската премиера на филма ще се състои на 9-ти ноември.Втората позиция в класацията е заета от триизмерната анимация “Хотел Трансилвания”, която за близо две седмици в България е натрупала 308 653 лева. Лентата на режисьора Генди Тартаковски стартира с прилични резултати и само за изминалата седмица прибави допълнителни над 100 хиляди лева към приходите си – постижение, което за пореден път потвърждава афинитета на голяма част от българската публика към анимационните заглавия, особено тези които се прожектират в 3D-формат. Въпреки че е оригинална продукция, която не е свързана с вече съществуващ франчайз и чиято рекламна кампания не бе масивна, “Хотел Трансилвания” ще надмине границата от половин милион лева и ще се нареди до най-успешните анимирани филми на годината. До момента по света приходите на триизмерната анимация се равняват на малко над 200 милиона долара.Приключенският филм “Астерикс и Обеликс: Бог да пази Британия” е на трето място със спечелени за близо две седмици 68 126 лева. Първата част от френската комедийна поредица се представи прилично в България през 1999-та година, но интереса към последвалите продължения спадна и именно заради това не е изненадващо, че “Бог да пази Британия” не успя да привлече голяма публика. Други важни фактори за досегашното скромно представяне са факта, че лентата не може да се похвали с голям брой прожекции на ден (в сравнение с прожекциите на холивудските триизмерни и IMAX заглавия) и силната конкуренция в лицето на “Хотел Трансилвания” и “007 координати: Скайфол”. “Астерикс и Обеликс: Бог да пази Британия” пристигна в България без много шум и по всичко изглежда, че ще завърши представянето си по същия начин.Четвъртата позиция е за екшън-трилъра с Лиам Нийсън “Твърде лично 2”, който за три седмици по екраните е спечелил общо 164 059 лева. В останалата част от света лентата се представя напълно задоволително, но българска публика не откликна по начина по който откликнаха зрителите в страни като САЩ и Англия. Това не е изненадващо като се има в предвид, че първия “Твърде лично” завърши българското си представяне през 2008-ма година с приходи от около 130 хиляди лева – определено скромен резултат, който бледнее на фона на постигнатото в повечето европейски страни и САЩ.“Твърде лично 2” подобри постижението на предшественика си, но въпреки това няма да бъде запомнен като един от големите хитове на сезона, особено ако представянето му бъде сравнено с това на останалите филми-продължения от тази година. За сметка на това общите световни приходи на продължението са повече от задоволителни – само до момента филма е натрупал над 300 милиона долара.Научнофантастичният “Looper: Убиец във времето” е на пето място в класацията. За един месец в България филма с Брус Уилис е спечелил общо 191 846 лева - не толкова впечатляващо постижение, което обаче отговаря на предварителните очаквания. Лентата на режисьора Райън Джонсън тръгна по родните киноекрани без особени претенции по отношение на бокс офис приходите и затова досегашното й представяне, макар и бледнеещо на фона на постиженията на другите фантастични ленти от 2012-та година, може да бъде определено като сравнително прилично. Важно е да се отбележи, че “Убиец във времето” не се прожектира в триизмерен формат и не бе предшестван от масивна рекламна кампания, която да увеличи интереса на зрителите.Именно поради тези причини цялостното представяне на филма със сигурност няма да бъде счетено за разочароващо. Следващата седмица “Убиец във времето” ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева.Две седмици след премиерата си българската лента “Още една мечта” успя да се изкачи до топ 10 и заема шестата позиция в класацията. Спечелено до момента от филма на режисьора Николай Мутафчиев се равнява на 44 806 лева, което е скромно, но не изненадващо постижение. Въпреки доброто представяне на голям брой български ленти от изминалите четири години “Още една мечта” не успя да генерира силен предварителен интерес сред публиката и напълно очаквано това оказа своето влияние върху приходите. Разбира се, самия филм няма претенции за големи финансови постъпления и именно заради това досегашното му представяне не може да бъде критикувано или сметнато за провал.“Още една мечта” се представя напълно според очакванията, които определено не бяха големи, и независимо, че не става дума за хит от ранга на “Операция Шменти-капели“ филма със сигурност е привлякъл в кината приличен брой от верните почитатели на българското кино.Анимационният филм “Замбезия“ застава на седмо място, със спечелени за един месец 108 441 лева. За разлика от скъпи, студийни анимации като “Ледена епоха 4: Континентален дрейф” и “Храбро сърце” “Замбезия“ тръгна по кината почти незабелязано и въпреки, че се прожектира в триизмерен формат няма шанс да се нареди сред най-успешните анимирани продукции на годината.Южноафриканската лента e едно от няколкото непретенциозни заглавия на есенния сезон и ще завърши представянето си със сравнително прилични (имайки в предвид липсата на реклама и ниските очаквания) приходи, които обаче ще бъдат напълно засенчени от постиженията на споменатите по-горе две анимационни продукции на студията 20th Century Fox и Пиксар.Осмата позиция е за “Ледена епоха 4: Континентален дрейф”, който въпреки изминалото време от премиерата регистрира увеличение в посещаемостта от 31 процента и се изкачва с две места нагоре. Миналата седмица триизмерната анимация бе на път да отпадне от топ 10, но публиката я подкрепи отново с приходи за изминалия уикенд равняващи се на 8 564 лева. От премиерата си, състояла се преди седемнадесет седмици, досега, “Континентален дрейф” е натрупал впечатляващите 2 652 624 лева - сума, която го поставя на първата позиция в класацията за най-печелившите анимационни филми сдобили се с широко кино-разпространение в България. Продукцията на 20th Century Fox се представя впечатляващо и в останалата част от света – общите й международни приходи вече наближават границата от 900 милиона долара.Криминалният трилър на Оливър Стоун “Диваци” е на предпоследното девето място, със спечелени за пет седмици 238 954 лева. На фона на големите блокбастъри от това лято представянето на филма с Джон Траволта и Салма Хайек не е толкова впечатляващо, но имайки в предвид конкуренцията и липсата на силна предварителна реклама спечеленото до момента може да бъде сметнато за задоволително. Световните приходи на “Диваци” се равняват на малко над 70 милиона долара.3D-анимацията “Камбанка и тайната на крилете” застава на десета позиция в класацията, като за седем седмици по българските киноекрани е натрупала 309 992 лева. Въпреки първоначалната липса на голям зрителски интерес лентата набра скорост две седмици след премиерата си и сега може да се похвали с ако не големи, то напълно прилични приходи за заглавие тръгнало по кината без особени претенции. България е една от малкото страни в които “Камбанка и тайната на крилете” се сдоби с кино-разпространение и съдейки по спечеленото до момента може да се каже, че това е било добро бизнес решение от страна на родните дистрибутори. В най-добрия случай, триизмерната анимация ще завърши родното си представяне с приходи от малко над 350 хиляди лева. ... още »
Само преди няколко часа беше оповестена изненадващата новина, че студиото Уолт Дисни е закупило компанията на продуцент-режисьора Джордж Лукас, Lucasfilm, за сумата от 4 милиарда долара. Лукас, разбира се, е най-известен с работата си по култовата поредица “Междузвездни войни” и в публикувано изявление той заяви, че вече е готов да предаде целия франчайз на “следващото поколение филмови творци”.Закупуването на Lucasfilm на практика превръща Уолт Дисни в най-могъщата филмова компания не само в Холивуд, но и в целия свят - под нейното ръководство вече оперират успешното анимационно студио Пиксар и комикс-гиганта Марвел, чиито последен филм “Отмъстителите 3D” се превърна в едно от най-успешните заглавия на всички времена.Заедно с новината за продажбата на Lucasfilm беше и обявено, че е започнала подготовката за направата на седми филм от поредицата “Междузвездни войни”, но този път без намесата на Джордж Лукас. Заглавието на предстоящата лента е “Междузвездни войни: Епизод 7” и от Уолт Дисни, които вече притежават правата на целия франчайз, заявиха, че световната премиера е насрочена за 2015-та година.Разработването на проекта ще бъде надзиравано от продуцентката Катлийн Кенеди (“Туистър”), която преди близо една година беше лично избрана от Джордж Лукас да ръководи Lucasfilm вместо него. Самият Лукас няма да участва в направата на бъдещите филми от стартиралата през 1977-ма година поредица и по думите му той планира да се фокусира върху продуцирането на “по-малки и експериментални филми”.Въпреки огромния интерес на феновете за момента не се разкриват никакви детайли за “Междузвездни войни: Епизод 7” и единственото което се знае е, че филма ще тръгне по кината през 2015-та година – същата година в която ще се състоят и премиерите на високобюджетните комиксови екшъни “Отмъстителите 2” и “Лигата на справедливостта”. Малко след закупуването на Lucasfilm изпълнителния директор на Уолт Дисни Боб Айгър разкри, че “Епизод 7” ще бъде последван от две продължения (временно озаглавени “Епизод 8” и “Епизод 9”) и че намерението на студиото е на всеки две-три години да бъде създаван по един филм носещ заглавието “Междузвездни войни”.Айгър: ““Епизод 7” ще тръгне по кината през 2015-та година и ще бъде последван от “Епизод 8” и “Епизод 9”. Не е имало филм от тази поредица от 2005-та година насам и ние знаем, че интереса е огромен. Имаме конкретни планове за новите продължения и намерението ни е да правим по един филм на всеки две-три години. Всички ние сме големи фенове на “Междузвездни войни” и аз съм убеден, че Дисни ще бъде страхотен нов дом за тази поредица.”Спекулациите относно това какво ще съдържат предстоящите нови продължения започнаха веднага след оповестяването на новината, но както може да се очаква официална информация от Уолт Дисни и Lucasfilm все още не се разкрива. Любопитно е да се отбележи, че със закупуването на Lucasfilm от Дисни стават собственици и на известната компания за визуални ефекти Industrial Light & Magic, която също бе собственост на Джордж Лукас.Ето какво заяви самия Лукас относно закупуването на Lucasfilm и бъдещето на “Междузвездни войни”:“През изминалите 35 години най-голямата ми радост беше да наблюдавам как цялата поредица “Междузвездни войни” бе предавана от едно поколение на друго. И сега дойде времето аз да предам франчайза на следващото поколение филмови творци. Винаги съм смятал, че тези филми могат да продължат и без мен и реших, че е важно да направя този преход докато съм все още жив. Сигурен съм че Lucasfilm, под ръководството на Катлийн Кенеди и в своя нов дом Уолт Дисни, ще процъфтява още повече през годините, а “Междузвездни войни” ще продължава да радва и бъдещите поколения. Опитът на Дисни ще помогне на Lucasfilm да се развие още повече в сферите на киното, телевизията, интерактивните медии и атракционните паркове.”Имайки в предвид, че “Междузвездни войни” е един от най-популярните филмови франчайзи на всички времена със сигурност може да се каже, че оставащото време до премиерата на “Епизод 7” ще бъде изпълнено с множество спекулации и догадки от страна на най-верните почитатели на поредицата.Очакванията са, че следващата година ще бъде оповестена и точната дата през 2015-та година, на която ще се състои световната премиера на “Междузвездни войни: Епизод 7”. ... още »
от Стефан ДимовСлед като проследихте голяма част от ролите, отказани от големите актьори, нека погледнем и как стоят нещата със женското съсловие от актьорската професия. Както можете да предположите, изненадите отново са много. Гуинет Полтроу като Алис в „Заразно Зло”? Натали Портман като Лолита? Джоди Фостър като Жената-котка или пък Джулия Робъртс в ролята на Катрин Трамел от „Първичен Инстинкт”? За добро или за лошо, тези неща завинаги са останали само в света на вероятностите. Нека разгледаме още малко този свят.Натали ПортманЛолита (1997) – отказва ролята на Долорес Лолита Хейз (Доминик Суейн), защото не била съгласна със сексуалното съдържание във филма. „Не смятам, че има нужда от филм, в който дете прави секс с възрастен.”Вечният Градинар (2005) – отказва ролята на Теса (Рейчъл Уайз). Уайз печели "Оскар" и "Златен Глобус" за най-добра поддържаща роля, а филмът получава още три номинации за "Оскар".Глава в Облаците (2004) – отказва ролята на Гилда (Чарлийз Терон) две седмици преди началото на подготвителния период, защото не чувства, че е правилния човек за ролята.Да Бъдеш Джейн Остин (2007) – отказва ролята на Джейн Остин (Ан Хатауей).Повелителят на Конете (1998) – отказва ролята на Грейс (Скарлет Йохансон), за да участва в „Дневникът на Ане Франк” на Бродуей. Филмът получава номинация за "Оскар", а ролята на Скарлет Йохансон е удостоена с няколко награди и номинации за изгряваща звезда.Къщата на Восъка (2005) – отказва ролята на Карли (Елиша Кътбърт) и казва, че никога няма да се появи във филм на ужасите.Ледената Буря (1997) – отказва ролята на Уенди (Кристина Ричи). За ролята си, Ричи получава няколко номинации за изгряваща звезда.Някъде на Запад (1999) – първоначално отказва ролята на Ан Аугуст, заради секс сцена, която изисква голота. Сюзън Сарандън заявява, че няма да продължи участието си във филма, ако Натали Портман отпадне, така че сценарият е пренаписан, сцената е премахната и Портман се съгласява. За ролята на Ан, Натали получава номинация за "Златен Глобус".Х-Мен (2000) – отказва ролята на Роуг (Ана Пакуин).Кейт УинслетВлюбеният Шекспир (1998) – отказва ролята на Виола (Гуинет Полтроу). Филмът получава широко световно признание и печели седем награди "Оскар" (включително Гуинет за най-добра женска роля).Ана и Кралят (1999) – отказва ролята на Ана (Джоуди Фостър). Филмът получава две номинации за "Оскар" и две за "Златен Глобус".Дявол на Доброто (2003) – отказва ролята на Електра (Дженифър Гарнър).Изневяра (2002) – отказва ролята на Кони (Даян Лейн). Лейн получава номинация за "Оскар" за най-добра женска роля.Къщата на Восъка (2005) – отказва ролята на Пейдж Едуардс (Парис Хилтън). За ролята си, Хилтън печели "Златна Малинка" за най-слаба поддържаща актриса.X-Мен (2000) – отказва ролята на Роуг (Ана Пакуин).Джоди ФостърБатман се Завръща (1992) – считана е за ролята на Жената Котка (Мишел Пфайфър), но се отказва, за да режисира и участва в драмата „Little Man Tate”. Филмът получава две номинации за "Оскар", а ролята на Пфайфър като жената котка се счита за култова днес.Белязаният (1982) – отказва ролята на Елвира Хенкок (Мишел Пфайфър). Роля, с която Пфайфър пробива в киното.Синьо Кадифе (1986) – отказва ролята на Дороти Валънс (Изабела Роселини). Филмът получава номинация за "Оскар" и се счита за класика днес.Манхатън (1979) – отказва ролята на Трейси (Мариел Хемингуей). Хемингуей получава номинация за "Оскар" за ролята си, а „Манхатън” се счита за един от основните филми в творчеството на Уди Алън и американското кино през 70-те.Безсъници в Сиатъл (1993) – отказва ролята на Ани Рийд (Мег Райън), защото смята, че филмът е глупав и няма да бъде успешен. Филмът става огромен хит (печели 220 милиона долара от 20 милиона бюджет), получава две номинации за "Оскар", а Мег Райън получава номинация за "Златен Глобус".Изневяра (2002) – отказва ролята на Кони (Даян Лейн), за да замени Никол Кидман в „Паник Стая”.Позабременяла (2007) – избрана е за ролята на Деби (Лесли Ман), но се отказва точно преди началото на снимките.Блокада (1998) – отказва ролята на Елиз (Анет Бенинг).Никол КидманТитаник (1997) – отказва ролята на Роуз (Кейт Уинслет). Филмът печели 11 награди "Оскар" и в продължение на 13 години е най-печелившият филм за всички времена.Другата в Мен (2007) – отказва ролята на Ерика Бейн (Джоуди Фостър). Фостър получава номинация за "Златен Глобус" за ролята си.Дневникът на Бриджит Джоунс (2001) – отказва ролята на Бриджит Джоунс (Рене Зелуегър). Зелуегър получава номинация за "Оскар" за ролята си.Чикаго (2002) – отказва ролята на Рокси (Рене Зелуегър), защото тъкмо е завършила „Мулен Руж”, а не иска да играе в два мюзикъла подред. Приятелката й, Рене Зелуегър получава ролята и спечелва "Оскар" за нея.Форест Гъмп (1994) – отказва ролята на Джени (Робин Райт). Филмът получава 13 номинации за "Оскар", като спечелва 6 от тях.Неприлично Предложение (1993) – отказва ролята на Даяна (Деми Мур), която е написана специално за нея. Деми Мур получава номинация за "Златна Малинка" за ролята си.Мистър и Мисис Смит (2005) – Кидман е избрана за ролята на Джейн Смит (Анджелина Джоли), но в крайна сметка се отказва.Паник Стая (2002) – налага се да откаже ролята на Мег (Джоди Фостър), заради контузия от снимките на „Мулен Руж”.Перфектно Убийство (1998) – отказва ролята на Емили (Гуинет Полтроу), пожелала по-висок хонорар.Влюбеният Шекспир (1998) – отказва ролята на Виола (Гуинет Полтроу).Джулия РобъртсПървичен Инстинкт (1992) – отказва ролята на Катрин Трамел (Шарън Стоун). Филмът получава две номинации за "Оскар", номинация за "Златна Палма" и се счита за един от най-добрите съвременни трилъри.Влюбеният Шекспир (1998) – отказва ролята на Виола (Гуинет Полтроу).Непоносима Жестокост (2003) – отказва ролята на Мерилин (Катрин Зита-Джоунс).Безсъници в Сиатъл (1993) – отказва ролята на Ани (Мег Райън).Докато ти Спеше (1995) – отказва ролята на Луси (Сандра Бълок). Бълок получава номинация за "Златен Глобус" за ролята си.Кръстникът 3 (1990) – отказва ролята на Мери Корлеоне (София Копола), поради ангажимент с други проекти. Филмът получава 7 номинации за "Оскар", а София Копола печели 2 "Златни Малинки" за ролята си.Терористката (1993) – отказва ролята на Нина (Бриджит Фонда).Мишел ПфайфърПървичен Инстинкт (1992) – отказва ролята на Картин Трамел (Шарън Стоун)Бъгси (1991) – отказва ролята на Вирджиния Хил (Анет Бенинг). Филмът печели 2 "Оскара" и 8 номинации, както и номинация за "Златна Мечка" в Берлин.Жената-котка (2004) – отказва да се завърне в ролята си на Жената Котка (Холи Бери). Холи Бери получава "Златна Малинка".Хрониките на Нарния: Лъвът, Вещицата и Дрешникът (2005) – отказва ролята на Бялата Вещица (Тилда Суинтън). Филмът печели "Оскар" и още 2 номинации.Разкритие (1994) – отказва ролята на Мередит Джонсън (Деми Мур)Мълчанието на Агнетата (1991) – отказва ролята на Кларис Старлинг (Джоди Фостър)Ким БейсинджърСкорост (1994) – отказва ролята на Ани Портър (Сандра Бълок)Безсъници в Сиатъл (1993) – отказва ролята на Ани (Мег Райън)Мълчанието на Агнетата (1991) – считана е за ролята на Кларис Старлинг (Джоди Фостър), но след успеха на „Батман”, Бейсинджър става прекалено скъпа. Фостър печели "Оскар" за най-добра женска роля.Обвинената (1988) – отказва ролята на Сара (Джоди Фостър). Фостър печели "Оскар" за най-добра женска роля.Рискуван Бизнес (1983) – отказва ролята на Лана (Ребека Де Морни), защото не харесва сценария. Филмът получава номинация за "Златен Глобус".Честта на Прици (1985) – отказва ролята на Айрин Уокър (Катлин Търнър). Търнър печели "Златен Глобус" за ролята си, а филма печели "Оскар" и още 7 номинации.Последното Изкушение на Христос (1988) – отказва ролята на Мария Магдалена (Барбара Хърши), защото не иска да бъде считана за типичната фатална жена. Хърши получава номинация за "Златен Глобус".Призрак (1990) – откава ролята на Моли (Деми Мур). Мур получава номинация за "Златен Глобус" за ролята си.Ума ТърманЕлизабет (1998) – отказва ролята на Елизабет Първа (Кейт Бланшет). Филмът печели "Оскар" и още шест номинации (включително Кейт Бланшет за най-добра женска роля).Знам Какво Направи Миналото Лято (1997) – отказва ролята на Джули Джеймс (Дженифър Лав Хюит).Лара Крофт: Tomb Raider (2001) – отказва ролята на Лара Крофт (Анджелина Джоли). Джоли получава номинация за "Златна Малинка" за ролята си.Властелинът на Пръстените: Задругата на Пръстена (2001) – Питър Джаксън иска Ума Търман за ролята на Арвен (Лив Тайлър), но тя трябва да откаже, заради бременността си.Почти Известни (2000) – отказва ролята на Пени Лейн (Кейт Хъдсън).Позабременяла (2007) – отказва ролята на Алисън (Катрин Хейгл).Омагьосана (2007) – отказва ролята на Жизел (Ейми Адамс). Филмът получава три номинации за "Оскар", а Ейми Адамс е номинирана за "Златен Глобус".Фей ДънауейКабаре (1972) – отказва ролята на Сали Боулс (Лайза Минели). Лайза Минели печели "Оскар" и "Златен Глобус" за ролята си, а филмът получава 8 награди "Оскар" и още 2 номинации, за сметка на „Кръстникът”, който печели само 3 статуетки.Диамантите са Вечни (1971) – отказва ролята на момичето на Бонд – Тифани Кейс (Джил Сейнт Джон). Филмът получава номинация за "Оскар".Джулия (1977) – отказва ролята на Джулия (Ванеса Редгрейв). Редгрейв печели "Оскар" и "Златен Глобус" за ролята си, а филмът печели 3 "Оскар"а и още 8 номинации.Норма Рей (1979) – отказва ролята на Норма Рей (Сали Фийлд). Фийлд печели "Оскар", "Златен Глобус" и най-добра актриса в Кан за ролята си, а филма печели 2 награди "Оскар" и 2 номинации, награда в Кан и номинация за "Златна Палма".Бебето на Розмари (1968) – отказва ролята на Розмари (Миа Фароу), защото не е заинтересована от материята. Филмът се превръща в класика, печели "Оскар" и номинация, а Фароу е номинирана за "Златен Глобус".Джина ДейвисПризрак (1990) – отказва ролята на Моли, за да се снима в „Телма и Луис”.Обвинената (1988) – отказва ролята на Катрин Мърфи (Кели Макгилис) защото се смята за прекалено мила за тази роля.Знам Какво Направи Миналото Лято (1997) – отказва ролята на Джули Джеймс (Дженифър Лав Хюит)Поверително от Ел Ей (1997) – отказва ролята на Лин (Ким Бейсинджър). Бейсинджър печели "Оскар" за ролята си. „Поверително от Ел Ей” печели 2 "Оскар"а и още 7 номинации и се счита за един от най-добре написаните сценарии.Мълчанието на Агнетата (1991) – отказва ролята на Кларис Старлинг (Джоди Фостър).Шофьор на Такси (1976) – в началото на кариерата си, Дейвис се явява на много кастинги, включително и за ролята на Айрис (Джоди Фостър), но в крайна сметка я отказва, защото предпочита да работи като модел, а не като актриса. Звездата на Фостър изгрява с тази роля, като същевременно е номинирана за "Оскар" и печели награда БАФТА.Гуинет ПолтроуБуги Нощи (1997) – отказва ролята на Ролергърл (Хедър Греъм). Филмът получава 3 номинации за "Оскар".Шоколад (2000) – отказва ролята на Каролин (Кари-Ан Мос). Филмът получава 5 номинации за "Оскар".Професия Блондинка (2001) – отказва ролята на Ел Уудс (Рийз Уидърспун).Заразно Зло (2002) – отказва ролята на Алис (Мила Йовович). Филмът се превръща в голям хит с цели 4 продължения.Предизвестена Смърт (2002) – отказва ролята на Рейчъл (Наоми Уотс).Крадец на Животи (2004) – отказва ролята на Айлина (Анджелина Джоли), защото не харесва сценария.Мелани ГрифитОблечена да Убива (1980) – отказва ролята на Лиз Блейн (Нанси Алън). Алън получава номинация за "Златен Глобус" и "Златна Малинка" едновременно.