Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми На DVD през февруари

На DVD през февруари
В "Шаферът" Патрик Демпси и Мишел Монаган търсят подходящата половинка
Cinefish.bg

Теми
На DVD през февруари

03.02.2009, 09:55  |   Видяна: 5484  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
от Здравко Григоров

Тези, които са пропуснали да видят на голям екран последната роля на Сидни Полак в „Шаферът” ще могат да поправят грешката си през февруари, когато филмът ще бъде издаден и на DVD. В забавната комедия Патрик Демпси и Мишел Монаган търсят подходящата половинка, с която да прекарат остатъка от живота си.

Директно на DVD излиза семейната история „Кит Китридж: Едно американско момиче”. Бащата на малката Кит губи работата си. За да запазят семейния дом, момичето и майка ù решават да превърнат къщата в пансион. Освен като вариант за допълнителни доходи, гостите се оказват извор на и пленителни истории. Актьорският състав включва, номинираната за „Оскар” Абигейл Бреслин, позната от „Мис Слънчице” и „Островът на Ним”, позагубилият се в последно време Крис О’Донъл, красивата Джулия Ормонд, която направи голямото си завръщане през 2008-ма, както и Стенли Тучи и Джоан Кюсак.

За почитателите на „Star Wars” е анимационният „Star Wars: Войните на клонираните”. Естествено всичко се случва под зоркия поглед на Джордж Лукас.

Ако ви е домъчняло за Робин Уилямс, през февруари може да ви сполети „Беда на колела” и да си спомните за него. Семейство Мънро очаква с нетърпение отдавна плануваната ваканция на Хаваите, когато шефът на господин Мънро, му казва, че трябва да отиде на бизнес-среща в Колорадо, ако не иска да загуби работата си. Бари Зоненфелд забърква поредната порция хумор с помощта на бившата „мисис Даутфайър”.

И ако комедиите досега не са ви достатъчни, заредете се за голяма доза колежански хумор с една секси „Калпазанка”. Лудата тинейджърка Попи е разглезена руса принцеса от Малибу, която има гардероб, на който и Парис Хилтън би завидяла. Положението става нетърпимо, когато тя решава да организира опустошителен купон, след който баща й я „транспортира” директно във Великобритания, където дъщеря му да придобие изисканите британски маниери.

Брилянтен актьорски състав предлага драмата „Лео”. Сред имената се открояват номинираните за „Оскар” Денис Хопър, Елизабет Шу и Сам Шепърд, както и „влюбеният Шекспир” Джоузеф Файнс. Лео е самотно и нещастно момче, което живее с отчуждената си майка. Започва да пише писма на Стивън, който излежава 15 годишна присъда. Между мъжът и момчето започва връзка, която ще накара бившият затворник да се изправи отново лице в лице с грешките от миналото си и да направи избор, който ще спаси него и новия му приятел.

И за финал фантастичният екшън „Пътуване до центъра на Земята” създаден по едноименния роман на Жул Верн. Водачи в приключението са Брендън Фрейзър и Джош Хътчърсън, когото може да видим и във вече споменатия „Беда на колела”.





Още горещи теми:
13-ят София Филм Фест наближава
„Оскари” ’09 – Актрисите
Номинираните за „Оскар”
Номинираните за „Златна малинка”
Номинираните за “БАФТА”
Български триумф в Сънданс

13 фатални екшън мацки
10-те най-добри роли на Анджелина Джоли

Раздадоха наградите “Златен глобус”

Ирландци в Холивуд
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

30 Коментара подреди по:  нови  стари  рейтинг 
 
lus Неутрално
1 17.11.2010, 10:09
Оценка: 0
0 гласа

 
 
 
martin
2 03.02.2009, 06:24
Оценка: 0
0 гласа

аха, разбрах

 
 
 
saliku
3 03.02.2009, 06:18
Оценка: 0
0 гласа

Именно това имах предвид! Че малките студиа засега се доверяват на Александра, а не на някой нов лицензиант... Но, все пак, дано това се промени!

 
 
 
martin
4 03.02.2009, 04:10
Оценка: 0
0 гласа

Хм. Ами откъде се взеха тези независими заглавия. Останал съм с впечатлението, че са на александра. Съжалявам, че не мога да ги цитирам просто не ми се занимава да ги търся в сайта, но съм сигурен че имаше много независими филми на александра миналата година.

 
 
 
martin
5 03.02.2009, 04:04
Оценка: 0
0 гласа

Ами според мен мейджърите си държат на цената за това не го правят това с реповете Ако някое списание им предложи по 15 лв на дивиди за 10 000 броя веднага ще се съгласят

 
 
 
saliku
6 03.02.2009, 03:55
Оценка: 0
0 гласа

Точно обратното - работя за Александра (Кино Арена)!

 
 
 
saliku
7 03.02.2009, 03:55
Оценка: 0
0 гласа

Pipi - не, не работя за Прооптики, но я се огледай/вгледай и виж сам/а! Направо си е очевидно!

 
 
 
saliku
8 03.02.2009, 03:53
Оценка: 0
0 гласа

А за реповете си прав, но това се отнася само за заглавията на големите студиа... Другите иначе не се продават, а така-да! И все пак държа на своето - не може без разрешение от страна на лицензианта да се разпространява някакъв филм. Това е противочаконно! Не, че в България вече има нещо законно, но това би било направо нагло и затова е невъзможно...

 
 
 
pipi
9 03.02.2009, 03:51
Оценка: 0
0 гласа

извинявай saliku , но случайно да не работиш за Прооптики? Голям Пи Ар им направи

 
 
 
saliku
10 03.02.2009, 03:51
Оценка: 0
0 гласа

И за независимите филми си прав, но предполагам, че това е поради изградените им стабилни позиции през изминалите години. Малките студиа надали биха заложили на някой нов лицензиант, след като така и така печалбите им са под въпрос. Да се надяваме, че и това ще се промени. Все пак Прооптики държат правата над Парамаунт и Юнивърсал, така че нищо не се знае... Един погрешен ход и всичко се променя....

 
 
 
martin
11 03.02.2009, 03:50
Оценка: 0
0 гласа

Мейджърите, доколкото знам не позволяват да се разпространяват по реповете с вестници и списания техните филми. Също те държат на цената. Такива цени по 4-5 лева са напълно неприемливи за тях. Има изключения, но това е общата рамка.

 
 
 
saliku
12 03.02.2009, 03:48
Оценка: 0
0 гласа

Нали и аз това казвам. Еми не може да е и друго, след като имат договори с Фокс, Сони, Европа Корп, Уорнър и други малки киностудиа... Жалко, обаче, че чакат да спечелят от кино и вече са аут от видеобизнеса... Е, не съвсем, но много назад от Прооптики и от предишното им състояние...

 
 
 
martin
13 03.02.2009, 03:45
Оценка: 0
0 гласа

Съгласен съм с теб че специално за дивиди пазара в момента трябва да благодарим основно на Прооптики, но за кино пазара благодарностите са основно за Александра. Забелязал ли си че повечето независими филми са именно техен внос. Особено през миналата година. Тази също според мен тренда ще се запази.

 
 
 
saliku
14 03.02.2009, 03:42
Оценка: 0
0 гласа

че Прооптики държаха правата над техните заглавия. А за многото инфо около Прооптики ми е ясно. В момента те са номер 1 на двд пазара и номер две на кинопазара. Дано в скоро време да станат номер 1 навсякъде! Имаме нужда точно от качествените техни продукти и колегиалното им отношение...

 
 
 
saliku
15 03.02.2009, 03:40
Оценка: 0
0 гласа

И все пак, наблюденията ми показват, че тандем вече разпространяват заглавия на Summit Entertainment по кината. Нямам спомен, но май

 
 
 
martin
16 03.02.2009, 03:40
Оценка: 0
0 гласа

Ами за историята на филмовите къщи в България можем да напишем отделна тема. Мерси за идеята. Ако ти е направило впечатление, че пишем повече за прооптики то това е така защото в момента те са най-активни на дивиди пазара.

А за Тандем не са взели права за мейджър доколкото знам, но на международния пазар на филми винаги е имало много независими заглавия за продаване. С допълнение - не само американски.

Въпроса е нашите родни дистрибутори колко филми искат да купят – предлагане има.

Отварянето на толкова много зали в мултиплекси у нас в последно време води и до купуването на повече филми и мераклии да се занимават с този бизнес.

Сам можеш да сметнеш колко филми и нови фирми ще има след 3 години когато броя на търговските комплекси от типа МОЛ в бг ще се утрои. Този ръст ще бъде основно от градове извън София, където сега подсмърчат когато видят някоя нова кино премиера… но няма къде да я гледат.

 
 
 
saliku
17 03.02.2009, 03:28
Оценка: 0
0 гласа

Глупаво е, но бизнесът в България е зациклил и явно излизане няма... Аз лично страня от купуването на филми с вестниците, защото качеството им е по-ниско. Браво на Прооптики, които почти не се възползват от това и ценят качеството...

 
 
 
saliku
18 03.02.2009, 03:25
Оценка: 0
0 гласа

Мисля, че ти не си наясно! Защото филмите на дивиди към вестниците, като Рамбо 4, Луди пари, Астерикс на Олимпийските игри ит.н. са излезли първо на пазара, а малко по-късно лицензиантите са решили да ги продадат и на вестниците... Явно иначе не се купуват! Това си е друг начин за разпространението им на по-ниски цени, за да могат, все пак, да си продадат повече бройки и в крайна сметка, все пак, да изкарат някакви пари от тях... По вестниците не могат да пуснат филм, без разрешението на официалния лицензиант. Това вече е масова практика от страна на Съни, Тандем, АйПи, а напоследък и Александра (старата фирма). Щом имат съгласието на мейджърите, защо да не го направят? Това са си пари, все пак...

 
 
 
pipi
19 03.02.2009, 03:17
Оценка: 0
0 гласа

до saliku: Филмите, които се продават по реповете като притурка към вестник няма как да се поместват в сайт като cinefish... според мен информацията е достоверна. На DVD-тата които, се издават от съни, александра или който и да било , има телефони за контакт..

 
 
 
saliku
20 03.02.2009, 03:15
Оценка: 0
0 гласа

Пак се отплеснах, но дано да е за добро... Благорадя ти!

 
 
 
saliku
21 03.02.2009, 03:14
Оценка: 0
0 гласа

Имам предвид нещо, като това, което отразявате за Прооптики... Новини около тях предимно. Например, защо Тандем филмс пробиват все повече на кино и видеопазара. Да не би да са придобили права върху нов мейджър? Такива работи...

 
 
 
saliku
22 03.02.2009, 03:11
Оценка: 0
0 гласа

Благодаря! А възможно ли е да поместите информация за самите лицензианти? Такова нещо трудно се намира, даже и в интернет! Интересува ме предимно тяхната история, връзки, мейджъри и други такива подробни неща около тях...

 
 
 
martin
23 03.02.2009, 03:11
Оценка: 0
0 гласа

Да ще има повече инфо и за премиерите на Тандем

 
 
 
martin
24 03.02.2009, 03:08
Оценка: 0
0 гласа

Мерси saliku. Прав си за пропуските, но те не са преднамерени. Пускаме запитвания към АйПи и Съни Филмс за дивиди-тата им, но те все отпадат или не знаят точно в момента каква е премиерната им дата и истината е че излизат от полезрението ни.

При другите фирми има стройна структура за комуникация с медиите. Имам чуството че на Съни не им е до това какви филми изкарват на дивиди а преди време не беше така. Виж например, че в сайта на Съни филмс дивиди премиерите са им без дати. Това трябва да ти говори много.

Не така седи въпроса с Айпи да ме извиняват. Кошмар е от тях да се иска информация.. Но горните неща не ни оправдават и обещавам ще си вземем поука.

 
 
 
saliku
25 03.02.2009, 02:59
Оценка: 0
0 гласа

Пропуснах да спомена и Тандем видео, които напоследък се засилиха, относно кино премиерите... Те също бълват доста дискове, макар и на по-нискобюджетни и неизвестни филми. Но пък изкарват и по 1-2 стабилни филмчета на месец. Защо не отразявате премиерите от тези лицензианти? Не е ли възможно да поместите повече информация за тях на сайта си?

 
 
 
saliku
26 03.02.2009, 02:56
Оценка: 0
0 гласа

А за пиратството си прав, но все пак са официални лицензианти и трябва да поддържат бизнеса... Може би трябва да свалят цените - нещо, което не виждам да става, дори и след навлизането на новия формат!

 
 
 
saliku
27 03.02.2009, 02:54
Оценка: 0
0 гласа

Благодаря ти, но това ми беше известно! За А+ незнам, но Съни изкарват по 1-2 дискчета на месец, които, за съжаление не помествате в сайта. Напоследък издадоха филмите: Господари на нощта, Мъглата, Майкъл Клейтън, Обещай ми, Два дни в Палиж... Ако не ми вярваш, влез в официалния им сайт! Виждал съм продуктите им и по магазините! Същото напоследът става и с АйПи Видео, които издадоха: Монгол, Праведно Убийство, Астерикс на Олимпийските Игри, Пурпурните Реки 2, Такси 4, 88 Минути... А за А+ питам, защото Фокс и Дисни притежават немалък каталог с филми и не е нормално да издават по 2-3 заглавия за месец, а както гледам - николко за февруари! И понеже Прооптики България май са експерт в това, мислех, че може и да са привлекли и някой друг мейджър...

 
 
 
mobi
28 03.02.2009, 02:47
Оценка: 0
0 гласа

Не знам въобще как си избиват разходите от продажбата на един тираж дивиди. При този пиратлък. Имам предвид тези които държат правата за мейджърите. За реклама не може и да става дума не ги опреквам, но така понякога хората не разбират даже че някое заглавие е излязло.

 
 
 
martin
29 03.02.2009, 02:29
Оценка: 0
0 гласа

Доколкота знам А+Филмс си изкарват филми. Но за този период януари, февруари по-малко като брой заглавия. Виж за по-подробно не тази статия а дивиди програмата - тук са само акцентите. Съни нямат доколкото знам а А+ държат правата на Фокс и Дисни така че няма кой друг освен тях да изкарва заглавия като Уоли и Ледена епоха 3. Но си прав, че Прооптики засега ще бълват най-много дивиди заглавия. Не знам докога ще издържат на това темпо

 
 
 
saliku
30 03.02.2009, 02:21
Оценка: 0
0 гласа

А, да попитам, няма ли да има нещо и от А+ Филмс и от Съни Филмс, или те окончателно се отказаха от този пазар, след фурорът, който направиха Прооптики България?

 
 

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg