🏆🏆🏆🏆🏆🏆 ИГРА С НАГРАДИ! СПЕЧЕЛИ ОРИГИНАЛНА НАГРАДА ОТ "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче"!
Февруари е и плановете за Свети Валентин текат с пълна сила! Нашите са с "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче" на 14 февруари в CINE GRAND!❤🎤
✅ Тагни приятел, с когото искаш да гледаш филма. ✅ Последвай ни в инстаграм @cinegrandbulgaria 👉 Мога да спечеля оригинална награда от филма Бриджит Джоунс: Луда по онова момче!
През 1980-та година по кината се завъртя психологическия трилър на режисьора Стенли Кубрик, “Сиянието”, чиито сценарий беше вдъхновен от романа на Стивън Кинг със същото име. Заснетата с бюджет от 19 милиона долара лента спечели близо 50 милиона долара от прожекциите си по света и утвърди Джак Никълсън като един от най-талантливите и търсени актьори в Холивуд.Сега, 32 години след премиерата, “Сиянието” все още се радва на огромна популярност сред феновете на киното и за много от тях филма е един от най-добрите психо-трилъри на всички времена.Очевидно имащи желание да се възползват от всичко това, от студиото Уорнър Брос вече са започнали тайно да подготвят продължение на култовата лента, по което ще работи сценарист-продуцентката Лаета Калогридис, която е най-известна с работата си по сценария на хита на Мартин Скорсезе, “Злокобен остров”.Все още няма официално изявление от продуцентите, но според източници от вестник LA Times втората част, която ще представлява предистория, е вече задвижена от студиото, а сюжета й ще разкаже какво точно се е случило в зловещия хотел “Оувърлук” преди в него да се настани героят на Джак Никълсън, Джак Торънс, и неговата съпруга и дете. Важно е да се отбележи, че “Сиянието 2” (работно заглавие) е във все още ранен етап на развитие, името на Стивън Кинг не се свързва с него, и работата по сценария все още не е започнала.Единствената потвърдена информация е, че освен Лаета Калогридис по разработването на проекта ще работят и продуцентите Брадли Фишър (“Черен лебед”) и Джеймс Вандербилт (“Невероятният Спайдър-мен”). От LA Times уточняват, че въпреки популярността си като сценарист, Калогридис ще работи по проекта единствено в ролята си на продуцент. Все още не е ясно дали от Уорнър Брос са избрали човека, който ще напише сценария на “Сиянието 2”.Само преди няколко месеца стана ясно, че Стивън Кинг е започнал да работи върху продължението на литературната версия на “Сиянието”, което обаче не е свързано по никакъв начин с подготвяната от Уорнър Брос втора пълнометражна игрална продукция. По всяка вероятност, литературното продължение ще се сдобие със своя отделна филмова адаптация.За момента не се разкрива дали продуцентите от Уорнър Брос водят преговори с изявили интерес към проекта режисьори или търсенето на режисьор ще започне едва след като бъде написан целия сценарий на предстоящата лента.Очакванията са, че до края на тази година ще има по-конкретна информация относно статута на “Сиянието 2”. ... още »
Описване на филма и качествата му с точни и конкретни думи (както и издаване на историята, и детайли от нея) е нещо, което няма да прочетете в този текст. Най-вече от уважение към Кристофър Нолан, Джонатан Нолан, Дейвид Гойер, Уоли Файстър, Нейтън Кроули, Ханс Цимър, Крисчън Бейл, Том Харди, Сър Майкъл Кейн, Ан Хатауей, Джоузеф Гордън-Левит, Гари Олдман, Морган Фрийман, Марион Котиар и много други, плюс всички зрители, които с подобно нетърпение очакват/ха завършека на Нолановата трилогия.Лесно мога да използвам познатите ни клишета – епичен, брутален, гигантски, величествен, колосален, зашеметяващ, блестящ, въздействащ, оригинален и т.н., като с нито едно от тях няма да сгреша, защото както всички знаем, точно клишетата понякога са най-добрият начин за описване на дадено нещо. Но аз няма да го направя или поне ще се опитам. Последният път, когато се чувствах по подобен начин след даден филм бе точно преди две години, след премиерата на „Генезис” – предишният фестивал на идеите, който Крис Нолан поднесе на своите зрители. Както и тогава, така и преди час, когато излязох от IMAX залата, бях тотално безмълвен. Тялото ми се движеше машинално, сякаш някой друг го управляваше и усещах, че всеки момент мога да се строполя на земята. Мозъкът, както и цялото ми същество бяха заети с друга задача, далеч по-важна за момента, от простото и нормално волево ходене. Те бяха заети с „изчисляването”, асимилирането и поглъщането на видяното в предните 2 часа и 44 минути – „Черният Рицар: Възраждане” (The Dark Knight Rises). Този процес се оказва не толкова лесно извършим и от момента, в който филма започна, до момента, в който ще завърша тази рецензия (а и вероятно още доста време занапред), той все още ще продължава да протича и да се развива.Като препълнен куфар с разхвърляни и несгънати дрехи, и няколко допълнителни чанти, които се е наложило да вземете с вас на път, защото сте нямали времето да подредите всичко на едно място. По време на пътуването, трябва да направите избор – дали да отделите време и да се опитате да пренаредите всичко в куфара или просто да изхвърлите допълнителните чанти.Няма да казвам, че „Черният Рицар: Възраждане” е перфектен филм. Може би е нещо по-малко, а може би е нещо повече - нещо което не се сравнява по скалата на другите филми, а стои някъде настрана, във своя собствена категория, нова категория, нова летва, ново начало. Трябва да мине малко време, за да можем да направим равносметката, но със сигурност мога да кажа, че Нолан продължава да надгражда всичко, което е правил до сега.Без дори да усетим, за 7 години, г-н Нолан извърши с нас своя Генезис. Той зароди в нас и цял Холивуд семето на идеята. Простата и основна идея, която стои зад големите неща. Идеята, която стои зад същността ни и ни прави тези, които сме.Причината, която ни кара да желаем, да създаваме, да разрушаваме. Да отстояваме идеалите си, да бъдем готови да дадем всичко за тези които обичаме или просто да взривим установения ред в името на справедливия хаос. В „Батман в Началото”, Нолан ни запозна с историята на своя протагонист с такава привързаност, близост и начин, по който до сега не бяхме виждали Батман (или който и да е супергерой).Създателите изграждат света на героя, като едновременно се придъжат към основните линии на първоизточника, но преначертавайки ги с много по-човечен, реалистичен и жив молив. След филма, ние истински съчувствахме на Батман и го заобичахме, защото знаехме точно кой е той, какви са страховете му, коя е маската му, през какво е минал и защо прави всичко което прави. В „Черният Рицар, неговият свят беше разширен, не само като филмов разказ и времетраене, но и с всички елементи на киното – по-мащабна кинематография (IMAX формат за началото и част от сцените), по-мащабни локации, много по-изтънчена и изпипана музика, по-динамичен монтаж и Хийт Леджъровския Жокер.Четири години по-късно, след дълго чакане, слухове, спекулации и сънища, легендата стигна до своя адекватен край, но само след като поведе зрителите си през едно още по-дълго (но неусетно), епично, мрачно, динамично, разрушително и въздействащо пътешествие. Сценарият използва основни елементи и герои от комиксите, но дриблира с тях по толкова умел и дори гениален начин, че свят ти се завива.Произхода на героите е заложен дълбоко в историята, а съпоставянето и контраста между тях води до истинско удовлетворение и доказва продължаващото израстване на Кристофър Нолан. Преди няколко месеца, когато излезе официална информация, много фенове бяха леко разочаровани, като разбраха, че в „Черният Рицар: Възраждане” няма да има никакви следи от Жокера, въпреки слуховете, спекулациите и надеждите на много от нас, дори за секунда да чуем неизползвани отрязъци от гласа на Хийт Леджър като Жокера. За сметка на това обаче, ние получихме доста солидна порция Бейн – един от най безпощадните злодеи виждани досега.В повечето случаи, гласовите изпълнения на актьорите се коментират основно, когато става въпрос за анимации (или както ще се повторя отново – Жокера на Леджър), но в случая, говорът на Том Харди като Бейн е една отделна тема, която може да бъде обсъждана с часове. Гласът, интонацията, очите и движенията на тялото са елементите, с който Харди може да си служи, за да изобрази своята версия на Бейн. Той напряга мускулите на лицето си, но ние не го виждаме, просто го усещаме.Но както самият Харди отговаря на въпрос на журналист, за Крис Нолан би играл и с торба на главата. Резултата е меко казано впечатляващ – двамата се отплащат подобаващо един на друг, създавайки един безсмъртен образ, който със сигурност ще влезе в немалко класации и ще получи заслужените си награди и номинации. Нолан и оператора Файстър залагат колкото се може повече на свръхмащабния киноформат – IMAX, като материала заснет в този формат заема голяма част от филма, което допълнително усилва внушението от случващото се на екрана. Горещо препоръчвам IMAX залата на всички, които имат възможност да гледат филма в столицата.След повече от три часа пътуване в малко, раздрънкано и препълнено автобусче, батерията на лаптопа ми е на предела на силите си и е време да привърша своя преглед на това изключително изживяване – „Черният Рицар: Възраждане”, напълно заслужаващо и отплащащо се на феновете си за всяка секунда чакане от последните години. Един филм на всемогъщия Кристофър Нолан.от Стефан Димов ... още »
Досега не сме обръщали по-сериозно внимание на българското кино, което (може би) е показателно за мястото му в съзнанието на повечето зрители.Както всяка национална кинематография, българската също има своите силни и слаби страни, които се открояват сравнително ярко, най-вече поради малкия мащаб. ешихме да разгледаме в две части това, което ни харесва и това, което и дразни и разочарова в родното кино. Днес започваме с негативите, или за да не звучим тенденциозно с това, което бихме искали да е различно.Първият български филм – “Българан е галант”, е заснет през 1910. Първата цялостна продукция с комерсиална цел е създадена цели 12 години по-рано.С навлизането на новата технология е бавно и трудно, тъй като по това време на киното по цял свят се гледа като на панаирджийско забавление, a не като на изкуство. Това е едната значима пречка пред развитието на седмото изкуство на територията на България.Другата, дори да звучи клиширано, се крие в сравнително отскоро независимата българска държава или по-скоро в робската психика на голяма част от хората.Приоритетни са развитието на икономиката и установяването на политическа стабилност. Въпреки важността, киното намира своето място. За да се интегрира успешно в съзнанието на хората, му се налага да се заеме с въпросите, които най-силно ги вълнуват. В този исторически период това са несигурното настояще и болезненото минало. Киното обръща голямо внимание на второто, тенденция, която продължава твърде дълго.За продължителното присъствие на тази тематика във филмите допринася и родната литература, от която авторите на младото у нас седмо изкуство черпят вдъхновение. Стремежът към преработване на миналото се проявява и до днес, но в различна форма. Българските кинотворци са оставили на спокойствие миналото, но посягат към годините на комунизма за вдъхновение.Не отричаме, че значими събития от историята на всяка държава трябва да намерят място в съответната национална кинематография, но с тези теми не трябва да се прекалява и в никой случай те не бива да са причина за пренебрегване на цялостни тенденции.Жанровото разделение в българското кино остава на по-повърхностно ниво, а по-фините тенденции сякаш липсват. Това е разбираемо, имайки предвид до колко ниска степен западната култура, с която тези тенденции са свързани, е навлязла у нас.И все пак, не можем да оправдаем факта, че в близкото минало основна грижа на българските режисьори е да представи как някакви другари и другарки в случайна кооперация си слагат парно. Или намират куче. Много от нашите читатели сигурно имат сантимент към този род филми, но противно на тяхното дълбоко убеждение, тези заглавия не отговарят на високопарното определение ”класика”.Неприятно е да отбележим, че българското кино има минимален принос към това, което може да се определи като кино. Причините отново са разбираеми - цялостното по-слабо развитие на икономиката не позволява да се отделят много средства и внимание. В последните няколко години тази тенденция е все по-слаба и това много ни радва, но миналото е факт.От общата незабележимост на световно ниво има и изключения, но можете ли да се сетите за един български филм, който да е станал част от попкултурата? Къде е българският еквивалент на Мерилин Монро от “Проклетите седем години”, чийто образ с фриволна бяла рокля е синоним на сексапил дори за хората, които не знаят заглавието на филма? Кой е българският Клинт Истууд, чиито чар и мистериозност вълнуват съзнанието на киноманите след толкова години?За повечето български зрители горните няколко реда сигурно са светотатство, както срещу нашата кинематография, така и срещу “всичко българско и родно”. Това са факти (а не само думи), от които не бива да се срамуваме, но не бива и да отричаме. Както за повечето неща в България, и за кинематографията ни е валиден малкият мащаб и трудното постигане на световно качество (или популярност).Тук идва момента да си зададем наивният (и клиширан) въпрос, а именно: “Кога ще ги стигнем?”. Няма да изпадаме в подробности защо самата формулировка на питането е фундаментално грешна, но държим да отбележим, че първо това, което трябва да “стигнем” не е неясна абстрактна група от хора, а определено ниво на професионализъм и креативност.Второ, наивно е да вярваме, че пропуснатото през повече от век кино история може да се навакса за няколко години активност, или пък че развитието на киното в световен мащаб ще спре, за да може българското кино да достигне сегашното му ниво. С тези констатации искаме да внесем откровеност и реалистичност, които понякога липсват в разговорите за българското кино.Както казва технологичният журналист (и наш сънародник, ако държите да има българска следа) Влад Савов, да осъзнаеш, че грешиш, е първата стъпка към това да станеш прав.След всичко, което казахме, не може да не споменем, че на българските творци никак не им липсва ентусиазъм и талант. Силно се надяваме тези фактори да продължат да допринасят за все по-бързо и динамично развитие на българското кино.от Калина Иванова ... още »
След скандала около изневярата на Кристен Стюарт с режисьора на "Снежанка и ловецът" - Рупърт Сандърс, и публичното извинение на актрисата към близките и половинката й, Робърт Патинсън не е намерил сили да остане в общия им дом.Той е бил забелязан да изнася нещата си от къщата им в Лос Анджелис, предадоха източници пред сп. People. Пред същото издание близък на двойката споделя, че Робърт Патинсън е "ядосан и с разбито сърце" и е много вероятно двамата със Стюарт да не успеят да възстановят отношенията си повече. 26-годишният Патинсън и 22-годишната Кристен Стюарт са заедно вече повече от 3 години, след като отношенията им от площадката на филма "Здрач" се пренесоха и в реалния живот. Предстои да разберем дали те ще останат интимни единствено на големия екран. ... още »
Американският актьор и режисьор Бен Афлек ще се представи с новия си филм "Арго" на 60-то издание на Кинофестивала в испанския град Сан Себастиан, като лентата ще участва извън конкурсната програма, съобщиха организаторите.Афлек, който изпълнява и роля в трилъра, ще бъде в Сан Себастиан заедно с актьорите Джон Гудман и Алън Аркин, които също играят в него.Филмът разказва реална история за събитията по време на иранската революция през 1979 г., когато американското посолство в Техеран било окупирано от студенти ислямисти и 52 американски граждани били държани като заложници. Шестима от дипломатите все пак успели да избягат и да потърсят убежище в дома на канадския посланик.В центъра на сценария са перипетиите на тези шестима американци, които ЦРУ иска да изведе вън от Иран, като организира тайна и рискована операция, отбелязва БГНЕС."Арго" е третият режисьорски филм на Бен Афлек след криминалната драма "Жертва на спасение" с Морган Фрийман и Ед Харис и "Градът" - по романа "Принцът на крадците" на Чък Хоган. ... още »
През август всеки четвъртък и петък ефирът на bTV Action ще прелива от адреналинов екшън. Уесли Снайпс ще завладее кино вечерите в четвъртък от 22:00 часа, а холивудското светило Силвестър Сталоун „ще отвръща на удара” всеки петък по същото време.В „битката” между майсторите на бойните изкуства ще участват „Детонатор”, „Кобра”, „Ню Джак Сити”, „Специалистът”, „Стрелецът”, „Атентатори”, „Седем секунди”, „Танго и Кеш” и ще завърши епично в „Разрушителят”.Сблъсъкът между Снайпс и Сталоун по bTV Action стартират на 2 август от 22:00 часа с екшън трилъра „Детонатор”. Тайният агент на ЦРУ Сони Грифит (Уесли Снайпс) пристига сам в Румъния, за да разкрие опасни контрабандисти и да спре продажбата на ядрено оръжие. Търговецът, с когото преговаря, разкрива истинската му самоличност и Грифит е арестуван. Но с помощта на ЦРУ бързо е освободен, за да получи следващата си задача: да охранява красивата Надя, по пътя обратно към САЩ. Но Грифит скоро ще разбере, че Надя е преследвана от същия търговец на оръжие. Когато от вътрешен източник в ЦРУ изтича информация, те ще трябва да се бият на живот и смърт, за да спасят себе си и света!На 3 август Сталоун ще влезе в ролята на безапелационен в действията си полицай в екшъна „Кобра”. Група от скинари, ръководени от само провъзгласилия се за „Нощното острие”, плячкосват колите и домовете на гражданите, убивайки повечето от жертвите си. Когато един от групата обира магазин и взема част от клиентите за заложници, лейтенант Мариян Кобрети – безапелационен в действията си полицай – е повикан да се справи със ситуацията. Той е принуден да застреля нападателя и да се справи с вълната от насилие, която залива улиците на града.На 9 август по bTV Action Уесли Снайпс ще бъде Ангелът на смъртта, най-мощният наркобос, стиснал града в желязната си хватка в криминалния трилър „Ню Джак Сити”. Айс Ти, Джъд Нелсън и Марио ван Пийбълс са ченгета под прикритие, заложили всичко, за да хванат главата на новата криминална фамилия. В петък, 10 август, Сталоун ще влезе в ролята на Рей Куик - „пенсионирал” се вече наемник, експерт по експлозивите в екшън трилъра „Специалистът”. Той е нает от красива и мистериозна млада жена - Мей Мънро, за да убие виновниците за смъртта на родителите й, когато тя е била малка. Мишените са босът на подземния свят в Маями - Джо Леон, неговият син Томас и двамата им телохранители.На 16 август Уесли Снайпс е въоръжен и изключително опасен в „Стрелецът”, експлозивен екшън-трилър, в който нищо не е такова, каквото изглежда. Елитен член на специалните части, той е изпратен да превземе чеченска атомна електростанция в опита да обезвреди устройството, чиято детонация ще убие хиляди и ще причини срутването на двете световни сили.На 17 август в екшън трилъра „Атентатори” Робърт Рат (Силвестър Сталоун) е най-добрият в бизнеса с мокри поръчки, но възнамерява скоро да се оттегли. Мигел Бейн (Антонио Бандерас) е млад, амбициозен и жесток наемен убиец, който иска да заеме мястото му, а единственият възможен начин е като убие своя съперник. Съдбите на двамата конкуренти се преплитат, когато и двамата получават една и съща мисия - да убият красивата информаторка Електра (Джулиан Мур). В последствие Рат и Електра се съюзяват, за да извоюват свободата си. Първо обаче те трябва да се справят с Бейн...Екшън-маратонът с майсторите на бойните изкуства по bTV Action продължава на 23 август, когато Уесли Снайпс ще бъде професионален крадец, чието последно изпълнение се обърква убийствено в блестящо непредсказуемия криминален трилър „Седем секунди”. Капитан Джак Толивър (Снайпс) е бивш командос от Делта Форс, който е планирал разчетен до секунди грабеж на бронирана кола. Но вместо това в ръцете му се оказва безценно платно на Ван Гог – а един от хората му остава заложник при безмилостните руски гангстери, намесили се в грабежа. Единствената възможност за Толивър: самоубийствена спасителна акция, в която враговете могат да станат съюзници, най-добрият приятел – най-лош кошмар, а оцеляването – смъртоносно опасно.На 24 август в екшън комедията „Танго и Кеш” Рей Танго (Силвестър Сталоун) и Гейб Кеш (Кърт Ръсел) са полицаи от Ел Ей, които непрекъснато си съперничат. Общото между тях е, че всеки се мисли за най-добрия. И всеки от тях има репутацията и бойните умения да го докаже. Събрани в екип - те са като куче и котка. Но ако ги обвинят - те са готови да обединят усилията си.Последният сблъсък между Снайпс и Сталоун по bTV Action ще бъде във фантастичния екшън „Разрушителят” на 30 август. Джон Спартан (Силвестър Сталоун) е печено ченге, току-що заловило опасния престъпник Саймън Финикс (Уесли Снайпс) след години преследване. Несправедливо обвинен в убийството на 30 души, загинали в сградата по време на операцията за залавянето на опасния бандит, Спартан е арестуван и замразен. Същата участ сполетява и Финикс. През 2036 година Финикс е размразен заради изслушване за предсрочно освобождаване и успява да избяга от затвора, вече в нов свят, където всичко е различно, а начинът на живот коренно се е променил. Единственият шанс на властите да запазят мира е да възложат задачата на човека, който го е заловил и спрял първия път - Джон Спартан. ... още »
Американската телевизия NBC ще заснеме сериал по най-популярната история за вампири в света - романа "Дракула" на Брам Стоукър.Актьорът Джонатан Рис Майърс от поредицата "Тюдорите" вероятно ще играе главната роля в мрачната сага.Действието ще се развива през 90-те години на 19-и век и доста ще се различава от сюжета на романа. Дракула ще пристигне в Лондон като американски предприемач, който иска да въведе британското общество в света на новите технологии. По подобие на граф Монте Кристо обаче истинската цел на героя ще бъде отмъщение.Това е третият сериал, който NBC готви за догодина. Телевизионният канал планира и поредица, базирана на историята на Ханибал Лектър от "Мълчанието на агнетата", както и филм за пирати. ... още »
Само преди няколко часа, режисьора Робърт Родригес разкри на страницата си в Туитър, че към еклектичния актьорски състав на продължението на хита му от 2010-та година “Мачете” се е присъединила и музикалната звезда Лейди Гага, за която това е първо участие (като актриса) в пълнометражен игрален филм. Името на героинята й е Le Chameleon, а малко след съобщението на Робърт Родригес в интернет беше разпространен и официален плакат в стил нео-ноар.Оригиналният “Мачете” се завъртя по кината в края на 2010-та година и спечели над 40 милиона долара при бюджет от 10 милиона. Доволни от този приличен успех, от студиото Twentieth Century Fox веднага дадоха зелена светлина за направата на продължение, което по-късно беше озаглавено “Мачете убива”.Дани Трейо отново се превъплъщава в ролята на титулярния герой, а освен вече споменатата Лейди Гага негови екранни партньори са Мел Гибсън, Чарли Шийн, Алекса Вега, Мишел Родригес, Джесика Алба и София Вергара. Снимките на продължението вече започнаха, а веднага след като приключи с работата си по тази лента режисьора Робърт Родригес ще се насочи към продължението на друг свой известен филм – “Град на греха”.Действието на “Мачете убива” се развива няколко месеца след събитията описани в първия филм, а сюжета отново се фокусира върху бившия мексикански полицай Мачете Кортез, на който самия американски президент поверява важна мисия, която може да предотврати световна катастрофа. Задачата на Кортез е да навлезе в дълбоката провинция на Мексико и да елиминира опасния и непредсказуем търговец на оръжия Лутър Воз, който заплашва Съединените щати с тайно оръжие намиращо се в космоса.В ролята на американския президент ще видим Чарли Шийн, а Мел Гибсън се превъплъщава в образа на злодея Лутър Воз. За момента няма подробна информация относно това каква е ролята на героинята на Лейди Гага в сюжета на филма.По думите на режисьора, “Мачете убива” ще съдържа “огромно количество екшън” и ще бъде “по-безмилостен” от предшественика си.Робърт Родригес: “Хубавото при “Мачете” е че това е филм с ясни цели и ясна насоченост. Хвърляш един поглед на плаката и знаеш за какво ще става дума. Няма скрит подтекст и никой не разнищва смисъла на живота. Направих първата част за тези които харесват “Десперадо” и “Ел Мариачи” – така исках да изкажа своята благодарност към зрителите, които ме подкрепиха в началото и заради които имам кариера.“Мачете убива” притежава стила на оригинала, но и съдържа няколко много приятни изненади за които обаче не мога да говоря. Това което мога да кажа е, че филма ще бъде едно страхотно приключение и ако си мислите, че Мачете е показал всичко на което е способен в първата част, грешите. Тук той е още по-безмилостен и се развихря по начин, който няма да забравите. С напредването на технологиите успяваме да заснемем невероятни екшън-сцени и боеве. Това ни позволи да препълним “Мачете убива” с много ефектни моменти и сцени. Филмът ще е пир за феновете на грайндхауса и екшъна.”Снимките на втората част протичат в момента в град Остин, щата Тексас, а отпуснатия от Twentieth Century Fox бюджет се равнява на около 20 милиона долара.Световната премиера на “Мачете убива” ще се състои през пролетта на следващата година. Все още няма точно определена премиерна дата. ... още »