Режисьорът на първите две части от известната поредица “Шрек”, Андрю Адамсън, ще се завърне отново в света на анимацията. Източници, близки до Hollywood Reporter, разкриха, че Адамсън ще режисира и продуцира анимационната адаптация на публикуваната през 2010-та година графична новела “Beasts of Burden”. Дело на Евън Доркин и Джил Томпсън, “Beasts of Burden” е едно от най-популярните заглавия на компанията Dark Horse Comics, която от своя страна ще участва и в направата на анимационния филм. За Андрю Адамсън, “Beasts of Burden” ще бъде първи анимационен проект от седем години насам. През 2008-а година, малко след премиерата на втория си игрален филм, “Хрониките на Нарния: Принц Каспиян”, режисьора заяви, че работи по сценарий на анимационен филм, който се надява да заснеме в следващите три години. Информация относно този проект не се разкрива, и според източници от Reel FX (студиото, което ще финансира комиксовата адаптация), Андрю Адамсън временно е отложил работата по сценария за да може да се фокусира изцяло върху “Beasts of Burden”, който ще бъде и неговия следващ филм.Действието на бъдещата анимация ще се развива в малкото градче Бърдън Хил, а сюжета ще разказва за животинската група от тайни пазители Beasts of Burden Hill, съставена от няколко кучета и една котка. Когато Бърдън Хил бива изненадващо нападнат от призраци, жаби-канибали и други демонични същества, членовете на групата – Пъгс, Ейс, Джак, Уайти, Ред и Сиракът – се впускат в битка със свръхестественото. Но тази битка се оказва по-трудна от очакваното, защото много скоро става ясно, че нападенията са организирани от един от жителите на Бърдън Хил.“Beasts of Burden” представлява комбинация между хитовите заглавия “Беулф” и “Котки и кучета”, а Андрю Адамсън ще се насочи към проекта, веднага след като приключи с работата си върху драмата с Хю Лори, “Mister Pip”, чиито снимки се очакват да стартират след няколко седмици в Нова Зеландия. Кари Гранат (“Страшен филм”), Арън Уорнър (“Шрек 2”) и Кийт Голдбърг (“Операция Четири лапи”) ще продуцират “Beasts of Burden”, заедно с режисьора Андрю Адамсън, а според първоначалната информация, бюджета на филма ще надвишава сумата от 100 милиона долара.Официално, работата по “Beasts of Burden” се очаква да започне през пролетта на следващата година, а световната премиера ще се състои не по-рано от средата на 2013-та. ... още »
На 15.06., сряда, в книжарница СИЕЛА в МОЛ-София на бул. „Стамболийски“ актьорите и режисьорът на българския филм „HDSP:Лов на дребни хищници“ ще са на разположение на своите почитатели. Цветодар Марков, Мариан Вълев и Бойко Кръстанов ще си поприказват с феновете, ще им подарят плакати с автографи и ще им дадат възможност да се снимат с тях. Същият жест от екипа на филма ще се повтори следващата сряда, 22.06., от 18 часа, в книжарница СИЕЛА в Sofia City Center - срещу хотел „Хемус“, където ще присъства и актьорът Стефан Мавродиев. „HDSP: Лов на дребни хищници” се разпространява на DVD от 6.06. За първи път български продукт от такъв характер разполага със субтитри за хора с увреден слух. Всеки аудио ефект е описан подробно, така че да се усети и да се постигне въздействието му. Допълнителни материали в DVD-то са кадри от снимачната площадка, трейлър, снимки и видеоклипа „Мексико” на група „Остава” от саундтрака на филма. На обложката са отпечатани наградите, които „HDSP: Лов на дребни хищници” притежава, сред които за режисьорски дебют (Цветодар Марков) на Наградите на филмовата академия 2011, за мъжка роля (Мариан Вълев) на „Златна роза” 2010 и на Наградите на филмовата академия 2011 и други. ... още »
От студиото Sunset Pictures разпространиха първия официален плакат на психологическия трилър “Beneath the Darkness”, в който една от главните роли е поверена на звездата от блокбастъра “След утрешния ден”, Денис Куейд. Снимките на филма приключиха в края на миналата година, и първоначално, премиерата беше насрочена за края на месец март, 2011-та. Но според продуцента Рони Клемър (“Тяхната лига”), режисьора на лентата е трябвало да заснеме няколко допълнителни сцени, които не са присъствали в първоначалния сценарий. Клемър отрече слуховете, според които забавянето се дължи на опитите на студиото да конвертира “Beneath the Darkness” в триизмерен формат. По думите му, “филмът е независим проект с малък бюджет, и идеята за 3D конвертиране никога не е била обсъждана.”За режисьор на психологическия трилър бе избран аржентинеца Мартин Гуйгуй (“Swing”), а сценария е написан от Брус Уилкинсън, за когото това е дебют в игралното кино. Сюжетът на “Beneath the Darkness” ще разказва за младия Травис, който е убеден, че мистериозния му съсед Илай (Денис Куейд) е отговорен за убийството на най-добрия му приятел. След като става ясно, че полицията има други заподозрени, Травис и приятелите му решават сами да разобличат истинската същност на Илай. Продуцентът Рони Клемър: “Младите ни актьори са много талантливи, а факта, че Денис Куейд се съгласи да участва в малкия ни филм, ме радва изключително много. Тук не става дума за големи хонорари и скъпи специални ефекти. Целта ни беше да разкажем една завладяваща и на много места, шокираща история, по възможно най-реалистичен начин. Всички дадоха най-доброто от себе си, и аз лично съм горд с постигнатия резултат. Историята може да звучи познато на почитателите на хорър-филмите, но това което отличава “Beneath the Darkness” е начина по който тази история е представена, и начина по който са заснети сцените. А и мога да Ви уверя, че досега не сте виждали Денис Куейд в подобна роля.”Режисьорът Мартин Гуйгуй вече е заснел всички допълнителни сцени, и в момента работи по монтажа на филма. Според самия Гуйгуй, първите тестови прожекции на “Beneath the Darkness” са били “напълно успешни”.Освен Денис Куейд, в психологическия трилър участват още Тони Олър (“Unanswered Prayers”) и Ейми Тийгардън, позната от сериала “Светлините на стадиона” и тазгодишния “Писък 4”. От своя страна, Рони Клемър продуцира лентата, заедно с Брет Кълън (“Призрачен ездач”) и Мария Норман (“Обществени врагове”).От студиото Sunset Pictures заявиха, чe американската премиера на “Beneath the Darkness” ще се състои на 31-ви октомври, тази година. ... още »
Продуцираният от Стивън Спилбърг, “Супер 8”, е тазседмичния лидер в американската бокс офис класация. За първия си уикенд, фантастичната продукция е натрупала 37,000,000 долара, а като към това прибавим и спечеления един милион от предварителните прожекции в четвъртък, сумата се увеличава на 38,000,000 долара. По отношение на бокс офис постъпленията, “Супер 8” беше един от най-любопитните филми тази година – лентата не е продължение на хитова първа част, и не е римейк или “рестартиране” на позната на публиката поредица. Въпреки това, от Paramount Pictures рекламираха филма като едно от събитията на сезона, и наблягаха най-вече на факта, че става дума за продукция, която представлява “поклон пред режисираните от Стивън Спилбърг, “Близки срещи от третия вид” и “Извънземното”. Имайки в предвид всичко това, спечеленото от “Супер 8” до момента не e нито над, нито под очакванията на студиото и бокс офис анализаторите. По всичко изглежда, че лентата ще натрупа прилична сума, но при всички положения няма да бъде запомнена като голям летен хит. Прогнозите на специалистите са, че в най-добрия случай, филма ще завърши американското си представяне с приходи от около 115-120 милиона долара. “Супер 8” е заснет с бюджет от 55 милиона долара, а общите му световни приходи до момента се равняват на 44,700,000 долара.На втора позиция застава “Х-Мен: Първа Вълна”, който за десет дни е натрупал 98,894,000 долара. След като дебютира с най-слабия премиерен уикенд за филм от поредицата “Х-Мен”, продукцията на режисьора Матю Вон успя, макар и за кратко, да набере скорост, която обаче не донесе очакваните резултати – общите приходи на лентата до момента са значително по-малко от постигнатото от предишните четири филма за същия период от време. Огромният бюджет от 165 милиона долара е вече покрит, благодарение на общите световни приходи, които се равняват на 223,094,000 долара. Но въпреки това, досегашното американско представяне на “Х-Мен: Първа Вълна” е значително по-слабо от очакваното.Комедията “Поредния ергенски запой” е на трето място, като за 16 дни е спечелила 216,560,000 долара - сума, която превръща филма на Тод Филипс в най-печелившото (поне за момента) заглавие на годината. След като миналата седмица, комедията регистрира сериозен спад в приходите от 69%, в последните няколко дни тя получи изненадваща подкрепа от публиката, и скока в приходите е очевиден. Извън Щатите, “Поредния ергенски запой” вече е натрупал стабилните 214,800,000 долара.Триизмерният “Кунг-Фу Панда 2” заема четвърта позиция. За 18 дни, продължението на хитовата анимация от 2008-а година, е натрупалo приходи от 126,905,000 долара. Въпреки, че се разпространява в триизмерен формат, “Кунг-Фу Панда 2” се представя под очакванията на студията Paramount и DreamWorks, и изгледите са, че постигнатото от първата част (215,434,591 долара в САЩ и над 600 милиона по света) едва ли ще бъде подобрено от продължението. До момента по света, “Кунг-Фу Панда 2” е натрупал 331,905,000 долара.Пети е “Карибски пирати: В непознати води”, който за 22 дни е натрупал 208,774,000 долара. След “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” и “Поредния ергенски запой”, филма с Джони Деп е третото заглавие за тази година, което надмина границата от 200 милиона долара. Но въпреки това, “Карибски пирати: В непознати води” е на път да се превърне в най-слабо представилия се филм от цялата поредица - всеки един от предишните филми завърши американското си представяне с приходи от над 300 милиона долара. Съдейки по спечеленото до момента, и факта, че предстоят премиерите на дългоочакваната трета част на “Трансформърс” и последния филм за Хари Потър, “Карибски пирати: В непознати води” едва ли ще успее да достигне границата от 300 милиона долара.Но това със сигурност не притеснява създателите на филма, защото за разлика от САЩ, в останалата част от света, лентата се радва на наистина голям успех: само до момента, “В непознати води” е спечелил 678,000,000 долара, а като към това добавим и американските приходи, сумата се увеличава на впечатляващите 886,774,000 долара.Комедията “Шаферки” е на шесто място, със спечелени за 31 дни, 123,904,000 долара. Продуцираният от Джъд Апатоу филм вече се счита за една от най-големите бокс офис изненади на годината. Без познати на публиката звезди в главните роли и без да разчита на мащабна рекламна кампания, “Шаферки” успя да привлече в кината американските зрители, които от своя страна превърнаха лентата във втората най-успешна игрална комедия на годината, след “Поредния ергенски запой”.Премиерният “Judy Moody and the NOT Bummer Summer” е седми в класацията, със спечелени за първия уикенд, 6,267,000 долара. Насочен главно към децата, филма с Хедър Греъм стартира с приходи, които са напълно нормални за подобен род комедии. Бюджетът от 14 милиона долара със сигурност ще бъде покрит, но като цяло, “Judy Moody” няма шанс да бъде запомнен със силното си представяне в бокс офиса.Режисираният от Уди Алън, “Полунощ в Париж”, застава на осма позиция, като за 24 дни е натрупал 14,225,000 долара. Филмът се сдоби с по-широко разпространение, и в резултат приходите му се увеличиха почти двойно. Ако няма сериозен спад в посещаемостта в следващата седмица и половина, романтичната комедия с Оуен Уилсън и Рейчъл Макадамс има шансове да покрие вложения бюджет от 27 милиона долара.