Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Бебе Бос

ИЗКУСТВОТО НА КОМПЮТЪРНАТА АНИМАЦИЯ И ВИЗУАЛНИ ЕФЕКТИ - Бебе Бос / информация за филма

The Boss Baby 2017
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ИЗКУСТВОТО НА КОМПЮТЪРНАТА АНИМАЦИЯ И ВИЗУАЛНИ ЕФЕКТИ

07.4.2017  |   синефиш.бг
Оказва се, че създаването на CG анимация и визуални ефекти за филм, разказващ живота на типично семейство от предградията също може да е предизвикателство.
„Работата по детайлите в стаята на Тим, с всичките играчки може да бъде също толкова сложно, като създаването на една въображаема гонитба в задния двор, където трябва да измислим забавни ефекти за тревата. - казва отговорника на визуални ефекти Кен Байленберг, ветеран от филмите Шрек, Котаракът в чизми и Чудовища срещу извънземни. - Има толкова много екшън в сцената с гонитбата, и искахме да сме сигурни, че всички герои ще се различават ясно, въпреки че се движат бързо. Също трябваше да определим как незабележимо да се премине от CG герои, заобикаляща среда и дървета обратно към по- художнически стилизирана картина.“

Байленберг отбелязва, че въпреки че БЕБЕТО БОС не е филм базиран на "ефекти", сам по себе си притежава изобилие от сцени, които изискват хитро използване на технологиите. Един добър пример е сцената, в която Бебето Бос се преструва на болно, за да отвлече вниманието на бавачката Юджийн. „Тази продължителна сцена с повръщане трябваше да бъде планирана в детайли. - казва Байленберг. - Течността взаимодейства с героите - косата, дрехите, и това се отразява на цялата работа. Имате нужда от информацията къде точно повърнатото е отишло и взаимодействало с материала.“

Другият отговорник на визуални ефекти Тони К. Уилямс казва, че любовта на Макграт към класическата ера на анимацията и художници като Мери Блеър, е оказала огромно въздействие за начина, по който екипът е включил 2-D визията в своите проекти и визуализации. „Оказва се, че е най-трудно да направиш нещо да изглежда просто. - казва той. - Нашата работа е да се изчистят формите до абсолютния минимум. В някои от другите филми, в които съм работил, трябваше да се добавят повече подробности, и става по-лесно по този начин. Нашата работа тук е да се получи чиста, свежа анимация. Просто не можеш да скриеш нищо!“

За да направите лицето на Бебето Бос да изглежда възможно най-привлекателно, Уилямс и екипът му работят с геометрични деформации. „Трябваше да направим формите да отговарят на по-анимационна естетика - с тези големи очи и сладко изражение на лицето, - обяснява той. - Друг акцент е косата, която направихме за този филм. Аз съм много горд от косата на Тим, която е направена така, че да изглежда страхотно от всеки възможен ъгъл!“

“Работата по всички бебета, когато се движат на поточната линия в Baby Corp. е една от любимите ми задачи. - казва отговорника по визуални ефекти, Ванита Рангараджу. - Това е сцена като на сън, в която ще въведем Бебето Бос. Търсехме това ефирно, небесно качество. Нашата цел бе да се види ръката на художника, идваща отвъд CG технологията и за да свържете директно с публиката.“

Рангараджу казва, че в някои случаи, е трябвало да се нарисуват близо четиристотин бебета за една сцена. „Разбира се, бяхме правили фонова тълпа за много от нашите филми и преди, но те не могат да се сравнят с тази. Кожата на бебетата която трябва да се чувства полупрозрачна и мека. Нашият отдел по текстура трябваше да работи много усилено, за да се постигне този ефект. Използвахме дълбоко разсейване на светлината, при което тя прониква под повърхността на прозрачен обект, за да й позволим да премине през кожата.“
Ръководителят на екипа за дигитални ефекти Вимал Субраманиам, казва, че филмът е много по-различен от всички проекти, по които е работил досега: „За разлика от други филми, тук избираме изгледа да съответства на настроението на нашия герой, Тим. Когато той си мисли, че е център на света, той е облян от светлината, а когато си мисли, че не е, той е в сянка. Цветовата палитра е смесица от аналогови и допълнителни цветови схеми, всички базирани на настроението на филма. Освен това осветлението е ориентирано към героите и е насочено да следи и изразява емоциите на Тим през цялото време.“

Отговорникът за ефектите Митул Пател добавя: „В другите филми, по който сме работили досега, имаха много реалистични форми и тайминг. Но тук ефектите бяха използвани с цел да тук за да направят филма по-смешен. Формите са прости, но са майсторски режисирани, таймингът е насечен. За момента това е предизвикателство, защото нашите инструменти са изградени върху реалния физичен свят, така, че трябваше да работим малко по-усърдно, за да се постигнем желания вид и тайминг на филма.“

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg