Натали Портман: Ролята на всеки човек от екипа в дадена кинопродукцията е незаменима – това са стотици хора. Например да няма асистент-режисьор? Без добър първи асистент-режисьор филмът се разпада. А това са хората, на които никога, никога, ама никога не им взимат интервюта. А те правят филма. Имам усещането, че можеш да ръководиш една снимачна площадка по-добре с добър първи асистент- режисьор и без режисьор, отколкото с добър режисьор, но без асистент-режисьор.
Сам Мендес: Ако викаш в театъра, хората си мислят, че си полудял. Но, ако повишиш глас на снимачната площадка, хората просто започват да работят по-здраво.
Кевин Спейси: Играх в една пиеса на име „The Ice Man Cometh’” в Олд Вик в Лондон и по средата на най-тихия момент от второто действие, един телефон започна да звъни. Почувствах, как гневът се образува в пръстите на краката ми, наддига се и излиза от устата ми, по-силно от всичко останало, което съм казал на сцената. Погледнах към публиката и казах: „Кажи им, че си зает!” След което получих вълна от ръкопляскания.
Роберто Бенини: Чарли Чаплин е използвал задника си по-добре от всеки друг актьор. Във всичките си филми, задникът му фактически е протагониста. А за един комик, задника е от изключително значение.
Джери Брукхаймър: Винаги съм гледал да се забавлявам. Баща ми прекара целия си живот като продавач и това не беше работата, която искаше. Непрекъснато очакваше двете седмици ваканция в годината и често ми казваше – „Каквото и да правиш, бъди сигурен, че правиш нещо, което наистина харесваш, за да не се налага непрекъснато да очакваш своята ваканция.” А аз обичам киното.