Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
От Стефан ДимовАко има нещо в киното, което се развива с неспирни темпове, това със сигурност е анимацията. Начина, по който художниците от цял свят вдъхват живот на своите персонажи е цяла магия, а техните лица, мимики и жестове стават все по-богати и изразителни с времето. „Аз, проклетникът“ е пълнометражен дебют за аниматорите Пиер Кофин и Крис Рено (номиниран за Оскар за късометражния „No Time For Nuts”), в който режисьорите са се постарали да дадат максималното от себе си. Резултатът е налице – повече от 300 милиона долара приходи, много висок рейтинг от критиците и едно истинско 95-минутно забавление, напълно подходящо за всички възрасти.В свят, където репутацията се определя не от друго, а от злините които си направил, най-големият негодник Гру (Стив Карел) е поставен в трудна ситуация. Друг е извършил престъплението на века – кражбата на Хеопсовата пирамида. За да се спаси от нападките на суперзлата си майка и очакванията на своите подчинени, Гру измисля немислимото ... да открадне самата Луна, с което отново да бъде обявен за Злодей #1. За това, той трябва да се пребори с комплексирания суперзлодей Вектор (Джейсън Сигъл) и да намери средства за построяването на ракета. Междувременно, в живота му се появяват три малки сладки момиченца, които постоянно ще взимат от времето му и ще го отдалечават от целта му, но в замяна ще му покажат това, от което той е бил лишен през целия си живот – любовта. Напомняйки леко на Пингвина от „Батман се Завръща“, Гру (взето от руското Главно Разузнавателно Управление) има дълъг и остър нос, тънки като клечки крака и ... няма чело. Той е долен и подъл, би спукал балона, който току що ти е подарил и би те превърнал в парче лед за едното нищо. Спомените от безрадостното му детство още го преследват, а извора на злината му е известен – неговата вещицоподобна майка с остра брадичка, брадавица и гигантски очила, винаги недоволна от постиженията на сина си. Злият екип на Гру е съставен от изобретателния гений Д-р Нефарио (Ръсел Бранд), малко недочуващ, но по- амбициозен от шефа си на моменти и армията му от малки жълти същества, говорещи на собствен неразбираем език, измислен специално от режисьорите на филма. Миньоните на Гру определено са най-впечатляващите персонажи във филма. Те издават странни звуци, правят смешни, но реални човешки изражения, постоянно се карат и надпреварват един с друг, вършат куп пакости, но всъщност са верни до гроб и дори ще извадят от себе си, за да помогнат на своя лидер. Освен визуалното 3D приключение и целият смях, който е на лице, създателите на филма умело вкарват нишката с трите малки момиченца, които Гру осиновява и по този начин увеличават дълбочината на произведението, както и емоционалната връзка екран-зрител, превръщайки „Аз, проклетникът“ е една завършена поучително-забавна история с щастлив край. “You should be dancing, yeah!” ... още »
Какво се случва с големия актьор Наум Шопов в годината на неговия 80-ти рожден ден? Как се чувства един от най-обичаните и същевременно най-енигматични български актьори днес, как се възстановява той след тежката сърдечна операция? Единствено зрителите на bTV ще видят изповедта на актьора пред журналиста Георги Тошев в документалната поредица „НепознатиТЕ”, която стартира тази неделя, 3 октомври от 12.00 часа в ефира на bTV.„Личен разговор” е името на филма на режисьора Станислав Тодорв-Роги, оператора Росен Даскалов – Тийчъра, режисьора на монтаж Явор Веселинов и журналиста Георги Тошев. Премиерата на филма ще бъде на 1 октомври, петък, от 19.00 часа в Народния театър „Иван Вазов”.С прожекцията започва и месецът на Наум Шопов, който е организиран от ShortCut Productions, Народния театър, с подкрепата на Министерство на културата, Столична община и Емпорики банк. На 10 октомври ще се открие изложбата „Пътят на Наум”, а на 20 октомври ще бъде премиерата на автобиографията – албум “Личен разговор” на издателство СИЕЛА.Наум Шопов е известен с това, че през живота си не обича да дава интервюта. Статистиката отбелязва не повече от 12 интервюта за повече от 50 годишна сценична и филмова кариера.„Преди години исках да направя филм за Наум, но знаех, че не иска да споделя живота си с другите. Дочаках момента, в който той бе готов да ми се довери. Това е едно от най-личните интервюта, което съм направил като журналист”, признава авторът Георги Тошев.От филма зрителите ще научат защо актьорът е зачеркнат от списъците на ВИТИЗ, как работи в мина и след кой спектакъл е принуден да напусне София. Наум ще признае още слабостите си, ще разкаже за битките и любовта, за решението да няма приятели.След успеха на миналогодишните 11 филма, екипът на „НепознатиТЕ” тази година е направил 14 филма, с които ще изненада зрителите. Герои в документалната поредица на Георги Тошев са Джон Лорд от Дийп Пърпъл, Фрида от АББА, цигуларят Васко Василев, шампионите по фигурно пързаляне Албена Денкова и Максим Стависки, най-известните фламенко танцьори Пол и Моника, турският хореограф Мустафа Ердоган, сестрата на София Лорен – Мария Шиколоне, Ал Бано и други. Верен на стила си Тошев е заснел повечето филми в чужбина като заедно с екипа е пропътувал хиляди километри, за да се срещне с прочути личности, които се изповядат в „НепознатиТЕ”.„НепознатиТе” ще се излъчва от 3 октомври всяка неделя точно в 12.00 часа по bTV. ... още »
Мат Рийвс ("Чудовищно") се зае с нелеката задача да направи римейк на станалия култов шведски хорър "Покани ме да вляза", базиран на книгата на Йон Линдквист. Американската версия "Let me in" направи премиерата си на филмовия фестивал в Торонто, а режисьорът даде интервю пред Hollywood reportet относно страховете и надеждите си, свързани с творбата му.Бяхте ли притеснен по време на премиерата на филма?Естествено! Нямах представа какво ще си помислят хората. Бях наясно, че децата (актьорите Коди Смит-Макфий и Клои Моритц - б. а.) се справиха чудесно и заснехме лентата с много отдаденост и желание, но не бях сигурен, че ще се приеме добре. Знам, че има хора, които няма да харесат филма, но искам поне да го изгледат.Винаги ще има такива, които повече харесват оригинала. Но искам да подчертая, че ние се опитахме да направим друг прочит на същата история. Надяваме се да не бъдем низвергнати, искаме нашата версия да съществува заедно с оригинала.От книгата или оригиналния филм се водихте повече?Заимствахме доста и от двата източника. Причината е, че Линдквист е адаптирал книгата си за филма на Алфредсон. В много от сцените диалозите са същите, тъй като те са взети почти дословно от книгата. Тя си е традиционна хорър история и аз исках да пренеса това в лентата. Едно от нещата, които много ме грабнаха, е, че тематиката е много шведска. Тази тема е много универсална, но като такава има и свой собствен културен облик. Това прави нещата много автентични. Същевременно бях наясно, че трябва да създам вариация на разказаното, която да е интересна на тукашната публика. Опитах се да разкажа американска история и затова се постарах да извлека детайли от собственото ми детство.Когато човек гледа вашата творба, няма как да не я сравнява със скандинавската. Между двете има доста сходства и едновременно с това са много различни.Не сте първият, който ми го казва. Идеята не беше да прекопираме дословно оригинала. Помолих всички, участващи в продукцията ни, които не бяха гледали оригинала, да не го правят. Има много сцени, които са взети от книгата и няма как да се различават особено. Това не е целенасочено, но няма как да бъде избегнато. Предпочитам да мисля, че и двамата с Алфредсон сме заснели едни и същи сцени при сходни условия. Аз харесвам неговата работа, намирам я за много скандинавска, притежаваща собствен дух. Много е красива, но аз се стремях да направя хичкоковска история от нов вид. Да прокарам неговия стил, но представен през погледа на едно дете. Има сцени, които са вдъхновени от неговите творби и те карат да се асоциираш с главния герой в тях.Постарали сте се много във филма да не се споменава думата „вампир". Мисля, че я има само на едно място?Така е. Не съм си го поставял за цел, но така се получи. Има един кадър, в който Коуди пита Клои дали е вампир и репликата в сценария беше "Какво си ти?". Заснехме я три или четири пъти. Той се справи чудесно, но аз го карах да я направи пак и пак. Накрая му казах да смени въпроса си на "Вампир ли си?" Той го направи толкова емоционално, че реших този дубъл да остане и във филма. И това е единственият момент в него, в който може да чуете въпросната думичка. Причината отново може да потърсим в текста на Линдквист, който въпреки че ни разказва за вампири, всъщност представя една много реалистична история. Това е една изключително реалистична метафора на детство, белязано от насилие и изолация. Считам, че във филмите могат да се задават подобни въпроси. Докато в реалния живот, ако си полицай, никога не би се запитал дали едно момиченце е вампир. Това може да се случи само в детски ум, само децата могат да сметнат подобно нещо за реалност.Не смятате ли, че темата за вампиризма е преекспонирана напоследък?Аз съм изключително благодарен на "Здрач" за едно - че разреши въпроса с възрастта на главните герои - вампири. Колко по-млади са те, толкова по-добре. Наистина в момента тези истории са много популярни и вероятно това отблъсква много хора. Онова, което ме запали по този сюжет обаче, беше, че това въобще не е вампирска история. Това е разказ за период от живота на всеки един от нас, поднесен по необичаен начин.Ако ме питате дали според мен историите за вампири са се изчерпали, ще ви кажа, че се надявам да не са. В крайна сметка публиката има последната дума - ако тя иска да гледа подобни филми, ще ги получи. Надявам се това да продължава да се случва. ... още »
Много актьори са отказвали роли и са съжалявали за това в последствие. Всеки може да си представи например Брад Пит в ролята на Джейсън Борн, но знаете ли кои актьори какви роли са отказвали? Преценете дали са направили верния избор.Леонардо Ди Каприо изразил интерес да играе Патрик Бейтман в „Американски психар”, но в последствие го обзели страхове, че феновете му няма да приемат новото му амплоа на сериен убиец. Неговите колебания върнали във филма първоначалния избор на режисьора Мери Харън – Крисчън Бейл.Гуинет Поутроу била първия избор на Джеймс Камерън за ролята на Роуз в „Титаник”, но в последствие се отказва. Клер Дейнс също била поканена, но тя отказала, тъй като тъкмо била приключила снимки с Леонардо Ди Каприо в „Ромео и Жулиета”. Кейт Уинслет помолила да участва във филма и ... участва.Ан Хатауей първоначално получила главната роля в „Позабременяла”, но отказва, когато разбрала, че Джъд Апатоу има намерение да използва истински сцени от раждане във филма. Катрин Хейгъл нямаше предразсъдъци по този въпрос и направи ролята на живота си.Брад Пит беше фаворит да влезе в ролята на Джейсън Борн в „Самоличността на Борн”, но в последствие предпочел да бъде друг таен агент в „Шпионски игри”, оставяйки мястото свободно за колегата си от „Бандата на Оушън” – Мат Деймън. В последствие семейство Пит участва в друг филм на Дъг Лайман – „Мистър и мисис Смит”.Дарил Хана отказва ролята на Вивиан в „Хубава жена”, защото смятала, че „ролята е упадъчна за женствеността". Пробутаха ми я като романтична приказка, а се оказа, че е история за проститутка, която се превръща в дама с помощта на богат и властен мъж”. Този отказ направи Джулия Робъртс огромна звезда, но браво на Дарил, че се придържа към принципите си.Ръсел Кроу получи предложение да бъде първия „Х-мен”, но поиска твърде много пари. Шотландският актьор Дъгри Скот беше вторият вариант, но се оказа, че снимките на филма съвпадат с тези на „Невъзможна мисия 2”. И така Хю Джакман се намеси и направи освен филма и две продължение и една предистория.Мат Деймън отказал ролята на Джейк Съли във филма "Аватар" на Джеймс Камерън, тъй като снимачният график се засичал с този на „Ултиматумът на Борн”, в крайна сметка е взет Сам Уортингтън. „Очевидно неучастието ми струваше на филма много”, свива рамене Деймън по-късно.Бившата инди звезда Джейк Гиленхал също имал възможност да участва в „Аватар”. Вместо това, той избира.. „Принцът на Персия: Пясъците на времето”.Джулия Робъртс беше фаворитка за женската роля във „Влюбеният Шекспир” в началото на 90-те, но внезапно се отказа, когато разбра, че нейният тогавашен приятел Даниел Дей-Люис отказва да играе Бард. Няколко години по-късно Гуинет Полтроу изигра ролята и грабна „Оскар” за нейно нещастие.Джийн Хекмън трябвало да изиграе Ханибал Лекър в „Мълчанието на агнетата”. Тогава се разболял и ролята била предложена на Шон Конъри и на Джеръми Айрънс. Но и двамата отказват, позволявайки на Антъни Хопкинс да си прибере „Оскара”.На Джон Траволта му била предложена ролята на Форест Гъмп, но не приел предложението, също както и Бил Мъри и Чеви Чейс. Том Ханкс се справи с тази задача и спечели втовия си „Оскар” за сметка на Траволта, който по време на същите номинации беше предложен за наградата за филма „Криминале”.На Уил Смит „Матрицата” беше поднесена на тепсия, но той „просто не се виждаше във филма”. „Киану Рейвс беше достатъчно умен и просто направи филма”, казва Смит.Ал Пачино отказва ролята на Хан Соло, оставяйки пътеката разчистена за Харисън Форд. Може би „Междузвездни войни” беше прекалено извънземен филм за "Кръстника", който продължи „гангстерската” си кариера в „Белязаният”, двата филма на „Кръстникът” и „Пътят на Карлито”. Нещата може би биха били доста по-различни в една вселена далеч, далеч от тук...„Първичен инстинкт” можеше да направи Кели Линч огромно име за сметка на... какво беше?.. тази от "Drugstore Cowboy"? Някои източници твърдят, че Линч е отказала ролята, тъй като не била много бисексуална... Тя участва във филми като „Три сърца” и „Думата с Л”. Ако се чудите случайно – Кели е женена с деца.Йън Флеминг предложил на Хю Грант роля на супершпионин, но Грант отказал. На 58 години той решил, че е прекалено стар за ролята и, че не му се занимава с филмови серии. Хю Грант участва само в три филма след това – чудно дали Бонд щеше да се погрижи добре за неговата пенсия?Никол Кидман спечели „Оскар” за „Часовете” и Стивън Далдрай й предложи да спечели още един с „Четецът”. Тогава обаче автралийката забременя и остави статуетката на Кейт Уинслет, на която приза й беше „отказван” вече пет пъти.Том Селек получил оферта да изиграе Индиана Джоунс в „Индиана Джоунс и Похитителите на изчезналия кивот”, но отказва, бил се съгласил да участва в телевизионно шоу. Само за три седмици режисьора Стивън Спилбърг успява да убеди Джордж Лукас да вземе за ролята Харисън Форд.Сър Шон Конъри можеше да направи състояние, ако беше изиграл ролята на Гандалф в примамливия за подялба на печалбата „Властелинът на пръстените”. Но принципно находчивият шотландец отказа да играе с аргумента, че е чел сценария, но „никога не го е разбирал”. В последствие ролята на магьосника изигра сър Йън Маккелън.Никълъс Кейдж беше „натискан” да изиграе Данди Робинсън в „Кечистът”, но той отказва с аргумент, че няма да успее да се подготви достатъчно добре физически. Неговият отказ даде възможност на Мики Рурк да спечели "БАФТА", "Златен глобус", номинация за "Оскар" и участие в „Железният човек 2”.Между Рурк и Сталоун се колебаеше ролята на Аксел Фоли от „Ченгето от Бевърли Хилс” – филм, който в началото имаше концепция да бъде трилър, но в последствие придоби доста комедиен характер. Когато те се отказаха от проекта, сценарият беше хитро преправен, за да подхожда на новата звезда Еди Мърфи.Ролята в „Завръщане в бъдещето” била предложена на Кид Макио, но явно тогава малко хора са предполагали колко сполучливи ще бъдат пътуващите във времето серии... Ролята отива при Ерик Столц, а по средата на снимките на филма беше дадена на Майкъл Джей Фокс. ... още »
Младите холивудски звезди обичат да отдават почит на величията преди тях. Предлагаме ви най-пресния случай – Дженифър Анистън влиза в кожата на Барбра Стрейзънд за септемврийския брой на американското издание на “Harpers Bazaar”. Бившата на Брад Пит не само брилянтно се справя с нестандартната фотосесия, но и подробно разказва за идола си.Дженифър се запознава с Барбра преди няколко години..."Харесвам я още от дете и в един момент, когато се запознах с нея, сякаш я познавах от години. Обикновено когато се запознаваш с твои кумири, съществува онзи миг на разочарование, на осъзнаване, че те са по-велики само в съзнанието ти. С Барбра беше толкова невероятно – можехме да си говорим за всичко. Беше станало почти полунощ, когато тя и съпругът й Джим ме помолиха да ги извиня, след което се целунаха, а после много нежно целунаха и мен."Тази специална сесия към Барбра се ражда в главата на фризьора на Дженифър..."С него се познаваме от двадесет години. Той е обсебен от косата и аз съм нещо като неговата Барби. Ако видим някои нови снимки на Барбра, веднага ми казваше, че трябва да направя нещо за нея, с което да покажа почитта си."Дженифър е прочувствена във възхищението си... "Барбра ме вдъхновява, защото няма нещо, което да е поискала и да не е направила. Тя е истинска ренесансова жена. Любимите ми нейни филми са "Каквито бяхме" и "Роди се звезда"."Двете има доста общо интереси..."Имахме дълъг разговор с нея, в който и разказах колко много се интересувам от режисура. Преди няколко години режисирах късометражен филм и изгарям от желание скоро отново да го сторя. Двете много харесваме интериорен дизайн също. Освен това и двете сме под прожекторите, борим се с негативите на това, стремим се да правим това, което обичаме."Ако трябва да избере дрехи за Барбра, Анистън ще..."Ще я обелка в дънки или клин, в комбинация с красива блуза. Тя има страхотни крака и много сладко дупе. Когато носи черен чорапогащник е толкова красива."За времето, когато беше част от "Приятели"..."Хората ми се смееха. Понякога знаех защо, друг път съвсем недоумявах. Мога да намеря хумор в почти всичко. Той е толкова необходима част от живота. Не че лекува, но наистина е помага." ... още »
От 13-ти до 17-ти октомври публиката на София ще се събере отново около поредното, вече 4-то, издание на международния фестивал за късометражно кино ФИЛМИНИ. В тези дати киносалоните Дом на киното, Одеон и Червената къща отварят вратите си за доза млади, провокативни и смели късометражни филми от цял свят.И тази година сред над 1000-та получени заглавия е подбрана селекция от 100-те най-силни и впечатляващи произведения, които ще се покажат на зрителите на фестивала. А 40 от тях ще се състезават в конкурсни програми за наградите на ФИЛМИНИ:ГОЛЯМАТА НАГРАДА НА ФИЛМИНИВсички игрални филми от конкурсните програми на фестивала се състезават за Голямата награда на ФИЛМИНИ. Тя се присъжда от международно жури и се състои от статуетка, грамота и парична премия от 1 200 € за режисьора.НАГРАДА ЗА НАЙ-ДОБРА АНИМАЦИЯНаградата за най-добра анимация се състои от статуетка, грамота и премия от 500 € за режисьора на филма.НАГРАДА ЗА БАЛКАНСКИ ФИЛМНаградата за най-добър балкански филм се състои от грамота, статуетка и премия от 1000 € за режисьора.НАГРАДА НА KODAK CINELABS BULGARIAНаградата на Kodak Cinelabs Bulgaria за най-добър български игрален късометражен филм се състои в предоставяне на камера, филмова лента и лабораторни услуги, които да бъдат използвани за създаването на късометражен филм от наградения режисьор. Наградата ще бъде усвоена в рамките на една година, а филмът — представен като премиера на ФИЛМИНИ 2011.НАГРАДА НА ПУБЛИКАТАНаградата на публиката представлява диплом и ще се присъди на режисьора на филма, събрал най-много гласове по време на фестивалните прожекции.Освен конкурсните програми ще могат да се гледат и интересни нови късометражни филми, обединени тематично – Фокус върху скандинавското късометражно кино, фокус полски филми, най-добрите заглавия от Световен екран и други.Освен филми, традиционно ФИЛМИНИ предлага на публиката си и допълнителни паралелни събития, целящи да запознават младите кинолюбители и професионалисти с различни сфери от кино производството.Запазете датите 13 – 17 октомври, защото филмът си заслужава! ... още »
Филмовият сайт Production Weekly разкри, чрез страницата си в Туитър, нова информация относно предстоящия филм на режисьора Фернандо Мейрелес (“Вечният градинар”) “360”, в който ще участва носителката на „Оскар” Рейчъл Уайз.Според съобщението публикувано преди ден, към филма ще се присъединят още трима носители на "Оскар", а именно сър Антъни Хопкинс (“Мълчанието на агнетата”), Еминем (“8-ма миля”) и Франсис Макдорманд (“Фарго”). За момента тяхното участие не е потвърдено официално, но продуцентите на филма уверяват, че всеки един от тях е заинтересован от материала. Ако Еминем приеме ролята, това ще бъде и неговото завръщане към киното, след главната му роля във филма от 2002 година “8-ма миля” (,за който рапъра спечели и "Оскар" в категорията "най-добра оригинална песен").“360” ще представлява свободна адаптация на пиесата “La Ronde”, за първи път представена през 1900 година от известния австрийски драматург Артър Шницлер.Филмовата версия ще разглежда провокативната тема за сексуалните отношения на хора от различни социални слоеве и ще се фокусира едновременно върху няколко главни герои на различна възраст, които поддържат интимни взаимоотношения с хора от различни съсловия на обществото.Сценарист на “360” е Питър Морган известен с работата си по филмите “Последният крал на Шотландия” и “Кралицата”. Режисьорът Мейрелес ще бъде и един от продуцентите, а независимата компания BBC Films ще финансира проекта.Ако всичко върви по план, снимките се очакват да започнат до края на тази година. Премиерната дата е все още неопределена. ... още »
Актьорът от “Стар Трек” Крис Пайн най-вероятно ще изпълни главната роля в драмата “Welcome to People”, която ще бъде продуцирана от Стивън Спилбърг. Известния сценарист Алекс Кърцман (“Островът”) ще дебютира като режисьор на проекта.В момента Пайн снима екшън-комедията на режисьора Макджи “This Means War”, а след това ще изпълни ролята на агента oт ЦРУ Джак Райън във филма “Moscow”. Въпреки това, според представител на актьора, той ще има време за снимките на “Welcome to People”, които започват през следващата година.Освен че ще режисира филма Алекс Кърцман е и един от сценаристите, заедно с Роберто Орси (“Трансформърс”) и Джоди Ламбърт.Историята на “Welcome to People” ще разказва за млад брокер (Пайн), който се завръща в Лос Анджелес за погребението на баща си, с когото никога не е бил в добри отношения. При пристигането си обаче, той научава че според завещанието трябва да занесе 150 хиляди долара на 30-годишната си сестра и нейният 12-годишен син. Но има един проблем - той не знае за тяхното съществуване и никога не е чувал нищо за тях.Решен да запази парите за себе си и да опрости дълговете които е натрупал, той не разкрива на никой какви са точните му планове. А именно да се свърже със сестра си и да опознае нейното семейство, без да разкрива истинската си самоличност и факта че е неин брат. Сценарият на “Welcome to People” е написан преди 6 години, и е различен от мащабните блокбастъри, които Кърцман е правил досега – филмът е житейска драма с елементи на черна комедия, а според представител на студиото DreamWorks Pictures бюджета няма да надвишава 30 милиона долара. Снимките ще започнат през 2011 година, а премиерата е насрочена за средата на 2012. ... още »