Независимо дали сте в настроение за драма, тръпки или пръскане на магия, ние ще ви покрием. 🎬🍿
🧜♀️ Русалки: Потопете се в свят на драма и магически русалки! Може ли лятната любов да оцелее във вълните или някой ще размъти водите? Разберете в това очарователно приключение. 🌊💖
😱 Мълчанието е злото: Подгответе се за психологически трилър, който ще ви остави без думи. Когато се преминават граници, мълчанието е най-страшното оръжие. Готови ли сте да се изправите срещу страховете си? 🧠
🔥200% вълк: Присъединете се към Фреди Лупин в диво, анимационно приключение, където той трябва да спаси света от космически сблъсък след объркано желание! Очакват ви върколаци, лунни спрайтове и смях. 🌕🐺
Грабнете билетите си, вземете закуските си и нека направим този уикенд незабравим! 🎥✨
Следващата седмица КиноНова ще направи предложение, което истинските киномани няма да могат да откажат. От понеделник до петък ефирът на канала ще бъде завладян от едно от най-големите имена в историята на киното – Алфредо Джеймс Пачино, по-известен просто като Ал Пачино.Началото, разбира се, ще бъде поставено от най-емблематичното за него заглавие и филма, който го изстрелва на върха – „Кръстникът”.Мафиотската лента на Франсис Форд Копола е брилянтна екранизация на едноименния бестселър на Марио Пузо и безспорно едно от най-добрите заглавия в историята на киното. Трите части, разказващи историята на фамилията Корлеоне, зрителите ще могат да проследят от понеделник до сряда (05 – 07 03), от 21.00 ч.„Кръстникът” е отличен с 3 "Оскара" – за най-добър филм, най-добра главна мъжка роля и най-добър адаптиран сценарий, а самият Ал Пачино си партнира с филмовата звезда Марлон Брандо. Продължението „Кръстникът II” постига дори още по-голям успех – 11 номинации за "Оскар", от които получава 6, включително за най-добър филм и най-добър режисьор. Актьорският състав се допълва и от още една легенда в лицето на Робърт Де Ниро.В последната трета част от трилогията, Ал Пачино, като вече остарелия Майкъл Корлеоне, има само две цели – да узакони семейния бизнес и да си намери заместник. Американската филмова академия отново не пропуска да отличи лентата, като я номинира за "Оскар" в 7 категории, включително и за най-добър филм.На великолепната актьорска игра на Ал Пачино зрителите ще могат да се насладят и в четвъртък (21.00 ч.), когато ще го видят в ролята на детектив в номинирания за „Златен Глобус” „Море от любов”. Тук той има за цел да разследва серия от убийства, като, както винаги, е замесена красива жена (Елън Баркин). В петък от 21.00 ч. Пачино ще се опита да спечели сърцето на Мишел Пфайфър в романтичната драма „Франки и Джони”, а киноманите за пореден път ще се убедят в майсторството на актьора, който с лекота ще се превъплъти в ролята на влюбен екс затворник.Ал Пачино безспорно е един от най-талантливите актьори на световната филмова сцена – носител на множество награди и с редица големи роли във филмовата си биография. Сред тях са „Серпико”, „Море от любов”, „Франки и Джони”, „Усещане за жена” (където получава "Оскар" за най-добра мъжка роля), „Адвокат на дявола”, „Вътрешен човек”, „Фермата”, „Симон”, „Опасно безсъние” и др.За ролята му в „Кръстникът” американският критик Ленард Малтин отбелязва, че дори и да не беше изиграл нищо повече, само с тази роля той напълно заслужено би останал завинаги в историята на киното. ... още »
Утре от 21:00 часа в „Домашен арест” по bTV Коцето ще получи възможността да види себе си в национален ефир, но дали и семейството му ще бъде доволно от изпълняваната от него роля? Мама Еми и Анастасия ще се хванат на бас, от който потърпевш ще се окаже заврения зет.Какъв е бил поводът, по който екстравагантната тъща за последно е използвала кухнята по предназначение и какво превръща зетя в хищно животно? Милко (в ролята Борислав Захариев) ще стане личен треньор, а Коцето ще откаже атрактивно предложение за работа, което Емко с радост ще прегърне.Каква е причината мама Еми да влезе в ролята на египетската царица Клеопатра, зрителите на bTV ще видят четвъртък от 21:00 часа в „Домашен арест” по bTV .От 21:30 часа Коцето ще „надмине себе си” в интимна сцена със Сиси и ще се постарае да докаже, че не се причислява към мъжете на средна възраст. Той ще преоткрие старите си мечти, ще пее, ще готви, ще спасява животи, ще помогне на Емко за научно изследване на психотропни вещества и ще започне да прави планове за бъдещето. Как ще завърши серията предизвикателства пред младия му дух, зрителите ще видят в „Домашен арест” по bTV. ... още »
Предисторията на хитовия сериал "Сексът и градът", която ще се появи съвсем скоро на малкия екран, вече намери своята голяма звезда.От екипа издадоха името на актрисата, която ще се превъплъти в най-култовия персонаж в сагата – този на Кари Брадшоу.Това е 18-годишната Ана-София Роб, която сме гледали в няколко по-известни продукции като "Чарли и шоколадовата фабрика" и "Планината на вещиците".Сериалът ще бъде базиран на нашумелия роман на Кандис Бушнел – "Дневниците на Кари", който описва живота на популярната журналистка през 80-те години на миналия век, когато тя е все още тийнейджърка.Любопитно е, че от кастинга за ролята на Кари Брадшоу, която "разбира от секс и не се страхува да пита", отпаднаха далеч по-доказани имена, сред които Блейк Лайвли и Диана Аргон. ... още »
Екшън-комедията с Рийз Уидърспуун и Крис Пайн, “Шпионски свалки”, измести триизмерния хит “Пътуване до тайнствения остров” от първата позиция и успя да оглави тазседмичната бокс офис класация в България. Филмът на Макджи можеше да разчита на прилична за този род продукции рекламна кампания и в комбинация с известния актьорски състав и смесицата между романтична комедия и екшън, лентата успя да намери своята публика и на родна почва.За първия си уикенд по киноекраните “Шпионски свалки” натрупа 79 527 лева, а като към това добавим и спечеленото от предпремиерните прожекции, общата сума се увеличава на 128 313 лева, което е напълно задоволителен резултат за филм, чието представяне, не само в България, бе трудно за предвиждане в дните преди премиерата. Въпреки конкуренцията, досегашните финансови постъпления на “Шпионски свалки” са ясен индикатор за това, че лентата ще успее да завърши българското си представяне с прилични резултати. До момента по света, екшън-комедията е натрупала общо 60,921,144 долара.Втори в класацията е триизмерния филм с Дуейн Джонсън – Скалата и Майкъл Кейн, “Пътуване до тайнствения остров”, който за близо две седмици в България е натрупал 281 981 лева. Имайки в предвид голямата популярност на Джонсън в България и факта, че става дума за продължение на хитов филм, което се прожектира в триизмерен формат, не е изненадващо че режисираната от Брад Пейтън лента регистрира повече от задоволителни (за изминалото време от премиерата) постъпления в бокс офиса. Независимо, че бе изместен от лидерската позиция, “Пътуване до тайнствения остров” продължава да привлича голям брой зрители в кината и по всичко изглежда, че филма ще има реален шанс да надмине границата от половин милион лева приходи.“Призрачен ездач 2: Духът на отмъщението” застава на трета позиция. За премиерния си уикенд в България, триизмерният филм с Никълъс Кейдж е спечелил 40 314 лева, а в комбинация с приходите от предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 72 457 лева: сравнително слаб старт за фантастичният екшън при все участието на Кейдж, който си остава един от най-известните холивудски актьори в България. Освен, че е продължение на хита от 2007-ма година, “Духът на отмъщението” разчиташе и на по високите цени за триизмерна прожекция, които обаче не му помогнаха особено в бокс офиса. Очакванията бяха, че предпремиерните прожекции ще помогнат на филма да надмине без проблеми границата от сто хиляди лева, но по една или друга причина тези прогнози не се сбъднаха. Както в повечето подобни случаи, втората и третата седмици ще покажат дали “Духът на отмъщението” ще успее да набере нужната скорост или ще бъде напълно засенчен от конкуренцията.“Секретна квартира”, с участието на Дензъл Уошингтън и Райън Рейнолдс, е на четвърто място в класацията, със спечелени за три седмици 192 183 лева. Въпреки участието на Уошингтън, очакванията относно приходите на творбата на режисьора Даниел Еспиноса не бяха големи, но още след премиерата си “Секретна квартира” показа, че ще може да се конкурира с другите заглавия от кино афиша. Филмът, разбира се, няма да може да достигне резултатите на големите триизмерни блокбастъри, но за оригинална продукция, която не се прожектира в 3D-формат, той продължава да се представя напълно достойно, и до една седмица ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева.Премиерният “Маската на властта” заема пета позиция, като за първия си уикенд по родните киноекрани е спечелил скромните 13 674 лева. Освен, че пристигна в България цели пет месеца след официалната си световна премиера, лентата с Райън Гослинг е представител на жанра “политическа драма” и по принцип подобни филми нямат почти никакъв шанс за добри приходи в България. Сценарият на “Маската на властта” привлече голям брой известни актьори към проекта, но още от сега може да се каже, че по отношение на българските приходи това няма да помогне на филма в дългосрочен план. В Щатите, лентата на режисьора Джордж Клуни завърши представянето си с приходи от малко над 40 милиона долара.“Боен кон”, на Стивън Спилбърг, е на шесто място в класацията със спечелени за близо две седмици 43 294 лева. Точно както предишния филм на Спилбърг, “Приключенията на Тинтин”, приходите на продукцията за коня Джоуи и собственика му Албърт Наракот определено не оправдават очакванията, което е изненадващо имайки в предвид приличната рекламна кампания и факта, че лентата бе един от основните претенденти за тазгодишните награди “Оскар”. Въпреки слабите си резултати в България, “Боен кон” се представи прилично в останалата част от света и успя да натрупа над 141 милиона долара, при бюджет от 60 милиона.Триизмерната анимация “Котаракът в чизми” застава на седма позиция. За изминалите десет седмици от премиерата, озвучения от Антонио Бандерас и Салма Хайек филм е спечелил 1 295 584 лева. Още след премиерния си уикенд, “Котаракът в чизми” доказа за пореден път, че високобюджетните 3D-анимации се радват на огромен интерес от страна на българската публика. Лентата вече намери място сред най-печелившите анимирани продукции в България и въпреки конкурентните заглавия, тя продължава да привлича зрители в кината. В световен мащаб, приходите на “Котаракът в чизми” надвишават сумата от половин милиард долара.Осми е филма “Сватбен обет”, който за две седмици по кината е натрупал 80 602 лева. Чисто романтичните продукции (били те драматични или комедийни) по принцип не могат да се похвалят с големи приходи в България и затова съдейки по досегашното му представяне, “Сватбен обет” е на път да се превърне в изключение. Филмът няма да може да се конкурира с ленти като “Пътуване до тайнствения остров” и “Подземен свят: Пробуждане”, но все пак е на път да надмине границата от сто хиляди лева, което ще бъде едно добро постижение за оригинална продукция, тръгнала по кината без да разчита на силна рекламна кампания.3D-версията на хита на Джордж Лукас “Междузвездни войни: Епизод I Невидима заплаха” заема девето място, със спечелени за три седмици 111 896 лева. Имайки в предвид популярността на поредицата на Лукас, очакванията за приходите на “Епизод I 3D” бяха без съмнение по-големи. Тези очаквания обаче не бяха оправдани, което не и толкова изненадващо, тъй като въпреки добавения триизмерен ефект, “Междузвездни войни: Епизод I Невидима заплаха” е все пак филм чиято официална премиера се състоя преди години и повечето обикновени зрители са имали възможността да го гледат.Екшън-трилърът със Сам Уортингтън, “Мъж на ръба”, е на десета позиция в класацията, като за един месец по кината е натрупал 150 846 лева. Филмът пристигна в България без претенции за лидерство, но въпреки това успя да оглави бокс офиса в първата си седмица и сега вече може да се похвали с ако не огромни, то напълно задоволителни за подобен род филми приходи. До момента по света, “Мъж на ръба” е спечелил общо 34,839,723 долара. ... още »
Холивудските звезди Камерън Диас, Рийз Уидърспун и Гуинет Полтроу ще се превъплътят в ролите на три певици в предстоящата комедия “One Hit Wonders”, чиито режисьор ще бъде създателя на “Яж, моли се и обичай”, Райън Мърфи.Филмът все още не разполага със сценарий, но от студиото Sony Pictures заявиха официално, че ще отпуснат бюджета за снимки и ще го разпространяват по света, а Диас, Уидърспун и Полтроу са потвърдили намерението си да изпълнят главните женски роли.Желанието на режисьора Райън Мърфи е да започне да снима “One Hit Wonders” веднага след като приключи с работата си по базираната на истински случай драма “Нормално сърце”, в която ще си партнират Джулия Робъртс и Алек Болдуин.Освен вече споменатите три актриси, към проекта на Sony Pictures най-вероятно ще се присъедини и музикалната звезда Бионсе Ноулс. За момента все още не се знае дали тя ще играе фиктивен персонаж или самата себе си.Сюжетът на “One Hit Wonders” ще разказва за три певици (в чиито роли ще видим Камерън Диас, Рийз Уидърспун и Гуинет Полтроу), които имат само по една известна песен от средата на 90-те, и които неуспешно се опитват да дадат нов старт на кариерите си.След като индивидуалните им опити се провалят, те решават да обединят усилията си и да сформират една обща група, която да има различен подход към музикалните представления.Режисьорът Райън Мърфи: “Идеята за филма се роди след една от многото ми срещи с Камерън, Рийз и Гуинет. От доста време се опитваме да намерим забавен проект по който да работим заедно и “One Hit Wonders” се оказа точно това от което имаме нужда. Разменяхме си постоянно идеи и когато стана дума за модерна комедия с много любов към музиката всички се въодушевиха. Ейми Паскал (началничката на Sony Pictures) хареса идеята ни и съм много горд че ще имаме нейната пълна подкрепа.”Екранен партньор на актрисите ще бъде младия комик Анди Самбърг (“Точната бройка”), който ще изпълни ролята на млад музикант, помагащ на триото певици. Според най-новата информация от Sony Pictures, останалите актьорски попълнения в продукцията ще бъдат обявени едва след приключи работата по сценария.Освен, че ще режисира “One Hit Wonders”, Райън Мърфи ще работи и по сценария на филма, заедно с Брад Фалчук (“Отбор за милиони”) и Йън Бренън (“Големи неприятности”).Мърфи уточни, че лентата му няма да бъде мюзикъл, а “съвременна комедия за състоянието на музикалния бизнес и как трите главни героини се приспособяват към промените в този свят”. Гуинет Полтроу ще продуцира филма, заедно с Камерън Диас и Райън Мърфи, а в най-добрия случай снимките ще стартират в края на тази година.Работата по сценария на “One Hit Wonders” се очаква да започне до един месец. ... още »
Премиера в България: 31.08.2012Във филма “Съседска стража”, Бен Стилър и Винс Вон са двама бащи, които са принудени да се присъединят към “кварталните наблюдатели” – група от мъже, които се грижат за безопасността и спокойствието на съседите си.Много скоро, героите на Стилър и Вон откриват, че всъщност основната цел на всичко това е мъжете да са далеч от съпругите си, и да се отдават на всякакъв вид забавления.Вече неотметна част от тази група, двамата приятели са убедени, че това е края на скучното им ежедневие. Но всичко се променя, когато “кварталните наблюдатели” разбират за подготвян от извънземни същества план за унищожаването на Земята. ... още »
от Лора ТрайковаНе един режисьор подхожда към дебютния си филм много лично. Вие също избрахте да разкажете лична история. С какво ви вълнува тя, години след като сте я преживял?Не бих определил "Аве" като автобиографичен филм - историята е почти изцяло плод на фикция. В нея същеcтвуват автобиографични елементи, но те са по-скоро отправна точка. Подобно на главния герой Камен, когато бях на 19 години, аз самият се сблъсках с последствията от смъртта на един от най-близките ми приятели. И подобно на Камен, романтичните ми представи за смъртта претърпяха крах. Прототипът на главната героиня е момиче, което една нощ буквално намерих на прага си, и чиято магнетичност и енигматичност се опитах да превъплътя на екрана."Аве" е road movie за сблъсъка на двама тийнейджъри със светa на възрастните. Филмът разказва една необичайна любовна история между двама по своему алиенирани герои - патологична лъжкиня, избягала от къщи и млад художник, който, подобно на Холдън Колфийлд от Спасителят в ръжта, е решен, независимо от последствията, винаги да каже истината. В това отношение, тематиката на "Аве" ми е изключително близка и никога не е представала да ме вълнува. Колко дълъг беше пътят на "Аве" от проект до екрана – кога се роди идеята ви за него, как намерите финансиране, доколко се промени първоначалният ви сценарий в различните етапи на осъществяване на продукцията и… защо не се отказахте, въпреки очевидно нелекия път на филма?През 2006 година, съвместно с Арнолд Баркъс, моят съсценарист и в "Аве", работех по съвременна адаптация на Престъпление и наказание, чието действие се развива в Бруклин. Поради мащаба на проекта, скоро ми стана ясно, че реализацията му като дебютен филм би била изключително трудна. Един ден, докато седях на по бира с един мой приятел режисьор, и се оплаквах, че сигурно ще отнеме години да осъществя този проект, той ми подметна: “Ти разказваш толкова много увлекателни истории от юношеството си, защо не напишеш нещо близко с тях? Нещо, което да можеш бързо да осъществиш...” Така се роди идеята за "Аве". Онова, което не знаех тогава, е че ще минат години преди тази идея да се превърне в завършен филм.Първоначално започнах да развивам "Аве" с продуцентите Фред Белаиш и Джофроа Гризон от Shilo Films, Париж. Скоро след това в проекта се включи Димитър Гочев от Камера. Финално, филмът беше финансиран от НФЦ, KB Films (моята кино компания), Камера, БНТ и чрез предварителна продажба за френска дистрибуция и световни продажби на Le Pacte, Париж.Сценарият претърпя много варианти и промени, в които, спроред мен, загуби част от първоначалната си свежест. И ако трябва да извадя за себе си поука за следващия филм, тя е да се подчинявам изключително на инстинкта си и да избягвам формули, както в структурата, така и в съдържанието. Едни от най-оргиналните произведения в киното са резултат от несъобразяване с наложените канони.Що се отнася до постоянство ми - аз не се отказвм лесно от онова, което обичам. Пример за любовта ми към определен проект е връщането, седем години по-късно, към идеята за Престъпление и наказание.Филмът ви има вече богат фестивален живот и няколко международни награди, но му предстои да се срещне с българската публика - на 9 март ще открие 16-ия София Филм Фест. Какви са очакванията ви и евентуалните ви притеснения от срещата му с нея?Емоционалната ми реакция с българския зрител е изключително силна. Когато филмът беше представен на Златна Роза във Варна, аз избягах по време на прожекцията и не се върнах обратно, за да не срещна зрителите и да не ми се наложи да коментирам филма с тях. За моя голяма изненада, критиката (и публиката) реагира изключително позитивно.Едно от нещата, които биха ме зарадвали безкрайно, е ако "Аве" успее да разруши, макар и частично, отвратителния стереотип, че “в България се гледа само кино чалга и няма публика за друго кино”. (Това е цитат!) Аз бях в шок когато ме посъветваха да не обявяваме наградите на филма, защото публиката се “плашела от това” звучало “прекалено интелектуално”. За мен подобно отношение към кино публиката е изкючително цинично и просто ме вбесява. Аз вярвам, че в България има публика за едно друг тип кино - кино с човешки измерения.Надеждата ми за "Аве" е в 18-28 годишните зрители. Вярвам, че ще успеят да се идентифицират с главните герои. Както и в техните родители, на които "Аве" би напомнил за привидната безгрижност на младостта.Кои бяха най-любопитните и кои бяха най-изненадващите реакции, които сте получавал от зрители след прожекциите на "Аве", на различните международни фестивали?За сега "Аве" се радва на изкючителна популярност сред зрителите на многобройните кино фестивали, на които е показван. Ентусиазмът варира в зависимост от страната, но залите често са препълнени и билетите продадени предварително. Критиката също реагира добре. С изключение, на моето любимо издание Hollywood Reporter, с което си лягам и ставам. Шегувам се, разбира се...Непосредствено след България, "Аве" тръгва по кината в Швейцария и Франция. И съм много любопитен какви ще бъдат реакциите на критиката, както и бокс офисът.Къде можете да поставите "Аве" сред останалите български филми през последните две години – смятате ли, че той носи по-различен, може би нетипичен за новото българско кино отпечатък, поради факта, че вие живеете отдавна извън България?Определено смятам, че "Аве" не е типичен филм в измеренията на съвременното българско кино. Причините за това са много, и една от тях най-вероятно е, че живея предимно извън България, другата е типът кино, който обичам и към който се стремя.Въпреки че историята ви е ситуирана в България, тя би могла да се случи навсякъде, и героите в нея не са само типични български персонажи. Защо я заснехте филма у нас, въпреки че той е международна ко-продукция?От самото начало "Аве" беше писан за България и въпреки универсалността на историята, никога не съм си представял да бъде заснет на друго място. В един момент имах предложение да пренапиша сценария за английско говоряща страна но това за мен не беше вариант.Как открихте Анжела Недялкова? Тя е непрофесионална актриса – с какво ви спечели, за да й поверите главната роля? Още повече, че първоначално сте се спрял на друга актриса…Един от проблемите, с които се сблъсках докато работех по кастинга на "Аве", беше изкючително негативното отношението кьм непрофесионалните актьори в България. Самото определение “натуршчик” добило безкрайно пренебрежителна конотация.Единственото, което в крайна сметка има значение, е дали изборът за определена роля е подходящ или не, всичко друго е въпрос на етикети. В случая с "Аве", Анжела Недялкова беше най-подходящият избор.Различаваше ли се вашият подход към работата с нея, от отношението ви към професионалните актьори и в какво?За мен беше ясно от самото начало, че основното, което трябва да дам на Анжела, е чувството за сигурност и протекция. Останалото беше просто въпрос на финото й моделиране в ролята. Моят стил на режисиране е да режисирам минимално - намесвам се само когато виждам, че пред камерата се случва нещо неубедително, което не носи духа на сцената или историята.В тази връзка, в работата ми с част от професионалните актьори се наложи да се намесвам много. Практитата ми с тях беше следната - дубли докато не престанат да “играят” или “да си правят ролята”. В момента, в който буквално отказваха да играят, за мен нещата започваха да се получават.Ованес Торосян също не е първият ви избор за другият главен герой – Камен. Ролята му първоначално е трябвало да бъде изпълнена от брат му Тигран. С какво пък ви впечатли Ованес и как се справи той в първата си отчетливо главна роля в киното и в партньорство с една „непрофесионалистка”?Ованес Торосян беше единственият актьор, на който можех да повярвам в ролята на Камен.Кои са актьорските качества, които цените най-много и търсите да откриете у актьорите, с които работите?Истинност и пълно отдаване на ролята - качества, които изисквам също и от себе си като режисьор.А имате ли вече идея за следващ филм, която можете да споделите?Както вече споменах, върнах се към идеята (нека така да я наречем) за "Престъпление и наказание", въпреки че романът на Достоевски е само инспирация за нашата история. Отново работя с Арнолд Баркъс, и сме близо до завършването на първи вариант на сценария.Освен режисьор, вие сте и визуален артист, а имате и студио за арт продукция в Ню Йорк. По какъв начин си помагат и как си пречат различните ви занимания? Къде се чувствате най-удовлетворен?KB Projects, арт студиото ми в Ню Йорк, е просто бизнес, който за съжаление продължава да изяжда голяма част от времето, което бих желал да посветя на кино и изкуство.След многократно отлагане на изложби през последните две години, за първи път работя върху нова изложба от скулптори и фотографии.Успешна премиера в България!Благодаря. ... още »
от Стефан ДимовНебесен Атлас(22 октомври, 2012)Епична история за човешкия вид, при който действията и последствията в живота ни влияят един на друг през миналото, настоящето и бъдещето – както една душа се оформя от убиец в спасител, а прост жест на добрина преминава през вековете, за да подтикне революция.Много хора с нетърпение чакат голямото универсално завръщане на Уашовски – с пълен гръм и трясък, не само като сценаристи, а в пълното им бойно снаряжение, като режисьори (още повече и покрай шума за нови „Матрици”). Не, че „Спийд Рейсър” не беше супер добър, просто бе много тясно насочен и дори не можа да си възвърне бюджета. За сметка на това пък, новият им проект, който трябва да излезне по екраните в края на годината, е точно обратното – фабула, обединяваща шест истории от четири различни столетия (края на 19 век до пост-апокалиптично далечно бъдеще).Основата на филма е едноименния роман на Дейвид Мичъл от 2004 (544 страници), който спечелва няколко престижни литературни и научно-фантастични награди. Главни теми са прераждането, възходът и падението на човека. Заедно с Анди и Лана Уашовски, сценарист и режисьор на „Cloud Atlas” е почитания Том Тиквер, като режисьорите ще работят със своите си снимачни екипи по отделно. Въпреки, че е копродукция, „Cloud Atlas” ще бъде най-скъпият германски филм правен някога (100 милиона долара бюджет). Снимките на лентата започнаха на 16 септември 2011, а по думите на Джим Броудбент, филма би трябвало да продължава малко над 3 часа. Все още очакваме първият тийзър на „Cloud Atlas”. Черният рицар: Възраждане (20 юли 2012)„Батман в началото” не само изгради основите на една любима трилогия, а също така и промени начина, по който да гледаме на филмовите комиксови адаптации. Реалистичен, страховит и дълбаещ навътре в съзнанието на своя протагонист, Кристофър Нолан превърна Черния рицар от Готам в нещо много повече от богат здравеняк с наметало, борещ се с престъпността – той го превърна в една легенда, показвайки ни реалната същност на лицето под маската – уязвим човек, борещ се със страховете си не по-малко от всички нас. Човек, лишил се от собствената си личност, в името на нещо повече ... един идеал.