“ТОР: Богът на гръмотевиците” е девети в класацията. За малко повече от пет седмици, филма на Кенет Брана е спечелил 173,600,000 долара. Въпреки съмненията преди премиерата, триизмерната продукция се представи напълно прилично в бокс офиса. Бюджетът от 165 милиона долара е вече покрит, а общите световни приходи на комиксовия екшън се равняват на 431,600,000 долара.На десето място е “Бързи и яростни 5: Удар в Рио”. Дългоочакваното продължение с Вин Дизел и Пол Уокър регистрира приходи от 205,081,000 долара, спечелени за по-малко от седем седмици. Филмът е на път да отпадне от Топ 10, но това вече е без значение, тъй като досегашните приходи превърнаха лентата не само в най-успешната част от поредицата “Бързи и яростни”, но и в едно от най-печелившите заглавия на 2011-та година. ... още »
Вратите на палата номер 7 в панаирния град ще бъдат отворени в 8:00 ч. и ще бъдат затворени точно в 9:15 ч.78-годишен ръководител на вокално-инструментална група „Пеещи сърца" е най-възрастният пловдивски кандидат за „X Factor” – шоуто, което започва тази есен по Нова ТВ. На първия предварителен кастинг в Пловдив господинът ще се яви в компанията на своите приятели пенсионери.В сряда, 15 юни, вратите на палата номер 7 в панаирния град ще бъдат отворени в 8:00 ч. и ще бъдат затворени точно в 9:15 ч. Сред предварително регистриралите се за кастингите има хора с най-разнообразни професии и от най-различни възрастни – 41-годишен отговорник обществен ред и законност в община Димитровград, готов „да взриви и да подлуди страната със способностите си”, 28-годишна жена със странна фамилия, която твърди, че когато е под стрес обича да решава задачи по математика. Потенциална звезда е и 16-годишен юноша, чиято майка иска той да стане певец, а не зъболекар. Момчето се занимава с пеене от 3-годишен и това е смисълът на живота му...До момента всеки втори записал се за най-якото шоу тази есен е от града на тепетата. Очевидно, пловдивчани няма да изневерят на своя артистичен дух и желание да се представят достойно. Ето защо „X Factor” очаква с нетърпение наследници на уникални български личности като Милчо Левиев, Борис Христов, братя Аргирови, Стоичков, Стефка Костадинова, Цветана Манева, Асен Кисимов и много други...Тези, които не успеят да дойдат на кастингите в Пловдив, са добре дошли във Варна - 25 юни (Фестивален и конгресен център), София – 2 юли (зала „Фестивална”), Плевен – 9 юли (хотел „Балкан”), или Бургас – 16 юли (Бургаски свободен университет). Всички, които искат и могат да пеят, но и са навършили 16 години, имат право да се явят на прослушванията. Уникалното на „X Factor” е че, това е единственото шоу, в което могат да се явят както солови певци, така и дуети или вокални групи. Също така, няма ограничения за жанра на изпълненията. Освен това, участниците няма да бъдат просто оценявани от т.нар. съдии, а ще се състезават заедно с тях. По време на шоуто те ще бъдат техни учители, ментори, а понякога и партньори. Във формата има много повече етапи и предизвикателства от всеки друг подобен. Изненадите винаги предстоят, а концертите на живо ще са много повече от всичко, правено до сега. Те ще са истински поп спектакли от световна величина. ... още »
Преди още да тръгне по кината „Подслон” спечели наградата за най-добър филм в конкурсната програма за първи и втори игрален филма на 15-ия Международен София Филм Фест, както и признанието на публиката. Освен това Българската филмова академия го обяви за най-добър игрален филм. Филмът получи от нея и наградите за режисура на Драгомир Шолев, за сценография на Ванина Гелева и за монтаж на Кеворк Асланян. На фестивала „Златна роза” Шолев отново получи награда за работата си, както и оператора Крум Родригес. „Подслон” спечели наградата за най-добър дебют на фестивала South East Europe в Лос Анджелис през май, в Кипър бе отличен със специалната награда на журито, в Братислава за режисура... Да не забравяме официалните селекции на фестивалите в Ротердам, Тромсьо, Гьотеборг, Plus Camerimage в Полша, Black Nights в Талин, Солун. След толкова международни тестове, дебютантът в игралното кино Драгомир Шолев е готов за срещата с родната публика. Защо потърсихте румънски съсценарист и как работихте заедно с него? Историята има ли реална основа?Драгомир Шолев: Да, „Подлон” до голяма степен е свързан с моя личен опит. Въпреки това филмът не е автобиографичен и никога не съм искал да звучи автобиографично, а по някакъв начин този киноразказ, говорейки за взаимоотношенията в едно семейство да пресъздаде нашата действителност. И то по максимално близък до нея начин. Продуцентката Роси Вълканова ни запозна с Разван Радулеску. Името му вече беше нашумяло, макар още да не бяха спечелили в Кан „Златна палма”. Част от нещата, които беше правил, ги знаех, а друга – изгледах след като се запознахме. Показах му трийтмънта, т.е. сценария без диалог и той хареса концепцията ми. Започнахме да работим в тази посока на английски заедно и с холандката Мелиса де Рааф. Всеки пишеше на своя собствен език, но използвахме английски, за да се разбираме. Между другото, сега, докато обикалям по фестивали, си давам сметка, че филмът се възприема доста лесно от чужда публика, може би точно заради това международно писане, което сме осъществили. Във всеки следващ момент от развитието на драматургията търсехме дума, която да може да бъде преведена едновременно на четири езика. Въпреки метафорите и играта на думи, нещата трябваше да бъдат преводими и разбираеми. Филмът е много комуникативен за разлика от липсата на комуникация в него. Що се отнася до техническата постройка, до всичко, което облича сценария в образи, как стигнахте до идеята за този тип дълги кадри, например?Драгомир Шолев: Опитвайки се да бъда максимално близо до реалността, за мене беше важно времето на героите да протича максимално близо до моето лично време и до времето на зрителя. Искахме да създадем илюзия в зрителя, че той става непосредствен, жив свидетел на всичко, което се случва, колкото скучно и банално да е то, но не по-малко скучно и банално от истинския живот. И също така, искахме да почувства какво би било, ако той наистина е свидетел в реалността на подобна случка. Тогава би се получила по-голяма степен на оживяване на нещата. За мен беше много по-важно нещата да изглеждат живи, отколкото интересни. Това е един от проблемите не само на българските режисьори – класически проблем е, че режисьорът отива към по-високо ниво на атрактивност за сметка на това нещата да изглеждат живи. Режисьорската професия, както знам от своя учител, е скъперническа професия. Режисьорът скъпернически колекционира различни неща и когато започне да прави филм иска да ги покаже всичките. Това, комбинирано с егоцентризма на всеки един режисьор, може да се превърне в тотален проблем и заради него да изпуснеш живостта. Ако парафразирам една реплика от филма – в това ли се състои вашата отговорност като режисьор?Драгомир Шолев: Това е една от отговорностите ми. До голяма степен няма как да избягаме от това, че колкото и режисьорът да е свободен, особено в наши дни вече, той не може да бъде освободен от отговорността си към зрителя.Неизбежният въпрос за кастинга на Ирена Христоскова в ролята на момче – така ли беше по сценарий?Драгомир Шолев: Не. Така се случи в процеса на подготовка. Докато търсехме типажите, установихме, че Ирена е най-подходяща за тази роля. Поне аз така го усетих.Типажите не се ли промениха по някакъв начин, когато сте открили актьорите за тях?Драгомир Шолев: В процеса на подготовка, когато диалогът вече беше написан, седнахме за репетиции на маса, където всичките тези неща трябваше да бъдат сдъвкани от актьорите и най-вече от децата. Там репликите се променяха, но гледах да се придържам максимално към текста, защото той е много труден, сложен, с много подводни течения. В него има неща, които се случват под повърхността и много лесно можеш да ги загубиш връзки, които се преплитат отдолу. Беше много трудно да се импровизира и исках да избегна това да се случва на терен.Във филма има два свята, които се сблъскват пред очите на детето, на 12-годишния Радо. Излишен ли е единият или и от двата има нужда, защото са част от действителността?Драгомир Шолев: Това е по някакъв начин философски въпрос. Трябваше ли в България да има комунизъм, или не трябваше? Съответно, може ли когато комунизмът свърши, ние изведнъж да се превърнем в други хора или трябва да има един свят на посткомунизъм и въобще този свят на посткомунизъм колко време ще трае? Това са екзистенциални въпроси, на които аз не смея да давам някакви отговори. Аз просто взимам тези светове така, както ги виждам и ги оплитам в драматургия. Нищо кой знае какво не правим, защото не сме ги измислили тези светове. Ако трябваше да ги измисля, може би те нямаше да са точно такива. Как върви филмът по различните фестивали до момента?Драгомир Шолев: На фестивалите се приема доста добре. Слава богу, това са все хубави фестивали. Но за мен е много важно „Подслон” да бъде харесан от българската публика и то не в контекста на масовост, а по-скоро като качество. Искам да има може би не толкова много зрители, но качествени зрители – хора, които наистина да го харесат и да покрепят такъв тип кино, което търси стилистика на нашия собствен живот, такъв, какъвто е. Интервюто взе Лора Трайкова ... още »
Представител на независимата компания Ambush Entertainment разкри, че в момента се подготвя филмова адаптация на публикуваната през 2005-а година новела “The Bitch Posse“. На режисьорския стол на предстоящата драма ще седне Катрин Хардуик, известна най-вече като създателката на първата част от хитовата поредица “Здрач“. Изборът на Хардуик не е изненадващ, защото “The Bitch Posse“ наподобява нейните предишни филми “Тринайсет“ и тазгодишния “Червената шапчица“, в които млади героини се изправят пред тежки житейски проблеми. По сценария на филмовата адаптация вече работи Тристин Скайлър (“Книга на сенките: Проклятието Блеър 2”), а освен режисьор, Катрин Хардуик ще бъде и продуцент на лентата, заедно с номинираната за “Оскар“ актриса Вирджиния Мадсън (“Отбивки”).Сюжетът на “The Bitch Posse“ ще разказва за трите гимназистки и най-добри приятелки Чери, Рени и Ейми. Обединени от общото желание да се измъкнат от домовете си в които царят хаос, побоища и скандали, младите момичета създават своя малка група, която носи името Bitch Posse. За определен период от време, те се радват на голяма популярност сред връстниците си, но много скоро идва неизбежния момент в който се появяват и първите сериозни несъгласия между тях. Историята на филма ще разказва както за тийнейджърските години на момичетата, така и за по-късния етап от животите им, когато всяка една от тях е поела по свой собствен път – Рени е безработна писателка, Чери е в психиатрична клиника, а Ейми е сключила брак с човек, който вече не отговаря на нейните чувства.Катрин Хардуик: “Това е един невероятен проект, по чиито сценарий работим всички – аз, Вирджиния Мадсън и сценаристката ни Тристин Скайлър. Преди няколко дни имахме среща в Ню Йорк, където обсъдихме всичко свързано с “The Bitch Posse”. Надявам се до края на годината да разполагаме със завършения сценарий. “Хардуик описва сценария на предстоящия филм като смешно-тъжна комбинация между “Heathers“, с Уинона Райдър и Крисчън Слейтър, и “Тринайсет“, с Ники Рийд и Евън Рейчъл Ууд. В продължение на няколко месеца, режисьорката подготвяше и друг проект – драмата с Елън Пейдж, “Freeheld“, чиито снимки обаче бяха отложени за неопределен период от време. Това забавяне ще позволи на Хардуик да се фокусира изцяло върху “The Bitch Posse“, който ще бъде и нейния следващ филм.Миранда Бейли (“Китът и сепията”) и Майкъл Лейтуайлър (“Dead and Breakfast”) ще продуцират лентата, заедно с Вирджиния Мадсън и Катрин Хардуик. Бюджетът с който ще разполага екипа няма да надвишава 20 милиона долара, а кастингите за главни роли ще започнат в края на лятото.Очакванията са, че “The Bitch Posse“ ще тръгне по кината в края на 2012-та година. ... още »
Малко по-рано тази година стана ясно, че преди да заснеме продължението на миналогодишния си хит, “The Expendables: Непобедимите”, Силвестър Сталоун ще изпълни главната роля в криминалния екшън “Headshot”, където негов партньор ще бъде звездата от “Синята бездна”, Томас Джейн. На режисьорския стол на филма трябваше да седне създателя на “Емигранти”, Уейн Креймър, но поради “творчески различия” с продуцентите, той беше заменен от Уолтър Хил (“48 часа” и “Улици в огън”). А само преди един ден, представител на Warner Bros разкри, че студиото е закупили проекта, и ще го финансира и разпространява в партньорство с компанията на продуцента Джоуел Силвър (“Матрицата”), Dark Castle Entertainment. Освен тази информация, беше разпространена и новината, че след намесата на новите продуценти (чието желание е било да привлекат към проекта афро-американски или азиатски актьор за партньор на Сталоун), договора на Томас Джейн е бил прекъснат, и актьора вече не е част от проекта. Оказа се, че и заглавието на филма също е било променено – в продължение на няколко месеца се смяташе, че екшън-трилъра ще се казва “Headshot”, но според източници от Warner Bros, официалното заглавие на лентата ще бъде “Bullet to the Head”. Имайки в предвид, че това е името на графичния роман по който е базиран сценария, промяната не е изненадваща. Сюжетът на “Bullet to the Head” ще разказва за наемния убиец Джими Бобо (Силвестър Сталоун), който по стечение на обстоятелствата трябва да обедини сили с нюйоркския полицай Ерик Карлисъл. Целта на намиращите се от двете страни на закона мъже е да разкрият двете жестоки убийства на партньорите си. Изненадващо и за двамата обаче, разследването им ги отвежда от опасните улици на Ню Орлиънс до коридорите на висшата власт във Вашингтон.В публикувано изявление, от компанията Dark Castle Entertainment разкриха, че към продукцията ще се присъедини и младия актьор Сунг Канг, най-известен с ролята си на Хан Лу от последните три филма от хитовата поредица “Бързи и яростни”. Въпреки желанието на продуцентите да привлекат азиатски актьор за една от главните роли, все още не се разкрива дали Канг ще се превъплъти в овакантената от Томас Джейн роля, или става дума за съвсем различен персонаж. “Bullet to the Head” ще бъде третия общ проект на продуцента Джоуел Силвър и Силвестър Сталоун, след хитовите “Разрушителят” и “Атентатори”.Силвър: “Силвестър е икона на екшъна, и за мен ще бъде удоволствие да работя отново с него. Сценарият с който разполагаме е много вълнуващ и съм убеден, че ще се получи един добър филм.”Сценарият на “Bullet to the Head” е написан от номинирания за “Оскар” Алесандро Камон, чиито най-известни филми са “Американски психар” и “Благодаря за пушенето”. Режисьорът Уолтър Хил ще разполага с бюджет от 35 милиона долара, а Робърт Земекис (“Полярен експрес”), Алфред Гоу (“Аз съм номер четири”) и Александра Милчън (“Улични крале”) ще продуцират филма, заедно с Джоуел Силвър.Снимките на “Bullet to the Head” се очакват да стартират в края на този месец в щата Луизиана, а премиерата му е насрочена за пролетта на 2012-та година. ... още »