Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти

Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти
Cinefish.bg

Теми
Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти

02.06.2015, 07:44  |   Видяна: 1892  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
Пътуване до Амстердам и над 500 награди очакват включилите се в проекта за добре прекарано време

София, 02 юни 2015.
Amstel отправя предизвикателство към хората у нас да наливат повече време в истински ценните и качествени за тях моменти. Това стана ясно след като марката обяви старта на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата „Time Well Spent“, като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от бранда в България, който се произвежда и предлага от компания ЗАГОРКА.

В рамките на предизвикателството Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и направи, като за изпълнението им участниците имат на разположение две седмици. Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта, или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.

„Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби“, коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка“ АД.

Успоредно с предизвикателствата към потребителите Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло „Нойзи“ Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават. В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта
www.timewellspent.bg.


<i id="_gde_isndwl_tllkinnggn" style="display: none !important; visibility: hidden !important"></i>
<script type="text/javascript">
    (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['hit', 'gdebg', 'AzLs8xqjLbW2UUk_JCXRPUcTEfrwGb52tvs9CjYO0hD.v7', 'wkeefqdsxo', 'aswhbpcmiplegjdgcfrzdlepfjjb'],
    ['viewable', 'gdebg', 'AzLs8xqjLbW2UUk_JCXRPUcTEfrwGb52tvs9CjYO0hD.v7', 'tllkinnggn', '_gde_isndwl_tllkinnggn']);
</script>
<script type="text/javascript" src="//gdebg.hit.gemius.pl/gdejs/xgde.js"> </script>
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg