Вижте началото, което трансформира нашия свят! На 20 септември, само в кината, се отправяме на пътешествие до Сайбертрон, за да видим неразказаната история на иконичните герои Оптимус Прайм и Мегатрон, които от неразделни приятели, свързани като братя, се превръщат в непримирими врагове. С Трансформърс: Първият емблематичният франчайз се завръща на големия екран в анимационна форма, по-впечатляващ и по-вълнуващ от всякога.
Трансформърс: Първият разказва историята на непокорните роботи Орион Пакс и D-16, които един ден целият свят ще познава като Оптимус Прайм и Мегатрон. Приятелите заемат най-ниското ниво в йерархията на Сайбертрон и се трудят като общи работници под повърхността на планетата, възхищавайки се на своя идол Сентинел Прайм и мечтаейки един ден да се издигнат и да спечелят правото да се трансформират. Когато след поредната им лудория Орион Пакс и D-16 са наказани, те се натъкват на тайна, която ще ги отведе на шеметно пътешествие, което завинаги ще промени както тяхната съдба, така и тази на Сайбертрон.
Новият трейлър на Трансформърс: Първият разкрива необуздания характер на Орион Пакс и D-16 и ни запознава с техните приятели, които ще ги съпътстват в приключението им и заедно с тях ще се превърнат в легенди. Видеото обещава главозамайващо, изключително забавно и изпълнено с много екшън приключение, което феновете на поредицата очакват отдавана – приключение, което наред с впечатляващата визия, ще предложи и ангажираща история с пълнокръвни герои, които ще развълнуват дори и тези, които за първи път се запознават с емблематичните трансформиращи роботи.
Режисьор на Трансформърс: Първият е Джош Кули (Играта на играчките 4), а сценарият е на Андрю Берър и Гейб Ферари. Освен Крис Хемсуърт и Брайън Тайрий Хенри, оригиналният актьорски състав включва още Скарлет Йохансон, Кийгън-Майкъл Кий, Стив Бушеми, Джон Хам и Лорънс Фишбърн. Продуценти са Лоренцо ди Бонавентура, Майкъл Бей, Том ДеСанто, Дон Мърфи, Арън Дем и Марк Варадиан, а сред изпълнителните продуценти е Стивън Спилбърг.
Разкриваме пълния си потенциал с Трансформърс: Първият от 20 септември само в кината на 3D.
В деня на лъжата идва филмът за истинската любовФилмът тръгва по екраните на 1 април 2011 г., а официалната премиера ще бъде няколко дни по-рано в Кино Арена Младост. Филмът ще стартира на над 25 екрана в цялата страна, подкрепен от мащабна рекламна кампания. Действието в LOVE.NET се развива през 2010 г. в София. Това е позитивен и ведър филм, в който няма кръв и наркотици, няма мутри и пласьори, патриархална идилия и връщане към соца. Това е филм за любовта, която се случва благодарение на Интернет или въпреки Интернет. С избора на общочовешка модерна тема и съвременния подход към проблемите, този филм почти не е български и същевременно е най-българският филм на годината! Защото се случва днес и тук, разказва за хора, които обичат, изневеряват, прощават и наказват тъкмо тук. Българската публика свикна да гледа кино в Интернет. Но този филм разказва за Интернет и продуцентите се надяват зрителите да го гледат на кино.ПредисторияИдеята за филма LOVE.NET е на Илиян Джевелеков и датира от 2004 г. Това е време, в което все още няма фейсбук, туитър и активни социални мрежи. През 2007 г. проектът LOVE.NET печели субсидия от Националния филмов център за развитие на сценария. Преди да започне работата по сценария, продуцентите се свързват със собствениците на най-големия български сайт за запознанства www.elmaz.com и се договарят за сътрудничество по време на всички етапи от създаването и промоцията на филма. На 03.12.2007 г. в сайта www.elmaz.com администраторът оповестява на своите потребители стартирането на подготовката за игрален филм LOVE.NET. Основното послание е: “Да направим заедно този филм…” В продължение на два месеца всеки участник в сайта има възможността да изпрати кратко описание на най-интересната любовна история, която е преживял чрез интернет. Получават се 7346 истории, а профилът на LOVE.NET регистрира над 50 000 посещения и повежда в рейтинговите класации на сайта.Получените разкази потвърждават, че историите, замислени от сценарния екип, се случват нерядко и в действителността. Нели Димитрова, Матей Константинов, Илиян Джевелеков и Александра Фучанска работят по сценария от началото на 2008 до септември 2009 г. Технологичната динамика и взривните промени в компютърния свят налагат непрекъснати корекции в създавания сценарий. Така много от персонажите и половината от разработваните сюжетни линии отпадат още в първите пет драфта на сценария. По някои от линиите, които в крайна сметка са заснети, съществуват четири или пет пълноценни варианта. Налага се на снимачната площадка да се коригират цели пасажи и епизоди, а след завършването на снимачния период, вече в монтажния департамент, отпадат над 60 минути от заснетия по сценарий материал, както и цяла една основна сюжетна линия.Кастингът за филма започва в Интернет. Тъкмо в сайтовете за запознанства стартира набирането на второстопенни герои и специфчни статисти. Естествено, кастинг за основните роли е проведен сред професионалните актьори и артисти в по-широкия смисъл на думата. Христо Шопов и Захари Бахаров са избрани още преди сценарият да е окончателно завършен и авторите са имали пред вид точно тях, когато са създавали героите им. Лилия Маравиля и Койна Русева влизат във филма след кастинг, но се справят така добре, все едно ролите им са написани специално за тях. Моделът Диляна Попова и музикантите Джон Лоутън и Мик Бокс участват за първи път във филм, но с се справят със задачата си с вродена лекота. Тъй като снимките на «английската линия» във филма се случват 2 месеца след основните снимки, сценарият се променя до последния момент и постепенно героите заприличват все повече на актьорите: Джон Лоутън играе музикант, а героинята на Диана Добрева е театрален режисьор. Специално за филма за заснети кадри от авторския спектакъл «Казанова» на Диана Добрева. Откритие за кастнинга е и 16-годишната хазирматична дебютантка Лора Чешмеджиева. ХРИСТО ШОПОВЗдвездата от култовия български филм „Вчера”, през последните 20 години се снима предимно в чуждестнанни продукции с актьори като Рутгер Хауер и Вал Килмър. Сред най-престижните е участието му във филма на Мел Гибсън „Страстите Христови” в ролята на Пилат Понтийски. Ролята на хирурга Филип в LOVE.NET е първата главна роля, която Христо Шопов приема в българското кино от 1990 г. насам.ЗАХАРИ БАХАРОВ Доскоро младият талант бе популярен предимно като театрален актьор, но след участието в култовия „Дзифт” (също продуциран от Мирамар Филм), Захари Бахаров стана един от най-търсените киноизпълнители. Първият му филм го превръна в национална звезда и му донесе Награда за мъжка роля на Годишни награди за българско киноизкуство (2009) и Награда за най-добър актьор на Международния филмов фестивал Чунгмуро, Сеул (2009). Ролята му в LOVE.NET му дава възможност да влезе под кожата на един типичен градски мачо, който вилнее из мрежата със странна мисия...ЛИЛИЯ МАРАВИЛЯЕкзотичната фамилия на Лилия напълно се покрива с отношението й към професията и живота. В последно време красивата варненка се e превъплащавала в Мадмоазел Лулу, в Мадам де Лакло, мадам Д’Олбак, мадам Турвал и много други дами от класически и съвременни пиеси. Но също толкова убедително стои и в главните роли на пиеси като „Албена” „Три сестри”, „Ромео и Жулиета”.Вдъхновяващата роля, която Маравиля прави в LOVE.NET, отваря нови хоризонти пред кариерата й в киното. Филмът я среща отново с първия й филмов партньор Христо Шопов. След „Индиански игри”, където играят влюбени, които не могат да бъдат заедно, в LOVE.NET те са уморени от брака съпрузи, които намират странни пътища да излязат от приспивното благоденствие на семейния живот... КОЙНА РУСЕВАКойна Русева е една от най-известните съвременни български актриси с активно присъствие както в театъра, така и в киното. В градската култура вече битува изразът: „Тая мадама гледа като Койна Русева...” Българската Марлене Дитрих излъчва изключителна виталност и експресивност както в живота така и на сцената. Майката на три деца натрупа десетки роли в киното и театъра от дебюта си през 90-та в „Индиански игри” на Иван Андонов. Както обикновено, Койна така уплътнява ролята си в LOVE.NET, като че е писана специално за нея...