🏆🏆🏆🏆🏆🏆 ИГРА С НАГРАДИ! СПЕЧЕЛИ ОРИГИНАЛНА НАГРАДА ОТ "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче"!
Февруари е и плановете за Свети Валентин текат с пълна сила! Нашите са с "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче" на 14 февруари в CINE GRAND!❤🎤
✅ Тагни приятел, с когото искаш да гледаш филма. ✅ Последвай ни в инстаграм @cinegrandbulgaria 👉 Мога да спечеля оригинална награда от филма Бриджит Джоунс: Луда по онова момче!
През май каналът показва две извънредни предавания, посветени на събитията и последиците от трагедията в ЯпонияВ следобеда на 11 март, Япония бе разлюляна от серия силни трусове, които поразиха източното крайбрежие. Първият трус бе с магнитуд 9.0 по скалата на Рихтер. Това е най-големият трус в Япония за последните 140 години.Неочакваното земетресение доведе и до огромни вълни цунами, които достигаха скорост от 800 км/ч. Те помитаха по пътя си сгради, превозни средства, дървета, земеделски култури и всичко, което се изпречеше на пътя им. Ударни вълни бяха усетени дори в Пекин и предизвикаха заплахи от цунами в Тайван, Филипините, Индонезия, Гуам, Хавай и на целия западен бряг на САЩ и Канада.През май, Discovery Channel разказва за трагедията и ужасяващото земетресение. Ще проследим причините и последствията за предизвиканото огромно цунами, което удари бреговете на страната и остави след себе си опустошителни последици. Всичко това ще се случи в два специални документални филма. „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще бъде излъчен на 12-ти май от 21:00, а следващата седмица на 19-ти май от 21:00 каналът ще покаже и „Ядреният кошмар на Япония“ – предаване, посветено на последствията в ядрената централа във Фукушима. Филмът „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще направи зрителите съпричастни към момента на 11 март, когато земетресението и цунамито удрят Япония. В документалния филм са включени интервюта с хората, които са преживели този ужас и които са заснели уникални кадри от този ден. Разтърсващите разкази на тези, които сега живеят като бежанци, разказват какво се случва през осемте минути между земетресението от девета степен по Рихтер и цунамито, което връхлита с близо 800 км/ч.Чрез изучаването на Тихоокеанския огнен пръстен - име, дадено на региона, който е бил разрушен от природни бедствия през последните години - „Мега земетресение: моментът, в който Япония се разтресе“ ще изследва дали тектонските плочи на Земята се намират в етап на повишена активност, което може да доведе до по-нататъшни сеизмични трусове. Чрез разговори със сеизмолози и океанографи, документалният филм търси отговор на въпроса дали и къде природата може да реши да упражни огромната си сила в бъдеще. В резултат на бедствията, битката за оцеляване тепърва започва. В най-голяма степен тя се разразява във Фукушима, където ядрена криза привлича вниманието на света. Филмът „Ядреният кошмар на Япония“ показва подробна хронология за това как се стигна до кризата и как двете природни бедствия оказаха влияние върху ядрените реактори в атомната електроцентрала във Фукушима. Едночасовата документалистика отвежда зрителите зад кулисите на драматичната, и дори на моменти безнадеждно изглеждаща борба за овладяване на ситуацията. В центъра на събитията са усилията на японските инженери и работници в електроцентралата, които са под огромно напрежение, за да избегнат още едно бедствие. Бедствие, което може да доведе до катастрофалното освобождаване на силно радиоактивни газове в околната среда.Докато работниците се опитват да стабилизират ядрената електроцентрала, все още никой не може да каже какво ще се случи в бъдеще с хората, живеещи във Фукушима и околностите. Ще може ли рибарите някога да се завърнат в морето и да ловят риба? Колко време земеделската земя ще бъде изоставена и неизползваема? Какво ще означава това бедствие за хората, които живеят в този регион? Гледайте „Ядреният кошмар на Япония“, за да разберете какво ще е бъдещето на всички тях. ... още »
Куентин Тарантино е предложил на Уил Смит да изпълни главната роля в следващия си филм "Джанго без окови", съобщи Collider.Според изданието още като е писал сценария, режисьорът на "Криминале" е имал предвид Уил Смит да пресъздаде образа на Джанго. По данни на Collider звездата от "Лоши момчета" може да се откаже от обичайния си хонорар от 20 милиона долара, за да участва в непривичната за себе си роля на роб. Куентин Тарантино вече е завършил сценария на "Django Unchained", съобщи Deadline.В другия централен образ ще видим актьора Кристоф Валц, известен от "Гадни копилета". Слуховете, че новият проект на Тарантино е уестърн, се появиха отдавна. Преди известно време режисьорът, сценарист и продуцент дори заяви, че планира филмът му да е от жанра саутърн (южен) - вариация на тема уестърн (западен), чието действие се развива в южните щати на САЩ по време на робството. През март 2011 година тази информация бе потвърдена от актрисата Ума Търман.Интерес към проекта вече са проявили киностудии като "Уорнър брос", "Юнивърсъл", "Парамаунт" и "Сони пикчърс". Продуцент на проекта ще е Стейси Шер, работил с Тарантино над "Криминале". ... още »
„На кафе” и „Love.net” обявяват конкурс за най-вълнуваща любовна история, започнала в интернет. Ако сте срещнали любовта във виртуалното пространство и имате желание да го споделите, пишете на електронен адрес love.net@ntv.bg до 20 май. Не пропускайте да оставите телефон за обратна връзка.Най-добрите истории ще бъдат представени в предаването, а жури от експерти и звезди от „Love.net” ще изберат победителите, които ще спечелят романтично пътуване до Италия.Междувременно, копродуцкията на Нова ТВ и „Мирамар” ще има специално излъчване на 11 май само за ... „Локо” (Пловдив). Събитието е организирано от клуба на привържениците на "черно-белите", като специални гости ще бъдат част от актьорския състав и създателите на лентата, начело с режисьора Илиян Джевелеков. Самият той признава, че е трето поколение локомотивец, като това не остава скрито и по време на увлекателния 109-минутен филм за любовта. ... още »
Документалните канали Viasat History и Viasat Nature вече се излъчват и в HD формат. Стартът на Viasat History HD и Viasat Nature HD в България съвпада с официалното им представяне в още 22 страни в Централна и Източна Европа.Цялото съдържание на двата нови канала е във високо разделителен формат, като по този начин всички предавания в програмата ще бъдат още по-реални и близки до зрителя. Най-интересното от света на животните и съвременната и древна история ще оживява на малкия екран с изключително ясна и детайлна картина и много по-високо качество на звука. Гладиатори: Завръщане от света на мъртвитеViasat Nature HD ще прави зрителите реални свидетели на приключенията на ветеринари и известни личности и техните срещи с опасни хищници, домашни любимци и диви животни от цял свят. Напълно нов живот на историята ще дава и Viasat History HD.С поредица от биографични филми, исторически драми и документални продукции каналът ще ни отвежда на различни места по света и ще ни връща назад към най-вълнуващите исторически моменти. Сред хитовите заглавия, които ще се излъчват, са: „Арктическо приключение с Найджъл Марвън”, „Дивите Балкани”, „Гудже – Загубеното царство на Тибет”, „Гладиатори: Завръщане от света на мъртвите” и др. Арктическо приключение с Найджъл Марвън„Viasat History HD и Viasat Nature HD са нашите първи два международни HD канала. Техният старт е изключително важна стъпка за утвърждаването на платените телевизионни програми в развиващите се пазари. Това ясно показва и възможностите ни да предлагаме успешни концепции, обогатявайки още повече нашето портфолио от доказани и световно признати канали”, коментира Ханс-Холгер Албрехт, Президент и CEO на шведската медийна група MTG, едноличен собственик на Viasat History, Viasat Nature, Viasat Explorer и TV 1000 Balkan.Viasat History и Viasat Nature са част от шведската медийна група Modern Times Group (MTG), представена у нас чрез Нова Броудкастинг Груп. MTG е едноличен собственик на платените телевизионни канали TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explorer и Viasat Nature. Телевизионните безплатни и платени канали на Viasat привличат близо 125 милиона зрители в 31 държави. Viasat е представена в Швеция, Норвегия, Дания, Финландия, Естония, Литва, Латвия, Унгария, Чехия, България, Македония, Гана, Русия, Полша, Румъния, Беларус, Молдова, Грузия, Украйна, Казахстан, Киргистан, Узбекистан, Армения, Азербайджан, Словакия, Словения, Сърбия, Черна гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и САЩ. ... още »
Ще оцелее ли Елена след катастрофата, ще стане ясно утре вечер в „Стъклен дом: Изкушението” от 20:00 часа по bTV. Нещастен случай ли е инцидентът с нея или е провокиран от някой от зложелателите й - кметът Виктор Сарафов или общият враг Тома? В търсене на истината отново ще се впусне агент Колев, който съвсем скоро ще стигне до интересни разкрития. Зрителите ще разберат и кой от съдружниците вече е взел категоричното решение да продаде акциите си.Албена става причина за поредния скандал между Боряна и Камен и без да иска научава как е попаднала в Италия. Силно объркана и наранена, тя трябва да реши дали да даде прошка на единствените си близки хора или завинаги да им обърне гръб. Предстои нова среща между Албена и Чарли, докъде ще доведе тя, ще стане ясно в епизода утре.В дома на Ставреви има повод за празнуване – след разкриването на двойната игра на Благой, Ставрев е новият шеф на охраната на мол “Витоша”. Светът на Алекс е рухнал тотално. Тя търси спасение от самотата и самосъжалението и това я отвежда в неподходяща компания. Един човек ще се окаже на точното място в точния момент и ще спаси младото момиче от срама и падението. Кой е той – утре вечер в “Стъклен дом: Изкушението”, от 20:00 часа, само по bTV. ... още »
Звездата от трилогията “Матрицата”, Киану Рийвс, най-вероятно ще изпълни една от главните роли в дълго отлаганата филмова адаптация на японската графична новела “Акира”, чиито продуцент ще бъде Леонардо Ди Каприо. Според Hollywood Reporter, актьора все още не е дал съгласието си за участие, но преговорите между него и продуцентите не са приключили, и скоро се очаква да бъде оповестено взетото решение.За момента, Рийвс е единствения кандидат за главната роля, и надеждата на студиото Warner Bros е, че актьора ще подпише договора за участие най-късно до една седмица.Правата за екранизиране на комикса “Акира”, чиито създател е изключително популярния в Япония Катсуширо Отомо, бяха закупени преди близо две години от Warner Bros. Търсенето на режисьор за игралната продукция, което продължи по-дълго от очакваното, приключи преди една година – продуцентите се спряха на братята Албърт и Алън Хюз, заснели успешните филми “От ада”, с Джони Деп, и миналогодишния “Книгата на Илай”, в който главната роля бе поверена на Дензъл Уошингтън.“Акира”, на братя Хюз, ще бъде втория път, след хитовата едноименна анимация от 1988-а година, в който тази история ще бъде адаптирана за големия екран. Намерението на Warner Bros е да се направят два високобюджетни филма, които ще покрият общо шестте тома на новелата. Действието на първата част ще се развива в метрополиса Ню Манхатън, а сюжета ще разказва за лидер на мотоциклетна банда, който спасява приятеля си от опасен медицински експеримент. Но това негово действие слага началото на смъртоносна серия от събития. Главните действащи лица в историята са младите Тетсуо и Канеда. Ако приеме офертата за участие, Киану Рийвс ще се превъплъти в ролята на Канеда – лидера на бандата, опитващ се да спаси приятеля си. Тъй като филма ще бъде англоезична продукция, имената на героите най-вероятно ще бъдат променени. Преди Киану Рийвс, кандидати за ролята на Канеда бяха актьорите Крис Пайн (“Димящи аса”), Хоакин Финикс (“Гладиатор”) и Джъстин Тимбърлейк (“Социалната мрежа”).От Warner Bros заявиха, че кастингите за ролята на Тетсуо все още не са приключили. Актьорите, които изявиха интерес към тази роля са Андрю Гарфилд (предстоящия “The Amazing Spider-Man”), Джеймс Макавой (“Х-Мен: Първа Вълна”) и звездата от “Здрач”, Робърт Патинсън.Според източници от Warner Bros, ако Киану Рийвс не се откаже от проекта, набирането на другите актьори ще бъде ускорено и снимките ще започнат по-рано от очакваното.Адаптираният сценарий на “Акира” е написан от Стийв Клоувс (“Хари Потър и затворникът от Азкабан”), а Леонардо Ди Каприо ще продуцира, заедно с Дженифър Килорън (“Кървав диамант”) и Андрю Лазар (“Универсален войник”). Режисьорите Албърт и Алън Хюз ще разполагат с бюджет от близо 100 милиона долара, а по първоначална информация, снимките на филма ще стартират през месец август.Световната премиера на “Акира” ще се състои най-рано в средата на следващата година. ... още »
От студиото Weinstein Company разпространиха първата официална снимка от дългоочаквания криминален трилър Cogan’s Trade. На кадъра може да бъде видяна звездата на филма Брад Пит, който изпълнява ролята на наемника Джаки Коган. “Cogan’s Trade” е базиран на публикувания през 1974-а година едноименен роман, дело на писателя Джордж Винсънт Хигинс, а режисурата бе поверена на новозеландеца Андрю Доминик, който привлече вниманието на Холивуд с независимия си хит “Чопър”, и по-късно утвърди репутацията се на талантлив режисьор с историческата драма “Убийството на Джеси Джеймс от мерзавеца Робърт Форд”. Първоначално, работата по “Cogan’s Trade” трябваше да започне през 2007-а година, но множеството проблеми свързани с монтажа и дистрибуцията на “Убийството на Джеси Джеймс от мерзавеца Робърт Форд” принудиха Андрю Доминик да отложи старта на снимките за неопределено време. Близо четири години по-късно, и с нов собственик в лицето на независимото студио Weinstein Company, “Cogan’s Trade” получи зелена светлина, и според говорител на продукцията, снимките на криминалния трилър са приключили официално преди няколко дни.Във филма, Брад Пит изпълнява ролята на доказалия таланта си професионален наемен убиец Джаки Коган, на когото биват възлагани най-трудните задачи. След като е извършен мащабен обир по време на игра на покер и загубите се равняват на стотици хиляди долари, мафиотските босове се обръщат отново към Коган. Разполагащ с ограничено време, Коган трябва да намери парите и да елиминира отговорните за обира. Освен Брад Пит, в описвания като “суров и реалистичен” “Cogan’s Trade” участват още Рей Лиота (“Добри момчета”), Джеймс Гандолфини (“Мексиканецът”), Ричард Дженкинс (“Ядрото”), Сам Шепърд (“Блек Хоук”) и Белa Хийткоут (предстоящия “Dark Shadows”). Сценарият на криминалния трилър е написан от режисьора Андрю Доминик, а продуценти са Стийв Шварц (“Дървото на живота”) и Скот Андрю Робъртсън (“Шесто чувство”). Продуцентската компания на Брад Пит и Дженифър Анистън, Plan B Entertainment, ще разпространява лентата по кината, в сътрудничество с Weinstein Company.Световната премиера на “Cogan’s Trade” е насрочена за 3-ти март, 2012-та година. ... още »
От Лора ТрайковаДа оставим пред вратата на кинозалата огромния скандал, който предизвика преди месеци „Сбогом, мамо” на Мишел Бонев и да видим какви доказателства в своя защита ще извади филмът.Като дебютен филм „Сбогом, мамо” има както положителни страни, така и недостатъци. Макар в отделни моменти да страда от липса на баланс поради неумелата режисьорска ръка на Мишел Бонев, в негов плюс трябва да кажем, че той засяга важни социални теми и го прави с помощта на чудесен актьорски състав, който е заобиколен от не по-малко талантлив екип.ИсториятаСестрите Теодора и Елена (Надя Конакчиева и Марта Янева) се опитват да получат попечителството върху болната си от Алцхаймер баба (Татяна Лолова), която майка им Яна (Мишел Бонев) е захвърлила в старчески дом, за да използва жилището й и да прибира пенсията й. На младини след конфликт с майка си и втория си баща Яна остава на улицата. Озлобена, тя се превръща в егоистично парче лед. Във взаимоотношенията с дъщерите си е строга до жестокост, в отношенията си с всички останали е безскрупулна и прагматична. Въпреки униженията обаче дъщерите на Яна запазват човечността си и отказват да реагират със злобен егоизъм към света. ТемитеЦентрална във филма е темата за взаимоотношенията родители-деца, в които по принцип възприемаме, че родителят е почти винаги прав, а възпитателните методи, които използва са оправдани, ако с тях се цели детето да стане силно, за да се пребори с несправедливостите на живота. Яна подлага двете си дъщери на възпитателен тормоз, който води едната до опит за самоубийство, а другата запраща полугола на терасата в студена зимна вечер. Действието обхваща периода от края на 60-те години до наши дни. През по-голямата част фонът е социалистическа България, в която униформеността на живота, изпълнен със строги правила и забрани лесно навлиза в личния свят на семейството и се отразява върху него. Доказателство за това е не само снимката на Сталин, която Яна държи на видно място в хола си дори през 2005 г.Друга централна тема е положението на възрастните хора в старческите домове у нас. Сцените от дома, в който е настанена бабата, могат да шокират мнозина с прекалената си графичност и почти документална непосредственост. Единствено специфичната цветова гама и осветление, използвано от оператора Емил Топузов, я тушират и й придават отстранеността и стилизацията на игралното кино. В дома е мрачно и неприветливо, носи се студено синьо-зелено усещане за безнадеждност по Достоевски. Никой не би заподозрял, че всъщност се намираме в страна-членка на Европейския съюз в началото на 21 век. А когато по време на посещение при баба си едната сестра се обажда на другата в Рим, зад чийто гръб се вижда Кастело Сант Анджело, паралелът между старческия дом и средновековния италиански затвор е неизбежен. Актьорите Изпълненията на актьорите – от ветераните Татяна Лолова, Илка Зафирова и Ани Бакалова до младите им колеги Надя Конакчиева, оперната певица Марта Янева и Юлиан Вергов, се характеризират с подчертана сдържаност, която на моменти преминава в скованост. Но сред преобладаващото тягостно усещане от историята, която засяда като буца в гърлото, тя вероятно е нарочно търсена. Благодарение на кастинг директорката Елизабет Радева лицата във филма не са най-популярните в момента и втръснали ни от всевъзможни изяви актьори. Любопитно е изпълнението на италианката Лича Нунец, която въпреки че не знае езика ни, успява доста добре да изиграе ролята си на български адвокат. Самата Мишел Бонев се справя доста добре с ролята на главния злодей във филма – майката Яна. Бонев твърди, че е изградила образа върху собствената си майка, без никакви излишни разкрасявания и промени. Ако това в действителност е вярно (в медиите информациите са притоворечиви), Яна е от черна по-черна, и макар в началото да й съчувстваме, а през цялото време да сме впечатлени от женския й чар на изкусителка, в крайна сметка ни се повдига от нея. За Бонев работата по целия филм, включително решението да изиграе Яна е вид терапия, за да се очисти от травмите на детството си. Но насред драмата, тя прави с лекота комичен завой в една сцена – соаре в дома на Яна и първия й мъж (Вергов), която приключва с прегоряло месо във фурната и със сълзи от смях сред зрителите.ЕкипътС предимно български екип както пред, така и зад камерата, Мишел Бонев се обгражда с професионалисти и резултатът от това решение е на лице. Докато монтажът ни прехвърля ту назад към по-близкото или малко по-далечно минало, ту ни връща в наши дни, работата на художника на продукция Наско Янакиев, подкрепена от костюмите на Соня Деспотова, операторската работа на Емил Топузов и музиката на Кирил Дончев, създават ярки и отличаващи се един от друг времеви отрязъци. 70-те и 80-те години са решени в меки, но наситени тонове, а настоящето се появява без „специални ефекти”, ако не броим студенината в изобразяването на старческия дом. Музикалното оформление използва и емблематични парчета като „Синева” на Диана Експрес в ново изпълнение, или „The Mirracle of Love” на Юритмикс, второто, за да подсили основното послание на Бонев – ако отвориш сърцето си и реагираш с обич на несправедливостите, ще бъдеш спасен. „Сбогом, мамо” носи усещането за италианска мелодрама, което сигурно не е случайно, защото авторката му от 20 години живее и работи в Италия. Самата тя твърди, че е откраднала нещичко от Серджо Леоне, когото много харесва – тишината в някои сцени, на пръв поглед ненужното удължаване на други, продължителният телефонен звън – все „епизоди, изпълнени с очакване”. Големият минус на филма е сценарият, който Бонев написва сама. Като актриса, режисьор и продуцент тя се справя по-добре, но сценарият й е черно-бял, а репликите в него са твърде буквални и назидателни. Ако беше работила в съавторство с някой по-опитен от нея сценарист, историята й щеше да придобие много повече плътност и наситен откъм внушения втори план, както и нямаше да пренебрегне някои важни моменти от развитието на сюжета, които сега лъщят като бели петна на фона на цялото платно. ... още »