Легендата за крал Артур, вдъхновила десетки литературни произведения, кино и телевизионни продукции, ще зарадва зрителите на bTV с нова адаптация от 17 август. Хитовият сериал „Камелот” ще се излъчва всяка делнична вечер от 22.30 часа.Краят на V век е, а след смъртта на крал Утер в Англия цари хаос. Магьосникът Мерлин има видения за мрачно бъдеще и прави всичко необходимо младият и пламенен Артур – неизвестният син на Утер, отгледан като дете от народа – да бъде провъзгласен за крал. Мерлин и Артур се настанавят в замъка Камелот заедно със съюзниците си – биологичната майка на Артур, лейди Игрейн, доведният му брат на Кай и верните му воини.Артур се опитва да построи една нова и по-добра Великобритания, където хората да живеят в мир. В същото време неговата студена и амбициозна полусестра Моргана крои планове да отнеме короната. С помощта на лоялната си помощница Вивиан и подлата монахиня Сибил Моргана се заселва в стария замък на Утер, откъдето планира коварните си действия. В ролята на крал Артур е Джейми Бауър, познат на киноманиаците от „Здрач: Зазоряване” и „Здрач 2: Новолуние”. Има 3 номинации за награди в кино гилдията.Джоузеф Файнс е в ролята на магьосника Мерлин. Сред най-ярките му роли са на Робърт Дъдли в „Елизабет” и Уилям Шекспир във „Влюбеният Шекспир”, играе още и в „Херкулес”, „Враг пред портата” и много други. Има 7 номинации и 7 награди от различни конкурси в гилдията.В ролята на Моргана е Ева Грийн, участвала в „300: Възходът на империята”, „Казино Роял”, „Тъмни сенки” и много други. Носител е на награда за най-добър женски дебют за ролята си в „Казино роял”, има и още 10 номинации за награди. ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.АДАМ ДЕЙВИДСЪН, Изпълнителен копродуцент, РежисьорАдам Дейвидсън е режисьор, продуцент и писател, работил в телевизионни формати и филми от всички жанрове, като е еднакво умел и в комедията, и в драмата. Неговият късометражен филм „Срещата за обяд“ (The Lunch Date) спечели наградата на Филмовата академия за „Най-добър екшън късометражен филм“ и Златна палма за „Най-добър късометражен филм“ в Кан. Заснет в района на Ню Йорк, включително и на централната ЖП гара, „Срещата за обяд“ е черно-бяло кинематографично изследване на нашите предварителни усещания един за друг и за сивите емоционални полета, които свързват всички нас.Работата на Дейвидсън включва семейната драма на „Кралство (Kingdom“) (DirectTV), епизоди от „Майстори на секса“ (Masters of Sex), епичния сериал „Рим“ (Rome), Tremé, „Дедууд“ (Deadwood), „Истинска кръв“ (True Blood), „Ниско зимно слънце“ (Low Winter Sun), „ОБРАТ: Шпиони на Вашингтон“ (TURN: Washington’s Spies), както и предстоящия мрачен и сложен сериал на STARZ “Плът и кости“ (Flesh & Bone). В допълнение ще споменем и множество епизоди на „Ад на колела“ (Hell on Wheels), „Голяма любов“ (Big Love), „Хънг“ (Hung), „Съединени щати на Тара“ (United States of Tara), „Светлините на стадиона“ (Friday Night Lights), „Анатомията на Грей“ (Grey’s Anatomy), „Общност“ (Community), „Антураж“ (Entourage), „Лъскаво предградие“ (Suburgatory),“За едно момче“ (About a Boy), както и епизоди на „Декстър“ (Dexter), „Два метра под земята ООД“ (Six Feet Under) и „Изгубени“ (Lost). Дейвидсън е продуцент и режисьор на „Произведено в Джърси“ (Made In Jersey), „Излъжи ме“ ( Lie to Me) и „Шарк“ (Shark). Печели номинация за награда на Гилдията на режисьорите в Америка (DGA) за „Закон и ред“ - първия телевизионен сериал върху който работи.Роден в Лос Анжелис, син на Гордън Дейвидсън – артистичен режисьор на Театрална трупа „Лос Анжелис“ и носител на награда „Тони“, и Джуди Дейвидсън – журналист в областта на развлекателната индустрия, той поема по свой път. Играе футбол за гимназия „Палисейдс“ и по-късно за „Кениън колидж“, където все още държи няколко рекорда като външен нападател. Дипломира се с отличие в специалност „История“ и написва оригинална и полемична дипломна работа от 120 страници на тема „Расизмът в популярната американска култура в края на 20 век“.Въпреки това, още от 12-годишна възраст, Дейвидсън е привлечен от филмите и работи в най-различни продукции на различни длъжности, за да научи колкото може повече за процеса. В крайна сметка това го кара да завърши програмата по филмово изкуство към университет „Кълъмбия“. Акцентът в обучението е върху разработката на сюжетни линии и персонажи и това особено допада на Дейвидсън. С цел да задълбочи изследването на динамиката в пресъздаването на човешките състояния, той взема и уроци по актьорско майсторство при прочутата Стела Адлер. Не смята да играе професионално, но този опит със сигурност му дава нужното уважение и добро познаване на актьорската работа. Работата си продължава с впечатляващ списък от таланти, включително Тим Рот, Джеймс Уудс, Холи Хънтър, Бил Пакстън, Иън МакШейн и стотици други.Докато все още е в „Кълъмбия“, Дейвидсън продуцира и режисира „Срещата за обяд“, окуражаван от своя ментор и преподавател, чешкия режисьор Войтех Ясни. Тази връзка го довежда до запознанство със сънародникът на Ясни – Милош Форман. Дейвидсън става протеже на Форман и те си сътрудничат по няколко проекта, включително игралния филм „Училище ад“ (Hell Camp) за Sony, който Дейвидсън написва.Други важни сътрудничества той има с Джоуи и Антъни Русо, които го канят да режисира осем епизода от „Общност“ (Community) от 2009 до 2015 г. и няколко други техни продукции, Норман Лиър (който финансира неговия игрален филм Way Past Cool), Джейсън Катимс (за когото режисира няколко сериала), както и HBO, AMC и Showtime.В момента Дейвидсън живее в Лос Анжелис със съпругата и трите си дъщери.АДАМ ДЕЙВИДСЪН, изпълнителен копродуцент/ режисьор (101,102,103)Кое е първото нещо, което публиката ще открие в „Пази се от живите мъртви?Публиката ще открие напълно различни, нови герои, различно време. Тук пресъздаваме сътресението, което липсва в първия филм. Надяваме се да намерят интересни, балансирани, реалистични герои. Това са учители и ученици, изправени пред невероятната действителност. Вероятно хората, които гледат седмица след седмица, ще запомнят хуманността.Кое беше едно от най-важните неща, което искахте да създадете с „Пази се от живите мъртви”?От моя гледна точка, в съзнанието изникват няколко неща от визуална гледна точка и при създаване на нов свят. Филмът отправя поглед към най-големия град в Америка и се фокусира върху живот, който ние обикновено не виждаме. Това са работнически семейства от средната класа в Източен Лос Анжелис и аз бих казал, че това са хората, които движат града. Тези хора се асоцириат с определена среда и останалите ги харесват, но те живеят в един сбъркан свят. Всичко е разрушено. Аз израснах в Лос Анжелис. Медиите показват интересното, бляскаво лице на холивудския Лос Анжелис, а този, който аз познавах, беше с дупки в асфалта, счупени стъкла, графити и боклук. За мен това беше интересно. Нашествието се извършва не в един съвършен свят, а в един познат свят. Животът там до известна степен е свързан с борба и внезапно… се появяват зомбитата.Кое беше важно при изграждане на основата?Това, което харесвам в сценария е, че той представя падането на Лос Анжелис през микрокосмоса на едно семейство и аз мисля, че това беше един много личен и оригинален начин да се разкаже по-голямата история на фона на града. Те не са „типично” семейство – това е смесено, но съвсем реално семейство. Кое беше важно при подбора на актьорите?Основната ни идея беше, че нашето семейство е на косъм да открие инцидента, който е засегнал целия свят. Но ние не искаме те да знаят прекалено много или да надхвърлят себе си. Надявам се феновете да се забавляват от факта, че знаят повече от героите, в което има известно напрежение. По същия начин като във филм на ужасите, където има вече създаден страх и безпокойство у героите, когато не знаят какво ги очаква. Те мислят, че става въпрос за лош грип или вирус или нещо, което ще отмине, защото според мен у хората е заложен инстинкт да вярват, че всичко ще се оправи. Това не е традиционен филм на ужасите, а реалистично семейно шоу от типа “о, боже – току що влезе едно зомби”. Нашите герои ни въвеждат в този свят. Ние не ги водим, нито показваме нещо преди те да го открият и се надяваме, че създаваме усещане на хората, че са наистина там. Перфектната цел е да накараме хората да се почувстват като част от този свят. Как биха се чувствали тогава? Каква е истинската човешка реакция на това? В какъв отрязък от време се развива действието в „Пази се от живите мъртви” и как се отразява това върху семейния живот?Според мен събитията от първи до трети епизод се случват за малко повече от 24 часа. Това е като пътуване с ракета към разрухата и не всичко е ясно. Хората не знаят още какво става, опитват се да го обяснят, да го разберат, като все още на преден план са емоциите, предизвикани от отношенията между хората. Тези проблеми са все още на дневен ред, докато светът се разпада.Според вас коя е една от най-интригуващите теми/събития в първите няколко епизода?Никой не знае наистина какво би се случило с нас в определени ситуации. Дали се издигаме до ниво, на което надхвърляме очакванията за самите себе си като хора или слизаме до най-примитивното, егоистично, алчно и нихилистично ниво, до което човек може да падане? Според мен това е най-интересната част от света на „Живите мъртви”. Изникват чисто морални въпроси. Какво бих сторил аз? Как бих се държал? Бих ли постъпил правилно? Ще бъда ли лош, ако нараня зомби? В какъв момент трябва да спра да ги възприемам като човешки същества, въпреки че те все още приличат на такива? Какво ще стане, ако утре вирусът изчезне – ще ме арестуват ли? Ще вляза ли в затвора?А някои от нашите герои наистина са хванати в капана на морален конфликт, особено Травис. Той е възпитател, учител. Вярва в книгите и техния свят. Този човек трябва да се издигне до по-висок идеал. Следователно първият инстинкт на Травис е да помогне, а не да се съпротивлява. Освен това имаме Даниел Салазар, който е погребал своето минало – и внезапно, в разгара на апокалипсиса това минало става необходимо за оцеляването. Това поражда противоречие за двамата мъже и те трябва да го осъзнаят, както и останалите членове на това смесено семейство. С всяка сцена се опитваме да намерим разковничето, да открием човечността, да открием тези моменти, за които всички признаваме, че нямат нищо общо с разпадането на света, но са свързани с бащи и дъщери, майки и синове, всички тези много реални отношения между членовете на едно смесено семейство, както и да покажем тяхната самоличност преди сриването на света.Какви са очакванията ви за „Пази се от живите мъртви”?Моята най-голяма надежда е хората да осъзнаят това, защото е много лесно да определим тази продукция като „филм за зомбита”, а той не е такъв. Разбира се, в него има зомбита, но въпросът е кое е истинското чудовище в крайна сметка. Трябва много повече да се страхувате от живите, отколкото от мъртвите.Снимки: Джъстин Любин (Justin Lubin)/AMC, Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ГРЕГ НИКОТЕРО, Изпълнителен продуцент / Грим и специални ефектиНезависимо дали продуцира и режисира пилотен епизод с Ридли Скот или работи като изпълнителен продуцент, директор и отговорник грим и специални ефекти за „Живите мъртви”, възхваляван като най-успешния телевизионен сериал, Грег Никотеро обожава работата си. Мотивацията му и вдъхновението му узряват преди много години докато гледа работата на Дик Смит, Рей Харихаузен, Джак Пиърс и Том Савини. Първата му истинска любов са специалните ефекти в грима. Роден е в Писбърг, а любовта към филмите на ужасите пробужда интереса му към специалните ефекти от ранна възраст. Сприятелява се с режисьора Джордж А. Ромеро когато е едва на петнайсет. След като получава работа като чирак на площадката на „Денят на мъртвите“ (Day of the Dead) (1984), Никотеро се отказва от тогавашното си желание да учи за лекар, за да последва пътя си към Холивуд. Работейки рамо до рамо до легенди в специалните ефекти като Том Савини, Никотеро превръща хобито си в професионална кариера. В Лос Анжелис Никотеро доразвива уменията си като координатор за специални ефекти във филми като „Злите мъртви 2“ (Evil Dead 2), „Маймунката“ (Monkey Shines) и „Пришълците“ (Aliens). След като получава искане да оглави работата по специални ефекти за нискобюджетен филм на ужасите, през 1988 г. Никотеро насърчава приятелите си Робърт Къртсман и Хауърд Бергер да отворят заедно собствено студио. Така се ражда “KNB EFX GROUP” и само след две години Никотеро вече пътува от локация към локация и надзирава процеса по създаване на специални ефекти редом до онези кинодейци, които са му послужили за вдъхновение, включително Стивън Спилбърг, Джон Карпентър и Уес Крейвън.В желанието си да “се издигне над мътните води на кървавите ефекти, типични за осемдесетте”, Никотеро тласка KNB към разширяване на уменията им, създавайки свръх реалистични трупове, точни копия на глави и животни, съставени от движещи се елементи. С разрастването на компанията се задълбочава и любовта на Никотеро към филмите и желанието му да сътрудничи на най-добрите творци в тази област, включително Франк Дарабонт, Сам Раими, Робърт Родригез и Куентин Тарантино. Работи като режисьор на втори екип за редица филми, сред които „Земята на мъртвите“ (Land of the Dead), „Факултетът“ (The Faculty) и „Мъглата“ (The Mist), в хода на което успява да усъвършенства творческите си умения.Най-новите му творби са „Истински детектив“ (True Detective) на HBO, „Американците“ (The Americans) на FX и предстоящият филм на Тарантино, „Омразната осморка“ (The Hateful Eight), който заснема по време на творчески отпуск от „Живите мъртви“. До момента Никотеро е режисирал 12 епизода на „Живите мъртви“ като същевременно се изявява като изпълнителен продуцент и отговорник за спечелилите награда “Еми” специални ефекти на сериала на локация в Атланта. Никотеро споделя този опит и преживявания със съпругата си от 15 години, Шари, помощник-режисьор, и двете им деца – Девън и Алиса.ГРЕГ НИКОТЕРО, изпълнителен продуцентТъй като нашите герои не познават живите мъртви, след колко време те започват да разпознават „превъплътените” или „инфектираните” в сравнение с „Живите мъртви”? Началото на филма съвпада със започването на апокалипсиса. Като основа използвахме първи сезон на „Живите мъртви”. Голямото предизвикателство е, че в „Пази се от живите мъртви” има ситуации и моменти, когато не ни се иска много хората да различават дали някой е жив или умрял. Ако вървите по улицата и до вас има някой, който се движи по-бавно, той е от тях – ние използвахме контактни лещи, но също им придадохме болнав вид, т.е. са със зачервени очи и нос и се изпотяват. Ние използвахме тези неща, за да подчертаем наистина, че това е началото на зомби апокалипсиса.Кое е основното предизвикателство в новия филм?Едно от най-вълнуващите неща е, че когато започнеш да мислиш за това време и за това, което хората преживяват, има известна доза паника и насилие, което произтича от разпадането на обществото. Благодарение на силиконовите маски в „Пази се от живите мъртви” успяваме да засилим реалистичното въздействие. При огнестрелна или прободна рана засегнатите мускули, кости и сухожилия изглеждат много истински. Аз преминах известно обучение по биология/медицина, преди да започна да се занимавам със силиконови маски и благодарение на тях филмът изглежда толкова истински.Всичко е много реалистично. Ние можем да пресъздадем много реалистично мускули, кости и сухожилия на хора, които са ударени, наранени или умират. Това беше много вълнуващо за мен. С какво е различен „Пази се от живите мъртви”?В „Пази се от живите мъртви” успяхме да направим някои по-различни неща, отколкото в „Живите мъртви”. Наистина искахме по-различен филм по отношение на общия тон и усещане. Има няколко знакови момента, които хората ще запомнят и ще обсъждат. Новият сериал е уникален с това, че апокалипсисът не е в разгара си. Тъй като действието се развива по-рано, повече човешки същества се борят за живота си. Поради това ние сме включили някои остроумни реплики на зомбита сред тази голяма драма. „Пази се от живите мъртви” същевременно внася нов елемент по отношение на разлагането поради климата в Лос Анжелис. Той има много различен ефект върху разлагането на живите мъртви в сравнение с климата в Джорджия. До каква степен черпихте вдъхновение от комикса или въведохте нови елементи? В тях предизвикателствата са различни — мисля, че е страхотно да имаш една нагледна новела като „Живите мъртви”, защото това вече е изпробван и истински продукт. Знаеш, че той е успешен и можеш да му подражаваш. Мисля, че най-голямото предизвикателство в новия сериал са нагледните ефекти и логичните сравнения между двата филма, но истината е, че това са два различни филма. „Пази се от живите мъртви” оставя отпечатък, който напомня създадения от нас свят, но в различен времеви отрязък, като всичко е свързано с едно и също събитие. Светът, който може да бъде изследван, е огромен и именно това прави новия сериал толкова вълнуващ. Мислите ли, че „Пази се от живите мъртви” ще има подобен успех на този на „Живите мъртви”?Това е труден въпрос. Ако преди време някой ми беше казал, че ще снимаме „Живите мъртви” в продължение на шест години, не знам как щях да реагирам, защото ние просто правим това, което ни харесва. Всеки сезон ние разширяваме фабулата и отправяме предизвикателства към самите нас. „Пази се от живите мъртви” се основава на същите работни принципи като „Живите мъртви”, което ще движи историята напред и ще внася смисъл в тази фантастична обстановка, която ние толкова харесваме.Знам, че много хора са въодушевени и голям брой фенове реагират положително на това, че през август ще могат да гледат още от „Живите мъртви”. Съществува неподправен интерес към света на „Живите мъртви” след сегашната пауза. Какъв по-добър начин да я запълним от този с ново шоу на „Живите мъртви”? Очакванията са големи. Ние сме задължени да свършим тази работа, за да не разочароваме феновете. Вие обучавахте ли зомбитата в „Пази се от живите мъртви” и ще бъдат ли толкова много колкото в „Живите мъртви”?Да, аз все още съм декан на Зомби колежа. Имахме мини зомби училище във Ванкувър. Беше важно да осигурим приемственост, за да може да интегрираме живите мъртви. Така например Анди Шонберг участва като зомби в „Живите мъртви” в продължение на пет години във Ванкувър.По отношение на броя им – почакайте, за да видите. Това определено е нещо, което започва и постепенно набира скорост. Едно от ценните неща в първите шест епизода е усещането за мащабността на кризата. Ще направя аналогия със случай, когато някой се завърне от далечна държава, където има зараза от някаква бактерия, и властите искат да го поставят под карантина. Вие сте чули за това по новините и по интернет, но то не се превръща в реалност, докато това не засегне някого, когото познавете или приятел на ваш приятел. После идва ред на човека, който живее от отсрещната страна на улицата, после човек от общността. В „Пази се от живите мъртви” напрежението нараства много драматично, което е по-реалистично от този вирус, който заразява хората.Снимки: Джъстин Любин (Justin Lubin)/AMC, Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ДЕЙВИД АЛПЪРТ, Изпълнителен продуцентДейвид Алпърт е продуктивен телевизионен и филмов продуцент. В допълнение на „Пази се от живите мъртви“ работата му включва телевизионния сериал „Живите мъртви“ и „Изгнанник“ (Outcast) от създателя Робърт Къркман; както и игрални филми като „Въздух“ (Air) с Норман Рийдъс и Джимон Хонсу в главните роли, филмът „American Ultra“ с Джеси Айзенберг и Кристен Стюарт, филмът „Резервни части“ (Spare parts) с Джордж Лопез и много други.Алпърт е и президент на Skybound Entertainmen, мултиплатформена развлекателна компания, основана съвместно с дългогодишния му съмишленик и създател на „Живите мъртви“ Робърт Къркман. Като президент на компанията, Алпърт ръководи работата по развитието на между-платформена собственост в Skybound, като това включва и партньорство със Samsung за разработване на съдържание с виртуална реалност за Milk VR.Алпърт е завършил с отличие Harvard University и New York University Law School.ДЕЙВИД АЛПЪРТ, Изпълнителен продуцентКакво даде тласък на идеята за „Пази се от живите мъртви“? Кой е в екипа, който движи нещата? „Пази се от живите мъртви“ започна от виждането, че „Живите мъртви“ като сериал значително се е развил спрямо изходната си точка. Съществува едно много първична тръпка във всеки един филм за зомбита, която произтича от онзи момент, в който обществото започва да се разпокъсва и разпада и това реално е основната ни точка за достъп в света на апокалипсиса. И докато „Живите мъртви“ постига невероятен успех в създаването на своите герои и своята вселена и сюжетна линия и успява да ни направи максимално съпричастни, все пак сюжетът се развива, върви напред, която е и една от причините толкова да ни харесва – развил се е до такава степен, че героите ни вече са изправени пред съвсем нови заплахи и проблеми и ситуации. И колкото и страхотно да е това, в известен смисъл ни се иска да се върнем към онази, първата тръпка и се запитахме как бихме могли да пресъздадем удоволствието от първия сезон на „Живите мъртви“, но, разбира се, по напълно различен начин, и как бихме могли да го разгледаме от различен ъгъл, и в този момент осъзнахме, че има няколко истории, които са останали неразказани. Например историята какво се случва докато връхлита апокалипсисът, тъй като така и не сме станали свидетели на този момент, понеже Рик е в кома, и ни се прииска да го представим от съвсем различен ъгъл. Така че това беше първоначалната ни идея, искахме да намерим начин да разкажем историята за настъпването на апокалипсиса със съвсем нови герои и по съвсем нов начин, така че да навлезем в историята през възможно най-вълнуващата входна точка. Екипът, който сме събрали, е невероятен. От кораба-майка („Живите мъртви“), както го наричаме, сме привлекли фантастичния Робърт Къркман, моя милост, Гейл Ан Хърд и Грег Никотеро, и си партнираме с един прекрасен писател, който съвместно с Робърт твори върху сериала – Дейв Ериксън. С Дейв сме работили години наред, и аз и Робърт, и се опитваме да го привлечем в света на зомбитата горе-долу откакто съществува „Живите мъртви“. Обяснете ни в какви отношения светът на „Пази се от живите мъртви“ ще бъде съвсем различен сериал от „Живите мъртви“? Какви са различията и сходствата?Освен времевия хоризонт и локацията, една от основните разлики между Живите мъртви и „Пази се от живите мъртви“ е, че при „Пази се от живите мъртви“ е налице най-успешната точка на включване в сюжетната линия, която някога съм виждал. Ако погледнем Рик Граймс, той е прототип. Човек на закона, шериф, знае как да борави с оръжие и е роден лидер. Има множество чудесни причини именно той да ни въведе в историята за апокалипсиса, но си казахме – ами аз? Ами обикновения човек, който не знае как да стреля, който не е представител на властта или закона и реда, човек, на когото, меко казано, му е трудно да се оправя в новата ситуация. Травис и Мадисън в общи линии са на ръба на възможностите си още преди апокалипсисът да започне. Опитват се да приобщят двете си семейства, да вържат двата края, а живеят в изключително скъп град. Опитват се да се ориентират във връзката си, много са влюбени, но любовта им е нова и силно усложнена от факта, че и двамата имат семейства. Мадисън се опитва да намери решение за пристрастения си към наркотиците син, Ник. Така че тези хора действително са на ръба, силите им са изопнати до краен предел и едно от прекрасните неща, които Дейв и Робърт постигнаха е, че бих гледал този сериал даже и да нямаше зомбита. Любопитно ми е къде ще стигне връзката между Травис и Мадисън, така че добавим ли и натиска, оказван от зомбитата към цялата работа, възможностите са изключителни. Ако разсъждаваме за тези хора като за парчета въглища, част от тях ще се втвърдят и ще се превърнат в диаманти, а други ще се превърнат на прах и ще бъдат отнесени от ветровете. Ел Ей е избран като фон на този сериал. Можете ли да ни кажете защо се стигна до това решение и какво въздействие оказва върху сериала?Има няколко неща, свързани с Ел Ей, които възприемаме като наистина американски. Атланта е много специфичен регион. Искахме „Пази се от живите мъртви“ да се развива на много различно място, така че са налице очевидните физически различия – докато Атланта е тучна, зелена, дъждовна, влажна и гореща, Ел Ей е сух и прашен. На шега сме разсъждавали по въпроса как се отразява на зомбитата липсата на влага във въздуха, нали? Например както класическите автомобили се движат по-добре по Западния бряг отколкото по Източния, заради влагата – по един и същи начин ли ще реагира мъртвата кожа? Дали повсеместната страст по пластичната хирургия означава, че някои хора ще си останат по-запазени и след апокалипсиса? Нямам представа, но ще разберем през следващите сезони. Ел Ей е наистина изключително интересен обединител на различия. Тук етническият и социалноикономически състав е коренно различен. Съществуват невероятни, малки ниши, затворени малки общности, а само километър по-нататък срещаш напълно различни социалноикономически групи. Така че според мен идеята да познаваш съседа си и да си част от местната общност тук е точно толкова ясно дефинирана колкото и другаде по света. Много градове се радват на чудесна транспортна система, но Ел Ей не е сред тях, така че в повечето случаи хората слизат от колата и се прибират при семейството си, или се качват сами в колата и отиват на работа, където се срещат с колегите си, но реално не взаимодействат с никой извън този свят. Какво се случва, когато тази рамка изчезне? Когато вече никой не асфалтира шосетата, когато нямаш гориво за колата, когато си принуден да се сблъскаш със съседите си и истински да общуваш с тях? Доколко изобщо познаваш тези хора? Смятаме, че тук, в Лос Анжелис, има изключително интересни неща, които допринасят за сюжета и смятаме, че ако възприемаме града като град на промяната, на повторното раждане, това е един от най-интересните му аспекти. Кой е най-интересният елемент от вижданията Ви за първи сезон? Кой аспект от сериала представлява най-сериозно предизвикателство?Най-вълнуващият аспект е да се опитаме да предадем историята по начин, който да отдаде дължимото на създаденото от Робърт и Дейв. Създали са невероятни характери с изключително сложни проблеми, които будят интерес дори и в отсъствието на зомбита. Така че става дума за фантастична, сложна човешка драма, която разглежда какво се случва в едно смесено семейство, в което синът се бори с наркозависимост, има бивша съпруга, която те познава по-добре от настоящата ти любима, и стои въпросът как да въведеш собствените си деца в цялата тази бъркотия. Всички тези съставки са достатъчни за невероятно драматична история, а когато въведем и зомбитата и всички типични за жанра елементи, изниква въпросът как можем да сме сигурни, че взаимоотношенията между семействата ще останат възможно най-завладяващи и увлекателни и правдоподобни. Струва ми се, че най-голямото предизвикателство, а също и моментите, които носят най голям успех, са онези моменти, когато всичко е максимално реалистично, и героите взаимодействат по напълно достоверен и откровен начин. Кое ще привлече най-силно зрителите на „Пази се от живите мъртви“? Какво да очакват? Кое ще е най-интересно за тях?Смятам, че най-интересният момент е изключително интересната гледна точка, през която ги въвеждаме в света на „Живите мъртви“ и че светът на „Живите мъртви“, вече е реалният свят. Това е светът, в който живеем, не само любимата ни групичка в Джорджия; че това се случва навсякъде и че онова, което се случва при апокалипсиса, реално ще засегне всички ни. Онова, което най-често чуваме от феновете е “Аз бих постъпил иначе” или “Аз бих подходил другояче”. Мисля си, че подобно равнище на идентифициране е именно онова, което превръща „Живите мъртви“ в толкова успешен сериал и смятаме, че сме създали невероятен, безкрайно интересен, правдоподобен набор от образи и в„Пази се от живите мъртви“, с които, надяваме се, зрителите ще се идентифицират по сходен начин.Снимки: Джъстин Любин (Justin Lubin)/AMC , Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ГЕЙЛ АН ХЪРД, Изпълнителен продуцентГейл Ан Хърд е един от най-уважаваните филмови и телевизионни продуценти в бранша – начело е на множество филми, носители на награди “Оскар” и “Еми”, които разбиват рекордите за бокс офис класации и рейтинги.След като се изкачва по кариерната стълбица, издигайки се от изпълнителна асистентка на Роджър Корман от “Ню Уърлд Пикчърс” до директор за маркетинга на компанията, кариерата й като продуцент тръгва във възходяща посока с продуцирането и съавторството на „Терминаторът“. Филмът печели одобрението на критиците и постига огромен финансов успех и дори си завоюва място в списъка на “Десетте най-добри филма” на ТАЙМ Магазин, а неотдавна Библиотеката на Конгреса взе решение да го включи в своя уважаван Национален филмов регистър.Този успех скоро е последван от „Пришълците“ (Aliens), който получава седем номинации и две награди на “Академията”, както и спечелилите награди на “Академията” „Бездната“ (The Abyss), „Терминатор 2: Страшния съд“ и „Призрака и Мрака“ (The Ghost and the Darkness). Други мащабни продукции в биографията на Хърд включват номинирания за награда на “Академията” „Армагедон“, „Невероятният Хълк“, „Трусове“ (Tremors), „Върхът на Данте“ (Dante’s Peak), „Аеон Флукс“ (Æon Flux), „Наказателят“ (The Punisher), „Дик“ (Dick) и „Танц по водата“ (The Waterdance), който печели наградата “Независим дух” за най-добър първи филм и наградата на публиката и наградата за сценарий на филмовия фестивал „Сънданс“. Хърд навлиза в телевизионния бизнес като изпълнителен продуцент на „Живите мъртви“, който понастоящем оглавява класацията за най-гледан сериал, изпреварвайки всички сериали по ефирни и кабелни телевизии, насочени към аудиторията на възраст между 18 и 49. Със 17,3 милиона зрители за премиерата на пети сезон, през октомври сериалът ще се завърне за шести сезон. Американският филмов институт почете сериала както през 2010 г., така и през 2012 г., като го поставя в списъка на “Топ 10” за телевизионни програми. Сериалът е носител и на две награди “Еми” и е номиниран от Асоциацията на телевизионните критици за “Програма на годината” през 2012 г. През 2014 година “Живите мъртви” завоюва награди “Изборът на публиката” в категорията “Любима драма по кабелна телевизия” и “Любим телевизионен антигерой”. Хърд също така работи като консултант-продуцент за ток-шоуто „Talking Dead“ – предаване с изключителен рейтинг по AMC, което привлече рекордния брой от 7,5 милиона зрители за финалния си епизод от последния сезон.Компанията на Хърд, “Valhalla Entertainment ”, има договор за постоянен ангажимент с “Universal Cable Productions” за разработването на нови телевизионни и дигитални програми. Най-новият й сериал, „Ловци“ (Hunters), получи директна заявка за разработване на епизоди от “Syfy”. Хърд е и изпълнителен продуцент на пилотния епизод на новата американска драма „Falling Water“. Филмът на Хърд „Страхотни момичета“ (Very Good Girls) бе включен в официалната селекция на филмовия фестивал “Сънданс” за 2013 г. С Дакота Фанинг и Елизабет Олсън в главните роли, филмът бе пуснат по кината през лятото на 2014 г. Филантропизмът на Хърд намира свой израз в работата й с Академията за филмови изкуства и науки във връзка с дългоочаквания музей на Академията. Тя служи и в Научно-технологичния съвет на Академията и неотдавна завърши мандата си в Борда на управителите. Хърд е член на Гилдията на американските продуценти и е председател на Комитета за стипендия “Дебра Хил”, която има за цел да подкрепя и вдъхновява следващото поколение продуценти и е съучредител на ежегодния образователен форум на комитета – конференцията “Продуцирано от”.Забележителната кариера на Хърд привлича вниманието на колегите й в бранша. През настоящата година Хърд получи престижната награда “Дейвид О. Селзник” за постижения във филмовото изкуство, присъждана от Гилдията на продуцентите. Досегашните носители на наградата включват Стенли Крамър, Клинт Истууд, Джери Брукхаймер, Катлийн Кенеди и Стивън Спилбърг. През 2012 г. Хърд получи своя звезда на холивудската Алея на славата, а през 2013 г. – наградата “Картие” на Фестивала на американското кино в Довил, заедно с Кейт Бланшет и Никълас Кейдж. Тя е и носител на наградата “ДиГама Капа” за изключителна служба в ефирната телевизия, присъждана от колежа “Грейди” към университета в Джорджия, който присъжда и наградите “Пийбоди”. Миналата година бе почетена с официално въвеждане в Залата на славата на Международния форум на жените, който може да се похвали с почетни членове като Роза Паркс, Рут Бейдър Гинсбърг и Одри Хепбърн.ГЕЙЛ АН ХЪРД, изпълнителен продуцентКога започва „Пази се от живите мъртви” и какво започваме да научаваме за нашия свят?Началото на „Живите мъртви” е четири седмици след зомби апокалипсиса. В „Пази се от живите мъртви” ние виждаме нашите герои, когато това се случва. Едновременно с тях научаваме кога се срива светът. Какви решения правите и как подкрепяте семейството си, когато светът около вас се разпада?В началото осъзнаваме, че нещата са отишли твърде далеч. Има прекалено много насилие, необяснимо насилие. Хора, които трябва да са умрели или ранени, се завръщат с желание да утолят глада си и ние виждаме какво се случва, когато това стане, с хората около тях, тези които те обичат, както и с напълно непознати. Опишете семейството на нашите главни герои и каква аналогия могат зрителите да направят с него?Това е смесено семейство. Семейство Кларк и потенциалният втори баща Травис Манава, чиято роля се изпълнява от Клиф Къртис. Ким Дикенс изпълнява ролята на неговата приятелка Мадисън. Той е учител, а тя – гимназиален съветник. Когато ги виждаме за първи път в пилотните серии, те водят нормален живот. Това веднага поставя въпроса за решенията, които те трябва да вземат, и какво трябва да направят, за да запазят себе си и семействата си.Зрителите могат да направят сравнение със собствения си живот. На какво трябва да сте готови, за да създадете безопасна зона и какво ще предприемете? Ще можете ли да лъжете, мамите, крадете и хвърляте нещо друго на зомбитата, за да защитите семействата си? Именно това прави филма завладяващ – въпросът „Аз бих ли сторил това? Така ли е правилно да се постъпи?” Те имат истински проблеми, които можем да свържем със света извън апокалипсиса, поради което те са в тенджера под налягане, опитват се да разрешат семейните проблеми, докато светът около тях се разпада. Как се променя животът на семейството на главните герои, когато нещата се влошават?С напредъка на събитията те трябва да намерят безопасно място. В отчаянието си хората са готови на всичко, за да се спасят. Виждаме ги как търсят начин да оцелеят и как междувременно се сблъскват с различни усложнения. Те са изправени пред риск и разликата с предишния им живот е голяма.Кои бяха най-важните неща за вас, когато сглобявахте този сериал? Най-важното нещо за нас при сглобяването на сериала е да гарантираме неговата оригиналност. В „Пази се от живите мъртви” ние искахме да разкажем една история, която заслужава да бъде разказана, която е изградена около героите и вълнува зрителите, по същия завладяващ начин, както първия сериал. Какъв е този свят и къде откриваме нашите герои?Нашите герои са в Лос Анжелис и водят нормален живот. За разлика от „Живите мъртви”, където филмът започва със събуждането на Рик един месец след началото на зомби апокалипсиса, в тази част той още не се е случил. Първоначално сме в един нормален свят. Ние ставаме свидетели на един нормален живот, на напрежението и стреса на хората, които си мислят, че това ще са най-сериозните проблеми, с които ще се сблъскат, след което разбира се… техният живот започва да се променя. Виждаме постепенно как всичко се разпада, как нещата, на които сме мислили, че можем да разчитаме — други хора, други членове на семейството – не са такива, каквито сме си ги представяли. Разбира се те не са подготвени. Нямат наръчник. Не са могли да гледат „Живите мъртви”, за да знаят как да се справят с това. Първоначално, те не могат да повярват, каквато вероятно би била и нашата реакция. Приема се, че това е изблик и медиите търсят сензация и преувеличават, докато достигне до тях, докато се сблъскат с този необясним феномен и животът се променя завинаги. Кое бихте определили като основата на „Пази се от живите мъртви”?Основата на сериала е семейството. То прилича на толкова много други семейства по света днес – хора, които се опитват да създадат семейство заедно с хора от различни родители. Това е придружено с много стрес и напрежение, защото много от тези проблеми не са решени и вие не можете да ги решите насила. Съществува напрежение с бившите съпрузи и отгоре на всичко виждаме дъщерята на Мадисън, Алиша, която изглежда перфектна, и сина Ник, който е пристрастен към наркотиците и лъжите. Имаме родители, които скоро ще станат втори родители. Те се занимават с деца, които не са техни, но се опитват да помогнат. Целият този водовъртеж ще бъде показан през този сезон и освен това се запознаваме с още едно семейство, Салазар, което има свой собствен живот. Как премина кастинга?Във всеки един сериал, особено някой като този, е важно да се намерят подходящите хора за ролите. Искате да видите как те ще се справят със стреса и се вълнувате какво се случва с тях, защото това може да се случи и с вас. Ние намерихме идеалния актьорски състав. Много неща бяха казани за динамиката на отношенията в семейството в центъра на лудостта около тях. С какво този аспект от филма събужда интерес?В семейството има конфликт и сега те са изправени пред още по-голям конфликт. Интересно е как това ще ги обедини или разедини. Истината е, че трябва да вярвате на хората, трябва да вярвате и на непознати, за да преминете през това, поради което нашето смесено семейство още повече се разраства. Истината за героите е, че те не познават правилата. Никой не ги познава – нито армията, нито лекарите, нито полицията. Така виждаме нещо, което никога преди това не е било правено в „Живите мъртви”. Дори само ако сте наблизо до нещо, животът ви е изложен на опасност или сте в ситуация, когато дори не знаете, че сте заразен и по презумпция трябва да се приема, че сте. Отговорът скоро ще се очертае: първо стреляй, не задавай въпроси. Нужна е сериозна адаптация за много кратък период от време.Снимка: Джъстин Любин (Justin Lubin)/AMC , Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC; ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ДЕЙВ ЕРИКСЪН, Шоурънър/изпълнителен продуцент/Създател/СценаристДейв Ериксън пише и продуцира предавания в различен формат и телевизионни сериали откакто се е дипломирал от катедрата по Кинематографски изкуства към университета на Южна Калифорния през 1998 г. Сред успехите му можем да споменем, че Ериксън е изпълнителен продуцент на „Марко Поло“ за Нетфликс и Дъ Уейнстейн Кампъни, изпълнителен копродуцент на хитовия сериал на FX – „Синове на анархията“ (Sons of Anarchy), и създател и продуцент на сериала „Законът на Кентърбъри“ (Canterbury’s Law) за FOX.ДЕЙВ ЕРИКСЪН, създател/изпълнителен продуцент/съавтор/сценарист Каква е фабулата на сериала?Историята в „Пази се от живите мъртви” се развива паралелно с тази в „Живите мъртви” в първи сезон. Това е времето, когато Рик Граймс от първия телевизионен сериал и от комикса е в кома. Рик е прострелян, изпада в кома, събужда се след 4-5 седмици, когато светът вече го няма. „Пази се от живите мъртви” показва на публиката какво се случва в този промеждутък от време. Когато нашият филм започва, светът току що е започнал да се разпада и това е ново откритие, един основен апокалиптичен урок за всички наши герои. Хората бавно започват да разбират събитията, на места има изблици на насилие и те не осъзнават напълно какво се случва. Семейството, което е в центъра на нашия сериал, е очите и ушите на този нов свят, в който навлизаме. Те преживяват срещата с живи мъртви и се изправят пред предизвикателството да разберат какво означава това и как да се адаптират към променящия се свят.Можете ли да опишете развитието на семейните отношения за някои от нашите герои?Ние показваме едно силно разединено смесено семейство. Главните герои са майката и бащата. Ким Дикенс, която играе Мадисън, е вдовица с две деца (Ник и Алиша), като едно от тях има сериозни проблеми. Бащата Травис е разведен и отношенията му с шестнадесетгодишния му син Крис са много непостоянни.Филмът започва като история на двама родители, които създават смесено семейство и се опитват да съберат всички под един покрив и да водят нормален живот, доколкото е възможно. Голямата ирония на нашия филм е, че именно апокалипсисът ги събира за добро или за лошо. Ние разказваме за техните проблеми и най-забавното е да видим какво се случва, когато в цялата история се намесят зомбита. Едно от нещата, които Робърт Къркман винаги подчертава, е, че тези хора са като нас – американски работници, които внезапно са завладени от нещо, което не разбират и ако не се научат бързо да го разбират и да се адаптират към него, ще умрат. Всички съществуващи конфликти са връзката с фабулата от първи сезон и след това.Как идеята за семейството се превръща в основна за сериал, посветен на темата за апокалипсиса? Пресечната точка в първите няколко епизода е когато хората започват да превръщат тези демонстрации в актове на насилие в града и щата. Увеличават се престрелките с полицията, което води до гражданско недоволство и бунтове. Идеята е да обединим нещо, което е типично за града с по-голямата, фантастична тема за живите мъртви и да ги направим едно цяло. Нашите две семейства (смесеното семейство на Травис и Мадисън и семейство Салазар) са напълно различни, а са принудени да живеят в тясна близост. В „Живите мъртви” преходът от началната точка до апокалипсиса се извършва много бързо и ние виждаме последствията в групата, която се образува. Това, което правим в „Пази се от живите мъртви” е, че събираме отделните сегменти, за да покажем по-голямото семейство. То наблюдава разпадането на обществото чрез разпадането на семейството. Когато семейства се събират насила, се получава нещо като събиране на разединени хора, а проблемите с апокалипсиса все още съществуват.Къркман винаги казва: “Родителите се развеждат – има зомбита. Никой не ме покани на разходка – о, там има зомбита.” Тематично, има нещо, което се опитваме да разширим и да продължим и ние имаме шанс да анализираме отблизо тези важни междуличностни отношения. Това е, което искаме да кажем на нашите деца, нашето мнение за родителите ни и т.н. То е въпрос на идентичност и с напредъка на филма отделните сегменти ще продължат да се преместват, но всички елементи на семейната драма, които сме използвали, са движещите сили на филма... заедно с живите мъртви. Защо избрахте Лос Анжелис за място за развитие на действието в „Пази се от живите мъртви”?Когато с Робърт за първи път седнахме да обмислим нещата, той си го представяше като начин за изследване на възможността за съвместен живот под един общ мистичен чадър или за осъществяване на идеите, които не е могъл да реализира в комикса или в телевизионния сериал. Причината, поради която искахме Лос Анджелис като фон, е, че специфичната атмосфера на този град и Западния бряг наистина подхожда на нашите герои. Лос Анжелис е място, където човек отива, за да избяга от действителността, да се преоткрие и това, което ще открием с напредването на сезона е, случки, грешки и съмнителни действия от миналото на много от нашите герои. Те се опитват да се разграничат от своето минало и началото на апокалипсиса ги принуждава да се свържат с хора, с които са били преди, или ги кара да се променят напълно.Как се случи така, че снимахте част от сезона във Ванкувър?Правим повечето от външните снимки в Лос Анджелис, а вътрешните – във Ванкувър. Това е удобно и снимачната база във Ванкувър е фантастична – едно великолепно място, което подхожда на нашия филм. Някои квартали приличат напълно на тези в Лос Анжелис – определени места изглеждат направо като центъра на града, ако попаднете в подходящия район и внушението е много успешно.В какъв отрязък от време се развива „Пази се от живите мъртви” спрямо „Живите мъртви” и началото на апокалипсиса и как се отразява това на цялата история? Как мислите, че ще го приеме публиката?Той се връща в самото начало. Започваме от момента, в който Рик е в кома – макар че това не е съвсем точно, но е приблизително в тези времеви граници. Аз планирам определени промени в героите, но това ще се случи след края на първи сезон и всичко отново опира до конкретни конфликти между героите, които измисляме в момента. Ще оставя апокалипсисът да се развива на тази основа.Ще се случат някои неща между Травис и Мадисън, Ник и Мадисън, семейство Салазар и според мен именно тези междуличностни отношения и, разбира се, темата за оцеляването ще вдъхнат живот на историята. Ще отделим внимание на липсата на вода и недостига на храна, но целта е да осигурим на преден план достатъчно герои и конфликти, породени от междуличностните отношения, така че темата за оцеляването да ги допълва, а не да заема централно място. Едно от нещата, свързани с нашия подход към апокалипсиса е, че героите получават глътка въздух и ние опознаваме техните характери и отношения. Според мен хората ще разберат този свят, ще го почувстват близък и ще бъдат привлечени от него. И когато надвисне заплахата, динамиката и неизвестността ще бъдат много по-силни, защото зрителите са имали възможност да се срещнат с героите преди нещата да се влошат. Кои хора участваха в създаването на „Пази се от живите мъртви”?Филмът в крайна сметка започва и завършва с Робърт Къркман. Идеята хрумна на Робърт преди няколко години. Той даде предложението и ние започнахме да работим заедно, в резултат на което създадохме пилотните серии, а после и целия филм. Имаме късмет да работим с изпълнителния продуцент на първия сериал, така че направо продължихме работата. Освен това много ни провървя, че успяхме да привлечем Адам Дейвидсън, който режисира пилотния филм и следващите два епизода. Адам познава много добре Лос Анжелис, където се развива действието, и има наистина голям принос към развитието на героите и към самата история, която започва вътре в самия град и в последствие се разраства. Той също притежава невероятно набито око за киното, даде своя уникален принос към сюжета и пресъздаде специфичната атмосфера на Лос Анжелис. В този филм има изумително много таланти. Разкажете ни малко повече за семейство Салазар, с които ще се срещнем в първи сезон.Салазар са едно различно семейство, с което ще имаме възможност да се срещнем – семейство със свои собствени тайни, свой собствен товар. Верни на по-голямата тема на филма, всички се борят с апокалипсиса, както и със своите собствени проблеми, включително тайни и грехове, които са извършили – всички те изплуват на повърхността в момента, в който положението се обърква драматично. Кое е различното в този филм?Едно от основните различия е, че действието се развива в началото на апокалипсиса и живите мъртви в него, за разлика от тези в първоначалния филм, са се появили съвсем наскоро. Така че, като цяло, те много приличат на хора и това, което има отношение към нашие герои е, че живите мъртви идват в свят, за който са напълно неподготвени. Те не са преминали през Зомби 101, така че когато се изправят срещу някой, който е бил техен съсед, роднина или приятел, и този човек внезапно се опита да ги нападне и убие, тяхната настройка не е да отвърнат на удара, да проявяват жестокост и да убиват. Те по-скоро се опитват да разберат какво не е наред с тях. Болни ли са? Каква е целта им? Първоначалната вълна от насилие, която идва с апокалипсиса и поведението на хората са заклеймени като вирус, като зараза. Отровена ли е водата? Всички се опитват да разберат какъв е проблемът. И така ние виждаме едни отличаващи се живи мъртви, но за тях не са характерни разпадането и атрофията, които познаваме от „Живите мъртви”. Как въздействат живите мъртви от „Пази се от живите мъртви” върху нашите герои? По-различно ли е това въздействие от това в първия филм? Когато стигнем до момента, когато нашите герой трябва да се защитават, това ги поставя в по-различно емоционално положение, защото решението да убиваш се взема много трудно. Ето защо ние искаме да изследваме този процес и неговото емоционално и психологическо въздействие и това е с което нашите герои трябва да се справят през целия сезон. Тъй като нашите живи мъртви са начинаещи, те не приличат на чудовища, поради което в „Живите мъртви” е по-лесно те да бъдат убити. Когато нашите герои са принудени да убиват хора, превърнали се в зомбита, това ги ограбва емоционално. Това, което Робърт искаше да покаже, е колко е труден този процес и какви поражения нанася на човешката душевност, защото трябва да се изправите срещу ваши съседи или колеги, с които всичко е било наред само преди два дни – така че това не е лесно да се направи и се отразява на душевността. На каква реакция на публиката се надявате?Като цяло за нашите герои от първи сезон – това в голяма степен е „невидимата акула”. Съществува голяма доза параноя, напрежение, безпокойство, поради които околният свят започва да се разпада. Те могат да бъдат показателни и за обичайните страхове, които изпитваме ежедневно, тяхното въздействие и как те се отразяват върху отношенията ви с любимите ви хора. Ето това е основата, но всичко това намира израз в много повече насилие и смърт, когато човек започва да осъзнава, че светът е свършил и той носи отговорност за любимия човек. Какво се случва, когато този, когото мразиш, се превръща в придобивка? Често хората, за които мислите, че могат да се справят с всичко, изобщо не могат да оцелеят. За мен също е интересен следният казус – ако имате двама души, които са свързани с дълбока емоционална връзка, и изведнъж тази любов и привързаност, която те изпитват един към друг, се превръща в слабото им място. Какво се случва, когато човекът, когото обичате най-много, се превръща в най-слабата брънка във вашата верига? Какво става, когато, за да го защитите, трябва да изложите себе си и тези, които обичате, на риск? Ще търсим отговор на тези въпроси през този сезон и аз мисля, че и хората ще откликнат на тях. Снимки: Джъстин Любин (Justin Lubin)/AMC , Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC; ... още »
Специална тематична програма очаква зрителите през последния уикенд на месеца „Седмица на акулите”, най-продължителното и очаквано лятно събитие на телевизионния екран, се завръща по Discovery Channel на 24-и август, понеделник. Предстои изданието с най-много програми, посветени на акулите, в 28-годишната история на Седмицата. Discovery ще представи и специална уикенд програма от нови тематични предавания в края на август. Така, телевизията официално превръща 2015-а в „Лятото на акулата” с общо 19 часа програми в прайм тайма, посветени на събитието. Преди 70 години, „Ел Монструо” (Чудовището), най-голямата акула в света, хващана някога, е изкарана на кубинския бряг. Тя се е отличавала със забележителните 6,5 метра дължина. „Голямата бяла акула в Куба” отбелязва първата досега в историята на „Седмица на акулите” експедиция до Куба. Тя обединява американски и кубински учени, които са в търсене на големи бели акули в неизследвана част на света, недокосната от човека в продължение на десетилетия. Режисьорът Иън Шайв и екипът от изследователи на акули се отправят към Хавана, за да се срещнат с „Ел Монструо” и успяват за пръв път да проследят по електронен начин редките видове акули. „Близки срещи с извънземни акули” е третата част на „Извънземни акули”, любимото предаване на зрителите, част от „Седмица на акулите”. Тази година Пол Клеркин, учен и изследовател на акулите, отново се отправя към най-дълбоките и тъмни неизследвани океани. Той използва най-новите налични технологии, за да стигне възможно най-близо до някои от най-странните акули на планетата. За пръв път е заснета 6-метрова широкоуста акула край източния бряг на Тайван. Рибата е маркирана с изскачащ сателитен маркер. „Пътешествието на акулите” представя д-р Грег Скомал, главен морски биолог от Масачузетс, който маркира големите бели акули по брега на Кейп Код, за да разбере техните особености при плуване, след като напуснат бреговете на Нова Англия. Следите им водят към южната част на САЩ, а д-р Скомал успява да разкрие защо брегът на Флорида е новата гореща точка за тези големи бели акули. Акулите мако са най-бързите представители на вида. Те живеят в топли води, на ниска температура, в дълбините на океана и близо до брега. Въпреки това, за голямата мако, която обитава водите на Мексиканския залив, се знае прекалено малко. В „Акула мако в двоен размер” учените тръгват на експедиция с камери, за да проучат малко познатите големи акули мако и да разкрият тяхната мистериозна бързина. Филмът съдържа редки кадри на акулите, докато порят водата по време на експедицията. „Островът на огромните акули” проследява известните експерти по акули Джеф Кър, Анди Казагранде и Дики Шивел. Те пътуват до вулканичния тихоокеански остров Гуадалупе, за да открият едни от най-масивните големи бели акули, маркирани някога, с помощта на нови технологии и иновативни методи. „Завръщането на големия бял сериен убиец” търси причините за поредица от нападения от голяма бяла акула, случили се като по часовник през две години. Мястото е Сърш Бийч, Калифорния и последните две атаки през 2010 г. и 2012 г. завършват фатално. Придържайки се към тази последователност, следващата атака би трябвало да се случи през октомври 2014 г. Експертите по акули Ралф Колиер и Брандън МакМилан търсят отговори на основните въпроси в този случай – дали една и съща акула е отговорна за предишните нападения, дали ще има още атаки и каква е причината за тях. Миналата година „Седмица на акулите” оглави челните позиции, достигайки най-висока гледаемост в цялата си 27-годишна история сред ключови демографски групи - жени на възраст между 25 и 54 години, жени и мъже между 18 и 49 години. Седмицата привлече повече от 42 милиона зрители (6-минутна P2+ нарастваща аудитория). В допълнение, през 2014 г. „Седмица на акулите” се превърна в най-високо класиралата се тематична седмица в историята на Discovery сред жените от 18 до 49 години, подобрявайки рекорда за пръв път от 2000 г. насам. Завръщането на късното ток-шоу „Shark After Dark” бе най-гледаното от ключовите демографски групи, в сравнение с всички останали късни предавания, предавани по кабел.„Седмица на акулите” има огромно присъствие в поп културата от много години насам, оказвайки все по-голямо влияние в социалните и онлайн медии с всяко изминало лято. Преди и по време на „Седмицата на акулите”, Discovery Channel си сътрудничи тясно с режисьори, учени, фотографи и любители, които споделят своята страст и наблюдения онлайн. Чрез програмата „Shark Finbassadors” те ще отговарят на актуалните въпроси и проблеми, пред които нашите приятели с перки трябва да се изправят. По време на „Седмица на акулите”, посланиците на акулите ще направят живо включване с феновете, за да отговорят на всички техни въпроси, да обсъдят програмите на предаването, и да обновят профила на „Седмица на акулите” в Instagram с красиви снимки на акули.SharkWeek.com продължава да бъде най-добрата дестинация за любителите на акули, а новата енциклопедия за акули Sharkopedia ще направи достъпна за потребителите на сайта и Facebook всяка информация, която някога са искали да знаят за тези интересни морски обитатели. Тук феновете ще намерят океан от факти, изобразени чрез зашеметяващи фотографии, информативни графики, карти, любопитни тестове и видео клипове. В допълнение, Daily Shark Feed ще се грижи за непрекъснатото обновяване на информацията, за да може феновете да не пропуснат нищо по време на „Седмица на акулите”.В партньорство с организацията Oceana програмата на “Saving Sharks” на Discovery ще бъде подплатена с документални материали, които ще бъдат споделени онлайн, за да позволят на потребителите да станат част от нея. Феновете ще могат да проследяват активността на „Седмица на акулите” в Twitter, Facebook, Instagram, Tumblr и Pinterest.Почти всички кабелни оператори, партньори на Discovery, ще промотират „Седмицата на акулите” с високотехнологични прожекции, кадри зад кулисите, конкурси, представяне в социалните мрежи и солидно количество видео до поискване. Това включва прожекции, еднодневни семейни събития в градските аквариуми и музеи, както и медийни излъчвания из цялата страна. ... още »
Тази седмица е американската премиера на „Последното момиче” – стилният хорър с участието на Абигейл Бреслин, Уес Бентли, Александър Лудвиг и Франческа Истууд. Както знаем от синопсиса, в „Последното момиче”, група момчета примамва посред нощ в близката гора младо русо момиче, за да го преследва до смърт. Само че последното момиче (Бреслин) се оказва доста по-силно и умело от момчетата. Режисьорът на филма Тайлър Шийлдс споделя, че не е искал да използва специални визуални компютърно генерирани ефекти: „Исках всичко да е възможно най-истинско. Битките са истински, студът си е съвсем реален, така че и изпълненията са абсолютно неподправени. Беше предизвикателство, но вярвам, че всеки участник ще се съгласи с мен, че си е струвало.” ... още »