Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
Преди близо един месец, от студиото New Line Cinema заявиха, че актьора от актуалния филм “Оглупели от любов”, Стив Карел, ще изпълни главната роля в дълго подготвяната комедийна продукция “Burt Wonderstone”.Сюжетът на филма ще проследи всекидневието на магьосник от Лас Вегас, който е напълно засенчен от своя по-млад и напорист конкурент, а на режисьорския стол ще седне Дон Скардино, работил над известни телевизионни сериали като “Рокфелер плаза 30” и “Закон и ред”.Стив Карел вече е подписал договора за участие, а само преди няколко часа стана ясно, че към него най-вероятно ще се присъедини и комедийната звезда Джим Кери.Кери, който последно участваше в семейната комедия “Пингвините на Мистър Попър”, все още преговаря с продуцентите от New Line Cinema, но имайки в предвид успешните сътрудничества между двете страни (New Line е студиото отговорно за “Маската” и “От глупав по-глупав”, които са едни от най-големите хитове на Джим Кери) и факта, че самия актьор е изявил интерес към “Burt Wonderstone”, очакванията са, че участието му ще бъде потвърдено до няколко седмици. За момента не се разкрива каква ще бъде ролята на Джим Кери, и освен вече потвърдения Стив Карел, няма други актьори, които да са се присъединили официално към продукцията.В средата на лятото бе обявено, че снимките на “Burt Wonderstone” ще започнат в началото на този месец, но малко след това стана ясно, че са били направени промени в сценария, само няколко седмици преди началото на снимките, и това е било в основата на забавянето. По преработването на някои от сцените е работил номнирания за “Оскар” сценарист-режисьор Джейсън Райтман (“Джуно”), а от студиото New Line Cinema уверяват, че промените в сюжета са минимални.Действието на “Burt Wonderstone” ще се развива в Лас Вегас, а историята ще разкаже за талантливия и уверен илюзионист Бърт (Стив Карел), който след като се разделя с дългогодишния си сценичен партньор открива с изненада, че вниманието на публиката вече е насочено към значително по-млад и упорит магьосник. За да привлече вниманието отново към себе си, Бърт предприема действия, които обаче не носят очакваните резултати.“Работихме върху този сценарий в продължение на близо две години, и бяхме много въодушевени от позитивната реакция на Стив Карел. Той наистина се влюби в историята и героя си. Като всеки друг актьор и той сподели своите идеи относно някои от сцените и репликите, и мисля, че след като всички приключи ще се получи един доста забавен филм”, заяви сценариста на “Burt Wonderstone”, Джонатан Голдстийн.Очакванията са, че след като бъде потвърдено официално участието на Джим Кери, от New Line Cinema ще оповестят и кога ще стартират снимките на комедийната продукция.Сценарият на филма е написан от Джон Франсис Дейли (“Шефове гадняри”) и Джонатан Голдстийн (“Представи си това”), а продуценти ще бъдат Крис Бендър (“Аз съм номер четири”), Тайлър Мичъл (“Късметът на Слевин”) и Джей Си Спинк (“Предизвестена смърт”).Ако всичко протече по план, “Burt Wonderstone” ще тръгне по световните киноекрани в началото на 2013-та година. ... още »
В началото на този месец бе даден старта на снимките на втората част на хита от миналата година, “The Expendables: Непобедимите”. В главната роля на наемника Барни Рос се завръща отново екшън-звездата Силвестър Сталоун, а негови партньори са Джейсън Стейтъм, Долф Лундгрен, Тери Крюз, Арнолд Шварценегер, Брус Уилис и новите попълнения Чък Норис и Жан-Клод Ван Дам.В момента, екипа на “Непобедимите 2” работи в България под режисурата на англичанина Саймън Уест, работил по хитовите “Въздушен конвой” и “Лара Крофт: Tomb Raider”.Именно от българската снимачна площадка на високобюджетната продукция (по-конкретно от летището на град Пловдив) идва и първата снимка на Силвестър Сталоун, Арнолд Шварценегер и Брус Уилис, преобразени в образите на Барни Рос, Тренч Маузър и господин Чърч.Кадърът бе разпространен от самия Шварценегер, който заяви на страницата си в Туитър: “Отново сме в действие за “Непобедимите 2”! Прекарвам си страхотно с Брус и Слай на снимачната площадка в България.”Според първоначалната информация, Шварценегер и Уилис, които се появиха за кратко в една от сцените в първата част, ще могат да се похвалят с “по-значителни” роли в продължението. Действието на предстоящия филм ще се развива няколко месеца след събитията, които бяха описани в първата част. След като ментора на “Непобедимите”, Туул, е убит по време на провалила се тайна операция, Барни Рос и партньорите му тръгват по следите на виновниците. Те обаче не са единствените, които търсят отмъщение: младата дъщеря на Туул, Фиона, също издирва отговорните за смъртта на баща си. Но когато младото момиче попада в плен на безмилостния диктатор, отговорен за смъртта на Туул и хората му, мисията на “Непобедимите” се променя, и сега те не само трябва да я спасят, но и да предотвратят унищожението на държавата Бирма.Арнолд Шварценегер и Брус Уилис ще заснемат сцените си за няколко дни, а след като приключи с работата си в България, снимачния екип ще се насочи към Русия, Франция и Китай. Все още не се знае дали към “Непобедимите 2” ще се присъединят и актьорите Джон Траволта и Никълъс Кейдж. Имената на двете звезди от “Лице назаем” продължават да се свързват с филма, но за момента, продуцентите отказват коментар по въпроса. Това което се знае със сигурност, е че въпреки надеждите на почитателите на екшън-жанра, в “Непобедимите 2” няма да се появят Стивън Сегал и Дани Трейо, които преди няколко месеца бяха потенциални кандидати за участие.Сценарият на приключенския екшън е дело на Дейв Агосто (“Големият каньон”) и Кенет Кауфман (“Звездни каубои”), а продуценти са Джон Томпсън (“Механикът”), Ави Лърнър (“Рамбо”) и Джейсън Константин (“Убийствен пъзел”). Бюджетът на “Непобедимите 2” надвишава сумата от 80 милиона долара, а снимките ще продължат близо четири месеца.Световната премиера на филма ще се състои на 17-ти август, следващата година. ... още »
Срещаме се с Камен Калев броени дни преди премиерата на втория му игрален филм „Островът”. Рекламната кампания на филма е разнообразна и многопосочна, в медиите излизат различни статии и интервюта, а из цяла София ни срещат билбордове с Туре Линдхарт и Летисия Каста. Голямата звезда на филма – френският модел и актриса Каста, няма да успее да пристигне за премиерата у нас, но пък всички останали актьори ще минат по червения килим пред Народния театър в понеделник, където ще има и светлинно шоу. А от петък зрителите ще могат да се срещнат с тях в кината.С какво вторият филм е по-труден от първия?Камен Калев: Естествено на човек му се ще да направи нещо повече и затова се увлича в неща, на които може би още не им е дошло времето. Има повече внимание и очакване към теб. А и повече хора от екипа са стресирани дали ще се справят и това дава своя отпечатък в крайния резултат.Как се спря на тази история?Тя идва още преди „Източни пиеси”. В един момент една идея се загнездва в съзнанието ти и не можеш да се освободиш от нея. Минаваше време, аз си работех от време на време по сценария на „Островът”. При всеки опит да се финансира проекта, по сценария се работеше в различни посоки, с различни хора и в различни моменти. Аз също се променях, но всичко се случваше естествено.От друга страна първоначалната идея не е сегашният филм. Тогава филмът беше повече за двойката, или по-скоро за невъзможността да сме в двойка. Имаше паралел между по-възрастна и по-млада двойка. Възрастната беше странна метафора на младата. Във времето акцентът се прехвърли повече върху освобождаването на човека, унищожаването и изграждането на личността. Запазих елементи от първоначалната история и персонажи, но всеки път нещо се дооформяше в посоката на тази нова идея, която все повече ме вълнуваше и още продължава да ме вълнува. Първо човек трябва да знае как да бъде сам със себе си и после – с някой друг. А се оказва, че това е много сложно.Промени ли се по някакъв начин образът на Данийл, когато Туре Линдхарт беше избран да го изиграе? Влезе ли нещо от него в образа?Да, героят се промени, а и в него влезе много от Туре. Освен ако не пишеш образ за конкретен актьор, както в случая с Руси Чанев и Бойка Велкова, които имах в главата си още с измислянето на техните персонажи, всички други актьори, които търсиш след като имаш един имагинерен образ, този образ търпи промяна. Всеки един от актьорите е различна личност и вкарва нещо различно в образа си. Така беше и с Летисия и с Туре. Поощрявам свободната енергия, нещата, които като че ли се развиват от само себе си. Те никога не се развиват от само себе си, но ти някак си не виждаш всичките връзки помежду им. Не се опитвам да ги спирам, а ги оставям да си живеят по някакъв начин. Но и в това се иска да има човек много опит. А когато правиш избор, стъпваш върху нещо, което имаш зад гърба си. И това дали изборът е добър или не, се дължи на събраното ти знание в определената посока.Персонажът на Туре – Данийл, не се променил спрямо драматургията на филма. Той мисли, че е добре, опитва се да даде на себе си това усещане, но всичко в него му казва, че не е. Той се намира в противоречието, в което са повечето хора. И след това, поради някаква драма, която той запушва от много време, това противоречие избухва като вулкан. В началото Данийл се опитва да събере лавата и да я бутне обратно в дупката, но накрая се оставя на тази енергия, която разрушава егото, личността и образа, който се харесва на околните. И накрая той съвсем изчезва, в последната фаза, която беше и рисковата страна на филма. Много зрители не я приемат, но на мен ми хареса да можем да изоставим главния герой, който изоставя сам себе си. Това е и творчески риск, а аз съм щастлив, че мога да го поема.Ако става дума за сцените в Биг Брадър, не мисля, че героят е изоставен – той и там много силно присъства.Силно присъства, но сякаш няма драма със себе си. Не е в реакция с нещо. Там говори някакви неща, но не можеш да разбереш кой е, просто липсва личност. Докато персонажът на Летисия – Софи, тогава е силно провокирана, както Данийл е бил провокиран на острова от самото място и хората като Руси и Бойка. Докато Данийл е в Биг Брадър, нещо се случва, което стартира в Софи промяната и в нея всичко ще се обърне наопаки.Целенасочено ли потърси чужденец за ролята на Данийл? Персонажът е с двойна националност – той можеше да бъде чужденец, който знае български или българин, който не само знае чужд език, а е двуезичен. Много ме дразни във филм, когато някой трябва да наподобява човек, израснал в друга държава, акцентът му да издава, че е българин, който говори чужд език. В крайна сметка се спрях на този актьор, който е най-близо до първоначалния образ на Данийл.Самата роля е най-желаната за един актьор – тя е централна и предполага толкова много преобразувания. Имаше много актьори – американски, английски, всички бяха супер мотивирани да получат ролята, независимо от хонорара. Но характерното за Туре Линдхард е, че чисто физически се променя много. Това е даденост, благодарение на която, ако камерата го заснеме под различен ъгъл, все едно виждате друг човек. И това много пасваше на разглобяването на личността, на изчезването на този човек. Това са малки неща, които обаче помагат актьорската игра и реалността във филма да са по-истински.Как балансираш между работата с актьорите от една страна и с екипа – от друга? Завършил си и операторско майсторство, сигурно имаш много сериозни изисквания към това как да бъде заснета една сцена?Точно поради тази причина чисто визуално се чувствам много добре, още повече, че с Юли вече снимахме „Източни пиеси”, а и бяхме заедно в НАТФИЗ. Разбираме се много бързо, а това е много важно на терен. Той ми дава свободата в някои от сцените аз да държа камерата, без да го преживява, а някой по-честолюбив оператор на негово място по-трудно би го приел. Единият вижда нещо – снима го, или другият има някаква представа за определен кадър. Иначе аз му имам много голямо доверие, защото той знае в кой свят вървим и какво трябва да направим.Познаваме се много добре и с останалия екип – продуцентите Ерик Лам, Елица Кацарска и Стела Павлова; първият асистент Краси Хазърбасанов – изключителна личност, което го и прави добър асистент. Аз се чувствах много добре обграден и не съм губил енергия на вятъра, защото всички са доста добре стиковани и не си пречат. А това е много трудно. Благодарение на този факт, на мен ми оставаше достатъчно време да бъда със сценария и актьорите.Актьорите имат най-голяма нужда от режисьора на терена. А и на мен ми е много интересно с тях. С тях си създаваме си някаква многоцветна реалност. Всеки има различна душевност и разчита различно сценария, преживява го по различен начин. Трябва да комбинираме разликите и те да работят заедно. Работата ми има силен психологически оттенък, интензивна е и интересна.Във филма има сцени-сънища, но дори някои, които на пръв поглед отразяват реалността, биха могли и да не са истински. Аз виждах всичко, което се случва, през гледната точка на главния герой. Такъв беше и замисълът. Дилемата кое е истинско, и кое – не, пък, предизвика проблем, защото трябваше да измислим как да го постигнем постепенно, за да се стигне до Биг Брадър, където Данийл казва: „Ти виждаш това, което искаш да видиш.” Всяка религия говори за едно и също – как да не се объркваш от създадения от хората свят, а да се връщаш към това, което те е създало, независимо, че не разбираш какво е било то.Притесняваш ли се, че зрителите могат да интерпретират по различен начин заложените от теб идеи в „Островът”?Не. Естествено би ме зарадвало, ако при повече хора филмът работи. Виждам, че при теб това се е случило и много се радвам, защото историята е резонирала и ти е дала някакво доказателство, сигурност, че нещата са такива, каквито ги виждаш. В един момент противоречието в теб самата изчезва, защото си се сляла с цялото. Това за мен е важното.От премиерата на фестивала в Кан имаме най-много и различни отзиви. Там имаше и много гневни реакции и това е нещо ново за мен. Ние знаехме още на ниво сценарий, че ще има подобни реакции, но сега вече е моментът, в който трябва да ги издържим, защото едно е да те похвалят, а друго е да ти кажат, че това е абсурд и въобще не може да бъде така. В това отношение беше много интересно. Хора, които искат да видят филм за проблемите на хората в България, са разочаровани, защото филмът говори за проблемите на човека изобщо. Някои очакваха да видят „Източни пиеси 2”, същия език, стил, неща.Мислиш ли, че българското кино наистина е в подем през последните 2 години – не само излязоха 5-6 нови филма, но те имат и значителен брой зрители в България?Да, те имат зрители най-вече в България. Със сигурност има вълна на производство, не само филми, но и сериали, а това неминуемо оформя кино- и ТВ индустрия, което носи само плюсове. Актьорите, например, се чувстват по-свободни, по-малко стресирани, защото имат повече опит. Такава индустрия сме имали преди да падне комунизмът, а сега бавно вървим пак към нея. Има още много да се работи и от занаятчийка гледна точка, а и от гледна точка на това какво изобщо казват филмите. Някои заглавия изобщо не трябва да ги има, за сметка на други. Разбира се, има и различни мнения от моето. Някои хора получават нещо от филмите, които аз не харесвам, някакво удоволствие. Обаче пък тук стигаме до по-сложния въпрос за необходимостта от удоволствие в киното.Подготвяш ли друг филм вече?Имам няколко идеи, които обмислям. Но те са много различни и предполагат заснемането на съвсем различни филми като мащаб и истории. Често си говорим с приятели и колеги от продуцентската компания и ни е любопитно защо вече повече от две години не получаваме никакви сценарии. Дори човек да не е професионален сценарист, би могъл да си купи две книги за драматургия и ако му се разказва, да се пробва. Чудя се какви са причините – дали нямат увереност или интерес, или просто няма такива хора. Защо никой не ни е звъннал да каже, че иска да ни покаже някаква история?Може би никой не знае, че търсите такива истории.Ами да, аз затова го и казвам. На мен винаги ми е любопитно, може да се влюбя в някаква история и да я реализираме, дори да не съм аз режисьорът. Както и на снимките на „Островът” нито един студент не дойде да си предложи услугите, както навън ходят по продукции, търсят стажове, просто за да са част от процеса.Интервюто взе Лора Трайкова ... още »
Лентата е с участието на Антонио Бандерас и Мариса Паредес, и е радикално различна от всичко останало на Алмодовар.Неговите филми - обикновено забавни и цветисти - са му донесли две награди в Кан, но никога „Златна палма" за най-добър филм."Кожата, в която живея" е адаптация на френски роман, който проследява извратената история на пластичен хирург (Антонио Бандерас). След като съпругата му е обгорена в катастрофа, той изобретява революционен „продукт" - кожа, устойчива на огън и малария. Той обаче е сполетян за втори път от голяма трагедия - дъщеря му се самоубива, и започва един разказ за отмъщение, затвор и тормоз с неочакван обрат.Филмът е тъмен и те провокира да се замислиш - жанровете на ужаса и научната фантастика изследват какво се случва, когато един учен загуби досега с човешкото. Лентата може да се възприема и като модерна версия на класиката от 1931 г. „Франкенщайн". Тя поставя въпросите за потенциалната опасност на новите технологии като генно инженерство и развиване на човешки органи в лаборатория.„Това не е фантастика, тъй като тези експерименти съществуват - има лаборатория в Гранада, където правят изкуствена кожа", разказа Алмодовар.Първите реакции към „Кожата, в която живея", който беше един от най-очакваните филми на фестивала, са много позитивни, а след прожекцията последваха аплодисменти. Филмът бележи и подновяването на партньорстото между Педро Алмодовар и Антонио Бандерас, които работиха за последен път заедно през 1990 г. във филма „Tie Me Up, Tie Me Down", който даде старта на международната кариера на актьора.„Аз съм си вкъщи, чувствам се като у дома", заяви Бандерас. Ролята на хирурга-психопат беше определена от списание Screen като неговата най-добра до момента. „Героят ми е напълно студен, но идеята не беше да ужасим зрителите, като им показваме ужасяващи картини - те постепенно започват да усещат оново неприятно безпокойство", допълни още той.Алмодовар сподели, че винаги изисква много от актьорите по време на снимките и ги насърчава напълно да се слеят със своите превъплъщения. Актьорите трябва да направят някаква жертва, Алмодовар ни насилва да стигнем дотам - идеята е да асимилираме чувствата на героите и да предадем тона без жестикулации", разказва Бандерас.Педро Алмодовар традиционно присъства на фестивала в Кан - през 1999 г. спечели наградата за най-добър режисьор за „Всичко за майка ми", а през 2006 г. за най-добър сценарий на филма „Завръщане". ... още »
Топ звездата Деми Мур официално подаде молба за развод с доста по-младия си съпруг, съобщиха световните агенции, цитирани от АСН.Деми Мур е решила официално да сложи край на брака си.Причината е изневярата и снимките на Аштън Къчър в джакузи с няколко момичета, които се появиха в интернет."Трудно ми е да взема това решение, но повече не мога да се доверя на съпруга си", коментира актрисата.Деми Мур вече иска съвети на адвоката си за подялбата на имуществото. Собствеността на звездата се оценява на 100 милиона долара. ... още »
Семейството на турската актриса Фериде Четин, която изпълнява ролята на Чичек в излъчвания по „Диема фемили” сериал „Любов и наказание”, се е изселило преди години от България. Самата тя е родена в Истанбул през 1980-а г. Сравнява родителите си с Ромео и Жулиета. Те били от две враждуващи семейства, влюбили се, избягали и се оженили, а след това дълго време не се виждали с близките си.Търсейки корените си, Фериде пътувала из Балканите и страните от Източна Европа, но този район й се сторил чужд. Много повече се чувства като жена от Източна Турция, каквато е и героинята й Чичек. Фериде обича много семейството си и обожава баща си, бивш спортист. Казва, че е работохоличка като него и от 16-годишна, когато е започнала да работи, винаги върши по две работи.Голямата страст на Фериде Четин е киното: „За мен киното е терапия, когато имам проблеми, гледам филм след филм или пиша сценарии”. Според майка й професията на Фериде била предопределена, тъй като когато започнали родилните й болки, тя самата била на кино. Като малка Фериде искала да стане дипломат, възхищавала се от Ганди и искала да промени света. Но на 17 години в училище без да иска се поляла с вряла вода и два месеца била на легло, не могла да се подготви за тежките изпити, искала да следва международни отношения.По-голямата й сестра добавила актьорското майсторство към специалностите, за които кандидатствала, и така, малко случайно, Фериде се озовала в Истанбулския университет във факултета „Радио, телевизия, кино”. След това направила магистратура в университета Мармара и учила в театралното ателие на Айла Алган. Раните й се оправили без пластична операция, спасила я рецепта на близките й от родния им край - мазала ги със свинска мас.Докато следвала, тя се занимавала и с журналистика. С първата си роля – в игралния филм „Две млади момичета” през 2006 г., Фериде спечелила три престижни филмови награди в Турция – за най-добра актриса и за най-вдъхваща надежда млада актриса. Във филмографията й има вече пет филма и шест сериала.Вместо да замине на почивка в Испания след уморителните два сезона на сериала „Любов и престъпление”, Фериде прекара и това лято на снимачната площадка на игралния филм „Ще видим добри дни”, в който партньор и е Бугра Гюлсой, познат на българските зрители като Толга от „Незабравима”.Фериде знае английски, испански и немски език, и паралелно с киното и телевизията се занимава също с преводи и журналистика. Тя пише от време на време статии в литературната притурка на вестник „Радикал”, режисирала е 12-13 късометражни филма, но голямата й мечта е да бъде режисьор на игрален филм. Написала е и две книги, но не ги е издала, защото смята, че още не са готови.В началото на кариерата си изпълнявала стриктно изискванията на режисьора, но вече влага в ролите много от себе си, играе ги така, че зрителите да кажат „Тази роля само Фериде може да я изиграе”. Обикновено, когато се гледа на екрана, не се харесва, но не се огорчава и от критиките за работата си, а ги намира за много полезни. Личният й живот не е така успешен като професионалния. По нейните признания имала е все краткотрайни връзки, най-дългата продължила година и често е сама. Тя казва, че се страхува от обвързване, но силно иска и вярва, че ще стане майка.По думите й до16-тата си година била доста грозно дете. И сега не се намира красива, но смята, че е привлекателна. Не обича да пазарува, да избира дрехи, влиза в магазина и купува каквото й трябва. Харесва екстремните спортове, обича да язди, плува. ... още »
На 18 октомври във Facebook и Cambio ще се състои премиерата на първия "социален сериен филм", разработен от холивудско студио - Warner Bros. Digital Distribution.Озаглавен "Aim High", сериалът проследява приключенията на тийнейджър (в ролята Джаксън Ратбоун от "Здрач"), чието ежедневие с нищо не се отличава от това на което и да е средностатистическо момче – училище, уроци, мечти за най-красивото момиче в колежа.Ник Грийн обаче живее двойствен живот – това, което никой от класа му не знае, е, че е един от едва 64-мата тайни агенти на американските спец. служби под 20-годишна възраст и всяка нощ излага живота си на опасност, изпълнявайки мисии по залавянето на международни шпиони, терористи и пр.Социалният аспект на поредицата се отключва индивидуално от всеки отделен зрител – гледайки "Aim High" през Facebook в специалния персонализиран режим, "X" ще може да види себе си или своите приятели в определени сцени от всеки епизод – от свои снимки, закачени на таблото с обяви в училището на Ник, до името си, закодирано в графитите, изрисувани по стените на тоалетните.След като влезе в приложението на шоуто, "X" ще може да сподели мислите и впечатленията си от видяното на стената си, или чрез Twitter съобщения, както и избрани сцени от отделните епизоди."Чрез "Aim High" ние ще изведем дистрибуцията на видео съдържание на качествено ново ниво, превръщайки преживяването на всеки отделен зрител едновременно в негово лично и в дейност, чрез която да се социализира", коментира иновативния формат на поредицата Томас Гевеке – президент на WBDD."Това, че феновете имат възможността да станат част от продукцията, просто като я гледат, е наистина революционно", смята продуцентът на "Aim High" – Джоузеф Макгинти, по-известен като Макджи – режисьорът на "Терминатор: Спасение", "Чък" и "Ангелите на Чарли", както и е изпълнителен продуцент на сериалите "Ориндж Каунти", "Никита" и др.Освен Ратбоун, в епизодите от "Aim High" участват Ейми Тигърден "Friday Night Lights"), Кланси Браун ("Изкуплението Шоушенк"), Грег Джърман ("Али Макбийл") и др. Шоуто ще може да бъде гледано единствено на територията на САЩ. ... още »
На официална церемония тази събота (08.10), първият игрален филм на режисьора Виктор Чучков-син бе отличен с награда за най-добър дебют на филмовия фестивал „Рейнденс“. Награждаването се проведе в кино "Аполо" на "Пикадили съркъс". „Рейнденс“ се провежда всяка година в Лондон от 1992 г. Насам, а британският вестник "Гардиън" го определя като "най-добрия фестивал за независимо кино от тази страна на Атлантика".В журито, определящо победителите тази година, бяха звездата от "Две димящи дула" Декстър Флечър, главният редактор на новините в Screen International – Уенди Мичъл и актрисата Хелън Маккрой, известна с ролите си в поредицата „Хари Потър“ и „Интервю с вампир“.В надпревара с „TILT“ бяха продукции от Япония, Норвегия, Италия и САЩ. "Имаше изключителни филми в цялата селекция, така че изборът на победителите тази година беше особено труден," каза Елиът Гроув, директор на фестивала. Филмите на „Рейнденс“ са били поне 200 тази година.На „Рейнденс“ бе и премиерата на „TILT“ за Великобритания. На миналогодишни издания на фестивала сред премиерните заглавия са били отличеният с "Оскар" „Криминале“ на Куентин Тарантино и номинираният за "Оскар" „Мементо“ на режисьора Кристофър Нолан.Това е втората награда за „TILT“ от престижен международен фестивал, като само в началото на месеца монтажът на Костадин Костадинов и Зорица Коцева бе отличен с награда „Джеймс Лионс“ на щатския филмов фестивал в Уудсток. ... още »