Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Артисти Забраниха реклама на парфюм с Дакота Фанинг

Забраниха реклама на парфюм с Дакота Фанинг
Британският контролен орган, прилагащ наложените стандарти в съдържанието на рекламите (ASA), забрани разпространението на рекламата на новия парфюм на модния дизайнер Марк Джейкъбс - Oh, Lola!
Cinefish.bg

Артисти
Забраниха реклама на парфюм с Дакота Фанинг

14.11.2011, 11:26  |   Видяна: 3180  |   avtora.com  |   АРТИСТ

Британският контролен орган, прилагащ наложените стандарти в съдържанието на рекламите (ASA), забрани разпространението на рекламата на новия парфюм на модния дизайнер Марк Джейкъбс - Oh, Lola!, произвеждан и дистрибутиран от Coty UK, появила се на страниците на модните списания ES Magazine и Sunday Times Style.

Рекламно лице на Oh, Lola! е 17-годишната холивудска звезда Дакота Фанинг, дебютирала в киното преди десет години с участието си в "Аз съм Сам". Сред най-известните й екранни превъплъщения са ролите й в лентите "Мъж под прицел" и "Война на световете", а сред най-скорошните й изяви са появите й в поредицата "Здрач" и "The Runaways".



Според ASA, въпросната рекламна фотография, на която Фанинг позира в ефирна къса бяла рокля, държейки възголямо шише Oh, Lola! между бедрата си, би могла да бъде интерпретирана неправилно от подрастващите и да ги тласне към преждевременни сексуални контакти.

"Ние отчитаме факта, че моделът (Фанинг) е на 17-годишна възраст, но преценяваме, че видът й е на момиче под 16-годишна възраст, а дължината на дрехата й, голотата на крака й и позицията на шишето с парфюм изразяват недвусмислено сексуално послание", казва се в изявлението на организацията.

От Coty UK и редакциите на двете списания изтъкнаха, че до момента не са получили нито едно оплакване във връзка с рекламата на Oh, Lola!, както и че целевата й аудиторията са хората над 25-годишна възраст. ASA твърдят, че до тях са достигнали четири възражения, както и че фотографията е твърде провокативна, най-вече заради разположението на шишето с рекламирания парфюм.

Неотдавна самият Джейкъбс определи Фанинг като въплъщението на съвременната Лолита – "изкусителна и сладка едновременно" и изтъкна това нейно излъчване като една от причините да избере именно нея за рекламата на Oh, Lola!, заснета през февруари 2011 г. Парфюмът, чийто аромат съчетава нюанси на круша и магнолия с леки нотки на малина, божур и ванилия, се продава на цена от $48.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg