ММА борци ще излязат на сцената на „Да ти паднат 100 хиляди” в утрешния епизод – но не един срещу друг, а в тандем и в обща борба с въпросите. Популярните ММА борби обаче не са тяхна професия, а хоби. Тодор и Юлиана се срещат за първи път именно в спортната зала, по време на тренировки, и оттогава досега са неразделен тандем. Тодор е консултант подбор на човешки ресурси, а Юлиана работи в банка. Как ще се представят двамата и ще им помогнат ли ММА техниките в битката със 100-те хиляди, зрителите на Нова ТВ ще разберат утре в 21.00 ч. Началото на епизода ще бъде поставено от истинска игра на противоположностите, а „виновни” за това ще бъдат приятелите Владимир и Димитър. Първият е регионален мениджър в банка – организиран, подреден, схематичен и необвързан, а вторият точно обратното – режисьор – човек на изкуството, разхвърлян и хаотичен, сгоден и очакващ дете.С доста различни интереси ще бъдат и участниците в третия тандем. Семейство Вети и Яни Христови от Созопол ще се опитат да излъжат капаните и да задържат колкото се може повече пари. Ролите и отговорностите в техния екип са стриктно разпределени – Яни ще отговаря за въпросите в областта на спорта, а Вети – за българския хайлайф, красивите жени и модата. Двамата имат и ясна концепция за какво ще използват спечелените пари – с тях те ще заведат сина си Роберто в Дисниленд. Ще бъде ли успешна стратегията им и какви суми ще паднат утре – гледайте „Да ти паднат 100 хиляди” от 21.00 ч. по Нова ТВ. ... още »
Мариус Куркински със специално участие във филма „Чудака Чудомир”.Филм за тайните, които години наред крие един от най-колоритните български писатели и художници Чудомир ще бъде показан премиерно на 29 март в рамките на Чудомировите празници в Казанлък, организирани от фондация „Чудомир”. Телевизионната премиера на филма „Чудака Чудомир” ще бъде в ефира на bTV на 1 април от 15 часа в документалната поредица „НепознатиТЕ”.В лентата участва и актьорът Мариус Куркински, който от години мечтае да направи спектакъл по негови текстове. Защо приживе е бил тъжен един от най-големите хумористи в българската литература, кое кара властта преди и след 9-ти септември 1944г. да се страхува от перото му, кое провокира самоубийството му през 1967 година? Това са част от въпросите, на които търси отговор филмът на журналиста Георги Тошев, режисьора Явор Веселинов, оператора Александър Крумов и продуцента Румяна Цанчева.„Чудака Чудомир” за първи път ще разказва за малко познати или съвсем непознати факти от живота на видния туриец, оставил незабравимите образи на „Нашенците" в българската литература и живопис. „Всичко започна с една анкета пред Софийския университет и за моя изненада студентите не можеха да цитират нито едно негово произведение като заглавие. Много малко от тях знаеха за Чудомир. Ядосах се. Казах си: това трябва да се промени! Филмът, който правим, не е филм, който изчерпва живота и творчеството на Чудомир. Той не е биографичен филм. „НепознатиТе” ще се опитат да повдигнат завесата от забравата, която тегне над името ”Чудомир”, над творчеството му, ако щете. Той продължава да не се изучава в българското училище?!!”, казва Георги Тошев. Филмът е сниман в къщата на Чудомир, музея, родната му къща в село Турия.Наред с Мариус Куркински във филма зрителите ще се срещнат с проф. Никола Георгиев, роднини на Чудомир, хора, които са го познавали лично и такива, които познават в детайли личния му и професионален живот. ... още »
Най-новата анимация на Aardman „Пиратите! Банда неудачници!” разказва за безкрайния ентусиаст с огромна брада Капитан Пират (в оригинала озвучаван от Хю Грант), който не-дотам-успешно тероризира морските ширини начело на разнородния си екипаж. Неспособен да осъзнае реалните си възможности, Капитанът има една едничка мечта – да пребори конкуренцията в лицето на Блек Белами и Лиз Камата и да се окичи с наградата Пират на годината.Състезанието повежда героите от бреговете на екзотичния Кървав остров до мъгливите улички на викториански Лондон. По пътя си те ще се изправят срещу подла кралица, ще се обединят с нещастно влюбен млад учен, но никога няма да изгубят от поглед най-важната цел на всеки пират – приключението!Columbia Pictures и Sony Pictures Animation представят една продукция на Aardman, „Пиратите! Банда неудачници!” по мотиви от книгата „The Pirates! In an Adventure with Scientists“ от Гидиън Дефо, който е и сценарист на филма. Режисьор е Питър Лорд, сърежисьор е Джеф Нюит, а продуценти са Питър Лорд, Дейвид Спрокстън и Джули Локхарт. Карла Шели е изпълнителен продуцент. Музиката е дело на Тиодор Шапиро. Филмът е озвучен на български език с главете на Кирил Бояджиев (Капитан Пират), Мартин Каров (Пират с кърпа), Адриана Андреева (кралица Виктория), Георги Спасов (Чарлз Дарвин), Николай Петров (Крал Пират), Петър Калчев (Блек Белами), Златина Йорданова Петкова (Лиз Камата) и други.ЗА ФИЛМА„Още от дете харесвам историите за пирати – особено „Островът на съкровищата, - казва Питър Лорд, двукратно номинираният за Оскар®, съосновател на Aardman и режисьор и продуцент на „Пиратите! Банда неудачници!” – Истинските пирати едва ли са били толкова интересни и притегателни герои, но тези истории ги превръщаха в очарователни, самоуверени мъже извън закона, а техните истории винаги се развиваха под синьото небе на тропическите морета, с безброй оръдия и неповторими костюми. Това е един магически, завладяващ свят за всяко дете. Затова когато попаднахме на тази история за пиратски екипаж от безмилостни оптимисти, веднага се почувствах силно привлечен от нея.”Най-силната страна на историята са нейните героите: пасмина изключително злополучни пирати, които се оказват най-некадърния екипаж под небето. „Те не стават за нищо, те са наистина много, много зле, - казва Хю Грант, който за първи път в своята кариера приема да озвучава анимационен герои (Капитан Пират). Но Капитана е безкраен оптимист, и поради тази негова черта екипажът е с него през цялото време. Той обича своите моряци, обича корабния папагал (или поне онова, което смята, че е папагал) – и ужасно се гордее с огромната си избуялата брада.”Капитан Пират има една цел, която засенчва всичко останало: да бъде провъзгласен за Пират на годината и да бъде признат за един от най-великите морски разбойници на своето време, също като Блек Белами и Лиз Камата. „Това е нещо от рода на пиратските Оскари®, - казва Грант. – Той много пъти е участвал в надпреварата, но винаги е бил на последно място, защото печели пиратът с най-голяма плячка, а неговата винаги е била трагично малка.”Според Лорд, капитанът може би търси любов и зачитане на грешното място. „За неговия екипаж тези неща са без значение. Те са неговото предано семейство, обичат го и му вярват безрезервно – макар и да са малко глупави, - казва режисьорът на първият анимиран пълнометражен филм на Aardman от 2000 г. "Бягството на пилето" – Но когато Капитана продължава да губи надпреварата за тази префърцунена награда, той рискува да загуби нещо, което може да му е по-скъпо.”Идеята за „Пиратите! Банда неудачници!” се ражда по време на среща на мозъчния тръст на Aardman, където се обсъждали възможностите за техния следващ пълнометражен филм. „Ние правим тези сбирки доста често, представяме идеите си – комикси, сценарии, романи, които после дискутираме, - разяснява Лорд. – Книгата на Гидиън Дефо „The Pirates! In an Adventure with Scientists“ беше на масата на една от срещи. Аз я взех, за да й хвърля един поглед, увлякох се от самото начало и започнах да се смея на глас. Има нещо уникално в тази книга. За мен бе ясно, че има потенциал да се превърне във филм и аз исках да бъда негов режисьор.”„Пиратите са група хора, които се впускат в някое приключение заради самата авантюра.“ - казва Дефо, който е автор и на сценария на филма. Преди да напише книгата си, но не се сблъсквал с пирати; всъщност, неговият издател твърди, че единствената причина той да започне да пише за морски разбойници е, за да впечатли девойка, което така и не се получило.Лорд и неговите колеги се запалват по историята, най-вече заради забавното представяне на пиратите в нея. „Това не е нещо, за което може да сте подготвени, - казва Лорд, смеейки се. – Е, има приключение, авантюризъм, комедия, но всичко това е изградено по неповторим начин. Аз никога досега не съм попадал на подобна история. Хората подхождат към пиратските филми с някакви очаквания, но историята на Гидиън е съвсем различна.”В центъра на действието е Капитан Пират. „На пръв поглед всичко си му е както трябва. Капитанът е едър, набит мъж, който харесва всеки аспект от своята професия, - казва Лорд. – Той обича работата си, обича костюмите си, разполага с екипаж, който му има пълно доверие и го следва безпрекословно. И изведнъж Гидиън го представя като изключително неспособен пират, който има доста модерна мечта – да спечели уважението на останалите като спечели наградата Пират на годината. Според мен именно тази идея на историята завладя всички от Aardman. В студиото най-много обичаме приказки, в които герой с недостатъци открива начин да се възползват от дадена ситуация по изнендадващ, забавен и интелигентен начин.”Тази идея е се развива през целия филм. Екипажът е бъкан със странни и неподходящи екземпляри - от детинския Пират Албинос през Пирата с Протезите (който постоянно заменя различни части от анатомията си) до Изненадващо Заобления Пират, който всъщност никой не забелязва, че е жена. Дори действителни герои като Чарлз Дарвин и кралица Виктория получават преработка в духа на студиото и се превръщат в невероятно смешно и нелепи персонажи. Всичко това в името на забавлението. „Да откриеш тези изключително сериозни по общо мнение хора в контекст, който не очакваш, е много смешно, - казва Дефо. – Нашите пирати са майстори на маскировката и могат да се справят и с най-заплетената ситуация.”Кой би могъл да представи тази пиратска история на екрана по-добре от Aardman - компанията, която се слави като една от най-обичаните анимационни институции с фенове по целия свят? Тяхната работа е оценена подобаващо с над 400 международни награди, включително четири Оскара® (три за Най-добър късометражен филм и един за Най-добра анимция за „Уолъс и Громит в Проклятието на заека”). В досегашната си почти 40-годишна история анимационното студио е донесло усмивки и смях с редица изобретателни филми (Creature Comforts, Wallace & Gromit), телевизионни сериали (Shaun the Sheep), музикални клипове (Sledgehammer на Питър Гейбриъл) и реклами.