„Буквално не можех да повярвам, че работим с кукла, а не с истинско с бебе.”
В сцена от филма героят на Купър държи в скута си новородения си син („игран” от кукла) и се опитва да мърда ръчичката му. Сценаристът Джейсън Хол обяснява, че това се е случило, защото бебето, което трябвало да участва в сцената, било болно, а заместникът му така и не се появил.
„Казах си, че това е лудост – споделя Купър. – Мъпетите да си ядат ушите! И да ви кажа, доста се сближих с куклата. Направо се влюбих в тази пластмасова играчка.”
Самият режисьор също се произнесе, макар и месеци след премиерата на биографичната лента, какви са били собствените му намерения. Пред студентите в Кино- и ТВ училището на Университета Лояла Маримонт той сподели, че филмът му е антивоенен. „Мисля, че е полезен, защото показва през какво преминават ветераните и техните съпруги и семейства.
Показваме стреса, който те изживяват вътрешно. И всичко това, според мен, е послание против войната. Про или анти, до момента филмът е събрал 517 милиона долара от цял свят, което го прави най-големият блокбастър в кариерата на Клинт Истууд.
20-те най-доходоносни холивудски филми на 2014-та година 17.03.2015, 09:43 | синефиш.бг
Изчисляването на чистата печалба в света на киното е по-сложен процес отколкото изглежда на пръв поглед. Разликата между “най-касов филм” и далеч по-важната титла “най-доходоносен филм” е често голяма и цифрите в бокс офис класациите не винаги дават ясна представа за цялостното представяне на дадено филмово заглавие.
Студията и продуцентските компании получават само част от международните бокс офис постъпления и дори на пръв поглед успешни холивудски ленти всъщност се оказват финансови разочарования за своите създатели. Бюджетите за заснемането на студийните филми са съпътствани от разходи за реклама, които в много случаи надвишават вложените в направата на лентата средства.
За всеки един филмов проект студията в Меката на киното вземат 51 процента от постъпленията в американския бокс офис и 39 процента от международния бокс офис.
Разчитайки на тези факти от екипа на сайта Deadline изготвиха списък на най-доходоносните холивудски заглавия на 2014-та година. Под внимание са взети печалбите от световния бокс офис, продажбите на DVD/Blu-ray дискове, закупените права за телевизионно излъчване в САЩ и чужбина, платените сваляния в интернет, разходите за реклама, промоционалните турнета, бонуси, дистрибуция и лихви.
След направените изчисления става ясно, че най-доходоносен филм на 2014-та година е научнофантастичният екшън на Майкъл Бей “Трансформърс: Ера на изтребление”, а директно зад него се нарежда военната драма с Брадли Купър “Американски снайперист”.
Ето и пълният списък: Филм: Чиста печалба за студиото:
Участвайте в новата ни игра, която организираме по повод премиерата на “Американски снайперист”, който е вече в кината.
Изпращайте вашите сканирани или снимани билети от филма “Американски снайперист”, който сте гледали в кината, на следният имейл AmericanSniperGame@mail.bg.
Петима от вас, които са изпратили билет, ще получат за награда рекламна тениска от филма.
Играта е активна в периода 04-15 март 2015г. Имената на печелившите, ще бъдат обявени в страницата на играта на 16.03.2015г.
Играта се организира с любезното съдействие на Александра Филмс.
“Американски снайперист”, “Търсачът” и “Несломен” – в киносалоните от 27-ми февруари, 2015-та година 26.02.2015, 11:30 | синефиш.бг
От петък, 27-ми февруари, 2015-та година, по кината в България ще се завъртят три премиерни заглавия – силно дискутирана военна продукция с участието на Брадли Купър, вдъхновена от истински събития затворническа драма на Анджелина Джоли и австралийски филм, който отбелязва режисьорския дебют на носителя на “Оскар” Ръсел Кроу.
По-подробна информация за трите нови заглавия в киноафиша: “Американски снайперист”
Шест номинации за “Оскар”, включително за “Най-добър филм”. Ветеранът Клинт Истууд режисира Брадли Купър и Сиена Милър в тази военна екшън-драма, която е вдъхновена от живота на вече покойния Крис Кайл – войник от американската армия, който по време на своя престой в Ирак си спечелва славата на един от най-активните и смъртоносни снайперисти. Наричан от ислямските терористи и бунтовници “Дяволът”, Кайл по-късно бива обявен за американския снайперист с най-много елиминирани врагове в историята на щатската армия. “Американски снайперист” се превърна в изненадващ международен хит и приходите му от световните кинопрожекции вече се равняват на близо половин милиард долара.
“Търсачът”
Звездата от “Поверително от Ел Ей” и “Гладиатор” Ръсел Кроу дебютира като режисьор с тази военна драма, чието действие се развива през 1919-та година. Четири години след кървавата битка при Галиполи през Първата световна война, австралийския фермер Конър заминава за Турция с една-единствена цел: да открие своите трима синове.
След като отсяда в истанбулски хотел той се запознава с младата Айше и с нейна помощ се опитва да намери пътя до полуостров Галиполи.
Освен режисьор на “Търсачът”, Ръсел Кроу е също така и изпълнител на главната мъжка роля. Заедно с него на екран ще видим още Изабел Лукас (“Трансформърс: Отмъщението”), Олга Куриленко (“Спeктър на утехата”), Джай Кортни (“Дивергенти”) и Деймън Херимън (“Къщата на восъка”).
“Несломен”
Анджелина Джоли сяда за втори път на режисьорския стол. Резултатът е затворническата лента “Несломен”, която разказва историята на Луис Замперини – олимпиец, който се присъединява към американската армия по време на Втората световна война. След почти фатална самолетна катастрофа и престой на сал в открития океан, Замперини е пленен от японските сили и изпратен в лагер за военнопленници. Ролята на Замперини се играе от англичанина Джак О’Конъл (“300: Възходът на империята”), а негови екранни партньори са Гарет Хедлънд (“TRON: Заветът”), Домнал Глийсън (“Междузвездни войни: Силата се пробужда”), Фин Уитрок (“Американска хорър история”) и Такамаса Ишихара (“Оресама”).
За направата на “Несломен” бяха похарчени 65 милиона долара, а филма получи три номинации за “Оскар” (за “Най-добро операторско майсторство”, “Най-добър микс на звукови ефекти” и “Най-добър монтаж на звукови ефекти”).
След като автобиографията на Крис Кайл се застоя повече от повече от 20 седмици в топкласацията за литература на „Ню-Йорк Таймс”, беше логично Холивуд да прояви интерес към към този текст от около 400 страници. (джобен формат, едно от 40 различни издания на същата книга).
Разминаването на концепцията и гледната точка на Стивън Спилбърг с тази на сценаристите, преориентира вниманието на продуцентите към 84-годишния Клинт Истууд, кротко съзерцаващ от резиденцията си забележителните пейзажи на Кармел. Усетил посоката на вятъра, ветеранът актьор и режисьор се заема трескаво със задачата, за да направи най-касовия военен американски филм.
Историята е съвсем опростена: още от най-ранно детство, тексаският младеж Крис Кайл (забележителен Брадли Купър) си служи виртуозно с огнестрелно оръжие. След трагичните събития в Ню Йорк през 2001, той се записва доброволец и заминава за Ирак, където със стрелковите си умения успява да елиминира над 160 джихадисти и да спаси живота на десетки свои братя по оръжие. Реален кошмар за противниците си, за неговата глава е обявена парична награда. Негов равностоен противник е член на иракския олимпийски отбор по стрелба. И двамата са смъртоносни, но единият трябва да победи.
След изтичането на първата му мисия, Крис Кайл не може да си намери място край семейното огнище, тъй като дългът му го зове да затвори досието. Това неизбежно привнася напрежение във връзката със съпругата му Тайа (Сиена Милър). Едва след като елиминира противника си, той се прибира облекчен вкъщи. Но съдбата му приготвя неприятна изненада.
Филмът свири на тънките патриотични струни, към които американските зрители са особено чувствителни. „Американски снайперист” е структуриран като уестърн, разказва за живота на реален персонаж и може да се счита като полудокументален филм за обявен преживе супергерой. В страна, в която има около 22 милиона ветерани (членовете на семействата им не са включени в тази цифра), Клинт Истууд създава символ, легенда, мъченик и герой от иракската война.
За такава икона винаги копнеят масите. Редно е да се добави, че виетнамската война (1969-1975) не остави реални герои и светци в масовото съзнание на населението на САЩ. Българският зрител познава отлично тази технология от класиците на пропагандното съветско кино, което предлага многократно по-богат и по-високо качествен избор от истории за герои от войната.
След експлозивния касов старт на „Американски снайперист” в САЩ, някои започнаха да чоплят из миналото на „легендата” Кайл, а то не се оказа толкова кристално чисто, колкото биха желали авторите на филма. Мнозина свидетелствуваха, че снайперистът от Тексас е безсърдечен и жесток убиец-психопат, изпитващ удоволствие от елиминирането на „човешки материал”.
Проблематиката около Кайл разпали политическите страсти тлеещи около намесата на САЩ в Ирак и целия конфликт в Близкия Изток. Медиите, се развихриха и изостриха споровете около канонизирането на Кайл от Истууд. Оказа се, че покритият със „захарен памук” снайперист, символ на американската военна машина, въобще не е страдал от угризения и съмнения и, че всичките му терзания са продукт на въображението на Истууд.
Режисьорът съзнателно изкривява фактите, за да избегне възможни конфликтни точки и канонизира по-лесно Кайл. Обяснението, че военните конфликти правят нещата по-различни придобива смисъл, още повече, че става дума за патриот, спасил живота на сънародници, приятели, американци. Формулата на Истууд е проста, триъгълна и лесносмилаема от средностатистическия зрител: Добрият килър, Лошите джихадисти и Грозната война.
Спекулацията с чувства и факти превърна Кайл в златна мина за Клинт Истууд. Филмът успя да събере над 300 милиона долара бокс офис в САЩ, оставяйки след себе си по най-безспорен начин всички досегашни военни драми. Типичен пример за конюнктурен продукт, той е на опашката „чакащи” за 6 академични награди „Оскар”.
Дали ще получи признание от членовете на филмовото братство е по-скоро морален и политически въпрос, отколкото естетически, но след като касите са препълнени, а публиката доволна – статуетките имат малко значение.
Тази година голяма част от основните претенденти за „Оскар“ са биографични филми. И всички те са критикувани, защото представят реалните истории, които са ги вдъхновили, с твърде голяма творческа свобода.
Една от най-драматичните сцени в „Американски снайперист”, която е почти в самото начало на филма, показва Крис Кайл – героят от заглавието, да следи през мерника на пушката си дете с граната в ръцете, което се приближава към неговите колеги от американската армия.
Действието се развива по време на войната в Ирак. Кайл не се поколебава да дръпне спусъка, но за всеки зрител е ясно, че тази постъпка ще го тормози до края на филма. Отношението на военния именно към въпросната случка е ключово за разбирането на постъпките и характера му. В действителност обаче истинският снайперист от Тексас Крис Кайл никога не е убивал дете. В мемоарите му се твърди, че жертвата с гранатата е била жена.
„Един филм разполага само с два часа, за да разкаже една история. Затова и най-важното за създателите му е той да е верен на своя собствен дух – разсъждава американският писател Джим Дефелис. Той е един от съавторите на автобиографията на Крис Кайл, която е в основата на филма на режисьора Клинт Истууд „Американски снайперист”. – Понякога просто се налага да промениш някои факти, защото те не се вписват в атмосферата на филма.”
Крис Кайл се превръща в легендарна фигура сред американската армия в Ирак, защото по време на участието си във войната там, застрелва със снайпера си 160 души. Самият той загива през 2013 г., прострелян от друг ветеран в САЩ. Той няма как да коментира филма, в който ролята му се играе от Брадли Купър. Нито пък ще може да стиска палци на актьора, който ще се бори за „Оскар” за изпълнението си. Един от най-острите критици на „Американски снайперист” е документалистът Майкъл Мур, който твърди, че филмът възвеличава американския милитаризъм и превръща един убиец в герой. Освен сцената с детето в началото на филма, „Американски снайперист” проследява и дуела между Кайл и сирийския снайперист Мустафа, който се е случил само във въображението на сценаристите на драматичния екшън.
„Въпреки че има много разлики между книгата и филма, екранната версия успява да направи най-важното – пресъздава достоверно отношенията между Кайл и съпругата му – твърди Дефелис. – Може и да ви се стори странно, но за мен основен акцент в книгата е именно тяхната любовна история. А да наричаш човек като Кайл страхливец, както се изказа за него Майкъл Мур, означава, че не познаваш механизмите на войната.”
„Американски снайперист” не е единственият "Оскаров" фаворит, който свободно добавя или маха факти към историята. Олимпийският медалист – борецът Марк Шулц, например, обвинява в лъжа Бенет Милър – режисьора на филма „Ловец на лисици”. В спортната драма една от сцените загатва за интимни отношения между Шулц и милиардера Джон Дюпон. Въпреки че споделя, че „Ловец на лисици” предава достоверно ексцентричностите на Дюпон, Шулц е категоричен, че между двамата не е имало размяна на никакви ласки. Друга неточност във филма е решението на сценариста да събере случилото се в продължение на 12 години от живота на Шулц и Дюпон в едва 4.
„Селма” на режисьорката Ава Дюверней е номиниран за „Оскар” в категорията за най-добър филм. Посветен на организираните и предвождани от Мартин Лутър Кинг Мл. мирни маршове за правата на цветнокожите американци през 60-те години, филмът превръща президента демократ – Линдън Джонсън във враг на Кинг.
Една сцена от „Селма” намеква, че Джонсън е наредил на директора на ФБР да изпрати на съпругата на Кинг снимки, уличаващи лидера на цветнокожите в изневяра. В действителност Джонсън е бил съмишленик на Кинг и не се е опитвал да предотврати протестите.
„Игра на кодове” на режисьора Мортен Тилдъм разказва историята на създаването на машината, с която е разшифрован принципът за кодиране на информацията в нацистката армия на Третия райх. Тя е „дете” на математика Алън Търинг, чиято роля се изпълнява от още един "Оскаров" претендент – Бенедикт Къмбърбач. Като че ли това е и най-критикуваният филм по отношение на изопачаване на реалните факти. Филмът твърди погрешно, че Търинг е бил разследван по подозрение в шпионаж в полза на руснаците. Той никога не е наричал машината си „Кристофър” в чест на своята младежка тръпка. Не е имал и контакти с директора на британското разузнаване. Нито пък негов колега го е шантажирал, че ще разкрие хомосексуалността му.
Историята, че Търинг се самоубива, защото е бил подложен на химическа кастрация, също е неточна, според историците. Той наистина е бил съден заради „неприлично поведение” и е бил кастриран, но мнозинството учени твърдят, че смъртта му, причинена от отравяне с цианид, е била вследствие на неволен инцидент. Журналистът от „Гардиън” Алекс фон Тунзелман се възмущава в своята рецензия за филма: „Едно е да имаш творческа свобода, а съвсем друго е да клеветиш един велик мъж като тълкуваш както си искаш отвратителния предразсъдък на 50-те години да третира всеки хомосексуален мъж като опасност за националната сигурност.”
За участието си в „Теорията на всичко” и Еди Редмейн и Фелисити Джоунс са номинирани за „Оскар” в актьорските категории. Драмата разказва за отношенията между Стивън Хокинг и първата му съпруга – Джейн, чрез множество сцени от ежедневието и на тяхното семейство и на това на родителите на гениалния учен. Само че нищо не е било така хармонично, както ни го представя филмът. В автобиографичната си книга Джейн пише, че нейните свекър и свекърва били ексцентрици и смятали, че превъзхождат другите хора в интелектуално отношение.
Тяхната кола всъщност била такси, а те отглеждали пчели в мазето си. Джейн описва и трудностите си при общуването с Хокинг след като успехът в академичните и научни среди му замаял главата. Той често натрапвал на католичката Джейн както своето виждане за атеизма, така и други свои схващания, които били твърде далеч от представите й за благоприличие.
Номинираните за наградите Оскар® 2015 15.01.2015, 04:24 | синефиш.бг
Малко по-рано днес на кратка церемония в Лос Анджелис, американската академия за филмово изкуство и наука разкри официалния списък с номинациите за 87-те филмови награди “Оскар”. Лидери с по общо девет номинации са комедийната драма “Бърдмен", или "Неочакваната добродетел на невежеството“ и режисирания от Уес Андерсън “Гранд Хотел Будапеща“.
Легендарната Мерил Стрийп получи деветнадесетата си поредна номинация за ролята си в мюзикъла “Вдън горите“, а в категорията “Най-добър актьор” ще се борят Стив Карел, Брадли Купър и Бенедикт Къмбърбач.
Ето и пълният списък с номинираните:
НАЙ-ДОБЪР ФИЛМ • Американски снайперист • Гранд хотел Будапеща • Игра на кодове • Бърдмен • Юношество • Селма • Камшичен удар • Теорията на всичко
НАЙ-ДОБЪР РЕЖИСЬОР • Алехандро Гонсалес Иняриту - "Бърдмен" • Ричард Линклейтър - "Юношество" • Бенет Милър - "Ловец на лисици" • Уес Андерсън - "Гранд хотел Будапеща" • Мортън Тилдъм - "Игра на кодове"
НАЙ-ДОБРА АКТРИСА • Розамунд Пайк - "Не казвай сбогом" • Марион Котияр - "Два дни, една нощ" • Джулиан Мур - "Все още Алис" • Фелисити Джоунс - "Теорията на всичко" • Рийз Уидърспуун - "Моето приключение в дивото"
НАЙ-ДОБЪР АКТЬОР В ПОДДЪРЖАЩА РОЛЯ • Робърт Дювал - "Съдията" • Итън Хоук - "Юношество" • Едуарт Нортън - "Бърдмен" • Марк Ръфало - "Ловец на лисици" • Джей Кей Симънс - "Камшичен удар"
НАЙ-ДОБРА АКТРИСА В ПОДДЪРЖАЩА РОЛЯ • Патриша Аркет - "Юношество" • Лора Дърн - "Диво" • Кийра Найтли - "Игра на кодове • Ема Стоун - "Бърдмен, или Неочакваната добродетел на невежеството" • Мерил Стрийп - "Вдън горите"
ОРИГИНАЛЕН СЦЕНАРИИ • Бърдмен • Юношество • Гранд хотел Будапеща • Ловец на лисици • Лешоядът
АДАПТИРАН СЦЕНАРИИ • Игра на кодове • Американски снайперист • Теорията на всичко • Вроден порок • Камшичен удар НАЙ-ДОБРА АНИМАЦИЯ • Как да си дресираш дракон 2 • Гериочната шесторка • Кутийковците • Приказката за принцеса Кагуя • Песента на морето
НАЙ-ДОБРО ОПЕРАТОРСКО МАЙСТОРСТВО • Емануел Лубецки - “Бърдмен, или Неочакваната добродетел на невежеството“ • Робърт Йеоман - “Гранд Хотел Будапеща“ • Лукас Зал и Ричард Ленчевски – “Ида” • Дик Поуп – “Господин Търнър” • Роджър Дийкинс – “Несломен”
НАЙ-ДОБЪР ГРИМ И ПРИЧЕСКИ • Бил Корсо и Денис Лидиард - “Ловец на лисици“ • Франсис Ханън и Марк Кулиер - “Гранд Хотел Будапеща“ • Елизабет Йани и Дейвид Уайт – ”Пазители на Галактиката”
НАЙ-ДОБРА ОРИГИНАЛНА МУЗИКА • Александър Деспла - “Гранд Хотел Будапеща“ • Ханс Зимър – “Интерстелар“ • Александър Деспла - “Игра на кодове“ • Гари Йершън - ”Господин Търнър” • Джоан Джохансън – “Теорията на всичко“
НАЙ-ДОБРА ПЕСЕН • ”LEGO: Филмът” – ”Everything is Awesome” • “Селма“ – “Glory“ • ”Отвъд светлините” – ”Grateful” • ”Глен Кембъл…аз ще бъда себе си” – I’m Not Gonna Miss You” • ”Започни отново” – ”Lost Stars”
НАЙ-ДОБЪР МОНТАЖ • Джоел Кокс и Гари Роуч - ”Американски снайперист” • Сандра Адеър - “Юношество“ • Барни Пилинг - “Гранд Хотел Будапеща“ • Уилям Голденбърг - “Игра на кодове“ • Том Крос - “Камшичен удар“
НАЙ-ДОБРА СЦЕНОГРАФИЯ • “Гранд Хотел Будапеща“ • “Игра на кодове“ • “Интерстелар“ • “Вдън горите“ • ”Господин Търнър” НАЙ-ДОБЪР КЪСОМЕТРАЖЕН АНИМАЦИОНЕН ФИЛМ • ”Голямата картина” • ”Пазачът на язовира” • ”Пир” • ”Аз и моето колело” • ”Единствен живот”
НАЙ-ДОБЪР КЪСОМЕТРАЖЕН ИГРАЛЕН ФИЛМ • ”Айя” • ”Бугало и Греъм” • ”Маслена лампа” • ”Парвеню” • ”Телефонното обаждане”
НАЙ-ДОБЪР МОНТАЖ НА ЗВУКОВИ ЕФЕКТИ • ”Американски снайперист” • “Бърдмен, или Неочакваната добродетел на невежеството“ • ”Хобит: Битката на петте армии” • “Интерстелар“ • ”Несломим”
НАЙ-ДОБЪР ЗВУКОВ МИКС • ”Американски снайперист” • “Бърдмен, или Неочакваната добродетел на невежеството“ • “Интерстелар“ • ”Несломим” • “Камшичен удар” НАЙ-ДОБРИ ВИЗУАЛНИ ЕФЕКТИ • ”Завръщането на първия отмъстител” • ”Зората на планетата на маймуните” • ”Пазители на Галактиката” • “Интерстелар“ • ”Х-мен: Дни на отминалото бъдеще” НАЙ-ДОБЪР ДОКУМЕНТАЛЕН ФИЛМ • ”Гражданин четири” • ”Да откриеш Вивиън Мейър” • ”Последните дни на Виетнам” • ”Солта на Земята” • ”Вирунга”
НАЙ-ДОБРИ КОСТЮМИ • Мирена Канонеро - “Гранд Хотел Будапеща“ • Марк Бриджис – ”Вроден порок” • Колийн Атууд - “Вдън горите“ • Ана Шепърд и Джейн Клайв – ”Господарка на злото” • Жаклин Дюран – ”Господин Търнър”
Раздаването на 87-те награди “Оскар” ще се състои на 22-ри февруари, 2015-та година. Водещ на церемонията ще бъде актьора Нийл Патрик Харис.
Поглед и нови детайли за военната драма на Клинт Истууд “Американски снайперист” 14.11.2014, 09:21 | синефиш.бг
В средата на месец януари, 2015-та година, ще се състои българската премиера на дълго подготвяната военна драма по истински случай “Американски снайперист”. За изпълнител на главната мъжка роля беше избран номинирания за “Оскар” Брадли Купър, а самия филм вече се счита за един от основните кандидати за предстоящите награди “Оскар”. В продължение на няколко месеца се смяташе, че на режисьорския стол на “Американски снайперист” ще седне Стивън Спилбърг, но през лятото на 2013-та година беше съобщено, че той се е оттеглил от проекта и мястото му е било заето от 84-годишния Клинт Истууд.
Военната драма е вече напълно завършена и от Уорнър Брос дадоха старт на рекламната кампания. Първият трейлър на лентата бе разпространен преди около един месец, а сега от студиото разкриха и няколко нови снимки, на които може да бъде видян главния герой в изпълнение на Брадли Купър.
Купър се превъплъщава в образа на американския войник Крис Кайл, който по време на своя престой в Ирак си спечелва славата на един от най-активните и смъртоносни снайперисти. Наричан от ислямските терористи и бунтовници “Дяволът”, Кайл по-късно бива обявен за американския снайперист с най-много елиминирани врагове в историята на щатската армия.
Сценарият на “Американски снайперист” е написан от Джейсън Хол (“Професия жиголо”), а за основно вдъхновение е послужила едноименната автобиографична книга на Крис Кайл.
Брадли Купър: “Това е най-трудния филм по който съм работил до момента. Отговорностите са големи когато правиш филм за реално съществуващи хора и история, която представя скорошни събития. Не искахме да политизираме по никакъв начин този проект и Клинт (Истууд) заяви още в самото начало, че основното за него са персонажите и техните преживявания.”
Освен Брадли Купър в “Американски снайперист” участват още Сиена Милър (“G.I Joe: Изгревът на Кобра”), Кайл Галнър (“Кошмари на Елм Стрийт”) и Люк Граймс (“Твърде лично 2”). Снимките на филма протекоха в САЩ и Мароко, а бюджета с който разполагаше Клинт Истууд се равнява на 50 милиона долара.
Любопитно е да се отбележи, че за Истууд това е трети военен проект по истински случай, след лентите от 2006-та година “Писма до Иво Джима” и “Знамената на бащите ни”.
Българската премиера на “Американски снайперист” ще се състои на 16-ти януари, 2015-та година.