В коварните и блатисти гори, които обхващат така наречената „зелена граница“ между Беларус и Полша, бежанците от Близкия Изток и Африка, опитващи се да достигнат до Европейския съюз, попадат в капана на геополитическата криза, цинично предизвикана от беларуския диктатор Александър Лукашенко. В опит да провокират Европа, бежанците са примамени към границата от пропаганда, обещаваща лесно преминаване към Европейския съюз. В тази невидима война, животът на Юлия, начинаеща активистка, отказала се от удобния живот, се преплита с този на Ян, млад граничар, и на едно сирийско семейство.
30 години след "Европа, Европа", новият филм на трикратно номинираната за Оскар Агнешка Холанд "Зелена граница" отваря очите ни, говори на сърцето ни и ни предизвикава да се замислим за моралните избори, пред които обикновените хора са изправени всеки ден.
В „Династия“ Вие бяхте доброто момиче, а Алексис – лошото. Искала ли сте да играете ролята на злодей?Не, харесваше ми да бъда доброто момиче. Харесвах ролята. Беше ми приятно да бъда щастлива и влюбена. Предпочитам това вместо да бъда сърдита и отмъстителна. Но има нужда и от двата образа. Интересен е фактът, че единият не може без другия. Необходими са и двата образа, защото е важно да се покажат всички страни на нашата природа.Каква беше атмосферата на снимачната площадка? Всички ли бяхте приятели или имаше някакви тайни съперничества?Не. Нямаше как да се забавляваме толкова много, ако наистина имахме проблемите, за които се пишеше в пресата. Всъщност ние се разбирахме много добре. Всички се вълнувахме, че правим този сериал и, че всички го харесват. Имаше история за голямото съперничество между мен и Джоан, а тя идваше на гости в къщата ми преди „Династия“, когато бях женена за втория си съпруг и живеех в Малибу, тя постоянно ни посещаваше за вечеря.Какво е да работиш с Джоан Колинс?Първо, тя е страхотна актриса. Толкова е приятно да се работи с нея, защото тя е великолепна в това, което прави. Никой няма да забрави Алексис. Тя беше фантастична. Беше невероятно, защото, когато започнахме сериала, нейната героиня не беше написана, но през втората година от снимките я доведоха и смятах, че е гениално решение, защото беше много вълнуващо. Това изигра важна роля в „Династия“. Това е една от причините, които според мен ни държаха на върха толкова дълго, защото наистина се получаваше – всички тези различни герои заедно. Чудесно е да има две съпруги, и двете влюбени в един и същ мъж, и драмата между тях. Ако „Династия“ се завърне на телевизионния или големия екран, каквито са слуховете, ще пожелаете ли да участвате?Е, това вероятно е, защото „Далас“ беше успешен и навлиза вече във втората си година. Научила съм се да не казвам „никога“. Преди 30 години казах на агента си, че никога няма да играя в театрална постановка, а това се случи. Затова никога не казвам никога. Отворена съм за всякакви възможности. Участието ми може да зависи изцяло от това как е написан сценария и как е представен. Със сигурност не бих искала да се върна и да направя нещо, което не е качествено продължение на това, което сме постигнали преди. Затова оставам отворена и в очакване. „Династия“ Ви превърна в звезда от световна величина за много кратко време. Какво бе чувството да живеете публично живота си?До деветата година бях готова да си тръгна и да имам личен живот, затова напуснах сериала преди края му. Нямах представа, че той ще завърши през деветата година, което е причината, поради която помолих продуцентите да напусна. Смятах, че ще продължава и продължава…Трудно е да имаш собствен живот, когато си наблюдаван „под микроскоп“. Но мисля, че днес е много, много по-трудно, отколкото в миналото. Снимат и улавят всеки един момент от ежедневието ти. Аз лично се преместих от Холивуд чак до Вашингтон. Исках да имам собствен живот. Наистина е вълнуващо да изживееш звездната слава, но накрая достигаш до момент, в който искаш да си върнеш живота.Написах книгата „Рецепти за живот“. Описах това пътуване. То беше прекрасно. Поглеждам назад към миналото и не бих пропуснала нито момент, но сега съм на 70 г. и съм много щастлива.Когато сериалът „Династия“ се превърна в огромен хит, Вие бяхте обявена за една от най-красивите жени в света. Усещахте ли натиск за това как трябва да изглеждате?Абсолютно, защото, когато ти кажат, че си една от десетте най-красиви жени на планетата, а ти се събуждаш сутрин и се поглеждаш в огледалото и си казваш, „Уау! Мисля, че изглеждам като всички останали“, разбираш че е необходим екип, който да се грижи за външния ти вид.Не може просто да се събудиш и да изглеждаш като Кристъл Керингтън! Макар че я показват как става от леглото в сатенения си халат, ти си там два часа по-рано за грим и прическа.От една страна това е филм, телевизионна продукция, една илюзия, но от друга – жените вярват, че трябва да достигнат до такъв стандарт, който е нереалистичен и аз определено се усещах притисната в това отношение. Това е и причината да кача 12 кг., когато напуснах снимките – само в знак на протест. Можех да правя каквото пожелая от старите си навици. Усещането беше „Отново съм нормален човек“, и има нещо прелестно в това да имаш собствен, личен, неприкосновен живот, но натискът върху жените в днешно време е ужасен и не е реалистично.Трябва да ни бъде позволено да бъдем себе си и изобщо да не приличаме на някой друг в света, освен на този, който сме, защото всеки от нас е уникален и красив по свой собствен начин.Вие сте имала невероятен живот. Какво Ви научи той и от какво се гордеете най-много?Боже мой! Какво ме е научил животът? Мисля, че да го живея пълноценно и да не се страхувам да правя грешки. Просто излез и прави каквото сърцето ти подсказва и няма значение къде ще те отведе.Не съжалявам за браковете си. Любовта си струва всички жертви и ако не завърши правилно или ако има болка или проблеми, пак си е струвало. Струва си да обичаш.За нищо на света не бих пропуснала и миг от живота си. Исках да се омъжа и да имам деца. Това беше мечтата ми. Никога не съм искала да бъда актриса. Аз отделих време да свърша това, така че моята кариера завърши такава, каквато бе. Това просто демонстрира, че е имало възможности, които са ме очаквали, за които не съм подозирала. След като нещо приключи и аз смятах, че е страшно тъжно и болезнено, се отвори нова врата и ми се случиха великолепни неща.Когато се обърна назад и се замисля за живота, си казвам „Боже, колко перфектно се е наредило всичко“, дори когато мислех, че е ужасно, се е оказвало, че е добро.Просто излезте и приемете възможностите! Не се отказвайте от живота, наистина се впуснете в него.Ако можехте да кажете едно нещо на 16-годишното си „Аз“, какво би било то?Само, че пътят на живота си струва, че е вълнуващ. Животът е дар. Той е върховен дар, а ние забравяме това. Ние сме толкова погълнати от дребните детайли в него, че забравяме да виждаме истинската му красота.Хитовият сериал "Династия" продължава с трети и четвърти сезон в програмата на CBS Drama през февруари 2013 г.Династия – 3 и 4 сезон (Dynasty – Season 3 & 4)Всеки делничен ден, 21:10; повторение на следващия ден, 9:30 и 14:30; Омнибус, неделя 17:50През февруари по CBS Drama ще видим трети и четвърти сезон на бляскавата сапунена опера от 80-те „Династия“. През трети сезон смущаващите събития продължават да се случват! Полицейско разследване на случай с изчезнало дете и унищожителен пожар ще ви заковат пред екрана! Четвърти сезон започва с полицейски обиск, след като Марк драматично спасява Алексис и Кристъл от горяща колиба – но какво всъщност прави той там? ... още »