„Пиратите! Банда неудачници!” е второто съвместно сътрудничество на Aardman със Sony Pictures Animation след компютърната анимация Тайните служби на дядо Коледа. „Това е едно вълнуващо партньорство, - споделя продуцентът и съ-основател на Aardman, Дейвид Спрокстън. – Ние винаги сме на едно мнение, когато става дума за душата на филма, затова и сътрудничеството ни е толкова успешно, приятно и винаги в интерес на филма. От самото начало, когато представихме проекта на Sony Pictures Animation, те бяха развълнувани също като нас от този забавен и неповторим поглед към пиратския живот."Това е и първият 3D стоп-моушън филм на Aardman, което според Лорд, е перфектното средство за разгръщане на визуалните творчески възможности. „Да вземем например кабината на Капитана, - казва той. - Ние сме напълнили със всякакви забавни, мили, възхитителни неща - те са смешни, но разкриват до голяма част неговия характер. На 3D ще се почувствате сякаш сте на негово място, и това е прекрасно. Същото се отнася и за екшън сцените, и когато корабът пори вълните – зрителят ще се потопи изцяло в атмосферата и действието на филма".ЗА ПРОДУКЦИЯТА „Пиратите! Банда неудачници!” е заснет в стоп-моушън стил, който се превърна в запазена марка на Aardman и му спечели четири награди Оскар® през годините. Това е техният най-амбициозен и мащабен стоп-моушън филм досега. „В много отношения ние работим по един и същ начин през в продължение на 50 години, но тук комбинираме с компютърна анимация, защото има само едно нещо, което не може да направи в стоп-кадър, и това е морето, - казва Лорд. – Като комбинирахме нашия красив, солиден триизмерен пиратски кораб с компютърно генерирано море, получихме страхотно усещане за пространство и енергия, което изглежда прекрасно. Използвайки най-доброто от двете технологии, ние направихме вълнуваща стъпка напред към разкриване на по-широк визуален потенциал, получихме по-голяма свобода да пресъздаваме големи тълпи и пространства.И през цялото време осъзнавахме, че това, което публиката обича най-много в стоп-кадър анимацията е, че декорът и реквизитът изглеждат невероятно истински, достоверни, осезаеми, и магически в същото време. Не знам дали съществува Aardman стил по отношение на дизайна, но със сигурност има по отношение на отдаденост към красотата в професията и доброкачествената скулптура."Вероятно не съществува по-добър избор за сценарист на филма от автора на романа Дефоу, макар той да няма никакъв опит със стоп-кадър анимация, което е голямото предизвикателство за създателите на филма. „Ако имах предварително някаква ограничителна рамка, аз никога нямаше да го напиша така, както съм го направил, - казва той. - Оказа се, че големите, вълнуващи битки в морето и масовите сцени са кошмар за стоп-моушън анимацията. Но те никога не ми казаха: ‚Това не можем да го направим‘. Единственото което чувах бе ‚Ще го направим по нашия си начин.‘ Чарът на стоп-моушъна е в това, че героите са там физически, това е от голямо значение, защото те наистина оживяват."„Това е различна продукция от всички стоп-кадър филм, които някога сме правили, - казва Джули Локхарт, продуцент на филма. – Всичко бе толкова сложно, че първоначалното предложение бе да направим компютърно-анимиран филм. Но Пийт реши, че иска да изгради снимачна площадка, която да се използва като основа за компютърните аниматори - да почувстват и видят структурата и сложността. Оттам всички ние решихме, че филмът трябва да се направи в стоп кадър, въпреки че това би било огромно предизвикателство.През целия филм действието се пренася на различни места - от пиратския кораб във викториански Лондон, от улиците покрай кея към висшето общество в царските дворци, после обратно в открито море. Има огромен брой персонажи. Единственият начин, по който можехме да успеем е благодарение на невероятното количество опит и талант, с които разполагаме в Aardman - имаме хора, които са били тук в продължение на 20, почти 30 години, и изключителните знания, които те имат."Работата по стоп-кадър анимация е напълно различна от тази на игрален филм. При заснемането на живо има ограничен достъп до актьорите, а при стоп-кадър филма може да се възпроизвеждат десетки копия на главния герой. „Разполагахме с 35 или 40 аниматори, които работеха във всеки един момент. Имахме толкова много Капитан Пирати, че бихме могли да заснемем с него до 20 сцени едновременно в различни части на студиото. – разказва Лорд. Разбира се, че това означава, че докато при игралните филми режисьорът може да се съсредоточи само върху сцената, която снима, то при стоп-кадър анимацията режисьорът трябва да се концентрира върху десетки сцени, които са в продукция всеки един момент. - Джеф (Нюит, съ-режисьор), Джей (Грейс, главен отговорник анимация), и аз тичахме от едно място на друго, давайки бележки, инструкции и съвети на целите екипи наведнъж."Преди да започне сериозната работа по продукцията, героите и декорите трябва да бъдат проектирани и изградени физически. Дизайнерът на героите Джони Дъдъл художника Норман Гарууд започват работа. Гарууд е доказал своята креативност и талант във филми като „Бразилия”, „Капитан Хук” и „Принцесата булка”. „При игралните филми художникът получава готов или почти завършен сценарий и знае точно какво прави още от първия ден. Тук обаче създавахме света, докато се пишеше сценария и това, което беше изградено, помагаше да се формулират готовите страници. Това е много по-различен подход, макар че реалния процес на дизайн на продукцията е същия, независимо дали героите са човешки същества или кукли."Един от големите снимачни площадка на Гарууд, разбира се, е самият пиратски кораб. „Имах концепцията да го направя от две половини на различни кораби, като задната част да си е на смешната стара лодка, - казва той, – Но са загубили носа в някоя от ужасните битка и са имали нужда от нова предница. После са открили елегантна френска фрегата и са я монтирали отпред на кораба с вериги и лепило.Изглеждаше много нелепо и налудничаво. Това е, което най-много обичам в този проект – начина, по който Питър ме насърчаваше дизайнът да бъде възможно най-чудат и смешен, без никакви ограничения на фантазията. Бях спокоен, че той щеше да ме спре, ако прекаля"."Корабът е поддържан лошо и има по себе си части от всички краища на света, - казва един от художниците на филма, Фил Люис. – На носа има пищно женско тяло, но понеже са загубили главата й, са я заменили с тази на Нептун, който е изрисуван с червило. Капитанът има своя собствена градина на палубата на кърмата, където е разположил колекцията си от кактуси."Финалният вариант на кораба е напълно ръчно изработен и се състои от 44569 отделни части. Тежи 770 паунда е с дължина 14 фута и 15 фута.За дизайна на героите, включително на самият Капитан Пират, Джони Дъдъл започва от груби скици, дело на Питър Лорд. „Двата най-важни елемента в проектирането на визията на Капитан Пират бяха палтото и брадата му, - казва Дъдъл. - Направихме варианти с по-дълги и по-къси палта, направихме различни проекти на брадата, за да видим как брадата и мустаците ще стоят на лицето му." Брадата на капитана изисква огромно усилия. "Брадата на капитана има фундаментално значение за характера му, - казва Лорд. - Това е едно от първите неща, което Гидиън казва за героя в книгата си. Оказа се, че брадата е огромно предизвикателство за художниците, защото тя трябваше да е много подвижна и изразителна."Друго предизвикателство е, че брадата трябва да се сработи със системата за смяна на устата на героя, която Aardman прилага за първи път в този филм. В предишните филми студиото премоделира формата на устните на персонажите в различна форма, създавайки илюзията, че говорят. За Пиратите! Aardman внедрява система за смяна на устата. „Този подход стана достъпен през последните няколко години, - обяснява Джеф Нюит, съ-режисьор на филма. - Изваяхме всички форми на устата с компютър и физически да ги изкарахме на 3D принтер. Така отпечатахме стотици форми на устата, позволявайки на героя да говори и да изразява мимики.Работата на аниматорите бе много по-лесна и бърза, те имаха предварително зададена форма и всичко, което трябваше да се направи, е да се смени едната уста със следващата форма, вместо да се извайва отново за всеки кадър. Наистина система е идеална, защото аниматорите могат да се концентрират върху изражението на лицето и стойката на героите." Отпечатани са общо 7000 усти, а само за Капитан Пират те са 1400.С готови изработени герои и снимачни площадки, работната щафета е предадена на аниматорите. За Лорд те не са просто майстори, който задвижват моделите. „Винаги съм мислел за тях като творци-изпълнители, - казва той. - Когато започват работа, те разполагат само един глас и марионетка, на които трябва да се вдъхне живот. А накрая публиката е напълно убедена, че тези кукли не е само се движат, не само говорят, но всъщност мислят... това е великата илюзия и невероятното удовлетворение от добре свършената работа."Друг аниматор, Лий Уилтън, добавя: „Сцените, които изглеждат най-лесни, са всъщност най-трудни за изпълнение. Замисленият поглед на героя встрани от камерата е само 4 секунди филмово време, но трябва да си абсолютно сигурен, че публиката ще изтълкува тази мимика както трябва. Най-трудната част е да го представиш да изглежда направено без никакви усилия."Усърдната работа на анимиране на стоп-кадър филм е още по-предизвикателна при такъв обширен сценарий. Например при сцената в бара, където са представени другите претенденти за наградата Пират на годината, всеки от тях влиза по възможно най-пищен начин. Това означава, че 15 или 16 пирати могат да бъдат в един кадър. За да се запази автентичността на сцената, Садлър развива по една малко история към всеки персонаж, дори и на тези без реплики. „Това ми помага да запомня какво правя, - казва той. - Има една маса до прозореца, където двама имат среща, но третият е пиян и им съсипва вечерта. На друга играят карти и един от тях мами. Има трета маса, където един от пиратите се пие коктейл, а другите му се подиграват и го дразнят. Когато анимираш толкова много герои на едно място е много лесно да изгубиш следите на това, което правиш. Затова давам на всеки собствена история и това ми помага да се фокусирам върху общия процес. Да не говорим, че това добавя редица забавни моменти с второстепенните герои, а това е отличителната черта на Aardman."ПЕРСОНАЖИТЕ ВЪВ ФИЛМАКапитан ПиратКапитан Пират на практика притежава всичко, за което всеки пиратски капитан може да си мечтае: пъстър папагал (поне според него), съд, годен за плаване (в по-голяма или по-малка степен), най-добрият екипаж, който може да се желае (с изключение вероятно на всички останали екипажи) и буйна брада (тук няма никакъв аргумент против!). Макар да е изключително некадърен пират, той винаги е обзет от силен ентусиазъм. Екипажът му смята, че капитан Пират е най-великият, което е хубаво, защото никой друг не е на това мнение. Той възнамерява да промени статуквото си и най-накрая да спечели престижната титла Пират на годината, което без съмнение включва редица грабежи, използване на интелигентни дегизировки, и още по-подли планове (най-вече от рода не „не го обмислих добре“)."Капитанът е идиот, но той е идиот с буйна брада, - казва Гидиън Дефоу, който създава героя в романа си. - Той е и безкрайно ентусиазиран за всичко и без никаква мисъл пристъпва към действие. Което обикновено завършва с катастрофа".Изненадващо Заобления ПиратВероятно най-големият фен на Капитан Пират, Изненадващо Заобления Пират винаги е начело на някаква битка, морско приключение и най-вече изхвърли през борда. Попаднала в оковите на епоха, когато присъствието на жени на кораба са смятани за ужасно лош късмет, нито един от останалите пирати не забелязва нещо необичайно в този член на екипаж - нито странно пискливия глас, нито пищно заоблените бедра или видимо фалшивата брада.Пират с кърпаПират с Кърпа (наричан още Номер две) е заместник-капитана, който през цялото време е готов да види най-доброто, на което е способен неговия шеф, въпреки всички доказателства за противното. Ако Капитан Пират е нафукания, но непостоянен баща на екипажа, то Номер две е далеч по-надеждната и винаги разумна майка. Той се грижи за всички дребни детайли, които капитанът има склонност да пренебрегва, справя се с непредвидимите настроения на шефа си и най-вече се старае да предпази капитана и неговия екипаж от неприятности. Умен, находчив и може би малко прекалено лоялен, освен всичко останало, Пират с Кърпа си има и една много хубава кърпа.ПолиОбичаната от целия екипаж, перната „сърце и душа" на пиратския кораб Поли, е странно изглеждащ талисман на Капитан Пират с ненаситен апетит. Всеки кораб трябва да има папагал, който е доста неприятно, защото се оказва, че Поли е додо. Но няма значение - дори когато е в окото на бурята, Поли запазва спокойствие и стопля със своята преданост сърцето на стопанина си. Всъщност Поли е щастлива през повечето време, стига да има някой наоколо, който да я храни с бисквити.Пирата АлбиносПирата Албинос вярва на всяка дума, която му кажат. Малко нервен, лесно възбудим и почти винаги объркан, дори ежедневните случки са в състояние да го изненадат или зарадват. Също като малко дете, той е склонен да изтърсва невероятно неудобни истини без никакво притеснение. Невинен, лековерен и наивен, неговият естествен израз на лицето е широк отворени очи с постоянно учуден поглед.Чарлз ДарвинТова е Чарлз Дарвин преди да обрасне цялата му глава в косми и да му щукне наистина великата теория за маймуните. Младият учен е сериозен, но се държи нелепо в обществото и засега претърпява неуспех както в сферата на науката, така и в любовта. Но късметът му може да се промени благодарение на запознанството му с Капитана и Поли. Сега той разполага с един смел план как да развие кариерата си и да напредне в любовния си живот...Мистът БобоЕдин от последните не съвсем успешни проекти на Дарвин, Мистър Бобо, е първия в света мен-панзе, някак си пренебрегнат вид в днешните научни книги. Донякъде неохотен спътник и изкупителна жертва на отчаяните схема на господаря си, Мистър Бобо е в състояние да комуникира само чрез на използването на надписани карти. На моменти е обезсърчаващо да видиш как вероятно той доста по-умен в сравнение от неговите „еволюирали" другари.Кралица ВикторияДребничката, пълна и всемогъща владетелка на почти една четвърт от земното кълбо е новачка в държавното управление, все още е неомъжена и обича всички свои верни поданици ... с изключение на пиратите, които презира цялото си ниско и набито същество. Единственото нещо, което обича повече от екзекутирането на пират е да седи на маса, отрупана със специална храна, особено ако в менюто има екзотични същества. Под този стегнат корсет бие сърцето на един боец и тъй като тя е кралицата, кой казва, че борбата трябва да бъде честна? Блак БеламВсеки от нас е имал нещастието да познава някой като Блек Белами: той е училищният атлет, самонадеяният колега в офиса, нафуканият дразнещ съсед. Най-успешният пират на Седемте морета, носител на множество награди Пират на годината и дългогодишен противник на Капитан Пират, той е хитър, ловък и злонамерен, да не говорим за показното му безсрамно къпане в море от злато, изкашляно от един кит... Сериозно? Но нещото което Блек Белами обича най-много на света е да изкарва Капитана извън кожата му, в което за съжаление е много, много добър. Лиз КаматаКасапинът от Барбадос, една жена в мъжкия свят, Лиз Камата е убийствена и дяволски привлекателна фатална жена от Кървавия остров. Като една истинска Каламити Джейн тя стреля, плюе, пие и командва хората си с желязна ръка. Друг претендент за Пират на годината, Камата, също като Белами няма никакво уважение към Капитан Пират, което го наранява още повече, тъй като и той като всички останали, малко си пада по нея.Крал ПиратОтрупан от глава до пети с плячкосани скъпоценности, Крал Пират изглежда внушително - отчасти Елвис, отчасти шекспировски владетел, и пират до мозъка на костите си. Той управлява Кървавия остров… което означава, че освен че има последната дума, той ще бъде и конферансие на конкурса Най-добър пират на годината. ... още »
Звездата от екранизацията на „Игрите на глада" Дженифър Лорънс сподели, че филмът е от огромно значение за модерните времена, в които живеем. Актрисата се превъплъщава в ролята на Катнис Евърдийн - младо момиче, която доброволно жертва себе си вместо сестра си в една битка на живот и смърт.Действието на лентата се развива в деспотичен свят, в който всяка година тираничното управление излага двама души от всеки окръг на битката на живота им. Според Лорънс историята е повече от важна и значима за съвременното поколение.„Тези книги не се четат за повече от седмица", споделя Дженифър. „Лично аз прочетох и трите за около 3-4 дни. Те са интригуващи, шеметни, непредсказуеми. Нямаш никаква идея какво ще последва на следващата страница. Същевременно обаче това е една наистина важна история за нашето поколение. Причината да са толкова пленяващи е бруталността, с която са наситени, и агресията, използвана като средство за забавление".Лорънс сподели мнението си и за пищния декор, избор на режисьора Гари Рос. „Той е брилянтен и въпреки че е много техничен, умее да комуникира на емоционално ниво с актьорите", разказва актрисата.„Гари ми помогна изключително много при изграждането на ролята ми и като цяло създаде един наистина невероятен филм. Когато гледах завършената продукция, бях повече от впечатлена колко добра работа е свършил". ... още »
След по-малко от два месеца ще стартират снимките на третата част от фантастичната комиксова поредица “Железният човек”, в която главната роля отново ще бъде изпълнена от Робърт Дауни-мл. Създателят на първите два филма Джон Фавро напусна проекта преди повече от една година, но от студиото Марвел побързаха да уверят че това няма да окаже влияние на актьорския състав.Веднага след оттеглянето на Фавро беше оповестено, че мястото му ще бъде заето от режисьора на “Целувки с неочакван край” Шейн Блек, а малко по-късно бе потвърдено, и че Гуинет Полтроу отново ще се превъплъти в ролята на личната асистентка на главния герой Пепър Потс.Сюжетът на комиксовия екшън все още се пази в пълна тайна, и за момента единственото което се знае със сигурност е, че този път Железният човек ще се изправи срещу по-реалистични противници, които по думите на официален източник от компанията Марвел, ще приличат най-вече на отрицателните персонажи от шпионските романи на писателя Том Кланси.Преди няколко седмици се появи информация че главния злодей в “Железният човек 3” ще бъде известният сред феновете на комикси “Намор Подводничаря”, но както може да се очаква продуцентите на филма отказват всякакъв коментар по този въпрос.За сметка на това, вече се знае кои актьори от предишната част от филмовата поредица ще партнират отново на Робърт Дауни-мл и Гуинет Полтроу. Малко по-рано днес, сайта Feature Film Casting разкри че Дон Чийдъл и Скарлет Йохансон ще изпълнят отново ролите на Джим Роудс/Военната машина и Наташа Романов/Черната вдовица. Героинята на Йохансон бе представена във втората част като новата асистентка на Тони Старк/Железният човек, но както стана ясно в края на филма тя е всъщност агент от международната организация за поддържане на мир S.H.I.E.L.D.. Все още не се знае как ще бъде обяснено завръщането й, тъй като тя е и член на екипа от супергерои “Отмъстителите”, а те (с изключение на Тони Старк) няма да бъдат част от сюжета на “Железният човек 3”.В момента, режисьора Шейн Блек прави последни промени в сценария, заедно с Дрю Пиърс (“Желедният гигант”), а Робърт Дауни-мл изрази надежда че филма ще бъде не само най-добрия от поредицата, но и един от най-добрите комиксови филми изобщо.От студиото Марвел обявиха, че в продукцията ще има няколко нови актьорски попълнения, но все още не се разкриват никакви имена.Камерите на “Железният човек 3” ще се завъртят в края на месец май, а филмовия екип ще разполага с бюджет от около 180 милиона долара. Снимачният период ще продължи близо три месеца.Световната премиера на комиксовият екшън ще се състои на 3-ти май, следващата година. ... още »
В края на миналата година, от компанията Warner Bros оповестиха че ще финансират и разпространяват фантастичния филм “Jupiter Ascending” (“Възходящия Юпитер”), чиито режисьори ще бъдат създателите на “Матрицата”, Анди и Лана Уашовски. Детайли относно сюжета и персонажите все още не се разкриват, но това което се знае е че сценария е базиран на идея на Уашовски и че продукцията ще бъде техния първи оригинален научнофантастичен проект от 1999-та година насам, когато се състоя премиерата на първата част на “Матрицата”.През месец януари, тази година, се появи информация че носителката на “Оскар” Натали Портман най-вероятно ще изпълни главната женска роля, но малко по-рано днес стана ясно, че актрисата със сигурност няма да бъде част от проекта, и че двете централни роли ще бъдат поверени на актьора от актуалния “Внедрени в час”, Чанинг Тейтъм, и познатата от “Черен лебед” и “Книгата на Илай”, Мила Кунис.Двамата актьори все още не са подписали договорите за участие, но вече са получили официални оферти за участие от Warner Bros и очакванията са че до няколко дни че те ще бъдат потвърдени като изпълнители на главните роли в мащабната лента. Снимките на “Jupiter Ascending” ще стартират малко по-късно тази година, веднага след като Анди и Лана Уашовски приключат с работата по монтажа на следващия си проект – амбициозният “Небесен Атлас”, в който участват Холи Бери и Том Ханкс.По думите на продуцента Филип Лий (“Черният рицар”), “Jupiter Ascending” ще бъде “революционен фантастичен филм с много иноваторски идеи и интересни персонажи.”“Когато Уашовски се захванат с научнофантастичен филм, знаеш че ще се получи нещо страхотно. “Jupiter Ascending” ще бъде оригинално творение и всички сме изключително развълнувани да работим по този проект”, заяви Лий.Все още няма информация относно персонажите на Мила Кунис и Чанинг Тейтъм и за момента те са единствените актьори, чиито имена се свързват с продукцията.Смята се че в следващите два месеца ще бъдат разкрити имената и на другите актьори, които ще участват във филма. Сценарият на “Jupiter Ascending” е написан от Анди и Лана Уашовски, които освен това и ще продуцират, заедно с вече споменатия Филип Лий.Бюджетът за направата на филма ще надвишава сумата от 100 милиона долара, а снимачния период ще протече в щатите Калифорния и Ню Йорк.От студиото Warner Bros изразиха надежда, че научнофантастичната продукция ще тръгне по кината в края на следващата година. ... още »
bTV Media Group стартира платформата VOYO - уникален за България видео портал, на който потребителите могат да гледат любимото си съдържание онлайн - удобно, лесно, без ограничения.Това е единственият български сайт, на който феновете могат да гледат новите епизоди на българските сериали на bTV седем дни преди излъчването им в ефир, а вече излъчените - в удобно за тях време.VOYO предлага и още много интересно видео съдържание, което ще се обновява и развива непрекъснато – разнообразие от чужди продукции, холивудски филми, сериали, както и локални шоу програми, новини и спорт.„Проектът VOYO е естествена стъпка в стратегията на bTV Media Group да предлага легални и лесни за ползване платформи за гледане на видео съдържание. Световна тенденция е все повече потребители да ползват интернет като канал за достъп до видеосъдържание, като обичайният до момента даунлоуд се заменя с много по-гъвкавия и удобен начин за забавление онлайн. Съвсем естествено bTV, като иноватор на пазара, първа предоставя на аудиторията такова решение. VOYO стартира със заявката да се развива непрекъснато, като предлага все по-богато и разнообразно съдържание на потребителите.Специално за абонатите на VOYO предлагаме ексклузивен достъп до най-интересните програми преди ТВ ефира, както и съдържание, създадено специално за VOYO потребителите. Целта на VOYO е не само да даде възможност на аудиторията да гледа видео в удобно време, но и да се превърне в платформа с алтернативно съдържание и все повече ексклузивни предложения”, коментира Ралица Бобочикова, мениджър на проекта VOYO в bTV Media Group.Единствено на voyo.bg българските потребители ще могат да гледат видео когато и където пожелаят, с високо качество и без реклами. Платформата е единствената алтернатива на нискокачествения даунлоуд на пиратско съдържание.VOYO гарантира на потребителите лесно и достъпно забавление по всяко време. Месечният абонамент за платформата е от 5,6лв. до 8лв., с възможност за безплатно тестване.VOYO e проект на Central European Media Enterprises, който се налага успешно във всички територии, където компанията оперира. ... още »
Джейк Джиленхол в „Time to Dance” на The Shoes (2012)http://www.youtube.com/watch?v=pt9wnawn7xQThe Shoes са електро дуо и една от най-горещите групи във Франция в момента, а дебютния им албум излиза миналата година. За парчето, „Time to Dance”, те привличат успешния режисьор на реклами Даниел Улфе и суперзвездата Джейк Джиленхол. Резултата е 8-минутно покъртително видео, което ще изкара ангелите на всички, свикнали с образа на Джиленхол от последните му филми „Принцът на Персия”, „Любовта е Опиат” и „Първичен Код”. Empire наричат клипа „Brokeneck Mountain”.Горан Вишнич в „Burn My Shadow” на UNKLE (2007)http://www.youtube.com/watch?v=BSsMGNwYDdgПесента на UNKLE има два клипа. Официалният е с хърватския любимец, Горан Вишнич – мъж, който се събужда след тежка вечер и открива, че има тиктакащ обект в гърдите си. Неофициалният (сцена от „Живот Назаем”) е с Джуд Лоу – мъж с много тиктакащи обекти в тялото си и голяма разнообразност от домакински оръжия в ръцете, използвани секунди по-късно по най-бруталния възможен начин. - http://www.youtube.com/watch?v=yd_UNW8uw1AТова, което може да се каже е, че „Burn My Shadow” вдига многократно адреналина и в 2-та варианта, а официалният клип само може да ни кара да съжаляваме, че не виждаме по-често Горан Вишнич на големия екран.Брус Уилис в „Stylo” на Горилаз (2010)http://www.youtube.com/watch?v=nhPaWIeULKk&ob=av2eТова, което Брус Уилис трябва да направи в този клип може да бъде описано в няколко етапа. Първа Стъпка: Да се качи в масивен американски мускул. Втора Стъпка: С него да преследва анимационни рок звезди. Трета Стъпка: Да стреля по анимационните рок звезди и техния американски мускул. Четвърта Стъпка: Да слезне от колата си след като тяхната кола е изхвърчала от скала в стил „Телма и Луиз”. И въпреки, че звучи просто, надали видеото би било и наполовина толкова яко ако не присъстваше типичния „Брус Уилис поглед”. И разбира се, колата акула за десерт ...Зак Галифианакис в „Can’t Tell me Nothing” на Кание Уест (2007)http://www.youtube.com/watch?v=N2bCc0EGP6UОще през 2007, две години преди „Последният Ергенски Запой”, Зак Галифианакис все още обикаля различни клубове в Ел Ей като стенд-ъп комик. Въпреки това, таланта му вече обикаля мрежата, а личния треньор на Кание Уест му представя изключително брадатия палячо по време на тренировка. Малко по-късно, еднодневно пътуване до провинцията осигурява на Кание Уест най-искрено смешния музикален клип, свързан с името му и всичко това на цената от пакет фъстъци и няколко свински пръжки. За жалост на Галифианакис, видеото е избрано за резерва, като не се харесва на MTV и се появява единствено в интернет. (4,5 милиона преглеждания в youtube) Кристофър Уокън в „Weapon of Choice” на Фетбой Слим (2001)http://www.youtube.com/watch?v=Y6MT20SW9Z0&ob=av2nКултово видео, което дълго време обикаляше музикалните канали. Под умелата режисура на Спайк Джоус и игривия ритъм на Норман Куук (Fatboy Slim), могъщия Кристофър Уокън не се страхува да разкърши тялото си и да ни покаже страхотната си танцова форма по коридорите на чудния LA Marriot.Следващия път, когато решите да гледате „Генезис”, първо си пуснете това видео.Джон Траволта, Упи Голдбърг, Ричард Драйфус, Дани Глоувър, Дан Акройд, Лу Даймънд Филипс, Бриджит Нилсен и др. – в „Liberian Girl” на Майкъл Джексън (1988)http://www.youtube.com/watch?v=3ethtD4R1kkРежисиран от Джим Юкрих, клипа за „Liberian Girl” включва много от приятелите знаменитости на Майкъл Джексън, които чакат на снимачната площадка, за да участват във видеото към песента, което трябва да бъде заснето от Стивън Спилбърг, само за да открият, че самият Майкъл вече ги снима, докато те се чудят къде е той. С по-малко думи – безценен клип.Скарлет Йохансон в „When The Deal Goes Down” на Боб Дилън (2006)http://www.youtube.com/watch?v=CEoGqUqy-0wТова докоснато от слънцето парченце красота е режисирано от Бенет Милър („Капоти”, „Кешбол”). Скарлет Йохансон е представена като домакиня от Минесота през 60-те, на ръба на променяща-живота среща с морско чудовище.Или поне това може да бъде едно смело предположение, след като реално почти нищо не се случва - просто кадри от осем милиметровата камера на Милър, вторачена в естествената Скарлет. Нещо като пълна противоположност на 9-минутното видео от „What Goes Around, Comes Around” на Тимбърлейк.Чарлийз Терон в „Crossfire” на Брендън Флауърсhttp://www.youtube.com/watch?v=5AhU12zC8fc&ob=av2nТя изигра мъжоподобен сериен убиец в „Чудовище”, устоя на апокалипсиса от „Пътят” и се сприятели с горилата – „Могъщия Джо Янг”, така че няколко нинджи просто няма как да бъдат проблем за Чарлийз Терон. Особено, когато трябва да освободи Брендън Флауърс (от The Killers) в първия му самостоятелен проект – „Crossfire”. Оръжия – катана, шакен шурикен (хвърляща се звезда) и огромен сексапил.Анджелина Джоли в „Rock & Roll Dreams Come True” на Мийт Лоуф (1993)http://www.youtube.com/watch?v=ngxOgINrlCYАко мислите, че идеята Мийт Лоуф да се задява с Анджелина Джоли звучи зловещо, прави сте – зловещо е. Отново клип на Лоуф, режисиран от Майкъл Бей (2 години преди дебютните „Лоши Момчета”).За още забавни моменти с Майкъл Бей / Мийт Лоуф, можете да погледнете клиповете на „I’d Do Anything for Love” и „Objects in the Rear View” които може би съдържат или не съдържат готически образи, експлозии и горещи мацки. Един жокер – съдържат.Ейдриън Броуди в „A Sorta Fairytale” на Тори Амос (2002)http://www.youtube.com/watch?v=a1A6T5qx1GEЖенска глава с крак среща мъжка глава с ръка. Един вид приказка, наистина.Доста екстравагантна метафора за любовта, но духа на песента и неустоимото въздействие на Ейдриън Броуди определено карат видеото да работи.Текст – Empire, превод Стефан Димов ... още »