Независимо дали сте в настроение за драма, тръпки или пръскане на магия, ние ще ви покрием. 🎬🍿
🧜♀️ Русалки: Потопете се в свят на драма и магически русалки! Може ли лятната любов да оцелее във вълните или някой ще размъти водите? Разберете в това очарователно приключение. 🌊💖
😱 Мълчанието е злото: Подгответе се за психологически трилър, който ще ви остави без думи. Когато се преминават граници, мълчанието е най-страшното оръжие. Готови ли сте да се изправите срещу страховете си? 🧠
🔥200% вълк: Присъединете се към Фреди Лупин в диво, анимационно приключение, където той трябва да спаси света от космически сблъсък след объркано желание! Очакват ви върколаци, лунни спрайтове и смях. 🌕🐺
Грабнете билетите си, вземете закуските си и нека направим този уикенд незабравим! 🎥✨
Прекрасната боливудска актриса Айшвария Рай е бременна. Бащата на съпругът й - Абишек Бачан, е обявил щастливата новина на страницата си в Туитър. Това ще е първото дете за 37-годишната актриса и за две години по-младия от нея Абишек.Амитаб Бачан е написал: „Ще ставам дядо! Айшвария е бременна! Толкова съм щастлив и развълнуван!”В Индия Рай и съпругът й имат феноменална слава. Те са най-популярната и обичана двойка сред народа. След като става една от най-известните актриси в Боливуд, Айшвария „прескача” в англоезичното кино, където печели милиони фенове.Списание People на два пъти я обявява за най-красивата жена в света. Айшвария наистина притежава уникална красота и грация.Редактор: Лилия Николова ... още »
С филма на Джордж Клуни "The Ides of March" ще бъде открит 68-ият кинофестивал във Венеция, съобщиха "Холивуд рипортър" и сайтът Deadline.com.В лентата "The Ides of March" Клуни пресъздава образа на Хауърд Дийн - политик-демократ, който участва във вътрешнопартийните избори за кандидат за президент.Сюжетът се гради основно върху прессекретаря на героя на Клуни - млад човек, сблъскал се за пръв път с нещата, които стават зад кулисите на голямата политическа игра и трябва да се учи в движение. Ролята е поверена на Райън Гослинг. Освен Клуни и Гослинг във филма участват също Пол Джамати - шеф на предизборния щаб на конкурента на Клуни, Мариса Томей - журналистка от в. "Ню Йорк таймс" и др.68-ият кинофестивал във Венеция ще се състои от 31 август до 10 септември. Филмите, които ще бъдат включени в официалната конкурсна програма, още не са обявени.Знае се обаче, че американският режисьор Дарън Аронофски, който тази година бе номиниран за "Оскар" за драмата "Черен лебед", ще председателства журито на международния кинофестивал. 42-годишният Аронофски спечели "Златен лъв" - топ отличието на фестивала, през 2008 г. с филма си "Кечистът", припомня Ройтерс.Почетната награда "Слава на кинотвореца" на тазгодишния кинофестивал във Венеция ще бъде връчена на Ал Пачино, оповестиха организаторите, цитирани от ДПА.71-годишният Пачино има зад гърба си забележителна актьорска кариера. Сред по-известните филми с неговото участие са поредицата "Кръстникът", "Белязаният" и "Усещане за жена". За ролята си в "Усещане за жена" е отличен с награда "Оскар".На тазгодишния фестивал ще се състои световната премиера на филма на Пачино "Wilde Salome" ("Саломе от Оскар Уайлд"). Това е третата му лента като режисьор."Няма по-подходящо място от Венеция, където да бъде представен новият ми филм, заяви Пачино. Градът има богата история в областта на изкуството. "Wilde Salome" е изследване на света на Оскар Уайлд и на неговия персонаж Саломе."На Венецианския филмов фестивал с наградата "Златен лъв" за цялостно творчество ще бъде отличен известният италиански кинорежисьор Марко Белокио, припомня Асошиейтед прес. Призът се връчва на хора, които са спомогнали за развитието на филмовото изкуство. БТА ... още »
След като прекара последните две седмици на втора позиция, приключенския хит “Карибски пирати: В непознати води” отново се изкачи на лидерското място в българския бокс офис. Филмът не само успя да измести анимационния “Кунг-Фу Панда 2”, но и е на път да надмине границата от 2 милиона лева – за малко повече от месец, “В непознати води” вече е натрупал 1 779 813 лева, и няма да бъде изненадващо, ако в края на месец декември се окаже, че именно тази продукция е най-успешното заглавие на годината в България.Големият успех на продукцията с Джони Деп и Пенелопе Крус потвърждава, че поне що се отнася до българската публика, “Карибски пирати” е може би най-популярната филмова поредица в момента. Въпреки предстоящата сериозна конкуренция в лицето на дългоочакваното продължение на анимационния хит “Колите”, “Карибски пирати: В непознати води” ще успее, до седмица и половина, да достигне границата от 2 милиона лева. А това от своя страна ще постави филма на Роб Маршъл редом до “Аватар”, “Ледена епоха 3: Зората на динозаврите 3D” и “Мисия Лондон”, които, поне за момента, са единствените филми с приходи от над 2 милиона лева.Втори е триизмерния “Кунг-Фу Панда 2”, който оглавяваше бокс офиса в продължение на две седмици. За изминалите близо три седмици от премиерата, лентата е спечелила 523 803 лева. Още миналата седмица, “Кунг-Фу Панда 2” надмина постигнатото от предшественика си (280 хиляди лева), и съдейки по общата спечелена сума до момента, филма без съмнение ще се нареди сред най-успешните анимационни продукции на 2011-та година. В САЩ, “Кунг-Фу Панда 2” не оправда големите очаквания, но успехът му в България е пореден показател за нестихващия интерес на публиката към високобюджетни анимационни продукции, които се прожектират в триизмерен формат.Третото място е заето от премиерния “Супер 8”, който за първия си уикенд спечели скромните 29 353 лева. С приходите от предпремиерните прожекциии, сумата се увеличава на 67 153 лева. Продуцираният от Стивън Спилбърг филм бе едно от най-очакваните заглавия на годината в световен мащаб, и затова досегашния резултат в България е, на пръв поглед, леко разочароващ. Но като се има в предвид, че “Супер 8” не се разпространява в триизмерен формат, и че българската му рекламна кампания бе, в много отношения, засенчена от тази на “Кунг-Фу Панда 2” и “Карибски пирати: В непознати води”, не е изненадващо, че спечеленото до момента не е толкова впечатляващо. Все пак, режисирания от Джей Джей Ейбръмс филм ще успее, до седмица и половина, да надмине границата от 100 хиляди лева, и по всяка вероятност, в края на българското си представяне ще може да се похвали с ако не големи, то с напълно прилични приходи.“Поредният ергенски запой” е на четвърта позиция, със спечелени за по-малко от един месец, 473 737 лева. След слабия старт в българския бокс офис, лентата получи изненадващо голяма подкрепа от страна на зрителите, и за две седмици приходите й се увеличиха значително. А сегашните резултати доказват, че Фил, Стю, Алън и Дъг имат достатъчно голяма публика не само в САЩ, но и в България. До момента по света, “Поредният ергенски запой” е натрупал впечатляващите 490,336,000 долара.На пета позиция е фантастичния екшън “Х-Мен: Първа Вълна”, който за по-малко от две седмици е спечелил 155 712 лева. Едно от малкото дългоочаквани продължения, които не се разпространяват в 3D-формат, “Първа Вълна” се представя прилично в бокс офиса. Подобно на представянето си в САЩ, в България филма също е успял да привлече почитателите на поредицата “Х-Мен”, но въпреки това няма шанс да се превърне в хит от ранга на “Карибски пирати: В непознати води”. Изглежда, че “Х-Мен: Първа Вълна” ще спази традицията, поставена от предишните четири части от фантастичния франчайз – филма ще събере прилични приходи, но няма да бъде запомнен като един от водещите хитове на годината.Премиерната комедия “Нещо назаем” заема шесто място. За първия си уикенд по българските киноекрани, филма с Кейт Хъдсън е спечелил едва 8 791 лева. Това е изненадващо слаб резултат за игрален филм, който е базиран на популярен и успешен роман. За разочароващия премиерен уикенд на лентата допринасят няколко фактора: през лятото, публиката предпочита мащабните блокбастъри; за разлика от САЩ и Англия, романа на Емили Гифин не е толкова познат в България; романтичните комедии по принцип не привличат масовата българска публика в киносалоните. Сравнителнo приличната (за романтична продукция) рекламна кампания също не успя да помогне на “Нещо назаем” в битката му за зрители. Все пак, има надежда, макар и минимална, че филма ще привлече вниманието на повече хора в следващата една седмица.Седми в класацията е хита “Бързи и яростни 5: Удар в Рио”, който е вече съвсем близо до границата от един милион лева. За малко повече от шест седмици, екшъна с Вин Диезел и Пол Уокър е натрупал 992 708 лева – настина впечатляващ резултат, особено като се има в предвид, че лентата не се разпространява в триизмерен формат. Представянето на продукцията в България напълно съвпада със световното – само до момента, международните приходи на “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” се равняват на 591,816,880 долара. В България и по света, филма на Джъстин Лин е вече най-печелившото заглавие от цялата поредица “Бързи и яростни”.“Дървото на живота” е на осма позиция, със спечелени за три седмици, 89 264 лева. За филм на режисьора Терънс Малик, този резултат е повече от приличен – въпреки, че винаги привлича популярни актьори към проектите си, Малик не е известен като създател на големи бокс офис хитове, и затова досегашното представяне на “Дървото на живота” e без съмнение една приятна изненада за почитателите на режисьора. Филмът бавно, но уверено, увеличава българските си приходи, и ако няма сериозен спад в посещаемостта, до седмица и половина, той ще надмине границата от сто хиляди лева.“Лора от сутрин до вечер” заема девето място. За по-малко от три седмици, филма е спечелил 53 695 лева. След слабото представяне в първата си седмица по кината, филма изглежда е получил тласък от публиката, и през изминалите няколко дни, той увеличи значително приходите си. Разбира се, когато стане дума за българска лента, която не разчита на силна рекламна кампания, думата “значително” е относително понятие – на фона на български филми като “LOVE.NET” и “TILT”, “Лора от сутрин до вечер” няма да бъде считан за хитово заглавие, но имайки в предвид скромните очаквания и смазващата конкуренция от страна триизмерните блокбастъри, постигнатото от лентата до момента съвсем не е за подценяване.Десетата позиция е за вече споменатия “LOVE.NET”. Филмът се върти по кината от близо четири месеца, като за това време е натрупал 1 318 891 лева.Въпреки, че е на път да отпадне от Топ 10, продукцията на режисьора Илиян Джевелеков надмина всички очаквания, и е вече едно от най-печелившите български заглавия на всички времена. В най-добрия случай, “LOVE.NET” ще завърши българското си представяне с приходи от 1.5 милиона лева. ... още »
Звездата от фантастичния хит “Трансформърс”, Мегън Фокс, се присъедини към актьорския състав на комедийната продукция “Диктаторът”. Главната роля във филма е поверена на популярния комик Саша Барън Коен, а за режисьор бе избран Лари Чарлс, който вече е работил с актьора върху комедиите “Борат” и “Бруно”. Снимките на “Диктаторът” започнаха преди няколко седмици, и Мегън Фокс е последното актьорско попълнение към продукцията. За момента обаче, от Paramount Pictures не разкриват каква ще бъде нейната героиня.След като вече не е част от поредицата “Трансформърс”, актрисата насочи вниманието си към комедийния жанр – малко по-рано тази година Фокс приключи с работата си по романтичната комедия “Friends With Kids”, а след снимките на “Диктаторът”, тя ще изпълни една от главните роли в продуцирания от Джъд Апатоу, “This Is Forty”.Според първоначалните слухове, звездата на “Диктаторът”, Саша Барън Коен, лично е привлякъл актрисата към проекта, а героинята и е била добавена към сценария в последния момент. Сюжетът на комедийния филм ще разказва за властен и изключително самоуверен диктатор, който заминава за среща на “Организацията на обединените нации” в Ню Йорк, само за да открие, че хората от правителството му са го заменили с обикновен козар, който е негов абсолютен двойник, но който не знае нищо за устройството на света.Докато козара се опитва да се справи с възложената му трудна задача, истинския диктатор скита из улиците на града, където по-случайност попада на красива собственичка на малък хранителен магазин, която от своя страна успява да промени начина му на мислене.Саша Барън Коен ще се превъплъти и в двете главни роли (на диктатора и на козара), а негова партньорка ще бъде звездата от “Флиртология” и “Страшен филм”, Ана Фарис. Според източници от екипа на филма, Мегън Фокс ще бъде на снимачната площадка още този уикенд, а общата й работа по филма ще се равнява на не повече от две седмици. Малко преди информацията за Фокс, бе разпространена и новината, че към “Диктаторът” се е присъединил и номинирания за “Оскар” актьор Джон С. Райли, за когото това ще бъде втори общ проект със Саша Барън Коен, след комедията от 2006-та година “Рики Боби: Лудият на макс”. Но подобно на героинята на Фокс, за момента не се разкрива каква ще бъде ролята на Райли.Освен вече споменатите имена, в “Диктаторът” участват още носителя на “Оскар” Бен Кингсли (“Списъкът на Шиндлер”), Джеф Гросман (“Луда нощ”) и Джейсън Мантзукас (“Майка под наем”).Сценаристи на комедията са Дейв Мандел (“Бруно”) и Алек Бърк (“Евротрип“), а Саша Барън Коен продуцира, заедно със Скот Рудин (“Слийпи Холоу”) и Питър Бейнъм (тазгодишния “Артър”).Снимките на “Диктаторът” протичат в момента, а световната му премиера е насрочена за 11-ти май, следващата година. ... още »
Филмът следва линията на оригиналната лента от 1984-та, с която Кевин Бейкън изгря на холивудския небосклон. Нахаканият градски хлапак Рен се мести в старомодния и провинциален Бюмон, където разбунва духовете като се опълчва срещу местния закон против танците и рок музиката. Режисьорът Крейг Брюър се завръща на големия екран след приетия със смесени чувства “Black Snake Moan“, в който Джъстин Тимбърлейк показа актьорските си умения. Сред актьорския състав откриваме Денис Куейд и Анди Макдауъл, а в ролята на Рен се превъплъщава новакът Кени Уормалд, от когото ще очакваме да повтори успешния старт на Кевин Бейкън. ... още »
Какво ви привлече да режисирате „Хана”?Сценарият бе изпъстрен с елементи, които ме вълнуват, а и цялостната атмосфера на историята е завладяваща. В същото време имаше оставена възможност да привнеса собствените си идеи и чувства към така добре написаната история.На първо място ме заинтригува главната героиня, защото няма много филми с тийнейджърка като централен персонаж. Винаги са ме интересували образи, които подхождат безкрайно наивно към заобикалящия ги свят просто защото не го познават достатъчно добре. Това ни предоставя уникалния шанс да погледнем на света по нов начин през очите на герой, чийто мироглед тепърва се оформя в движение.Значи искахте да проследите първите стъпки на героинята в истинския свят...В крайна сметка важно е да погледнеш през очите на конкретния герой. Работата ми обикновено е много субективна и се ограничава до позицията на един герой; в „Изкупление” изглежда, че имаме тристранно развитие на историята, но всъщност всичко е канализирано през призмата на вината, която изпитва Бриони. Обичам крайни „реалности”; тази на шизофреника в „Солистът” е такъв пример.Вероятно нямаше да сте така подготвен за този филм без преди това да заснемете „Солистът”, защото именно в него героят е подложен на множество външни влияния и подготвя почвата за интензивните екшън сцени, в центъра на които се озовава Хана...?Може би. Човек никога не знае какво е научил от даден проект преди да започне следващия и да види какво може да приложи от предишен опит. Екшън елементите на историята ме привлякоха, защото винаги съм считал екшъна за чиста форма кино за разлика от диалога, който е част от театрални постановки и радио новели, или картината, която може да е обект на красиви фотографии. Като изключим спортните предавания, никъде другаде не може да видите екшън сцени в такава чиста форма.Исках да експериментирам като покажа екшън сцените по маниер, заимстван от Френската нова вълна в киното, която се отличава с красива хореография. Към проекта ме привлече разбира се и главната героиня. Близка моя приятелка беше изнасилена докато четях сценария и това ме разгневи искрено; замислих се за мястото на жените в света и какво е да си млада жена в съвременното общество. Зачудих се какво се случи с феминизма, който не бе замислен като отминаваща мода, а трябваше да промени света завинаги.Отвращава ме силната сексуалност на тийнейджърите и културата, налагана от жълтите списания. В резултат от случилото се с моята приятелка исках да създам силен женски образ, който се е формирал извън политиката на половете, не е срещал друга жена, не е виждал реклама по телевизията и не знае какво е червило.Интересен ми беше сблъсъка между Хана и жените от семейството, тръгнало на ваканция – Софи и майката Рейчъл. Софи е рожба на съвременния свят, който всички познаваме, и пълна противоположност на Хана. Тя е гротескно обвързана с цялата т.нар култура на тийнейджърките, а Рейчъл е събирателен образ на много жени, които познавам – те са загубили своите феминистки социално-политически идеали. Притеснявам се за тях и за техните деца. Съзнавам, че тематиката е малко тежка, но това е, което ме вълнува...Героинята, с която Хана споделя най-много екранно време е Софи. И двете актриси – Сърша Ронан и Джесика Бардън – дават най-доброто от себе си.Оставих Сърша и Джесика да правят каквото искат; целувката между двете беше по идея на Сърша. Според нея така би постъпила Хана. Двамата с нея обсъждахме и как Хана не може да разграничи грозното от красивото, защото никога не е имала база за сравнение. Всичко е такова каквото го вижда и тя не съди никой за това, което е. Това е пълната противоположност на почти всички нас, които сме отгледани по начин, който ни кара постоянно да преценяваме хората спрямо нашите собствени надежди и страхове.По време на снимките на „Изкупление” вие споделихте, че Сърша има умението да предаде чувствата и емоциите на друго човешко същество. Но как я подготвихте да изиграе тази сложна героиня?Сърша изигра основна роля в желанието ми да режисирам този филм. Без нея вероятно нямаше да се чувствам толкова уверен и едва ли щях да се заема с „Хана.” Веднага щом разбрах, че тя се е съгласила да участва и иска аз да режисирам, вече нямах никакви колебания. Така винаги можех да си подсигуря качеството на дадена сцена само като снимам лицето на Сърша в близък план.Двамата, разбира се, говорихме дълго за емоциите на героинята. При „Изкупление” започнахме от походката на Бриони, за да изградим една пълнокръвна героиня. При „Хана” двамата работихме съвместно с координатора по каскади Джеф Имада, за да представим на зрителите едно съсредоточено същество, което стои твърдо стъпило на земята, стойката на тялото му е правилна и без излишно напрежение. Хана няма нервни тикове или отпуснати рамене, които обикновено са производни от години социални контакти.Движенията на Хана са изключително аеродинамични, но непрекъснато трябваше да повтарям на Сърша да държи ръцете прибрани към тялото, защото тя е склонна да ги размахва лудешки. Хана не се движи, освен ако не й се наложи. Очите й не търсят нещо случайно; погледът й веднага „заковава” набелязаната цел. Лицето й остава безизразна маска, освен когато се впуска в битка – тогава то придобива животински вид, подсилен от отчетливи гърлени звуци.Гласът на героинята също бе особено важен; веднъж щом Сърша възприе физическата страна на Хана, то тя успя да намери и вътрешния глас на героинята. В същото време аз поисках да говори с една или две октави по-ниско. Това я кара да звучи по-земно и контрастира с почти извънземното й присъствие. На 16 години Сърша вече е усъвършенствала своя талант и това несъмнено ще бъде оценено от зрителите.Ролята на Мариса е доста по-различна от останалите в кариерата на Кейт Бланшет...Образът на Мариса е базиран на моя учителка от началното училище. Името й бе Присила и тя бе секси и добре поддържана жена. Носеше лек грим и чорапогащи с пайети, които издаваха звук при всяка крачка. Разбира се към реалната личност има добавени много измислени черти, така че Мариса се получи като смесица от Присила, Джордж Буш и луда вещица; в куклените представления на родителите ми вещиците винаги бяха с червена коса и зелени дрехи, така че това бе очевидния избор и за визията на Кейт Бланшет във филма.Кейт не е суетна актриса и бе съгласна да носи много грим, така че порите на кожата да бъдат видими. Разбира се, ключов бе и момента със зъбите..Постоянното им почистване с конец и четка.Това отразява американската обсесия със зъбната хигиена. От гледната точка на англичанин е удивително колко изрядно изглеждат зъбите на американците. Така че реших тази обсесия при Мариса да отиде до степен на самонараняване. Говорих за това с Кейт и по-късно в една сцена тя засмука въздух между зъбите и издаде този странен звук. Гледах и си помислих, „Това е фантастично – Мариса усеща кръвта във въздуха.”Как решихте да включите приказни елементи?Защото могат да сработят по много и различни начини. Увеселителният парк на края на филма е буквална препратка към света на приказките, докато мелодията, която Айзъкс си подсвирква е по-фин реверанс към измисления свят.Вкарахме и идеята, че с едно натискане на червеното копче Хана може да промени съдбата си.Историята ни има много общо с приказките за Малката русалка или Хензел и Гретел. Имаме семейство, което живее в къщурка в гората и дете, което трябва да замине, за да се срещне със злото по пътя към своето съзряване. Приказките за мен не са щастливи и весели истории, а притчи за победата над мрачната страна на живота.Ерик е архетип на бащата от приказките. Подобно на бащата на Рапунцел той е дървосекач, а двамата с Хана живеят в гората. Бащата е пропит от духа на гората и Ерик Бана успя да предаде това усещане. Моят баща бе дърводелец и кукловод, който споделяше, че хората, имащи допир със света на дърветата обладават и техния вековен дух.Сюреалистичните приказни мистерии на Дейвид Линч изиграха огромно влияние при формирането ми като режисьор, така че с „Хана” за пръв път успях да приложа някои от неговите похвати.Имахте ли усещането, че ще заснемете нещо подобно, прочитайки сценария за първи път?Не съвсем. Първият вариант на сценария, който ми представиха, беше за един по-конвенционален трилър. Едва впоследствие се запознах с по-ранна версия на Сет Локхийд, която носеше много от елементите, присъщи на Дейвид Линч.В каква степен използвахте сторибордове, за да нахвърляте предварително отделните сцени.Само повечето екшън сцени. Би ми се искало да бяхме скицирали повече сцени, но нямаше достатъчно време в натоварения етап на пре-продукцията. За този филм бях най-малко подготвен в сравнение с всичките ми предишни. Заради голямата дистанция между отделните локации беше още по-трудно за предварителна подготовка. Със сценографа Сара Грийнууд дискутирахме на базата на снимки, но на място трябваше да се импровизира.Вместо да се тревожа, че губя контрол, реших да го раздавам по-лежерно по отношение на творческия процес и да разчитам, че подсъзнанието ми ще ме насочва в правилната посока.Във вашите филми винаги има изключително сложно заснети сцени. Коя беше най-трудната в „Хана”? Може би как камерата проследява Ерик, който слиза от улицата в станцията на метрото?Да, тази сцена беше доста трудна, но мисля, че преследването в парка с контейнери е най-сложната екшън сцена, защото включваше много хора, част от които не са професионални каскадьори. Обичам да си поставям такива предизвикателства. Често снимам по необходимост с мобилна камера, а не като осъзнат стилистичен похват. Сцената с боя върху оранжевите плочки щеше да отнема 2 дена при заснемане по конвенционалния начин, а ние разполагахме само с един. Това, което съм открил за себе си е, че ако отделиш достатъчно време за репетиции, то същинските снимки протичат много по-бързо. И при цялото ми уважение към Пол Грийнграс, който е истински гений, не исках да копирам стила наложен в поредицата за Джейсън Борн, защото вече е използван в прекалено много филми.Пол Тотхил е монтажист на всичките ви филми. Имаше ли някакво ново предизвикателство за вас двамата при снимките на „Хана”?Цяло щастие за нас бе да монтираме много екшън с малко диалог. Както споменах по-рано екшънът е чиста форма кино, но той се ражда именно при монтажа. Обичам и монтажа на звукови ефекти.С какво впечатление се надявате да остане публиката от този филм?Надявам се да се забавляват искрено с филм, който е създаден основно с развлекателна цел. А и малко да шашне зрителите, разбира се. ... още »
Световната премиера на новия български филм „Кецове“ е на 27 юни в Москва. Романтичният екшън е част от основната състезателна програма на 33-тия Московски филмов фестивал. Ще присъстват 7 души от екипа на филма, а именно: режисьорите Валери Йорданов и Иван Владимиров, актьорите Филип Аврамов, Иво Аръков и Ина Николова и продуцентите Галина Тонева и Кирил Кирилов.„Кецове“ е селектиран и за участие в състезателната програма “На Изток от Запад” на 46-тия МФФ Карлови Вари през юли. Историята: Филмът разказва за шестима младежи, които бягат от агресията на града и оставят тревогите зад гърба си, като решават да прекарат лятото на отдалечен плаж на българското Черноморие. Сред девствените природни картини те намират своя временен рай и жадуваната свобода. Дебютът на двамата млади режисьори е вълнуващо и въздействащо отражение на търсенията, чувствата и възгледите на новото поколение. По естествен начин героите пресъздават вълненията, свързани с приятелството и любовта. ... още »
Актрисата Сара Шахи, позната от хитовете “Час пик 3” и “Доброто старо време”, подписа договор за участие в криминалния екшън-трилър “Bullet to the Head”. Филмът ще бъде базиран на публикувания през миналата година едноименен графичен роман, а на режисьорския стол ще седне създателя на “48 часа” и “Последният оцелял”, Уолтър Хил.Главната роля в “Bullet to the Head” вече е поверена на екшън-звездата Силвестър Сталоун, а преди около две седмици, от холивудския гигант Warner Bros заявиха, че ще финансират и разпространяват продукцията.Първоначално, заглавието на филма беше “Headshot”, а за режисьор бе избран Уейн Креймър, чиито най-известни филми са “Running Scared” и “Емигранти”. Креймър се подготвяше за снимки, но в последния момент, и поради все още неясни причини, той бе изненадващо заменен от Уолтър Хил, а заглавието на лентата беше променено.Въпреки смяната на режисьорите, актьорския състав на “Bullet to the Head” остана непроменен. Партньор на Силвестър Сталоун в лентата ще бъде актьора Сунг Канг, познат на публиката с ролята си на Хан Лу от последните три филма от популярната екшън-поредица “Бързи и яростни”. Новото попълнение сред актьорите, Сара Шахи, ще се превъплъти в ролята на дъщерята на Силвестър Сталоун, чиито герой е наемен убиец. Други кандидатки за тази роля бяха актрисите от тазгодишния фантастичен трилър “Sucker Punch: Измислен свят”, Емили Браунинг и Джена Малоун.Сюжетът на “Bullet to the Head” ще разказва за наемния убиец Джими Бобо (Силвестър Сталоун), който въпреки нежеланието си е принуден да обедини сили със самоуверения нюйоркски детектив Ерик Карлисъл. Въпреки различията между тях, двамата мъже имат една обща цел - да открият и елиминират хората, които са отговорни за смъртта на техните партньори. Но разследването им се оказва по-заплетено от очакваното, и те попадат центъра на опасна правителствена конспирация “Сценарият е много увлекателен, и аз съм голяма късметлийка, че ще бъдa част от този проект. Да работиш с хора като Силвестър Сталоун и Уолтър Хил е голяма отговорност, и аз ще се постарая да дам най-доброто от себе си”, заяви Сара Шахи.Сценарият на “Bullet to the Head” е дело на номинирания за “Оскар” Алесандро Камон, работил над филми като “Американски психар” и “Благодаря за пушенето”, а продуценти ще бъдат Джоуел Силвър (“Шерлок Холмс”), Алфред Гоу (“Аз съм номер четири”) и Кортни Соломон (“Как да губиш приятели и да дразниш хората”). Любопитно е да се отбележи, че продукцията ще бъде третото общо сътрудничество между Джоуел Силвър и Силвестър Сталоун, след популярните екшъни “Разрушителят” и “Атентатори”.Режисьорът Уолтър Хил ще разполага с бюджет от 35 милиона долара, а снимките на криминалния екшън ще стартират следващата седмица в щата Луизиана.“Bullet to the Head” ще тръгне по кината през пролетта на следващата година. Премиерната дата все още не e определена. ... още »