Дженифър Лопес отново ще обедини сили с STXfilms. Тя ще участва в романтичната комедия „Marry Me“, в която неин партньор ще е Оуен Уилсън. Това ще е вторият общ проект на двете звезди, които участваха в хита от 1997 г. „Анаконда“.Кат Койро („Слънчева Филаделфия“) ще е режисьор на филма, чийто снимки трябва да стартират през есента. Сценарият е дело на Джон Роджърс и Тами Сейгър, а финалната версия е написана от Харпър Дил.Новият филм ще е третият общ проект на STX, Лопес и продуцентите Илейн Голдсмит-Томас и Бени Медина, след миналогодишната романтична комедия „Втори шанс“ и стриптизьорската история „Hustlers“, която се снима в момента. Сюжетът е базиран на графичен роман на Боби Кросби и разказва за поп звезда (Лопес), която ще се жени за своя годеник, прочута рок звезда, на концерт в емблематичната зала Медисън Скуер Гардън. Минути преди планираното грандиозно събитие тя разбира, че любимият й изневерява с нейна асистентка. Певицата решава да импровизира и избира произволен мъж от публиката (Уилсън), за когото се омъжва.Ролята безспорно е точно като за Лопес, която скоро ще се омъжва за четвърти път. Тя ще е и сред продуцентите на бъдещия хит, заедно с Голдсмит-Томас, Медина и Роджърс. ... още »
Знаете, че този смях, който идва веднага след като нещо стряскащо се случи във филм на ужасите - внезапна атака с нож, появяване на призрак или просто някаква глупава котка, която събаря празна кутия, всъщност е израз на страх? Понякога хуморът и ужасът вървят ръка за ръка. Да, смееш се - защото не искаш никой да си мисли, че си уплашен. Освен това, нека не забравяме, някои от най-добрите филми на ужасите също така успяват да бъдат доста смешни. Нека си го кажем: зомбитата и върколаците, и обитаваните от духове къщи, в края на краищата, не са толкова сериозно нещо, което да ни накара душите ни наистина да бъдат разтърсени от страх и чувство за безпомощност и безнадеждност. Ето някои страхотни филми, които са едновременно весели и плашещи.Нощта на ужасите (1985)Обсебеният от филми на ужасите Чарли открива, че новият му съсед (Крис Сарандън) е вампир - и още по-лошо, съседът му знае, че Чарли е наясно с истинската му идентичност. Естествено, Чарли привлича за помощ в борбата със злото не кой друг, а един актьор, който е водещ на любимото му нощно телевизионно ток шоу, посветено на филмите на ужасите (изигран перфектно от Роди Макдауъл). Те трябва да убият звяра, който тероризира квартала.Arachnophobia (1990)Няма нищо супер забавно в един филм, в който отровен паяк плячкосва всичко в малък град в Нова Англия - ужас, който за много от нас, със страх от насекоми, наистина е истински и парализира. Всъщност този филм може да накара кожата ви да настръхне, но, от друга страна, е и много забавен. Появата на Джон Гудман във втората част на филма като неудържим унищожител е голямо комично облекчение, осигуряващо изобилие от смях, тъй като паяците гъмжат и пълзят навсякъде.Dead Alive (1992)Много преди да влезе в Средната земя, режисьорът на „Властелинът на пръстените“ Питър Джаксън направи своя режисьорски дебют с този гротесков ужас. Когато жестоката му майка е ухапана от суматранска маймуна-плъх, младият Лайнъл е шокиран да види как тя се издига от смъртта като гнойно, канибално чудовище. Може ли Лайнъл да запази зомби майка си в тайна от новата си приятелка?Zombieland (2009)Широко популярният жанр за зомби апокалипсиса получава свежа ревизия и актуализация в тази роуд-трип комедия, която разказва как студентът Калъмбъс се връща у дома, за да види дали семейството му е все още живо. По пътя той се сблъсква със зловреден гадняр от Талахаси, две безстрашни сестри Уичита и Литъл Рок, и комедийната звезда Бил Мъри…Бийтълджус (1988)Комедията на Тим Бъртън за задгробния живот е особено успешна най-вече заради маниакалното изпълнение на звездата Майкъл Кийтън. И докато този филм за двама призраци (Алек Болдуин и Джина Дейвис), чиито дом е "преследван" от живо семейство, всъщност се присмива над ужасите като цяло, все пак има много супер-призрачни моменти - като финалът с екзорсизъм например.Evil Dead II: Dead by Dawn (1987)В този филм Брус Кембъл се връща като Аш в нещо като продължение на култовия класически режисьорски дебют на Сам Райми от 1981 г. Веднага след събитията от първия филм, Аш и неговата приятелка Линда си подаряват романтична ваканция - в подобна от първата част зловеща хижа в гората. Естествено, целият ад се отваря отново, когато древното зло пак се появява някъде от дълбините на света и Аш трябва да се бори с армия от демони, за да избяга.Хижа в гората (2011)Този привличащ мигновено сетивата ужас, режисирана от Дрю Годард (който е написал сценария съвместно с Джос Уидън) започва като типичен филм от този жанр. Група неориентирани в живота студенти отиват в отдалечена хижа в средата на нищото, за да пият, да взимат наркотици и да правят секс. Един уж изпълнен с удоволствия уикенд далеч от всички и всичко, който завършва с различни видове чудовища, които чакат да убият младежите един по един. Но филмът има постмодернистичен обрат, превръщайки тази лента в подигравателно ужасяваща сатира.Писък (1996)Група тийнейджъри са преследвани - и бавно са отмъквани, един по един - от маскиран убиец с качулка, който просто има фетиш към филмите на ужасите. Но убиецът също така има забавна страна. А каква е тя – може да видите сами в тази постмодерната сатира на Уес Крейвън.ДАС ... още »
Някои разводи в Холивуд надминават дори добре познатите ни разправии във „Войната на семейство Роуз“. И докато таблоидите ни заливат с пикантни подробности за скандалите между бивши съпрузи, случаят с Джони Деп и Амбър Хърд е малко по-различен. Войната между двете звезди ескалира в неочаквана посока.Оказва се, че Деп е направил всичко възможно бившата му съпруга да се размине с ролята си в миналогодишния хит „Аквамен“. Той оказал натиск върху бившия шеф на „Уорнър“ Кевин Циджихара Хърд да не участва в никакви филми на студиото. Целта му е била съвсем очевидна: да съсипе кариерата й.Циджихара няма как да уволни Хърд, още повече че тя участва в ролята на Мара и в „Лигата на справедливостта“. От своя страна, освен обвиненията в насилие и употреба на наркотици, актрисата твърди, че след раздялата си с Деп е изгубила роля, за която е била вече избрана. Очакваме да научим кой е въпросният филм на предстоящия процес.Ако Циджихара наистина потвърди историята за натиска върху него в съда, това доста ще увеличи напрежението между Деп и „Уорнър“. Знаем, че актьорът участва в поредицата „Фантастични животни“ в ролята на злодея (каква ирония) Гринделвалд. С всеки филм ролята му става все по-важна и голяма и би трябвало да го видим и в третата част, снимките на която ще са в края на тази година.Дали обаче Деп няма да стане пример за поговорката: Който копае гроб другиму, сам пада в него? Ако твърденията бъдат доказани, това като нищо ще доведе до разтрогване на договора му със студиото и уволнения може в крайна сметка да се окаже той. ... още »
Вече съобщихме, че след като си взе едногодишна почивка, Дженифър Лоурънс ще се завърне на снимачната площадка. Тя ще участва във филм на известната театрална режисьорка Лила Нюгебауер, за която това ще дебют в киното. И макар че всички подробности за проекта са все още строго засекретени, вече станаха ясни някои детайли.Лоурънс ще играе американски войник, страдащ от мозъчна травма в Афганистан и опитващ се да се възстанови от преживяното у дома. Сценарият е дело на дебютантката Елизабет Сандърс, а носителят на „Оскар“ Скот Ръдин и Ели Буш ще са продуценти, заедно със самата актриса и Джъстин Полски и тяхната компания Excellent Cadaver.Звездата от сериала „Атланта“ Брайън Тайри Хенри ще изпълнява главната мъжка роля в новия филм. Все още не знаем какъв ще е неговия герой, но можем да предположим, че той ще играе или прекия командир на героинята на Лоурънс, или терапевта, който й помага да се възстанови след травмата.Известно е, че носителката на „Оскар“ отдавна има желание да се снима във филм на военна тематика. Имаше вероятност тя да играе фоторепортера Линдзи Адарио, която рискува живота си в места, раздирани от военни конфликти в адаптацията по нейните мемоари „It’s What I Do: A Photographer’s Life of Love and War“, която Стивън Спилбърг иска да превърне във филм. Това обаче така и не се случва, но ето че сега Лоурънс ще има нов шанс, при това в роля, която има голям шанс отново да й донесе номинация за „Оскар“.Номинираният за две награди „Еми“ Хенри напоследък е с претоварен график. Наскоро той завърши снимките на два от бъдещите хита на „Уорнър“ – „Жокера“ и „Godzilla vs. Kong“. Ще го видим също като партньор на Мелиса Маккарти в комедията „Superintelligence“, в трилъра с Ейми Адамс „Жена на прозореца“, както и в главната роля в римейка на хорър класиката „Child’s Play“. ... още »
Измина почти година от решението на Американската кино академия да изключи от своите редици режисьора Роман Полански и комика Бил Косби. И докато Косби вече бе осъден за свои сексуални прегрешения, създателят на класики като „Бебето на Розмари“ и „Китайски квартал“ няма намерение да се предаде без бой. Полански обяви, че ще съди Академията, защото не е бил уведомен за изключването си по установения ред. Освен това адвокатът му твърди, че твърденията за сексуална злоупотреба не се осланят на никакви доказателства. През 1977 г. прочутият режисьор се призна за виновен за сексуален контакт с малолетно момиче. И макар, че „жертвата“ му признава, че той не е упражнил насилие над нея, според американските закони престъплението е налице. За да избегне затвора, Полански бяга във Франция, където живее и до днес. Той никога повече не се завръща в Америка и по тази причина не получава лично своя „Оскар“ за най-добър режисьор за „Пианистът“.От Академията отговориха, че всички процедури по изключването на Полански са били спазени и тя застава зад своето решение. Въпросът е защо при това положение така и не си поискаха своя „Оскар“ обратно.Самият Полански преживява трагедия преди половин век, след като бременната му съпруга Шарън Тейт е убита от членове на сектата на Чарлс Менсън. Историята ще бъде припомнена в новия филм на Куентин Тарантино „Имало едно време в Холивуд“. ... още »
В очакване на мегахита „Отмъстителите: Краят“, който почти сигурно ще постави нови рекорди след седмица, този уикенд на върха на боксофиса в Америка застана „Проклятието на плачещата жена“. Новият хит на продуцента Джеймс Уан стартира повече от убедително с 26,5 милиона долара.Критиците не са във възторг от дебютния филм на Майкъл Чавес, който вече се подготвя за снимките на „Заклинанието 3“, но пък отзвукът сред зрителите е много добър. В останалата част от света новият хорър хит спечели 30 милиона, като най-гледан е той в Мексико (5,3 милиона), следван от Колумбия (2,4 милиона) и Франция (2,1 милиона). При положение, че бюджетът му е едва 9 милиона долара, успехът му е безспорен.Вече втори е лидерът за последните две седмици – „Шазам!“. Филмът със Закари Леви спечели нови 17,3 милиона и вече има над 121 милиона долара само в САЩ. По света приходите му за този уикенд са 22 милиона и вече надвишават 201 милиона долара.На трето място е друг нов филм – „Breakthrough“. Това всъщност е първата продукция на „Фокс“, разпространявана от новия собственик на студиото - „Дисни“. За уикенда драматичната история спечели 11,1 милиона, но тъй като тя излезе по кината още от сряда, вече има общо 14,6 милиона долара.„Капитан Марвел“ се нареди четвърти с 9,1 милиона. Така филмът с Бри Ларсън вече надмина 400 милиона долара само в САЩ, превръщайки се в седмия Марвел хит с подобно постижение. В останалата част от света приходите му са почти 690 милиона и общо има 1,089 милиарда долара, нареждайки се сред 25-те най-касови филми на всички времена. ... още »
ВНИМАНИЕ! ИНФОРМАЦИЯТА ПО-ДОЛУ СЪДЪРЖА СПОЙЛЕРИ ЗА ПРЕДСТОЯЩИЯ ХИТ „БЪРЗИ И ЯРОСТНИ: ХОБС И ШОУ“. Продължавате ли да четете? Значи ще разберете една от най-строго пазените тайни за голяма холивудска продукция. В „Бързи и яростни: Хобс и Шоу“ ще видим в неочаквана светлина Киану Рийвс! Това ще е неговият официален дебют в поредицата „Бързи и яростни“.Не сме предполагали, че подобно участие ще бъде толкова засекретено и ще остане такова малко преди премиерата на бъдещия хит. Вече видяхме и втория трейлър на „Хобс и Шоу“, в който Дуейн Джонсън и Джейсън Стейтъм са в стихията си, докато се опитва да се надхитрят един друг и да се преборят със злодея Брикстън, в чиято роля ще видим Идрис Елба. Нищо обаче не подсказваше, че звезда като Рийвс също участва във филма.В „Бързи и яростни 8“ видяхме кой е в основата на всички проблеми за Домикин Торето: Сайфър. Чарлийз Терон се представи в изненадваща светлина в тази злодейска роля и тя й донесе само суперлативи. Явно сега и Киану Рийвс ще поеме по нейните стъпки и ще е злодея в новия филм.За момента не знаем нищо повече за ролята му. Все пак героят му е обвързан по някакъв начин с Брикстън. Възможно е той да бъде разкрит едва на финала на филма. Според други теории героят може да се появи в сцена след финалните надписи, за да ни подгрее за продължението, с което неизбежно ще се сдобие „Хобс и Шоу“.Рядко сме виждали звездата от „Матрицата“ в злодейска роля на екрана. Едно от малките подобни изключения е доста неприятният му герой в свръхестествения трилър с Кейт Бланшет „Дарбата“. Иначе Рийвс ще се завърне след няколко седмици към друга своя култова роля на прочутия убиец в „Джон Уик 3“. ... още »
“Не е необходимо да си религиозен, за да имаш Вяра.” отец ПересЛатиноамериканският темперамент често пъти е повод за шеги, вицове и закачки, но понякога е и източник на зловещи легенди. Митът за Ла Йорона - красавицата, която след изневярата на съпруга си, загубва разсъдъка си и погубва двете си деца, за да причини болка на баща им е в основата на “Проклятието на плачещата жена”. С режисьорския си дебют Майкъл Чавес отправя поглед към тази изненадващо тъмна и злокобна страна на латино-фолклора като следва стриктно правилата на хорър-жанра. Не би могло да бъде и другояче, тъй като негов главен продуцент е Джеймс Уан, когото феновете познават от франчайза “Заклинанието” и пренеприятната кукла Анабел, но филмът е периферно свързан с тях.С голяма доза маниеризъм, Чавес заявява принадлежността си към тези, които са прочели и добре разбрали брошурата с базисните и работещи безотказно формули на хоръра и нейния раздел “Легенди, митове, духове и върколаци”. Действието на филма е пренесено в Лос Анджелис, в 1973, точно три века след трагичните събития около Ла Йорона. Овдовялата наскоро Ана Тейт-Гарсия (Линда Карделини) работи в социалните служби на мегаполиса и се опитва да се съвземе от шока, предизвикан от загубата на нейния съпруг. Прилагайки стандартните административни процедури по защита на малтретирани деца, тя предизвиква гнева на кошмарния фантом на Ла Йорона, който неуморно търси възможност да утоли жаждата си да убива деца. Ана си дава сметка, че ситуацията излиза извън всякакви познати норми и се обръща за помощ към “курадеро” - мексикански лечител и заклинател.Голямата част от действието на “Проклятието на плачещата жена” се развива в интериора на дома на Ана и режисьорът Майкъл Чавес прилага умело ефекта “Бау!” да повдигне нивото на адреналина в кръвта на зрителя. С вещина той използва ниските стойности на светлината (включително и премигваща зеленикава неонова лампа, уважавана от японските хорър-майстори), монтажните връзки и движението на камерата (внезапната поява на зловещото видение) и звуковата поддръжка (съчетаваща отчаяни викове, режещи звуци и тишина), за да създаде атмосферата на отчаяние и обреченост в която попада самотна майка, бранеща двете си деца от смъртна заплаха. Обикновено ролята на актьорите въплъщаващи персонажи в хорър жанра се заключава в издаването на отчаяни писъци и преувеличени гримаси в стила на японската театрална школа. Изненадващата Линда Карделини разгръща таланта си и създава дълбок и реалистичен образ, като поема и носи стабилно върху раменете си отговорността за цялостното звучене на “Проклятието на плачещата жена”. Заслуга за студените тръпки на зрителя има и CGI-дизайнът на Ла Йорона (Марисол Рамирес). С жълтите си очи, бледата си кожа и сватбената си рокля поизмачкана, позакъсана и поизцапана след три века скитничество и терзания, тя се доближава до смъртоносния фантом от “Монахинята”, като затвърждава тенденцията в смразяващата естетика на хоръра и грозотата. “Проклятието на плачещата жена” честно изпълнява обещанието си да предизвика душевно пречистване чрез контрастни преживявания и ускорено дишане типично за филмите на ужаса. Историята осигурява своеобразно и силно емоционално потапяне в света на религиозните мистерии, уроките, амулетите и магическите настойки, като поддържа и любопитството и уплахата у зрителя. А той е добре да има синьо мънисто в джоба си… за всеки случай. ... още »