Председателят на журито на 12-ия СФФ се завръща на фестивала през 2013 г. с новия си филм „Момичето и Смъртта”Един от най-изявените представители на съвременното холандско кино Йос Стелинг е многократно награждаван на международни кинофестивали: четири пъти е носител на „Златният телец” в Холандия, два пъти на „Златен грифон” в Санкт Петербург и на „Златна роза” в Монтрьо, Швейцария. През 1999 г. е отличен за цялостен принос в Уотървил, САЩ, а през 2001 година Асоциацията на чешките филмови клубове му присъжда наградата за особени постижения в световното кино. 2013 ще прибави в колекцията му Наградата на София за принос към изкуството на киното.Йос Стелинг гостува за втори път на София Филм Фест – на 12-то издание на форума той бе председател на Международното жури и представи на зрителите панорама от 7 свои филма. В рамките на предстоящия СФФ 2013 зрителите ще могат да гледат най-новата творба на Йос Стелинг „Момичето и Смъртта”. Създаден по оригиналния сценарий на Йос Стелинг и Берт Рийкеликхуйзе, филмът разказва за невъзможната любов между руския учен Николай (Сергей Маковецки) и куртизанката Елизе (Силвия Хьокс).Историята проследява Николай, който се завръща на мястото, където за пръв път е срещнал голямата си любов преди половин век, и е преживял романтична трагедия. Основната част от филма се развива в края на XIX век, в изоставен хотел в Таненфелд, Тюрингия (бивша Източна Германия), който все още носи следи от отминалото време... В новия си филм „Момичето и Смъртта” Йос Стелинг събира отново актьорите Силвия Хьокс и Сергей Маковецки, които работят с него в „Душка” (представен премиерно на София Филм Фест 2008).Момичето и СмърттаЙос Стелинг е самоук режисьор, роден през 1945 г. в Утрехт, Холандия. Баща му работи като пекар и разкарва хляба в голяма кутия, прикрепена на велосипед. Именно тази кутия, облепена отвътре с бяла хартия и с една малка дупка, пробита на нея, става първата камера за осемгодишния Йос. През това киноквадратче той с интерес наблюдава живота в родния си град и разказва своите „истории от кутията”. За киното го спечелват филмите на Де Сика и Роселини, които гледа в училище и тъй като по онова време в Холандия няма специализирани киношколи, той сам открива тайните на седмото изкуство.„Кинотворчеството е труден процес, в който различни компоненти трябва да бъдат съчетани. Но без публиката, процесът не може да приключи, трябва да се направи връзката между създадената творба и съзнанието на хората, които я възприемат – признава в интерю за СФФ Йос Стелинг. – Самият филм е само половината от изживяването, за да се допълни то, са нужни зрителите. Творбата и публиката, събрани заедно, създават нещо уникално и съвсем различно.”Стелинг дебютира като режисьор с „Марикен ван Ньоймеген”, селектиран в конкурса на Кан през 1975 г. – чест, която не е оказвана на друг холандски филм оттогава. Международен успех и известност му носят и следващите филми, превърнали се в класика за холандското кино: „Рембранд 1669” (1977), „Илюзионистът” (1984), „Стрелочникът” (1986), „Летящият холандец” (1995). Всички те се отличават с неповторим авторски стил и удивителна изразност.За холандския режисьор киното е изкуство, за чието разбиране са достатъчни жестът, мимиката, емоцията. С тънкия си усет за природата, хората и цветовете, като талантлив психоаналитик той прониква в най-съкровените дълбини на подсъзнателните стремежи, желания и фантазии на публиката. Хуморът е основното, което обединява творбите на холандския режисьор, а темата за самотата преминава от филм във филм като лайтмотив.„Фестивали като София Филм Фест показват на публиката нещо много специално и много важно – споделя Йос Стелинг. – Наричаме творбите не просто филми, а Кино – чиста проба изкуство, подобно на литературата и музиката. Цялата фестивална общност е вярна на тази тенденция – навсякъде по света фестивалите се развиват и стават все по-интересни. Всичко това се случва и защото в Интернет-ерата човек се чувства много самотен. Хората вече имат нужда от алиби, за да се срещат. Дори само заради това киното ще продължава да съществува и в бъдещето!” ... още »
Гледането на филми с Джейсън Стейтъм е своеобразна форма на терапия и ефикасна форма на психическо разтоварване. И тъй като британският екшън-актьор изпълнява една роля в различни филми, вероятно е подходящо да се каже, че зрителят прекарва приятни минути в креслото, в съзерцание на поредните приключения на Транспортера.Следвайки метода на Константин Станиславски, Стейтъм е влязъл в сценичен Образ (някъде около 2002 година) и не бърза да излезе от него. Той няма причина да го прави, защото се чувства достатъчно комфортно в него и е достатъчно разумен да не се разхожда в непозната територия, криеща опасности от всякакво естество. Равномерното му екранно присъствие, непромененият външен вид и внимателният подбор на ролите, му осигуряват равномерно количество почитатели и равномерен (солиден) бокс-офис на филмите му.Паркър е професионален бандит, ръководен от благородни правила в своята не дотам благородна дейност, почиваща на ръководния принцип: взимаме само от богатите, не убиваме и не нараняваме никого. Благодарение на неговия план обирът на един лунапарк в Охайо е елементарна рутинна операция, по време на която той успява дори да проведе успокоителна беседа с изключително стресиран полицай-новобранец. И ако мисията приключва безболезнено, то разпределянето на плячката се оказва труден и деликатен момент. Съучастниците на Паркър не споделят аристократичния му подход, в резултат на което той се оказва смъртоносно прострелян и изоставен в една крайпътна канавка.Нека зрителят не се притеснява, защото атлетичното тяло на Стейтъм познава раните, а грозните белези от тях, показват, че те не са били подлагани на ласкавите грижи на квалифициран медицински персонал. Оцелял по чудо, Паркър се оказва в болница, надянал за кратко време болничната престилка от Огън в кръвта. Това, което следва по-нататък е отмъщение – справедливо, хладнокръвно, ефикасно и безмилостно.В луксозната част на Флорида, където се събират всички протагонисти, пътят на Паркър пресича този на очарователната Лесли Роджърс, агент по покупко-продажба на недвижими имоти, превъплътена от Дженифър Лопес - другата голяма холивудска звезда в киноразказа. Новините за нейното участие са две. Добрата е, че тя не пее. Лошата е, че се опитва да създаде многопластов персонаж в екшън филм като драматична актриса. Смехотворният резултат буди съчувствие и умиление. Смекчаващо вината обстоятелство е, че докато Паркър проверява наличието на специални разузнавателни средства по тялото на Джей Ло, зрителят може да се убеди, че костариканската дива прекарва много време във фитнес-клуба и да обнови впечатленията си от нейните щедри форми, гордо запълвали страниците на шарените списания с жълта тенденция. Веднага трябва да разочаровам читателя с друга новина – очакваната любовно-еротична сцена между Джейсън Стейтъм и Джей Ло не се състоява, затова те остават приятели завинаги.Паркър предлага достатъчно количество ръкопашни разговори, за да засити истинския екшън фен. Сцените са заснети и монтирани с вещина, а звуковата писта предлага дори и звук от среща на пожарогасител с главата на несговорчив охранител. И ако Паркър действа много, то репликите му са лаконични, пълни със сарказъм, цинизъм и чувство за хумор, доближаващи се до философски обобщения. Бих сравнил неговият екранен образ с този на Клинт Истууд в уестърните на Серджо Леоне. С каменното си небръснато лице, почти голата си глава и костюма си (с нищожни вариации) Стейтъм превръща клишето в творчество. Твърдението е почти абсурдно, но феноменалният успех на всеки негов филм го доказва по неопровержим начин и Паркър е достойна перла в кариерата му и в екшън жанра.dalt ... още »
Предстоящият “Х-Мен: Дни на изминалото бъдеще” се очертава да бъде най-амбициозния филм от стартиралата през 2000-та година поредица за мутантите Х-Мен. Създателят на първия филм, Брайън Сингър, заема отново режисьорската позиция, а за снимките ще бъде отделен бюджет от над 120 милиона долара. В средата на изминалата 2012-та година стана ясно, че “Дни на изминалото бъдеще” ще бъде директно свързан както с предишната част от поредицата “Х-Мен: Първа Вълна” (чиито актьорски състав беше изцяло нов) така и с първите три филма от успешния франчайз.Сюжетът на предстоящата продукция ще разказва за дистопично бъдеще управлявано от роботите “Сентинели”, които преследват мутантите и минало в което е извършено покушение над влиятелен сенатор, чиито последици са довели до това бъдеще.Имайки в предвид този сюжет не е изненадващо, че режисьора и продуцентите решиха да привлекат към проекта почти всички главни актьори от предишните части. Познатите от “Х-Мен: Първа Вълна” Джеймс Макавой, Майкъл Фасбендер и Дженифър Лоурънс отново ще изиграят ролите на Професор Х, Магнито и Мистик, а техни екранни партньори ще бъдат звездите от първите три части Иън Маккелън, Патрик Стюарт и Хю Джакман. По думите на Брайън Сингър “Х-Мен: Дни на изминалото бъдеще” ще “обедини всички предишни филми” и ще разполага с “голям и еклектичен актьорски състав”. Снимките на бъдещия блокбастър ще стартират след няколко месеца, а световната му премиера е планирана за средата на 2014-та година. Кастингите продължават и в момента, а преди броени часове Брайън Сингър разкри на страницата си в Туитър, че към актьорския състав се присъединили и актьорите Ана Пакуин, Елън Пейдж и Шон Ашмор. И тримата изпълнители са познати на феновете на “Х-Мен” – Пакуин и Ашмор изиграха ролите на Роуг/Мери Д’Анканто и Боби Дрейк/Ледения в първия филм, а Пейдж се появи за първи път като Кити Прайд/Shadowcat във второто продължение от 2006-та година.От компанията 20th Century Fox заявиха, че “Х-Мен: Дни на изминалото бъдеще” ще бъде първия филм от поредицата, който ще се разпространява в триизмерен формат, но за момента не се знае дали Брайън Сингър ще използва 3D-камери или ще разчита на компютърно конвертиране по време на пост-продукцията.Сценарият на лентата, вдъхновен от едноименния комикс, е вече завършен, а Ана Пакуин, Шон Ашмор и Елън Пейдж със сигурност няма да бъдат последните актьори, които ще подпишат договори за участие.Преди няколко дни Дженюъри Джоунс, която в “Х-Мен: Първа Вълна” изигра ролята на Ема Фрост, заяви, че все още не знае дали ще участва в новата продукция, но за сметка на това има надежда, че режисьора и продуцентите ще привлекат отново носителката на “Оскар” Холи Бери, която в първите три части се превъплъти в образа на мутанта Ороро Мънро/Буря.Допълнителна информация за “Х-Мен: Дни на изминалото бъдеще” ще бъде разкрита в следващите няколко седмици.Комиксовият екшън ще тръгне по световните киноекрани от 18-ти юли, 2014-та година. ... още »
Продуцираната от Брет Ратнър комедия “Шефове гадняри” се превърна в един от най-изненадващите хитове на 2011-та година. Лентата с Дженифър Анистън и Джейсън Бейтман привлече голям брой зрители както в САЩ така и в България, а общите й световни приходи надминаха границата от 200 милиона долара. Само няколко дни след премиерата на филма режисьора Сет Гордън заяви, че вече има конкретни планове за направата на директно продължение в което отново ще участват актьорите от оригинала.За сценаристи на “Шефове гадняри 2” бяха привлечени Джон Дейли и Джонатан Голдстийн (които работеха и по първата част), а Сет Гордън потвърди, че отново ще седне на режисьорския стол.В продължение на повече от година проекта беше в период на пре-продукция и нямаше нова информацията относно цялостния му статут. За радост на почитателите на оригинала преди няколко седмици от студиото Ню Лайн Синема потвърдиха официално, че “Шефове гадняри 2” е получил зелена светлина за снимки.А сега самия режисьор Сет Гордън заяви, че работата по сценария започна, и че актьорите Джейсън Бейтман, Чарли Дей и Джейсън Съдейкис ще се превъплътят за втори път в образите на приятелите Ник, Дейл и Кърт, които в първата част изготвяха план за убийството на своите досадни и тиранични шефове. Режисьорът Сет Гордън в интервю за най-новия си филм “Самоличност на аванта” поговори накратко и за предстоящия “Шефове гадняри 2”.Гордън: “Трудно е когато трябва да правиш продължение на успешен филм. Доброто представяне на “Шефове гадняри” определено ни изненада приятно. Но успеха винаги носи и по-големи отговорности. За мое голямо щастие ще мога да разчитам отново на актьорите благодарение на които първия филм беше една добра комедия.Това което хората не знаят е, че голяма част от това което видяхте в първия филм беше импровизирано. Шегите просто извираха пред камерата и наистина си прекарахме добре. Вярвам, че ще си прекараме добре и докато снимаме втората част. Сега единственото върху което работим е сценария за който съм убеден, че ще бъде много забавен. Най-важното за мен беше да измислим сюжет, който си заслужава да бъде представен на екран. Сюжетът на първата част беше много добър и никой не очакваше този изстрел. Хората бяха изненадани от обратите. Ще видите подобни неща в продължението и ще видите отново Джейсън Съдейкис, Джейсън Бейтман и Чарли Дей. Без тях филма просто няма да се получи.”Гордън не разкри кога точно планира да даде старта на снимките, но очакванията са, че в най-добрия случай камерите ще се завъртят в края на тази година.Има слухове, че героинята на Дженифър Анистън, зъболекарката Джулия Харис, ще се появи отново в продължението, но за момента няма информация за това дали актрисата планира да изиграе ролята за втори път.Смята се, че през лятото от студиото Ню Лайн Синема ще обявят датата и годината, през която ще се състои световната премиера на “Шефове гадняри 2”. ... още »
Дейвид О.Ръсел създава своите супергерои бавно. Не просто обикновени, но дори и леко сбъркани момичета и момчета, които изведнъж се превръщат в ролеви модели. Доколко е искал да бъде сериозен в „Наръчник на оптимиста” не можем да знаем, но посланието е предадено тънко и деликатно, без сериозни нравоучения.– ПрограматаЛентата засяга любимата на последните няколко поколения американци тема за позитивното мислене. За щастие на неангажирания зрител това е направено по достатъчно деликатен и шеговит начин и докато ви сервират поредния съвет за справяне в живота, можете да се посмеете на воля.– МониторФилмът е симпатичен, дори добър. Но, разбира се, фаворизиран. Заслужена е номинацията най-вече на Лорънс. 22-годишната звезда от "Игрите на глада" демонстрира зрелост и широк емоционален спектър в ролята на млада, психически нестабилна вдовица, запалена по танците.– Анита Димитрова, СегаСлед като изненада публика и критика с великолепния “Боецът”, Дейвид О. Ръсел продължава напред с високо вдигнат гард и ни представя своята житейска нeнaтрапчива драматична комедия, която съвсем адекватно е един от основните претенденти за тазгодишните "Оскари". “Наръчник на оптимиста” е един свеж и увлекателен филм, който съвсем по истински печели симпатията на зрителя и излъчва живец от всяка своя сцена. След крайните надписи, много хора ще бъдат влюбени в Дженифър Лорънс – тазгодишната предварителна носителка на "Оскар".– Стефан Димов, cinefish.bgТой е от онези филми, които стигат до прекрасен катарзис в края. Героите във филма се опитват да излязат от своето неуравновесено психично състояние. В един болен свят, в който повечето хора са с някаква деменция, малко луди, всъщност обществото игнорира нормалните хора, каквито са главните действащи лица в „Наръчник на оптимиста”. „Прекрасен филм, който е потвърждение на това, че най-хубавото нещо, което може да ти се случи, е любовта.– Деян Статулов, Нова„Наръчник на оптимиста” е богат по отношение на сложностите на живота. Той ще ви накара да се смеете, но не очаквайте да влезе в конкретна жанрова категория. Драматичен, емоционален и дори сърцераздирателен, както и дяволски смешен. Филмът притежава дарба да върви по собствения си път. Пълен успех за един изключителен талант.– Кенет Тюран, Los Angeles TimesВсичко се връзва идеално в „Наръчник на оптимиста” – за побърканите, но не-луди влюбени; за филмовия творец – Дейвид О. Ръсел и за всички нас, щастливите зрители.– Джо Моргенстърн, Wall Street JournalИзключително прочувствен, до голяма степен заради актьорския си състав.– Ерик Кон, indieWIREГолямо кино? По дяволите, не знам. Но това е един от най-задоволителните филми през зимния сезон – това е сигурно.– Андрю О’Хеир, Salon.comКогато филмите са добри, актьорите и режисьорите получават големи признания, които до голяма степен трябва да отидат при сценаристите. В случая на „Наръчник на оптимиста” – един от най-добрите филми на годината, около Дейвид О. Ръсел и актьорите се върти цяла една купа от слава.– Джо Уилямс, St. Louis Post-DispatchФилмът е толкова чаровен колкото и странен - показващ борбите, тревогите, смущенията и маниите на обикновените хора.– Дейвид Рууни, The Hollywood ReporterЗа щастие, тази счупена приказка за душевна болест, семейна драма, недодялан романс и заклета фенщина във Филаделфия Ийгълс е попаднала в блестящо способните ръце на Дейвид О. Ръсел.– Ан Хорнадей, Washington Post ... още »
Дейвид Финчър отново ще адаптира книга за големия екран, като този път филмът ще е базиран на „Gone girl" от Джилиан Флин.Тази новина може би ще разочарова феновете му, които се надяваха след „Мъжете, които мразеха жените" режисьорът да продължи с втората и третата част на трилогията „Милениум".„Gone girl" разказва историята на жена, която изчезва точно на петата годишнина от сватбата си. Продуцент на лентата ще е Рийз Уидърспун, но все още не е ясно дали тя ще има и роля във филма.Според Variety името на Финчър все още се свързва с втората част на „Милениум" - „Момичето, което си играеше с огъня" (забавянето на проекта се дължи на заетостта на сценариста - Стив Зейлиан), както и с римейка на „20,000 Leagues Under The Sea"от Disney (който още няма зелена светлина).Това позволява на режисьора да започне работа по „Gone girl", а ние вече сме в очакване. ... още »
Подробностите около вестта за новия филмов проект на Пол Томас Андерсън все повече се избистрят. Режисьорът на "Магнолия" и "Буги нощи", спечелил симпатиите с последния си шедьовър „The Master", ще екранизира романа „Inherent Vice" на Томас Пинчън.Ясни са и част от действащите лица. В момента звездата от „The Master", Хоакин Финикс, води преговори за участие в бъдещата лента на Андерсън. Преди това бе съобщено, че Робърт Дауни-мл. ще се превъплъти в ролята на пушещия трева детектив Лари „Док" Спортело. Слуховете намесиха и името на Чарлийз Терон.Финикс обаче би се справил много добре с ролята, смятат отсега критиците, тъй като като характер той много прилича на персонажите, които създава Томас Пинчън - авторът-отшелник, странящ от публичните изяви и бягащ от медиите.Самият Андерсън мълчи по въпроса дали се е срещал с Пинчън или не. Факт е, че адаптацията му очевидно е получила авторско одобрение. „Не искам и няма да кажа нищо - бих предал едно огромно доверие в противен случай" - загадъчно обяснява Андерсън. ... още »