Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 

Профил на Dahnyelle


Dahnyelle Регистриран:04-09-2010 22:54 Последно влизане:04-09-2010 22:54
За мен

пол


рождена дата
18- 02- 1920  - 104 год.


зодия
Водолей


град


сайт




icq


skype




yahoo


 

Последни коментари

 

Dahnyelle Положително
104.09.2010, 10:58
Оценка: 0
0 гласа
Коментар за: Коко преди Шанел
Одри преди Коко. Финесът преди скуката

Френски филм. Преди години тези две думи щяха да бъдат достатъчна гаранция за висока класа. Сега обаче не са. И се налага използването на все повече думи за обясняване на други думи и действия, били те и подплатени с картинка, и то движеща се, какъвто е случая с „Коко преди Шанел”. Малко уют и половин сърце. Френски продукт, който подобно на модата с марка „Шанел”, е достъпен само за тези, които могат да си го позволят. Одри Тоту влиза в тези релси без проблем – защото е гъвкава и талантлива, екрана я обича до безумие, а излъчването й може да блести и да гасне според случая. А в случая тя е един блуждаещ въглен, който страда от липсата на добър сценарий (Excuse-moi, Ан Фонтейн), от липсата на красота – като героиня, като бъдеща жена с главна буква, като човек с необятен вътрешен свят и като добавена стойност на мизерията, в която плува през ранните си години. И най-важното, гледайки „Коко преди Шанел”, аз като зрител не мога да се отърва от усещането за Амели Пулен, както и от очакването на криптоложката Софи Нево от „Шифърът на Леонардо”. За съжаление не съм запознат с останалото от невероятната филмова съдба на тази крехка актриса, която умее да говори и да се държи симпатично пред камера. И която с по-голям късмет може да развие грамадния талант, който точно в тази лента е заспал на крехките й рамене.

Коя френска актриса би могла да бъде Шанел – отговорът за мен е способната на всичко Фани Ардан. Жалко, че през март тя навърши 60 г. Както се казва, невероятно, но факт!
 
Dahnyelle Отрицателно
204.09.2010, 10:56
Оценка: 2
2 гласа
Коментар за: Мисия Лондон
Ре-мисия Лондон
от dahnyelle

В медицината ремисия означава временно намаляване или изчезване на симптомите на дадено заболяване. В случая, това би могло да се отнесе за новия български филм „Мисия Лондон” по отношение на българското кино.

Еуфорията, предизвикана от агресивната ПР-кампания на тови заглавие, и логично дошлото след това счупване на рекорда по посещаемост, може да се сравни единствено с най-силните години на чалгата. Тогава имаше много кабелни телевизии, много сцепени дънки, пирамиди, фараони, бели мерцедеси и прочие „продуктово позициониране”, довело до тотално реорганизиране на масовата култура. Днес, 10-15 години по-късно, кабеларките се поизтупаха и поизлъскаха и станаха телевизии с „национално” покритие, неизменна част от което е чалгата без покритие, нищо че вече е по-лъскава и по-поп, и привидно даваща знаци, че върви към очовечаване, към някакви симптоми на културност. Културност, за която вече е нормално да включва в себе си чалга… „Мисия Лондон”, без да е чалга, макар и с чалга певица в ролята на храстче, носи в себе си цялата неопитност на прехода, в който един народ върви уж нагоре, а всъщност само поглед на Запад или дори на Север му носи истинското знание и доказва заблудата.

Дупедавският начин, по който е сглобен „този филм”, може да бъде сравнен единствено с пошлостта в извратения нов сезон на „Биг брадър“. За разлика от тв шоуто, където пошлостта идва от реално съществуващи простаци, „Мисия Лондон” е вдъхновен, написан, режисиран и изигран от творци на нашето време, объркали мисията си. Липсата на оригиналност идва още в първите секунди – усещането за гордост от още един нов български филм се размива от прост факт – изписаните на латиница и на английски начални и финални надписи. Защото подобно „отношение” към нещо национално не може да се случи в Сърбия, Франция, Русия или Турция.

Продукцията на Dimitar Mitovski (същият беше продуцент и на „Биг брадър”-а, в който участниците живяха в разбит самолет) има две единствени достойнства – блестящ търговски вид, благодарение на супер качествената работа на оператора Ненад Бороевич, и избора на някои от актьорите – Славчо Пеев и адекватно стоящия в актьорска среда Орлин Горанов. Блестящият вид на „Мисия Лондон” не оправдава гнусните псувни, които се сипят без почивка към всичко родно, че дори и към евреите!!! Не оправдава безсилния и с нито една реплика незапомнящ се диалог в тази „комедия”, и безобразното, вече съвсем законно присъствие на продуктовото позициониране. Най-лошото обаче е, че една национална телевизия позиционира филм като търговски продукт в ефира си, което моментало поставя под съмнение неговите качества и потенциала му да се продаде, саморазправяйки се с публиката и вкарвайки я в киносалоните.
 
 

Последни филми

 

 

Последни артисти

 

 

Последни трейлъри

 

 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg

Начало » Филми »