Кога ще тръгне по кината продължението на комедията “Ченгето на мола”? 03.04.2014, 10:00 | синефиш.бг
Само преди няколко месеца от студиото Колумбия Пикчърс потвърдиха официално, че комедията “Ченгето на мола” ще се сдобие с продължение, в което отново ще участва комика Кевин Джеймс. Продуцираният от Адам Сандлър нискобюджетен първи филм натрупа в световен мащаб близо 200 милиона долара и това го превърна в един от най-изненадващите бокс офис хитове на 2009-та година.
Въпреки постигнатия успех създателя на лентата Стийв Кар отказа да поеме режисурата на втората част и мястото му беше заето от Анди Фикман, който има значителен опит в жанра, най-вече благодарение на работата си по заглавия като “Тя е пич” и “Хаос вкъщи”.
Сценарият на “Ченгето на мола 2” е вече напълно завършен и малко по-рано днес от Колумбия Пикчърс разкриха, че готовия филм ще тръгне по кината в целия свят през април, 2015-та година. За направата на комедията ще бъдат похарчени около 30 милиона долара, а снимките се очаква да стартират малко по-късно този месец.
Освен вече споменатия Кевин Джеймс в “Ченгето на мола 2” ще участват още Никълъс Туртуро (“Световният търговски център”), Моли Шанън (“Анализирай това”) и Нийл Макдоноу (“Стопаджията”). Действието на лентата ще бъде ситуирано в Лас Вегас, а в центъра на сюжета ще бъде отново добродушния охранител Пол Бларт.
След като посещава едно от най-големите изложения в града Пол по случайност научава за опасен престъпен заговор, в който са замесени местни охранители на казина и издирвани в няколко щата крадци на скъпи произведения на изкуството. Заедно с дъщеря си Пол започва да разследва случая и не след дълго действията му го превръщат в основната мишена на ловките престъпници.
Освен изпълнител на главната роля Кевин Джеймс е сценарист и продуцент на “Ченгето на мола 2” в партньорство с Адам Сандлър и Тод Гарнър (“Стелт”). Снимачният период на комедийната лента ще бъде около два месеца, а екипа на режисьора Анди Фикман ще работи в Лос Анджелес и Лас Вегас.
Световната премиера на “Ченгето на мола 2” е насрочена за 17-ти април, 2015-та година.
В началото на 2009-та година по българските и световни киноекрани се завъртя комедийната лента “Ченгето на мола”, в която комика Кевин Джеймс изигра ролята на добродушен охранител принуден да се противопостави на група престъпници. Режисираният от Стив Кар филм надмина всички предварителни очаквания и се превърна в изненадващ международен хит с приходи от близо 200 милиона долара.
В седмиците след световната премиера започнаха да се носят слухове за евентуално продължение, но от студиото Сони Пикчърс бързо опровергаха информацията, а Кевин Джеймс насочи вниманието си към други филмови проекти.
Малко по-рано днес обаче беше оповестена новината, че комедийната лента със сигурност ще се сдобие с втора част, чиито сюжет отново ще разказва за перипетиите пред които се изправя охранителя Пол Бларт.
Кевин Джеймс ще се завърне за втори път в главната роля, а старта на снимките се очаква да бъде даден през месец април, тази година. Все още не се разкрива нищо за сюжета на “Ченгето на мола 2”, но вече се знае със сигурност, че създателя на първия филм Стив Кар няма да режисира продължението.
Овакантеното от Кар място ще бъде заето от режисьора Анди Фикман, който има дългогодишен опит в комедийния жанр благодарение на работата си по заглавия като “Тя е пич”, “Хаос вкъщи” и “Планината на Вещиците”.
“Ченгето на мола 2” е официално в период на пре-продукция и работата по сценария ще приключи до няколко седмици. Кастингите за останалите роли вече започнаха, но за момента Кевин Джеймс е единствения потвърден за участие актьор.
Освен изпълнител на главната роля Джеймс е също така сценарист и продуцент на филма в партньорство с Адам Сандлър и новоизбрания режисьор Анди Фикман.
Бюджетът за направата на комедийното продължение няма да надвишава сумата от 30 милиона долара, а до два месеца се очаква да стане ясно кои други актьори ще се присъединят към вече потвърдения Кевин Джеймс.
Снимките на “Ченгето на мола 2” ще протекат предимно в щата Калифорния, а готовия филм ще се завърти по кината през 2015-та година. За момента от Сони Пикчърс не са определели точна премиерна дата.
Изглежда някак нередно чак да започна да се прозявам преди десетата минута на суперкасова комедия, стояла две седмици навръх американската бокс-офис класация и реализирала повече от забележителен приход. Но ето, че и това се случи. След първоначалната конфузия, естествено, се постегнах - поне за кратко - но щом около двадесетата започнах и да придрямвам, то реших, че проблемът няма как да не е в мен. В крайна сметка, аз един, зрители - много пъти по много.
Кой знае обаче защо, малко по-късно съвсем не ме изненада откритието нейде из сухата статистика, че от близо 150-те милиона долара, подрънкващи в касите на киносалоните, "Ченгето на мола" е осъществило над 90% на родна земя. Добър или лош показател - това подлежи на витиевата дискусия с почти безкрайно различни аргументи, но сухите факти зад тях говорят, че на европейска земя лентата, както се казва, не хваща дикиш. И може би разломът в разбиранията за хумор между Стария и Новия свят - мога да го кажа някак далеч по-спокойно, опирайки се на тези цифри - е значително по-сериозен, отколкото изглежда на пръв поглед.
Защо четете всичко това, ще се запитате. Защото за самия филм като отделно тяло няма почти какво да се каже. Не е просташка комедия в стил някое си "…Movie", не е тийн- или колежански бъркоч, или пък някой псевдоромантичен блудкаж - т.е. не можеш да го обвиниш в слабост по параграф определен поджанр. А като комедия дори не е задължително да има кой знае какъв сюжет или стряскащо морално поучение. Малко игра може би се изисква, но всичко това е въпрос на баланс. Докато "Ченгето на мола" е просто слаб, при това сравнително порядъчно - което нямаше да представлява някакъв интерес, ако не бяха големите му успехи, реално. А дали пък те не подвеждат малко?
Историята, с няколко думи, е почти изцяло пълнеж - свръхтежичкият главен герой, не успял да стане полицай, работи като охранител в търговски комплекс, който бива завзет сговорна дружина бандити. Там обаче се озовават и щерка му и принцесата на мечтите му, и така нататък, и така нататък. Цялото това поразтеглено, подплатено наистина с някои отделни свежи скечове, с няколко нелоши лафа, шепа полукухи, полуовехтели, полу - съвсем банални истини за живота - и стига толкоз. Може би бих добавил нещо по-лично като впечатление - поне на мен Кевин Джеймс (в ролята на Пол), известен, но струва ми се не и у нас със сериала "The King of Queens", като комик ми остави повече впечатление на посредствен.
Колкото до останалата част от състава - напълно непозната като имена - тя всъщност няма и кой знае какво значение, а при филм в това поприще отсъства и повод да си говорим за видими постижения в кой да е технически аспект.
В обобщение на всичко това, не че филмът не се гледа, не че е ужас или потрес - просто е от онези, на които евентуално хвърляш по едно око през рамо, докато например чакаш да се задуши зарзавата за някоя засукана кулинарна мистика в слънчев празничен следобед. Или да си го кажем правичката - колкото с тях, толкова и без тях.
Дори мисълта ми беше друга - да се върна по към началото - не, че ми е работа, в крайна сметка, но ми е минавало през главата - не би ли било далеч по-привлекателно в тези частни случаи на широкия екран да стъпват може би не толкова нашумели като имена, но по-стойностни и по-близки до тукашния зрител ленти. Като си запазвам правото да греша, разбира се, но някак си в случая се съмнявам.
„Пазителите” пазят и бокс офиса 09.03.2009, 06:32 | синефиш.бг
“Пазителите” пое контрола над северноамериканския бокс офис с най-силния дебют за 2009 (досега) - $55.7 милиона за периода от петък до неделя. Режисираният от Зак Шнайдер („300”, „Зората на мъртвите”) филм е базиран на култовата серия комикси от 1986 и постигна среден резултат от $15,413 на екран (от 3,611 киносалона).Това е третият най-добър дебют в историята на март, след „300” ($70.9 милиона) и „Ледена епоха 2: Разтопяването” ($68 милиона). „Пазителите” е и шестият най-добър резултат за заглавие с рейтинг „R” (лица под 17 г. са задължени да влизат с придружител) след „Матрицата: Презареждане” ($91.8 милиона), „Страстите Христови” ($83.8 милиона), „300”, „Ханибал” ($58 милиона), и „Сексът и градът” ($57 милиона). С бюджет от около $125 милиона, анти-супергероите стартираха уикенда с невероятните $25.1 милиона в петък, включително $4.6 милиона от нощните прожекции в четвъртък. В събота имаше спад от 25% до $19 милиона, а в неделя от 38% до $11.6 милиона.
Очакванията за “Пазителите” бяха високи, като мнозина предполагаха евентуална победа над дебюта на „300”, имайки предвид същите режисьор, студио, уикенд и рейтинг. Но спартанската легенда се оказа по-привлекателен екшън, дори и за жените. “Пазителите” не предизвика особен интерес у празнуващите на 8-ми март и в салоните се отзоваха главно феновете на графичния роман. Въпреки всичко това е един впечатляващ дебют, тъй като продукцията не е от най-лесните за продан. Критиците не са единодушни, а времетраенето от 2 часа и 43 минути означава по-малко прожекции на ден. С дистрибуцията отвъд океана са се заели Paramount. Приходите там се равняват на $27.5 милиона от 45 пазара. Глобалната сметка е $83.2 милиона.
След две седмици на върха, комедията на Тайлър Пери „Madea Goes to Jail” слезе на второ място с $8.8 милиона за уикенда. Затворническият хит вече има $76.5 милиона за 17 дни и е четвъртата най-успешна продукция на Lionsgate (след „Фаренхайт 9/11” - $119.2 милиона, „Убийствен пъзел 2” - $87 милиона и „Убийствен пъзел 3” - $80.2 милиона). Седемте филма на Пери са събрали общо $356 милиона само от САЩ.
Хитът на Fox „Твърде лично” продължава да се радва на солидни успехи – $7.5 милиона тази седмица с нисък спад от само 25%. С тазседмичната печалба общата сметка вече е $118 милиона. С 42% по-малко продадени билети през 17-тата си седмица е „Беднякът милионер” - $6.9 милиона или $125.4 милиона общо. Режисираният от Дани Бойл шампион превзе „Оскарите” и е на път да отнеме титлата на „Джуно” ($143.5 милиона) за най-печеливш филм на Fox Searchlight. Световните приходи на филма вече са $225 милиона.
С една позиция се изкачи комедията „Ченгето на Мола” – спад от 25% и $4.2 милиона. Лентата до днес има събрани $133.6 милиона..Изданието на Sony вече е в осмия си уикенд и не е регистрирало спад над 40%.
Друга комедия с големи приходи е „Той не си пада по теб”. Този романс събра $4 милиона и попадна на шесто място тази седмица, а в банката има общо $84.6 милиона.
Спад от 37% до $3.3 милиона демонстрира анимационният хит „Coraline”. Лентата на Focus вече има достойните $65.7 милиона и е сред топ 10 на най-печелившите заглавия на годината.
Комедията „Тайните на Беки Б.” изненада с рисков старт, но нещата вече си идват на мястото. Изданието на Buena Vista няма спад над 35%. Този уикенд събра $3.1 милиона и разполага с приличните $38.4 милиона.
Концертът на Disney „Jonas Brothers: The 3D Concert Experience” страда от един от най-мащабните спадове в историята на бокс офиса - 78% до $2.8 милиона. Не трябва да забравяме, че това се случва след разочароващ дебют миналата седмица от $12.5 милиона, който беще подсилен от билет с цена $15.
Десетото място е заето от гимназиалната комедия „Fired Up” с $2.6 милиона за Sony, спад от 30% и общо $13.4 милиона. Филмите в топ 10 генерираха $98.9 милиона приходи тази седмица, което е с 14% повече от миналата година по същото време, когато „10 000 пр.н.е.” дебютира на първо място с $35.9 милиона; но с 27% по-малко от 2007-ма, когато „300” попадна директно под номер 1 с $70.9 милиона. ... още »
Ченгето от мола охранява бокс офиса за втори път 26.01.2009, 05:36 | синефиш.бг
Sony стана първото студио от година насам, което грабва първите две места в бокс офиса: комедията с Кевин Джеймс „Paul Blart: Mall Cop” остана на първа позиция за втора поредна седмица, а вампирският трилър „Подземен свят: Възходът на Върколаците” дебютира на второ място също със солидни резултати. Получилите номинации за „Оскар” филми вдигнаха приходите си, някои по-рязко от други, като увеличиха и броя на кината, в които се прожектират. Тазседмичният северноамерикански бокс офис е силен и победи миналогодишните резултати.
„Paul Blart: Mall Cop” затвърди позицията си на първия блокбъстър на 2009 със сравнително нисък спад от 33% във втората си седмица и приходи от $21.5 милиона. Това прави общо $64.8 милиона за десет дни. С умерен бюджет от $26 милиона, комедията се очаква да спечели поне $120 милиона. Такъв резултат ще докаже, че Джеймс е комедийна звезда, на която може да се разчита за главни роли.
Третата част от вампирския франчайз „Подземен свят: Възходът на Върколаците” се радва на второто място със солиден дебют от $20.7 милиона, макар и този път без Кейт Бекинсейл. Очакваше се, че без Бекинсейл лентата няма да достигне дебютите на предните две заглавия - $21.8 милиона за „Подземен свят” през 2003 и $26.9 милиона за „Подземен свят: Еволюция” през 2006. „Подземен свят: Възходът на Върколаците” струва $35 милиона и публиката се състои главно от възрастни мъже. Според проучване на студиото, 59% са мъже, а 55% са над 25.
Последният път, когато едно студио държеше първите две позиции беше през уикенда 16-18 ноември 2007, когато „Беулф” дебютира пред „История с пчели” – двете продукции са на Paramount.
Въпреки че беше подминат от Академията, „Гранд Торино” продължава напред с впечатляващи резултати: спад от едва 27% през третия уикенд национални прожекции, или $16 милиона. Тазседмичните приходи вдигат общата печалба до $97.6 милиона, като се очаква да надмине 100-те милиона до четвъртък.
Със спад от 27% е и детският „Хотел за кучета”, който събра $12.4 милиона, за да се подреди на четвърто място. За десет дни Paramount си изработиха похвалните $37 милиона.
„Беднякът Милионер”, подкрепен от своите десет номинации за „Оскар” и увеличения брой на кината от 582 до 1,411, отбеляза възход от 80%, събра $10.6 милиона и така влезе за първи път в топ 5 през единадесетата си седмица. Освен отличията на Гилдията на продуцентите и Гилдията на актьорите, лентата на Дани Бойл спечели и най-добрия среден резултат тази седмица: по $7,477 от кино. С бюджет от $14 милиона, независимото заглавие вече се изкачи до $55.9 милиона приход. Това задминава $49-те милиона на „Австралия”, който струваше $130 милиона на Fox и се надяваше на награди.
Ужасът „My Bloody Valentine 3D”изостана с 53% и прибра $10.1 милиона. С $37.7 милиона за десет дни, продукцията на Lionsgate ще приключи с около $55 милиона.
Явно зрителите, търсещи фантастични истории за човек, който съживява приказките докато ги чете, ги намериха миналия месец с Адам Сандлър. С подобна тематика е и „Мастилено сърце” с Брендан Фрейзър, който дебютира със слаб резултат на седмо място и $7.7 милиона от 2,655 кина ( $2,910 на екран).
Сватбената комедия на Fox „Булчински войни” ги следва на осма позиция с $7 милиона, 40% по-малко от миналата седмица и $48.7 милиона общо до днес.
„Странният случай с Бенджамин Бътън” с Брад Пит грабна най-много номинации от Академията – 13 и се радва на увеличение в продажбата на билети от 8%. Като добавим $6-те милиона, спечелени този уикенд, към общите приходи, получаваме $111 милиона. Тъй като лентата на Paramount е с широко разпространение от Коледа и нямаше сериозно увеличение тази седмица, тласъкът в бокс офиса не се очакваше да е твърде голям, имайки предвид, че вече е достигнал широката публика през последния месец.
На десето място е рап сагата „Notorious”, със спад от 72% през втория уикенд, и $5.7 приходи. Продукцията на Fox Searchlight привлече по-голямата част от зрителите си още през първата седмица. С $31.8 милиона засега, финал от $35-40 милиона е най-вероятен.
Северноамериканският бокс офис отново е в разгара си с четири нови заглавия (всичките с впечатляващи резултати) и най-печелившият януарски уикенд в историята. Публиката наводни киносалоните и рекордът беше поставен в Деня на Мартин Лутър Кинг. Комедията „Paul Blart: Mall Cop” изпревари всички очаквания и излезе начело, а забранените за лица до 18 години „My Bloody Valentine 3D” и „Notorious” също генерираха завидни суми. Детският „Хотел за кучета” дебютира със задоволителен резултат и се включи в първата петица.
Дядо Коледа вероятно е направил подарък на холивудските студия, тъй като почти всички заглавия, дебютирали през последните четири седмици се радват на голям успех сред зрителите, които явно са в настроение за кино. Всъщност, от Коледа насам единайсет филма са стартирали със 17 или повече милиона долара. Миналата година по това време филмите с такива приходи са само четири. Общата печалба от топ 20 е $190 милиона за периода от петък до неделя, което задминава празничния уикенд около Деня на благодарността с 20%. Седмицата около Деня на Мартин Лутър Кинг никога не е била толкова финансово успешна. Очаква се с празника в понеделник четиридневната сметка на топ 20 да достигне $225 милиона или дори повече.
Sony оглавиха чартовете с 33.8 милиона долара с „Paul Blart: Mall Cop”, което изненада и най-оптимистичните прогнози на студиото. Семейната комедия отбеляза среден резултат от 10,751 долара на екран (от 3,144 кина) и установи Кевин Джеймс като привличащо публиката лице. Заставайки в центъра на хитовия сериал „King of Queens”, актьорът досега на имал възможността да играе в главна роля на големия екран. Вместо това винаги е бил подгряващ на вече утвърдени бокс офис титани като Уил Смит в „Хитч” и Адам Сандлър в „Обявявам ви за законни Чък и Лари”. “Бларт” дори победи дебютните резултати на последните филми и на двете звезди.
„Седем души” на Смит се добра до едва $14.9 милиона, докато „Приказки за лека нощ” на Сандлър дебютира с $27.5 милиона. Джеймс привлече главно отрицателни рецензии, което обаче не означаваше нищо за зрителите, търсещи 90 минути безмозъчна забава.
Клинт Истууд продължава да жъне успехи въпреки $95-те милиона, които четирите нови ленти отмъкнаха под носа му. „Гранд Торино” отбеляза малък спад от 25% през втория си уикенд и грабна $22.2 милиона. Warner Bros. се радват на продължителен успех с повечето филми на Клинт Истууд, тъй като по-възрастните фенове обикновено не гледат филма по време на дебютния му уикенд. Със $73.2 милиона вече в джоба, „Торино” може да приключи с $140 или повече милиона.
Битката за третото място беше тежка, но за трите дни от петък до неделя хорърът „My Bloody Valentine 3D” излезе победител. Ужасът на Lionsgate се задоволи с $21.9 милиона от 2,534 зали, средно по 8,642 долара на екран. Това е и най-големият дебют на 3D филм досега, като 1,033 (41%) от всичките зали го прожектират в дитигалната 3D версия. Допълнителните 2-3 долара на билет, които хората трябва да платят за новата технология, също помогна за набъбването на финалната сума. Това е и вторият най-добър дебют за студиото за последните 14 месеца след „Убийствен пъзел V” и неговите $30.1 милиона.
„Valentine” доказа нуждата от интересен хорър в началото на годината и последва успешния дебют на „Нероденият” от миналата седмица. Критиците този път са необичайно благосклонни към „Valentine”. Това е един от малкото уикенди, в които филмът с най-добри ревюта е кървав хорър.