Започнете съботния ден с перфектното филмово изживяване. От удобни места за сядане до уникални пуканки - нека направим този уикенд незабравим. Независимо дали сте в настроение за разтърсващ трилър или за приятна комедия, Cine Grand е мястото, където се случва вашата филмова магия. 🍿🎥
В края на изминалата 2011-та година приключиха снимките на дълго подготвяния психо-трилър "Тексаското клане 3D", който е описван от продуцентите си като рестартиране на известната едноименна поредица, чиито първи филм бе създаден през 1974-та година. Плановете на студиото Lionsgate бяха новата версия да тръгне по световните киноекрани в началото на месец октомври, тази година, но малко по-рано днес бе оповестено, че поради все още неясни причини премиерата е била отложена с малко повече от три месеца.В публикувано в интернет изявление, от Lionsgate разкриха точната дата на която феновете на "Тексаско клане" ще могат да гледат за първи път в кината новата част от поредицата – 4-ти януари, 2013-та година.Действието на предстоящата лента ще се развива само няколко дни след събитията, които бяха описани в оригинала от 1974-та година, а сюжета ще се фокусира върху младата Хедър Милън, която заедно с няколко свои приятели пътува към малко градче в тексаската провинция за да прибере своето наследство.Но вместо това, тя попада в полезрението на жестокия психопат и сериен убиец Коженото лице, който елиминира жертвите си с помощта на моторна резачка.За изпълнителка на ролята на Хедър бе избрана актрисата Александра Дадарио, която доби популярност благодарение на участието си във високобюджетния фентъзи филм на Крис Кълъмбъс, “Пърси Джаксън и Боговете на Олимп: Похитителят на мълнии”, а екипът на лентата разполагаше с бюджет от 16 милиона долара.На режисьорския стол на "Тексаското клане 3D" седна създателя на независимия криминален екшън “Обирджии”, Джон Лусенхоп, и първоначално се смяташе, че за снимките ще бъдат използвани триизмерни камери.Поради причини свързани с бюджета обаче, този план на продуцентите отпадна и в крайна сметка бе обявено, че трилъра ще бъде конвертиран в 3D-формат по време на пост-продукцията.Освен Александра Дадарио, в "Тексаското клане 3D" участват още и актьорите Таня Реймънд (сериала “Изгубени”), Бил Мосли (“Хелоуин”) и сина на Клинт Истууд, Скот Истууд (“Знамената на бащите ни”). Продукцията бе заснета в няколко града в щата Луизиана, а снимачния период продължи малко повече от два месеца. За момента, "Тексаското клане 3D" е единствения студиен филм, чиято световна премиера ще бъде на 4-ти януари, 2013-та година.От студиото Lionsgate уверяват, че ако лентата се представи добре в бокс офиса, ще бъде направен поне още един филм от поредицата. ... още »
Този петък по TLC стартира една необикновена поредица, която навлиза в дълбините на престъпния свят, погледнат през очите на съпругите и дъщерите на едни от най-известните гангстери в САЩ.Зрителите ще проследят живота им в 11 епизода, стартиращи на 2 март /петък/ от 21:55 ч.Гангстерски съпругиПремиераЗапознайте се с четири жени от Стейтън Айлънд, които се учат да живеят нормално, докато техните съпрузи или бащи лежат в затвора за гангстерска дейност.Те се обличат в кожи и изглеждат като типичните гангстерски приятелки, но животът им съвсем не е бляскав.Тези жени се опитват да се справят сами, като се борят със своите приятели, семейства и помежду си, за да направят възможно най-доброто за себе си и своите деца. Те са уморени от стереотипния начин, по който са представени в „Кръстникът“, „Семейство Сопрано“ и „Братовчед ми Вини“, и са решени да изяснят всички недоразумения. „Гангстерски съпруги“ показва на света, че въпреки че на пръв поглед животът им изглежда ненормален, те обичат, смеят се и страдат от разбито сърце като всички други. ... още »
"Късата ми коса не ме прави лесбийка". Това заяви звездата от „Хари Потър” Ема Уотсън пред американските медии.„Журналисти ме попитаха дали е вярно, че късата ми прическа издава, че съм лесбийка. Някои хора са луди, ако си мислят, че визията ми говори за сексуалната ми ориентация”, обясни актрисата.Тя се възмути и за критиките, които получава за облеклата си на червения килим.„Пресата направи на пух и прах синята рокля с цепка, която носих веднъж, а на мен ми харесваше”, сподели ядосано Уотсън. ... още »
Десният крак на ослепителната Анджелина Джоли, който се подаваше почти целият от изисканата й черна рокля по време на „Оскарите”, събра над 10 000 фена в социалната мрежа Twitter. Дори беше създаден акаунт AngiesRightLeg, съобщи Telegraph.Докато минаваше по червения килим фамозната Джоли заставеше пред всички фотографи със заголен десен крак, сложила лявата ръка на хълбока и вдигнала високо брадичка.Майката на шест деца зае абсолютно същата стойка с „небрежно” издаден напред и настрани крак и на самата сцена на „Оскарите”, както и на съпътстващите церемонията партита. ... още »
Невинна млада принцеса, зла мащеха, чаровен принц и седем малки мъже, живеещи в гората - елементите от най-новия епос на Тарсем Сингх може да изглеждат познати, но зрителите ще бъдат изненадани и очаровани от новите обрати, които режисьорът влага в класическата история.Според продуцента Бърни Голдман, който разработва първоначалната идея за "Огледалце, огледалце" с продуцента Джош Пейт и сценаристката Мелиса Уолък, те са били вдъхновени от снимка, представяща истински фотомодел като приказна героиня. "Това, което тръгнахме да правим, бе неанимирана екшън-версия на класическата приказка за Снежанка. Осъзнахме, че това е страхотна история, която никога не е била пресъздавана с живи актьори."Търсейки режисьор, който да превърне концепцията в реалност, Голдман казва, че Тарсем Сингх е бил очевидният избор. "Тарсем бе идеалният човек, който да режисира този филм," казва Голдман. "Той знае как да подсили историята с цветове и светлини, и се чувства напълно комфортно при мащаба, който искахме за този филм. Няма друг като него."За Сингх, който довършвал работата си по епоса Войната на боговете 3D за Relativity, този проект бил шанс да пробва нещо, което не бил правил дотогава - семеен филм, който комбинира елементите на екшън, комедия и интрига с неговата обичайна визуална пищност. "Това бе един от малкото проекти, които ме заинтригуваха," казва Сингх. "Той е доста различен от другите ми филми, и много исках да осъвременя тази класическа и вечна история."След привличането на Сингх, сценарият започва да се оформя като зашеметяващ кино-спектакъл, обилно подсилен с хумор и романтика. Сингх и Голдман решили, че най-добрият начин да започнат търсенето на уникален поглед върху класическата приказка, бил да се завърнат към оригиналната история. Те открили изобилие от варианти. "Историята всъщност съществува от 500-600 години в Европа - в много различни страни и в различни версии," казва Голдман. "Ние успяхме да съвместим наученото по време на проучването в концепцията на нашия филм."Сингх обяснява "Да се върнем и да прегледаме оригиналната история бе много важен процес. Има хиляди различни вариации, разработени след първото написване на приказката. Тези вариации ни осигуриха много вдъхновяващи идеи, използвани впоследствие във филма."Например, в някои от ранните версии, джуджетата си изкарвали прехраната като крадци по пътищата. По думите на един от героите "те крадат от богатите... и задържат откраднатото". "Решихме, че ще бъде интересно да се върнем към този вариант," добавя Голдман. "Това придава съвсем различна страна на техните герои. Те са били отритнати от обществото, и това е тяхното отмъщение. В някои от версиите открихме и някакъв вид звяр, живеещ в гората, затова решихме да включим и тази част в нашата история. Тогава преработихме ролята на краля, като добавихме мистерията около него."В допълнение към историческите превъплъщения на историята за Снежанка, Сингх използвал и значителното си въображение като източник на вдъхновение. "От самото начало знаех, че основната част от повествованието ще бъде върху отношенията между кралицата, Снежанка и принцът," споделя той.Голдман е уверен, че филмът ще се хареса на зрители от всички възрасти, и би желал да го види как заема достойно място до другите филмови адаптации на класически приказки. "Надяваме се, че това ще бъде филм, който с години ще остане любим на семействата и ще пренапише историята за Снежанка."НАМИРАНЕТО НА НАЙ-КРАСИВАТАСлед като Сингх и Голдман прецизирали историята на ОГЛЕДАЛЦЕ, ОГЛЕДАЛЦЕ, героинята, която обикновено се крие във фона, започнала да изпъква на преден план като злодей със сложни мотиви. "В най-известната версия на приказката, мотивацията на кралицата е суетата," пояснява Сингх. "В нашия филм, тя търси повече власт. Тя иска да контролира кралството, а нейната красота е по-скоро средство за постигане на целта й."Лукава, суетна и без капчица морал, кралицата спокойно можела да стане класически злодей, но Сингх имал по-фина идея, и направил избор, който наглед противоречал на здравия разум. Да изиграе въплъщението на злото, той искал актриса, която в очите на зрителите е пълната противоположност на това. "Аз видях кралицата като зла, мрачна и злобна, но същевременно неустоимо чаровна," признава режисьорът. "Джулия Робъртс е толкова харизматична, че успя да изиграе ролята съвсем лесно."Робъртс използва характерния си магнетизъм, за да се превъплъти в безскрупулна чародейка, която желае богатия и красив млад мъж, и изпитва безгранична неприязън към доведената си дъщеря. "Тя бе първият ни и единствен избор за ролята," казва Голдман. "Нейният смях и усмивка я превърнаха в икона. Тук тя използва същите неща, за да се превърне във въплъщение на злото. Бе много забавно да се види нейният имидж, обърнат с главата надолу."Въпреки нетипичната роля, Робъртс й придава нови измерения. "Кой може по-добре да изиграе злата кралица от любимката на Америка?" пита продуцентът Кевин Мишър. "Да искаш от човек с огромна личност като Джулия Робъртс да изиграе един от класическите злодеи в приказната история, бе огромен шанс за нещо свежо и новаторско."Вече запозната с творбите на Сингх, Робъртс моментално е заинтригувана. "Неговите филми са много визуални, оригинални и интересни," споделя тя. "Винаги съм се чудила как се получава. Неговото безстрашие придаде невероятно чувство за целокупност на филма, което позволи на актьорите да реализират пълния потенциал на героите си. Приказката на братя Грим е само няколко страници, а филмът на Дисни, който няма нищо общо с нашия филм, позволява само ограничена интерпретация на героите. Тарсем разказа историята в много по-голям мащаб."Робъртс казва, че многостранния аспект на нейната героиня е още един стимул да приеме ролята. "Имаме елемент на двойна личност, който е много интригуващ," обяснява носителката на Оскар. "Виждаме кралицата в нейното ежедневие, а след това виждаме и отражението й в огледалото. Кралицата в огледалото е много по-спокойна и хладнокръвна. Тя притежава силата и увереността, които кралицата се опитва да поддържа."Но в сърцевината си, филмът си остава историята на една млада жена, която е изправена пред много предизвикателства. Както го описва Робъртс "Кралицата е само конфликтът. Лили Колинс е впечатляваща като Снежанка. Тя изглежда точно както аз бих искала да изглежда Снежанка. Бях напълно омагьосана от нея, понеже тя е младо момиче, а вече е професионалист. И е много добър човек, защото моята героиня се държи толкова злобно с нея, а тя бе винаги мила с мен."Колинс, която вече впечатли зрителите с ролите си в Невидима зона и Отвлечен, гледала с благоговеене как Робъртс се преобразява. "Джулия има усмивка, която всички много обичат, но тук тя я използва по много зловещ начин. Снежанка е млада и наивна - тя не осъзнава злата природа на кралицата. В началото, тя има надмощие, но в самия край Снежанка използва собствените й думи срещу нея. Бе изключително шантаво да съм гадна към Джулия Робъртс."Създателите на филма организирали огромен кастинг в търсене на актрисата, която да пресъздаде невинността и решимостта на Снежанка, прекарвайки цял месец в прослушване на над 300 млади жени, преди да открият Колинс. "Още щом се появи, всички знаехме, че Лили бе нашата Снежанка," казва Мишър. "Тя бе на прослушване на първи април, а когато нейният агент й се обадил след 24 часа, тя решила, че това е първоаприлска шега. Бе много трудно да открием съвременна актриса, която да олицетворява грацията на Одри Хепбърн и класата на Елизабет Тейлър, и да изглежда недокосната от съвременните грехове. Лили олицетворяваше класическата доброта, от която се нуждаеше героинята й."Голдман допълва "Снежанка е обичана от природата и обича природата. Колкото и да е красива външно, тя е движена от вътрешната си красота. Днешните млади момичета са толкова вещи, че на 21 години изглеждат сякаш са на 35. Но Лили изглежда млада и невинна. Тя излъчва искреност - не само на екрана, но и в истинския живот. Точно това търсехме."Този преразказ на историята осъвременява героинята, според Колинс. "Много ми хареса идеята, че модернизираме Снежанка. Тя започва като типичната принцеса-момиче, която всички познават - с ококорени очи и наивна. Заключена е в кулата, няма представа какво се случва навън, но все пак се превръща в момиче, които се бори за нещата, в които вярва. Щом приеме каква е, Снежанка успява да се отвори за света и да се превърне в млада жена."Ухажорът на Снежанка - принц Алкот - също е изваден от рамките на приказните образи и трансформиран в по-съвременен герой. Изигран от Арми Хамър, принцът е важна фигура в конфликта между Снежанка, която моли за неговата помощ, за да си върне трона, и нейната мащеха, която планира да се омъжи за красивия млад мъж по какъвто и да е начин. "Има много малко актьори, които могат да покажат чувствата на достойнство и благородие, както и на забавност, а понякога и на глупавост, изисквани от филма," признава Мишър. "Арми върви по тази тънка граница с такава липса на надутост, че това е много освежаващо. Той е човек, когото мъжете ще приемат като пич, а жените ще се влюбят в него. Това е истинската дефиниция на филмова звезда."Хамър, който е висок 1,96 метра и е с класическа красота, е роден за тази роля, според Голдман. "Ако имаше принц на Америка, това щеше да бъде Арми. Той е много красив мъж с внушителен външен вид, но в този филм виждаме съвсем друга негова страна. Той е толкова достъпен, чаровен и забавен. Всички на снимачната площадка имаха чувството, че той е най-добрият им приятел."Робъртс се съгласява, че Хамър е идеален за ролята. "Първо, той е прекрасен млад мъж," казва тя. "Ние имахме няколко много дълги сцени заедно, и той беше отлично подготвен и много забавен. Той внесе много хумор и добросъвестност. На човек просто му се иска да види още и още от него."Шансът да работи с Робъртс е бил голям стимул за Хамър да приеме ролята. "Тя вложи цялата Джулия, което е фантастично. Бе много впечатляващо да я гледаш как работи, защото тя напълно контролира всичко - всяко движение, всеки жест - всичко е прецизно. Зрителите ще видят Джулия, каквато не са виждали досега."Хамър признава, че първоначално е бил скептичен за ролята на чаровния принц. "Звучеше толкова захаросано. Но аз обсъдих притесненията си с Тарсем, и той ме увери, че аз ще помогна за създаването на героя. Той каза, че иска да направи филм за намирането на кураж, за намирането на любов, и за намирането на твоето място в света, изпълнен с много хумор и страхотна актьорска игра. Неговият ентусиазъм бе заразителен. Той влага неизчерпаемо оживление на снимачната площадка, и във всичко влага 100 процента."За разлика от оригиналната приказка, създателите на филма добавят важният герой от двора на кралицата - Брайтън, верен, но несръчен прислужник. "Брайтън запълни ролята на ловеца от старите истории," казва Голдман. "Това е много сложна роля. Той е човекът, който решава дали Снежанка ще живее или ще умре, но той е също и съюзник на кралицата. Докато оглеждахме различни актьори до Джулия, филмът започна да се оформя точно какъв ще бъде."