Както вече съобщихме, студиото отчаяно се опитва да постави ново начало на „Карибски пирати“, вече без звездатаДжони Деп в ролята на капитан Джак Спароу. И за целта се обърна към един от оригиналните сценаристи на първия филм – Тери Росио.
Новината за включването на Росио идва на фона на оттеглянето на тандема Пол Верник и Рет Рийс, натрупали популярност като сценаристи на двете части на „Дедпул“. През октомври миналата година беше официално обявено, че двамата ще работят по сценария на бъдещия хит. За съжаление вече е ясно, че те се отказват, като засега причините за това си остават неясни.
Сега големите надежди на „Дисни“ са насочени към Росио. Все пак той познава добре поредицата, тъй като е сред сценаристите на „Проклятието на Черната перла“ и „В непознати води“. Освен това е работил по популярни анимации като „Шрек“ и „Аладин“.
От друга страна обаче, ако наистина говорим за поставяне на ново начало, по-добрият избор определено бяха Верник и Рийс. Не знаем дали тяхното оттегляне няма да провали окончателно плановете за възраждане на поредицата, спечелила 4,5 милиарда само от кино разпространение на петте филма дотук.
18 забавни киногафове, които вероятно не сте забелязали 13.05.2016, 10:04 | синефиш.бг
Големите кинохитове и сериали имат огромна фен база. Киноманиаците са така отдадени на любимите си филмови ленти, че ги знаят наизуст кадър по кадър. Всъщност те са до такава степен фанатизирани, че следят всеки дребен детайл от филма под микроскоп. Така те се натъкват на различни гафове във филмите, на които всеки един обикновен зрител не би обърнал внимание. Дали някой кичур коса не е отметнат в същата посока в следващия кадър или някое странно отражение в дръжката на полираната врата показва нещо не на място – никаква подробност не може да остане скрита от техния любознателен и педантичен поглед…
Ето някои от най-шокиращите грешки в известни кинохитове…
„Здрач“
Ако внимателно гледате филма, няма как да не видите отражението на камерата върху предното стъкло на пикапа. Това е доста честа грешка, която допускат режисьорите с отразяващите повърхности– този кадър е прекрасен пример за това.
„Гадни копилета“
Немският фелдфебел, който обича да убива с бейзболна бухалка, има странен пагон на униформата си. Той се ту появява, ту изчезва от гърдите му в различните кадри - няколко секунди преди да бъде застрелян.
„Аватар“
Когато Джейк отваря капсулата, ясно се вижда, че до нея няма поставена инвалидна количка. Само след миг тя се появява там, сякаш от нищото, пък и той я прибутва встрани.
„Терминатор 2: Денят на страшния съд“
Опитвайки се да предпази Джон Конър, Терминаторът го закрива с тялото си и получава цял пълнител с патрони в гърба си от машината-убиец Т-1000. Цялото му яке е в дупки от куршумите. След няколко секунди обаче по якето няма дори драскотина и то е като ново. Даже роботите от бъдещето не са способни на такива „магии“.
Камионът, зад чиито волан стои Т-1000, се обръща с бясна скорост на един мост и от машината хвърчат навсякъде стъкла. В следващия кадър виждаме, че предното стъкло е непокътнато.
„Отмъстителите“
В една от сцените, с извънземните си сили Тор разхвърля всичко наоколо, в това число и една кола, чиято броня малко по-късно като че ли е нова и се е самовъзстановила. „Клубът на купувачите от Далас“
Действието на филма се развива през 1985 г. и в една от сцените, зад раменете на Матю Макконъхи, се вижда плакат на автомобил Ламборгини Aventador. Всъщност този модел излиза на пазара чак през 2011 г.
„Титаник“
Твърде възможно е да е имало поне два кораба „Титаник“. Иначе как би могло да се обясни наличието на две толкова различни палуби във филма, които непрекъснато се сменят.
„Карибски пирати: Проклятието на Черната перла“
В бандата на Джак Спароу има един съвременен, ама доста съвременен кандидат-пират…
„Терминатор 3: Бунтът на машините“
Джон и Кейт излитат от хангара с малък бял самолет „Чесна“ със сини ленти. Номерът на бронята е N3035C. В следващия кадър те са във въздуха, но сякаш са се преместили в друг самолет. Лентите отстрани изглеждат различно, а и номерът е друг - N3973F. Явно накъде във въздуха пак сменят самолета, защото при приземяването, пак ясно се забелязва първия номер.
„Мария Антоанета“
Този много „сладък“ киногаф можем да открием и в биографичния филм на София Копола за живота на френската кралица Мария Антоанета. Разбира се, че кецовете са били много на мода по онова време. Имайки предвид шантавия режисьорски подход на София, има вероятност тази грешка хич да не е случайна.
Сериалът „Великолепният век“
В свитата на султан Сюлейман Великолепни се забелязва добре запазен съвременен автомобил, както и радио кула. Вероятно по онова време някой е имал спешна нужда от мобилни услуги…
„Пришълецът“
Когато експедиционната група изследва извънземния кораб, можете да забележите, че всички членове от екипажа имат бели платнени шапки на главите си под скафандрите. Но когато един от астронавтите е нападнат от гнусно извънземно и то разбива стъклото на скафандъра му, виждаме, че такава бяла шапка липсва. „Обичайните заподозрени“
Когато за първи път ни показват летището във филма, там виждаме приземяващ се самолет с четири двигателя. Само няколко секунди по-късно, двигателите са два…Въобще всичко е подозрително в този филм!
„Тед“
Във всички сцени главният герой Джон държи мобилния си телефон на обратно. Това може да се прецени от местоположението на бутона за изключване на този модел. Но по всичко личи, че него това не го интересува – важното е покритие да има…
Сериалът „Под наблюдение“
По време на една от сцените в сериала се чува фразата: „ Всички пари са прехвърлени в сметките на международни банки.“. От кадъра с дисплея на телефона се вижда, че тези „световни“ финансови институции имат странни руски имена и въобще не вдъхват международно доверие – „ООО «Ухищренно» и ЗАО «Плохой робот»“.
„Гладиатор“
Във филма „Гладиатор“ може да се види акуратната историческа подробност как древните римляни са инсталирали газова бутилка на колесниците си, в допълнителна помощ на конските сили…
„Междузвездни войни“
Един от щурмоваците (последният в дясно) е прекалено висок и си удря главата в спускащия се портал. Явно не всички роботизирани войници на Империята ги правят по калъп…
Благодарение на филмовите си проекти през изминалите 40 години Джери Брукхаймър се превърна в една от най-могъщите и влиятелни фигури в киното. Световните приходи на продуцираните от Брукхаймър заглавия надвишават сумата от 10 милиарда долара, а под неговия надзор са работили холивудски величия като Том Круз, Джони Деп, Никълъс Кейдж, Тони Скот, Майкъл Бей, Ридли Скот, Анджелина Джоли, Уил Смит и Дензъл Уошингтън.
71-годишният продуцент продължава да бъде активен участник в света на киното и сред бъдещите му филмови проекти се открояват “Лоши момчета 3”, “Карибски пирати 5”, “Ченгето от Бевърли Хилс 4“ и “Топ Гън 2”.
Успешната холивудска кариера на Брукхаймър послужи и за основа на полу-биографичната книга “Jerry Bruckheimer: When Lightning Strikes - Four Decades of Filmmaking”, която бе публикувана в началото на 2014-та година. Дело на небезизвестния автор Майкъл Сингър и съдържаща невиждани досега снимки, “When Lightning Strikes” разкрива интересни факти от задкулисната работа по филмовите проекти на Брукхаймър. Тези факти са подкрепени и от цитати на самия Брукхаймър, които дават още по-ясна представя за разработването на едни от неговите най-големи и успешни игрални ленти.
Брукхаймър: “Когато погледна назад мога да кажа, че “Пърл Харбър“ е най-големия филм в кариерата ми. Най-големия и най-трудния за заснемане. Но когато гледаш финалния резултат ставаш свидетел на нещо невероятно. Мащабът е неизмерим и има сцени, които все още продължават да ме впечатляват.
Спомням си как докато течаха снимките група оцелели от атаката над Пърл Харбър казаха на мен и Майкъл (Бей): “Искаме да видим този филм. Направете го по-бързо, защото нас скоро няма да ни има.”
Отговорността беше голяма. За определен период от време “Пърл Харбър“ беше най-скъпия филм в историята на Уолт Дисни и не е тайна, че аз и Майкъл имахме някои разногласия с началството на студиото. Майкъл искаше да направи по-суров и брутален филм, а от Дисни настояваха, че тази история трябва да бъде гледана и от по-младата публика. Аз лично смятам, че в крайна сметка се получи нещо, което може да задоволи и двете страни.
Мисля, че нашето най-голямо постижение в този случай е, че филма се представи много успешно и в Япония. Не искахме да представяме японците като клиширани, безсърдечни нападатели. С помощта на страхотни актьори като Мако, Кари Хироюки Тагава и Юджи Окомуто смятам, че представихме на публиката герои, които са наясно с това, което правят, но са принудени от обстоятелствата да действат по този начин. Японската публика прие филма и това е нещо с което всички ние се гордеем.”
Брукхаймър: “Това беше първия филм за MTV поколението. И не се изненадвам от неговото силно влияние върху поп-културата. Ейдриън Лайн (режисьора) знаеше, че работи по нещо специално и направи много компромиси за да създаде филма, който искаше.
Хората не знаят, но голям брой сцени останаха на пода на монтажната. Щеше да се получи много по-дълъг филм, но Ейдриън взе правилното решение като отстрани някои подистории и фокусира сюжета единствено върху Алекс Оуенс.
Двамата с Дон Симпсън (покойния продуцентски партньор на Брукхаймър) винаги сме били слуги на широката публика. И “Флашданс” беше първия ни истински зрителски успех. Ние не правим филми за критиците и най-хубавото усещане за нас винаги е било да наблюдаваме екзалтираните зрители в киносалоните. Когато хората ръкопляскат, плачат и се смеят тогава знаеш, че си свършил работата си. Такъв беше случая с “Флашданс”.
Този филм определено е повратна точка в кариерата ми и мога да кажа, че без него аз едва ли бих направил “Грозна като смъртта” и “Тайните на Беки Б.”.”
Брукхаймър: “Когато представихме идеята за “Карибски пирати” реакцията беше следната: “Филм за пирати през 2003-та година? Това никога няма да проработи.” Този жанр беше на практика мъртъв. Наложи ми се два пъти да пътувам до Франция за да убедя Джони Деп да участва във филма. В крайна сметка той разбра какво всъщност се опитваме да направим. Но проблемите ни не свършиха с осигуряването на бюджет и актьори.
Когато от Уолт Дисни видяха първите заснети сцени с персонажа на Джони всички бяха скептично настроени. Задаваха ни въпроси от рода на “Този герой пиян ли е?”, “Гей ли е?”, “Защо ходи по този начин?”, “Какво не му е наред?”. Никой не беше подготвен за подхода на Джони към ролята и истината е, че аз не бях толкова изненадан от тези реакции. Знаех, че правим нещо експериментално с този жанр и очаквах, че ще има определено противопоставяне. Но напрежението беше навсякъде и имаше опасения, че първия “Карибски пирати” ще сложи край на много кариери. Дори в един момент се наложи да прекратим временно снимките.
Всъщност, “Проклятието на Черната перла” щеше да бъде пълен провал ако не бяха Гор Вербински и Джони Деп. Те бяха моите партньори в тази одисея и се бориха всекидневно за филма. Няма да споменавам имена, но имаше доста хора, които бяха твърдо против нашия подход към този проект. Наложи се и двете страни да направят компромиси и да се стигне до определено разбирателство. Сега, разбира се, нещата са доста по-различни. След всички тези години смятам, че в основата на успеха на “Карибски пирати” стоят три неща: героят на Джони Деп, свръхестествените елементи и комедийните моменти. Без всичко това тази поредица нямаше да просъществува.”
Брукхаймър: “Обичам историите, които са по-големия от самия живот. “Армагедон“ е глобален филм във всяко едно отношение. Историята има няколко различни слоя и екипа на Хари Стампър е съставен от хора, които всеки един от нас може да срещне на улицата. Те не са супергерои, правят грешки и не са напълно подготвени за подобна мисия.
Мисля, че това помогна много на филма. Не става дума само за астероида, а за обикновени хора, които трябва да взимат решения на живот и смърт. На практика това е “Мръсната дузина” в космоса.
Що се отнася до този филм от самото начало Майкъл Бей споделяше моите виждани и това ни улесни много. Основната цел беше да направим летен блокбастър, който ще остане в паметта на зрителите. Амбициите ни бяха големи.
След снимките работихме всеки ден в монтажната – понякога стояхме и до 2 часа сутринта. Графикът ни беше изключително натоварен и завършихме филма буквално една седмица преди световната му премиера.”
Брукхаймър: “Също както “Флашданс” историята на “Грозна като смъртта” е за момиче от работническата класа, което радикално променя своя живот. През 1997-ма година, след като прочетох статията за бара “Coyote Ugly”, аз бях убеден, че това място може да се превърне в основата на страхотна филмова история.
Исках това да бъде филм, който ще накара зрителите да се чувстват приятно – без никакво насилие, без специални ефекти и без преследвания с коли. Колкото и клиширано да звучи “Грозна като смъртта” е филм за мечтите и желанието да направиш нещо значимо.
Дълго време търсихме актриси за главните роли и дори мисля, че се срещнахме с всяка 20-годишна актриса в Холивуд. Кастингите бяха най-голямото предизвикателство за нас. Отне ни доста време да намерим правилните актьори, но като цяло създаването на “Грозна като смъртта” беше един много забавен и приятен процес за всички ни. Много хора питат дали ще има продължение, но лично аз смятам, че оригиналния филм е напълно достатъчен.”
Брукхаймър: “Веднага след първата ни среща с Том Круз аз бях убеден, че това младо момче ще стане международна звезда. И “Топ Гън” беше неговата първа голяма стъпка в тази посока. Когато обсъждахме проекта със студийните началници аз казвах, че това ще представлява “Междузвездни войни на планетата Земя”.
От 50-те до 80-те години филмите за пилоти на бойни самолети бяха рядкост и не беше лесно да задвижим “Топ Гън”. Прослушахме стотици актьори за главната роля, но когато Том Круз влезе в стаята магията просто се получи. Няма по-хубаво нещо от това да разкриеш таланта на младите изпълнители пред целия свят.
Тони Скот беше генерала на снимачната площадка и той успя максимално да се възползва от военната подкрепа. И извлече най-доброто от актьорите. Малко хора знаят това, но по време на сцените в пилотските кабини актьорите носеха кислородните маски, но не говореха. Всички реплики бяха записани по време на пост-продукцията. Работихме не само със сценаристите, но и с военните съветници за да сме сигурни, че диалога и жаргоните ще бъдат напълно автентични.”
Брукхаймър: “С Майкъл Бей бяхме добри приятели преди да работим по първия “Лоши момчета”. Той засне страхотно видео за “Дни на грохот” и аз знаех, че рано или късно ще работя с него по нещо много по-голямо. Когато започнахме да разработваме “Лоши момчета” аз веднага се сетих за Майкъл и неговия стил. Той беше идеалния кандидат. Още тогава знаех, че той ще постигне огромни успехи в киното.
Първоначално в “Лоши момчета” трябваше да участват Джон Ловиц и Дейна Карви, но след намесата на Колумбия Пикчърс нещата се промениха. От студиото искаха Арсенио Хол да изиграе ролята на Майк Лаури, но Майкъл искаше да работи с Уил Смит, който през тези години беше познат единствено като забавния младеж от “Принцът на Бел Еър”.
Майкъл, аз и Дон Симпсън настоявахме Уил да участва във филма заедно с Мартин Лоурънс. Химията между двамата беше невероятна. След като получихме подкрепата на Колумбия се наложи да променим изцяло сценария, тъй като вече разполагахме със съвсем различни актьори. И истината е, че голяма част от сцените в първия “Лоши момчета” са импровизирани. Майкъл даде огромна свобода на Мартин и Уил и мисля, че резултата говори сам за себе си.
Филмът беше успех за нас, но по малко по-различен начин. Всъщност, от студиото не бяха особено впечатлени от бокс офис приходите, но това, което настина промени всичко бяха продажбите на видеокасети и DVD. Резултатите на “Лоши момчета” надминаха всички очаквания и внезапно се появи тази огромна публика, която настояваше да направим продължение.”
Брукхаймър: “Първият “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше проект, която премина през много различни стадии. Ролята на Аксел Фоули трябваше да бъде изиграна от Мики Рурк, но той се оттегли и от Парамаунт Пикчърс искаха да привлекат Силвестър Сталоун.
Трябваше да се поизпотим доста за да превърнем проекта в нещо, което ще отговаря на талантите на Еди Мърфи. В началото “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше много по-сериозен филм и дори имаше планове за пренасяне на част от действието в Лондон. Но в крайна сметка сметнахме, че би било глупаво да напускаме границите на САЩ и то с филм, който носи заглавието “Ченгето от Бевърли Хилс“.
