Дебютният игрален проект на Ана Китанова е сред 11-те обявени проекта на СинеЛинк в рамките на 29-ия кинофестивал в Сараево
Индустриалната програма на един от най-утвърдените кинофестивали в Централна и Източна Европа СинеЛинк обяви селекцията на регионалните проекти, които ще се състезават за наградите на предстоящия копродукционен форум в Сараево. Единственият български проект, попаднал в престижната селекция, е дело на режисьорката Ана Китанова и по сценарий на Илиана Китанова. Сценарият на „Студ“ е базиран на сборника разкази „Огнено хоро“ на писателя Боне Русинов. Проектът е с подкрепа за развитие от програма „Творческа Европа МЕДИА“ на Европейския съюз и ИА „Национален филмов център“ и e продуциран от РФФ Интернешънъл.
„В тазгодишната селекция има много разпознаваеми имена, но и дебютиращи автори на пълнометражни филми. СинеЛинк посреща наградените възпитаници на Сараевския филмов фестивал като Зейнеп Дилан Сюрен, Душан Касалица и Габриел Цафкас. Премиерите на предишни филми на значителен брой от авторите са се състояли на реномирани филмови фестивали, като например Ереник Бекири с филма "Ванът", който е номиниран на филмовия фестивал в Кан за най-добър късометражен филм и печели наградата за най-добър късометражен филм на Европейския филмов фестивал в Лез Арк; Оливер Рудолф с "Fonica M-120", който е номиниран за наградата Cinefondation на фестивала в Кан през 2021 г.; Мариус Олтеану с игралния си филм "Monstri", чиято премиера е на Берлинале през 2019 г.; Катерина Горностай със "Stop-Zemlia", чиято премиера е на Берлинале през 2021 г. СинеЛинк също така с вълнение ще посрещне нови и обещаващи автори от региона като Йосип Лукич, Джордже Войводич, Ана Китанова и Бригита Каняро.“, пише в официалното съобщение.
Лайза Минели ще се присъедини към актьорския състав на сериала "Грозната Бети", съобщи Контактмюзик.Актрисата ветеран ще участва в следващия сезон на хитовия сериал, в който се описва ежедневието на асистентка в модно списание.Минели ще се появи в няколко епизода, като ще изпълни ролята на учителка на племенника на Бети - Джейсън.Снимките трябва да започнат по-късно този месец.Миналата година се появиха слухове, че на Лайза е предложено да участва в шоуто, съобщи близък до продукцията източник, цитиран от сайта Fox411.com.Първоначално тя не проявяваше интерес. Продуцентите обаче й направиха примамлива оферта и накрая Лайза склони да участва в сериала, допълни източникът. БТА ... още »
Кинокомпанията 20th Century Fox се пребори за разпространението в САЩ на новия филм на Робърт Родригес - "Machete".Основни претенденти за това бяха и конкурентните студия Paramount и Lionsgate. За международното разпространение ще отговаря Sony Pictures.Taка лентата ще се превърне във втория съвместен филм на Родригес с киностудиото, след като той е продуцент и на римейка на "The Predators", който също се снима под лейбъла на 20th Century Fox. Иначе сюжетът на "Machete" разказва за мексикански наемен убиец, който работи за местното правителство. След предателство от тяхна страна обаче той е принуден да спасява живота си, като едновременно с това замисля грандиозно отмъщение. Главната роля в проекта е поверена на Дани Трейо, познат от редица отрицателни роли до момента.Партнират му Робърт де Ниро, Джесика Алба, Линдзи Лоуън, Мишел Родригес и др. Снимките се проведоха миналата есен в Остин, Тексас, а официално филмът се чака на екран през април тази година. ... още »
И след шест поредни седмици, революционният блокбастър на Джеймс Камерън - "Аватар" остана на върха на американския бокс офис. В световния обаче е на часове от абсолютен рекорд.Американски бокс офисПървият 3D филм в историята на киното очевидно продължава да се радва на сериозен интерес в САЩ, след като и за периода 22-24 януари събра приходи от 36 милиона долара.С едва половината от тази сума може да се похвали заемащият втората позиция апокалиптичен sci-fi трилър "Легион", разказващ за борбата между пратените от Бог ангели да унищожат земята и защитника на хората Свети Михаил, на режисьора Скот Стюарт.Той събра 18, 2 милиона долара, което като цяло съвсем не е лош резултат за дебютен уикенд и абсолютно достатъчен, за да измести от второто място новия филм с Дензъл Уошингтън - "Книгата на Илай". Продукцията на Warner Bros завършва челната тройка в щатския бокс офис с резултат от 17 милиона.Ново заглавие е окупирало и четвъртата позиция - това е комедията "Феята на зъбките", в която кеч звездата Скалата впечатлява с доста интригуващ персонаж - този на... феята на зъбчетата.Комедията на Майкъл Лембек е събрала сумата от 14, 5 млн. долара.Като сериозен финансов провал обаче можем да окачествим драмата "Очи от Рая" на Питър Джаксън.Освен, че е паднала с няколко позиции, тя може да се "похвали" с доста скромните приходи от общо 31, 7 милиона долара (8, 9 за уикенда), което е твърде разочароващо на фона на високите очаквания на Paramount/ Dream Works.На шестата позиция е "Шерлок Холмс" на Гай Ричи, който продължава да трупа активи във финансово отношение с 7, 1 млн. Така общата сума, с която свързваме филма, вече е близо 200 милиона долара.На слаб дебют се радва и "Extraordinary Measures", събиращ за първи път заедно на екран Харисън Форд и Брендън Фрейзър. Драмата, разказваща за баща, който създава био-тек компания с цел да намери лек за тежко болните си деца, е заела едва седмото място в класацията с 7 милиона долара.На осма и девета позиция са анимацията "Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel" (6, 5 млн.) и комедията "Не е лесно", която впечатлява с актьорски състав в лицето на Мерил Стрийп, Алек Болдуин и Стив Мартин (6, 2 млн).Любопитно е, че дуото в лицето на двамата съвсем скоро ще се представи и на живо пред колегите си, след като ще води церемонията по предстоящите "Оскари".Финал на челния топ 10 поставя завръщането след повече от двегодишно отсъствие на Джеки Чан в Холивуд - "Агент под прикритие", заработил приходи от 4, 5 млн. долара.Обобщение:Световни приходиГолямата новина идва от световния бокс офис, в който шедьовърът на Джеймс Камерън е на път да "потопи" собствения му "Титаник" до броени часове. "Аватар" вече може да се похвали с приходи от 1 836 милиона долара, при 1 843 за хита от 1997 година, а тъй като тук не са включени цифрите от късните неделни часове, очакванията са в понеделник - 25 януари, Джейк Съли и компания да сътворят новата филмова история, оглавявайки еднолично челото на най-касовите заглавия въобще в света.Приходи в САЩШедьовърът на Джеймс Камерън продължава да е най-впечатляващото заглавие в последните месеци не само като кинематографична и технологична стойност, но и заради уникалния зрителски интерес, на който се радва и в САЩ. Там той все още гони "Титаник", но както вече предположихме, остави зад гърба си "Черният рицар" (533), след като с общи приходи от 553 милиона долара го измести от втората позиция в списъка на най-касовите филми зад Океана.Така дефакто прочутият режисьор остана да се конкурира сам със себе си, като пред "Аватар" e само "Титаник" с 601 милиона. Дори и тук обаче промяната е само въпрос на време.Прогноза за 29 януари - 1 февруариПрез следващия уикенд хитът за планетата Пандора ще има за пореден път тежката задача да оцелее срещу две чакани с голям интерес заглавия.Първото е новата комедия на Disney - "Когато си в Рим", в която звездата от хитовия сериал "Лас Вегас" Джош Дюамел демонстрира изпитани романтични похвати срещу колежката си Кристън Бел.Истинската конкуренция обаче идва от второто заглавие - трилъра "Edge of Darkness", разчитащ на Мел Гибсън в ролята на полицейски детектив, търсещ отмъщение за убитата си дъщеря и режисьора Мартин Кембъл, когото помним от такива касови хитове като "Златното око" и "Маската на Зоро".Ако трябва да заложим на поне един филм, който да окаже сериозна конкуренция на "Аватар" през януари, то определено бихме избрали точно този.Бокс офис класация на Северна Америка за периода22 януари - 24 януариЗаглавие / Уикенд / Общо1 Avatar - $36M / $553M2 Legion - $18.2M / $18.2M3 The Book of Eli - $17M / $62M4 Tooth Fairy - $14.5M / $14.5M5 The Lovely Bones - $8.8M / $31.6M6 Sherlock Holmes - $7.12M / $192M7 Extraordinary Measures - $7M / $7M8 Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel - $6.5M / $204M9 It's Complicated - $6.19M / $98.6M10 The Spy Next Door - $4.75M / $18.7M ... още »
Блестящият руски режисьор ще получи наградата на София за приноса си в киното.“Докато не възникне маниакално отношение към това, което искаш да направиш, нищо няма да излезе” – казва призьорът на Берлинския и Венецианския кинофестивали Сергей Соловьов.Той е роден на 25 август 1944 г. в Кем, Карелска област на бившия СССР. Творческият му път започва през 1969 г., веднага след завършването на Руския държавен университет по кинематография (ВГИК), в студиата на Мосфилм. Тогава е и дебютът му като режисьор с филма “Семейно щастие” (“Семейное счастье”) по разказите на Чехов. Днес Сергей Соловьов е известен руски кинорежисьор, сценарист, продуцент, народен артист на Русия.Според критиката, важна роля за забележителното му начало в киното изиграва факта, че основен обект на внимание в творчеството на Соловьов e “нежната възраст” от 12 до 25 години. На този ярък период от човешкия живот са посветени и филмите му “Сто дни след детството” (1975, носител на “Сребърна мечка” за режисура на Берлинския кинофестивал), “Спасител” (1980, отличен с диплом от фестивала във Венеция), “Наследници по права линия” (1982), както и “Чуждата, бялата и сипаничавата” (1986, носител на Голямата награда на журито във Венеция).От 1982 г. Сергей Соловьов е преподавател в режисьорския факултет на ВГИК. Сценариите на филмите си пише сам (понякога в съавторство), често и въз основа на големи литературни класики. Най-голяма популярност обаче му носят неговите “Три песни за родината” – “АССА” (1987 г., специалната награда на журито в Сан Себастиан), “Черната роза – емблема на тъгата, червената роза – емблема на любовта” (1989) и “Дом под звездите” (1991).“АССА” и “Черната роза – емблема на тъгата, червената роза – емблема на любовта” са двата филма от прочутата трилогия на Соловьов, които ще бъдат показани и на тазгодишното издание на София Филм Фест.“АССА” се превръща в едно от основните събития в куртурния живот на СССР през втората половина на 80-те години на ХХ век. Филмът е „музикално-криминална” кино-история, в която на съветския екран за първи път се появяват забранени рок групи като „Кино”, „Аквариум”, „Браво”, а в герои се превръщат кумирите на ъндерграунд изкуството. Мрак, романтика и бунт се смесват и резултатът е банда особняци, странни прически и недопустими за времето и мястото текстове. А покрай групите и тяхната меланхолична музика филмът развива и нестандартна за Съветския съюз история – трагичен любовен триъгълник между гангстер - Крымов, млад музикант – Банан, и красива жена - Алика.Тази тема Соловьов „доработва” и в следващия си филм “Черната роза – емблема на тъгата, червената роза – емблема на любовта”. Той разказва историята на Митя (Михаил Розанов) - 15-годишен потомък на богат белоемигрант, който мечтае да учи във военно-морско училище. Богатият му дядо го вика във Франция, но Митя избира да остане в СССР. Веднъж той пуска през прозореца в дома си своята съседка Александра (Татяна Друбич). Тя е бременна от женен плейбой (Александър Абдулов), който не желае да изостави семейството си и предлага на Александра аборт. Но момичето отказва. След смъртта на дядо си Митя получава голямо наследство, става милионер и прави предложение на Александра като осиновява и детето.Саундтракът към втората част от трилогията на Соловьов – “Три песни за Родината” също печели голяма популярност. Той е създаден от култовата рок-група “Аквариум”, а през 1990 г. е издаден във виниловия й двоен албум “Черната роза – емблема на тъгата, червената роза – емблема на любовта”.През 2000 г. Сергей Соловьов снима още един от най-добрите си филми - поколенческата драма “Нежна възраст”. Този едновременно смешен и тъжен разказ за порастването на един младеж е отличен със “Златна роза” на Кинотавър.Миналата година Сергей Соловьов завърши и екранизацията на “Анна Каренина”, (двучасов игрален филм и 5-сериен телевизионен вариант), която също ще бъде показана на 14-тия СФФ. Същата 2009 г. година излезе и другият му голям филм със странното име “2-АССА-2”, още едно заглавие, подписано от Сергей Соловьов в програмата на тазгодишния международен кино форум у нас. Най-интресното е, че тези два последни, различни иначе филми имат много общо помежду си. Оказват се части от едно цяло, тъй като сюжетът на втория “АССА” е свързан и със снимките на “Анна Каренина”, по която Соловьов работи повече от 10 години.В света същестуват около тридесет екранизации на “Анна Каренина” на Толстой. За една от най-добрите изпълнителки на главната женска роля се смята руската актриса Татяна Самойлова. В различно време Анна Каренина изиграват и Грета Гарбо, Вивиан Лий, Софи Марсо. Във филма на Соловьов в тази роля влиза музата му Татяна Друбич (изпълняваща главните роли в най-добрите филми на режисьора – “Сто дни след детството”, “Спасител”, “Наследница по права линия”, “Избрано”, “АССА”, “2-АССА-2”). Образът на чувствителния и по толстоевски човечен мъж на Анна Каренина режисьорът поверява на покойния Олег Янковский, който умира няколко седмици преди премиерата на филма. По думите на Татяна Друбич, тя се опитва да не копира никоя от своите велики предшественички. “За мен най-интересна от всички, разбира се, беше толстоeвата Анна Каренина, - казва актрисата. – Нейната душа е бездна. Можеш да я изиграеш и “бяла”, и “черна”, както ти харесва. Но най-сложно беше да заобичам Анна, защото освен Сергей Соловьов, никой не я е обиквал, в това число и Толстой.”Режисьорът не скрива своята любов към героинята. “За мен Анна Каренина е критерий за жена, - казва той. – В нея няма нищо, коета да не разбирам, уважавам и което не съм готов да й простя. И още нещо важно за мен е, че “Анна Каренина” е първият роман на руският Сребърен век.”Екранизацията се ражда не в павилионите на Мосфилм, а в историческите дворци на Петербург, Москва и в родното място на Толстой - Ясна поляна. За да пресъздадат атмосферата и нравите на времето в края на ХІХ и началото на ХХ век, над филма работят много художници. Ушити са 150 костюма. Соловьов много се опасява да не изневери на героите на Толстой и изпипва всичко до най-малкия детайл. Именно с това големият режисьор обяснява дългата си работа над “Анна Каренина”.По желание на Сергей Соловьов филмът му “2-АССА-2” излиза на екран седем дни преди “Анна Каренина”. За него е много важно те да излязат заедно: “Аз ще съм много щастлив, ако “2-АССА-2” се превърне в своеобразен локомотив за “Анна Каренина” или голям локомотив, който още веднъж да прегази Анна. Не мога да кажа, че така съм го планирал, но когато двата филма изведнъж започнаха да се обединяват, това стана добре и много художествено.”“2-АССА-2” е своеобразно продължение на култовия филм “АССА”. Той също е лиричен музикален трилър, в който трагически са преплетени съдбите на героите, водени от сложни криминални и психологически повествования.“2-АССА-2” обаче е история, отразяваща промените през последните 20 години, промените, за които са мечтали героите на “АССА”. Днес те обаче са вече реалност. Влияят различно на съвременните хора и ги формират по различен начин. Именно за тях разказва “2-АССА-2” или в частност за съдбата на знаменитата днес актриса Алика Алданова, която тогава в прилив на злобно безумие застрелва любовника си Крымов. Следват съд, затвор, но това вече е минало. Алика е на свобода заедно със своята дъщеря. И тук не липсват перипетии. Отново се преплитат жизнени противоречия, психологически и криминални обстоятелства. И отново разрешаването на тези противоречия изисква лично благородство, ум и духовна сила. По време на целия филм, паралелно с основната сюжетна линия, почти всички герои в “2-АССА-2” са заети със снимането на филма “Анна Каренина”.Самият филм и неговата съдба също са едни от главните герои на новия “АССА”. И тази продукция на Сергей Соловьов, както и първият “АССА”, са пронизани от новата музика. Във филма могат да бъдат чути рок-композициите на група “Ленинград”, водена от известния Сергей Шнуров, който междувременно играе една от главните роли във филма.Тук е и новата класическа музика на гениалния виолист Юрий Башмет, също с роля в “2-АССА-2”. И както винаги в творчеството на Соловьов, темата за музиката, юношеството и новите надежди не дава възможност на филма да бъде мрачен, а изпълнен с много оптимизъм и красота. ... още »