След това дойде „Черният рицар”. Всички фенове с нетърпение очакваха продължението на "Началото", а смъртта на Хийт Леджър половин година преди премиерата допълнително нажежи интереса до магмено червено.Само от трейлъра, ролята му като Жокера беше определяна като претендент за едно от най-силните актьорски изпълнения на всички времена. 18 юли, 2008 дойде и филма счупи всичко, като дори за известно време зае №1 в класацията топ 250 на imdb.com, изпреварвайки „Изкуплението Шоушенк” и „Кръстникът”. Четири години по-късно (пет месеца от сега) идва времето на завършека на трилогията, определян от британския Гардиън като „вероятно най-очакваното филмово събитие от влизането на Огюст и Луи Люмиер в салона на парижкото Гран Кафе на 28 декември, 1895 година.Хиляди фенове до преди една година съкровено се надяваха, че Нолан ще включи неизползвани кадри с Хийт Леджър (или поне гласа му) в новата лента, като дори излизаха слухове и новини за подобни действия (както и за компютърно генериране на образа и говора му). Мнозина потребители на сайта nolanfans.com (както и аз самият) още от 2010 споделят свои сънища, разказващи за тяхно присъствие на премиерата на „The Dark Knight Rises”.The Man with the Iron Fists(края на 2012)С голяма лаконичност около сюжета на филма, Робърт Дигс (RZA) от Wu-Tang Clan поставя дебюта си във филмопроизводството с помощта на обичания „кървав” мераклия – Илай Рот. RZA и Рот обсъждат проекта от 2005, а през 2007 започва продукцията на филма, като двамата пишат сценария в продължение на две години, широко обсъждайки аспектите на историята и детайлите на всяко едно оръжие.Освен с огромното си влияние в хип-хоп света, Дигс е известен като един от най-големите познавачи на азиатски бойни изкуства и филмите с тях. След като безброй пъти е отдавал почит на древни самураи и кунг-фу бойци в музиката си, RZA най-накрая ще го направи и с мощта на седмото изкуство, заставайки зад и пред камерата. Продуциран от Куентин Тарантино, „The Man With The Iron Fists” разказва историята на ковач във феодален Китай (RZA), който произвежда оръжия за малко селце, но скоро се налага да защитава себе си и съжителите си в борба на живот и смърт. Във филма му партнират Ръсел Кроу, Луси Лиу, Пам Гриър и Джейми Чунг, а бюджетът се равнява на 20 милиона долара.Django Unchained(25 декември 2012)След като доказа, че може да бъде еднакво креативен и провокативен в съвсем различни жанрове, Куентин Тарантино се насочва и към забравения Уестърн, жанра на Серджо Леоне – човекът оказал най-силно влияние в творчеството му.Момчето от Ноксвил изпитва желание да плува в тези води от много време. Освен, че ще пресъздаде чисто жанровия "спагети-уестърн" от 60-те и 70-те, Тарантино ще разкаже жадуваната си история за противното минало на Америка – робството: „Искам да го направя като жанров филм, но такъв, който се занимава с всичко онова, с което Америка никога не се захвана, защото се срамува от него, а другите страни усещат, че не е правилно да се бъркат в тези територии.”Събрал повече от епичен актьорски състав (Дон Джонсън, Саша Барън Коен, Джоузеф Гордън-Левит, Куентин Тарантино, Франко Неро, Кристоф Валц, Леонардо Ди Каприо, Самюел Л. Джаксън, Джейми Фокс, Кърт Ръсел, Кери Уошингтън и RZA), „Django Unchained” ще разкаже историята на спечелилия свободата си роб, Джанго (Фокс), който пътува през Америка с немския зъболекар, превърнал се в ловец на глави – Д-р Кинг Шулц (Валц), за да избави от робство жена си, Брумхилда (Кери Уошингтън) от господството на чаровния психопат, франкофил и притежател на плантации в Мисисипи, Келвин Кенди (Леонардо Ди Каприо). Работата по проекта започва през 2007, а четири години по-късно, Куентин връчва крайния вариант на сценария на братята Уайнстайн. Първата клапа е ударена през януари 2012, а филмът трябва да бъде по кината на Коледа. ... още »