Независимо дали сте в настроение за драма, тръпки или пръскане на магия, ние ще ви покрием. 🎬🍿
🧜♀️ Русалки: Потопете се в свят на драма и магически русалки! Може ли лятната любов да оцелее във вълните или някой ще размъти водите? Разберете в това очарователно приключение. 🌊💖
😱 Мълчанието е злото: Подгответе се за психологически трилър, който ще ви остави без думи. Когато се преминават граници, мълчанието е най-страшното оръжие. Готови ли сте да се изправите срещу страховете си? 🧠
🔥200% вълк: Присъединете се към Фреди Лупин в диво, анимационно приключение, където той трябва да спаси света от космически сблъсък след объркано желание! Очакват ви върколаци, лунни спрайтове и смях. 🌕🐺
Грабнете билетите си, вземете закуските си и нека направим този уикенд незабравим! 🎥✨
Звездата на новия кинопрочит на „Бен-Хур” – Джак Хюстън, се представи на телевизионния форум в Кан в нова роля като продуцент. Неговата компания САЙСА Пръдакшънс ще продуцира документален телевизионен сериал по сценария на Дженифър Майка „Архитектът” („The Architect”), който разглежда важния въпрос как и защо живеем от архитектурна гледна точка. Вторият проект, който вече е в развитие в САЙСА, е екранизация по романа на Джими Бърнс „Татко шпионин: Любов, вяра и предателство в Испания по време на войната” („Papa Spy: Love, Faith And Betrayal In Wartime Spain”). Той ще бъде представен на зрителите като петсериен филм и ще ни пренесе по време на Втората световна война на Иберийския полуостров заедно с пресаташето на английското посолство ... още »
Барбара Търнър – сценаристката на филми за киното и телевизията като „Петулия” („Petulia”), „Джорджия” („Georgia”), „Трупата” и „Полък”, почина на 5 април в Лос Анджелис на 79-годишна възраст. За адаптацията си на „Петулия” Търнър е удостоена с награда на Гилдията на американските сценаристи през 1968 г. „Войната на семейство Тейт” („The War Between the Tates”, 1977) й носи номинация за „Еми”, а „Хемингеуй и Гелхорн (2012) е почетено с номинации и за „Еми” и за приза на Гилдията на американските сценаристи. През 1994 г. Търнър продуцира своя сценарий „Джорджия” заедно с една от трите си дъщери – актрисата Дженифър Джейсън Лий и режисьора на филма Улу Гросбар. Той печели на следващата година Голямата награда на фестивала на Монреал и отличие за актьорското изпълнение на Лий. ... още »
След тийзъра, който се появи в края на миналата година, Стивън Спилбърг представя първия трейлър от новото си киноприключение за малки и големи – „Добрият великан” („BFG”), заснето по едноименния роман на Роалд Дал. Все още сме далеч от премиерната дата на филма, който носи последния сценарий на Мелиса Матисън („Извънземното”), затова нека си припомним историята:Софи (Руби Барнхил) и Големият дружелюбен великан (Марк Райлънс). ГДВ говори с необикновени думи, но той самият е необикновен великан. Това е най-благият и мил великан, когото сте се надявали да срещнете, ето защо става най-добрият приятел на Софи. Бедата е там, че не всички великани са дружелюбни като него, затова Софи и ГДВ решават да спасят света от Кръвопиеца (Бил Хадър), Плътояд (Джърмейн Клеман), Костотрошача и останалите им свирепи събратя веднъж завинаги. ... още »
С военна униформа виждаме младия талант Симеон Филипов в най-новата лента на Максим Генчев „На педя от земята”. Екшънът представя България през 50-те години на миналия век, а малкият Михаил е първи помощник на баща си – новия командир по бойните части в разпасаната гранична застава. „С героя ми си приличаме – и двамата сме любопитни. Той – към това какво се случва в армията, аз – към снимачния процес”, разказа за „Монитор” 12-годишният Симеон. В предишния проект на Генчев „Дякон Левски” Филипов пресъздаде Апостола в детските му години. В кожата на командира скача плевенският актьор Цветомир Ангелов-Цуки. И него киноманите си спомнят от филма за Левски, в който игра Панайот Хитов. Героят му лейтенант Колю Кралев е може би единственият, който преценява ситуациите рационално, а Ангелов се справя отлично с ролята.''На педя от земята'' е първият независим БГ филм, закупен от световен разпространител.„Той не се занимава кахърно с нравоучения, нито оплюва България, за да се хареса навън. Моите герои са чисти, сладки, смешни и страшни, а зрителите няма да имат нужда от пуканки”, обясни Генчев. „Ще видите автентични препратки от детството ми. Аз съм израснал по заставите, защото татко беше граничен офицер. Диверсант при всяко преминаване с хладно оръжие убиваше едно войниче и му слагаше петолъчката в раната. Бил съм 6-годишен, по-малък от Симеон и един неестествен живот се отпечата в моето съзнание”, разказа още режисьорът. Сюжетът се завърта именно около странните убийства, които се случват ден след пристигането на Кралев. Съдбите на военни и цивилни се разгръщат на ръба между самоиронията, драмата и трагизма. Всеки от героите виси от своята пропаст, без да осъзнава, че краката му са само на педя от земята. Лентата е заснета за 17 дни в мина „Чукурово”. Оператор е Христо Генков, работил в над 40 американски, френски и български филма, включително „Непобедимите” и „Конан Варварина”. Медиен партньор е Канал 3. ... още »
Шведската режисьорка Сана Ленкен, която спечели през 2015 г. „Кристална мечка” в Берлин за „Кльощавата ми сестра”, се сдоби със субсидия от Шведския филмов институт за новия си проект – 30-минутен късометражен филм по комикс от Хана Густафсон. Сред останалите проекти, които ще бъдат финансирани от киноинститута на скандинавската страна, са биографичният филм на Доме Карукоски „Том от Финландия” („Tom Of Finland”), както и „Играта” („Game Count”) на Агньешка Холанд. Филмът на полската ветеранка ще разкаже за жена, която е обсебена от мисълта за едно куче и е заподозряна в убийство. Документалният филм за футболиста Златан Ибрахимович „Да станеш Златан” („Becoming Zlatan”) също получи финансиране. ... още »
Колко е необходимо за индустрията и за зрителите продължението на даден филм -няма ясен отговор на този въпрос. Ако нещо в Холивуд работи добре, то то се повтаря, докато на всички ни омръзне и докато се изцеди всяка възможност за печалба и стане непоносимо. Не е нужно много да се замисляме, за да открием такива примери, трябва просто да погледнем настоящите кинопремиери. Точно когато си помислихме, че филмите за Батман и Супермен се изчерпаха, продуцентите решиха да ги изправят един срещу друг. Също така искаме или не искаме сме поканени за втори път на голяма луда гръцка сватба. Чисто статистически погледнато, продължението на даден кинохит рядко е по-добро от оригинала. Нека да видим няколко опита - къде успешни, къде не – да се опровергае статистиката.Лудия Макс: Пътят на яростта Никой не допускаше, че друг, освен Мел Гибсън, може да изиграе Лудия Макс. А събитията, които се случиха в живота на американския актьор след излизането на последната част на поредицата, по нищо не подсказваха, че той е „в състояние“ отново да изиграе тази роля. От друга страна, загубихме и пълно доверие в създателя на историята – Джордж Милър, който последните двайсет години направи филми като „Бейб“ и „Весели крачета“... Но когато светът видя първия трейлър на възродения кинохит и разбрахме, че неудържимият Том Харди е поел ролята на Лудия Макс, всички се съгласихме, че имаме нужда от това продължение.2010: The Year We Make Contact Едва ли можете да забравите „2001: Космическа одисея“ – един от вечните, космически очарователни и коварни филми правени някога. Стенли Кубрик създаде не само велик филм, но и стандарт, по който да се ориентират кинотворците години и поколения напред. Не е ясно кой имаше нужда от продължение като „2010: The Year We Make Contact“. То е общо взето е подробен аналитичен разбор на оригинала и не прави нищо друго, освен да вдига врява около първоизточника.Бързи и яростни: Токио Дрифт След провала на „Бързи и яростни 2“, зрителите не бяха убедени, че са склонни да изтърпят още една част на бързоскоростната сага. Особено пък щом действието се развива в далечна Япония и нито един актьор от оригиналния състав не се появява в това продължение. Въпреки че този филм е с най-ниският бокс офис от целия франчайз, в него режисьорът Джъстин Лин „ремонтира“ насоките на историята и сюжета и създава базата за превръщането на този кино сериал в глобалния блокбастър, какъвто е сега.Първичен инстинкт 2 Оригиналният „Първичен инстинкт“ се появи в много конкретно киновреме – края на осемдесетте и началото на деветдесетте, тогава ерата на еротичния трилър беше е разгара си. Когато през 2006 г. Шарън Стоун отново ни завладя като писателката и възможен убиец Катрин Трамъл, онзи специфичен полъх и повик за такъв тип еротичност в киното беше отминал напълно. Още повече, че и сценарият не е на Джо Естерхас, който е синоним на качество.Френска връзка 2 Въпреки че първата част на тази кинокласика, спечелила Оскар за най-добър филм, завършва с отворен финал, продължение сякаш не ни беше нужно, но то така или иначе то се случи. Джон Франкенхаймър направи адекватен и солиден филм, но той не зае подобаващо на оригинала място нито в попкултурния дискурс, нито в историята на седмото изкуство.Завръщане в синята лагуна Сексуалната освободеност и либералната идеология на седемдесетте, и респективно киното от този период, помогнаха на режисьора Рандъл Клейсър да създаде през 1980 г. заредената с хормони и телесност адаптация на книгата „Синята лагуна“. Тогава се запознахме с красивата четиринайсет годишна Брук Шийлдс и с многото й дубльорки за голите сцени. Продължението на филма е създадено единайсет години по-късно, но може би сянката от идеологическото ембарго на администрацията на Рейгън и повсеместното вменяване на семейни добродетели и ценности, е причината тази версия с Мила Йовович да бъде стерилна, пуританска и на практика негледаема.Синът на маската Хитът „Маската“ имаше няколко много важни попадения, на които дължи своя глобален успех: изгряващата комедийна гениалност на Джим Кери, дебютът на бъдещата филмова звезда Камерън Диас, тънкият черен хумор, нетипичен за холивудски хит и спиращи дъха за онова време специални ефекти. Всички тези неща липсват в продължението, режисирано от Джейми Кенеди.От глупав по-глупав: Завръщането Джим Кери сигурно си е помислил в даден момент, че след като Холивуд непрекъснато продуцира безсмислени продължения на кинохитовете му от деветдесетте, може би е добре и той да се включи в някои от тях, за да „изкяри“ нещо. В това конкретно фиаско приключение, той отново се събира с режисьорите Питър и Боби Фарели, създавайки никому ненужното завръщане на „От глупав по-глупав“ , което в крайна сметка донася посредствения бокс офис от 170 милиона долара.Зулендър 2 След като Дейвид Боуи не участва, на кого е нужно това продължение!ДАС ... още »
Миналият август от Уорнър Брос се разбраха за правата на „Dungeons & Dragons” с Хасбро и разработват проекта за голям екран. Роб Летерман („Goosebumps”) ще бъде отговорникът за режисурата. Вече има и готов сценарий, написан от Дейвид Лесли Джоунс. Засега няма никакви новини що се отнася до актьорския състав, но се знае, че от студиото се оглеждат за изпълнител на главната роля, който да „прилича на Вин Дизел”. Самият Дизел неведнъж е изразявал пристрастията си към играта, така че не бихме се учудили ако той самият прояви интерес към ролята на Моргот. ... още »
Миналата година в рамките на КомикКон беше обявен проект за анимационна екранизация на комикса от Алън Мур за Батман – „Убийствената шега” („The Killing Joke”). През изминалия уикенд се появи първият трейлър на филма, режисиран от Сам Лю, както и видео, което ни отвежда зад кадър. В ролите на Черния рицар и на Жокера ще чуем съответно Кевин Конрой и Марк Хамил. Мур написва „Убийствената шега” през 1988 г., а рисунките в нея са дело на Брайън Боланд. Идеята на авторите била историята да не е обвързана с нито една от поредиците за Човека прилеп. В нея са разказва за произхода на Жокера, макар че все още ни е спестена истинската му самоличност. Световната премиера на анимацията се очаква да е в рамките на тазгодишния КомикКон. ... още »