Като многострадален прислужник на кралицата, Брайтън дава всичко от себе си, за да й угоди. Но той е вечно разочарование за нея. Ролята е поверена на носителя на награди Тони и Еми Нейтън Лейн.Отношенията между Лейн и Робъртс стават едни от основните комични сцени във филма. "Двамата заедно създадоха едно чувство на закачливост насред злините, които планират," казва Мишър. "Те са злодеи за възрастните, но и много комични за децата. Ролята първоначално бе замислена като малка, но като имаш актьор с таланта на Нейтън, тя се превръща в звездна."След като е изоставена в гората от Брайтън, Снежанка се озовава сред вечно спореща група бунтовници, никой от които не й стига дори до брадичката. Сингх преобразява познатата група весели миньори в свадлива шайка бандити, които са се обърнали към престъпленията, след като са били принудени да изоставят комфортния си живот в селото. "Кралицата, която се интересува от външната красота, ги е прокудила, защото не отговарят на физическия й идеал," обяснява Голдман. "Този детайл добавя емоционална дълбочина на героите към повествованието."За преобразените роли на джуджетата, Сингх намира седем изключителни актьора. "Имахме страхотен късмет с кастинга за филма - същото важи и за тези актьори," отбелязва той. "Енергията и креативността, които те вложиха, бяха феноменални."Вместо да търсят вдъхновение от познатите анимирани фигури, създателите на филма позволили на всеки от актьорите да създаде свой оригинален герой. "Ние първо наехме актьорите, и след това разработихме характерите," обяснява Голдман. "И актьорите участваха в този процес. Всеки от тях трябваше да допринесе с нещо специално, което да помогне на Снежанка да се превърне в жената, в която трябва."С тази идея, героите на Касапчо, Грим, Полу-халба, Наполеон, Вълчо, Кикотчо и Манджо (съответно Мартин Клеба, Дани Удбърн, Марк Повинели, Джордан Прентис, Себастиан Сарацено, Ронанд Лий Кларк и Джо Гнофо) започват да се оформят. Както обяснява Клеба "Наричат ме Касапчо, защото съм бил главният касапин в селото. Полу-халба е бил местният кръчмар. Грим е бил учител. Всеки от тях идва от различна част на бившето им общество. Тяхната единствена връзка е, че са били прокудени заради ръста си."Кларк добавя "След като са били прогонени от кралството, седмината стават семейство. Ние се караме непрекъснато, но държим нещата под контрол, защото знаем колко много се нуждаем един от друг."Сама на света, Снежанка разчита на седмината да я научат как да се оправя. Докато се опознава с нетипичните си наставници, зрителите научават уникалните им качества. "Всеки от нас я учи на нещо различно - как да се бие със сабя, как да се бори, как да се бие мръсно и как да мисли бързо. Но най-важното - учим я да вярва в себе си," казва Удбърн.Актьорският състав се допълва от номинираната за Оскар Меър Уинингъм като готвачката Маргарет (вярната приятелка на Снежанка в замъка), номинирания за Оскар Майкъл Лърнър като барона (чийто тромави романтични жестове докарват кралицата до пристъпи на ярост) и носителят на наградата на актьорската гилдия Шон Бийн в ролята на краля (доброжелателния, но със злощастна съдба баща на Снежанка).Качеството на актьорския състав е доказателство за таланта и въображението на Сингх, според Робъртс. "Всеки допринесе с изключителна интерпретация на своя герой," казва тя. "Мисля, че това е защото всички ние имахме огромно желание да работим за Тарсем и да бъдем част от магическата вселена, която той създаде."СЪЗДАВАНЕТО НА МАГИЧЕСКОТО КРАЛСТВОЕдва ли някой, който е виждал предишните творби на режисьора Тарсем Сингх, ще остане изненадан от факта, че ОГЛЕДАЛЦЕ, ОГЛЕДАЛЦЕ е визуален пир за очите. Създадена в огромните студиа на Монреал, снимачната площадка включва мрачна снежна гора, изключително детайлна хижа в кухо дърво, зашеметяваща бална зала за пищните и скъпи празненства на кралицата, както и наглед безкрайна спалня, в която тя да замисля коварните си планове. Фантастичните локации се допълват от разкошните костюми, прически и гримове, които съчетават в себе си както различни векове, така и едновременно автентични исторически детайли и пълни измислици. Както казва продуцентът Кевин Мишър "Тарсем създава смесица от поезия, магия и визуален блясък във всеки филм, по който работи. Той влага широк спектър от влияния - от източна архитектура до западна култура през всичко между тях."Сингх обяснява страстта си към визуалните детайли по следния начин. "Физическото създаване на алтернативна реалност е красиво изживяване. Аз искам да създам света, в който живеят героите, за да могат актьорите да имат по-добро разбиране как точно да ги изиграят. Създаването този свят бе истинска радост."Дизайнерът на продукцията Том Фодър, операторът Брендан Галвин и дизайнерът на костюмите Еико Ишиока са работили със Сингх по три предишни филма. Това дълго артистично сътрудничество е ключът към успешното изграждане на декорите. "Том и Тарсем работят заедно по начин, който наистина дефинира визията на филма. Том ни даде страхотни основи за магията и емоциите, които си представяхме. Той е изключителен дизайнер, който ни помогна да изградим героите с работата си." Вместо да разчитат на специални ефекти за създаването на вселената на ОГЛЕДАЛЦЕ, ОГЛЕДАЛЦЕ, филмовите творци предпочитали нормалния начин на снимане, когато е бил възможен. "Да, използвахме зелен екран и невероятни визуални ефекти във филма," признава Сингх. "Но аз исках да направя средата около актьорите възможно най-дълбока и реална. Затова снимачната площадка трябваше да бъде огромна."Декорите са нещо невиждано за Робъртс до този момент. "Снимачната площадка е сензационна," удивява се тя. "Магическата къщичка, където кралицата се среща със своето алтер его е прекрасна. Голяма зала, където снимахме баловете, е зашеметяваща. Когато видите това място, изпълнено с хора, облечени в невероятни костюми, гледката е впечатляваща. Вече не се правят такива филми."Хамър също казва, че снимачната площадка е по-голяма и по-смела от всичко, което си е представял. "Спалнята на кралицата е по-голяма от повечето амфитеатри," казва той. "Цялостната атмосфера е толкова грандиозна, че изцяло подтиска неверието ви. Мащабът е толкова голям, че е почти трудно да го осъзнае човек. Хората ще видят нещо наистина уникално в този филм."Адекватно пищните костюми варират от ексцентричните рокли на кралицата в златно и червено до пастелните дворцови дрехи и скулптурните бойни одежди на Снежанка, създадени от покойната Еико Ишиока за този, както се оказва неин последен филм. Спечелилата Оскар дизайнерка на костюми е работила със Сингх по четири филма, преди смъртта си през януари 2012 година. "Отношенията между Тарсем и Еико бяха специални духовно, и работата им заедно говори за тази връзка," казва Мишър. "Мисля, че работата й по този филм е завет за нейния артистизъм като цяло и за тяхната връзка в частност. Тя ни остави един прекрасен дар, с който да помним колко специална бе тя."Ишиока, която печели Оскар за зрелищните си костюми в Дракула на Франсис Форд Копола, е уважавана художничка, чиито творби са в постоянната колекция на Музея за модерни изкуства в Ню Йорк.Впечатляващото е, че нейните сензационни дизайни не се ограничават с роклите и костюмите на филмовите звезди. Ишиока създава и над 300 костюма, които са носени от статистите във филма. Почти всички са направени на ръка. Хамър казва, че всички тези усилия са част от това, което прави филма толкова специален. "Костюмите наистина задават тона за целия филм. Еико свърши прекрасна работа, създавайки нещо толкова фантастично, но и същевременно напълно правдоподобно."КРАЛСКА БИТКАНа фона на усърдно изградената гора, се развива весело физическо приключение, докато водилата уединен живот принцеса се адаптира към живота извън стените на замъка. От своите домакини, Снежанка се учи да отстоява вярванията си с въздействащи екшън-сцени. Както винаги, Сингх мисли за автентичността. "Исках естествени битки с истински оръжия и истинска агресия," казва режисьорът. "Но повече от всичко, исках актьорите да вземат участие в приключенските части от филма."Звездите се подлагат на месеци интензивни тренировки за изтощителните екшън-сцени, включващи бой със саби, акробатика, бясна езда и много други. "Обучаваха ни на бой със саби по пет дни в седмица и почти по шест часа на ден," споделя Хамър. "Имам мазоли за доказателство. Научих се да правя задно салто със сабя в ръка, предно салто със сабя в ръка, странично салто - все неща, които не умеех да правя дотогава. Винаги се радвах да видя какво ще правим след това. Любимата ми част бе ездата на снимачната площадка, и то в галоп." Колинс добавя "Имаше много тренировки за битките във филма. Учихме се на бой със саби, на фехтовка, на акробатика. Тренирахме във фитнеса, тичахме, вдигахме тежести. Беше много натоварено."Координаторът на битките Жан Френет учи стъпка по стъпка актьорите на основите на боя. "Има си прогресия," казва той. "Това е като тренировъчния лагер в армията. Процесът на повторение помага на актьорите да натрупат увереност и умения с течение на времето. Искахме да се отнасят сериозно към тренировките, но не и да прегорят."Координаторът на каскадите Марк Десурди добавя "Лили и Арми бяха фантастични. Те са много координирани и талантливи. Учат се много бързо. Лили силно пожела да направи сама своите каскади. Започнахме, като я накарахме да прави салта и акробатични изпълнение. После направихме същото и с Арми. Когато ги видите да се бият със сабите, да знаете, че това са самите те."Една от хитрите нововъведения на Сингх довежда до серия от екшън-сцени, които изискват сложна подготовка и физически умения. След като джуджетата са изгонени от селото заради ръста си, според него те може би са получили комплекс за ръста си. В опит да компенсират, ниските мъже в ОГЛЕДАЛЦЕ, ОГЛЕДАЛЦЕ провеждат своите обири на кокили. Десурди открива група смелчаги с кокили в Тулуза, Франция, които да обучат актьорите да се бият върху кокилите."Те бяха невероятни," възхищава се той. "Научиха нашите момчета да вървят, бягат и скачат с кокилите. Каскадите, които направиха върху кокили, са сензационни. Не сте виждали нищо такова през живота си. Зрителите ги чака истинско удоволствие."Крайният ефект от въображението на Сингх е да пренесе и звездите на филма, и зрителите, в зашеметяваща фантастична вселена. Както споделя Колинс "Всеки обича хубавите приказки. Те създават място, където можеш да се смееш, да бъдеш уплашен или просто да бъдеш изумен. Нашият филм е история да всички поколения, а точно това трябва да бъде една приказка - нещо, на което да се насладят всички." Робъртс се съгласява, добавяйки "Мисля, че зрителите ще потънат във филма. Много ще се радвам просто да се отпуснат на седалките и да бъдат пренесени някъде другаде за два часа." ... още »
Специално издание на „Аз обичам България” и две от най-успешните съвременни български ленти – „Love.net” и „Стъпки в пясъка”Истински български уикенд е подготвила за зрителите Нова ТВ по повод предстоящия национален празник 3-ти март.Началото ще бъде поставено от най-българската игра в ефира на Нова ТВ – „Аз обичам България”. Оспорваната междукапитанска битка ще се излъчи в деня на 3-ти март от 20.00 ч. Юлиан Константинов и Андрей Слабаков отново ще застанат начело на два отбора и ще съберат под знамената известни български имена, сред които мъжът на годината Стефан Стойчев, Даниел Вълчев, Симона Пейчева и Бойко Василев. Освен на въпроси, свързани с всичко българско и родно, участниците ще трябва да се доказват и в нови игри с много повече динамика. Специално и единствено за 3-ти март двата отбора ще бъдат предизвикани от рунда „Гъз глава затрива”, където ще трябва да познаят традиционно за българската кухня ястие, разчитайки единствено на небцето си...Българският уикенд ще продължи с два от най-нашумелите и успешни български филма – „Love.net” и „Стъпки в пясъка”. Първият ще бъде излъчен на 04 март, неделя, от 20.00 ч., а вторият – на 03 март, събота, от 23.00 ч. “Love.net”, на който Нова ТВ е и копродуцент, се утвърди като един от най-успешните филми за изминалата 2011 г. Лентата на режисьора Илиян Джевелеков събра над 210 000 зрители, като по този начин се нареди в ТОП 10 класацията на най-добрите бокс офис постижения в България за всички времена. Само за първите три дни от появата си на екран филмът заслужено бе №1 в кината. „Love.net” оглави класацията за най-добър премиерен уикенд за годината и изпревари по зрителски интерес заглавия като "Туристът", "Черният лебед", "Социалната мрежа", "Речта на краля". За по-малко от месец родната филмова продукция събра над 1 милион лева от билети, с което се нареди сред 11-те заглавия в историята на българското кино, които са преминавали границата от милион лева. Освен признанието на зрителите, филмът получи отлична оценка и от телевизионната гилдия.На фестивала на българския игрален филм „Златна роза" продукцията спечели награда за най-добра женска роля (Лилия Маравиля), най-добър сценарий (Нели Димитрова, Матей Константинов, Илиян Джевелеков) и награда за дебют в лицето на режисьора Илиян Джевелеков.Филмът е история за любовта, която се случва благодарение и въпреки Интернет. Заглавието проследява паралелно историите на галерия от персонажи, опитващи се да коригират живота си чрез Интернет или просто да се забавляват в мрежата, както и историите на няколко двойки, свързали живота си чрез сайтовете за запознанства. „Love.net” разказва за любовта във всичките й проявления – за неизбежната, мистична и необяснима, но също така повърхностната и бързо ликвидна любов.В главните роли зрителите ще видят актьорите Христо Шопов, Захари Бахаров, Лилия Маравиля, Владимир Пенев, Диляна Попова, Койна Русева, Джон Лоутън и др.Другото българско заглавие, което ще се завърти в ефира на Нова ТВ този уикенд, е „Стъпки в пясъка”. С голяма доза реализъм и креативност, режисьорът Ивайло Христов разказва една на пръв поглед позната житейска история. Прави го обаче по изключително увлекателен и въздействащ начин, напомняйки ни за вечните теми като търсенето на себе си, бягството, любовта и неочакваните изпитания и обрати, на които ни подлага съдбата.След продължителна емиграция Слави (Иван Бърнев) се завръща в България. На летището той споделя с няколко случайни непознати своята история: едно детско влюбване, което прераства в страстна любов, последвана от разочарования. Слави разказва как се забърква в неприятности с милицията по време на социализма и бяга зад граница. Прекарва доста години в Австрия и Америка, но след пътешествието, което поема сам към себе си, отново се среща с истинската си любов – Нели (Яна Титова). В лентата зрителите ще видят още Асен Блатечки, Деян Донков, Карла Рахал, Васил Михайлов и Велко Кънев.„Стъпки в пясъка” е отличен с награда на публиката на фестивала „Златна роза“ през 2010 г и специална награда на журито на международния филмов фестивал „Любовта е лудост“ през същата година. ... още »
Всеки, който е харесал официалната Facebook страница на романтичната комедия – facebook.com/TheForeigner2012 – ще може да участва в ежеседмична томбола за общо 15 двойни покани за бляскавата премиера на „Чужденецът“. За целта трябва да влезе в раздел „Награди“ и да следва указанията.Допълнителен бонус към наградите ще бъде възможността за професионална снимка със звездния актьорски състав, който включва Ники Илиев, Асен Блатечки, Любо Ковачев, Саня Борисова и Елен Колева.Специално за събитието, което ще се състои на 14 март в кино „Арена Младост“, в София ще кацне френската звезда Кристоф Ламбер. Късметлиите в играта ще имат уникалния шанс да срещнат Шотландския боец на живо.За филмаМладият французин Жерар е в командировка в България, когато съдбата неочаквано го среща с Магдалена – селско момиче с буен нрав и не особено изискани обноски. Следвайки порива на сърцето си, Жерар решава да открие родното село на мистериозната красавица, без да познава привичките и езика на неговите обитатели. Правейки няколко абсурдни грешки, Жерар обърква съдбите на две български семейства, както и на своето във Франция. Следва грандиозен сблъсък на култури и поредица от комични ситуации в двата края на Европа - от село Лещен до Париж„Чужденецът“ е романтична комедия, носеща духа на френските филми от 70-те, но с модерен ритъм, приключенски моменти и забавни обрати.Трейлъри и клипове от филма можете да видите тук ... още »
Немската актриса Катя Рийман, израелският режисьор Еран Колирин, младата надежда на руското кино Ангелина Никонова, известният сценарист и режисьор Александър Миндадзе, уникалният Зигфрид, добре познатият у нас немски режисьор Файт Хелмер и американският кинематографист Майкъл ди Джакомо ще бъдат сред специалните гости на СФФ 2012Катя Ханхен Лени Рийман е родена на 1 ноември 1963 година в Кирхвее, Германия, в семейство на учители. От малка се занимава с балет, свири на пиано, флейта и китара. След като завършва училище, посещава танцова школа в Хамбург, но след първия семестър напуска, за да стане актриса. Първи стъпки в актьорството Катя Рийман прави на сцената на Вестфалския театър, където започва работа и едновременно с това се записва в Университета за музика и театър в Хановер (1984-1986).След това продължава актьорското си обучение в Училището по драма Ото Флакенберг в Мюнхен (1986-1987). Първото си сериозно предложение за участие във филм Риман получава като студентка и с тази роля печели наградата на конкурса за актьорско майсторство „Адолф Гриме”. Катя Рийман е една от най-търсените актриси в Германия, удостоена е с повечето от най-престижните филмови награди на родна територия. Партнирала си е на екрана с актьори като Жерар Депардийо, Жан Моро, Фани Ардан. Играе в Мюнхенския камерен театър и в театър „Шилер” в Берлин. Освен успешна актриса, тя композира и пише текстове на песни (слушали сме нейни изпълнения и на сцената в София, заедно с Фестивалния бенд!), автор е и на две детски книжки - „Името на слънцето“ и „Хорът на ангелите“. За изключителната си игра във филма на Маргарете фон Трота „Розенщрасе” (2003) Рийман е удостоена с Наградата за най-добра актриса на кинофестивала във Венеция. Филмът бе представен в рамките на 9-ия международен София Филм Фест, на който тя участва като член на Международното жури. От 1999 година Катя Риман е посланик на УНИЦЕФ и провежда активно кампании против обрязването на момичетата в Африка. Катя ще бъде специален гост на 16-ия София Филм Фест. Тя ще пее отново с Фестивалния Бенд и ще представи един от последните си филми „Теория на относителността на любовта“, в който е неузнаваема и изпълнява 5 роли!Публиката на София Филм Фест познава работата на 39-годишния Еран Колирин от дебютния му филм „Посещението на оркестъра” (2007), донесъл му международна слава и 50 награди от цял свят. Сред тях са наградата на журито от секцията „Особен поглед” в Кан и Европейско откритие на годината. Израелският творец ще бъде сред специалните гости на 16-ия СФФ, за да представи лично новия си филм „Размяната“ (2011). Кинопродукцията получи номинация за „Златен лъв“ във Венеция. Главният герой във филма е мъж, който, прибирайки се у дома, вижда живота по нов, различен начин – отстрани, сякаш е турист в собственото си ежедневие. Той наблюдава света с очите на дете и преоткрива магията и мистериите в него - из коридорите, площадките, килерите...Младата надежда на руското кино Ангелина Никонова пристига в София, за да представи игралния си дебют „Портрет по здрач“ (2011). Филмът е социален и психологически портрет на днешна Русия с богатите и бедните в нея, със заключените в безличното си съществувание в света на средната класа хора.Главната героиня Марина (Олга Диховичная) е социален работник, специалист по случаите на семеен тормоз. Тя е омъжена за консервативния и грижовен Иля, на когото изневерява с приятеля им Валерий. Една вечер е изнасилена от група милиционери, на които това, очевидно, не им е за пръв път. В желанието си за мъст Марина открива главния сред тях – Андрей (Сергей Борисов), и го проследява до апартамента му. Но изненадващо и за двамата, между тях започва връзка...Сензационността на сюжета крие дълбоки размишления, а изпълненията на Олга Диховичная и Сергей Борисов засилват драматизма на филма и допринасят за още по-пълното представяне на характерите на персонажите. „Портрет по здрач“ получи голямата награда за най-добър филм на фестивала на младото източно-европейско кино в Котбус, както и „Златен Александър“ и наградата на гръцката критиката в Солун. Фестивалната публика у нас ще има възможността да се срещне и да разговаря с режисьорката и с актрисата в главната роля, която е единствената дама в Международното жури на 16-ия СФФ.Роденият през 1949 г. в Москва Александър Миндадзе е смятан за един от най-добрите съвременни руски сценаристи и режисьори. От 1975 година насам са заснети над 20 негови сценария. В продължение на няколко десетилетия Миндадзе работи с режисьора Вадим Абрашитов. Двамата печелят „Сребърна мечка” през 1995 г. за „Пиеса для пасажира”. През 2007 година дебютният му игрален филм като режисьор „Отрыв“ печели две награди „Бял слон”, включително приза на руската критика за най-добър дебют.Режисьорът ще представи на СФФ 2012 новия си филм „В събота“ (номинация за „Златна мечка“ в Берлин’11), първият руски игрален филм, посветен на ядрената катастрофа в Чернобил. „Идеята да заснема филма е от 2005 година. Случи се някак си напълно естествено – споделя Миндадзе. – Не се чувствах длъжен да направя филм за чернобилската катастрофа. Това не беше моя свръхзадача. В този смисъл, когато започнах „В събота”, не правех филм за Чернобил като взрив, а за Припят и 16-те сватби, на които хората се веселят, за съветското и руското общество, за нашия живот – и тогавашния, и съвременния... Създадох метафора, основана на реалността. Някак си му дойде времето на този филм.“През 2012 година отново гост на фестивала ще бъде уникалният Зигфрид – сценарист, режисьор, оператор, фотограф, монтажист, композитор, музикант и писател. Наричат го „явление в новото европейско кино“.Роденият през 1973 година режисьор започва да работи в киното още двайсетгодишен в драмата „Somebody To Love”, с участието на Харви Кайтел и Антъни Куин. Тогава негово поприще все още е само фотографията. Избира да бъде свободен от ангажименти и буквално заживява на улицата. Свири с приятелите си из Париж, снима, открива хора и рисува. Така се ражда и идеята за първия му игрален филм „Луиз (втори дубъл)” (1998), разбил традиционните стереотипи за правене и възприемане на кино.Веднага след излизането си през януари 1999 г., дебютът на Зигфрид печели наградата на журито за най-добър европейски филм на Международния филмов фестивал в Брюксел и награда от фестивала в Дювил за най-добър френски сценарий.Увлечен от истинските градски приказки, Зигфрид продължава да живее заедно със своите герои и образи от улицата. Той, отново сам, снима „Санса” (2003) – един необикновен поглед към съвременния живот в постмодерния свят. През 2003 година филмът печели наградата на Международния филмов фестивал Фландърс, а софийската публика го гледа сред номинираните за Голямата награда на международния конкурс на София Филм Фест 2004. На следващата година Зигфрид е част от Международното жури на 9-ото издание на СФФ. През 2007 г. отново експериментира, този път на полето на анимацията с филма „Ада”. „Киногама 1: Изток” и „Киногама 2: Далечният изток” (2008) пък са алтернатива на конвенционалното кино.Зигфрид ще представи в София новия си филм „Детски истории“ (2011). Кинотворбата запознава с трепетите и вълненията на три хлапета: Кабир от Калкута, Алтъмбек и сестра му Аруджан от Казахстан. Във филма има неподчинение, геройство, копнежи, големи и малки любовни истории, желание да се улови богатството на живота, променлив и непредсказуем дори в най-малките си прояви – тези елементи заличават географските граници и бележат „Детски истории” като филм от фестивалната програма, който не бива да се пропуска.Файт Хелмер е немски кинорежисьор, роден през 1968 година в Хановер. Завършил е Академията за кино и телевизия в Мюнхен, но снима от 14-годишен. Става известен още като студент със своите необичайни късометражни филми, които му донасят над 50 награди от многобройни международни фестивали. Най-успешните сред тях са „Пътешествие на любовта” (1989), „Да потегляме с колата” (1992), „Миячът на прозорци” (1993), „Айфеловата кула” (1994) и „Изненада!” (1995). Копродуцент е на „Братя Складановски” (1995) на Вим Вендерс. Пълнометражният му игрален дебют е „Тувалу” (1999). Филмът е заснет изцяло в България, с български екип, а операторската работа на Емил Христов е впечатляваща! Успехът му е невероятен - показан е на 62 международни фестивала и има над 30 награди. Файт Хелмер гостува на 8-ия Международен СФФ с филма си „Порта към небето” (2003) – комично-драматичен разказ за тегобите на младо индийско момиче, руски бежанец и немски техник, ситуирани в и около затвора за бежанци на летището във Франкфурт.След броени дни в София Файт Хелмер ще представи най-новия си филм „Байконур”, копродукция между Казахстан, Германия и Русия, предизвикателна и – както всичко, което прави Хелмер – нестандартна любовна история, която със сигурност ще събуди интереса и любопитството на фестивалната публика у нас.Майкъл Ди Джакомо е американски режисьор и сценарист, който има няколко много успешни филма в сравнително младата си кариера. Роден е през 1973 г. в Уилмингтън, щата Делауер. Учи кино в университета в Ню Йорк. Пише сценариите за късометражни филми, които режисира и продуцира. Един от тях – експерименталният „The Lost Treasure of Captain Cornelius ‘Deadeye’ Tuckett” (1989), получава студентски „Оскар”.Кинотворецът завършва Нюйоркския университет и още с дипломния си филм „The Lost Treasure of Captain Cornelius ‘Deadeye’ Tuckett” печели Академична награда за експериментална работа в раздела за студенти. В последствие предизвиква бурни отзиви с игралния си дебют „Animals with the Tollkeeper” (1998), на който е сценарист и режисьор. Филмът е показан на много международни фестивали и получава наградата за режисура в Ситджес, Испания.Във впечатляващия черно-бял проект младият Ди Джакомо работи с актьорите Тим Рот и Мики Руни. „Когато разбият мечтите ви от рано, имате възможност или да ги създадете пак по нов начин или да приключите с тях като се оставите на измамното чувство за блаженство“, признава режисьора. В „Някъде, довечера” (2011), който ще бъде показан на 16-ия София Филм Фест, Майкъл Ди Джакомо работи с друга световна звезда – Джон Туртуро.Филмът е съвременна градска приказка, в която двама нюйоркчани се опитват да намерят компания в телефонен чат за възрастни. Въпреки че никой не е това, на което другият се надява, двамата се сприятеляват, за да докажат, че очарование може да бъде намерено и в най-пренебрегваните сърца. ... още »