Британската актриса Джийн Симънс, чиято красота очарова актьори като Кърк Дъглас и сър Лорънс Оливие, почина на 80 години от рак на белите дробове в петък вечерта в къщата си в Санта Моника, съобщи вестник "Лос Анджелис таймс", цитиран от ДПА.Джийн Мерилин Симънс е родена на 21 януари 1929 г. в Лондон. На 15-годишна възраст участва в няколко британски филма. По-късно заминава за Съединените щати със съпруга си Стюарт Грейнджър и през 1956 г. получава американско гражданство.Младата брюнетка става известна през 1948 г. с ролята на Офелия във филма на Лорънс Оливие по шекспировия "Хамлет", която й донася първата от двете й номинации за "Оскар".През 50-те и 60-те години Симънс се снима в над 30 филма, сред които "Спартак" на Стенли Кубрик, "Момчета и кукли" и "Елмър Гантри".През 60-годишната си кариера тя участва в над 50 игрални филма и почти толкова телевизионни продукции. Симънс си партнира с актьори като Франк Синатра, Грегъри Пек и Марлон Брандо.Тя получава втората си номинация за "Оскар" през 1969 г. за участието си във филма "Щастлив край", режисиран от тогавашния й съпруг Ричард Брукс, в който играе алкохоличка.В реалния живот Симънс наистина има проблем с алкохола и се подлага на лечение.В по-късните години на кариерата си тя се насочва към телевизията и участва в "Стар Трек: Ново поколение", историческата драма "Севера и Юга". За ролята си в минисериала "Птиците умират сами" през 80-те години получава награда "Еми". БТА ... още »
Най-популярната двойка на Холивуд - Бранджелина, ще се разпадне, пише в. "Сънди таймс", позовавайки се на информация на изданието "News of the world".Брад Пит и Анджелина Джоли са подписали необходимите юридически документи, които проправят пътя към раздялата им, съобщава изданието.Двойката не е женена. Пит и Джоли са заедно, откакто се снимаха във филма "Мистър и мисис Смит" преди 5 години. Съгласно подписаните юридически документи, уреждащи раздялата им, двамата актьори ще запазят всеки един по отделно, сумите, получени от филми с тяхното участие през 5-те години от съвместното им съжителство.Шестте деца на двойката - трите биологични /Шайло, Кнокс и Вивиан/ и трите осиновени /Пакс, Захара и Мадокс/ ще останат при Джоли. Брад Пит обаче ще има възможността да ги вижда, когато поиска. Шестте деца носят общата фамилия Джоли-Пит, припомня изданието.Адвокати и говорители на актьорите засега не са коментирали новината. Слухове за раздялата на актьорите са разпространявани от година. Според "News of the world" Пит и Джоли се скарали сериозно по време на вечеря на 6 януари в ресторанта "Алто" в Ню Йорк и това предопределило раздялата им.Пит организирал вечерята за Джоли, за да се опита да я убеди да се подложи на психиатрично лечение, защото тя страдала от депресия след смъртта на майка й, починала от рак на яйчниците преди три години. Оттогава Джоли отслабна драстично и дори се говори, че е правила опит за самоубийство.Вечерята в "Алто" продължила 6 часа, Пит не успял да убеди Джоли да се подложи на лечение, двойката се скарала жестоко и решила, че бъдеще пред нея няма и че любовната им история е приключила.В петък Пит беше заедно с бившата си половинка Дженифър Анистън на телетона за Хаити в Лос Анджелис, а Джоли остана в Ню Йорк, за да рекламира новия си филм "Агент Солт", което само затвърди слуховете за неизбежна раздяла. ... още »
На 22 януари през 2008-а се сбогувахме с една от най-ярките изгряващи звезди в световното кино - Хийт Леджър.Актьорът бе намерен мъртъв в апартамента си в Сохо, Ню Йорк на едва 28-годишна възраст, шокирайки с ранната си смърт милиони почитатели на безспорния му талант. Новината за трагедията хвърли в шок всички - от приятелите му, семейството, до колегите му на снимачната площадка на "Сделката на доктор Парнасъс", който преди броени дни се завъртя и по родните кина.Неизменната усмивка бе запазена марка на Хийт във всичките му филми - киното го обичаше и той му отвръщаше със същото. Неслучайно бе един от малцината, които винаги са били щадени от критиците. От самото начало на кариерата си той беше освидетелстван работохолик - още при дебюта си в киното снима едновременно две роли - в любовната тийн комедия "10 неща, които мразя у теб" и австралийския "Две ръце".Естествено, публиката се влюбва от пръв поглед в непокорния му романтичен дух и още тогава си личи, че Холивуд е на път да намери своя нов голям любимец, който толкова напомня на непрежалимия Джеймс Дийн.Следват изпълнения в "Патриотът", "Като рицарите", "Бандата на Кели", "Братя Грим".Признанието обаче идва едва през 2005 година - с участието му в "Планината Броубек" на Анг Лий. Той е толкова убедителен в ролята на Енис дел Мар - хомосексуален и по детски чувствителен каубой, че дори скандалната идея за любовта между двама мъже разтърсва публиката и смайва критиката.Хийт е номиниран за "Оскар" за изпълнението си и макар да не печели статуетката, допринася изключително много за успеха на филма. Любопитно е, че в него той играе с майката на бъдещата си дъщеря - актрисата Мишел Уилямс, а покрай снимките става близък приятел с Джейк Гиленхаал, който по-късно приема и да е кръстник на дъщеря им Матилда.През следващите три години, Леджър се снима в няколко филма, от които най-открояващият се е "Казанова", в който с изключителна елегантност се превъплъщава в едноименния любовник.Може би най-силната си роля обаче прави в блокбъстъра "Черният рицар", след като приема тежката задача да наследи име като Джак Никълсън в ролята на Джокера. Сравненията са неизбежни и малцина са тези, които вярват, че Хийт ще преодолее сянката на холивудската легенда.Съдбата обаче е безмилостна и усмихнатият австралиец така и не доживява зашеметящия успех на последната си завършена роля. Той умира на 22 януари 2008 г. по време на снимките на "Сделката на доктор Парнасъс", още преди "Черният рицар", в който смайва със зашеметяващия си талант, да се е появил на екран.Същата пролет абсолютно заслужено е отличен с посмъртен "Оскар" за изпълнението си и всички в тъжната зала стават на крака, докато семейството му приема заветната статуетка. Холивуд се прощава с новия си любимец - безсмъртния талант Хийт Леджър, който тъкмо си беше осигурил място в историята на киното...от Митко Попов ... още »
от Мариана ИвановаРазнородни фантастични сюжети продължават да окупират киноафиша у нас, опитвайки се да уловят зрители от различна възраст. След положеното начало на 18 декември 2009 г. от „Аватар” и неговата огромност, програмата набъбна със „Сделката на доктор Парнасъс”, където въображението на Гилиам отново оцветява екрана и душите ни. От днес, в салоните можем да видим „Четвъртият вид”, който ще ни плаши с извънземни, снимани на Витоша.Освен него, още едно заглавие от този петък ще ни разказва за събития, случващи се в близко бъдеще - „Книгата на Илай”. И вероятно заради стремглаво развиващите се технологии, случващото вече се развива не в далечно бъдеще, а в едно друго, което ще дочакаме, като ни препоръчват да живеем отговорно.След „Ударът „Пелам 123”: Отвличане в метрото” (2009) Дензъл Уошингтън се завръща в не толкова динамична обстановка, в един разрушен свят, в който хората не могат да задоволят и най-елементарните си нужди.Всичко е покрито с пепел и прах, а слънцето свети смъртоносно силно. Дензъл продължава да е в добра форма и да наказва лошите. Посланието на филма сме го чували, мислили сме го, гледали сме го - а именно това, че трябва да ценим това, което имаме и да не го смятаме за даденост, невъзможна да изчезне.Някак клиширано звучи идеята и по тази причина няма как да се възхитим на „оригиналналното” хрумване на режисьорите брятя Хюз и сценариста Гари Уита.От самото начало подозираме каква ще да е тази супер ценна книга, която добрият иска да опази, а лошият (в убедителното изпълнение на Гари Олдман) на всяка цена иска да му отнеме.Дамите, които радват очите ни в „Книгата на Илай” са забравената Дженифър Бийлс, разтуптяла милиони мъжки сърца във „Флашданс”, която вече е в ролята на майка и хубавичкото славянско момиче Мила Кунис.За съжаление лентата на Alcon Entertainment е поредният незабележителен филм, подкрепен от холивудски мейджър. Но се надяваме скоро тази скучна последователност да спре и през 2010 да видим наистина стойностни заглавия, без значение дали ще ни поучават или ще ни впечетляват с ефекти. Важното е да ги запомним с нещо. ... още »