ИГРА С НАГРАДИ! СПЕЧЕЛИ ОРИГИНАЛНИ КИНОНАГРАДИ ОТ Капитан Америка: Нов свят
Влизаме в екшъна с #КапитанАмерикаНовСвят 🦸от 14 февруари на 3D в CINE GRAND!
✅ Тагни приятел, с когото искаш да гледаш филма. ✅ Последвай ни в инстаграм @cinegrandbulgaria 👉 И може да спечелиш оригинална награда от филма Капитан Америка: Нов свят → 2 бр. оригинален ключодържател от филма → 2 бр. оригинален тефтер от филма → 2 бр. оригинална тениска от филма Побързай и не пропускай своя шанс!
Според източници близки до Los Angeles Times холивудските звезди Том Круз и Джак Никълсън ще участват в предстоящата екшън-комедия “El Presidente”. Ако приемат ролите това ще бъде втория филм, след “Доблестни мъже” от 1992 година, в който двамата актьори ще си партнират.Компанията Warner Bros наскоро закупи сценария на Даниел Гор (“Parks and Recreation”) за рекордно висока цена, а надеждата бе да се привлекат достатъчно познати актьори, които според представител на студиото, “в комбинация със забавния диалог и неочакваните ситуации, ще издигнат филма в класациите”.Сюжетът на “El Presidente” ще разказва за отдаден на професията си агент от тайните служби (Круз) на който е възложена задачата да охранява винаги недоволния бивш президент на страната (Никълсън). Всичко е наред до момента, в който тайните служби получават заплаха, според която мишената на предстоящо нападение ще бъде бившия държавен лидер. Това принуждава двойката агент и президент да намерят бърз начин за справяне с назряващата ситуация.Сценариста Гор описва героите: “Характерите им са крайно различни и дори когато биват преследвани и животът им е в опасност, не могат да се съгласят един с друг. Президентът е много цветущ образ, който винаги казва това което мисли, докато агента е по-скоро идеалист обичащ тишината и спокойствието.”От Warner Bros заявиха,че все още няма подписани договори, но Том Круз е харесал сценария и е изявил готовност за участие. Офертата за ролята на президента е изпратена до Джак Никълсън и в най-скоро време се очаква неговия отговор. ... още »
В интервю за сайта colider.com звездата от поредицата Хари Потър, Даниел Радклиф, сподели своите преживявания свързани със заснемането на последния филм за младия магьосник, “Хари Потър и даровете на смъртта”, както и впечатленията си от цялата поредица.Вие, заедно с останалите актьори, израстнахте с тези филми и целия екип е едно голямо семейство. А “Хари Потър и даровете на смъртта” е последната продукция от поредицата. Трудно ли е да се разделите с всичко това?Даниел Радклиф: Не мисля за това в момента, и по принцип се опитвам да избягвам тази тема, но от време на време се замислям и си казвам, “Боже, много скоро всичко това ще свърши и всеки ще поеме по свой различен път”. Тежко е наистина, защото реално погледнато прекарах цяло десетилетие работейки с повечето актьори, и въпреки че режисьорите се сменяха, основния екип си оставаше същия.Много от тези хора са вече част от най-близкия ми приятелски кръг и това ме успокоява, защото когато всичко свързано с поредицата свърши те ще продължат да бъдат до мен. За мен тези филми представляват просто един период от живота ми, но това не означава, че не ги оценявам – гордея се с всеки един филм от тази поредица и съм безкрайно благодарен, че имах възможността да бъда част от всичко това. Но от самото начало бях наясно че рано или късно краят ще дойде. Но това е част от човешкия живот – с течение на годините преминаваш от един период в друг, и никога не знаеш какво ще се случи утре.Филмът изисква много усилия от страна на всички актьори – както физически така и емоционални. Кое за Вас беше най-трудно по време на снимките?Даниел Радклиф: Разбира се физическите усилия. Поне за мен това бяха най-изтощителните снимки които някога съм правил. Но имаше и предизвикателства от друг род, като например връзката между Хари и Дъмбълдор. Въпреки че той е мъртъв, присъствието му е осезаемо, особено след като моят герой разкрива някои тайни неща от неговия живот. Това хвърля сянка върху идеалистичния образ на Дъмбълдор и поставя под въпрос неговите виждания и нещата на които е учил всички хора около него. В крайна сметка Хари е принуден да си зададе въпроса, “мога ли да вярвам на казаното от Дъмбълдор?Това е и еволюцията на Хари Потър като герой – той започва да изпитва съмнения и осъзнава, че нещата не са такива каквито изглеждат. И заради това, поне за мен, тези филми са за загубата на невинност – в началото Хари е това малко и любопитно дете, а в края е вече млад изтормозен мъж, намиращ се пред множество проблеми с които трябва да се справи. Но трябва да отбележа, че в “Хари Потър и даровете на смъртта” ние съзнателно не искахме да представим Хари като типичен намусен герой, защото въпреки всичко той е все пак запазил част от това малко дете, което видяхме в първия филм. А и по този начин последната сцена, с битката между мен и Ралф Файнс, става много по-въздействаща и тежка за гледане, защото това което зрителите ще видят е как един много силен и много ядосан мъж пребива едно младо момче.Как протекоха снимките на тази сцена?Даниел Радклиф: Всичко бе изпипано до последния детайл и мисля, че се получи страхотно. Но работата си беше тежка най-вече защото летвата е вдигната много високо, което означава, че трябваше наистина да дадем най-доброто от себе се за да се получи една наистина запомняща се сцена.Знаех от самото начало чe ще трябва да се постарая, и преди да я заснемем бях леко притеснен и лод напрежение – просто желанието ми беше този момент да се получи. Не мисля, че досега бях изпитвал подобни чувства преди заснемането на дадена сцена. Но както вече казах, мисля че сцената е страхотна и знам със сигурност, че Ралф (Файнс) ще каже същото.Имайки впредвид случващото се във филма, Вие замисляли ли сте се за смъртта и факта, че тя е може би единственото сигурно нещо в човешкия живот?Даниел Радклиф: Може би това ме превръща в малко мрачна личност, но аз често мисля за смъртта. Не знам дали е свързано с филмите по някакъв начин, или просто съм такъв човек. Заинтересован съм, защото никой не знае какво ни чака отвъд този свят и всичко е една голяма мистерия. Сигурен съм че много хора са като мен, но просто избягват тази тема. Не ги виня, защото това не е нещо за което искаш да говориш на маса с приятели.След всички тези години, как са се развили взаимоотношенията между Вас и партньорите Ви, Рупърт Гринт и Ема Уотсън?Винаги сме се разбирали много добре, още от първия филм. Добри приятели сме, но разбира се това не значи че не се виждаме и с други свои връстници. Някои хора си мислят че сме постянно заедно, което не е вярно. Всеки от нас е в много важен период от живота си, и истината е че в момента нямаме време за никакви забавления.Двете части на филма ще бъдат в 3D. Какво мислите за този формат?Даниел Радклиф: Нямам нищо против 3D, но мнението ми е че големите филми не трябва да разчитат на тази технология за да впечатлят публиката. Ние бяхме наясно с това, и “Хари Потър и даровете на смъртта” ще изглежда добре както на 3D екран така и в обикновен киносалон.Трудно ли се свиква с мисълта, че винаги ще бъдете асоцииран с образа на Хари Потър?Даниел Радклиф: Не, защото всяка друга бъдеща роля която ми предстои да изпълня ще съществува благодарение на филмите за Хари Потър. Със сигурност мога да кажа че ако не бях избран за този франчайз, аз нямаше да получавам сегашните предложения за роли. Ще бъде грубо и неблагодарно от моя страна, ако кажа, че не се гордея с образа на Хари. Горд съм и ще продължавам да бъда горд с факта, че съм част тази поредица.Последният филм от поредицата за Хари Потър, “Хари Потър и даровете на смъртта”, ще бъде разделен на две части. Българската премиера на първата част ще бъде на 26 ноември 2010 година, а втората част ще тръгне по кината на 15 юли 2011 година.movieweb.com ... още »
Дебютният филм на Цветодар Марков е включен в официалната програма на международния фестивал Warsaw Film Festival, който ще се проведе от 8-ми до 17-ти октомври. Романтичният трилър „HDSP: Лов на дребни хищници” е избран заедно със седемнадесет филмови продукции от целия свят в категорията „Първи или втори филм на режисьор”.Нашият филм ще се състезава на международно ниво за дебютна режисьорска реализация със САЩ, Аржентина, Италия, Румъния и много други. Warsaw Film Festival ще се проведе за двадесет и шести път в полската столица. Той е категория „А“ и е едно от най-важните културни събития в Европа.Фестивалът е награден от Международната федерация на филмовите критици за популяризиране на филмовото изкуство в Централна и Източна Европа.„HDSP: Лов на дребни хищници” в момента е по българските екрани. Той е дебютния пълнометражен филм на режисьора Цветодар Марков, а сценарият е дело на Христиан Ночев - сценарист и режисьор на филми и телевизионни предавания („Граница”, „Коледата е възможна”, „Ку-Ку”, „Шоуто на Слави” и др.).Оператор е Антон Бакарски, чието постижение е „Открадната светлина”, с награди за най-добър късометражен филм от 9th Hollywood Film Festival и от International HD Festival в Лос Анджелис през 2005 г. Една от главните роли е на Владо Георгиев (Михаил), познат от филма на Илиян Симеонов "Пазачът на мъртвите", когато е само на 15 години.В другата главна роля е Мариян Вълев (Синатра) от "Граница", който се появява на екран след дълго отсъствие. В образа на „тартора” на компанията Хани е новото кино-откритие Силвия Петкова. Ще видим Стефан Мавродиев във второстепенната роля на Кондов, както и Христо Шопов в ролята на Чакъра.Част от актьорския състав са още Бойко Кръстанов (познат от сериала „Стъклен дом”), Яна Титова, Гергана Кофарджиева, Людмила Сланева и др. ... още »
Три режисьорски дебюта бяха прожектирани на втория ден от 29-ти фестивал на българския игрален филм „Златна роза”.Това са филми на режисьорите от информационната програма на фестивала: Ясен Григоров („Дървеното езеро”), Любомир Младенов („Ловен парк”) и Том Бегли („Изтокът среща Бари Уест”). Това, което обединява филмите, въпреки различната им стилистика е, че те се стремят да експлицират абсурда между желаното и реалното в нашето съвремие.Ярък пример за това е експерименталният филм на Ясен Григоров – „Дървеното езеро”. Той е включен в програмата по покана на фестивала. Филмът е смесица от документ (кастинг за актьори) и фикция (разказ за живота на главния герой), която през агресията показва несъстоятелността на хорските мечти и желания. „Кастингът е с хора, които имат огромна надежда за нещо безсмислено. Те са отчаяни и готови на всичко.А хората, които водят кастингите в реалния живот често също са отчаяни, но се мислят за велики.” – така режисьора Ясен Григоров обясни замисъла на сюжета на своя филм.Според Ясен, филмът е много искрен и съдържа истинска лична информация за него и семейството му. Ясен Григоров заяви, че е независим артист и възнамерява да остане такъв.Според него контактът на кино творците с публиката и журналистите може да бъде по-ползотворен за каузата на протеста, в който се обединиха повечето режисьори от фестивала и това е причината той да присъства на днешната пресконференция. ... още »
Филмът на Карлос Саура „Фламенко, фламенко" е сред акцентите на предстоящата „Киномания", която ще се проведе между 12 и 28 ноември.Лентата е с участието на знаменития фламенко китарист Томатито, който ще свири за първи път в България на 27 ноември. Музикантът вече се е снимал в два филма на Карлос Саура - двамата с прославения му приятел Камарон де ла Исла са участвали в "Севиянас" (1992) - първия документален филм на известния режисьор, посветен на испанската танцова магия, а само Томатито свири и във „Фламенко" (1995).Петнайсет години по-късно, вече с "двойна доза" фламенко, Саура, в тандем с оператора Виторио Стораро, проследява в един документален филм развитието на най-страстния испански танц - от рождението му до наши дни. В него прочути фламенко музиканти, певци и танцьори като Пако де Лусия, Сара Барас, Ниня Пастори, Фарукито, Естрея Моренте, Томатито и др. "играят" самите себе си.Организаторите на „Киномания" обещават специална селекция от хитове, както и филмови творби, които могат да бъдат видени на голям екран само през двете седмици на кино панорамата. ... още »
На 10 октомври от 20.О0ч. в Dada Cultural Bar отново ще има прожекция на британски късометражни филми, обединени в програмата "Британско късо съединение".ТромбонътBone /1999/реж. Юън МакгрегърНеудачник на средна възраст търси жената на своите мечти. И когато накрая я среща, няма смелостта да я заговори.С птица в ръкаA Bird in the Hand /1999/реж. Джуд ЛоуМалка птичка попада в един от вагоните на метрото. Настъпва паника, когато започва да прелита над главите на хората.СвалячътMr. Cool /1999/реж. Ейми Дженкинс, с Декстър Флечър, Джейсън Флеминг, Кели МакдоналдДвама мъже и една жена. Изборът е неин. Кого от двамата?РоузбъдRosebud /1999/реж. Габи Дилал, с Рейчъл Уайз, Франк ХарпърПолата на млада жена се закача за една от седалките в метрото. Вратите се затварят точно в момента, в който малката й дъщеря слиза от вагона.ВъзбуденHorny /1999/реж. Стивън ХопкинсМъж на средна възраст става обект на внимание, след като получава ерекция в лондонското метро.Баща ми – лъжецътMy father the Liar /1999/реж. Боб Хоскинс, с Рей Уинстоун, Том УотсънБаща и син вървят към метростанцията и водят оживен разговор. Момчето забелязва странен непознат, който върви след тях.НовакътGrasshopper /1999/, реж. Менхай ХудаПо-добре е да си нямаш работа с контрольорите в метрото, защото винаги може да объркат предварителните ти планове.УстаMouth /1999/реж. Армандо ЯнучиКак бихте се почувствали, ако някой повърне върху вас, докато пътувате?Път в светлинаSteal Away /1999/реж. Чарлс Макдугълр със Саймън Пег, Джим Картър, Кармен ИджогоДвама влюбени открадват куфарче с пари. Животът им вече никога няма да бъде същият.Поради ограничения брой, може да направите резервации на телефон 087 851 54 08.Dada Cultural BarАдрес: ул.„Бенковски” №10 /до ъгъла с „Московска”/ ... още »
На 9 октомври 2010г., събота от 21:05 HBO ще излъчи концерт на легендарната ирландска група U2 от турнето „360°”, състоял се на 25 октомври 2009г. на стадион „Роуз Боул” в Пасадена - едно от най-големите световни музикални събития на 2009 година, което ще остане в историята, като първия концерт излъчван на седем континента, чрез социалната видеомрежа YouTube.За първи път в България на малкия екран ще бъде показан и най-мащабният проект на групата в САЩ от създаването й през 1976 г. Концертът на стадион „Роуз Боул” в Пасадена, състоял се на 25 октомври 2009г. беше най-мащабното шоу на групата за 2009-а и най-големия им концерт в САЩ за всички времена - пред публика около 98 000. Турнето на U2 „360°” беше в подкрепа на трите номинации за наградите „Грами”, които получи албумът им „No Line On The Horizon” през 2009.Шоуто беше излъчено на седемте континента чрез социалната видеомрежа YouTube. Първият по рода си концерт, излъчен на живо в интернет регистрира над 10 милиона посещения на канала за една седмица.Заснет изцяло в HD, концертът е записан с 27 камери и е режисиран от Том Крюгер, който преди това е работил с U2 по създаването на 3D концертния филм, с кадри от турнето на групата „Vertigo” през 2005 - 2006г.Архитект на сцената е Марк Фишър, а самата тя представлява 360-градусова конфигурация, поставена близо до центъра на стадиона. Архитектурата на сцената, която изглежда като космически кораб на четири крака, е вдъхновена от Theme Building на Лосанджелиското летище.HBO ви дава шанс да се докоснете до магията на U2 с изпълненията на парчетата им „Get On Your Boots”, „Magnificent”, „Mysterious Ways”, „Beautiful Day”, „I Still Haven't Found What I'm Looking For”, „Stuck In A Moment You Can't Get Out Of”, „No Line On The Horizon”, „Elevation”, „In A Little While”, „Unknown Caller”, „Until the End of the World”, „The Unforgettable Fire”, „City of Blinding Lights”, „Vertigo”, „I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight”, „Sunday Bloody Sunday”, „MLK”, „Walk On”, „One”, „Where The Streets Have No Name”, „Ultra Violet (Light My Way)”, „With Or Without You”, „Moment Of Surrender”. ... още »
"Гражданинът Кейн" на Орсън Уелс, "Гумена глава" на Дейвид Линч и "Нощта на живите мъртви" на Джордж Ромеро са филмите, заели челните места в класацията на най-добрите дебютни ленти.Списъкът е изготвен от Дружеството на филмовите критици в интернет, предаде Ройтерс.В изявлението, направено от организацията, се казва, че членовете й са гласували за "най-провокативните, иновативни и запомнящи се режисьорски дебюти" в историята на киното, допълва БТА.В Топ 10 на най-добрите дебютни филми попадат още "Малтийският сокол" на Джон Хюстън, "До последен дъх" на Жан-Люк Годар, "Глутница кучета" на Куентин Тарантино, "Нощта на ловеца" на Чарлз Лотън, "Проста кръв" на братя Коен, "400-те удара" на Франсоа Трюфо и "12 разгневени мъже" на Сидни Лъмет. ... още »