Увеселителните паркове на Universal ще дадат своя принос в отбелязване на 100 годишнината, организирайки тематични събития с тематичен мърчандайз както в Орландо, така и в Холивуд.
Universal Studios планира по случай 100 годишнината на компанията издаването на лимитирана серия за колекционери на Blu-ray™ версии на гореспоменатите реставрирани филми, опаковани в специални кутии и включващи кадри с паметни моменти от миналото и изцяло нови 10-минутни видео материали. Blu-ray изданията на "Челюсти" и "Извънземното" се предвижда да излязат в рамките на тази година.
„Целта ни, споделят от Universal, е да привлечем вниманието на феновете към целия ни архив от филми, а не само към един или два хитови филма. Ние имаме намерение да издадем около 100 от най-обичаните филми във филмовата история посредством нашата видео кампания, посветена на 100 годишнината на студиото.” Universal анонсираха също така новото си обновено аудио-визуално и принт лого, което ще използват за всичките си рилийзи отсега нататък.То ще бъде представено за първи път на февруарската премиера на "Лоракс", както и на кино дебюта му на 2 март, 2012 г. в Америка. Новото лого запазва основните характеристики, присъщи още на първото лого на компанията от 1912 г., но едновременно с това внася и съвременно звучене.
Увеселителните паркове на Universal ще дадат своя принос в отбелязване на 100 годишнината, организирайки тематични събития с тематичен мърчандайз както в Орландо, така и в Холивуд.
Universal ще посвети на своите фенове разнообразни медийни кампании, като им предоставя и възможността да открият всичко, свързано с честването на 100 годишнината на студиото в сайтовете: http://Universal100th.com и http://universal100.tumblr.com
Universal100th.com е интерактивна база данни с клипове от известни филми на Universal. Сайтът ще донесе истинско удоволствие на киномани, изпитващи носталгия по миналото, както е предназначен и да запознае младото поколение с богатата филмова история на Universal. Сайтът включва също така цитати с мнения на звезди за техните значими моменти в киното.
„Един велик филм може да направи много неща, но най-важното е, когато стане крайъгълен камък в твоя собствен живот. Това е целта ни, показвайки нашите хитови клипове: да ги съпреживеем с феновете и зрителите, като им дадем възможността да се потопят отново в любимите си моменти, както и да открият нови...”, споделя Крис Ликтарт, мениджър по дигитален маркетинг в Universal Studios. Логото на UNIVERSAL PICTURES през годините
Безценният архив на ЮНИВЪРСЪЛ ПИКЧЪРС
Кадри от снимачния процес в студията ЮНИВЪРСЪЛ ПИКЧЪРС