ТРАНСФОРМЪРС: ВЪЗХОДЪТ НА ЗВЕРОВЕТЕ ПРЕНЕСЕ ЗРИТЕЛИТЕ В НАЕЛЕКТРИЗИРАЩ СВЯТ СЪС СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ В СОФИЯ
Ново вълнуващо видео ни отвежда зад кадър на мащабната продукция
От 9 юни, Трансформърс: Възходът на зверовете издига любимата вселена на Трансформърс до вълнуващи висоти на големия екран и представя на публиката върховната битка за оцеляване, в която Оптимус Прайм и Автоботите се съюзяват с нов, поразителен вид Трансформъри – Максималите. Заедно те се изправят срещу най-страховитите си врагове досега – мрачна сила от Десептикони и мистериозна нова заплаха – Уникрон!
Вълнението достигна своя връх с представянето на дългоочаквания блокбъстър на специално събитие, което се проведе вчера, 7 юни, в Cinema City Парадайс и отбеляза завръщането на емблематичния франчайз в подобаващия 4DX® формат, където екшънът на екрана оживява с умопомрачителни ефекти. Технологията 4DX® пренася зрителите направо в сърцето на действието. Най-нетърпеливите фенове и популярни личности бяха сред избраните гости, които навлязоха в изцяло ново измерение, усетиха грохота на мощните стъпки на Оптимус Прайм и се потопиха в екстремни преследвания и експлозивни сблъсъци, като се превърнаха в активен участник в битката срещу злото.
Ново екзклузивно видео зад кадър отново доказва защо франчайзът е толкова специален. Заедно с режисьора Стивън Кейпъл Джуниър и част от актьорския състав се озоваваме на впечатляващо пътешествие към едно от чудесата на света, където никога досега не е сниман филм. Присъединете се към пътуването на екипа, който разкрива предизвикателствата, пред които са се изправили, и невероятната атмосфера, която предлага легендарното място Мачу Пикчу, Перу, където протичат голяма част от снимките. Надникнете в създаването на сензационната продукция и завладяващия свят на 90-те години на миналия век, чиято атмосфера е умело претворена на екрана – от култовата музика до модата.
Режисьор на Трансформърс: Възходът на зверовете е Стивън Кейпъл Джуниър (Крийд 2), по сценарий на Джоби Харолд, Дарнел Метайър, Джош Питърс, Ерик Хобър и Джон Хобър. В ролите са Антъни Рамос, Доминик Фишбек, Луна Лаурен Велес и Тоби Уигуе. Питър Кълън се завръща като гласа на Оптимус Прайм, а Рон Пърлман ще бъде лидерът на Максималите Оптимус Праймъл. Като гласове ще чуем още Пийт Дейвидсън, Питър Динклидж и Мишел Йео.
Отключете първичната сила с Трансформърс: Възходът на зверовете от утре само в кината на 3D, 4DX и IMAX 3D.
Протест подтикна Емир Кустурица да напусне журито на международния филмов фестивал в Анталия.Група пробосненско настроени граждани обвиниха родения в Сараево режисьор, че е фашист, защото не е заел позиция срещу зверствата, извършени от сърбите по време на войните в бивша Югославия. Министътрът на културата на Турция дори осъди избора Кустурица да участва в журито на феста.Наскоро местният режисьор Семих Капланоглу оттегли своя филм от участие във фестивалната програма, тъй като получи множество упреци, че лентата му е силно икономически повлияна. Мнозина виждат в ситуацията и намесата на дългата ръка на управляващата проислямистка АКП (Партия на справедливостта и развитието).Кметът на Анталия Мустафа Акайдън поднесе извиненията си на гостите заради поведението на управляващите и част от населението на Турция.На импровизирана пресконференция Кустурица разясни, че решението му да напусне журито е породено от факта, че не е искал да пречи на работата на колегите си. Нещо, което е било неизбежно с оглед на засилената охрана, с която се е движел. ... още »
На фокус: „Пазачът на мъртвите”2010 е Година на българското кино. Обещанието, което Международният София Филм Фест и Националният филмов център дадоха на киноманите и професионалистите в началото на годината, беше за срещи с повечето от най-стойностните български филми, създадени през последното десетилетие.Представяме на вашето внимание „Пазачът на мъртвите” на Илиян Симеонов. Програмата „Десетилетие на българското кино” е включена в извънредния „семестър” на инициативата „София Филм Фест за учащи” и представя 34 български игрални филма, произведени в периода 2000 – 2009. СФФУ е програма, която се радва на изключителен интерес от младите хора. Студентите и учениците имат право на безплатен вход. Филмите от „Десетилетието” са всяка сряда от 18.30 часа в Дома на киното и ще бъдат представени от техните автори. „Пазачът на мъртвите” - филмътНа гробището в голям български град живее и работи сериозен 13-годишен сирак - Малкия. За него това е целият свят. Израснал сред мъртвите, той разбира по свой начин живота и лесно разпознава смъртта. На него разчитат и приятелите му - нещастен Старец, бивш политически затворник, който иска вече да умре, и гримьорът на покойниците в гробището - пропаднал Художник, който все още мечтае да нарисува своя шедьовър. Малкия решава да им помогне – след като човек цял живот е живял като куче, заслужава поне да умре щастлив. След няколко неуспешни опита за самоубийство Стареца се успокоява - момчето предсказва датата на неговата смърт. Осигурява му и прекрасен подарък - централен парцел за гроб. За Художника, Малкия открива съвършената жена и модел - на едно от погребенията е срещнал красивата Мария. Най-после Малкия е доволен, но тогава идва и засечката - оказва се, че Мария е дъщеря на Стареца. Момчето прави всичко възможно двамата да не се срещнат - ако Стареца разбере, че е имал дъщеря, ще умре нещастен. В крайна сметка смъртта се оказва непредвидима.В предречения ден в гроба ляга не Стареца, а Художника. Все пак мисията на момчето е изпълнена – нещастният творец е нарисувал мечтаната си картина и е бил щастлив с Мария в последната си любовна нощ. Стареца и дъщеря му най-после са заедно. На Малкия му остава единствено да се съгласи с Мария, че той също е обикновено момче, което може да обича, да има приятели и да се радва на живота, а не на смъртта.Сценарист и режисьор на филма е Илиян Симеонов, оператор е Димитър Гочев, музиката е на Теодоси Спасов, продуценти са Димитър Гочев и Захари Паунов. Филмът е копродукция на Камера/Адком съвместно с Българската Национална Телевизия и със съдействието на Националния филмов център.Във филма участват Владимир Георгиев, Самуел Финци, Ицхак Финци, Диана Добрева, Николай Урумов, Валентин Танев, Пламен Сираков.Режисьорът за филма"Темата е доста трудна. Знам, че се движим на ръба на бръснача. Знам колко е трудно да се говори на зрителя за смъртта, и то с любов. Най-хубавият спомен, който имам е от моментите, в които с Кольо Карамфилов правихме един ангел. Взехме отнякъде един манекен, отгоре го направихме с гипс и драперии. Беше страхотно, защото знаехме, че правим нашия ангел-хранител."„Дарик”, ноември 2007Критиката за филма… „Дълбоко вярвам, че бебетата идват от онова място, където отива всеки от нас, след като умре.” Това са думи на режисьора звезда на европейското кино Фатих Акин. Тези думи могат да служат за мото на „Пазачът на мъртвите”. Романтичната черна комедия се превърна в лебедова песен на своя режисьор - любимеца на филмовата общност, човека, който нямаше нито един враг в нея - Илиян Симеонов. Илиян създаваше всеки свой филм повече със сърцето, отколкото с хладния разум на талантлив занаятчия. Сигурно заради това неговите ленти предизвикваха неочаквани реакции. „Граница” стана фаворит на публиката и възмути дървените глави сред българския генералитет през 1993. „Пазачът на мъртвите” спечели единодушното одобрение на киногилдията, но остана малко недовидян от своите зрители… Илиян признаваше, че сюжетът на „Пазачът на мъртвите” го вдъхновява, защото разказва за топли и търсещи щастие хора, живеещи на мрачния фон на едно гробище. Харесваше му предизвикателството да разруши баналната ни представа за гробището като зловещо място, да разкаже за Смъртта като приятелка, а не враг на живота, като негово своеобразно начало, а не край. Точно онова, за което Фатих Акин засне своя „На прага на рая” почти по същото време. Изведнъж се сещам какво ме човърка, докато метрото ме носи в тъмните си тунели. Знам, че някой гледа моята сянка и тези на хората до мен. И се грижи за нас. И ни мисли. Пазачът на живите. Големият. Илиян...Антония Ковачева, в. „Труд”, май 2010И до днес „Граница” се смята за най-добрия български филм от 90-те години. След него Илиян Симеонов прави документалния „Имам една идея” (1996 г.) Две години по-късно впечатлява всички с друга екранизация по Емил Тонев – „Сомбреро блус”. През 2001 г. Илиян Симеонов е готов и с полицейския трилър „Ярост”. След това, в продължение на пет години, режисьорът търси средства, за да създаде последния си филм – „Пазачът на мъртвите” (2006 г.)… Той нееднократно е признавал, че във всичките му филми се прокрадва темата за отговорността - както към себе си и другите, така и спрямо това, което ще оставиш след себе си. Илиян Симеонов изпълни своята мисия. Остави ни много, макар че си отиде твърде рано. Деяна Ангелова, в. „Монитор”, март 2008Фестивални участия и награди2006Награда за режисура, Награда за женска роля на Диана Добрева, Награда на Кодак за операторско майсторство (поделена) – „Златна Роза” Варна2007Награда за мъжка роля на Владимир Георгиев, Награда за музика на Теодоси Спасов – Годишни филмови награди на ИА „Национален Филмов Център” Наградата на СБФД – най-добър игрален филм за 2006 и 2007 година2008Официално предложение на България за номинации в категорията „Най-добър чуждоезичен филм”, награди Оскар 2008 ... още »
В нов проект на HBO Ал Пачино ще се превъплъти в тикнатия зад решетките продуцент Фил Спектър. Филмът ще бъде заснет от спечелилия „Пулицър" Дейвид Мамет („Да разлаем кучетата"), който освен това ще е автор и на сценария, съобщава The New York Times.Това не е първият случай, в който Пачино и Мамет работят заедно. През 1983 г. актьорът участва в постановката на режисьора „Американски бизон", поставяна на Бродуей.Спектър се сдобива със слава заради работата си в края на 50-те и през следващото десетилетие на миналия век, която се отличава със своята внушителна „стена от звук". Той стои зад знакови за времето си албуми като „River Deep, Mountain High" на Айк и Тина Търнър, „You've Lost That Loving Feeling" на Тhe Righteous Brothers и „Da Doo Ron Ron" на The Crystals.Фил продуцира и последния албум на The Beatles - „Let It Be", който се явява и негово своеобразно кръщение в света на рок музиката. В последствие той работи и с банди като The Ramones и Blondie.На 13 април 2009 г. Спектър е признат за виновен в извършването на убийство от 2-ра степен на актрисата Лана Кларксън, за което е осъден на 19 години затвор.Кларксън е открита застреляна в дома му на 3 февруари 2003 г. Продуцентът пледира, че загиналата се е самоубила, но през 2009 г. е признат за виновен в причиняване на убийството й с огнестрелно оръжие. ... още »
"Социалната мрежа" на Дейвид Финчър запази водещата си позиция в американския бокс офис за втора поредна седмица.Лентата, разкриваща историята на най-популярната социална мрежа Facebook регистрира 15,5 млн. долара през уикенда, с което достигна приходи в САЩ и Канада от 46 млн. при бюджет от 50 млн. При това филмът все още не е направил премиерата си в страните извън Америка, така че тепърва ще можем да оценим дали ще се окаже поредният успешен ход на Финчър. Впечатление в каста прави единствено името на поп звездата Джъстин Тимбърлейк, но с интерес можем да следим и изявите на Андрю Гарфилд, избран да замести Тоби Магуайър като новия Човека-паяк.Две изцяло нови предложения имаме на втората и третата позиция. За пореден път се потвърждава традицията жанрът „романтична комедия” да е първи избор за киноманите - "Такъв е животът" (14,6) разказва за двама непознати, принудени да съжителстват заедно като настойници на малко момиченце, чиито родители загиват при катастрофа.Първоначалната антипатия обаче постепенно се превръща в чувства от съвсем други измерения. Главните роли са поверени на Катрин Хейгъл и Джош Дюамел, познати най-вече от незабравимите си персонажи в „Анатомията на Грей” и „Лас Вегас”.Челната тройка завършва „Секретариат – конят легенда” с 12,6 млн. Драмата е посветена на историята на прочутия състезателен кон, Секретариат, а екранизацията е дело на Рандъл Уолъс, познат от работата си над „Мъжът с желязната маска” и „Бяхме войници”.Две места губи анимационната комедия "Легенда за пазителите". Предложението на Warner Bros остава със 7 млн. през уикенда и общо 39, 4 от екраните зад Океана, при бюджет от 80 млн.Непознато заглавие имаме и на петата позиция - това е новият проект на гуруто на хорър жанра Уес Крейвън "My Soul to Take" с 6, 9 млн. Лентата представя ужасяващата битка между седем деца и брутален сериен убиец, току що излязъл от затвора с мисълта за отмъщение, а въпреки че в каста не можем да отличим нито едно познато име, то факта, че режисурата е дело на Крейвън (автор на поредицата „Писък”) говори сам по себе си.Четвърта седмица в топ 10 кара и вторият режисьорски опит на звездата Бен Афлек - “Градът” (6,3 млн.). След като при първия си такъв, популярният холивудски актьор спечели критиците, но не и масовата публика ("Жертва на спасение"), то новият му проект вече е с печалба от 86,78 млн., при условие, че с дебюта си реализира само 34.Колкото и изненадващо да е, но “Уолстрийт 2: Парите никога не спят” продължава да губи позиции със солидни темпове. Драмата, разкриваща финансовите машинации на световната борса вече е на седма позиция (4,6) с общи приходи от 43, 6 млн. при бюджет от 70. В световен мащаб сумата нараства до 66,7, но въпреки това като че ли очакванията към тандема "Стоун - Дъглас” са традиционно далеч по-високи от постигнатото до момента.Комедия имаме и на осмото място - със сигурност вече можем да обявим "Лесна, А?” за една от приятните изненади в света на киното тази есен (4,2 млн.). При буквално смешния на фона на останалите заглавия в класацията бюджет от 8 млн., лентата е спечелила 48,1 само в САЩ и Канада. При това не разполага нито с внушителни имена в актьорския състав, нито с особено познато име на режисьорския стол (едва втори проект за Уил Глик).Крими трилърът "Case 39" заема предпоследната позиция с 2,6 млн. Сюжетът разказва за социален работник, борещ се да спаси дете от малтретиращите го родители, но скоро разбира, че ситуацията е много по-опасна, отколкото някога е очаквал. В каста можем да отличим Рене Зелуегър и Брадли Купър, които са далеч по-познати в романтично амплоа. Топ 10 тази седмица завършва комедията “Пак ли ти”, изобилстващо от атрактивни имена – Сигорни Уивър, Кристен Бел, Джейми Лий Къртис и др. Филмът завършва уикенда с 2,4 млн. долара в третата си седмица на екран.ОбобщениеМакар и с малко, "Социалната мрежа" успя да задържи лидерската позиция в класацията и тази седмица. Драмата на Дейвид Финчър успя да се пребори с конкуренцията на цели три нови заглавия, въпреки че спечели битката с по-малко от милион над традиционно силния жанр "романтична комедия” в лицето на "Такъв е животът".Все пак сума от 46,1 млн. за период от 10 дни, като че ли е малко под очакванията, макар че голяма заслуга за това има и самият режисьор - със „Странният случай на Бенджамин Бътън” той успя да вдигне лентата твърде високо, припечелвайки „скромната” сума от 127,5 млн. само в САЩ и Канада и 334 млн. в цял свят.Що се отнася до любовните трепети между Джош Дюамел и Катрин Хейгл, то създателите на филма добре са си направили сметката и логично са насочили усилията към покоряване на активната за подобен род филми аудитория – женската. От Warner Bros разкриха, че 70% от зрителите са представители на нежния пол и също 70% са на възраст над 25 години.ОчакванияТази седмица на екран в САЩ излизат четири нови заглавия, от които можем да насочим внимание към две. Като фаворит се очертава "БСП - Бесни Страшни Пенсии", в който главната роля е поверена на звездата Брус Уилис. Това е поредният филм по екранизация на комикс, в който актьорът решава да поеме предизвикателството, като лентата разказва за бившият агент на ЦРУ Франк Моузес, който живее тихо и спокойно до момента, в който го погва друг бивш агент.В опит да спаси себе си и семейството си, героят му събира стария си екип, за да ликвидира опасността. В каста участват още Морган Фрийман, Джон Малкович и Хелън Мирън."Conviction" пък разказва за студентка по право, която за завършването си се съсредоточава върху случая на собствения си брат, осъден за убийство. Тук безспорната звезда е Хилари Суонк, умело подпомагана от Сам Рокуел, а режисурата е дело на Тони Голдуин, далеч по-познат в амплоато си на актьор.Бокс офис класация на Северна Америка за периода08 октомври - 10 октомври1 The Social Network - $15.5M/$46.1M2 Life as We Know It - $14.6M/$14.6M3 Secretariat - $12.6M/$12.6M4 Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - $7.01M/$39.4M5 My Soul to Take - $6.92M/$6.92M6 The Town - $6.35M/$73.8M7 Wall Street: Money Never Sleeps - $4.62M/$43.7M8 Easy A - $4.2M/$48.1M9 Case 39 - $2.63M/$9.6M10 You Again - $2.47M/$20.7M ... още »
В понеделник вечерта в четвъртия епизод на „Стъклен дом” много истини от миналото на Чарли ще излязат наяве. Зрителите ще видят жената от неговото минало, с която Чарли е бил емоционално свързан, както и сблъсъците и ненавистта с брат му и майка му.Междувременно, бившият затворник става все по-близък с младата Александра, покрай склонността й да се забърква в големи неприятности, с които сама не успява да се справи.В крайна сметка, Елена и Христо Атанасови ще предприемат крайни мерки за възпитанието на дъщеря си.Междувременно, Димитър Касабов продължава да плете бизнес машинациите си и да предприема нелоялни ходове спрямо вече бившите си партньори – Христо и Камен.Боряна Касабова, от своя страна, решена да върне семейния уют, подкрепя съпруга си и се опитва да спечели обратно доверието му.Колебанията и спомените относно Камен обаче непрекъснато я преследват.Дали ще приеме отново да види младия Касабов, или ще предпочете привидното семейно щастие, ще стане ясно в понеделник вечер в „Стъклен дом”. ... още »
И тази година ФИЛМИНИ ще връчи голямата си награда на най-добрия филм, избран сред всички състезателни програми. Филми от Европа, Азия, Аржентина, Бразилия, Израел, Скандинавските страни, Балканските страни и България ще се състезават за паричната премия от 1 200 Евро, статуетка и грамота за своя режисьор.6 са българските филма, които ще се състезават за голямата награда на ФИЛМИНИ заедно с всички останали късометражни заглавия в селекция.Селектираните български филми, създадени през 2009 – 2010 г. и с не по-дълго времетраене от 20 мин. са:“Voice wanted” на режисьора Мария Стоянова “Топъл ноември”, режисьор Валентин Гошев “Един ден на земята”, режисьор Петър Панайотов“Чужди стъпки” на режисьора Неда Морфова“Аз, ти, никой друг”, режисьор и продуцент Милена Калева “Станка се прибира вкъщи” с режисьор Мая ВитковаVoice wantedФилми за мечти, за музика, за щастие, за откриването на пътя в живота и за един добър кон...Отделно от възможноста да отнесат най-големия приз, българските късометражни филми от ФИЛМИНИ имат и втора възможност за отличие. Те се конкурират помежду си за наградата за Най-добрия български филм на ФИЛМИНИ, която се състои в предоставяне на камера, филмова лента и лабораторни услуги от Kodak Cinelabs България. Те трябва да бъдат използвани за създаването на следващия късометражен филм на наградения режисьор, а наградата, усвоена в рамките на една година за филм с премиера на ФИЛМИНИ 2011.Международно жури ще отсъжда победителите в категориите. Тази година ФИЛМИНИ въвежда два състава жури, които спрямо своята професионална насоченост ще дискутират върху различни жанрове на филма.Първото жури, дебатиращо върху игралните филми е в състав Симоне Фенойл от Италия, редактор в университетския канал в Торино и настоящ директор на младежката кино мрежа НИСИ МАСА; Фабиен Горжер, режисьор, неговият филм „France 2 Pair of shorts Film Hook” е наградаден във фестивала в Кан през 2007 г.; българският оператор Антон Бакарски; фестивалният координатор Ивон Иримеску и Миляна Ленак от Македония.Журито, което ще отсъжда анимационните филми е в състав Шпела Чадеж, аниматор мултимедия от Любляна, Маркус Косонен и Моника Котецка. Анимационната програма на ФИЛМИНИ включва филми от целия свят – късометражни анимации за любовта, за раздялата, за сътворението, за саморазрушението и за...други неща.Тези и много други късометражни филми можете да гледате в рамките на 4-тото издание на международния фестивал за късометражно кино ФИЛМИНИ от 13-ти октомври в кината Одеон, Дом на киното и Червената къща, а повече информация за фестивала можете да намерите тук www.filmini.org. ... още »
Преди една седмица стана ясно, че Тони Гилрой (“Майкъл Клейтън”) ще напише сценария и ще режисира четвъртия филм от поредицата за Джейсън Борн.Гилрой е известен със сценариите си за първите три филма, и това поднови надеждата, че звездата Мат Деймън ще хареса новата история и ще се завърне отново. Но това, според режисьора, няма да се случи. В телефонен разговор с Hollywood Elsewhere, Гилрой поясни:“Новият сценарий е напълно оригинален. Заглавието, разбира се е взето от книгата на Робърт Лъдлъм, но историята няма да е същата като тази описана в книгата. Филмът няма да е римейк или нов старт на поредицата и никой няма да участва Мат Деймън. Ще има нов главен герой, който ще отвори съвсем нова страница в този франчайз.Но заглавието е “The Bourne Legacy” и това значи, че няма да заличим Борн и въпреки, че той няма да участва във филма, присъствието му ще бъде осезаемо. Случилото се в първите три филма ще бъде от голямо значение за това, което ще се случи в четвъртата част. Всичко е свързано. Историите, които бяха представени в предишните филми на Дъг Лиман и Пол Грийнграс наистина са се случили и ние няма да променяме нищо от това. Новият филм ще направи е да представи по-мащабна гледна точка и като цяло ще разшири историята. Действията на Борн са главния катализатор и ще движат новия филм, но самия Борн няма да присъства. Когато зрителите видят готовия филм, ще разберат за какво точно става дума.”Освен сценарист и режисьор, Тони Гилрой ще бъде и продуцент на “The Bourne Legacy”, заедно с Патрик Краули (“Ченгета в резерв”), Франк Маршъл (“Индиана Джоунс: Похитителите на изчезналия кивот”) и Джефри Уейнър (“Ултиматумът на Борн”).Снимките на “The Bourne Legacy” започват през следващата година, а световната премиера е насрочена за 2012.hollywood-elsewhere.com ... още »
По време на интервюта свързани с премиерите на нови филми с тяхно участие, звездите Джон Малкович, Патрик Демпси, Джош Дюамел и Шая Лебьоф споделиха впечатленията си от снимачната площадка на предстоящия им общ 3D блокбастър, “Трансформърс 3”, работата с Майкъл Бей и Стивън Спилбърг, и разкриха някои интересни подробности свързани с продукцията.Преди нюйоркската премиера на комедията “Такъв е животът” Джош Дюамел сподели:Джош Дюамел: “Много хора си мислят, че сме приключили снимките на “Трансформърс 3”, но това не е така. Снимките продължават и е наистина страхотно. Важното е, че приключихме най-трудната част – сцените в Чикаго. Майкъл (Бей) ми показа 10-минутен обработен материал от снимките, и това което видях е страхотно. Въпреки че участвах в сцените и бях там ден след ден, изобщо не си представях че всичко ще бъде толкова страхотно в завършен вариант. Всеки кадър е в главата на Майкъл и единствено той знае как ще изглежда готовия филм, но съдейки по сценария и нещата, които заснехме без да преувеличавам, мога да кажа, че третата част ще надмине всичко показвано досега.Страхотно бе и да наблюдавам Шая и Роузи (Хънтингтън-Уитли) заедно. Въпреки че това е нейния първи филм, аз лично мисля, че тя се справя страхотно и е перфектното момиче за тази роля. Има нужния чар и екранната химия между нея и Шая е повече от очевидна.”По време на интервю, проведено преди световната премиера на “Уолстрийт: Парите никога не спят”, Шая Лебьоф не скри удовлетворението си от “Трансформърс 3”:Шая Лебьоф: “Това е най-добрия филм от трилогията. Без никакво съмнение. Убедих се след като прочетох сценария, убедих се от всичко, което видях, и най-важното е, че този път нямахме спънки както преди.Снимахме “Трансформърс: Отмъщението” по време на стачката на сценаристите и нямахме завършен сценарий - това ни затрудняваше. При първия филм трябваше да измислим как да представим тази история на публиката по увлекателен начин - това си беше трудно, защото “Трансформърс” представляваше нещо което не беше правено преди. Но сега, “Трансформърс 3” е плод на всичко което научихме от годините работейки заедно.Има я мистерията от първия филм, има я и екшън-тръпката от втория. Това, според мен, е правилния начин да завършиш една трилогия – да комбинираш най-доброто от първата и най-доброто от втората част. И искам да подчертая, че като актьор съм изключително горд от “Трансформърс 3”. Можете да попитате всеки от екипа, от кетъринга до продуцента и режисьора, те ще кажат същото. Но както всичко хубаво, и това си има край – за мен, както и за Майкъл Бей, това е последния филм от тази поредица. Със сигурност ще има още филми, но аз няма да бъда част от тях.”На пресконференция за филма “БСП - Бесни Страшни Пенсии” Джон Малкович, който е едно от новите попълнения в света на “Трансформърс”, сподели: Джон Малкович: “Аз съм в ролята на началника на Шая, Брус Брасъс. Много добра роля, защото моят герой си е пълен гадняр, без никакви прикрития или преструвки. Това е човек, който обожава да крещи на всички около него. Прекарах си невероятно, и беше удоволствие да работя с Джон Туртуро, с който сме приятели от години, Шая Лебьоф, Роузи Хънтигтън-Уитли и разбира се Майкъл Бей. Работил съм с много режисьори досега, и трябва да кажа че не съм съгласен с хоратa които казват, че Майкъл е прекалено корав режисьор.Тези които му приписват тази репутация очевидно не са работили с него. Да, той изисква много, но след като работих с него мога да ви уверя – има причина за всички тези изисквания. Това е човек, който знае и участва във всичко което се случва, винаги пристига пръв на снимачната площадка и си тръгва последен. Дори си спомням как го видях да взима една метла и веднага започна да мете с останалите чистачи. Такова нещо не се вижда в Холивуд. Този човек си върши това за което студиото му плаща и няма да остави нищо незабелязано. Ако се опитваш да си вършиш работата набързо и без да се стараеш, той ще го забележи и ще ти каже в лицето че няма да търпи бързо скалъпване.И не го интересува дали си филмова звезда или статист. Затова когато работиш за него, гледай да си подготвен и да си вършиш работата съвестно.”В разговор с Access Hollywood, звездата от хитовия сериал “Анатомията на Грей” Патрик Демпси, също отговори на въпрос свързан с “Трансформърс 3”:Патрик Демпси: “Досега не съм участвал в нещо толкова грандиозно и мащабно, но не бях изненадан. Все пак това е филм режисиран от Майкъл Бей и продуциран от Стивън Спилбърг. И двамата са отдадени напълно на тази продукция и доколкото знам началната сцена е по идея на Спилбърг, и не е била част от първоначалния сценарий.А самите снимки бяха голямо предизвикателство, но и бяха много интересни. Чувствах се като малко дете, постоянно си казвах, “това е Чикаго. Един от най-големите и известни градове в света, а ние сме затворили почти всички пътища в самия център, само за да снимаме няколко сцени.” Ако това не е доказателство за епичните пропорции на този филм, не знам какво е. И като всички останали фенове и аз нямам търпение да гледам завършения филм.”Подробности около сценария на “Трансформърс 3” не се разкриват, но се знае, че в основата на сюжета ще бъде космическата надпревара между Съединените Щати и Съветския Съюз. А според източници, началните сцени ще се развиват през 60-те години и ще включват президента Джон Кенеди. По първоначални данни, официалното заглавие на филма ще бъде “Transformers: The Dark of the Moon”, но информацията не е потвърдена от Paramount Pictures.Българската премиера на триизмерната продукция ще се състои на 1 юли 2011 година.losangelestimes.com ... още »