Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Дискавъри

Излъчването на Олимпийските игри Токио 2020 от Discovery с рекорден брой гледания в Европа - Дискавъри / информация за филма

Discovery 2021
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЪОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

Излъчването на Олимпийските игри Токио 2020 от Discovery с рекорден брой гледания в Европа

13.8.2021  |   Press Release
• Над 372 милиона души в Европа са гледали Олимпийските игри Токио 2020 по телевизията и дигитално, това е с 10% повече от олимпийските зимни игри в Пьонгчанг 2018
• discovery+ отчита рекордно излъчване и почти 3 пъти повече нови абонати в сравнение с Пьонгчанг 2018
• Аудиторията е в очакване на Олимпийските игри Париж 2024
 
ЛОНДОН – 12 август 2021 г. – Стремежът на Discovery за осигуряване на широк достъп до безплатна ефирна и платена телевизия продължава да увеличава броя на европейската си аудитория за Олимпийските игри. Привличането на зрителите във всеки момент от Олимпийските игри Токио 2020 доведе до рекордна гледаемост с почти 3 пъти повече хора, които се регистрираха за абонаментните услуги на Discovery, в сравнение с Олимпийските зимни игри в Пьонгчанг 2018.
 
Повече от 372 милиона души са гледали Олимпийските игри Токио 2020 в Европа, с над 10% повече от Зимните игри в Пьонгчанг 2018. Над 175 милиона са тези, които са гледали отразяването на Discovery по телевизията и дигиталните платформи, с 13 пъти повече спрямо последните зимни олимпийски игри. Почти 200 милиона души допълнително са гледали чрез партньорски телевизионни оператори, с които Discovery е договорил споразумения за излъчване, включително 45 национални телевизионни оператора в цяла Европа.
 
Вече обявена като първата стрийминг олимпиада, 1,3 милиарда минути съдържание на Игрите са били показани в цифровите платформи на Discovery, включително и абонаментните услуги на discovery+ и Eurosport. Това е 21 пъти повече минути в сравнение с Пьонгчанг 2018 – това е средно 60% повече минути гледане на потребител за Токио 2020. Първите летни олимпийски игри на Discovery подчертават продължаващия широк интерес в цяла Европа към най-голямото събитие в света и силното желание на публиката да създаде свое персонално изживяване, като избере какво да гледа от всяко спортно събитие, национален герой и вдъхновяваща история.
 
Въпреки местната часова зона, което означава, че няма традиционно гледане в праймтайм вечерта в Европа, големи дялове от линейна телевизионна аудитория бяха забелязани на скандинавските пазари, където Discovery представя игрите в своите безплатни мрежи. По време на игрите бяха записани до 86% акции, като над 80% от тях в Норвегия и Швеция. Акциите в мрежата за платена телевизия на Eurosport се подобриха с 42% в сравнение с Пьонгчанг 2018.

Жан-Бриак Перет, президент и главен изпълнителен директор на Discovery International, заяви: „От началото на нашето партньорство с Международния олимпийски комитет през 2015 г. Discovery се ангажира да увеличи аудиторията на олимпийските игри в Европа и да привлече нови зрители. Въпреки значителните предизвикателства, породени от пандемията, сега постигнахме тази амбиция с рекорден обхват и привличане на нова публика на зимните и летните олимпийски игри, постигнати заедно с над 45 партньори, които Discovery привлече. Особено искам да благодаря на нашия блестящ екип, който работи неуморно при безпрецедентни условия с нашите страхотни партньори МОК и OBS, за да представи тези игри толкова успешно на нашата публика в цяла Европа."

Андрю Георгиу, президент на Sports, Discovery, сподели: „Токио 2020 беше наистина уникална олимпиада и за Discovery беше привилегия да представи игрите на хора в цяла Европа, както и в рекорден брой цифрови платформи. Ненадминатият опит на Discovery в разказването на спортни истории както на игрището, така и извън него, забавляваше и радваше публиката във всички наши платформи. Увеличаването на аудиторията и ангажираността чрез спорта е нещо, което правим най-добре, особено като виждаме успеха от използването на платформата discovery+, за да привлечем нови и различни потребители. Вече сме в планиране за Пекин 2022.“
 
Безплатният сайт Eurosport.com и неговите версии на местните пазари продължиха да отбелязват рекордни ежедневни аудитории по време на Игрите, като осигуряват 3 пъти по-голям обхват от Пьонгчанг 2018. Повече от 47 милиона уникални посетители следяха олимпийското покритие на Eurosport през 17 -дневния период на Олимпиадата, гледането на видеа е с два пъти повече в сравнение с предишните олимпийски зимни игри.
 
Discovery представи Олимпийските игри Токио 2020 на 50 пазара в Европа с 11 национални продукции и отразяване на 19 езика. В очакване на зимните олимпийски игри Пекин 2022 г. и завръщането в Европа за Олимпийските игри Париж 2024 г., discovery+ и цифровите услуги на Eurosport **остават мястото в Европа, което предлага всеки вълнуващ момент от олимпиадата.*
 
###
 
 
*Периодът на измерване на данните е от 21 юли до 8 август 2021 г.
 

За Discovery:
Discovery, Inc. (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) е глобален лидер в предоставянето на развлекателно съдържание от истинския живот, което вдъхновява, информира и забавлява. Discovery излъчва над 8 000 часа оригинално програмно съдържание всяка година. Достъпна в над 220 държави и на повече от 50 езика, Discovery е иновативна платформа, предоставяща съдържание на всички устройства, включително и: портфолиото на GO услугите, които дават възможност на зрителя да гледа телевизия, където и да се намира; стрийминг услуги като discovery+, Food Network Kitchen и MotorTrend OnDemand; платформата Group Nine Media; знаково партньорство с BBC; стратегическо партньорство с PGA Tour, превръщайки медията в дом на голфа.
Портфолиото на Discovery включва водещи телевизионни канали, начело с Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, мултиплатформата JV с Чип и Джоана Гейнс, както и американският джойнт венчър OWN: Oprah Winfrey Network в САЩ, Discovery Kids в Латинска Америка, и Eurosport, водещият доставчик на локално значимо висококачествено спортно съдържание в Европа и Дом на Олимпийските игри за Европа.
За повече информация посетете https://corporate.discovery.com/  и последвайте @DiscoveryIncTV в социалните платформи.

За Евроспорт
Евроспорт – номер едно спортна дестинация в Европа - запалва страстта на феновете, като ги обединява около най-големите спортни събития в света. Влизайки в ролята на новия Дом на олимпийските игри в Европа, Евроспорт ще предостави едно изключително преживяване на повече хора и на повече екрани отвсякога, като доближи местните фенове до любимите им герои, показвайки техните вълнуващи истории през цялата година. Утвърден като Домът на колоезденето, Домът на турнирите от Големия шлем и Домът на зимните спортове, Евроспорт и всички негови канали – Евроспорт 1, Евроспорт 2 и Eurosportnews – достига до над 236 милиона потребители в 94 държави в Европа, Азия, Африка и Близкия изток. Eurosport.com е номер едно спортен уебсайт със средно 14,5 милиона уникални потребители на месец. Онлайн платформата EurosportPlayer е достъпна по всяко време и на всяко устройство в 52 държави. EurosportEventsе специализиран в организирането и популяризирането на спортни събития. За повече информация посетете corporate.eurosport.com.

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg