Естествено основно място в проекта ще заемат блокбастърите на студиото „Здрач” и „Игрите на глада”. Специален сектор ще има и за очаквания хит „Robin Hood: Origins”. Паркът трябва да отвори врати през 2019г., а при успех Lionsgate възнамеряват да превърнат атракционите в световна верига.
По-рано тази година шефът на студиото Джон Фелтхаймер сподели, че възнамеряват да заснемат продължения или филми с отделни герои от „Здрач” и „Игрите на глада”, но всичко зависи от авторките на литературните първоизточници Сюзън Колинс и Стефани Майер.
Десет години след като любовната история между вампир и обикновена смъртна превзе сърцата на всички по света, Едуард Кълън и Бела Суан се завръщат в неочаквана форма.
Стефани Майър е написала нов прочит на тяхната история: „Сега Бела е Бо, а Едуард е Едит – обяснява тя. – Моята книга е просто една любовна история и не е важно кой е момичето и кой е момчето.”
Романът се нарича „Живот или смърт: Здрач видян по нов начин” („Life and Death: Twilight Reimagined”) и Майър го написала, защото никак не й харесвала идеята на мнозина, че Бела е „дама, която има нужда някой да я спаси”. А дали ще има и екранизация, тепърва предстои да видим.
“Филмът си заслужава гледането, защото рядко излиза на екран достатъчно качествена лента за вампири, а „Здрач” поне се различава от морето безидейни филми на ужасите, които ни заливат всеки ден. За съжаление обаче лентата няма нито дълбочината, нито силата на истински мрачен фентъзи епос и си остава най-вече в полето на забавните филми за тийнейджъри.” Димитър Николов, Новинар
“Веднага щом минат двата часа кино, ни става ясно, че продължения ще има за всички от сърце, а вампирското семейство Кълън ще са култ за децата, редоч с Шрек и „Трансформърс”. От нас – памперсите.” Иван Хадживеликов, Експрес
“Макар и да не блести с особени качества като визуални ефекти, този филм се гледа леко.” Стандарт
“Приятната изненада е, че филмът, макар и не шедьовър, е по-скоро симпатичен. Хубавото му е, че никъде няма да видите как озъбен, озверял от глад вампир се кани да смуче кръв от някое заголено вратле.” Неда Ковачева, Сега
Северноамериканският бокс офис отново е в разгара си с четири нови заглавия (всичките с впечатляващи резултати) и най-печелившият януарски уикенд в историята. Публиката наводни киносалоните и рекордът беше поставен в Деня на Мартин Лутър Кинг. Комедията „Paul Blart: Mall Cop” изпревари всички очаквания и излезе начело, а забранените за лица до 18 години „My Bloody Valentine 3D” и „Notorious” също генерираха завидни суми. Детският „Хотел за кучета” дебютира със задоволителен резултат и се включи в първата петица.
Дядо Коледа вероятно е направил подарък на холивудските студия, тъй като почти всички заглавия, дебютирали през последните четири седмици се радват на голям успех сред зрителите, които явно са в настроение за кино. Всъщност, от Коледа насам единайсет филма са стартирали със 17 или повече милиона долара. Миналата година по това време филмите с такива приходи са само четири. Общата печалба от топ 20 е $190 милиона за периода от петък до неделя, което задминава празничния уикенд около Деня на благодарността с 20%. Седмицата около Деня на Мартин Лутър Кинг никога не е била толкова финансово успешна. Очаква се с празника в понеделник четиридневната сметка на топ 20 да достигне $225 милиона или дори повече.
Sony оглавиха чартовете с 33.8 милиона долара с „Paul Blart: Mall Cop”, което изненада и най-оптимистичните прогнози на студиото. Семейната комедия отбеляза среден резултат от 10,751 долара на екран (от 3,144 кина) и установи Кевин Джеймс като привличащо публиката лице. Заставайки в центъра на хитовия сериал „King of Queens”, актьорът досега на имал възможността да играе в главна роля на големия екран. Вместо това винаги е бил подгряващ на вече утвърдени бокс офис титани като Уил Смит в „Хитч” и Адам Сандлър в „Обявявам ви за законни Чък и Лари”. “Бларт” дори победи дебютните резултати на последните филми и на двете звезди.
„Седем души” на Смит се добра до едва $14.9 милиона, докато „Приказки за лека нощ” на Сандлър дебютира с $27.5 милиона. Джеймс привлече главно отрицателни рецензии, което обаче не означаваше нищо за зрителите, търсещи 90 минути безмозъчна забава.
Клинт Истууд продължава да жъне успехи въпреки $95-те милиона, които четирите нови ленти отмъкнаха под носа му. „Гранд Торино” отбеляза малък спад от 25% през втория си уикенд и грабна $22.2 милиона. Warner Bros. се радват на продължителен успех с повечето филми на Клинт Истууд, тъй като по-възрастните фенове обикновено не гледат филма по време на дебютния му уикенд. Със $73.2 милиона вече в джоба, „Торино” може да приключи с $140 или повече милиона.
Битката за третото място беше тежка, но за трите дни от петък до неделя хорърът „My Bloody Valentine 3D” излезе победител. Ужасът на Lionsgate се задоволи с $21.9 милиона от 2,534 зали, средно по 8,642 долара на екран. Това е и най-големият дебют на 3D филм досега, като 1,033 (41%) от всичките зали го прожектират в дитигалната 3D версия. Допълнителните 2-3 долара на билет, които хората трябва да платят за новата технология, също помогна за набъбването на финалната сума. Това е и вторият най-добър дебют за студиото за последните 14 месеца след „Убийствен пъзел V” и неговите $30.1 милиона.
„Valentine” доказа нуждата от интересен хорър в началото на годината и последва успешния дебют на „Нероденият” от миналата седмица. Критиците този път са необичайно благосклонни към „Valentine”. Това е един от малкото уикенди, в които филмът с най-добри ревюта е кървав хорър.
Любовта е малко трудно понятие в днешно време. Хем нищо не можело да я промени, хем обаче нямала нищо общо с тази от преди векове. От една страна колко му е да обичаш някого - по-лесно от това няма, то хранене и поливане не иска, даже и пари, изпитваш го безплатно. От друга обаче иска и трите неща умножени по много. Всъщност Тя е изискващо много усилия и действия чувство. Ако е истинско де, вариациите му и изродените му форми са друга тема на разговор.
Как стоят нещата на кино обаче - ами много по-ведро и щастливо. Като например в премиерния филм на Тандем „Здрач”, който се оказа хубава изненада. Защото когато се настроиш да гледаш вампирски филм, а получиш любовна история си е положително. Едва ли ще бъде така за „жадните” за червени очи и кръв зрители.
„Здрач” е от онези американски филми, които като ги гледаш и ти се иска да живееш поне за малко в провинциална Америка. Всичко им е подредено и условията са като в големия град, само че е по-спокойно и по-дъждовно в случая. Няма проблем с интернета и местните не разчитат на градския транспорт, защото разполагат с личен. Една от причините, поради която лентата може би не ви говори нищо е липсата на звездни актьорски имена в нея. Затова пък двамата млади Кристън Стюарт /в ролята на Бела / и Робърт Патинсън /Едуард/ играят повече от всеотдайно и добре. Всъщност благорение на тяхното убедително превъплъщение, „Здрач” прилича на любовна приказка. ... още »