‘’Облечен със стилно кожено яке и със супершпионска осанка Даниел Крейг не е убедителен в ролята на раздирания от вътрешни противоречия лидер на съпротивата.’’ - Монитор
"Съпротива" е филм по истински случай, мрачен, бавен и жестоко разтеглен в 137 минути. Противно на големите очаквания лентата някак тромаво се движи до своя край. В стремежа си да представи възможно най-драматично трагедията на хората, режисьорът Едуард Зуик е стигнал до крайност.’’ - Сега
‘’Страхът от края и лошите немци тегне над всички до самия край, а за драматичната атмосфера допринася и номинираната за „Оскар” филмова музика на Джеймс Нютън Хауърд.’’ - Иван Хадживеликов, Експрес
‘’Облечен със стилно кожено яке и със супершпионска осанка Даниел Крейг не е убедителен в ролята на раздирания от вътрешни противоречия лидер на съпротивата.’’ - Монитор
''Освен брутален, филмът е и епичен, което тук значи сълзи, чест и любов. Но не може да е друг, след като негов режисьор е Едуард Зуик. Той друг тип филми не снима – „Последният самурай”, „Блокада”, „Кураж под огъня”, „Легенди за страстта”, „Слава”.'' - Стандарт
‘’Изненадата в "Съпротива" е, че последният Бонд – Даниел Крейг, всъщност е съвсем убедителен в ролята на разкъсван от вътрешни противоречия лидер по неволя, който трябва да взима нелеки решения за съдбата на всички в малката комуна. Добра актьорска игра и чудесни режисьорски решения – „Съпротива” определено си струва.’’ - Програмата
"Съпротива" е тромав и добре изпипан – дори и сред твърде вниманелните машинации на Зуик, това е филм, който не знае какво иска да бъде. - Стефани Закарек, Salon.com
‘’Една епична драма с времетраене от 137 минути, чиито чар е размит, а филмът става по-скоро дълъг и провлачен.‘’ - Мик ЛаСал, San Francisco Chronicle
‘’Има много филми за страдащи, умиращи и оцеляващи евреи в Европа през Втората световна. Малко са тези, в които евреите отвръщат. Защо обаче всичко в „Съпротива” изглежда толкова познат?’’ - Нейтън Рейбин, The Onion (A.V. Club)
‘’Една потенциално изключителна история е разказана по най-обикновен и незабележителен начин.‘’ - Тод Маккарти, Variety
‘’Филмът не е нещо особено; твърде много от второстепенните герои са стереотипи, и никога не въвлича толкова силно емоциите ни, както „Списъкът на Шиндлер” или „Пианистът” успяват.’’ - Кони Огъл, Miami Herald