🏆🏆🏆🏆🏆🏆 ИГРА С НАГРАДИ! СПЕЧЕЛИ ОРИГИНАЛНА НАГРАДА ОТ "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче"!
Февруари е и плановете за Свети Валентин текат с пълна сила! Нашите са с "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче" на 14 февруари в CINE GRAND!❤🎤
✅ Тагни приятел, с когото искаш да гледаш филма. ✅ Последвай ни в инстаграм @cinegrandbulgaria 👉 Мога да спечеля оригинална награда от филма Бриджит Джоунс: Луда по онова момче!
В Лос Анджелис се състоя церемония по връчване на наградите "Силата на жените" на сп. "Варайъти", която се присъжда за многогодишна хуманитарна дейност.Престижното отличие е присъдено на актрисата Ева Лонгория, съобщи Фимейл фърст.Целта на наградата е да даде глас на филатропските и благотворителни каузи, които са най-скъпи на лауреатите и да използва влиянието на знаменитостите в тяхна полза, каза вицепрезидентът на "Варайъти" Мишел Собрино-Стърнс.Сред предишните носители на наградата, която се присъжда за многогодишна хуманитарна дейност, са Леа Мишел, Анет Бенинг, Оливия Уайлд. ... още »
Кийфър Съдърланд - звездата от сериала "24", чието излъчване приключи миналата година, отново ще се снима в телевизионен сериал на Fox.От началото на следващата година той започва работа по поредицата "Touch" на създателя на "Герои" Тим Кринг, съобщи Ройтерс.В "Touch" ще се разказва за отношенията между баща и неговия ням 11-годишен син, който има способността да предсказва събитията, преди те да се случат. В сериала Съдърланд ще играе ролята на татко.Наред с него ще видим и Дани Глоувър. За Тим Кинг това е първият телевизионен сериал след фантастичния "Герои". Засега от Fox са поръчани 13 епизода на "Touch".Премиерата на първия от тях е насрочена за пролетта на 2012 година. ... още »
Следващото лято, по световните киноекрани ще тръгне седмия игрален филм за комиксовия герой Батман, озаглавен “Черният рицар: Възраждане”. Режисурата на продукцията с бюджет от над 250 милиона долара е поверена на англичанина Кристофър Нолан, който засне и предишните две части от поредицата, “Батман в началото” и “Черният рицар”.В момента, екипа на “Черният рицар: Възраждане” работи в Лос Анджелес, откъдето идват и най-новите снимки от снимачната площадка, на които е носителя на “Оскар” Крисчън Бейл като Батман, и Жената-котка в пълен костюм, зад който се крие актрисата Ан Хатауей.Освен двамата популярни герои, на кадрите се вижда и комисар Джим Гордън, в чиято роля се превъплъщава Гари Олдман (“Еър Форс Едно”). Олдман и Крисчън Бейл се завръщат за трети път в тези роли, а Ан Хатауей е едно от новите актьорски попълнения във филма. Нейната героиня, чието истинско име е Селина Кайл, се появи на големия екран за първи път преди 19 години в хитовия “Батман се завръща”.Първоначално изиграна от Мишел Пфайфър, Жената-котка се превърна в един от най-известните екранни персонажи в киното, и “Черният рицар: Възраждане” ще отбележи нейното повторно завръщане във филмовата вселена на Батман. Ан Хатауей: “Жената-котка е икона, и възможността да изиграя тази роля е нещо, което трудно успях да осмисля. Да си в кожата на героиня позната в абсолютно целия свят е невероятно, и единственото което мога да направя е да дам най-доброто от себе си. Тук няма полусвършена работа – когато си на снимачната площадка на такъв филм или се раздаваш изцяло или напускаш. Това е, нямаш друг избор.”Въпреки множеството снимки и видеоклипове от снимачната площадка на “Черният рицар: Възраждане”, създателите все още успяват да запазят цялостния сюжет на филма в тайна. Единственото, което се знае със сигурност е, че един от основните врагове на Батман ще бъде главореза Бейн, който успява за кратък период от време да постави целия град Готам на колене. Партньори на Крисчън Бейл, Ан Хатауей и Гари Олдман са актьорите Майкъл Кейн, Морган Фрийман, Джоузеф Гордън-Левит, Марион Котияр и Том Харди, който изпълнява ролята на Бейн.Подобно на предишния филм от поредицата за Батман, “Черният рицар”, режисьора Кристофър Нолан отново използва модифицирани IMAX камери за снимките, и въпреки множеството слухове, от студиото Warner Bros заявиха, че не планират да разпространяват лентата в триизмерен формат.“Това е едно огромно начинание за всички ни. По-голямо от всичко, което сме правили досега. Никак не е лесно да се работи по подобен голям проект, но за сметка на това е много забавно. Всички от екипа се познаваме от години, и колкото и да е труден даден снимачен ден, винаги намираме начин да се разсмеем”, заяви наскоро Крисчън Бейл.Въпреки успеха на предишните два филма за Човека-прилеп и големия интерес към предстоящия, режисьора Кристофър Нолан и Крисчън Бейл не планират да участват в създаването на бъдещи продукции от известния франчайз.Сценаристи на “Черният рицар: Възраждане” са Джонатан Нолан (“Мементо”) и Дейвид Гойър (“Нероденият”), а продуценти са Ема Томас (“Опасно безсъние”), Кевин Де Ла Ной (“Кървав диамант”), Майкъл Юслан (“Константин”) и Джордан Голдбърг (“Генезис”). От студиото Warner Bros заявиха, че снимките на комиксовия екшън ще приключат до две седмици.“Черният рицар: Възраждане” ще се завърти по българските киноекрани от 27-ми юли, следващата година. ... още »
Излезе нов трейлър на филма „Островът”Известният телевизионен водещ Милен Цветков посреща Летисия Каста в студиото на „Биг Брадър”. Видимо развълнуваната французойка е бременна и влиза в къщата, където я очаква датският и партньор - актьорът Туре Линдхардт. Продуцент на риалити формата е Любен Дилов – син, а в журито - Иван, Андрей и Део.Тази странна смесица от лица и случайности се оказва част от сценария на българския филм „Островът” на режисьора Камен Калев, който беше представен по време на кинофестивала в Кан през май тази година. Официалната премиера в София ще бъде на 10ти октомври, а по киносалоните в цялата страна ще можем да го гледаме след 14 октомври.До момента за лентата се изписа много. Това което беше известно дотук, е че в главните роли ще видим френската актриса и топ модел Летисия Каста и датчанинът Туре Линдхардт като Софи и Данийл, които попадат случайно на почти необитаем остров в Черно море, но новината за втората част на филма, която се развива в „Биг Брадър” е откровено изненадваща и добре пазена тайна от екипа на продукцията.След като видяхме току що излезлия втори трейлър на „Островът” разбираме, че действието има доста неочаквана развръзка, а Калев е решил да изненада публиката с нестандартното си решение за подбор на изразни средства и смело жонглира със смяната на жанрове във филма.По предварителна информация първата част на филма представя острова като сюрреалистично място, където героите са изолирани от външния свят, оставайки на саме със своите страхове и демони, докато изненадващо „Биг Брадър” ще ни отведе в една съвсем друга реалност - модерна арена, символ на обществения, социален остров,там където си наблюдаван, анализиран и интерпретиран от околните. Това е място където се разиграва многообразието на гледни точки, където участници и зрители се опитват да разтълкуват образа на Данийл, давайки оценки, критикувайки, подкрепяйки или симпатизирайки на героя.Както се изрази Летисия Каста в някои от своите интервюта за френски медии по време на кинофестивала в Кан: ”Това е луд филм за свободата. Филм за това как всички си мислим, че сме нормални, а всъщност сме много объркани, защото живеем под контрола на неща, които са изкуствено създадени, неща които не са реални”.Във филма на Камен Калев ще видим още Бойка Велкова и Руси Чанев като Ирина и Павел, които живеят на острова в съседство с фараджията Илия, чиято роля се изпълнява от варненския актьор Михаил Мутафов.Филмът е българо-шведска ко-продукция и е реализиран с помощта на Българска национална телевизия, Национален филмов център и Арт Итърнал. ... още »
Преди малко повече от половин година бе оповестено, че бразилеца Хосе Падиля е режисьора, който ще пренесе отново на големия екран култовия филмов персонаж Робокоп. Бъдещата продукция ще бъде директен римейк на оригиналния филм за полицая-робот, който тръгна по кината през 1987-а година. Режисиран от Пол Верховен, първия “Робокоп” спечели над 100 милиона долара по света и се сдоби с две продължения, които не успяха да надминат постигнатото от оригинала, но все пак се представиха прилично в бокс офис класациите.Подготвяният римейк, по който се работи от близо половин десетилетие, ще се разпространява в триизмерен формат, а сценария се очаква да бъде напълно завършен до две седмици..Режисьорът Хосе Падиля досега не е режисирал холивудски филм, но работата му по бразилския криминален екшън “Елитен отряд” е накарала продуцентите от студиото Metro-Goldwyn-Mayer да се спрат именно него. Преди три години бе разпространена новината, че създателя на “Черен лебед”, Дарън Аронофски, ще поеме режисурата на новия “Робокоп”, но надвисналата заплаха от банкрут принуди Metro-Goldwyn-Mayer да се откаже от всички свои предстоящи високобюджетни продукции. Но сега изглежда вече няма пречки, и с нов режисьор в лицето на Хосе Падиля, филма е официално в период на препродукция.През последните няколко седмици, информацията относно проекта бе оскъдна, но сега, по време на интервю с бразилския телевизионен канал Globo 1, Хосе Падиля разкри, че снимките на филма ще стартират в началото на следващата година, и също така сподели, че кастингите за главни роли ще започнат в най-скоро време.Падиля: “В момента все още пишем сценария. Сценаристът е с мен в Рио де Жанейро, и прекарахме последните 15 дни работейки заедно. След това заминавам за Лос Анджелес за да предам сценария и да обсъдим със студиото идеите и избора на актьори. Ще започнем да снимаме или през февруари или през март. Все още не се знае кога точно. Зависим много от графиците на актьорите и екипа, но ще се опитаме да организираме всичко, и да няма препятствия. Все още не мога да говора за кастингите, но има актьори които харесвам и с които искам да се срещна. Харесвам много Майкъл Фасбендер и мисля да разговарям с него. Това е една възможност, но има и много други страхотни актьори, които са идеални за ролята на Робокоп.”В същото интервю, режисьора заяви, че действието на предстоящия римейк ще се развива в град Детройт, където бе ситуиран и оригинала на Пол Верховен, а не във Филаделфия, както твърдяха някои слухове. По сценария на новия “Робокоп” работи дебютанта Джошуа Зетумър, а от студиото Metro-Goldwyn-Mayer разкриха, че филма ще бъде заснет с по-скромен бюджет и ще се разчита най-вече на практически, а не на компютърни ефекти.Освен режисьор, Хосе Падиля ще бъде и продуцент на фантастичния екшън, заедно с Гари Барбър (“Послания от мрака”) и Роджър Бърнбаум (“G.I. Joe: Изгревът на Кобра”).За момента не е ясно дали римейка ще бъде заснет с триизмерни камери или ще бъде конвертиран по време на постпродукцията. До края на годината се очаква да бъде обявено и името на актьора, който ще се превъплъти в култовата роля на Робокоп.Световната премиера на триизмерната продукция ще се състои през лятото на 2013-та година. Точната дата все още не е определена. ... още »
Шпионският графичен роман “Langley High” все още не е публикуван, но въпреки това успя да привлече вниманието на едни от най-влиятелните холивудски продуценти. Филмовата компания Atlas Entertainment, собственост на продуцента на “Черният рицар” и “Батман в началото”, Чарлс Роувън, е закупила правата за екранизиране преди няколко дни, и надеждата е комикса да бъде превърнат в мащабен летен блокбастър.Историята на бъдещия филм ще се фокусира върху студент от училището за агенти на “Централното разузнавателно управление” (ЦРУ), който открива, че баща му, активен агент на ЦРУ, е бил заловен в Русия, и по неясни причини, американските власти нямат намерение да преговарят за освобождаването му.Твърдо решен да открие баща си, младия мъж се съюзява с агент под прикритие и преподавател от училището на ЦРУ, и с тяхна помощ тръгва на мисия, която променя напълно живота му.Чарлс Роувън ще продуцира проекта чрез компанията си Atlas Entertainment, а негови партньори ще бъдат Алекс Гартнър (“Неприлично предложение”), Джей Си Спинк (“Последният ергенски запой”) и Кристофър Бендър (“Аз съм номер четири”). Все още не е избран сценарист, но създателите на комикса “Langley High”, Томас Кокър и Даниел Фрийдман, вече са започнали да работят по първоначален и неофициален сценарий, който ще послужи най-вече за ориентиране и няма да бъде използван за снимките.Чарлс Роувън: “Светът на ЦРУ винаги е интригувал хората с тайнствеността си. Интересното е, че централата е присъствала по един или друг начин в много филми през годините, но въпреки това ние не знаем почти нищо за нея и начина по който тя функционира. Разбира се, не искаме да се разкрива секретна информация, но с “Langley High” мисля, че ще се доближим възможно най-близо до реалността в ЦРУ. Училището в което се обучават агентите, как се реагира, когато е заловен агент – всичко това е обрисувано по изключителен начин в комикса и се надявам, че с партньорите ми ще успеем да пренесем този свят успешно на големия екран.”Филмовата адаптация на “Langley High” е във все още ранен етап на развитие и няма избрани режисьор и актьори. Но както се случва с подобни мащабни проекти, търсенето на актьори ще започне още преди да бъде завършен сценария. В най-добрия случай, продуцентите ще разполагат с пълен сценарий до края на следващото лято, а снимките може да стартират най-рано през зимата на същата година.До края на 2011-та, от Atlas Entertainment ще обявят името на сценариста, който ще адаптира “Langley High” за големия екран. ... още »
Биографичен филм за директора ва ФБР Дж. Едгар Хувър, който се фокусира върху неговия скандален личен живот. Хувър е гей, който в свободното си време ходи облечен в женски дрехи. В ролята на Хувър се превъплъщава Леонардо ди Каприо, който за първи път работи с Клинт Истууд. Сценарист на филма е Дъстин Ланс Блек, който спечели „Оскар” за сценария на „Милк”, в който Шон Пен се превъплъти в друга гей икона – защитника на правата на хомосексуалните Харви Милк. ... още »
от Янко ТерзиевКапитал LightСлучвало се е "Палмата" за режисура в Кан да отива при нарцистични експерименти, понятни единствено на авторите им и шепа критици. Drive (лошата българска добавка "Живот на скорост" отива повече на автомобилно предаване по кабеларка) не е от тях. Прожекцията му на тазгодишния Кан е изпратена с овации на крака. Критикът на в. "Гардиън" пише, че след тежките авторски метафори за началото ("Дървото на живота") и края ("Меланхолия") на света, жанровата чистота на Drive дошла като облекчение.Жанровото бащинство на този различен от потока филм е расово. За него спорят големите градски уестърни на 60-те и 70-те "Булит", "В упор" (Point Blank), "Шофьорът" - с герои самотни рицари на справедливостта в свят на корупция и насилие. Аналогът им при Серджо Леоне е мъжът с име Никой на Клинт Истууд. И в Drive героят (Райън Гослинг, достоен в редицата до Стив Маккуин и Лий Марвин) е без име, в надписите е The Driver. Литературните корени на този герой са още в разказа на Хемингуей "Убийците" (Кубрик има филм по него). Там и в изброените образци (както и в "Самураят" с Ален Делон) проблемът не е криминален, а екзистенциален. Насилието не е самоцел, а рутинна част от играта. Мълчанието е важно, колкото и говоренето, сенките в кадъра – колкото и светлината. А чувството за самота и неизбежност е равноценно на интригата.В Drive горните уроци са приложени със един силов личен стил. Той е на родения (1970) в Дания и живеещ от 11-годишен в Ню Йорк Николас Уиндинг Рефн - подобно на Тарантино израснал с евтините жанрови филми на 70-те и 80-те, привърженик на стилизираното насилие (трилогията Pusher за сръбско-албанската мафия в Копенхаген). Филмите му имат заглавия като Bleeder (1996) и Bronson (2008, за прочут английски боксьор и затворник с прякор Чарлз Бронсън). Именно Рефн е първият избор на Гослинг за режисьор (така е в Холивуд, там звездите избират режисьорите). Екранизиран е модерният черен роман на базирания в Лос Анджелис писател Джеймс Салис. Адаптацията е на нашумелия иранец Хосеин Амини ("Крилете на гълъбицата"), оживил архетипните образи с неочаквани нюанси.Безименният самотник на Гослинг е автомобилен каскадьор в киното през деня и наемен шофьор за обири през нощта. Кодът му е железен – осигурява на престъпниците 5 минути за измъкване, независимо дали ги гони цялата полиция на Ел Ей, както е в ударния начален епизод. Безстрастен и едносричен, неинтересуващ се от парите, той допуска усмивка в хладно прицелените си очи само когато е с крехката си руса съседка (Кери Мълиган) и малкия й син с мексиканско име. В рядко поетичен за жанра момент ги води на неделна разходка до края на циментовото корито на известната от "В упор" река на Ел Ей. Но след седмица бащата на детето, дребен гангстер (трескав Оскар Айзък), излиза от затвора, забърква се в обир за милион долара от мафията (зловещо и извън клишетата представена от Рон Пърлман и режисьора Албърт Брукс). Застрашени са жената и детето, единствената връзка с живота за Шофьора в цялата му останала обреченост (нещо е белязало миналото му, така и не го разбираме). Разплатата е жанрово извисяваща и стилизирано брутална.Без да е идеален (тук-там самолюбувания на камерата, европеизиран финал), Drive има една сцена, която го качва във висшата лига. Героят е в асансьора с жената на сърцето си, влиза убиецът, дошъл и за двама им. Мълчат и се гледат. Следва един неочакван (извън Тарантино) жест - едновременно въпрос, обяснение и признание в любов. Жестокостта после идва като естествено продължение на жеста на нежност. От такива рими е поезията на Drive. ... още »