Истинското име и месторождение на легендарния Чарли Чаплин са същинска загадка. Това гласи доклад на британските тайни служби след провеждането на разследване по сигнал на САЩ, според които актьорът е бил симпатизант на комунистите, съобщава "Ройтерс", цитиран от БГНЕС.През 1952 г. агенти на британската МИ5 получили за задача да разследват миналото на Чаплин по сигнал на ФБР. Според властите във Вашингтон, звездата използвал псевдоним, имал леви политически убеждения, а истинското му име било Израел Торнстин.В средата на миналия век документите сочели, че Чарли Чаплин, великият актьор на нямото кино, бил роден на 16-ти април 1889 г. в Южен Лондон. Мащабното разследване на МИ5 обаче не намерило записи за раждането му. Но и не открило индикации, че Чаплин представлява заплаха за сигурността."Необичайно е, особено след разследване на МИ5, датата и месторождението на такава известна личност да остават забулени", отбеляза професор Кристофър Андрю – главен историк на британските служби. ... още »
Британският актьор Хю Грант преминава през криза на средната възраст.51-годишният актьор, който стана баща за първи път през септември миналата година, когато актрисата Тинлан Хонг роди дъщеря им Джесика, се срамува от новата си мания към колите и смята, че причината е, че с напредването на възрастта започва да си задава въпроси за живота."Имам нова мания към колите. Почти се срамувам да говоря за това. Ходя да гледам автомобилни състезания. Учат ме как се кара и сега, когато си лягам, чета на моя iPad как действа коляновият вал или дисковата спирачка. Това е странно. Не зная от къде идва. Това е криза на средната възраст, точно това се случва с мен", разкри Грант.Хю, който преди време имаше връзки с Елизабет Хърли и Джема Хан, признава, че едва сега започва да разбира жените. "Смятам, че фактът, че жените са необясними, е очарователен, нали? Мисля, че вече започвам да ги разбирам, но съм изостанал. На 51 години съм и чак сега започвам да разбирам някои неща, които ние, мъжете, обикновено не забелязваме", допълни актьорът, цитиран от БГНЕС.Той признава, че му харесва да попада в списъка на най-сексапилните актьори в света, но твърди, че това не е единствената му цел в живота. "Всички тези класации са плюс. Не мога да се правя, че нямам его и на всеки мъж би му харесало да попадне в подобна класация, но не живея само за това", категоричен е Грант. ... още »
Режисьорът Андрей Кошак, актьорите Мартин Марион и Никола Койо пристигат за премиерата на „Шоково състояние”„Шоково състояние” е копродукция на Словения, България, Сърбия, Македония, Босна и Херцеговина. Продуцент от Българска страна е Арт Фест, а сред останалите партньори на продукцията са известният Даниел Хочевар, Йелена Митрович, Дарко Попов и Амра Бакшич Чамо. Музиката към филма е дело на Стефан Вълдобрев.„Шоково състояние” е черна комедия за капитализма и променящите се обществени ценности през изминалите 20 години, които преобразиха радикално лицето на страните от Източна Европа.Историята започва на празника на труда – първи май 1986 година, в Любляна, тогавашна Югославия. Петер Замзек е почтен работник в металообработващ завод, примерен баща на две деца, който най-накрая получава дългоочакваната награда за „Най-добър работник за годината”, а именно: общинско жилище. Петер е толкова шокиран от новата придобивка, че изпада в амнезия и не може да се порадва на апартамента, защото състоянието му задълго остава непроменено и затова го настаняват в клиника за душевно болни.Едва след 10 години Петер излиза от амнезията, за да попадне в една тотално променена действителност, не само в личен, но и в общоевропейски план: жена му се е омъжила повторно за най-добрия му приятел, децата са пораснали, а обичната Югославия вече не съществува. Всеки се стреми да бъде европеец, всеки иска бързо да забогатее и Петер взема нещата в свои ръце...„Идеята да снимам този филм ме споходи преди няколко години, докато гледах репортаж за деня на труда в новинарска емисия, – споделя режисьорът Андрей Кошак. – Празненствата на този ден в демократична Словения изглеждаха толкова жалки, че се запитах как един истински пролетарий от предишната система, за когото Тито, червените знамена и култа към работата са означавали нещо, би реагирал на днешните чествания?” Тази мисъл отключила в съзнанието на Андрей Кошак цял куп комични плетеници. Но той не искал да снима просто комедия, а филм, който разкрива фалша и заблудите, на които сме свидетели през последните 20 години на така наречения „преход”. „В крайна сметка „Шоково състояние” описва настоящата ситуация, в която се намират словнеците, но в същото време се опитва да улови детайли от картината на днешния ден, които са общи за целия пост-социалистически блок”, убеден е Андрей Кошак. Досега филмът е представен само на националния словенски фестивал в Порторош (2011), където „Шоково състояние” е удостоен с наградата за специални постижения, връчена на актьора Мартин Марион.Независимо от факта, че има зад гърба си само три игрални филма, режисьорът Андрей Кошак е особено популярен в родната си Словения, защото още с игралния си дебют „Аутсайдерът” (1997) успява да направи „на пух и прах” националния боксофис като събира над 95 000 зрители. Андрей Кошак завършва Академията за театър, радио, кино и телевизия в Любляна, Словения. Той е кино и телевизионен режисьор, сценарист и преподавател.Освен с рекорда си по зрителска посещаемост, дебютният му филм става известен и с международните си отличия, превърнали го в една от ключовите творби за т. нар. Възраждане на словенското кино. Вторият филм на Кошак – „Headnoise” (2002) е екранизация по романа на утвърдения словенски писател Драго Янчар.Стефан Вълдобрев завършва НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов” през 1993 година в класа на проф. Крикор Азарян и Тодор Колев. През 2007 г. завършва специализация по кинорежисура в академията FAMU в Прага, Чехия. Вълдобрев е композирал оригиналната музика за 65 театрални спектакъла, 8 игрални и 4 документални филма. След работата по музиката на филма „Светът е голям и спасение дебне отвсякъде”, композиторът отново се включва в проект, копродуциран от Арт Фест и Стефан Китанов. Музиката за „Шоково състояние” е дело на Вълдобрев и е записана от него, заедно със симфоничен оркестър с диригент Григор Пеликаров, след почти шест месеца работа по партитурите съвместно с Веселин Караатанасов.Режисьорът Андрей Кошак ще бъде гост на 16-ото издание на СФФ и ще представи новия си филм пред българската публика, в компанията на главните актьори Мартин Марион и Никола Койо, композитора Стефан Вълдобрев и продуцента Стефан Китанов. ... още »
След месеци изпълнени със спекулации и слухове, от независимата компания Summit Entertainment потвърдиха в средата на миналата година, че криминалната екшън-комедия “БСП - Бесни Страшни Пенсии” ще се сдобие с продължение. Намерението на продуцентите бе да бъде привлечен отново същия актьорски състав, включващ Брус Уилис, Джон Малкович, Мери-Луис Паркър и Хелън Мирън, а на режисьорския стол да седне за втори път Робърт Швентке.В момента, единственото което се знае за втората част е че действието й ще бъде ситуирано в Европа, а сюжета ще се фокусира не само върху преживяванията на главния герой Франк Моузес, но и върху няколко нови персонажи, за които обаче все още не се разкриват никакви детайли. Очакванията бяха, че всеки герой, който не е бил убит в оригинала, ще се завърне за бъдещата лента, но в продължение на няколко месеца нямаше информация относно това кои актьори са потвърдили намерението си да участват.Но сега, повече от половин година след като бе разкрито че ще бъде направен “БСП - Бесни Страшни Пенсии 2”, стана ясно, че звездата от първата част, Брус Уилис, със сигурност ще се превъплъти за втори път в ролята на Франк Моузес. Уилис вече провежда разговори с продуцентите, и въпреки натоварения си график, актьора ще успее да вземе участие в продукцията. Все още не е ясно дали се водят преговори с Джон Малкович, Мери-Луис Паркър и Хелън Мирън, но според първоначалните слухове, и тримата актьори неофициално са дали съгласието си за участие в продължението.Освен информацията за Брус Уилис бе разкрито, и че “БСП - Бесни Страшни Пенсии 2” се е сдобил с нов режисьор. Смяташе се, че създателя на оригинала, Робърт Швентке, ще се завърне със сигурност на режисьорския стол, но от variety.com съобщават, че той е бил заменен от носителя на “Оскар” Дийн Парисо, известен най-вече с работата си по филмите “Купон с Дик и Джейн” и “Галактическо приключение”. Не се изтъкват причини за смяната на режисьорите, но според непотвърдена информация от Summit Entertainment, Швентке е отказал да режисира продължението, тъй като ще бъде прекалено зает с довършителната работа по най-новия си филм “R.I.P.D.”, чиято световна премиера бе отложена за 2013-та година.Сценаристите на оригиналния “БСП - Бесни Страшни Пенсии”, Ерик Хобер и Джон Хобер вече потвърдиха, че работят и по сюжета на продължението, а по думите на продуцента Лоренцо ди Бонавентура (“Мъж на ръба”), във филма ще бъдат представени поне два нови персонажа.Снимките на лентата се очакват да стартират през есента на тази година в щата Калифорния, а освен режисьор, Дийн Парисо ще бъде и изпълнителен продуцент. В следващите три месеца ще стане ясно и кои актьори от първата част ще си партнират отново с Брус Уилис в продължението.Световната премиера на “БСП - Бесни Страшни Пенсии 2” е насрочена за 2-ри август, следващата година. ... още »
Преди малко повече от две години, от студиото Уорнър Брос оповестиха, че планират да направят продължение на фантастичния екшън с Уил Смит, “Аз съм легенда”, който с приходите си от над половин милиард долара се превърна в един от най-големите хитове на 2007-ма година. Надеждата беше втората част да бъде готова за премиера в края на 2010-та година, но проблеми свързани със сценария и отказа на режисьора Франсис Лоурънс да се завърне отново, попречиха да се стигне до снимки.Въпреки това, от Уорнър Брос не се отказаха от проекта и сега, близо пет години след премиерата на оригинала, представител на студиото разкри, че работата по сценария вече е започнала.Първоначално се смяташе, че по оформянето на сюжетната линия на “Аз съм легенда 2” ще работи сценариста на първата част Акива Голдсман, но от Уорнър Брос оповестиха, че тази позиция е била поверена на Араш Амел, който до момента е работил по общо два игрални филма, чиито премиери тепърва предстоят – екшъна с Арън Екхарт “Изгнаникът” и биографичната драма “Грейс от Монако”.Вместо сценарист, Голдсман ще бъде продуцент на фантастичната продукция, а очакванията са, че звездата Уил Смит отново ще изпълни ролята на оцелелия след смъртоносна глобална епидемия учен Робърт Невил. Въпреки че героят на Смит умря в края на първата част, той отново ще бъде в центъра на сюжета. Все още не се знае как точно ще бъде обяснено завръщането му.Има слухове, че действието на “Аз съм легенда 2” ще се развива преди случилото се в първия филм, но за момента няма официално потвърждение или опровержение от страна на Уорнър Брос. Уил Смит няма да подпише договора за участие докато сценария не бъде напълно завършен, но за сметка на това продуцентите вече провеждат разговори със създателя на оригинала Франсис Лоурънс, и ако всичко протече според очакванията той отново ще седне на режисьорския стол.В най-добрия случай, сценария на “Аз съм легенда 2” ще бъде завършен до края на тази година, което от своя страна ще означава, че старта на снимките може да бъде даден още през първата половина на следващата година.Акива Голдсман ще продуцира филма, заедно с Джейда Пинкет Смит (“Седем души”) и Джеймс Ласитър (“Ханкок”), а бюджетът за снимки отново ще надвишава сумата от сто милиона долара. Тъй като “Аз съм легенда 2” е един от основните приоритети за студиото Уорнър Брос, в следващите месеци се очаква да бъде разкрита още по-подробна информация относно статута на продукцията.Според първоначалната информация, продуцентите се надяват фантастичния екшън да тръгне по кината през лятото на 2014-та година. ... още »
Големият български актьор Георги Черкелов е починал на 19-ти февруари (неделя) на 81 година, съобщиха близките му.Черкелов е роден на 25 юни 1930 г. в Хасково. След като учи три години право в Софийския университет, решава да завърши ВИТИЗ „Кръстьо Сарафов”. През 1956 г. се дипломира със специалност актьорско майсторство и режисура. Започва кариерата си като артист във Врачанския театър. Играл е и на сцените на Младежкия, на Сатиричния и на Народния театър.От 1985 до 1990 г. е директор на Плевенския драматичен театър, след което се завръща отново в Народния театър. Режисьор е на постановката "Спасителят в ръжта" от Селинджър, чиято премиера е на плевенска сцена.Дебютът му в киното е през 1961 г. Той добива широка популярност най-вече с ролята си на Богдан Велински от сериала „На всеки километър”, където играе събирателен образ на Никола Гешев - шеф на отделението „Борба с комунизма” в страната до 1944 г. За 50 години Черкелов е създал над 100 роли в театъра и около 70 роли в киното.През последните години Георги Черкелов живееше в усамотение в ловешкото село Ъглен заедно със съпругата си Зина, но продължаваше да се изявява на сцената. ... още »
Интервю с Джон Розенгрант, отговорник по специалните ефекти на „Жива стомана”, чиято премиера на DVD и BD е на 20 февруари 2012 г.„Жива стомана” беше номиниран с "Оскар" за страхотните си визуални ефекти на същия ден, в който беше неговата видео премиера в САЩ – 24 януари, 2012. Това е втората номинация за Ерик Наш (първата му е за „Аз, роботът” през 2004) и първата номинация "Оскар" за Джон Розенгрант, Дан Тейлър и Суен Гилбърг.Коя беше любимата Ви част от работата по „Жива стомана”?Джон Розенгрант: Оживотворяването на героите и, надявам се, създаването на нови образи.Какви са предизвикателствата при смесването на CGI (компютърни графични ефекти) и аниматрониката?Дж.Р. Мисля, че трудността беше да направим прехода плавен. Шон Леви, продуцентите и екипът по дигиталните ефекти, начело с Ерик Наш, всички подходихме към смесването със съзнанието, че това е екипна работа, и с намерението да си помагаме, за да направим кадрите да изглеждат правдоподобни, дори когато трябваше да бъде CG. Използването на истински роботи помогна на актьорите да реагират адекватно и да имат добра игра.Колко време отне да се направят аниматроничните обекти, които виждаме във филма?Дж.Р. Целият процес отне пет месеца. Шест седмици продължи изработването на дизайна и дигиталното скулптуриране на роботите, както и разглобяването на всички части, за да имаме бързи прототипи. Всеки робот се състоеше от около 300 части. За останалата част от времето ние фактически сглобихме роботите.Наложи ли се да използвате някаква специална техника?Дж.Р. Що се отнася до нови технологии, имахме скрита система за управление. Разработихме специална хидравлична помпа, лесно преносима и лека, която в съчетание с нашата система за контрол, ни позволи да приготвяме роботите за снимки в рамките на десет минути.Има ли голяма разлика да се работи с аниматроника в сравнение с реални хора?Дж.Р. Предизвикателството при аниматрониката е да създадеш достоверна игра с неодушевена машина. Имаме предимството, че освен, че сме художници и инженери, сме и кукловоди и изпълнители. Така да се каже, ние канализирахме тази енергия, за да одухотворим героите си.Кой е Вашия любим робот?Дж.Р. Всички са наши творения. Вложили сме поравно време и усилия във всеки един от тях. Но мисля, че в Атом можем да видим изразени най-много топлота и сърдечност. Очевидно, предпочитам Атом.Коя беше най-сложната сцена, с която трябваше да се справите, докато правехте филма?Дж.Р. Както при всички филми, изобилстващи от специални ефекти, имаше много трудни сцени. Примерно, тази, която изплува в съзнанието ми, е, когато Атом беше измъкнат от бунището. Трябваше да го покрием целия с кал и да го сложим седнал. Нямаше достатъчно време за подготовка, колкото ни се искаше, но смятам, че сцената стана страхотна. Много се гордея с нея. Как започнахте да работите с филми?Дж.Р. Още от петгодишна възраст си мечтаех да правя чудовища. Специализирах в колеж по изкуствата, но винаги съм искал да правя специални ефекти. Преместих се в Калифорния, за да преследвам мечтата си и Стан Уинстън ме нае за първия „Терминатор”, предоставяйки ми по този начин страхотна възможност. Работих при Стан 25 години, докато той без време си отиде. С останалите ми три партньора, с които управляваме магазина на Стан, сформирахме Legacy Effects в негова чест и за да продължим пътя му.Може ли да обясниш в какво се състои твоята работа като аниматроничен супервайзор?Дж.Р. Построяване на аниматроничните роботи чрез скулптуриране, моделиране, инженерство, избиране на цвета, разработване на системи за управление и менажиране на цялостното поведение на роботите на снимачната площадка.От какво са направени роботите?Дж.Р. Панелите и най-външните покрития са направени от стъклопласт и смес от уретан. Механичната структура вътре е комбинация от стомана и алуминий. Доста от роботите са изградени от машинни алуминиеви части. Привеждането им в движение става хидравлично или чрез лостове.Налагаше ли Ви се да работите съвместно с актьорите по сцените?Дж.Р. Да, определено работим в много тясно сътрудничество с актьорите. Трите главни робота, които направихме (от общо 27), бяха тези, с които Хю Джакман и Дакота (в ролята на Макс) щяха да имат специални взаимоотношения. Много полезно беше за Дакота, десетгодишен по това време, да има на разположение функциониращ робот. Няма как да не се забележи блясъка в очите на момчето и привличането помежду им.Как мислите, с какво Стан Уинстън допринесе за развитието на филмовото изкуство и бизнес? В какво се състои неговото наследство?Дж.Р. Най-важното, на което той ме научи, е как да изграждам образите на героите. Разковничето е не в използването на специални ефекти, а в създаването на незабравима индивидуалност. Стан беше специалист по изящните изкуства и грима, но фактически той обърна особено внимание на актьорската игра. Независимо от пресъздавания образ, всичките му герои имаха присъствие и изглеждаха живи, от извънземната кралица и Терминатор, до динозаврите в Джурасик парк.Какви промени настъпиха в работата Ви след „Терминатор”?Дж.Р. За този филм ние построихме истински роботи. Също така модерната технология ни позволи неща, които не бяха възможни преди – да направим дигитален дизайн на роботите и съставните им части и бързо да им направим прототипи в реалния свят.Когато се съгласихте да поемете проекта, имахте ли вече ясна визия за дизайна на роботите? Или се доразви в хода на работата?Дж.Р. Дизайнът беше измислен от Шон Леви и Том Мейър, дизайнер на продукцията. Ние взехме дизайна от Том и направихме всички части, така че да се получи механична структура, която наистина да функционира. Добавихме и от себе си малко щрихи за украса, но стартът беше от Том.Кой беше най-трудният образ за изграждане?Дж.Р. Атом. Съставен е от много повече части в сравнение с останалите и участва в много по-сложни сцени.Къде се пазят роботите след заснемането на филма?Дж.Р. Пазим ги в Legacy Effects. Какъв съвет бихте дали на хората, които искат да работят същата работа като Вас?Дж.Р. Трябва да имат усет към изкуството. В днешни дни това включва познаване на програмите за дигитален арт, както и арт техниките. В същото време е нужно умение за работа с машини, познания по заваряване, нюх към роботите и компютърните системи за управление.Какво според Вас е бъдещето на анимацията и аниматрониката?Дж.Р. Аниматрониката има голямо значение, тъй като осигурява на актьорите опора, спрямо която да реагират. Добрата актьорска игра представлява на практика начин на отреагирване. Когато имат насреща нещо реално, актьорите могат да разчитат на него.Кой филм от Вашия предишен опит Ви подготви за „Жива стомана”?Дж.Р. Приготвях се за „Жива стомана” още от първия „Терминатор”. Технически, ние постигнахме голям напредък за последните четири години, което ни позволи да достигнем това ниво за сравнително кратък период от време.В бонус материала „Построяването на роботите” режисьорът Шон Леви говори как Стивън Сбилбърг е подчертал важността на практическите ефекти за успеха на филма. Смятате ли, че режисьорите с такова разбиране са вече един изчезващ вид? Потърсена ли бе помощта на Legacy Effects за предстоящия филм на Спилбърг „Робокалипсис”?Дж.Р. Аниматроничните ефекти все още ще играят важна роля в правенето на филми. Някои от младите актьори нямат опит с практическия аспект на визуалните ефекти, но след като веднъж се убедят в тяхната значимост, ще ги заобичат. Щастлив съм, че ще бъда част от удивителния проект на Спилбърг „Робокалипсис”.Дайте пример за нещо, което е изисквало много повече усилия да бъде направено, отколкото зрителите могат да си представят.Дж.Р. За този филм ние създадохме 27 на брой роботи, високи между 2,5 и 3 метра. Някои каскади и фон също не бяха лесни. Но най-трудоемка, може би, беше направата на хиляди части, които трябваше да си напаснат, да изглеждат като истински метал и да приличат на истински робот. Нойзи Бой, например, имаше почти 2000 LED лампи, които бяха програмирани с произволни изрази на японски. Ето пример за един на пръв поглед дребен, но много сложен детайл, който може да остане незабелязан от зрителите.