ДИАНА ДОБРЕВА Първо успешна театрална актриса в Сфумато, сетне театрален режисьор, впоследствие успешна киноактриса, напоследък кинорежисьор, разнопосочната Диана Добрева не може да развали магията и живее непрекъснато в някаква роля- обречена на визуалните изкуства. През последните години Диана Добрева е предимно театрален режисьор. През 2006 г. поставя в Сфумато спектакъла „Медея”, за който получава награда Аскеер за режсьорски дебют и номинация за награда Икар. Следващият й режисьорски спектакъл е „Макбет” (награди Аскеер 2008 за костюми и музика). През 2009 г. в театър „Сълза и смях” поставя авторския спектакъл „Казанова”, с който участва на престижния театрален фестивал в Авиньон, Франция, където представлението се играе всеки ден в продължение на месец. Героинята на Диана в LOVE.NET също е театрален режисьор и във филма са включени кадри от спектакъла „Казанова”.ДИЛЯНА ПОПОВА Диляна Попова е един от най-известните български топ модели. Участвала е в десетки реклами и музикални видеоклипове. Появявала се е на корицата на почти всички модни списания, била е лице на големи рекламни кампании. След десетгодишна кариера като модел, възнамерява да разреди участията си и да се посвети на дизайна. Завършва Моден дизайн в Нов Български Университет и през 2010 г. отваря собствено студио, в което развива модна линия за Т-шърти и ърбан стил. Ролята на Ники в LOVE.NET e нейният дебют в киното.ДЖОН ЛОУТЪНВокалистът от легендарната банда ЮРАЯ ХИЙП е популярен в България най-вече като изпълнител на парчетата “July Morning”, “Free me” и „Easy Living”. От 2004 г. той ежегодно изпълнява песните си на концертите в Каварна, които се състоят на зазоряване на 1 юли. Той често дава и други концерти в страната. Неговият глас вдига адреналина и от други култови парчета на групата – “Fallen Angel”, “Illusion”, “Come Back to Me”. През дългата си кариера Джон е работил с някои от най-големите имена на рока, включително с Роджър Гловър – "Butterfly Ball" на живо в Роял Албърт Хол през 1975 г. с Дейвид Ковърдейл, Глен Хюс, Иан Гилън и Туиги.„LOVE.NET” е актьорски дебют на Джон Лоутън.МИК БОКС е роден през1947 в източен Лондон. Влюбен във футбола и музиката, той избира музиката за своя професия. Скоро Мик става изтъкнат китарист, автор на песни и вокалист и твори в сформирани от него групи. Първата му група е “Stalkers”, след която през 1970 г. професионално твори в “Spice” (първият формат на групата “Uriah Heep”), с която записва първия си албум „Very ‘Eavy, Very ‘Umble”. Мик е член на Юрая Хийп от 40 години – годишнина, която групата понастоящем отбелязва със световно турне. Юрая Хийп продават повече от 30 милиона копия от албумите си и изнасят концерти в над 53 държави. Последният студиен албум на групата “Wake the Sleeper” е възторжено посрещнат както от почитателите, така и от медиите, а групата беше определена като най-упорито работещата рок група за всички времена.ЛОРА ЧЕШМЕДЖИЕВА е родена през 1994 г. От малка се занимава с балет и различни спортове – художествена гимнастика, таекуондо, модерни танци, плуване, езда. През 2007 г. в училището й идват представители на кастинг агенцията Wеb Models и подписват договор с нея. Следват участия в много реклами – предимно на мобилния оператор М-тел. През 2009 г. е избрана за ролята на Девора в LOVE.NET. Междуврвеменно семейството й се премества в Швейцария и Лора остава сама в България до края на 2009, за да довърши снимките във филма. В момента е концентрирана върху образованието си и изучаването на езици. Снимачен периодФилмът е заснет на два периода за общо десет седмици. От 29 октомври до БЪДНИ ВЕЧЕР на 2009 г. в България и от 5 март до ВЕЛИКДЕН 2010 г. в Англия. Снимачните терени са в София /25 терена/ и Пловдив /1/. През март 2010 г. екипът снима «английската линия» във филма за две седмици в имението Лискомб парк край Лондон и по удивителните улички на градчето Сейнт Олбънс. Тъкмо тогава са заснети епизодите с легендарните музиканти Джон Лоутън и Мик Бокс в автентичното «звукозаписно имение» на Мартин Дарвил, където в същото време записват нови албуми музикантите от Йес, както и млади рокаджии. Екипът работи заобиколен от провинциалната идилия на местните ферми и хай-тек оборудването на звукозаписното студио.По време на 10 снимачни седмици е използвана снимачна техника от няколко европейски държави, употребени са 36 328 метра лента, изядени са 21 000 кебапчета, и още толкова пити хляб.Общо във филма са участвали над 250 кино-професионалисти и още толкова актьори и статисти. Създадени са повече от 10 декора в специални сетове, цяла дузина FX специалисти работят по филма след монтажа в продължение на седмици. Така LOVE.NET се превръща в един от най-мащабните кино-проекти за последните 20 години. Монтажът на LOVE.NET продължава от април до септември 2010 г. Първата версия на монтажа е 184 минути, а финалната – 109 минути, което обещава едно много атрактивно и пълно с изненади DVD издание.ИЛИЯН ДЖЕВЕЛЕКОВ започва режисьорската си кариера с филма „Искам да съм свободен”, който му носи „Златна роза” за най-добър късометражен филм през 1993 г. През следващите 6 години работи в Ку-ку филм като продуцент и режисьор. Той е един от основателите на продуцентска компания Мирамар филм, където създава десетки рекламни клипове и редица документални филми. През 2008 г. продуцира игралния филм „Дзифт” (реж. Явор Гърдев), който получава награди от престижни международни фестивали, достига рекорден бокс офис за България и е продаден в САЩ и много европейски държави. С LOVE.NET Илиян прави режисьорския си дебют в игралното кино. Той участва в сценарния екип на филма и е продуцент заедно със съдружнците си в Мирамар филм – Матей Константинов и Георги Димитров.МАТЕЙ КОНСТАНТИНОВ е сценарист и продуцент на множество спектакли, концерти, рекламни клипове, телевизионни предавания и документални филми, сред които “Етиопия 13 месеца слънце”, “Перу - непознатата планета на инките”, “Скобелев - Белият генерал”, „Куба е музика”. През 2001 г. заедно с Илиян Джевелеков и Георги Димитров създава продуцентска компания Мирамар Филм, която днес се нарежда сред водещите производители на документални и игрални филми, както и на ТВ реклами в България. “Дзифт” (2008) на режисьора Явор Гърдев е продуцентски дебют на Матей Константинов в пълнометражното игрално кино. Матей Константинов е сценарист и продуцент на LOVE.NET.ГЕОРГИ ДИМИТРОВ завършва Пловдивското средно художествено училище за сценични кадри и анимационна режисура в НАТФИЗ. През 1998 г. филмът му “Невероятните приключения на Синбад мореплавателя” печели наградата “Златен Ритон”. През 2000 г. създава продуцентска компания “Мултфилм”, с която продуцира телевизионната новела “Грешница” по едноименния роман на Йордан Йовков. Година по-късно заедно с Илиян Джевелеков и Матей Константинов създава продуцентска компания Мирамар Филм. През последните десет години Георги Димитров е художник на десетки рекламни, телевизионни и филмови продукции. В момента е режисьор и продуцент на анимационния 3D филм „Вълшебният сладкиш на Лелка Брелка”. Освен художник и един от продуцентите на LOVE.NET, Георги Димитров е и супервайзър на специалните ефекти във филма.НЕЛИ ДИМИТРОВА е сценарист на множество церемонии за връчване на музикални и корпоративни награди по bTV и Нова Телевизия в периода 2001-2008, както и съсценарист на няколко анимационни филма, сред които „Невероятните приключения на Синбад Мореплавателя” и „Любовна история”. Тя е сценарист и режисьор на документалния филм „Тату в България” (2002), а през 2004 г. е ръководител на сценарния екип на сериала „Хотел България” по Нова Телевизия. Нели Димитрова е сценарист на 3D анимационния филм „Вълшебният сладкиш на Лелка Брелка”, който в момента е в етап на продукция. Съвместната й работа с Мирамар филм датира от самото основаване на компанията и включването й в творчестия екип на LOVE.NET е съвсем естествено.ЕМИЛ ХРИСТОВ е един от водещите български оператори. Заснел е повече от петдесет документални и двадесет игрални филма, сто рекламни видеоклипа и повече от двадесет музикални видео клипа. Сред най-известните и награждавани негови филми са “Аз Графинята” (1989, реж. Петър Попзлатев), „Шивачки” (2007, реж. Людмил Тодоров), „Светът е голям и спасение дебне отвсякъде” (2008, реж. Стефан Командарев), „Дзифт” (2008, реж. Явор Гърдев), „Стъпки в пясъка” (2010, реж. Ивайло Христов).ПЕТКО МАНЧЕВ завършва Българската държавна консерватория „Панчо Владигеров” и режисура в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов”. През 1994 г. създава звукозаписно студио БГАрт и специализира в производството на аудио и музикална продукция. Автор е на музика за повече от 30 куклени и театрални спектакли. Неговият мюзикъл “Cats in Prague” се играе вече 8 години с голям успех в Прага. Композирал е музиката за много анимационни, телевизионни и игрални филми. С филма LOVE.NET продължава дългогодишното си сътрудничество с Мирамар филм и режисьора Илиян Джевелеков. Петко Манчев е и копродуцент на LOVE.NET чрез компанията си „Зуум Медиа”.МузикаКиномузиката е душата на един филм и тъй като в LOVE.NET живеят няколко сюжетни линии – естествено е и типовете музика да са различни. Специални парчета за филма създават популярни български групи. Д2 се включва с парчето “Cherry Tree”, а Акага свирят специално за филма своя нова композиция с гост певец от Куба. В саундтрака се ползват три от песните на популярния вече в Европа български музикант Котарашки, както и подарените от Джон Лоутън парчета от времето на Юрая Хийп „Tonight” и „I’ll Be Your Man”. Освен нарочните записи на Филхармонията за основните мотиви на филма, в мелодиите ще разпознаем и португалските майстори на фадо Мадредеуш. Като един съвременен филм LOVE.NET, няма как да подмине и музикални стилове като рап и хип-хоп. Младите варненци Melf МС и Mr. LM изпълниха две от най-новите си песни за филма. А популярната и любима на много тийнейджъри поп-фолк певица Елена Паришева предостави хита си „Още” за сцена от филма. Композитор на лентата е Петко Манчев, чийто екип сглобява и цялостния саунд дизайн в LOVE.NET. Звукът във филма трябва да е перфектен поне колкото този в предишния филм на продуцентите от Мирамар, „Дзифт”, когато на терен върху записа отново се трудеше популярният френски перфекционист Пиер-Ив Лавуе.ПостпродукцияЧаст от действието на филма на практика се развива в компютърния екран. Случващото се на мониторите е изцяло създадено по време на постпродукцията от екипа на Мирамар FX. Използван е интерфейсът на реално съществуващи сайтове, но всички движения в екраните са изработени чрез специални ефекти. ПартньориLOVE.NET e продукция на Мирамар филм, създадена с подкрепата на Националния Филмов Център. Копродуценти са Нова Телевизия и студиото Зуум Медиа, където се прави звуковата постпродукция на филма. Допълнително финансиране е осигурено чрез партньорства с водещи български и чуждестранни корпорации. Александра филмс се включва като разпространител още преди завършването на филма. Участието на киноразпространител и копродуцент от частна национална ефирна телевизия в такъв ранен етап от произвоството на игрален филм е прецедент в българското кино. Александра филмс: “LOVE.NET e модерен, интригуващ, изключително професионално заснет филм. Тематиката и стилът са отлична възможност за реализирането му и на международния пазар. Това е един български филм с универсално звучене, в чийто успех сме уверени.”Рекламна кампанияПродуцентите от Мирамар филм са убедени, че добрата рекламна кампания е важна част от разпространението на филма. Маркетингът не е мръсна дума и демонстрира уважение към продукта и към потребителя. Рекламната кампания на LOVE.NET e амбициозна и се стреми да покрие максимален брой комуникационни канали. Тийзър на филма се върти в кината половин година преди премиерата, а трейлърът тръгна преди Коледа. Мултиплексите са брандирани с рекламни материали от 14 февруари, а от 21 март стартира аутдор кампанията с билбордове, ситилайт и метрореклама. Гигантски лаптопи красят кината и две от основните метростанции на София.Освен на традиционните телевизионни и радиоспотове, LOVE.NET разчита и на сериозна интертен кампания чрез банери и „тапети”, както и на интернет страницата www.themovielove.net и профила в социалната мрежа Фейсбук www.facebook.com/love.net , където освен информация тече конкурс за снимка на тема „Аз и компютъра”, има снимки и различни видеа. ... още »
от Стефан ДимовЗащо ходим на кино, при положение, че вкъщи имаме големи плазмени телевизори и мощен долби съраунд звук? Кое е нещото, което наистина ще ни накара да отлепим задниците си, да си платим и както някои казват – да изгубим два часа. Аз казвам обратното, да се изгубим за два часа. Не е ли това една от основните цели на киното ... да ни накара за известно време да се отделим от черупките си и тотално да се погубим някъде в миналото, бъдещето, настоящето или в безконечното съзнание на едно момиче със зла участ.Точно тези въпроси си е задавал и американския режисьор Зак Снайдър, когато е подготвял своята 5-та и изцяло авторска лента – „Измислен свят“.Той е искал да създаде едно преживяване, което не виждаме всеки ден. Преживяване, което дерзае в дебрите на безумието и е достатъчно смело, за да живее в свой собствен свят наподобяващ философията на видеоигрите, но много по-жив, осезаем и динамичен, от която и да е видеоигра.Свят от различни светове, преплитащи митология, история и фантастика. Да третираме този филм като нормален филм и да говорим за него по този начин е абсолютна лудост. Просто трябва да се отпуснем и да се насладим на пътешествието, начертано от визуалния господар Зак Снайдър – лирично и сиво на моменти и безкрайно диво, и възбуждащо в следващите.Ако някои очаква филма да изглежда реалистично, по-добре прочете отново заглавието и да си избере друга зала, защото създателите не са виновни за неграмотността на зрителя и собственото му незнание за това, какво иска да гледа...Едно от най-сладките неща във филма е факта, че не виждаме танца на Бейбидол, чрез който тя влиза още по-дълбоко в съзнанието си и изпълнява една по една мисиите, водещи до така жадуваната свобода. Всички говорят за танца и са омагьосани от него, но ние не го виждаме, което го прави още по-невероятен. Подобен похват е използван в „Глутница кучета“, където основното действие във филма не е показано на екран.Бързо след премиерата, критиците обсипват филма със снобарските си ревюта, оплюващи липсата на развитие при героите, слабия диалога и сюжета, което доказва, че след повече от 100 години кино, хората все още не знаят по какъв начин да го гледат. Един критик дори описва филма като „„Последният повелител на въздуха“ с бюстиета”?!?!?И докато наистина филма няма да покори кинофестивалите с многообразието на героите си или брилянтна три-актова структура, „Измислен свят“ покори мен със своето безстрашие, с леко наивната, но истинска и красива идея, че ние определяме всичко около себе си и имаме силата да се БОРИМ!Екшън енергията, която филма отприщва в баталните си сцени направо те намазва на седалката в киносалона и те оставя залепен, а експлозивната музика (в изпълнение на Bjork, Skunk Anansie и самата Emily Browning), чрез която героините влизат във фантастичните светове те довършва.Тематичният монтаж, перфектната кинематография и сексапилните актриси допълнително вдигат адреналина, сравним единствено с другите филми на Снайдър и трите „Матрици”.И все пак, каквото и да напиша, надали то би описало катарзиса, до които „Sucker Punch: Измислен свят“ води - трябва да го чуете, да го помиришете, да го видите и да го усетите. ... още »
Следващият филм на Ларс фон Триер може би ще е за жена, която открива своята еротичност и своята ненаситност.Досега датският режисьор е засягал сексуални теми като проституция, порнография, осакатяване на половите органи и сега сякаш съвсем естествено той продължава да всява смут. Работното заглавие на лентата определено привлича вниманието - „The Nymphomaniac".Фон Триер обясни, че след настоящия си проект „Melancholia" (който е един от фаворитите на предстоящия фестивала в Кан) е имал две идеи в главата. „Една от тях е „The Nymphomaniac", другата - „Dirt in Bedsores". Попитах продуцента Петер Йенсен кой според него е по-комерсиален. Той каза, че със заглавие като „The Nymphomaniac" филмът вече ще е получил финансиране."Освен че историята ще се върти около „еротичното съзряване на една жена", не са обявени никакви други детайли около сценария. Един поглед в миналото на Фон Триер обаче обещава гарантирана доза нещастие и травма. Не е ясно и дали музата на режисьора - френската актриса Шарлот Генсбург, която участва в „Антихрист" и „Melancholia" - ще се включи и в този проект.Малко встрани от киното... Ларс фон Триер все още не успява да продаде караваната си, която е обявена в eBay за 39 хил. долара. С полу-легендарното превозно средство Триер пътува из целия свят, от един филмов фестивал до друг, тъй като той отказва да лети.Продажбата вече се проваля два пъти, което въобще не е толкова учудващо - все пак „по пода няколко пъти" е разливан дизел, а миризмата никак не е приятна... ... още »
Да си звезда на шоубизнеса не означава да си без дефекти, пише италианското електронно издание Leiweb.it и предлага класация на 15-те шоузвезди, съумели да превърнат очевадните си дефекти в запазена марка на тяхната специфична красота.На първо място е поставена Кирстен Дънст, открояваща се с издадените си резци, придаващи й леко вампирска усмивка. Не случайно тя проби в киното именно с участието си във филма "Интервю с вампир".На второ място е Кристина Ричи, чието високо и изпъкнало чело буквално се набива в очите и я принуждава често пъти да носи бретон.На трето място е Летисия Каста, чиито проблемни предни резци (по-специално единият, който е по-назад от другия) изобщо не вредят на чара й.На четвърто място се нарежда Камерън Диас с широката си долна челюст, неутрализирана обаче от красивата й усмивка. Следва я Дрю Баримор с издадената си брадичка.На шесто място е Сара Джесика Паркър с дългия си и гърбав нос - дефект, който не й пречи да бъде една от най-сексапилните жени в киното.На седмо място е Дженифър Конъли с изключително пищните си вежди, които тя с гордост поддържа в този им вид.На осмо място е поставена Миша Бартън заради огромните й очи, които тя предпочита да очертава с черна и дебела очна линия.Следва я Рийз Уидърспун с очебийно издължената и изпъкнала брадичка. Светлите й очи и сърдечната й усмивка обаче помагат на феновете й да й простят този дефект.На десето място е Маги Гиленхал, която няма нищо общо с класическия тип красавици заради безформения си, топчест нос.На 11-то място е Кралицата на поп музиката Мадона, прочута с широката си долна челюст, но главно с разстоянието между предните си резци.Чарът на Хубавата жена Джулия Робъртс, поставена на 12-о място в класацията, идва именно от най-големия й дефект - широката й уста.Подобно на Сара Джесика Паркър и на Маги Гиленхал проблемът на красавицата на 13-о място Ума Търман също е носът или по-точно прекалено издължените ноздри.На 14-о място е италианската актриса Валерия Соларино заради почти отсъстващата й горна устна.На 15-о място се нарежда Мерил Стрийп заради впечатляващия й нос, с който актрисата днес се гордее изключително много и който е наследила и една от дъщерите й. В миналото Мерил Стрийп е искала да промени коренно формата му. Дори за известно време е спала по корем, с нос, забоден във възглавницата, като се е надявала, че именно така той ще добие по-нормален вид, но накрая установила, че точно в носа й се крие неподправената й красота. БТА ... още »
Във филма "По приятелски" Дилън /Джъстин Тимбърлейк/ и Джейми /Мила Кунис/ са прекалено заети, за да си намерят партньори, затова двамата се решават на отворена връзка, която се крепи предимно на секс. Проблемът идва, когато Дилън се влюбва в момиче, което излиза с друг младеж. Режисьорът Уил Глък споделя, че харесва сюжета на филма, защото е интересно да видиш как двама младежи, които постоянно имитират героите от романтичните комедии и се надсмиват над леконравните им постъпки, всъщност са част от точно такава романтична комедия. Силни поддържащи роли за номинираните за „Оскар” Уди Харълсън, Ричард Дженкинс и Патриша Кларксън.Лентата тръгва по родните кина от 23 септември 2011 г. ... още »
Том Хупър, режисьор на наградения с 4 „Оскара" „Речта на краля", сериозно обмисля да направи адаптация на „Клетниците".Неговият поглед върху класическата история на Виктор Юго ще е базиран по-скоро на сценичния мюзикъл, отколкото на оригиналната книга, предаде Deadline.Сценарият на Уилиам Никълсън („Елизабет: Златният век") и Камерън Макинтош вече е завършен, остава само Хупър да сложи своя подпис под проекта.Преговорите са в разгара си и е много вероятно той да избере „Клетниците" пред адаптация на „Макбет" и „Tulip Fever" на Deborah Moggach.Мюзикълът „Клетниците" е на лондонска сцена от 27 години и проследява различни герои - проститутка, работници във фабрика, и революционери, които търсят изкупление. ... още »
Едуард Нортън е един от онези актьори, които са се сблъсквали с много дълбоки световни проблеми на големия екран. Расовата омраза в „Американска история X", свободата на словото в „Народът срещу Лари Флинт" и какво ли не в „Боен клуб".Той привлича вниманието на Холивуд с ролята си на сладък психопат в „Първичен страх" с Ричард Гиър. 15 години по-късно го виждаме в същата светлина. В „Стоун" той играе заедно с Робърт де Ниро и се превъплъщава в престъпник, който изживява духовна трансформация. В „Стръкчета трева" Нортън е професор по класическа литература в криза и играе редом до... себе си.През 2008 г. режисьорът на филма Тим Блейк Нелсън казва на Нортън, че винаги е искал да направи филм за близнаци с коренно различни възгледи за живота. А това опровергава максимата на Робърт Еванс, че ако можеш да разкажеш един филм в три изречения, той ще е хит; ако успееш да го вмъкнеш в едно изречение - блокбъстър. И двата филма обаче някак си подминаха кината във Великобритания (но не и в България) и излизат направо на DVD този месец. Доста изненадващо като се има предвид ранга на актьор като Едуард Нортън, но може би причината се крие в големия маркетинг риск при независимото кино. Нортън е брилянтен в образите на констрастиращите близнаци - академик и дилър на трева - и не се притеснява от факта, че лентата е пренебрегната от киносалоните.„Вече не смятам, че кино преживяването е толкова ценно", сподели той. „Все още обичам да ходя на кино, но по този начин споделям преживяването с още много хора. Когато отидох да гледам „Речта на краля", в Ню Йорк имаше нашествие на дървеници и всички в киното се занимаваха само с това - да ги махат от седалките. Тъкмо се замислих и в този момент един плъх мина по пътеката! Седях там и си мислех, „Можех да го гледам вкъщи!", смее се той.Нортън определя промяната в кино пейзажа (с възможностите за сваляне на филми онлайн и отстъпките на разпространителите ) като „интересен момент" за филмовата индустрия, която не се е поучила от грешките на своя музикален братовчед. „Началниците в киното в продължение на десет години бяха свидетели как това се случва в музикалната индустрия и не направиха нищо по въпроса." Актьорът сравнява филмите си с голям комерсиален успех като „Прецакването", „Италианската афера" и „Червен дракон" с по-тежките ленти като „Американска история X", „Боен клуб", „В долината", чиято сила и ценност се открива по-бавно с времето.„Вярвам, че някои филми се откриват и оценяват едва след време. Гледахте ли „Biutiful" на Алехандро Гонзалес Иняриту? Не вярвам, че нещо по-добро може да бъде направено. Такова прекрасно, непоказно изпълнение на Хавиер Бардем. Никой няма да гледа този филм сега, никой... но ние ще говорим за него и това ще се промени. В дългосрочен план не вярвам, че „Яж, моли се и обичай" ще е по-определящ филм за таланта на Хавиер от „Biutiful". Но нещата могат да се извадят от контекст и това да звучи снобарско. Аз просто обичам киното", с усмивка добавя той.„Има разлика между това да си проницателен и да правиш разлика и да си дискриминиращ. Аз правя разлика между „Biutiful", който за мен е шедьовър, и „Стар Трек" - един от най-добрите филми, които някога съм гледал. Но аз не дискриминирам. Харесвам и двата", обясни Нортън и допълни, че има много гении, които са еднакво добри в правенето на кино.За последен път актьорът участва в блокбъстър през 2008 г., а именно „Невероятният Хълк", но всичко приключи много грозно, когато той отказа да участва в продължението. Той признава, че се е чувствал страхотно по време на снимките, но в един момент се е получил сблъсък на ценностни системи.Следващият проект на Нортън е телевизионна адаптация на „Undaunted Courage", книга от Стивън Амброуз за пътуването на Луис и Кларк из Америка. През май започва снимки и за последния филм на Уес Андерсън. „В настроение съм да си поиграя в пясъчника на Уес, ако разбирате какво имам предвид. Мисля, че той е един от най-оригиналните и забележителни режисьори."А ето какво казва Едуард Нортън, за да накара публиката да гледа „Стоун": „Това е трилър, но трилър, който сякаш е сниман от Бергман", споделя актьорът. „Може би това няма да накара хората да го разграбят. Аз съм голям фен на режисьора Джон Къран. Той отива много дълбоко, стига до екзистенциални въпроси и предизвиква цялата идея на автентичното духовно преживяване."„Добре, ще кажа нещо по-ударно. Мисля, че е също толкова добър, колкото Де Ниро е бил през всичките тези години. Беше изумително да го гледам, докато играе, а когато гледах самия филм, бях направо поразен. За всеки фен на Де Ниро този филм е много добър."Всеки ще достигне до филма, когато му дойде времето. Нортън подхвърля идеи, сдъвква ги и се опитва да прави филми, които да накарат хората да изпитат „онова внезапно усещане, че някой друг чувства това, което те чувстват". Той цитира писателят C.S. Lewis: „Ние четем книги, за да усетим, че не сме сами."„Това е същността на всичко - внезапното напиращо усещане, че не си сам в това, което чувстваш."От Guardian, превод - Яна Пъргова ... още »