Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
Дж.Дж. Ейбрамс обяви, че следващият му проект ще е продължението на култовата фантастика „Стар Трек". Последният филм на режисьора - „Супер 8", пък излиза в България на 17 юни."Следващото нещо, което подготвям и за което рано или късно се надявам да мога да съобщя повече информация, е втората част на „Стар Трек", заявява едно от най-горещите имена в Холивуд тези дни.Предвижда се продукцията да бъде пусната в разпространение на 29 юни 2012 г., но създателят на сериала „Изгубени" не желае да бърза. Той иска лентата да отговаря на високите изисквания на многобройните фенове на историята и за момента не смята да я снима в 3D формат."Все още не съм го обмислял, но и не съм разговарял по въпроса с хората в костюми", шегува се Ейбрамс. ... още »
Премиерната анимационна продукция на DreamWorks Animation, “Кунг-Фу Панда 2”, застана на първата позиция в българския бокс офис. За премиерния си уикенд, режисирания от Дженифър Ю филм, успя да спечели 128 267 лева, а като към това прибавим и приходите от предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 188 167 лева – резултат, който бе достатъчен за да бъде изместен “Карибски пирати: В непознати води”, който в продължение на две седмици оглавяваше класацията. Без съмнение, “Кунг-Фу Панда 2” ще се представи по-добре от първия филм, който през лятото на 2008-а година натрупа общо 280 хиляди лева.В САЩ, и по-голямата част от света, втората част изненада бокс офис анализаторите със сравнително слабото си представяне, и очакванията са, че филма няма да може да надмине постигнатото от оригинала.Но представянето на даден филм в чужбина рядко оказва влияние на българските приходи, и в този случай, със сигурност може да се каже, че триизмерния “Кунг-Фу Панда 2” ще се нареди сред най-успешните анимационни филми на 2011-та.Второто място в класацията е заето от “Карибски пирати: В непознати води”, който за близо три седмици е натрупал 1 400 080 лева – сума, която превърна филма с Джони Деп и Джефри Ръш в най-печелившото заглавие на компанията Уолт Дисни, сдобило се с киноразпространение в България.Въпреки, че приходите на филма в САЩ са значително по-малки от очакваното (лентата дори е на път да се превърне в най-слабо представилия се филм от цялата поредица), ситуацията в България е на обратния полюс, и със сигурност може да се каже, че “Карибски пирати: В непознати води” ще бъде един от най-успешните филма на годината.“Поредният ергенски запой” е трети в класацията, със спечелени за по-малко от две седмици, 252 793 лева. Приходите на филма от премиерния уикенд бяха значително по-малко от постигнатото от първата част за същия период от време, и затова първоначалните прогнози бяха, че лентата с Брадли Купър и Ед Хелмс няма да привлече голяма публика в България.Но само седмица и половина по-късно, “Поредният ергенски запой” увеличи приходите си многократно, и се превърна в поредното доказателство, че слабия премиерен уикенд не винаги е индикатор за цялостното представяне на даден филм.Екшънът “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” застава на четвъртата позиция, като за пет седмици е натрупал 934 244 лева. Филмът едва ли ще надмине границата от един милион лева, но независимо от това, досегашното му представяне е повече от впечатляващо.За пета част от десетгодишна филмова поредица, “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” е истински рекордьор – в момента в САЩ, лентата е най-успешния филм на годината, а по света приходите надвишават половин милиард долара.Новият филм на режисьора Терънс Малик, “Дървото на живота”, е на пето място в класацията. За първия си уикенд по българските кина, драмата с Брад Пит и Шон Пен е спечелила 18 358 лева, а общо с предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 36 363 лева. Този скромен резултат не е изненадващ по няколко причини – в началото на летния сезон, в който доминират мащабните блокбастъри, е трудно за всеки по-малък филм да намери публика; филмите на Малик, по принцип, трудно привличат масовия зрител в кината, и изглежда, че “Дървото на живота”, въпреки звездния си актьорски състав, няма да бъде изключение.Все пак, филма не се превърна в пълно разочарование и факта, че заема приличната пета позиция в класацията е показател за това, че подобни продукции все още намират своята, макар и не толкова голяма, публика в България. А ако бъде препоръчан от достатъчно много хора, филма има шансове да натрупа едни напълно прилични за този тип продукции приходи.Премиерната българска лента, “Лора от сутрин до вечер”, заема шестата позиция. За изминалия уикенд, филма с Милена Николова и Димо Алексиев е спечелил 14 144 лева – скромен резултат, който обаче съвсем не е изненадващ, защото лентата не можеше да се похвали с рекламната кампания на филми като “TILT” и “LOVE.NET”. Освен това, вниманието на българската публика в момента е насочено главно към дългоочаквани продукции като “Кунг-Фу Панда 2” и “Карибски пирати: В непознати води”. Но подобно на “Дървото на живота”, “Лора от сутрин до вечер” намери място в българския Топ 10, което само по себе си е една добра реклама. Въпреки слабия си старт, и в зависимост от това колко време ще бъде държан на екран, филма на Димитър Коцев е от този тип ленти, които имат шансове да привлекат повече зрители през втората и третата седмица.“LOVE.NET” е на седмо място, като за десет седмици е натрупал 1 287 597 лева. Вече един от най-успешните български филми на всички времена, “LOVE.NET” се превърна и в един от “най-издръжливите” филми тази година - в продължение на цели два месеца и половина, лентата удържа на конкуренцията и не слeзe от Топ 10.Със сигурност, “LOVE.NET” надмина очакванията както на създателите си, така и на наблюдателите. В края на 2011-та, филма без съмнение ще бъде на едно от лидерските места в класацията за най-печелившите ленти на годината.Осмата позиция е заета от драмата “Вода за слонове”, която за един месец е спечелила 65 912 лева. Въпреки участието на звездата от “Здрач”, Робърт Патинсън, филма не успя да се превърне очакваното хитово заглавие, не само в България, но и в останалата част по света. Все пак, спечеленото до момента от българските кина, е прилично за филм от този жанр. Но не е тайна, че създателите се надяваха на значително по-големи приходи.Триизмерният “Рио” застава на девета позиция, като за девет седмици, е натрупал 979 707 лева. Филмът пропадна с цели пет места в класацията (миналата седмица заемаше четвърта позиция), но това вече няма значение, защото спечеленото до момента е напълно задоволително, и класира филма сред най-успешните анимационни заглавия в България.Екшън-трилърът “Свещеник” е на десето място. За близо един месец, продукцията с Пол Бетани и Маги Кю е спечелила 166 128 лева. Ако не беше триизмерен филм, този резултат би бил приличен, но имайки в предвид по-високите цени за 3D прожекция и стабилната рекламна кампания, постигнатото до момента от “Свещеник” може да се нарече разочароващо. Въпреки, че получи подкрепа от публиката през втората си седмица по кината, лентата бързо изгуби набраната инерция, и вече е на път да отпадне от Топ 10. ... още »
В интернет беше публикувана първата снимка от снимачната площадка на най-новата комедия на английския комик Саша Барън Коен, “Диктаторът”. На кадъра може да бъде видян самия Коен, в ролята на могъщ диктатор, който по стечения на обстоятелствата се изгубва в Америка. Първоначално, “Диктаторът” трябваше да бъде заснет през 2009-та година, но разногласията между продуцентите относно бюджета, и постоянните промени в сценария, бяха причините поради които не се стигна до снимки.Но в началото на тази година, няколко седмици след като Саша Барън Коен потвърди намерението си да участва, представител на Paramount Pictures заяви, че “Диктаторът” е официално в период на препродукция и екипа се подготвя за старта на снимките.За режисьор на филма бе избран Лари Чарлс, който вече е работил два пъти със Саша Барън Коен – върху хитовите ленти “Борат” и “Бруно”. Чарлс разкри, че за разлика от предишните комедии на Коен, “Диктаторът” няма да бъде в стил “скрита камера”, а ще представлява традиционно заснета комедия. Подробности около сюжета на филма не се разкриват, но това което се знае, е че Саша Барън Коен ще се превъплъти в двете главни роли – на властен, но отвеян диктатор от Близкия Изток, който се изгубва в САЩ, и на козар с големи мечти и голямо его.Партньори на Саша Барън Коен в “Диктаторът” ще бъдат актьорите Ана Фарис (“Флиртология”, “Горещо маце“), носителя на “Оскар” Бен Кингсли (“Късметът на Слевин”) и младия Джейсън Мантзукас (“Майка под наем”), който ще изпълни ролята на верния помощник на диктатора. Сценарият на филма е написан от Дейвид Мандел (“Бруно”), Джеф Шейфър (“Зайнфелд”) и Алек Бърк (“Евротрип“).Дейвид Мандел: “Всеки който харесва “Борат” или “Бруно” ще се забавлява и с “Диктаторът”. Филмът ще бъде изпълнен с типичния за Саша хумор, и без съмнение ще скандализира голяма част от публиката."Режисьорът Лари Чарлс разполага с бюджет от 58 милиона долара, а снимките на комедията ще приключат в края на лятото. Саша Барън Коен продуцира лентата, заедно с носителя на “Оскар” Скот Рудин (“Шоуто на Труман”) и Питър Бейнъм (“Артър”).От студиото Paramount Pictures заявиха, че световната премиера на “Диктаторът” ще се състои на 11-ти май, 2012-та година.movieweb.com ... още »
В средата на месец декември, миналата година, стана ясно, че хип-хоп звездата Еминем, ще изпълни главната роля в боксьорската драма “Southpaw”. Сценарият на филма бе закупен от студиото на Стивън Спилбърг, DreamWorks Pictures, през 2010-та, и намерението на продуцентите бе снимките да стартират в първите месеци на тази година.Но по все още неясни причини, това не се случи, и за определен период от време, не се разкриваше никаква информация относно продукцията.Но сега, Los Angeles Times разкри, че проекта е отново задвижен, и на режисьорския стол се очаква да седне създателя на хитовете “Тренировъчен ден” и “Бруклинските стражи”, Антоан Фукуа.От DreamWorks Pictures все още не са потвърдили новината, но според източници близки до режисьора, разговорите между него и продуцентите протичат според очакванията, и съвсем скоро се очаква от студиото да публикуват изявление с което да потвърдят официално информацията.За да има възможността да режисира Еминем, който ще участва във филма с истинското си име Маршъл Мадърс, Антоан Фукуа се отказа от дълго отлагания, и все още неозаглавен биографичен филм за покойния рапър Тупак Шакур.Според наблюдатели, не е изненадващо, че Фукуа е бил привлечен от “Southpaw” – сценария на филма напълно отговаря на неговия суров и реалистичен стил, ясно изразен във филмите му “Резервни убийци”, “Плачът на слънцето”, “Крал Артур” и вече споменатите “Тренировъчен ден” и “Бруклинските стражи”.За Еминем, “Southpaw” ще бъде първия игрален филм, след полу-биографичната драма от 2002-а година, “8-ма миля”, в която той си партнираше с Британи Мърфи и носителката на “Оскар”, Ким Бейсингър. Във филма на Антоан Фукуа, той ще изпълни главната роля на боксьор, чийто живот бива изцяло променен след неочаквана трагедия. Сценарият на филма е написан от Кърт Сътър, най-известен като създателя на хитовия телевизионен сериал, “Синовете на анархията”. Сътър: “Маршъл (Мадърс) се оказа голям почитател на бокса, и е изгледал всички филми свързани с този спорт. Така се роди и идеята за “Southpaw”. Във филма той ще играе ролята на боксов шампион, чийто живот бавно се разпада. И всичко това се случва пред очите на малката му дъщеря. Както знаем от истинския живот, подобни ситуации рядко имат щастлив край, и неговия герой ще изпита това лично. Познавайки Маршъл и неговия живот, мога да ви кажа, че той ще се справи блестящо с тази роля.”Продуценти на “Southpaw” ще бъдат Пол Розенбърг (“Богат или мъртъв”), Стюарт Пар (“Голяма риба”) и Питър Риш (“Мераклии”). Ако всичко протече по план, и Антоан Фукуа подпише договора за режисурата, снимките на боксьорската драма ще стартират в края на лятото.Световната премиера на “Southpaw” е насрочена за края на следващата година.latimes.com ... още »
от Лора ТрайковаЩе бъде неправилно да се каже, че „Подслон” е много добър за дебют. Той просто е много добър филм.Още началните надписи на „Подслон” загатват, че нещо не е наред – докато камерата следи пътя пред автобуса, с който се прибира от състезание треньорът по водна топка Стойчев (Цветан Даскалов), се изреждат имената на актьорите, изписани с обърнати букви.Но истински притеснителният момент е друг – треньорът говори с жена си по телефона за изчезналия им син, но отрича пред колегата си, че се е случило нещо лошо. На финала, в телефонен разговор, майката също пропуска да спомене инцидента с бягството на малкия Радо.Този отказ да се разговаря за ситуацията е очевидно неумение да се погледне проблема в очите и бягство от отговорността, която носи всеки родител. Това е и основната идея на филма. В центъра на сюжета е сблъсъкът на средностатистическото българско семейство от годините на прехода, символизиращо обществото, и младежкия устрем към анархия, въплътен логично в пънк културата. В „Подслон” има два свята, но нито един от тях не е осъден като излишен. Няма черно или бяло, нито категорични отговори на въпроса какво се е случило с комуникацията между родители и деца, но има много наблюдения, които показват какво не е наред и които илюстрират най-точно абсурдността на ситуацията с репликата: „Не разбирам – идват крадци у вас, а вие им слагате да хапнат пиле с ориз”. В това традиционно семейство родителите спорят как да възпитават 12-годишния си син пред него, но внимават да не повишават тон, за да не ги чуят съседите. Те приемат, че всичко е наред с тяхното „толкова отговорно дете”, защото го виждат по цял ден да седи пред компютъра. И когато то се прибира след два дни в неизвестност, бащата прави неуспешни опити да поговори с него, а майката се втурва да приготвя трапеза за напълно непознатите му нови приятели (голо момиче в банята и пънкар, който влиза сякаш е у дома си не само с торба алкохол, но и обут, за ужас на треньора Стойчев). Какво се случва с малкия Радо, който е едновременно и „добро дете” и има плакати на пънк групи в стаята си? Както ни показва и буквално един от кадрите, в здравословната семейна среда родителите му гледат в различни посоки и му изпращат разнопосочни сигнали. Във впечатлителната тийнейджърска възраст Радо е готов да зареже мама и татко заради хора, с които се е запознал пред по-малко от седмица. Той се извинява на новия си приятел Тенкс, заради баща си, но не намира за нужно да направи същото с родителите си за това, че два дни не се е прибирал у дома. В същото време обаче, въпреки че очевидно иска да подражава на свободомислещия анархист Тенкса, той е горд с успехите на баща си като треньор по водна топка. Радо е по средата и се двоуми къде принадлежи, както и в сцената, в която на масата майка му говори с баща му, а Тенкса – с Къртни, докато той седи мълчалив между двете страни. Историята е разказана във внимателно конструирани, изиграни и заснети дълги кадри. В тях малките детайли натрупват доказателствен материал за характеристиката на героите и създават живописност на ситуацията, която иначе би могла да се превърне в твърде документализиран разказ. Камерата обхожда основното място на действие – панелния апартамент на семейство Стойчеви – и мимоходом ни разказва за липсата на връзка между родители и деца. Не обич липсва, а разбиране – в детската стая на видно място е огромно швейцарско ножче, което Радо не е поискал, но е получил като подарък от родителите си. Бащата включва телевизора в момента, в който всички сядат на масата. Колко ли пъти фоновият шум от екрана е замествал истинския разговор между членовете на семейството? Големият син е заминал за Америка, но майката не смее да прекрачи в света на младите и да се доближи до скайп, за да си общува с него. С „Подслон” Янина Кашева се завръща след 20-годишна пауза в киното и нейното на моменти прекалено театралничене като майката е един от малкото дразнещи елементи във филма. Цветан Даскалов е убедителен, докато прави плахи опити да се разбере със сина си, ту с добро, ту с лошо, кара се със съпругата си или сменя служебния анцуг (на отбора) с цивилен (за да отиде в полицията) или домашен (когато вече си е вкъщи). От тройката младежи само Калоян Сирийски (Радо) има опит като актьор. Силвия Герина (Къртни) е пънкарка-конформистка, която се държи еднакво приятелски с приятелите си, и с родителското тяло. Тенкса е нахакан непукист, който вярва в анархията и ръси мъдрости като: „Ако изборите променяха нещо, щяха да ги забранят.” Ефектното изпълнение на пънкарката-преводачка Ирена Христоскова оправдава нестандартното решение на кастинга момиче да изиграе момчешка роля.Духовитият диалогът тече естествено, а неравностите в разговора само усилват още повече идеята, че всеки от героите живее в собствен свят. Комедийните елементи в разговорите са на границата между сериозното поклащане на глава и смеха. „Подслон” е драма, която се възприема учудващо леко, защото е първокласно кино. Лекотата вероятно се дължи и на факта, че съсценарист на филма е румънецът Разван Радулеску, познат от носителя на „Златна палма” „4 месеца, 3 седмици и 2 дни”, в който смразяващия ужас на историята също се преглъща по-спокойно заради съвършената киноформа, в която е облечен. По подобен начин общува със зрителя и „Подслон”, който въпреки българската локализация на историята, се държи като филм в най-добрите традиции на съвременното, непретенциозно поднесено, но силно въздействащо румънско кино на стилизиран реализъм. Ще бъде неправилно да се каже, че „Подслон” е много добър за дебют. Той просто е много добър филм. ... още »
Звездата от “Аватар” и “Терминатор: Спасение”, Сам Уортингтън, отново се насочва към научнофантастичния жанр. Актьорът ще изпълни главната роля във все още неозаглавена фантастична продукция, която бива описвана като “военен екшън, чието действие се развива изцяло в космоса”. Представител на Warner Bros заяви, че филмовата компания вече е наела младия Аарън Гузиковски да напише сценария. За Гузиковски, това ще бъде втори игрален филм, след криминалния трилър с Марк Уолбърг и Кейт Бекинсейл, “Contraband”, чиято премиера тепърва предстои.Информацията около предстоящия фантастичен военен екшън е все още оскъдна, но това което се знае е, че бюджета на лентата със сигурност ще надвишава 100 милиона долара, и че намерението на Warner Bros е да превърнат филма в мащабен летен блокбастър.Продуцент на екшъна ще бъде Бейзъл Айуаник (“Градът”), за когото това ще бъде трети общ проект със Сам Уортингтън, след “Сблъсъкът на титаните” и неговото продължение “Wrath of the Titans”, чиито снимки протичат в момента. След като приключи с работата си по втората част на “Сблъсъкът на титаните”, Уортингтън ще вземе участие в австралийската спортна драма “Drift”. Очаква се след това актьора да се насочи към продукцията на Warner Bros. Продуцентите от студиото не губят време, и се надяват да заснемат филма преди Сам Уортингтън да бъде привлечен от Джеймс Камерън за снимките на дългоочакваните две продължения на триизмерния хит “Аватар”. Продуцентът Бейзъл Айуаник отказа да разкрие детайли относно сюжета на бъдещия фантастичен филм, но заяви:“Ще има много мащабни космически битки и няколко неочаквани обрата. Все още нямаме завършен сценарий, но останах доволен от всичко, което видях досега.”Филмът все още няма режисьор и Сам Уортингтън е единствения актьор, чието участие бе потвърдено от Warner Bros. Продуцентът Бейзъл Айуаник разкри, че през лятото ще бъде разпространена по-подробна информация за проекта, включително и премиерната му дата.deadline.com ... още »
Победителят в най-големия и успешен музикален формат в света ще има невероятния шанс да запише сингъл в реномирано международно студио.Део се завръща тази есен като водещ на най-якото шоу в телевизионния ефир – „X Factor”. Истински самороден талант и любимец на зрителите от всички поколения, заради харизма, която не може да бъде обяснена с думи, но която пленява публиката. Така Нова ТВ и партньорите й от продуцентската компания „Паприка Латино” мотивират избора си за лице на световния музикален формат в България.Кариерата на чаровния Део се развива стремглаво, като в нея винаги на първо място е била телевизията, но паралелно с това той записва сингли, участва в реклами, филми и театрални спектакли. С Нова ТВ го свързва емоционална победа в благотворителния „ВИП брадър 3”, един весел сезон с „Царете на комедията” и достойно спечелената титла „Звезден репортер на годината” (2009), за да стигне до „X Factor”.Победителят в най-големия и успешен музикален формат в света ще има невероятния шанс да запише сингъл в реномирано международно студио с подкрепата на Sony Music Entertainment.За първи път в историята на родните музикални шоу формати у нас щастливецът ще получи възможност да започне звездната си кариера с екип от доказани на международната музикална сцена професионалисти – композитор, текстописец, аранжор и музикален продуцент. При успешна реализация на сингъла, първият победител в „X Factor” в България ще има възможност да продължи кариерата си с издаване на цял албум.За да стигне дотам обаче той трябва като начало да се яви на някой от предварителните кастинги, които предстоят. Първият от тях е на 15 юни в Пловдив, в палата 7 на панаирния град. Следват Варна - 25 юни (Фестивален и конгресен център), София – 2 юли (зала „Фестивална”), Плевен – 9 юли (хотел „Балкан”), и Бургас – 16 юли (Бургаски свободен университет).Всички, които искат и могат да пеят, но и са навършили 16 години, са добре дошли на прослушванията. Уникалното на „X Factor” е че, това е единственото шоу, в което могат да се явят както солови певци, така и дуети или вокални групи. Също така, няма ограничения за жанра на изпълненията.Освен това, участниците няма да бъдат просто оценявани от т.нар. съдии, а ще се състезават заедно с тях. По време на шоуто те ще бъдат техни учители, ментори, а понякога и партньори. Във формата има много повече етапи и предизвикателства от всеки друг подобен. Изненадите винаги предстоят, а концертите на живо ще са много повече от всичко, правено до сега. Те ще са истински поп спектакли от световна величина.„X Factor” е формат номер 1 в света, който дебютира у нас, едновременно със САЩ. Излъчва се в 33 държави и е признат за ролс-ройса в света на шоубизнеса. Премиерата на обичаното от милиони зрители по света шоу е през 2004 г. във Великобритания, а след това се налага в редица други държави. Най-успешни са изданията на формата във Великобритания, Дания, Холандия и Италия, както и в Испания, Гърция, Португалия, Индия и др. Шестият сезон на “X Factor” на Острова е привлякло внушителните 200 000 кандидати и е било гледано от близо 20 млн. зрители, достигайки 63,2 процента пазарен дял.В четвъртия сезон на „X Factor” в Дания победител е 15-годишната Sarah, която става световноизвестна с това, че влиза в състезанието като признава открито различната си сексуална ориентация и дори представя на Дания и света приятелката си.Leona Lewis е най-известният победител в „X Factor”. Тя печели третото издание на шоуто в Англия. Хитът й Bleeding love става първата песен на английска изпълнителка, стигнала до номер 1 в Америка за последните 15 години.51-годишната ирландка Mary Burne, също участничката в английското издание на „X Factor”, е продавачка в голяма верига хипермаркети. По време на шоуто зад нея застава цялата верига и цяла Ирландия, които превръщат участието и победата й в национална цел. В крайното класиране тя остава пета, но продажбите в хипермаркета се увеличават...Победителят в седмия сезон във Великобритания – Matt Cardle, успява в първата си седмица като победител да продаде почти 500 000 бройки от първия си сингъл. Така застава начело на основната класация за сингли на Острова и остава там цели 3 седмици. ... още »
Поредицата е носител на 7 награди „Еми” за най-добър драматичен сериал.„Богати и жестоки” е новата теленовела, която тръгва по bTV Cinema от 17 юни. Сюжетът на поредицата засяга най-наболелите проблеми, вълнуващи обществото през последните десетилетия - СПИН, абортите, алкохолизмът, тютюнопушенето, сексуалният тормоз, неграмотността и употребата на наркотици. Епизодите ще се излъчват всеки делничен ден от 09:00 часа. Премиерата на „Богати и жестоки” през 1973 г. предизвиква истински фурор сред зрителите и филмовите критици в Америка. От своя дебют досега теленовелата е печелила 7 награди „Еми” за най-добър драматичен сериал. Действието се развива в Дженоа Сити, Уисконсин, където живеят две заможни фамилии от козметичната индустрия – Нюмън и Абът. Първата е ръководена от арогантния милиардер Виктор Нюмън и жена му Ники. Втората е в ръцете на безотговорен главен изпълнителен директор, имащ славата на истински плейбой и сестра му Ашли. Всички те са безумно богати, с неограничени възможности, със страхотни коли, но и с проблемите на обикновените хора.„Богати и жестоки” е дело на създателите на друга хитова поредица - „Дързост и красота”. Това е и причината двата сериала често да бъдат сравнявани. През годините лицата от „Богати и жестоки” често се появяват и в „Дързост и красота”. Голяма част от актьорския състав остарява с героите си пред зрителите. Такъв е случаят с Джоан Купър, чиято роля остава в сериала до края, още от старта му през 1973 г. За да продължи участието си в него, тя дори прибягва до помощта на козметичната хирургия, а сценаристите съставят епизод, в който и героинята й преживява същото. С малки промени в сюжетната линия, през всички години си остава враждата между Джил Абът и Катрин Чанселър – оприличена като най-дългата вражда в историята на всички теленовели. В главните роли зрителите на bTV Cinema ще видят Ерик Брейдън, Джоан Купър, Мишел Стафорд, Шарън Кейс, Мелъди Томас Скот. ... още »