Разкажете ни за някои забавни моменти по време на снимачния процес?Дж.Р. Всичките LED лампи на Атом бяхме получили от един производител на коли в Детройт. Ние снимахме „Жива стомана” в Детройт, така че те се върнаха у дома си.С какъв софтуер работите в Legacy? Дж.Р. Доста често използваме Z Brush, Maya и програма, наречена Magics.Вие сте работил по „Железният човек”, всичките части на „Джурасик парк” и „Терминатор”. Може ли да опишете подобренията, направени оттогава насам? Дали механиката на хидравликата е станала по-бърза в резултат на изискванията за по-кратък снимачен период?Дж.Р. Едни от най-добрите подобрения са дигиталните програми, с които работим, за да моделираме и създаваме образи, в нашия случай – роботи. Те ни помагат да предвидим как ще изглежда всяка част и да имаме представа как ще работи механичната структура, както и да съставим предварителен план, за да сме сигурни, че всички части си пасват напълно в цялостната схема. Можем да тестваме движението, за да видим дали някои от външните слоеве, покриващи тялото, няма да се счупят и така спестяваме време за допълнителен монтаж. Имаме на разположение материали, които са здрави и леки, с характеристиките, от които се нуждаем. Освен това, усъвършенствахме начините за симулиране на метален изглед на пластмасовите части. В този филм използваме много лека хидравлична помпа, която ни позволява да се приготвим за снимачната площадка много бързо. В днешно време снимачният процес е много бърз и никой не иска да губи време с огромни хидравлични помпи и маркучи, които отнемат часове. Трябва да сме готови за снимки за 10 минути.Последни думи за „Жива стомана”?Дж.Р. Беше голямо удоволствие за мен да работя по този филм, който от началото до края бе плод на съвместната работа на екипа. Всеки си знаеше мястото и работата на всеки се третираше с голямо уважение. Режисьорът Шон Леви вля своята енергия във филма. Продуцентите бяха много изкусни с ефектите. Изказвам специални благодарности на продуцента Джош Маклаглън, който е работил по филми като „Титаник” и „Аватар”, както и на продуцента по ефектите, Рон Еймис. Свалям шапка и на дясната си ръка Джейсън Матюс, който се превъплъти в Атом. И не на последно място съм благодарен на Стан Уинстън, който ми даде възможността да вляза в този бизнес.BLU-RAY МАТЕРИАЛИДопълнителни материали:• Аудио коментар на режисьора Шон Леви• Отброяване до битката – историята на Чарли Кентън• Изграждането на стоманената долина• Създаването на роботите• Шугър Рей Леонард: шампион извън ринга• Отпаднали и удължени сцени с въведение на режисьора Шон Леви• ГафовеВидео: 1080p High Definition / 16x9 / 2.35:1Аудио: английски 7.1 DTS-HD MAСубтитри: български, английскиПродължителност: 127 минутиDVD МАТЕРИАЛИДопълнителни материали:• Изграждането на стоманената долина• Създаването на роботите• Аудио коментар на режисьора Шон Леви• ГафовеЗвук: Английски 5.1Субтитри: Български, АнглийскиВреметраене: 122 мин.МОЖЕ ДА ЗАКУПИТЕ НАШИТЕ DVD И BD ПРЕМИЕРИ ОТ СЛЕДНИТЕ МАГАЗИНИ:• Пъблик• Metro• Marsel Toys• Ciela• Technopolis• Пикадили• Техномаркет• Фантастико• Orange Center• CBA - Верига супермаркетиили да поръчате на тел.: 02 985 4141 ... още »
Актьорът Райън Рейнолдс победи Райън Гослинг в нова класация на мъже, с които жените най-много биха искали да изневерят на половинките си, предаде БГНЕС.Рейнолдс оглави класацията на сп. "Фитнес" с 14% от гласовете на участниците, а Гослинг остана на второ място само с един процент по-малко. Тейлър Лаутнър и Брадли Купър са на трето място с по 10%.Допитването показва още, че 38 на сто от жените, помолени да кажат с коя известна личност биха изневерили на партньора си, признали, че биха изневерили, ако им се удаде такава възможност.Екранната партньорка на Рейнолдс от филма "Предложението" Сандра Бълок оглави друга класация на холивудските съпруги, които са се справили най-достойно със скандал, свързан с изневяра. Бълок, която напусна съпруга си Джеси Джеймс, след като научи, че той й е изневерявал, получи 44% от гласовете на участниците в анкетата.На второ място далеч след нея с 13% остана бившата съпруга на Арнолд Шварценегер Мария Шрайвър, която сложи край на връзката си с Терминатора, след като разбра, че той има дете от бившата им икономка. ... още »