Дом на киното се превръща в Дом на кино класики. От 19 септември ще гледаме филми, които не остаряват. А повод са три годишнини, които не може да пропуснем.
София Лорен и Бриджит Бардо далеч не са просто актриси, звезди или модни икони, а еталон за женска красота. Съвсем скоро те ще празнуват своя 90-годишен юбилей. Ще си спомним и за големия Марчело Мастрояни, от чието рождение се навършват 100 години.
Припомняме си някои от емблематичните роли на трите легенди във филми на Федерико Фелини, Виторио де Сика, Еторе Скола, Луи Мал, Роже Вадим.
Програма: ЧОЧАРКА 19 септември (четвъртък) - 20:00
БРАК ПО ИТАЛИАНСКИ 20 септември (петък) - 16:00
СЛЪНЧОГЛЕДИ (дублирана версия) 20 септември (петък) - 18:00
ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ 20 септември (петък) - 20:00
БОКАЧО '70 21 септември (събота) - 15:30
ЕДИН ОСОБЕН ДЕН 21 септември (събота) - 19:00
ЛУД ЗА ЛЮБОВ 22 септември (неделя) - 15:45
ИСКАТЕ ЛИ ДА ТАНЦУВАТЕ С МЕН? 22 септември (неделя) - 17:15
И БОГ СЪЗДАДЕ ЖЕНАТА 22 септември (неделя) - 19:00
СВЕТЛИНАТА ОТСРЕЩА 23 септември (понеделник) - 17:15
от Александър СпасовОт известно време един определен жанр става все по-популярен в кино индустрията, а именно – екшън-романтичните комедии. Очевидно е, че от Холивуд се надяват да привлекат повече мъжка аудитория, но все още нямат голям успех.„Убийци“ е поредният филм, който смесва екшъна с романтична история, но за съжаление не успява да грабне вниманието ми нито с екшъна си, нито с романтиката си. За хумор дори не знам дали да говоря.Не е тайна, че подобни филми разчитат най-вече на известен актьорски състав, който да привлече определен тип демографска група. В случая имаме Аштън Къчър и Катрин Хейгъл, които са ветерани в романтичните комедии. И все пак се чудя на студиото защо са избрали точно тях, ако са искали да привлекат повече мъжка аудитория.По принцип един от двамата главни актьори е някой, който трябва да се хареса повече на мъжете (най-често това е актрисата, но не е изключено да е и актьора, ако е известен с екшън ролите си), а другия на жените. В случая имаме двама актьори, които се харесват основно на женската част от публиката. Защо? Аштън Къчър е известен с романтичните си комедии и много момичета го харесват заради чара и излъчването му.За съжаление, той не е от любимците на повечето мъже, които често го намират за лигльо и женчо. Катрин Хейгъл е известна най-вече от сериала „Анатомията на Грей“, който има предимно женска аудитория. Филмите, с нейно участие винаги са се целили в женската аудитория (изключение е „Позабременяла“) и тя не е имала възможност да стане позната на мъжете. Така че още от плаката, филмът губи голяма част от мъжката аудитория.Но да се върнем на самия филм. За съжаление, „Убийци“ няма да ви разсмее много пъти. Може би тук там ще се усмихнете, но нищо повече. Романтиката във филма е сведена до абсолютния минимум, който се изразява най-вече в монтаж от кадри на двамата актьори, наслаждавайки се на любовта си.След тези добри 30 секунди романтика, историята решава, че няма нужда повече да се занимава с подобни сантиментални моменти и ни запознава с вълнуващия и интересен живот на двамата герои, който се състои в ходене на работа, общуване със съседите и, естествено, вайкане дали връзката им върви в правилната посока. Всичко това е ОК, когато става в началото на филма, а не половин час по-късно.Както вече споменах, „Убийци“ не е смешен филм. Хуморът му е плосък и скучен, а стереотипите, които трябва да са забавни (перверзният приятел и съблазнителната колежка), са абсурдно глуповати.Шегите, в повечето случай, не се връзват с тона на филма и звучат неестесвено и форсирано. Единствено Катрин Хейгъл успява да се справи добре с някои от репликите си, но на фона на всички останали и тя бледнее. Аштън Къчър както винаги произнася всяка дума с еднаква интонация и всичко, с потенциал да бъде смешно, звучи глупаво.Стигаме и до екшъна. Той, както почти всичко във филма, е скучен. Сцените са стандартни, без никакво напрежение или ескалиращо действие. Няколко гонки с коли, две-три ръкопашни сцени и това е. Всичко се случва толкова бързо, че преди да се усетите вече са светнали лампите в кино салона. Не казвам, че съм се надявал на нещо кой знае какво, но поне ми се искаше да беше подходено към тези сцени с някаква доза хумор.И не, това, че Катрин Хейгъл не може да борави с пистолет, не е достатъчно. Аудиторията трябва да взема сцените напълно сериозно и да вярва, че някои наистина може да убие двамата герои, което е може би най-голямата шега във филма. Не искам даже да споменавам, че никога не съм виждал толкова некадърни наемни убиийци.Смятам да спра до тук, защото ми се струва, че ако започна да говоря за това колко нелогичен е филмът, ще изпиша още толкова. Може би няма да го усетите докато гледате, но ако след това се замислите какво точно се е случило може би ще осъзнаете колко абсурдна е самата история. Ако все пак обичате подобен тип филми и сте фенове на Аштън Къчър и Катрин Хейгъл сигурно ще намерите много повече забавни моменти, отколкото аз. ... още »
Холивудската звезда Рене Зелуегър даде повод да се заговори, че двамата с актьора Брадли Купър се стягат за сватба, след като бе забелязана да излиза от бутик за булчински рокли, съобщи Контактмюзик, цитиран от БТА.Според очевидци Зелуегър е прекарала два часа в луксозния бутик за булчински тоалети на Каролина Ерера в Западен Холивуд. На излизане от магазина актрисата е била заснета с покупки. Когато е била запитана дали планира да се омъжи, Рене Зелуегър само се е усмихнала.Звездата от филма "Дневникът на Бриджит Джоунс" и колегата й Брадли Купър имат връзка от миналата година. И двамата имат по един предишен брак. През май 2005 г. Рене Зелуегър се омъжи за певеца Кени Чесни на тайна церемония на карибския остров Сейнт Джон. Бракът им беше анулиран през декември същата година. Първият брак на Брадли Купър също не продължава дълго. Актьорът се жени за колежката си Дженифър Еспозито през декември 2006 г. Четири месеца по-късно актрисата подава молба за развод.Тази седмица Рене Зелуегър и Брадли Купър са били забелязани на вечеря в Ню Йорк с родителите на актьора, с което допълнително са подхранили слуховете за предстояща сватба. БТА ... още »
Надпреварата между Мегън Фокс и Анджелина Джоли за най-горещата звезда в света на киното продължава с пълна пара.Този път обаче лек превес в битката взима Мег, която е предпочетена за ролята на Лара Крофт в продължението на хитовата адвенчър поредица "Tomb Raider".В първите два филма от сагата главният персонаж бе в ръцете на Джоли, която ни накара да вярваме, че освен че може да има секси археолози сред мъжете на големия екран, това важи в пълна сила и за дамите.От Paramount Pictures обаче предпочетоха да се доверят на ново име за сикуела, обосновавайки се с възрастта на Анджелина.Очаква се снимките по прочутата PC игра да стартират до края на годината, а дали Мег ще успее да повтори финансовите рекорди на колежката си в поредицата, тепърва ще разберем. Дотогава пък, кой знае, може да видим и Анджелина в "Трансформърс 3". ... още »
Тони Гилрой - режисьор и сценарист на номинираната за „Оскар" лента „Майкъл Клейтън", ще напише сценария и на четвъртата част (след като участва и в предишните три) от сагата за супер шпионина Джейсън Борн.Работното заглавие на проекта е "Bourne Legacy". Така се казва романът, написан от Ерик Ластбейдър в традициите на оригиналната „Борн" - стилистика от произведенията на Робърт Лъдлъм, но филмът няма да бъде базиран върху книгата.От Universal Pictures искат да пуснат филма по кината през 2012 г. За момента обаче не е ясно дали в продукцията ще участват звездата от първите три епизода Мат Деймън, както и режисьорът Пол Грийнграс, заснел втората и третата част.Актьорът вече обяви, че не желае да играе в продължение на историята, ако то не бъде режисирано от Грийнграс. Авторът на „Кървава неделя" пък заяви, че се е насочил към други проекти.Дуото обаче може да размисли под влиянието на едно мултимилионно предложение, за което усилено се говори, че ще му бъде отправено (до момента компанията е изкарала от поредицата близо $944 милиона). ... още »
София/Лондон 10 юни 2010Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка анонсира днес пускането у нас на TLC, един от основните канали на медийната група. Очаква се новият канал, който е изцяло насочен към женската аудитория, да стартира в България през октомври 2010 г. Каналът, който е изцяло създаден за дамите на възраст между 25 и 49 години, ще стартира със слогана „Каналът, който ме разбира” и по него ще се излъчват най-добрите и вдъхновяващи лайфстайл и риалити предавания от целия свят.Екипът на Discovery Networks EMEA вече е договорил с основните български кабелни оператори, включително Близу и МСАТ, да излъчват новия канал. Очаква се още много оператори у нас да подпишат договор за пускане на TLC и по техните платформи в следващите няколко месеца.Както новият български Discovery Channel и TLC ще стартира с дублирани предавания и ще предлага рекламно време на българските компании.“Стартирането на TLC в България ще бъде чудесно допълнение към Discovery Channel и огромна придобивка за портфолиото ни в сраната. Каналът се позиционира отлично на българския пазар като предлага поредица от висококачествени забавни предавания, които отразяват много аспекти от живота на съвременната жена”, сподели Пол Уелинг, вицепрезидент на каналите от портфолиото на Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка. „За нас е удоволствие, че вече можем да предложим на нашите български зрители и канала TLC, а в следващите няколко месеца ще анонсираме и програмната му схема”, добави Уелинг.Каналът TLC стартира за първи път извън САЩ на 4ти март 2010 г. в Норвегия. България е една от първите страни в Европа, където каналът ще започне да се излъчва през октомври тази година. По план TLC трябва да стартира в още над 70 страни в рамките на следващата година, което ще го направи достъпен до над 100 милиона домакинства извън САЩ и ще го превърне в най-широко разпространения женски канал със забавни предавания сред платените ТВ канали. ... още »
НОВИЯТ КАНАЛ ПРЕДЛАГА ДУБЛИРАНИ ПРЕДАВАНИЯ И ВКЛЮЧВА РЕКЛАМНО ВРЕМЕЙОРДАН ЙОВЧЕВ СТАНА ЧАСТ ОТ КАМПАНИЯТА НА DISCOVERY ЗА СТАРТА НА ДУБЛИРАНИЯ КАНАЛСофия/Лондон 10 юни 2010: Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка анонсира днес старта на локална версия на Discovery Channel, специално създадена за българските зрители.За пръв път у нас зрителите на Discovery Channel ще могат да гледат канала с дублаж на български език. Постепенно изцяло дублираните предавания ще заменят тези със субтитри, а промяната стартира през месец юни. Първоначално фокусът ще бъде поставен върху часовете в прайм тайма. През следващите няколко месеца броят на дублираните предавания ще нараства и ключови поредици като „Оцеляване на предела” и „Ловци на митове” ще станат достъпни за още по-широка аудитория, уточниха от компанията.В кампанията за популяризиране на новата дублирана версия на Discovery Channel в България се включи най-успелият български гимнастик Йордан Йовчев. Той участва и в няколко промо видеа, специално записани от екип на Discovery в България. „За мен е удоволствие да работя с Discovery, за популяризацията на новата локална версия на канала у нас. Радва ме фактът, че Discovery обръща поглед към нашата страна. Това дава възможност на още повече българи да се насладят на високото качество на канала и вдъхновяващите предавания”, коментира Йордан Йовчев. Успоредно със старта на дублирано съдържание Discovery Channel предоставя на българските компании нова възможност за реклама. За предлагането на рекламно време по канала Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка си партнира с НОВА телевизия. За пръв път след старта на Discovery Channel у нас през 1998 г. български компании ще могат да излъчват рекламните си послания като част от канала.„Решението да стартираме специално излъчване на Discovery Channel в България, е още едно доказателство за това, колко важен за нас е пазарът тук. Ние присъстваме в България от 1998 г. насам и за много кратко време успяхме да увеличим портфолиото си. Убедени сме, че дублирането на едни от най-популярните предавания като „Строителни постижения”, „Оцеляване на предела” и „Смъртоносен улов” на български език ще накара броят на феновете ни в страната да нарастне”, коментира Пол Уелинг, вицепрезидент на каналите от портфолиото на Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка.„Наистина се гордеем с факта, че вече можем да предложим на рекламодателите в България възможността да се възползват от рекламното време по Discovery Channel. Нашата основна аудитория са мъжете със средни към високи доходи, които заемат отговорни позиции - група, до която телевизията има много ограничен достъп”, добави Аманда Търнбъл, директор „Рекламни продажби” в Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка. „Нетърпеливи сме да се срещнем с различни клиенти в България, за да обсъдим нашето предложение в детайли и вярваме, че в партньорство с НОВА телевизия въвеждането на реклами по канала ще бъде прието наистина добре от индустрията.”„Щастливи сме, че ще се партнираме с Discovery Channel – един от най-вдъхновяващите телевизионни канали. Това е отлична предпоставка да предложим на рекламодателите си един отличен пакет от възможности за реклама и спонсорство. Дългогодишният опит на нашия екип ще допринесе за по-бързото популяризиране на Discovery сред клиентите ни”, коментира Красимира Василева, директор „Продажби” на „Нова телевизия”.По-късно тази година Discovery Networks Европа, Близък Изток и Африка вече ще излъчва осем канала у нас. След старта на новия канал TLC медийната компания ще присъства в България с: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery HD Showcase и ID: Investigation Discovery. ... още »
На първа позиция вече втора седмица е втората част от филмовата версия "Сексът и градът", който е с общ приход от 453 419 лева и е гледан от 57 760 зрители.Дисни-приказката "Принцът на Персия: Пясъците на времето" е гледан вече от 111 549 зрители и е събрал 90 597 лв. за 20-те дни, в които се прожектира у нас.Адаптацията по комиксов разказ "Мармадюк" е на трета позиция сред най-гледаните филми за миналия уикенд у нас.Макар на четвърта позиция "Мисия Лондон" е вече с 2 400 527 лв. приход и е гледан от 313 465 зрители. От първият уикенд на юни българския филм надхвърли сумата от 2,4 млн. лв., сочат данните от киносалоните у нас, събрани в българския бокс офис.Версията на Ридли Скот за "Робин Худ" е на пето място, като филмът е гледан от 57 547 зрители и е събрал 449 328 лева за месец на българските екрани.Премиерният уикенд за новия филм на Педро Алмодовар "Прекършени прегръдки" и приходите от него поставят лентата на шеста позиция.След него е триизмерния документален филм "Светът на Океаните", следван от друг 3D филм - "Сблъсъкът на титаните", който за повече от два месеца показ в България вече е събрал 1 226 007 лева приходи и е гледан от близо 110 хиляди зрители.Комедията с Брендън Фрейзър и Брук Шийлдс "Операция: Четири лапи" е на девета позиция, а показваната в 3D-формат анимация "Играта на играчките 2" е на десета.по-подробно вижте тук ... още »
Третата част на "Здрач 3: Затъмнение" щяла да бъде почти като филм на ужасите по думите на Робърт Патинсън."Филмът е добър, много по-различен е, казва Пат в интервю след церемонията по връчването на филмовите награди на MTV."По-сериозен е, шегува се Робърт, но в добрия смисъл. Всички екшън-сцени са по-истински, с много боеве в тях. Не e толкова фантастичен. Като филм на ужасите е...", заявява накрая той.източник: imnotobsessed.comТрейлъри и кипове от филма можете да видите тук ... още »