Няколко месеца след Comedy Central Extra, Viacom стартира напълно локализирана версия на детския канал Nickelodeon в България.
Viacom International Media Networks (VIMN) обяви официално старта на българската версия на канал Nickelodeon. Домът на „Спондж Боб квадратни гащи”, „Костенурките Нинджа” и „Шеметен бяг”, започва да се излъчва на родния език на българските зрители от 4 ноември 2013 г., в мрежите на Булсатком, Близу, Виваком, Нет 1 и много други оператори, достигайки до 80% от зрителите на кабелна и сателитна телевизия в България.
Каналът на VIMN - Nickelodeon, вече има стабилни позиции в региона, където, според агенцията за измерване на зрителския интерес AGB-Nielsen, е на първо място сред програмите със съдържание за деца в Хърватска и втори по гледаемост в Унгария във възрастовата група 4-14 години. Наскоро, Nickelodeon стъпи в 3,5 милиона домакинства в Румъния и Унгария, благодарение на сътрудничеството си с мрежите на RCS / RDS.
„С предстоящият старт на Nickelodeon на български език, каналът ще достигне до почти 8 милиона домакинства в региона на Централна и Източна Европа. Удовлетворени сме от резултатите, които Nickelodeon постига, превръщайки се в един от основните ни стълбове за развитие в региона за 2014 г.”, каза Бартош Витак, Генерален мениджър на Nickelodeon.
VIMN е представена в България с разнообразно портфолио от забавление - Comedy Central Extra, музика - MTV Europe, MTV Live HD, MTV Rocks, MTV Dance, VH1 и детските канали - Nickelodeon, Nick Jr. Nick HD