Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми „Чудовищно” размазва конкуренцията

„Чудовищно” размазва конкуренцията
След месеци на изнервящо очакване „Чудовищно” стъпи тежко на върха на боксофис класацията.
Cinefish.bg

Теми
„Чудовищно” размазва конкуренцията

24.01.2008, 11:43  |   Видяна: 2404  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
След месеци на изнервящо очакване „Чудовищно” стъпи тежко на върха на боксофис класацията, като „загреба” $46 милиона през четиридневния уикенд в чест на Мартин Лутър Кинг. „27 сватби” стъпи уверено на второ място, докато „Гушни букета” също се „държи” добре и допринесе този уикенд да се превърне в един от най-успешните през който да е януари в историята на киното.

Прожектиран на 4300 екрана, „Чудовищно” изкара $40 милиона от
петък до неделя, което е най-силният дебют на филм през януари въобще, с което разби рекорда на „Star Wars Special Edition” преди 11 години. Все пак 35 милиона на Star Wars тогава се равняват на $53 млн. днес, и ако вземем предвид инфлацията на цените на билетите, той си остава истинският шампион.

Чудовищно” постигна и най-силния във финансово отношение уикенд, с което направо „потопи” „Титаник”. Но също като „Star Wars” „Титаник” гордо „плува” на върха на класацията по брой на зрители, които са го гледали. Зрителите на чудовищния хорър „Чудовищно”, който според своя
разпространител Paramount Pictures струва само $25 милиона, са повече мъже (60 процента) и младежи (55 процента са под 25 години). Маркетинговата кампания повиши неимоверно интереса чрез прилагането на стандартни тактики като забулване на продукцията в мистерия, намеци, че можем да очакваме среща между „Годзила” и „Проклятието Блеър”, и употребата на обезглавен национален символ като статуята на Свободата в центъра на визуалната реклама. Определен като рядко събитие в средата на обикновено бедния на кинохитове януари, филмът бе „обречен” на добри продажби: лентите с масови разрушения почти винаги оставят значими следи, поне в първите дни на разпространението си.

Като успешен пример за контрапрограмиране срещу „Чудовищно”, „27 св
атби” спечели $27.3 милиона за четирите дни от старта си на 3500 екрана в 3057 кина.

Разпространителят „20th Century Fox” подсили представянето на струващата $30 милиона романтична комедия с подходящи превюта, а проучванията на аудиторията показват, че зрителите са 75 процента жени и равномерно раздпределение под и над 25 години.

Рекламата се фокусира повече върху очарованието на актьорите Катрин Хейгъл и Джеймс Марсдън, както и върху това, че филмът е от автора на „Дяволът носи ”Прада” и по-специално върху интересния факт, че една жена е била шаферка 27 пъти. Освен това филмът е първата истинска романтична комедия от музика и текст от доста време насам – малко занемарен жанр, който по традиция събира доста зрители.

Друг дебют имаше криминалната комедия „Mad Money”, дебют и за компанията ”Overture Films” към тв мрежата „Starz”, която събра $9.2 милиона за четири дни от 2470 екрана. „Cassandra's Dream”, последният филм на Уди Алън, тръгна доста мудно с $450 000 от 107 кина.

Гушни букета” стои стабилно и във втория си уикенд с приходи от $16.1 милиона за четирите дни или $43.7 милиона общо, докато „Juno” също се представя добре с печалба от $12 милиона и общо $87.1 милиона.

Коледните хитове „Съкровището: Книгата на тайните” и „Алвин и чипоносковците” вече наближават $200-милионната граница и този уикенд имаха повече зрители от първенеца по празниците „Аз съм легенда”.
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg