Cinefish.bg

Cinefish.bg

Артисти

30.03.2009, 17:00  |   Видяна: 3112  |   actualno.com  |   АРТИСТ

Моят роден град и респективно мястото, в което израстнах, е Мемфис, Тенеси. Водех там децата си за Коледа, Великден и Деня на благодарността, за да се видят с моите майка, брат и сестра. Имах къща, гледаща към реката, а по брега се виеха множество пътеки, по които с децата ми обожавахме да караме колело.

Първият път, когато ги отведох, намерихме едни дървета магнолия с идеална височина за катерене. Сега, при посещенията ни всяка година, откриваме, че и децата, и дърветата са пораснали.

Веднъж, заедно с трима приятели, наех къща в Ямайка. Наричахме преживяването "почивка от ада". Къщата беще прекрасна, но вървеше в комплект с 3 бодигарда и 8 души персонал. Всеки път, щом се обърнех, винаги имаше някой, който да ми помогне. Спокойствието и личното пространство бяха сведени до нула.

Тогава ми хрумна щурата идея, че искам да посетя Порт Антонио. Наехме малък самолет, за да стигнем там. Докато прелитахме над водопада Рийч попитах пилота за него, а той се подхилна: "Ама госпожо, аз съм от Тексас. Сега за пръв път летя тук". Той просто си нямаше никакво понятие от местността, в която се намирахме.

Пристигнахме в Порт Антонио, където междувпрочем Том Круз снима "Коктейл". Летището беше нещо като хамбар. Видяхме 3 самолета, обвити в лози и бръшлян. Естествено, прилежно ги снимахме, без да предполагаме, че след няколко часа няма да можем да се измъкнем от това място.

Разгледахме, обиколихме. После отидохме до плажа, където една огромна медуза се лепна за крака ми. Решихме да се върнем на летището при нашия тексаски пилот, но идеята не даде резултат. Самолетът ни се опитваше да излети отново и отново, но все безуспешно. Накрая бе направено заключението, че проблемът е в двигателя.

Прекарахме ужасна нощ в един мотел, а на следващия ден самолетът все още не беше в изправност. Стигнахме до главното летище и хванахме първия полет до Щатите. Когато се приземихме в Маями, целунах земята.

Първото ми романтично приключение бе промъкването в хотел "Рейбъл" в покрайнините на Мемфис, за да правя секс с приятеля си за пръв път. Бях на 16 и през целия път до там стоях скрита до седалката, за да не ме видят. Беше си доста забавно и романтично, въпреки, че хотелът не беше кой знае какво. Останахме няколко часа и след това се изнизах обратно към вкъщи, катерейки се по прозореца на стаята ми. Баща ми обаче ме хвана и в последствие залости прозореца.

Имаше още една романтична ваканция - когато отидох в Хонолулу с родителите си. Там срещнах един невероятен красавец. Приличаше на Джон Кенеди, само дето беше Грей Дейвис. Тогава завършваше право, а в последствие стана губернатор на Калифорния.

С него много си допаднахме. Криехме се от възрастните и се наливахме с коктейли на плажа. Всъщност, още поддържаме връзка. За мен той винаги си остана своеобразно вдъхновение, показвайки ми, че мога да бъда нещо повече от една хубава опаковка.

Понякога, когато пътувам, ме разпознават. Нямам против. Веднъж на летището едни момичета бяха силно впечатлени. Едно от тях каза: "Аз ви познавам, вие играехте в "Дяволът носи Прада", нали?". Лошо няма, само де да беше истина...

Източник: www.timesonline.co.uk

Още новини:
Звездите сигурно са полудели!
Круз и Диас отново заедно на екрана
Кенет Брана с награда за най-добър актьор
Джоли и Пит разделени
Гай Ричи залюби дъщеря на бивш министър
Хю Джакман вече ще омайва жените и с магически трикове
''Тримата комедианти'' се завръщат с Шон Пен
Георги Мамалев играе благотворително в "Стани богат"
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.