Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
Започна кастингът за участници в предаването.Lord of The Chefs е първото за България телевизионно кулинарно състезание, което ще забавлява зрителите на bTV през пролетния телевизионен сезон. Предаването се реализира съвместно с продуцентската компания „Седем-осми”. „С предаването Lord of The Chefs bTV за пореден път ще наложи нова тенденция в телевизионното програмиране, като предостави иновативен и съвсем непознат за аудиторията формат. Единствено зрителите на bTV ще имат възможност да проследят това уникално шоу, което съчетава много атрактивен състезателен елемент с нетрадиционен поглед към кулинарното изкуство в България”, коментира Апостол Пенчев, директор “Телевизионни програми” в bTV Media Group.В кастинга за участници, който стартира днес, може да се включи абсолютно всеки, желаещ да докаже своите кулинарни умения. Няма никакви ограничения за участие в шоуто – нито възрастови, нито професионални. Първият български Lord of The Chefs може да бъде професионален готвач или ученик с кулинарна специалност, домакиня или мъж с кулинарно хоби. Желаещите да се явят на кастинга трябва да изпратят трите си имена, актуална снимка, кратка автобиография и телефон за обратна връзка на e-mail lord@btv.bg или на адрес: гр. София, 1463, площад България 1, НДК, bTV, за Lord of The Chefs. Крайният срок за записване е 8 февруари. ... още »
В последната година Джеймс Франко не спира да експериментира с ролите, които приема. От поставен в безизходица алпинист в "127 часа" на Дани Бойл, през поета-хомосексуалист Алан Гинсбърг в биографичния „Вой", до комедийната сапунена опера "General Hospital" и приемането да бъде водещ на церемонията по връчването на „Оскарите" в партньорство с Ан Хатауей.Освен това актьорът не е занемарил и образованието си, посещавайки лекции в университета Йейл и училището по дизайн в Роуд Айлънд.Най-новият му проект е мултимедийна продукция, наречена „Three's company: The Drama", в която той комбинира похвати от киното и изобразителното изкуство с цел да направи своя, модерна версия на популярния в миналото комедиен сериал с Джон Ритър. Лентата е в програмата на тазгодишния фестивал в Сънданс.Франко отговори на въпросите зададени му от Асошиейтед Прес относно имиджа, кариерата и воденето на церемонията в „Кодак Тиатър".Той заяви, че по време на обявяването на номинациите за най-престижните награди в света на американското кино (критиците считат за почти сигурно и неговото присъствие заради ролята му в „127 часа") ще бъде в Йейл и няма намерение да отсъства от час само защото от Fox Searchlight са го помолили да отиде до Ню Йорк и да запише специално обръщение по повод евентуалното признание, което ще му окажат.„Хората ще виждат моето и лицето на Ан. Но онова, което не става тяхно достояние е целият екип и апаратура зад нас, които работят по този проект повече от година и аз им имам пълно доверие. Смятам да оставя нещата в техни ръце, защото нямам желание да оставям свои отпечатък върху шоуто...Ще дам най-доброто от себе си, но няма да добавям нищо творческо, не считам, че е необходимо. Хората, подготвящи тази продукция са достатъчно добри в работата си и аз съм достатъчно уверен, че ще поднеса по подобаващ начин, каквото са ми приготвили", заявява във връзка с ангажираността си към едно от най-чаканите събития в света на киното калифорниецът.32-годишният актьор споделя по адрес на "Three's Company: The Drama", че е идеален проект за феста в Сънданс, тъй като там има специална секция за представяне на различен вид филмови и видео продукции, което силно го интригува.На въпроса страхува ли се да поема рискове по отношение на кариерата си той отговаря: „Не виждам нищо лошо в това да вършиш нещо и то да го правиш добре. Но по отношение на актьорската професия - в нея има таван по отношение на онова, което се опитваш да изразиш, а да се опитваш да изиграеш мейнстрийм роля си е чисто и просто смърт. Идвало ми е да се откажа, когато ми се е налагало да вляза в някакъв калъп. Вече не мога да се снимам в подобни филми... Може и никой да не ми повярва, но наистина съм имал разговори с мениджъра ми, в които съм му заявявал, че повече не мога да участвам в такива продукции. Никога обаче не съм подхождал прибързано към подобен род важни решения, по-скоро винаги съм се опитвал да променя нещата, които не ми харесват. Уповавам се на собствения си вкус и така всичко си идва на мястото".Франко завършва, че вярва в проектите, с които се захваща и няма проблеми да направи нещо авантюристично, защото разковничето се крие в това да подхождаш с мисъл към подобни приключения. ... още »
Независимата компания Summit Entertainment ще поеме разпространението на драмата “The Perks of Being a Wallflower”, в която главните роли са поверени на младите звезди Ема Уотсън и Логан Лърман.Филмът ще бъде екранизация на едноименния роман на писателя Стивън Чбоски, а освен, че ще разпространява лентата по света, Summit Entertainment ще отпусне и нужния бюджет от 20 милиона долара. Книгата на Чбоски, която бе публикувана през 1999 година, предизвика вълна от недоволство сред много родителски организации в Америка, най-вече заради детайлно описаните моменти в които непълнолетни използват наркотици и откровените разговори за секс и самоубийство.Участието на Ема Уотсън и Логан Лърман беше потвърдено през месец май миналата година, а малко по-късно бе обявено и че създателя на романа, Стивън Чбоски, ще напише сценария и ще поеме режисурата на филма. Действието на бъдещата продукция ще се развива през 1991 година в Питсбърг, а сюжета ще разказва за младия гимназист Чарли Логан (Лърман), който започва да пише и изпраща писма на непознати, в които описва своето изпълнено с множество проблеми ежедневие и отношенията с най-добрата си приятелка Сам (Ема Уотсън).Стивън Чбоски: “Някои казват, че историята е за типичните проблеми с които се сблъскват тийнейджърите. Но това не е точно така, защото тук главните герои са младежи, чиито животи не са подредени както на останалите, и ситуациите, в които попадат са доста по-сериозни от това да закъснееш и родителите да ти се скарат.”Чбоски заяви, че е приключил със сценария, а от студиото потвърдиха, че вече се провеждат кастинги за останалите роли във филма.Номинираният за “Оскар” Джон Малкович ще продуцира лентата, заедно с Лиан Халфон (“Джуно”) и Ръсел Смит (“Желязната маска”).Снимките на “The Perks of Being a Wallflower” започват през месец май, а премиерата е насрочена за 2012 година. ... още »
През месец октомври миналата година, режисьора Джеймс Камерън разкри, че планира да заснеме две продължения на популярната си фантастична продукция от 2009 година, “Аватар”.С приходи от над 2 милиарда долара по света, филма, в който участваха актьорите Сам Уортингтън и Зои Салдана, се превърна в най-печелившия на всички времена.Въпреки че всички подробности свързани с втората и третата част се пазят в тайна, Камерън заяви, че вече е започнал да пише сценариите на двете продължения и също така разкри кога ще се състоят дългоочакваните премиери.Джеймс Камерън: “В момента пиша сценариите на следващите два филма. Плановете ни са да ги заснемем последователно, без прекъсване. Но не смятаме да ги разпространяваме един след друг - третия филм ще тръгне по кината година след втория. Планираме премиерите да бъдат на Коледа 2014 година (25 декември, първото продължение) и Коледа 2015-та (второто продължение).”Въпреки че работата по първия филм отне повече от четири години, Камерън заяви, че технологията нужна за създаването на фантастичния сват на планетата Пандора и нейните обитатели, вече е достатъчно напреднала и направата на новите филми със сигурност няма да отнеме толкова време.Едновременно с това, режисьора разкри че повечето герои от “Аватар” ще се завърнат и за продължението:“Казано по прост начин, ако си оцелял след първия филм, ще се появиш и във втория, по един или друг начин.”Както бе обявено и в края на миналата година, част от приходите на продълженията ще бъдат дарени на природозащитни организации.Джеймс Камерън: “От 20th Century Fox се съгласиха, и заедно ще дарим голяма част от приходите за най-различни природозащитни каузи, които са всъщност и в основата на “Аватар”. Не исках да правя продълженията, ако нямаше да помогнем по някакъв начин.”Освен режисьор и сценарист на бъдещите две продължения, Джеймс Камерън ще бъде и един от продуцентите, заедно с Колин Уилсън (“Свърталище на духове”), Джон Ландау (“Титаник”) и Джош Маклоглън (“Код счупена стрела”). И двете части ще бъдат заснети в триизмерен формат, а компаниите 20th Century Fox и Lightstorm Entertainment ще поемат световното им киноразпространение.insidemovies.ew.com ... още »
Снимките на дългоочаквания летен блокбастър Х-мен: Първа вълна вече приключиха и в момента режисьора Матю Вон работи върху монтажа и специалните ефекти. За разлика от останалите филми от поредицата “X-Men”, действието на новата продукция ще се развива през 60-те години на миналия век, а сюжета ще се фокусира върху първата среща на бъдещите противници, Чарлс Ксавие- професор Х и Ерик Леншър-Магнито.Години преди да се изправят един срещу друг като смъртни врагове, Леншър и Ксавие са съюзници, които се надяват че един ден мутантите и хората ще живеят обединено и в мир.В кратко интервю за Entertainment Weekly, Матю Вон отговори на няколко въпроса свързани с петия филм от успешната поредица.Как бихте описали “Х-мен: Първа вълна” не тези, които не са започнат с тази вселена?Вон: Най-добрия начин, по който мога да го опиша е “Джеймс Бонд се среща с Тринайсет дни”. Действието се развива през 60-те години и образа на младия Магнито е вдъхновен от Шон Конъри. Той е перфектния шпионин – представете си Джеймс Бонд, но със суперсили.Ако Магнито е вдъхновен от Бонд, от какво е вдъхновен Чарлс Ксавие?Вон: Във филма ще видите как Ксавие се превръща в познатия ни професор. Но за мен, добрия герой е всъщност Магнето – този образ е много интересна комбинация между доброто и злото. Той буквално дава старт на основното действие, а Ксавие е просто до него и се опитва да разбере какво точно става. Също така, Чарлс постоянно трябва да убеждава Магнито, че не винаги трябва да се стига да убийства за да постигнеш целта си.Може ли да ни разкриете нещо повече от сюжета?Вон: В началото на филма, никой не знае че мутантите съществуват, а и самите мутанти не знаят, че са всъщност една доста голяма група. Всички се крият. Кевин Бейкън е в ролята на Себастиян Шоу, мутант-мегаломан, който е сигурен, че мутантите са бъдещето и иска с тяхна помощ да завладее света. По това време се срещат Ерик и Чарлс, и с помощта на ЦРУ се опитват да предотвратят надвисналата Трета световна война. Ще разберете какво точно се случва между тях и защо се превръщат във врагове.Как се спряхте на актьорите Джеймс Макавой (Чарлс Ксавие-професор Х) и Майкъл Фасбендер (Ерик Леншър-Магнито)?Вон: Професор Х беше най-трудната роля. От всички герои във филма, той е, ако се замислите, най-скучния. През повечето време той е един проповедник – но тъй като Патрик Стюарт се справи толкова добре с тази роля и героя стана любим на много хора, аз трябваше да намеря актьор, който да притежава същите качества. Джеймс бе първи в списъка ми и той веднага се съгласи. Много бързо се сдобих се с актьора когото исках. Магнито е малко по-необикновенна роля. Наблюдавах Майкъл Фасбендер, и знаех че той има качествата на филмова звезда. Поканих го на прослушване и той се справи великолепно. Интересното в случая е, че до една година всички млади актьори от филма ще бъдат изключително популярни. Всички притежават нужните качества.Виe трябваше да режисирате “Х-Мен: Последният сблъсък”, но напуснахте два месеца преди началото на снимките. Какво се случи?Вон: Не мислех, че ще получа това от което се нуждаех. Това е. Иронията е, че сигурно щях да имам повече време за подготовка и всичко останало, отколкото сега. Но пък сега имам по-голям опит. Тогава не знаех как протичат снимките на високобюджета продукция и се опитвах да мисля единствено като режисьор на малки независими филм. Което си беше грешка. Но после видях готовия филм и разбрах, че от 20th Century Fox щяха да ми дадат всичко, от което имах нужда. Аз просто бях глупав и не им се доверих. Но това е минало, сега работим страхотно заедно и ще се получи добър филм.Българската премиера на “Х-мен: Първа вълна” ще се състои на 10 юни, тази година. ... още »
от Александър РайчевЕдва ли има човек, особено от мъжки пол, пред чийто поглед в края на 80-те и началото на 90-те години на миналия век да не са се извъртяли десетки и стотици пиратски видеокасети с филми на Арнолд Шварценегер, Силвестър Сталоун, Брус Уилис, Чък Норис, Жан-Клод Ван Дам и всички останали екшън герои.И докато по света екшън филмите пълнеха киносалоните, то в България те заемаха видно място в кварталната видеотека и обикновено за най-хитовите заглавия трябваше да се чака или да си приятел с някой служител, за да ги наемеш по-скоро. За качеството на предлагания по онова време продукт няма смисъл да говорим, емоцията вземаше връх над всичко останало и неутрализираше обикновено лошата картина и звук.Постепенно екшън героите остаряха, някои влязоха в политиката, други продължиха да се снимат в третокласни продукции, но носталгията по отминалите Златни години си каза думата и през 2010 Силвестър Сталоун се нае да възкреси жанра с „Непобедимите” („The Expendables”), в който успя да събере основна част от големите имена, раздавали тупалки на екрана през предишните няколко десетилетия.Като дясна ръка на самия Сталоун във филма бе отредено място на наложилият се с поредицата „Транспортер” Джейсън Стейтъм, превърнал се в любимец на публиката и с ролите си в „Две димящи дула”, „Гепи”, „Огън в кръвта”, „Италианска афера”. Изборът на Стейтъм се оказа повече от успешен, защото актьорът успя да вдигне нивото на филм, от който зажаднялите за неподправен old school екшън фенове останаха леко разочаровани.И ето че няколко месеца по-късно на екран излиза „Механикът” – филм, който е много по-близо до напомпаните с тестостерон заглавия, добили култов статут в стария VHS формат. За щастие през 2011 вече не трябва да чакаш, за да гледаш желания краен продукт, а го получаваш на световна премиера, в модерен киносалон, със звук и картина, които отразяват последните тенденции в оборудването на съвременните мултиплекси.Режисиран от опитния Саймън Уест („Въздушен конвой”, „Дъщерята на генерала”, „Лара Крофт: Tomb Raider”) „Механикът” има всички необходими елементи на жанра – мълчалив и самотен професионалист, стар ментор, ентусиазиран новак, предателство, отмъщение и всичко това гарнирано с повече от достатъчно погинали bad guys, някои от които се размазват с особено добре подбрани звукови ефекти.Като независима продукция „Механикът” разполага с далеч по-малък бюджет от този, с който е оперирал Уест при заснемането на предишни свои филми като „Въздушен конвой”, но въпреки това филмът компенсира със сценарните решения на Ричард Уенк („16 пресечки”) липсата на пари за повече експлозии и мащабни екшън сцени.Така първата половина от филма ни запознава с отделните герои и най-вече с централната двойка Стейтъм-Фостър в привидно по-забавено темпо, което постепенно набира скорост.Отсега е сигурно, че на ежегодните награди на MTV за кино Бен Фостър заслужено ще получи нагарадата или поне номинация за „Best Fight Scene”, защото едва ли може да се даде друго определение за боят между неговия герой и двуметровия бивш състезател по американски футбол Джеф Чейз.Колкото и нереалистична да изглежда на моменти битката между двамата, то чистата злоба, която Фостър винаги умело излъчва на екран ще накара зрителите да повярват, че значително по-дребничкия опонент може да спечели. Феновете ще останат доволни при всяко положение.Във втората половина на филма, „Механикът” набира скорост и предлага няколко доста добре конструктирани екшън епизода, които включват бягство по фасадата на висока сграда и улична засада, при която количеството смачкан метал ще задоволи потребностите на определена група български граждани за месеци напред.Като цяло бойните сцени в „Механикът” следват един по-реалистичен стил, наложен с поредицата за Джейсън Борн и последните два епизода на Джеймс Бонд с Даниел Крейг в ролята на британския шпионин.Джейсън Стейтъм вече има достатъчно натрупан опит, за да изглежда убедително като самотния наемен убиец, който следва стриктно собствения си морален кодекс и внимателно изградените си правила.За разлика от по-отдалечения от реалността „Транспортер” и направо фантастичния „Огън в кръвта”, то в „Механикът” Стейтъм пресъздава герой, за който зрителят може да повярва, че е способен наистина да извърши показаното на екрана.За финал трябва да се отбележи, че „Механикът” е римейк на едноименен филм с Чарлз Бронсън от 1972, който обаче едва ли е особено известен на българските зрители, за да ги изпълни с предразсъдъци спрямо обновената версия. Все пак в Холивуд вече почват да правят римейк на успешни европейски и азиатски филми още преди да са обиколили целия свят, така че в случая говорим направо за чисто нов филм, който днешните зрители могат да гледат непредубедено.А „Механикът” е от филмите, които за съжаление все по-рядко се правят с достатъчен ресурс и достатъчно професионално, за да достигнат големия екран, така че всички фенове на екшън жанра могат да си направят подарък и за 90 минути да се пренесат в близкото минало, когато водещите световни заглавия носеха имена като „Рамбо”, „Командо” и „Умирай трудно”. ... още »
Премиерната лента с Аштън Къчър и Натали Портман, “Просто секс”, надмина очакванията на създателите си и зае лидерската позиция в американската бокс офис класация с напълно задоволителните 20,300,000 долара.За разлика от скорошните филми от романтично-комедийния жанр, които минаха незабелязано по кината, “Просто секс” не само успя да измести високобюджетния “Зеленият стършел” от първото място, но и донесе приходи, които са напълно достатъчни да покрият малкия бюджет. Според анализатори, ако филма на ветерана Айвън Райтман (“Ловци на духове”) запази този успешен моментум и през следващите две седмици, то той има всички шансове да се нареди сред най-успешните романтични комедии излезли в последните десет години. От компанията Paramount Pictures заявиха, че са напълно доволни от премиерния уикенд на филма и очакват също толкова добри резултати и през следващите няколко дни. Имайки в предвид, че “Просто секс” е единственото заглавие тази седмица, което се е сдоби с широко разпространение, може да се каже със сигурност, че приходите ще продължат да се покачват значително.Втори в класацията е комедийния екшън “Зеленият стършел”. За близо две седмици по кината, филма със Сет Роугън и Камерън Диас успя да натрупа приходи от 63,441,000 долара. Въпреки че се разпространява в триизмерен формат и бе една от най-очакваните комиксови адаптации в Америка, “Зеленият стършел” не се превърна в предричания голям бокс офис хит. По всичко изглежда, че филма на режисьора Мишел Гондри няма да може да се конкурира със заглавия като “Спайдър-мен” и “Железният човек”, но въпреки това, има шанс да достигне границата от 100 милиона долара.Лентата с Винс Вон, Кевин Джеймс и Уинона Райдър, “Да кажа или да не кажа?”, заема трето място в класацията с приходи от 33,364,000 долара за две седмици. Филмът е заснет със значителния за комедия бюджет от 70 милиона долара и очакванията както на създателите, така и на наблюдателите бяха големи. Но въпреки впечатляващия актьорски състав, “Да кажа или да не кажа?” не успя да се добере до заветното първо място и приходите до момента могат да се нарекат разочароващи. Но тъй като предстоят премиери и в други държави, продукцията на Рон Хауърд ще успее поне да покрие вложения бюджет.Историческата продукция “The King's Speech” е на четвърта позиция. Филмът с Колин Фърт, чието изпълнение му донесе “Златен глобус” в категорията “Най-добър актьор в драматичен филм”, се върти по американските кина вече девета седмица.Благодарение най-вече на шума който се вдигна покрай множеството номинации за престижни награди, приходите вече се равняват на напълно задоволителните 58,622,000 долара. Този успех без съмнение ще мотивира студиото The Weinstein Company да задържи лентата на голям екран поне за още няколко седмици.Уестърнът “Непреклонните” застава на пето място с приходи, пет седмици след премиерата, от 138,633,000 долара. Успехът на филма е повече от впечатляващ, особено като се има в предвид, че уестърните много трудно привличат съвременната публика. “Непреклонните” вече заема второ място в класацията за най-успешните уестърни на всички времена, и е определян като един от най-изненадващите бокс офис хитове в последните две години.На шеста позиция се намира драмата “Черен лебед”, на режисьора Дарън Аронофски. Подобно на “The King's Speech”, филма с Натали Портман също привлече вниманието на масовата публика най-вече заради множеството си номинации за “Златен глобус”, и вече може да се похвали с приходи от 83,581,000 долара за осем седмици по кината.Бюджетът от 13 милиона долара е отдавна покрит и благодарение на спечеления “Златен глобус” в категорията “Най-добра актриса в драматичен филм”, “Черен лебед” със сигурност ще продължава да бъде едно от най-дискутираните заглавия.Спортната драма “The Fighter”, с участието на Крисчън Бейл и Марк Уолбърг, е на седмо място с приходи от 73,031,000 долара за седем седмици. Продукцията на Paramount Pictures се представя доста по-добре от очакваното и въпреки, че най-вероятно няма да достигне границата от 100 милиона долара, спечеленото до сега е повече от прилично.“Запознай се с малките” е на осма позиция. Комедията с Робърт де Нирo и Бен Стилър е спечелила 141,186,000 долара за пет седмици.Въпреки големия бюджет и конкуренцията от страна на мащабни триизмерни продукции, вече се счита за безспорен бокс офис хит. По света, “Запознай се с малките” е натрупал приходи от над 270 милиона долара.На девето място е 3D-продукцията “Мечето Йоги”, която за шест седмици успя да натрупа 88,890,000 долара. Преди премиерата се смяташе, че озвучения от Дан Акройд и Джъстин Тимбърлейк филм ще се провали в бокс офиса, но това не се случи. За триизмерна продукция, приходите не са толкова впечатляващи, но “Мечето Йоги” все пак успя да покрие вложения бюджет от 80 милиона долара.Високобюджетният “TRON: Заветът” застава на десета позиция. Режисираният от дебютанта Джоузеф Косински триизмерен филм се върти по американските кина вече шест седмици и до момента е спечелил 163,268,000 долара. Масивната международна рекламна кампания не успя да превърне лентата в блокбастър от ранга на “Аватар” и “Трансформърс”, но въпреки това, резултатите не могат да се нарекат разочароващи. До момента, световните приходи на “TRON: Заветът” се равняват на 333 милиона долара, а от студиото Walt Disney заявиха, че вече се подготвя и трети филм от поредицата.Бокс офис класация на Северна Америка за периода21 януари - 23 януари1 No Strings Attached - $20.3M / $20.3M2 The Green Hornet - $18.1M / $63.4M3 The Dilemma - $9.73M / $33.4M4 The King's Speech - $9.16M / $58.6M5 True Grit - $8M / $139M6 Black Swan - $6.2M / $83.6M7 The Fighter - $4.51M / $73M8 Little Fockers - $4.39M / $141M9 Yogi Bear - $4.06M / $88.9M10 TRON: Legacy - $3.71M / $163M ... още »
Клинт Истууд ще режисира дългоочакваната нова версия на кино класиката "A Star Is Born" (чийто оригинал е на Уилиям Уелман от 1937 г.) - проект, в който се твърди, че главната роля ще бъде поверена на Бийонсе.Филмът разказва драматичната история на млада артистка, чиято кариера бележи възход и която решава да се омъжи за залязваща звезда от музикалната сцена. Уил Фитърс ще напише сценария на предстоящата продукция, която по всичко личи ще запази музикалния дух на римейка на Франк Пиърсън от 1976 г., в който млада певица започва връзка с по-възрастен рок изпълнител.От компанията (Warner Bros.), която ще продуцира лентата, още не са избрали актьор за главната мъжка роля, който да наследи предшествениците си от другите екранизации на историята: Фредрик Марч (1937 г.), Джеймс Мейсън (1954 г.) и Крис Кристоферсън (1976 г.).За момента се спрягат имената на Уил Смит и Ръсел Кроу. Чернокожата дива пък ще има тежката задача да се справи с наследството, оставено й от Джанет Гейнър, Джуди Гарланд и Барбра Стрейзънд.През тази пролет холивудската икона Истууд ще започне снимките на биографичната си продукция "J. Edgar", посветена на основателя на ФБР Дж. Едгар Хувър, в която ще участват Джош Лукас, Леонардо Ди Каприо, Арми Хамър и Джуди Денч. ... още »