🌟 Пригответе се за изпълнена с екшън седмица с две вълнуващи филмови премиери в Cine Grand! 🎬🍿 1️⃣ Лоши момчета: всичко или нищо Присъединете се към емблематичните Лоши момчета за още едно високооктаново приключение, изпълнено с вдигащ адреналина екшън и зашеметяващи каскади! 2️⃣ Наблюдателите Изживейте изтръпващо напрежение, докато мистериозни същества дебнат в сенките, държайки публиката на ръба на местата си от началото до края. Не пропускайте вълнението! Планирайте и гледайте тези вълнуващи издания в Cine Grand! 🎥🍿
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.Най-новите телевизионни изяви на Мерседес включват финала на сезона на „Секс до дупка“ (Californication) на Showtime и главна роля в пилотния сериал на AMC „Бял град“ (White City). Играла е и в „666 Парк авеню“ (666 Park Ave.) заедно със спечелилия награда “Еми” Тери О’Куйн и номинираната за награда „Еми“ Ванеса Уилямс. Мейсън участва и в спечелили одобрението на критиката продукции като „Антураж“ (Entourage), „Разобличаване“ (The Closer) и „Светофар“ (Traffic Light), има поредица участия в любимия на феновете „Чък“ (Chuck). Актрисата играе главна роля в „Кости“ (Bones) на FOX и в „Невидими улики“ (The Finder) заедно с номинирания за награда “Оскар” Майкъл Кларк Дънкан.МЕРСЕДЕС МЕЙСЪН, в ролята на Офелия СалазарКоя е Офелия Салазар и какво Ви привлече към образа й?Когато за първи път прочетох сценария, героинята ми беше силна личност, във вечен конфликт с баща си Даниел, но в хода на доразвиването на образа тя омекна и се превърна в момиченцето на татко. Мисля си, че все още не разполага с нужната сила да се справя сама. Предизвикателствата на този свят ще й помогнат да развие силата си, а понеже обичам силни жени и съм голям почитател на оригиналния сериал, веднага се заинтригувах. Офелия е единствено дете, така че има много неща, които не знае за родителите си. Харесва ми идеята, че в началото е невинна, закриляна от мама и татко и внезапно се оказва захвърлена в дълбокото – като актьор е изключително вълнуващо да задълбаеш в подобен образ. Иска ми се да израсне от галено дете и да стане истински силна личност, да размахва някакво оръжие – както си представям, че ще случи в някакъв момент?Каква е идеята на филма?Започваме от самото начало. Почитателите на оригиналния филм започват от събуждането на Рик Граймс и установяват, че светът е отишъл по дяволите и той трябва някак да се оцелее. В нашия филм никой не знае какво се случва, героите не са наясно с мащабите на ситуацията. Отгоре на всичко, понеже бродещите в нашия сериал са съвсем “нови”, изглеждат точно като съседа ни, приятеля ни, така че е много по-трудно да убиеш някой от тях. Много по-трудно е, психологически, да застреляш някой, който изглежда досущ като човек, за разлика от бродещ, който е мъртъв от години и вече се разлага. И тази трудност неимоверно засилва усещането за страх. Налага се да се вгледаме в самите себе си, да преценим на кого можем да се доверим и на кого – не. А когато към всичко това добавим и бродещите, много от героите се борят с чувството си за морал и постепенно откриват каква форма придобива този нов свят. Този сценарий силно ми напомня на версия за възрастни на „Повелителя на мухите“, която ми беше една от любимите книги като дете. Непознати хора са захвърлени от случайността на едно място и се налага да оцеляват и е невероятно колко адаптивна е способна да бъде човешката природа, за да оцелее. Семейството е важно, защото близките ти са единствените хора, на които можеш да се довериш и да разчиташ по време на апокалипсис. Освен това е важно да разчиташ на себе си, да познаваш собствената си сила. Реално тук говорим за оцеляването на човека и за човешкия инстинкт. Поражда ли се напрежение от факта, че зрителите знаят повече от героите във филма? Те знаят много повече от нашите герои. Самият сценарий, дори и за нас, актьорите, е напълно секретен, едва ли не като държавна тайна – сцените ни се дават точно преди първия групов прочит и едва тогава научаваме нещата. Така че публиката знае 100% повече за бродещите, за този свят и какво ни очаква. Намираме се в точката преди хаоса, съпътстващ оригиналния сериал, така че за зрителите ще е интересно да посещават ту единия, ту другия свят и да правят съпоставки. Какво означава семейството за Офелия?Харесва ми как се явява смесица на майка си и баща си. Майка й е като Дева Мария в очите ми – добра, мила и състрадателна. Баща й притежава сила, знания и мъдрост, но също и пълно недоверие, направо параноя и ужас от случващото се около него. Офелия уважава и двамата и обича и двамата и се оказва по средата между тези два свята, опитва се да е добра, но и да не бъде наивна. Какво се случва, когато семействата се оказват заедно и къде ще изникне конфликтът между героите от гледна точка на оцеляването и състраданието?Съвсем естествено е хората да гледат да са заедно. Иска ти се да можеш да разчиташ на някого, да имаш някого до себе си, да можеш да се довериш на някого. Всички сме различни, няма начин да се разбираме с всички. Така че не само външният свят се разпада, но се разпада и вътрешният, понеже тези семейства са принудени да бъдат заедно тъй като нямат друг избор. Но си мисля, че когато въпросът с оцеляването е част от уравнението – човешката потребност да оцелее е толкова силна, че правиш какво трябва да направиш, за да защитиш себе си и обичаните от теб хора. А точно преди този момент е моментът, в който се обажда чувството за морал: Наранил ли ме е този човек? Не мога ли да избягам? Действително ли да ги убия е единственият вариант? И си мисля, че твърде бързо се преминава от едното в другото, поне що се отнася до индивида. Във филма това е непрекъсната борба, тъй като врагът изглежда досущ като човек. И е много трудно да вземеш решение, когато става дума за съседа ти, с когото вчера си пил кафе.Снимки: Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/„Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ЕЛИЗАБЕТ РОДРИГЕЗ (ELIZABETH RODRIGUEZ), в ролята на ЛизаАктриса, която печели награди и непрекъснато се прехвърля от студийно към независимо кино и от сцената в телевизията и обратно. В момента Елизабет Родригез се завръща като Алейда Диаз в спечелилия награда на Гилдията на филмовите актьори (SAG) сериал на Netflix „Оранжевото е новото черно“ (Orange Is the New Black). Други нейни роли са Паз Валдес от сериала на Starz „Сила“ (Power) и специален агент Чавез в продукцията на NBC „Досиетата Гримм“ (Grimm).Постоянните роли на Родригез в сериали са в „Главен заподозрян“ (Prime Suspect) на NBC и „Всички мои деца“ (All My Children) на ABC. Други нейни телевизионни изяви включват: „Закон и ред“ (Law & Order), „Щитът“ (The Shield), „Два метра под земята“ (Six Feet Under), „Трета смяна“ (Third Watch), „Забравени досиета“ (Cold Case), „Полицейско управление Ню Йорк“ (NYPD Blue), „Спешно отделение“ (ER) и „Оз“ (Oz). На полето на игралното кино можем да видим Родригез във филмите „Мръсни пари“ (The Drop), „Маями Вайс“ (Miami Vice) на Майкъл Ман, „Тио Папи“ (Tio Papi) с номинация за награда “Imagen”, „Завръщане в рая“ (Return to Paradise), „Акт на преклонение“ (Acts of Worship), „Джак кара лодка“ (Jack Goes Boating), „Стъклена челюст“ (Glass Chin) и „Пази се“ (Take Care).През 2011 г. Родригез е номинирана за Награда „Тони” и печели награда на Външния кръг критици (Outer Critics Circle), както и световна театрална награда за ролята й на Вероника в бродуейската постановка на Стивън Адли Гъргис The Motherf**ker With The Hat. Театралните й изпълнения се допълват от три световни премиери на сцената на прочутия “Public Theater” в Nю Йорк: „Последните дни на Юда Искариотски“ (The Last Days of Judas Iscariot) с режисьор Филип Сиймор Хофман, „Безусловен“ (Unconditional) и „Гледка от 151ва улица“ ( A View from 151st Street). Други значими пиеси са „Красотата на бащата“ (Beauty of the Father) (MTC), „Роджър и Ванеса“ (Roger and Vanessa) (Actors' Gang), „Свърталище на крадци“ (Den of Thieves) (Black Dahlia), „Непредумишлено престъпление“ (Unorganized Crime) (Elephant Theater – с номинация за наградата „Овейшън”), „Разбойници“ (Robbers) (театър American Place”) и „The Power of Duff“ (Geffen Playhouse).Родригез е родена в Ню Йорк и е член на Театрална компания Лабиринт (Labyrinth Theater Company).ЕЛИЗАБЕТ РОДРИГЕЗ, в ролята на Лиза ОртизКоя е Лиза Ортиз?Лиза е самотна майка. Докато е била женена за Травис е поставяла своите мечти и своя живот на втори план, така че след известно време е решила да предприеме тази крайна стъпка и го е направила, и сега основно тя се грижи за сина им с Травис. Вече започва да приема връзката им и бърза да завърши образованието си, за да стане медицинска сестра. Така че учи и е майка, а това не е малко. Прекрасно е да играеш силна жена, която е наясно със себе си, интелигентна и същевременно грижовна, така че да не ти се налага да избираш между тези качества.Какво й дава сили?Да помага на хората и да усеща, че постъпва правилно – ето това й вдъхва сили. Има огромно сърце и вярва, че правилният отговор винаги е истината и иска да получава истината без заобикалки.Какви са взаимоотношенията й с Травис след развода?Връзката им изисква огромно търпение. Нещата, които са пречели на отношенията им на времето продължават да са част от характера им. Например желанието му вечно да поправя нещата. Травис и Лиза винаги ще бъдат родители на Крис. Мисля, че когато детето е изложено на опасност, родителите неизбежно се сплотяват. Така че в този смисъл сме на едно мнение, това е общото между нас. В състояние е да му вярва.Лиза е склонна донякъде да задушава Крис с внимание, тъй като иска да компенсира липсата на Травис, факта, че бащата на Крис вече има друго семейство и че тя е инициирала раздялата с Травис. Крис е всичко за Лиза, това е ясно. Какъв ще е първият ни поглед в света на „Пази се от живите мъртви“?Героите ни живеят в Лос Анжелис, в две разбити семейства, и се опитват да се справят с живота си, ден след ден. И внезапно настава нещо, което в началото смятат за епидемия на обикновено заболяване, и понеже става дума за такъв огромен град, объркването е огромно, настава пълен хаос и всички се опитват да се ориентират в ситуацията възможно най-бързо. Всичко се случва ужасно бързо, а заразените хора продължават да изглеждат досущ като хора, така че в началото им се струва, че става дума за нещо безобидно, като птичи грип, или нещо такова. А ние се опитваме да се грижим за семейството си и същевременно се мъчим да разберем какво всъщност се случва и да приемем истината – че това не е епидемия, че тези хора се превръщат в нещо твърде различно от хора. Но ги виждаме в различни етапи от заразата, преди да станат истински бродещи. Дори не знаем, че са бродещи. Това са просто нечии съседи. И не знаем, че ситуацията не може да бъде овладяна, така че е изключително трудно да разбереш на какво точно ставаш свидетел, тъй като не можеш да го сравниш с нищо преживяно до този момент.Публиката знае повече от нас и това е особено вълнуващо, защото аз самата знам колко е страшно да гледам нещо и да знам какво ще се случи. Действието се развива в онези мигове, които настъпват между нормалното и появата на истинските бродещи или кланове. Така че е изключително вълнуващо да наблюдаваш как тези герои приемат новата реалност – всеки по собствен начин и със собственото си темпо.По какво се различава новият сериал от „Живите мъртви“?Новият сериал върви успоредно с „Живите мъртви“, но започва по-рано, така че напомняме на зрителите какъв е бил светът. Ще видим как се налага ценностите да се променят, как ни се налага да избираме между лошо и по-лошо и как губим по нещичко от себе си при всеки такъв избор, или най-малкото ще видят кои сме били в началото на първи епизод. Научаваме толкова много за толкова кратко време и ще видим колко бързо рухва всичко.Какви решения ще се наложи да вземе Лиза?Мисля, че в един или друг момент всички правим избор и взимаме решения, които никога не сме смятали, че ще вземем. Не можем напълно да си представим как ще се чувстваме в подобна ситуация и Лиза поема тази отговорност. На емоционално равнище тя не е в състояние да се вгледа в собствените си чувства, понеже е принудена да надене маска заради сина си, за да може да се съсредоточи върху неговата безопасност.Какво дължим на живите и какво дължим на мъртвите в този свят?Как да почетем мъртвите? Човек инстинктивно се опитва да помогне или да се погрижи за другия или да лекува раните му, а в тази ситуация трябва да се обърнеш срещу инстинкта си, тъй като нямаме достатъчно информация и бихме могли да загинем ако се опитаме да помогнем. Така че действаме в разрез с човешките инстинкти. А в такъв случай какво да правим с тях, за да почетем живота им? Оказваме се на кръстопът, който е изключително интересен, и точно този аспект ще изследваме в първия сезон.Снимки: Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ЛОРЕНЦО ДЖЕЙМС ХЕНРИ (Lorenzo James Henrie), в ролята на Кристофър Впечатляващо количество от работата на Лоренцо Джеймс Хенри е съвместно с някои от най-престижните холивудски продуценти, режисьори и актьори. Последната му изява е в продукцията на Sony Pictures „Пол Бларт: Ченгето на мола 2“, където играе Кевин Джеймс. Друго скорошно участие е главната му роля в игралната продукция „Път на боеца“ (Warrior Road). Други негови роли в игралното кино са в „Стар Трек“ (Star Trek) на Дж. Дж. Ейбрамс и главните роли във филмите „Пътуване’79“ (Riding ’79) и „Почти крале“ (Almost Kings).Хенри започва кариерата си на актьор на 8 годишна възраст с дебют в игралния филм „Лято в Аризона“ (Arizona Summer). Работата му в телевизията включва епизодична роля в „Седмото небе“ (7th Heaven) на Warner Bros. и роли като гостуваща звезда в продукциите „От местопрестъплението: Маями“ (CSI: Miami), „Военни престъпления“ (NCIS), „Забравени досиета“ (Cold Case), „Малкълм“ (Malcolm in the Middle), „Обявен за издирване“ (Wanted), LAX (LAX) и „Шепот от отвъдното“ (Ghost Whisperer).ЛОРЕНЦО ДЖЕЙМС ХЕНРИ, в ролята на Крис МанауаРазкажете ни на какъв етап от живота ще заварим Крис Манауа в началото на „Пази се от живите мъртви“?Родителите на Крис – Травис и Лиза - са се развели когато е бил на 16, така че е дълбоко наранен. Идеализирал е баща си и разводът му е дошъл като удар с нож в корема. Крис е много сърдит на баща си и до известна степен и на майка си. Какво най-много Ви допадна у Вашия герой?Страхотно се вълнувам, че играя връзката между баща и син – вътрешният и външният аспект на взаимоотношенията между двата образа. Героите във филма далеч не са идеални и ще е интересно да се види как ще лекуват тези рани, и дали изобщо ще могат да ги излекуват, на фона на апокалипсиса.Какви са отношенията на Крис с баща му?Крис му е сърдит. Страда емоционално, и връзката между него и Травис ту върви, ту не. Иска му се да обича баща си, но е с усещането, че баща му го е предал, а същевременно иска да защити семейството си и да бъде до баща си, да бъдат в един отбор, когато настъпва краят на света. Затова е нужно да се уцели баланса, да се предадат опитите му да помири всички тези противоречиви чувства, докато същевременно се мъчи да се ориентира в коренно променената среда. Крис много прилича на Травис в желанието си да поправи нещата. Иска да предпази майка си, иска да защитава онова, в което вярва, и това си проличава още в началото на сезона. Травис иска да възстанови онази връзка с Крис, която е имал преди да се разведе с Лиза, но няма как да се върнат назад. Иска да поправи връзката им, както се опитва да поправи всичко, но сега ще е нужно много повече време, като се има предвид в каква ситуация сме попаднали. Травис е човек на добрите намерения и желае най-доброто за сина си. И си мисля, че би направил всичко, за да оправи нещата, но всички имаме различни гледни точки и различни желания.С кой аспект от тази история смятате, че ще се идентифицират зрителите и къде започва всичко?Две семейства, които не се разбират, се оказват заедно. Ще започнат ли да се разбират в лицето на апокалипсиса? Ето оттук започва пътешествието за зрителя. А онова, което ще пробуди съпричастността му е болката – това са неща, които се случват и в нормални семейства. Никой не е съвършен.През какви тревоги ще преминат феновете, като се има предвид, че са по-информирани от героите?Феновете знаят повече от нас и това ще ги побърка, обзалагам се, понеже вече знаят законите на новата вселена. Знаят как действат бродещите, какво правят, как може да оцелее човек, въобще всичко от „Живите мъртви“. И си мисля, че точно този аспект ще ги кара да ни стискат палци. В „Пази се от живите мъртви“ бродещите много повече приличат на хора и ще ни е много по-трудно да ги унищожаваме, защото изглеждат досущ като живи. Това е нова сюжетна линия за зрителя, макар и на същия фон.Къде според Вас се крие сърцето на историята?Сърцето на историята е семейната обич в смисъла на обич като саможертва, защото понякога ще се налага да правиш неща, които далеч не желаеш да правиш. Освен това, когато си изправен пред възможността животът такъв, какъвто го познаваш, да приключи, гледаш на нещата по съвсем различен начин. Възможно е дори да постигаш много повече!Снимки: Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
Тъй като „Петдесет нюанса по-тъмно” се очаква да бъде повече трилър, отколкото своя предшественик „Петдесет нюанса сиво”, се твърди, че от Юнивърсъл се спрели избора си на известен в този жанр режисьор – Джеймс Фоли. От студиото още не са предложили договор на известния от „Гленгари Глен Рос” и „Идеалната непозната” режисьор, защото се колебаят дали да не го наемат наведнъж за двете оставащи части от трилогията. В надпреварата още се намесват и имената на Марк Пелингтън („Послания от мрака”) и Таня Уекслър („Истерия”), но се смята, че Фоли е безспорен фаворит, защото е режисирал и дузина епизоди от „Къщата на картите”, продуциран от продуцента на „Петдест процента” – Дейна Брунети. Джейми Дорнан и Дакота Джонсън потвърдено се завръщат в ролите на Крисчън Грей и Анастейша Стийл. ... още »
Снимките на „Зловеща семейна история: Хотел” текат с пълна скорост, затова беше редно да се появят и първите кадри от снимачната площадка. Те са с Лейди Гага, за която вече ви съобщихме, че ще участва в петия сезон на сериала. Както можем да видим, тя прилича съвсем на себе си и е толкова екстравагантна, колкото сме свикнали да я виждаме, поне от кадрите, които са разпространени за медиите. Премиерата на новия сезон, състоящ се от 13 серии, е на 7 октомври по ЕфЕкс. В него ще гледаме още Сара Поулсън, Кати Бейтс, Анджела Басет, Уес Бентли, Мат Боумър, Клоуи Севини, Денис О’Хеър, Чайен Джаксън, Ивън Питърс и Фин Уитрок. ... още »
Дженифър Лоурънс е недостижима на върха на класацията на списание „Форбс” за най-високоплатените актриси в света със забележителната сума от 52 млн. долара приходи за миналата година от участията си във франчайзи като „Игрите на глада” и „Х-Мен” и рекламни договори. След нея се нарежда Скарлет Йохансон, но тя има „едва” 35, 5 млн. долара от участието си в „Отмъстителите: Ерата на Ултрон” и „Луси”. На почетната трета позиция е Мелиса Макарти с 23 милиона.Ето и десетката на най-много заработилите дами в киното.1. Дженифър Лоурънс – 52 млн. долара2. Скарлет Йохансон – 35, 5 млн. долара3. Мелиса Макарти – 23 млн. долара4. Бинбин Фан – 21 млн. долара 5. Дженифър Анистън – 16, 5 млн. долара 6. Джулия Робъртс – 16 млн. долара7. Анджелина Джоли – 15 млн. долара 8. Рийз Уидърспуун – 15 млн. долара9. Ан Хатуей – 12 млн. долара 10. Кристен Стюарт – 12 млн. долара ... още »
Майкъл Ман откри своя Енцо Ферари (1898-1988) в лицето на Крисчън Бейл, който вече е подписал договор за участие в ролята на легендарния пилот и производител на една от най-луксозните марки коли в света. Това е вторият проект за живота на Енцо Ферари, по който Ман работи. Сценарият му е по книгата на Брок Йейтс „Енцо Ферари: Човекът, колите, състезанията”. А в момента се разработва и още един филм за италианската легенда, но в него главната роля ще бъде изпълнена от Робърт Де Ниро. Миналата година продуцентите на филма от Чеки Гори Пикчърс в лицето на техния президент бяха казали: „Това е историята на съперничеството между Ферари и Мазерати за по-висока скорост, но не е филм за автомобилни състезания. По-скоро става дума за „Кръстникът” със сцени с автомобилни състезания. ... още »
Хю Джакман обмисля дали да приеме главната роля в „Одисея” („The Odyssey”) на Франсис Лоурънс. Режисьорът на втория, третия и четвъртия филм от „Игрите на глада” ще режисира сценария на колегата си от „Сойка-присмехулка” – Питър Крейг, по древната творба на Омир.„Одисея” описва приключенията на митичния герой Одисей по време на завръщането в родината му – остров Итака след края на Троянската война, а също и тези на неговата съпруга Пенелопа, която го очаква. Снимките на епоса се очаква да започнат в началото на 2016 г. ... още »