Търсенето на режисьор също беше трудно и с Дон (Симпсън) прекарахме доста време в разговори с Парамаунт Пикчърс. От студиото не искаха да поверяват режисурата на Мартин Брест и самия Мартин не беше сигурен дали иска да работи по филма.
Но след няколко месеца и намесата на Еди Мърфи ние вече разполагахме с режисьор и бяхме готови за снимки. Останалото, както казват, е история.”
Брукхаймър: “Спомням си, че работихме активно по “Блек Хоук“ когато бяхме уведомени, че от Уолт Дисни са се отказали от намерението си да финансират филма. Беше доста неприятно и единственото, което чувах от колегите си беше, “Господи, какво ще правим сега?”
Аз знаех, че имаме шанс да работим с Колумбия Пикчърс и се опитвах да намаля напрежението. Ридли Скот беше един страхотен партньор в това начинание и той е една от основните причини за съществуването на този филм. Не е лесно да намериш финансиране за филм, който на пръв поглед е съставен единствено от смъртоносни военни конфронтации и сцени с жестоко насилие.
За щастие от Колумбия разбраха какво се опитваме да направим и ни дадоха пълна свобода. Не искахме “Блек Хоук“ да бъде филм-касапница, който разчита само на визуалния спектакъл. Тук става дума за героизъм под огъня, приятелство и саможертва. Да, не можехме да си позволим да отделяме много време за всеки един персонаж и имахме ограничения по отношение на историята. Все пак става дума за събитие, което е ясно документирано и не можеш да просто да разчиташ на въображението си.
Имахме всекидневни срещи с представители на военновъздушните сили и тъй като снимахме в Мароко сигурността на техниката и екипа беше на първо място. Използвахме истински, активни хеликоптери и бяхме питани нееднократно, “Кой ще гарантира за сигурността на американската военна техника в Мароко?”, “Колко време ще снимате с тази техника?”
По време на тези преговори ми помогнаха взаимоотношенията с няколко хора от Държавния департамент. Година по-рано ние си сътрудничехме по направата на “Пърл Харбър” и благодарение на тези хора ние отново бяхме подкрепени от военните и успешно се преборихме с бюрократичните пречки.“
Брукхаймър: “Въздушен конвой“ беше първия филм, който направих след смъртта на Дон (Симпсън). Това е от типа екшън-филми, които най-много ми допадат. Героите са страхотни и актьорите с които работихме бяха просто феноменални. Първоначално сценария на “Въздушен конвой“ не отделяше много време за характерите на персонажите и екшъна беше основната атракция.
Аз исках да направим някои промени и да представим на публиката едни по-пълнокръвни и колоритни герои. Всеки един герой от “Въздушен конвой“ би могъл да се сдобие със свой собствен филм. За Саймън Уест това беше първи студиен проект и също както Тони Скот и Майкъл Бей, той успя да пренесе таланта си от света на рекламите в киното. Спомням си как преглеждахме британските реклами и видеоклипове на Саймън и с Майк Стенсън (партньора на Брукхаймър) се спогледахме и си казахме “Да, това е човека, който ни трябва.”
Петата част на “Карибски пирати” се сдоби с официално заглавие 23.08.2013, 01:41 | синефиш.бг
Една от най-големите предстоящи продукции на компанията Уолт Дисни е без съмнение петата част от продуцирания от Джери Брукхаймър франчайз “Карибски пирати”. Филмът ще тръгне по българските кина през лятото на 2015-та година, а Джони Деп ще се превъплъти за пети път в образа на ексцентричния пират Джак Спароу.
Предишната част от поредицата, “Карибски пирати: В непознати води”, натрупа над два милиона лева от прожекциите си в България и в световен мащаб успя да надмине границата от един милиард долара. Този впечатляващ успех доказа, че стартиралата през 2003-та година пиратска поредица все още се радва на огромна популярност сред масовата публика и очакванията на бокс офис анализаторите са, че бъдещата пета част също ще натрупа огромни приходи в световен мащаб.
Първоначалните слухове, че създателя на четвъртия филм Роб Маршъл ще седне отново на режисьорския стол бяха опровергани от Уолт Дисни и малко по-рано тази година бе оповестено, че режисурата на петата част е била поверена на норвежкото дуо Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг (“Кон-Тики”). Стартът на снимките ще бъде даден през месец януари, следващата година, и за момента Джони Деп е единствения потвърден за участие актьор.
Както може да се очаква все още не се разкрива никаква информация за сюжета и новите персонажи в “Карибски пирати 5”, но за сметка на това вече се знае пълното заглавие на приключенската лента. Според източници от Уолт Дисни, цитирани от сайта This Is Infamous, официалното заглавие на петата част е “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” (“Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales”).
Вече готовия сценарий, дело на Джеф Нейтънсън (“Хвани ме, ако можеш”), е предаден на началството на Дисни, а филма ще бъде втория от поредицата, който ще се разпространява в триизмерен формат. Все още не е потвърдено, но очакванията са, че към актьорския състав на “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” ще се присъедини отново и носителя на “Оскар” Джефри Ръш (който изигра пирата Хектор Барбоса във всички досегашни части от франчайза).
Бюджетът за снимки ще се равнява на около 200 милиона долара, а по думите на Джери Брукхаймър лентата ще бъде “много екзотична, забавна и напрегната”.
Българската и световна премиера на триизмерния “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” ще се състои на 15-ти юли, 2015-та година.
Джери Брукхаймър за петата част на “Карибски пирати” 02.07.2013, 11:14 | синефиш.бг
Веднага след като “Карибски пирати: В непознати води” натрупа приходи в световен мащаб от над един милиард долара началството студиото Уолт Дисни оповести, че със сигурност ще бъде направена още една част от поредицата. Джони Деп потвърди, че ще се завърне отново в главната роля на ексцентричния Джак Спароу, а работата по сценария на “Карибски пирати 5” започна в началото на 2012-та година.
Първоначалните слухове, че създателя на четвъртия филм Роб Маршъл ще седне отново на режисьорския стол бяха бързо опровергани и в края на този месец май бе оповестено, че за режисьори на високобюджетната продукция ся били избрани норвежците Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг. Техният последен за момента филм “Кон-Тики” се превърна в изненадващ хит в Европа и според слуховете именно работата им по тази продукция е била основната причина те да бъдат избрани за петия “Карибски пирати”.
От Уолт Дисни все още не разкриват информация за сюжета на подготвяната лента и в момента единственото, което се знае е, че по сценария работи Джеф Нейтънсън (“Хвани ме, ако можеш”). Подобно на предшественика си “Карибски пирати 5” ще се разпространява в триизмерен формат, а негов продуцент ще бъде отново ветерана Джери Брукхаймър.
През изминалата една година Брукхаймър бе основния източник на информация за продукцията и сега, по време на интервю за най-новата си лента “Самотният рейнджър”, той отново сподели някои детайли за работния процес и старта на снимките.
Брукхаймър: “Наскоро наехме двама талантливи млади режисьори за “Карибски пирати 5” и те пристигнаха в Холивуд буквално преди една седмица. Вече работят активно върху проекта и плановете ни са да започнем снимките в края на тази или най-късно в началото на следващата година.
Както винаги ние действаме по интуиция и не се опитваме да отгатнем или налучкаме какво би се харесало на публиката. Няма гарантирана рецепта за успех независимо дали става дума за изградена поредица или оригинален филм. Просто правиш всичко възможно за да представиш нови неща на екрана и да изненадаш публиката. Зададохме си въпросите “Къде все още не сме отвели героите?” и “В какви други ситуации можем да ги поставим?”.
Всеки един филм с марката “Карибски пирати” вдигаше летвата по отношение на приключенския дух, хумора, екшъна, странните персонажи, местата за снимки и визуалните ефекти. Намерението ни е да запазим тази традиция и с петата част. Всички сме уверени в талантите на Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг и сме сигурни, че те ще направят един много забавен и енергичен филм.”
За момента Джони Деп е единствения потвърден за участие актьор. Към него най-вероятно ще се присъедини отново носителя на “Оскар” Джефри Ръш, който изигра пирата Хектор Барбоса във всички досегашни филми от поредицата. Очакванията са, че Джеф Нейтънсън ще предаде готовия сценарий до края на есента, а според първоначалните слухове бюджета на лентата ще се равнява на около 200 милиона долара.
Българската и световна премиера на триизмерния “Карибски пирати 5” е насрочена за 15-ти юли, 2015-та година.
"Карибски пирати 4" по-пресметлив 09.05.2010, 02:18 | avtora.com
Американската преса се добра до любопитни подробности около реализацията на четвъртата част на хитовата поредица "Карибски пирати IV" (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides).
В нея се разкрива как екипът на Walt Disney успява да поддържа бюджета на филма.
Сред триковете например е предложението на сценаристите Тед Елиът и Тери Росо персонажът на Джони Деп (Johnny Depp) - Джак Спароу да прекарва повече време на земята, отколкото в морето, тъй като екшън сцените на сухо излизали далеч по-евтино.
Икономия идва и от новата локация на снимките - докато предишните части бяха заснети в Карибско море и Лос Анджелис, сега лентата се снима в Хавай и Лондон, където данъците и въобще цените са далеч по-поносими. По неофициални данни, чрез този подход са спестени около 4 млн. долара.
Продуцентите са погнали Джони Деп след отказа му да намали хонорара си...
Числото на предвидените снимачни дни е от 90 до 95, при 142 за "Карибски пирати 3", а сцените с визуални ефекти са ограничени до 1400 при 2000 в предходната серия.
Тук вероятно идва моментът да се запитаме дали и хонорарът на Джони Деп също няма да пострада от всичките икономически трикове, но все пак сме убедени, че и третото продължение на "Карибски пирати" ще е филм, който е задължителен за голям екран.
Очакваме го в средата на 2011 година, ако разбира се, за пореден път премиерата не бъде отложена за по-късна дата... ... още »
Актьорът Бил Найт, който изпълнява ролята на Дейви Джоунс, разкри, че стартът на снимките засега се отлага. Според него продуцентът Джери Брукхаймър е твърде разколебан и на този етап е готов да се откаже от реализацията на филма.
"Джери смята, че явно прибързахме с идеята за четвърта част и смята да се върне към нея едва когато зрителите почувстват реална потребност от нея", коментира Найт.
Все още пък няма и яснота кой ще е режисьор на евентуалната нова серия след оттеглянето на Гор Вербински. Засега, най-спряганите имена бяха тези на испанеца Хуан Карлос Фреснадильо и Роб Маршал.
Президентът на Walt Disney Studios Дик Кук изненадващо напусна поста си, а часове по-късно, разбирайки за новината, филмовата звезда Джони Деп заяви, че преосмисля решението си да се снима в четвъртата част на хитовата поредица "Карибски пирати".
"Едва ли някой ще ме разбере в момента, но повярвайте ми Дик бе един от малцината хора в Холивуд, на които можеш изцяло да се довериш. Много трудно е да намериш такива като него в студията. За момента, това определено уби ентусиазма ми за продължението на Карибски пирати", коментира по-късно актьорът пред американските медии.
Според пресата обаче, едва ли Джони Деп толкова лесно ще се откаже от възможността да стане най-скъпоплатеният актьор в света. Хонорарът, предвиден за участието му в поредната серия от пиратската сага, е "скромната сума" от 56 милиона долара, която не е плащана на никой в историята на киното досега.
Началото на снимките на четвъртата част на "Карибски пирати" е предвидено за април 2010 година, съобщи Comingsoon, като се позова на ръководителя на производствения отдел на "Уолт Дисни" Оурен Авив.
"Предвиждаме да пуснем филма на екран през 2011 година", уточни той. Според Авив, в случай на успех лентата ще даде началото на нова трилогия.
Оурен Авив подчерта, че четвъртият филм няма да е така епичен, а сюжетът ще се фокусира върху героите. "Филмите всеки път ставаха все по-мащабни и по-мащабни и ние знаехме, че това се харесва на зрителите. Но сега искаме да направим нещо като разтоварване", каза Оурен Авив.
Той не съобщава на кого е поверена постановката на филма. Да припомним, че през април тази година създателят на оригиналната трилогия Гор Вербински информира компанията "Уолт Дисни", че няма да снима продължения.
Що се отнася до Джони Деп, той ще се върне към образа на прочутия пират и в новата трилогия. БТА
Авантюристът от поредицата "Карибски пирати", за ролята на когото Деп се е вдъхновил от рокаджията Кийт Ричардс, изпреварва Джак Обри (Ръсел Кроу) от "Господар и командир" и Уил Паркър (Матю Модайн) от "Вятър".
В класацията на филмовите мореплаватели попадат още Кевин Костнър като Маринър във "Воден свят" и Марлон Брандо като Флечър Крисчън в "Бунтът на Баунти". БТА