Изстрелът (1981) – отказва ролята на Сали (Нанси Алън). Грифит за втори пореден път отказва роля във филма на Брайън Де Палма, която отива при Нанси Алън.Дик Трейси (1990) – отказва ролята на Бретлес Махони (Мадона).Поверително от Ел Ей (1997) – отказва ролята на Лин (Ким Бейсинджър)Телма и Луиз (1991) – отказва ролята на Телма (Джина Дейвис). Дейвис получава номинации за "Оскар", "Златен Глобус" и БАФТА за ролята си, а филмът печели "Оскар" и още 5 номинации.Анджелина ДжолиАнгелите на Чарли (2000) – В интервю, Джоли споделя, че е решила да не участва във филма. Не се споменава точно за коя роля става въпрос.Казино Роял (2006) – отказва ролята на Веспър Линд (Ева Грийн), като Анджи на шега казва, че по-скоро би изиграла ролята на самия Джеймс Бонд. „Казино Роял” е широко считан за един от най-добрите филми от поредицата.Камерън ДиасГарванът (1994) – отказва ролята на Шели Уебстър (София Шинас).Изневяра (2002) – отказва ролята на Кони (Даян Лейн).Глен КлоузФирмата (1993) – отказва ролята на Аби (Джийн Трипълхорн). Филмът получава 2 номинации за "Оскар".Под Прицел (1993) – отказва ролята на Лили (Рене Русо). Филмът получава 3 номинации за "Оскар".Деми МурПървичен Инстинкт (1992) – отказва ролята на Катрин Трамел (Шарън Стоун).Форест Гъмп (1995) – отказва да се яви на кастинг за ролята на Джени (Робин Райт).Чарлийз ТеронПърл Харбър (2001) – отказва ролята на Евелин (Кейт Бекинсейл), за да се снима с Киану Рийвс в „Месец Любов”. Филмът печели "Оскар" и още 3 номинации, а Бекинсейл е номинирана заедно с Бен Афлек и Джош Хартнет за най-лоша екранна двойка ("Златна Малинка").Професия Блондинка (2001) – отказва ролята на Ел Уудс (Рийз Уидърспун). Рийз получава номинация за "Златен Глобус" за ролята си.Холи БериСкорост (1994) – отказва ролята на Ани Портър (Сандра Бълок)Трудна Свалка (2003) – отказва ролята на Рики (Дженифър Лопез). Филмът дава начало на връзката между Лопез и Бен Афлек, и се превръща в огромен провал по отношение на приходи, критика и публика.Мила ЙововичАрмагедон (1998) – отказва ролята на Грейс Стампър (Лив Тайлър). Филмът става огромен финансов хит, получава 4 номинации за "Оскар", печели "Златна Малинка" и още 6 номинации (включително 2 за Лив Тайлър).Ашли ДжъдКазино Роял (2006) – отказва ролята на Веспър Линд (Ева Грийн).Дрю БариморТитаник (1997) – Джеймс Камерън иска Дрю Баримор за ролята, но тя смята, че не е правилния човек за ролята.Кейт БекинсейлОмагьосана (2007) – отказва ролята на Жизел (Ейми Адамс)ШерТелма и Луиз (1991) – отказва да участва във филма.Сандра БълокПаник Стая (2002) – отказва ролята на Мег Олтман (Джоди Фостър)Роли, които големите актьори отказват ... още »
CBS Reality разкрива странните и възхитителни страни на живота, както и изключителните моменти, които преобразяват ежедневието.Представяйки най-дълго излъчвания, рейтингов, дневен сериал в Америка „Съдия Джуди“ и отличената с няколко награди „Еми“ поредица „48 часа“, един от най-бързо развиващите се канали във Великобритания вече е достъпен в целия свят.Освен основното съдържание от CBS в програмната схема на канала са включени и динамични, криминални, документални поредици като „ФБР: Криминални разследвания“ и „Без изход“, предаването за изследване на родословието „Кой мислиш, че си?“ и трогателни медицински поредици като „Реанимация за бебета“.Всички предавания отразяват живота, какъвто го познаваме, провокирайки учудване и възхищение към света около нас и необикновения живот на другите.CBS има дълга и значима история в производството и дистрибуцията на телевизионни продукции, притежавайки една от най-големите библиотеки в света. Това е световно признат и утвърден бранд с доказано качество.CBS Reality представя голям брой нови риалити поредици от Великобритания, Австралия, Нова Зеландия и САЩ. Независимо къде и кога нещо се е случило, CBS Reality ще го документира. ... още »