След като заяви политиката си за достъпни цени на билетите за кино, сега Cine Grand обръща внимание на различните групи, на които иска да предложи още по - добри цени за кино-забавление.
4 месеца след откриването на първия мултиплекс от веригата в София и само месец след откриването на Cine Grand в Бургас, феновете се увеличават и киното се превръща в още по-предпочитано място за посещение на почитателите на седмото изкуство у нас.
От създаването на Cine Grand до момента, най-гледаното заглавие в афиша безспорно е „Вълкът от Уолстрийт“, видян от близо 10 000 зрители на режисьора Мартин Скорсезе , следван от продукциите „Ной“, “Рио 2“ и българският „Живи Легенди“ на режисьора Ники Илиев.
Част от политиката на Cine Grand е да покрепя българското и европейско кино. През март, Cine Grand Sofia бе домакин на 18-тото издание на Международния СОФИЯ ФИЛМ ФЕСТ - най - голямото кино събитие у нас.
От 30-ти май (петък), Cine Grand ще бъде и единственият мултиплекс, който ще излъчва документалния филм "Ние сме Левски" на Никола Барбов. Продукцията разказва за дългогодишната история на футболен клуб Левски през погледа на сините привърженици и националната идея за свобода - един наистина стойностен и много достоен материал за гледане не само от феновете на клуба.
За Cine Grand: Cine Grand е част от мрежата Cine Grand, световна Multiplex компания, която е вече представена в Индия, Китай и Румъния и е в процес на разширяване на мрежата си в Източна Европа, както и с планове за разрастване към САЩ, Южна Америка и Африка. Cine Grand глобално оперира под бранда “Cine Grand”, “Grand Cinemas“ и “My Cinemas” в различните пазари.