Като съвсем нова адаптация на героя, създаден от Робърт Ървин Хауърд през 30-те години на миналия век, Конан Варварина е най-скъпия филм, сниман в България, с бюджет около 100 милиона долара. ... още »
от Александър РайчевПремиерният пост-апокалиптичен фентъзи-хорър „Свещеник” е филм, който е изправен пред трудната задача да се нареди сред малцинството финансово успешни представители на жанра. Като цяло филмите, които ни представят мрачни истории от далечно бъдеще, в което светът е докаран до разруха от самите хора не се радват на особена популярност.Със сигурност най-доходоносното заглавие в това отношение е „Аз съм легенда” с Уил Смит, който донесе на създателите си близо 600 милиона долара. Далеч повече обаче са големите провали, сред които се нареждат „Мисия Вавилон” с Вин Дизел (доказателство, че извън рамките на яростния франчайз не му върви особено кариерата); „Царството на огъня” с Крисчън Бейл и Матю Маконъхи; и безапелационния „призьор” в лицето на Кевин Костнър и неговите „Воден свят” и „Пощальонът” – докато за първия може да се каже, че накрая сметките са излезли нула на нула, то за втория има официално обявени само 18 милиона долара приходи срещу 80 милиона бюджет.При „Свещеник” на помощ са призовани съвременните 3D технологии, които естествено имат за основна цел да изстискат повече приходи благодарение по-високата цена на билета за 3D прожекции. Премиерната дата на филма беше многократно отлагана, което обикновено не е добър знак. В допълнение режисьорът Скот Стюарт и звездата Пол Бетани вече бяха замесени заедно в миналогодишния „Легион”, който е доста сходен като усещане, но за съжаление му липсваше най-вече достатъчно количество качествен екшън.От Screen Gems обаче са се профилирали в нискобюджетния хорър жанр („Подземен свят”, „Заразно зло: Апокалипсис”, „Пещерата”) и явно вярват в даването на втори шанс, така че Стюарт и Бетани са изправени на поправителен изпит и то в сезона на летните блокбастъри. Тези, които са останали разочаровани от „Легион” сигурно едва ли биха искали доброволно същото преживяване отново, но за тяхно успокоение още в началото трябва да отбележим, че „Свещеник” е значително по-добър филм поради ред причини.Този път размахът на историята е далеч по-епичен и не се ограничава до обсадата на забутана закусвалня. В едно измислено бъдеще планетата е почти обезлюдена и безплодна, а оцелелите се крият в мрачни градове, контролирани от Църквата. Избледнява и споменът за войната с вампирите, чиито последни представители са затворени в резервати. Специално обучените и смъртоносни свещеници вече не са нужни и биват презряни от обществото, което са спасили от сигурна гибел. Изненадващо нападение в пустошта обаче повдига наново въпроса доколко вампирите са изчезнали и един Свещеник (Пол Бетани) престъпва повелята на църковния клир и тръгва на опасна мисия, за да спаси племенницата си. На помощ идват наперен млад шериф (Кам Гигандет) и красива, но смъртоносна монахиня (Маги Кю), която преди години се е сражавала рамо до рамо със Свещеника. Следва бясна надпревара с времето, за да бъде спряна заплахата преди вампирите да са превзели градовете на хората.„Свещеник” е кратък и стегнат филм, в който действието се развива доволно динамично. Това е и плюс, и минус. Плюс е за разпространителите на филма, които за времетраенето на „Бързи и яростни 5” или „Карибски пирати 4” могат да предложат цели 2 прожекции на своя филм, което е удобно за тази част от публиката, която не държи да гледа конкретно заглавие и не й се чака непременно за изявения хит. Минус е, защото много от героите не получават достатъчно екранно време, за да развият образите си, като особено жалко е това при основния злодей в „Свещеник.” Карл Ърбан е удачен избор като Черната шапка, но отреденето му присъствие не позволява нещо повече от схематично щриховане на стандартния екранен злодей.Сред положителните страни на филма се нареждат сценографията, операторската работа и музиката, които определено допринасят за една по-грандиозна визия отколкото бюджета на филма предполага. Действието в началото се развива в мръсен и отблъскващ град, който е директно вдъхновен от „Blade Runner” на Ридли Скот. Вече извън града се пренасяме в безплодна пустош, която се простира докъдето поглед стига и напомня за класика в жанра като „Лудия Макс”, а дори и за Татуин от „Star Wars”. За щастие създателите на филма са решили да снимат на истински локации, а не пред зелен екран, което придава по-автентичен вид на крайния материал. Така причудливите скални образувания в Трона, Калифорния, се превръщат в естествен декор и не се налага да бъде измислян компютърен аналог. Музиката на Кристофър Йънг („Спайдърмен 3”, „Отведи ме в ада”) подсилва значително всеки един момент от филма и е сред основните козове на „Свещеник”.Екшън сцените са достатъчно, а хорър елемента не е широко застъпен, така че филмът е напълно подходящ за голям кръг потенциална публика, което явно е било и целта на продуцентите на филма. Постконвертирането в 3D е извършено прецизно и на зрителя е спестено меко казано неприятното преживяване от филми като „Сблъсъкът на титаните.”Въпреки че „Свещеник” отделя прекалено време и внимание на битката с вампирите, то те нито изглеждат като хубавите си братовчеди от тийнейджърски драми под марката „Здрач”, нито са основната заплаха за просъществуването на човешкия род. Тук нощните създания се доближават повече до чудовищата, с които Уил Смит се бореше във вече споменатия „Аз съм легенда”, отколкото на Робърт Патинсън или Том Круз.Истинските чудовища обаче и тук са хората, и в частност Църквата. Цяло чудо е, че истинската църква не е тръгнала на поход срещу филма „Свещеник”, както неведнъж се е случвало с холивудски продукции. И „Страстите Христови”, и „Шифърът на Леонардо” предизвикаха достатъчно полемики, които по-скоро послужиха като безплатна реклама за двата филма. Тук духовенството е представено като безмилостна корпорация, предвождана от маниакален диктатор, която се храни от човешкото нещастие и подхранва страховете на хората, за да й служат раболепно зад стените на малкото останали градове. Главният герой извървява своя път, за да разбере, че не корумпираната и прогнила Църква му е дала силите, които обладава, а те идват директно от вярата му в Бог.Всички ние сме склонни да черпим силите си от заобикалящи ни фактори, като в крайна сметка ставаме зависими от средата, в която живеем и от хората, които ни заобикалят. Но само тогава, когато всичко ни бъде отнето и бъдем изправени до стената, всеки един ще може да разбере какво наистина е способен сам да постигне, вярвайки само на собствените си сили.Защото вярата в Бог не е нищо нито повече, нито по-малко от това да повярваш в самия себе си и да извървиш пътя към своето спасение. Донякъде странно може да звучи подобни по-задълбочени теми да се разглеждат в повърхностно изглеждащия като обикновен хорър филм, но това само може да го отличи от стандартните летни блокбастъри, независимо доколко успешно и задълбочено са разработени темите.Донякъде странно е и как актьор като Пол Бетани изведнъж се ориентира към попрището на екшън звезда. Британският актьор никога не е бил профилиран в точно определен жанр, като кариерата му включва разнообразни заглавия от ранга на „Като рицарите”, „Шифърът на Леонардо”, романтичната комедия „Уимбълдън” и семейната приказка „Мастилено сърце.” Но едва ли някой е очаквал да извае тяло като на Долф Лундгрен и да почне да раздава правосъдие „а ла Нео” в „Матрицата.” Трансформацията му може донякъде да бъде сравнена с прехода на Лиъм Нийсън към по-динамични роли, което е в крак с модерните тенденции в киното силните мъже да не са просто планина от мускули, а да имат и по-интелигетно излъчване. Остава да видим дали Бетани няма да се появи редом до Слай Сталоун в някоя продукция, режисирана от Майкъл Бей примерно. Но пък това последното звучи твърде фантастично дори и за Холивуд, така че ще почакаме, за да видим следващия ход на русолявият актьор.На всеки е пределно ясно, че „Свещеник” не може да си съперничи за вниманието на публиката с дългоочаквани заглавия като „Карибски пирати: В непознати води”, но поне феновете на няколкото жанра, които смесва филмът със сигурност ще останат доволни. А при достатъчно постъпления по всичко изглежда, че тандемът Стюарт-Бетани няма да спре дотук, а ще ни предложи още нови приключения.*Запази вярата – бел. ред ... още »
Триизмерният комиксов екшън на режисьора Кенет Брана, “ТОР: Богът на гръмотевиците”, зае лидерската позиция в американския бокс офис. За първия си уикенд по кината, лентата с Антъни Хопкинс и младия Крис Хемсуърт натрупа 66,000,000 долара – без съмнение, прилична сума, но имайки в предвид, че “ТОР” беше една от най-очакваните триизмерни продукции на годината, този резултат не може да се нарече впечатляващ.Филмът се представи по-слабо от “Бързи и яростни 5: Удар в Рио”, който миналата седмица дебютира с изненадващо добрите за филм, който не се разпространява в 3D формат, приходи от 83,630,000 долара. Въпреки че не се превърна в очаквания огромен хит в САЩ, “ТОР: Богът на гръмотевиците” се представя напълно прилично за първи филм от потенциална поредица, базирана на комикс на Марвел. Филмът е и третото най- успешно оригинално заглавие на компанията, след “Спайдър-мен“ и “Железният човек“.Важно е да се отбележи, че самия Тор не е сред най-популярните комиксови герои в САЩ, и затова бокс офис анализаторите предричат по-добро представяне на филма извън границите на Северна Америка. Изглежда, че и точно това ще се случи – до момента по света, “ТОР: Богът на гръмотевиците” е натрупал над 170 милиона долара, а в България, лентата вече се превърна в най-успешния филм на студиото Марвел.Втори в класацията е екшъна “Бързи и яростни 5: Удар в Рио”, който за по-малко от две седмици спечели 139,853,000 долара. След изненадващо силния си старт миналата седмица, петия филм от популярния франчайз не успя да удържи лидерската си позиция, но за сметка на това продължава да увеличава, и то значително, приходите си. Големият бюджет от 125 милиона долара е вече покрит, и без съмнение, лентата ще се превърне в най-успешното заглавие от поредицата. Дори и в следващите седмици да има спад в посещаемостта, “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” най-вероятно ще успее да достигне, и дори надмине границата от 200 милиона долара – сума, която ще постави екшъна с Вин Дизел и Пол Уокър сред най-успешните филмови заглавия на 2011-та година.Премиерната комедия “Jumping the Broom” застава на трето място. За първия си уикенд, филма с Анджела Басет и Пола Патън, е спечелил 13,700,000 долара.За независима продукция, която се сдоби с ограничено разпространение, тези резултати са повече от прилични. За създателите си, “Jumping the Broom” е вече успех – бюджетът от едва 6 милиона долара е покрит, и очакванията са, че филма ще успее да натрупа 30 милиона долара, преди да бъде свален от киноекраните.Романтичният “Нещо назаем” е четвърти, с приходи за премиерния си уикенд от 13,155,000 долара. Филмът с Кейт Хъдсън и Ашли Уилямс дели една и съща публика с “Jumping the Broom”, но разликата е в отделените пари за реклама и снимки.И имайки в предвид бюджета на “Нещо назаем”, който се равнява на 35 милиона долара, може да се каже, че “Jumping the Broom” се представя значително по-успешно. “Нещо назаем” разполагаше със стабилна рекламна кампания, която обаче не бе достатъчна за да помогне на филма в бокс офиса. Въпреки това, световните приходи със сигурност ще успеят до покрият вложените във филма пари.Триизмерната анимация “Рио” е на пето място. За близо един месец след премиерата, лентата е натрупала 114,902,000 долара.Филмът на Карлос Салдана отпадна от челната тройка, но това надали притеснява създателите, защото приходите до момента са повече от задоволителни. Общо по света, “Рио” е спечелил впечатляващите 407,202,000 долара и изглежда, че без проблеми ще достигне границата от половин милиард долара.На шеста позиция е драмата с Робърт Патинсън и Рийз Уидърспун, “Вода за слонове”. За три седмици в кината, филма е спечелил 41,614,000 долара.Режисираната от Франсис Лоурънс продукция стана жертва на прекалено големите очаквания, и въпреки че спечеленото до момента е напълно прилично за филм от този жанр, анализаторите смятат, че филма можеше да се представи значително по-добре, особено като сe има в предвид популярния литературен първоизточник. Все пак, “Вода за слонове” със сигурност не е бокс офис разочарование, и бюджетът от 35 милиона долара е вече покрит. В най-добрия случай, драмата ще може да се похвали с приходи от над 100 милиона долара общо по света.Комедията “Madea's Big Happy Family” е на седмо място, със спечелени за три седмици 46,806,000 долара.Филмът отбелязва поредният голям успех на актьора-режисьор Тайлър Пери, чиито продукции не се разпространяват от големите холивудски студия, но въпреки това успяват винаги да привлекат публика.Бюджетът на “Madea's Big Happy Family” се равнява на скромните 4 милиона долара, които са вече многократно покрити.Тийнейджърската комедия “Балът” е на осма позиция.За изминалите две седмици от премиерата, филма е спечелил разочароващите 7,800,000 долара. Не е тайна, че с тази продукция, от Уолт Дисни се опитваха да повторят успеха на “Училищен мюзикъл” - но съдейки по слабите приходи, младата публика не е била привлечена от “Балът”.Ако се има в предвид бюджета (8 милиона долара), филма няма да се счита за пълен провал, но очакванията на създателите бяха без съмнение по-големи.Деветото място е заето от драмата по действителен случай, “Soul Surfer”, която за близо пет седмици е натрупала 36,679,000 долара. Въпреки тежката конкуренция, филма с Хелън Хънт и Денис Куейд продължава да привлича публика, и много бързо се превърна в един от изненадващите независими хитове тази година.В сравнение с другите филми в класацията, приходите на “Soul Surfer” не са толкова впечатляващи, но като се има в предвид, че филма, с бюджет от 18 милиона долара, бе първоначално предвиден за директно DVD разпространение, представянето му до момента съвсем не е за подценяване.Триизмерният “Червената шапчица: Таен агент 3D” е на десето място, с приходи, две седмици след премиерата, от едва 6,714,000 долара. Изглежда, че звездния актьорски състав, който озвучава анимационната продукция не е успял да привлече повече зрители в кината. Миналата седмица, “Червената шапчица: Таен агент 3D” се превърна в триизмерната продукция с най-разочароващ премиерен уикенд в САЩ, и по всичко изглежда, че лентата ще бъде причислена и към списъка на най-големите финансови провали на 2011-та година. За да бъде покрит бюджета от 35 милиона долара, създателите ще трябва да разчитат на значително по-добро представяне извън САЩ.Бокс офис класация на Северна Америка за периода06 май - 08 май1 Thor - $66M / $66M2 Fast Five - $32.5M / $140M3 Jumping the Broom - $13.7M / $13.7M4 Something Borrowed - $13.2M / $13.2M5 Rio - $8.2M / $115M6 Water for Elephants - $5.6M / $41.6M7 Madea's Big Happy Family - $3.9M / $46.8M8 Prom - $2.42M / $7.8M9 Soul Surfer - $2.1M / $36.7M10 Hoodwinked Too! Hood VS. Evil - $1.88M / $6.71M ... още »
Този уикенд, за първи път на открито и в 3D, отбрани гости имаха привилегията да присъстват на световната премиера на дългоочакваната четвърта част на поредицата - „Карибски пирати: В непознати води”. В тематичния пиратски парк в Дисниленд, Калифорния, на огромен 3D екран, филма гледаха множество звезди от света на киното, музиката, модата, спорта и бизнеса.Освен участващите в него Джони Деп, Пенелопе Крус, Кийт Ричардс, Джефри Ръш, Иън Макшейн, Сам Калфлин и Астрид Берже-Фрисби, по черния пиратски килим минаха също продуцентът Джери Брукхаймър, режисьорът Роб Маршал, актьорите Хавиер Бардем, Ева Лонгория, Анди Гарсия, Ашли Брукс, Тери Хатчър, Ванеса Хъджинс, Ерик МаКкормак, Кърсти Али, Мартин Шорт, Лейси Шуимър, баскетболиста от NBA Рик Фокс, фронтмена на „Аеросмит” Стив Тайлър и много други. Някои от най-популярните лица на големия екран като Анди Гарсия и Лоренцо Ламас пристигнаха със семействата си.С красива черна рокля с дантели и пищно деколте Пенелопе Крус, която наскоро стана майка и получи своя звезда на Алеята на славата в Холивуд, за пореден път показа на света неподправен латино чар. Екранният партньор на горещата испанка Джони Деп се появи на премиерата със съвсем нова къса прическа и визия, коренно различна от тази на героят си Джак Спароу.В България филма ще тръгне два дни по-рано от официалната световна премиера. „Карибски пирати: В непознати води” ще превземе родните кина със специални среднощни прожекции на 17-ти срещу 18-ти май в Mtel IMAX и всички 3D кинoзали, като билетите за тях са вече в продажба. Cinema City организира за феновете пиратски партита преди прожекциите, които ще започнат от 23:15 ч. във фоайетата на всички мултиплекси. На 18-ти и 19-ти май ще има предпремиерни прожекции в Mtel IMAX и всички 3D кина билети, за които също ще могат да се купуват предварително.В „Карибски пирати: В непознати води” новите приключения на пиратите в търсене на Извора на младостта са изпълнени с традиционните за поредицата комични ситуации и духовити персонажи, а режисьорът Роб Маршал разказва вълнуваща история за истина, измяна, младост и смъртоносно наследство.„Карибски пирати: В непознати води” завзема българските и световните киноекрани на 20 май 2011 г. и е първият от поредицата, който излиза в Disney Digital 3D формат и Mtel IMAX.Трейлъри и клипове от филма можете да види тук ... още »
Ubisoft обявиха разработката на Assassin’s Creed Revelations – четвъртата част на спечелилата редица награди поредица видео игри Assassin’s Creed. Разработвана и ръководена от Ubisoft Montreal с подкрепата и експертното мнение на студията на Ubisoft - Annecy, Massive Entertainment, Quebec, Singapore и Bucharest, Assassin’s Creed Revelations представя най-увлекателното преживяване в поредицата до този момент и е кулминация в приключението на Ецио.Играта ще бъде издадена във версия за Xbox 360, PlayStation3 и Windows PC през ноември. От 2007 г. досега, трите заглавия от поредицата Assassin’s Creed са продадени в повече от 28 милиона копия по целия свят, а серията е една от най-добре продаваните за конзолите от следващо поколение. Призната за това, че има един от най-богатите и увлекателни сюжети в индустрията, Assassin’s Creed е надхвърлила съществуването си само под формата на видео игри чрез комикси, Facebook страница, новели, кратки филми и други. В Assassin’s Creed Revelations майсторът-убиец Ецио Одиторе върви по стъпките на легендарния си ментор Алтаир в едно пътуване на открития и откровения. Това е опасен път, който ще отведе Ецио в Константинопол – сърцето на Османската империя, където нарастващата армия на Тамплиерите заплашва да дестабилизира района. В допълнение към спечелилата награди история на Ецио се завръща и признатия от критиката онлайн мултиплейър, при това подобрен и разширен с повече режими, карти и герои. Това ви позволява да изпробвате уменията си на убиец срещу други играчи от целия свят.Последната глава от сагата Assassin’s Creed включва и революционен геймплей, който позволява на играчите да използват идеите в спомените на Дезмънд и Анимус, за да дешифрират загадките от неговото минало и да надникнат в бъдещето. ... още »
През май каналът показва две извънредни предавания, посветени на събитията и последиците от трагедията в ЯпонияВ следобеда на 11 март, Япония бе разлюляна от серия силни трусове, които поразиха източното крайбрежие. Първият трус бе с магнитуд 9.0 по скалата на Рихтер. Това е най-големият трус в Япония за последните 140 години.Неочакваното земетресение доведе и до огромни вълни цунами, които достигаха скорост от 800 км/ч. Те помитаха по пътя си сгради, превозни средства, дървета, земеделски култури и всичко, което се изпречеше на пътя им. Ударни вълни бяха усетени дори в Пекин и предизвикаха заплахи от цунами в Тайван, Филипините, Индонезия, Гуам, Хавай и на целия западен бряг на САЩ и Канада.През май, Discovery Channel разказва за трагедията и ужасяващото земетресение. Ще проследим причините и последствията за предизвиканото огромно цунами, което удари бреговете на страната и остави след себе си опустошителни последици. Всичко това ще се случи в два специални документални филма. „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще бъде излъчен на 12-ти май от 21:00, а следващата седмица на 19-ти май от 21:00 каналът ще покаже и „Ядреният кошмар на Япония“ – предаване, посветено на последствията в ядрената централа във Фукушима. Филмът „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще направи зрителите съпричастни към момента на 11 март, когато земетресението и цунамито удрят Япония. В документалния филм са включени интервюта с хората, които са преживели този ужас и които са заснели уникални кадри от този ден. Разтърсващите разкази на тези, които сега живеят като бежанци, разказват какво се случва през осемте минути между земетресението от девета степен по Рихтер и цунамито, което връхлита с близо 800 км/ч.Чрез изучаването на Тихоокеанския огнен пръстен - име, дадено на региона, който е бил разрушен от природни бедствия през последните години - „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще изследва дали тектонските плочи на Земята се намират в етап на повишена активност, което може да доведе до по-нататъшни сеизмични трусове. Чрез разговори със сеизмолози и океанографи, документалният филм търси отговор на въпроса дали и къде природата може да реши да упражни огромната си сила в бъдеще. В резултат на бедствията, битката за оцеляване тепърва започва. В най-голяма степен тя се разразява във Фукушима, където ядрена криза привлича вниманието на света. Филмът „Ядреният кошмар на Япония“ показва подробна хронология за това как се стигна до кризата и как двете природни бедствия оказаха влияние върху ядрените реактори в атомната електроцентрала във Фукушима. Едночасовата документалистика отвежда зрителите зад кулисите на драматичната, и дори на моменти безнадеждно изглеждаща борба за овладяване на ситуацията. В центъра на събитията са усилията на японските инженери и работници в електроцентралата, които са под огромно напрежение, за да избегнат още едно бедствие. Бедствие, което може да доведе до катастрофалното освобождаване на силно радиоактивни газове в околната среда.Докато работниците се опитват да стабилизират ядрената електроцентрала, все още никой не може да каже какво ще се случи в бъдеще с хората, живеещи във Фукушима и околностите. Ще може ли рибарите някога да се завърнат в морето и да ловят риба? Колко време земеделската земя ще бъде изоставена и неизползваема? Какво ще означава това бедствие за хората, които живеят в този регион? Гледайте „Ядреният кошмар на Япония“, за да разберете какво ще е бъдещето на всички тях. ... още »
Куентин Тарантино е предложил на Уил Смит да изпълни главната роля в следващия си филм "Джанго без окови", съобщи Collider.Според изданието още като е писал сценария, режисьорът на "Криминале" е имал предвид Уил Смит да пресъздаде образа на Джанго. По данни на Collider звездата от "Лоши момчета" може да се откаже от обичайния си хонорар от 20 милиона долара, за да участва в непривичната за себе си роля на роб. Куентин Тарантино вече е завършил сценария на "Django Unchained", съобщи Deadline.В другия централен образ ще видим актьора Кристоф Валц, известен от "Гадни копилета". Слуховете, че новият проект на Тарантино е уестърн, се появиха отдавна. Преди известно време режисьорът, сценарист и продуцент дори заяви, че планира филмът му да е от жанра саутърн (южен) - вариация на тема уестърн (западен), чието действие се развива в южните щати на САЩ по време на робството. През март 2011 година тази информация бе потвърдена от актрисата Ума Търман.Интерес към проекта вече са проявили киностудии като "Уорнър брос", "Юнивърсъл", "Парамаунт" и "Сони пикчърс". Продуцент на проекта ще е Стейси Шер, работил с Тарантино над "Криминале". ... още »
„На кафе” и „Love.net” обявяват конкурс за най-вълнуваща любовна история, започнала в интернет. Ако сте срещнали любовта във виртуалното пространство и имате желание да го споделите, пишете на електронен адрес love.net@ntv.bg до 20 май. Не пропускайте да оставите телефон за обратна връзка.Най-добрите истории ще бъдат представени в предаването, а жури от експерти и звезди от „Love.net” ще изберат победителите, които ще спечелят романтично пътуване до Италия.Междувременно, копродуцкията на Нова ТВ и „Мирамар” ще има специално излъчване на 11 май само за ... „Локо” (Пловдив). Събитието е организирано от клуба на привържениците на "черно-белите", като специални гости ще бъдат част от актьорския състав и създателите на лентата, начело с режисьора Илиян Джевелеков. Самият той признава, че е трето поколение локомотивец, като това не остава скрито и по време на увлекателния 109-минутен филм за любовта. ... още »